24h high op binance is echt exact 13.000 haha.
Nu 2x aangetikt. Meestal 3e keer erdoorheen of harde dump
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
BNB is nog net geen 2 jaar oud dus jaren kan nietXamsix schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 16:17:
[...]
Heb al jaren minimaal 80% van mn portfolio in BNB, nu 100%. Ook met een HODL mentaliteit, maar meer geloof in absurde stijgingen dan in BTC. Kan je zeggen, dat gaat prima hoor.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Moon! 1MilPelox schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 16:19:
Wow.. wat een drukte hier!
Misschien moeten ze hem hernoemen naar "GVD" voor alle holders?TuutjDrie schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 16:30:
De "topper" onder de altcoins: GVT 50% omlaag in sats vanaf de top van het pumpje.... in drie dagen
Staan ook een partij sell orders zeg op 12999 en 13000.. bij elkaar rond de 200BTC voordat je door de weg van 12950 - 13k bent.PHPResource schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 16:17:
24h high op binance is echt exact 13.000 haha.
Je bent de beste bedankt !Adnanos schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 08:13:
[...]
En als op je die "Join turbo" terug klikt en dan "my turbo project"? Daar kan ik dan mijn ETH adres aanduiden, vervolgens op "next" en daar zie ik dan mijn node en hoeveel ITC ik heb gekregen onder andere.
Zegt niks, die stonden er ook bij 10K, 11K en waarschijnlijk ook bij 12K.JoebarRC schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 16:34:
[...]
Staan ook een partij sell orders zeg op 12999 en 13000.. bij elkaar rond de 200BTC voordat je door de weg van 12950 - 13k bent.
Kleine dump is wel te verwachten als die orders niet weggehaald of heel snel gevuld worden..
Kom op Henk en Ingrid, allemaal 100 piek er tegen en dan kunnen we 12k verlaten, duurt al de hele dag
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Zou mij niet slecht uitkomen, dan kan ik een aantal van mijn alts verkopen voor BTC!DAMAGE schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 16:43:
Laatste keer dat we 8 dagen groen achter elkaar zagen op BTC kregen we een flinke correctie. Dit is dag 8. Benieuwd wat er gaat gebeuren.
Verwijderd
Het voelt waarschijnlijk als jaren doordat het hodlen zo lastig is omdat er geen BTC in de portfolio zitgws24 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 16:24:
[...]
BNB is nog net geen 2 jaar oud dus jaren kan niet(volgens mij is bnb in juli 2017 geintroduceerd als ik het goed heb)
thanx
Wauw... Slowpoke... Waarom denk je dat er zo'n dikke pump is vandaag?
Volgens de NOS komt het door de LibraMalawolar schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 16:58:
[...]
Wauw... Slowpoke... Waarom denk je dat er zo'n dikke pump is vandaag?
[ Voor 5% gewijzigd door two-one op 26-06-2019 17:10 ]
En ook op de telegraaf... oorzaak is de Libratwo-one schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:07:
Het is zover. RTLZ heeft het er weer uitbreid over....
Ze houden er zelfs rekening mee dat het wel es geen bubbel zou kunnen zijn.
Laatste keer stond er een 2000 btc sellwall op binance die verdween binnen tien minutenJoebarRC schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 16:34:
[...]
Staan ook een partij sell orders zeg op 12999 en 13000.. bij elkaar rond de 200BTC voordat je door de weg van 12950 - 13k bent.
Kleine dump is wel te verwachten als die orders niet weggehaald of heel snel gevuld worden..
Kom op Henk en Ingrid, allemaal 100 piek er tegen en dan kunnen we 12k verlaten, duurt al de hele dag
Dan weet je dat het tijd is om weg te wezen.two-one schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:07:
Het is zover. RTLZ heeft het er weer uitbreid over....
Ze houden er zelfs rekening mee dat het wel es geen bubbel zou kunnen zijn.
XRP = trash
Alsof dat iets zegt..DAMAGE schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 16:43:
Laatste keer dat we 8 dagen groen achter elkaar zagen op BTC kregen we een flinke correctie. Dit is dag 8. Benieuwd wat er gaat gebeuren.
Dat heet technische analyse. Je kunt ook gewoon maar wat op knopjes klikken en hopen dat je op die manier geld gaat verdienen. In plaats daarvan kun je ook gewoon kijken naar wat de chart jou vertelt. Hoeft dat altijd uit te komen? Nee. Zeker niet. Maar het heeft wel al vaak laten zien dat het wel degelijk werkt. Zeker omdat er genoeg mensen zijn die er wél rekening mee houden en op basis daarvan handelen. Doe er mee wat je wilt iig.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Graag gedaan!
Dit voelt ook alsof het een moment is dat er een grote candle moet komen.. met dat gehang rondom de 12900.. de vraag is alleen welke kant opDAMAGE schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:16:
[...]
Dat heet technische analyse. Je kunt ook gewoon maar wat op knopjes klikken en hopen dat je op die manier geld gaat verdienen. In plaats daarvan kun je ook gewoon kijken naar wat de chart jou vertelt. Hoeft dat altijd uit te komen? Nee. Zeker niet. Maar het heeft wel al vaak laten zien dat het wel degelijk werkt. Zeker omdat er genoeg mensen zijn die er wél rekening mee houden en op basis daarvan handelen. Doe er mee wat je wilt iig.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Volgens mij zit er hier niemand die in ITC zit, mocht je wat nodig hebben van mijn kant laat maar weten, als ik nog zo ding moet kopen oid geen idee of het kan, heb nog een bag over.Adnanos schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:20:
[...]
Graag gedaan!
Nog 4 mensen en dan heb ik de equity node.
Ik ben bereid om de winst van de equity node te verdelen als we nog 4 mensen kunnen vinden om te joinen
Zero.
Wel allemaal een grote bek over zeepbel 2.0 zonder te weten wat BTC echt kan betekenen, maar niet het lef om short te gaan... Dan denk ik... tsja, als je het zo zeker weet short de hele boel dan en wordt schathemelrijk.Klaas25 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:26:
[YouTube: Bitcoin: zeepbel 2.0 is in de maak - RTL Z NIEUWS]
Daar gaan we al. Zeepbel 2.0 noemen ze het.
Belg, Antwerpen,Miami vice kenteken, cocaïne.Pelox schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:28:
Ik word net ingehaald door een Belg in een witte Ferrari Testarrossa met kenteken: Miamivice...
Ik weet genoeg. Muntexplosie!
XRP = trash
De zogenaamde experts zitten er wel vaker naast. Koopman heeft meegedaan aan rtlz's beursspel en daarbij de adviezen van gasten, zogenaamde experts dus, opgevolgd. Resultaat: plaats 5215 van 5400 en een rendement van -60%Malawolar schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:29:
[...]
Wel allemaal een grote bek over zeepbel 2.0 zonder te weten wat BTC echt kan betekenen, maar niet het lef om short te gaan... Dan denk ik... tsja, als je het zo zeker weet short de hele boel dan en wordt schathemelrijk.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ah sorry man ben ik letterlijk 5 dagen te vroeg met die uitspraak. Let me rephrase; ik hold al 1 jaar en 360 dagen BNB en dat gaat tov BTC prima.gws24 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 16:24:
[...]
BNB is nog net geen 2 jaar oud dus jaren kan niet(volgens mij is bnb in juli 2017 geintroduceerd als ik het goed heb)
PSN/Steam: Xamsix
De weg omhoog voor bitcoin is al veel eerder ingezet dan de aankondiging van Libra. De media weten gewoon niet hoe ze het moeten verklaren en ik heb het gevoel dat ze elkaar allemaal napraten in dit geval.JoebarRC schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:42:
WoW.. RTLz, telegraaf al die media die zeggen dat de pump door libra komt... Zou het dan toch waar zijn?
Ongelovelijk, hebben die journalisten weleens bekeken waar de libra voor staat en wat de overeenkomsten zijn met BTC?.. De libra heeft veel mogelijkheden tot disruptie denk ik, zou een echte wereld munt kunnen worden die volledig grensloos is. Maar een belegging is het niet, tenminste daar lijkt het niet op.
Dat overheden op scherp staan lijkt me logisch, valuta oorlogen, hele werelddelen toegang geven tot stabiele assest.. sommige overheden zien dit niet zitten.
Dat het iets van momentum geeft aan de huidige BTC pump wil ik best geloven, maar de pump zelf heeft zijn eigen aantrekkingskracht..
Of een Superbowl,gelijk door de 20.000 rammenKlaas25 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:26:
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Precies...gws24 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:45:
[...]
De weg omhoog voor bitcoin is al veel eerder ingezet dan de aankondiging van Libra. De media weten gewoon niet hoe ze het moeten verklaren en ik heb het gevoel dat ze elkaar allemaal napraten in dit geval.
Yeah (nu nog inlezen hoe het werkt, maar yeah!)PilatuS schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:46:
Binance komt met OCO orders. Werd ook wel een keer tijd, maar toch
Klopt, het filmpje is best genuanceerd en geeft 4 mogelijke verklaringen voor de stijging en inderdaad is de titel gewoon clickbait. Het mist gewoon een vraagteken.JoebarRC schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:48:
[...]
Precies...
Al heb ik net het stukje van RTLZ zitten bekijken, kom nog niet voordat ik het schreef en Ronald Koopman heeft ondanks dat hij een super crypto scepsis is een redelijk verhaal verteld.. Eigenlijk is de titel bijna een click bait want hij zegt het niet zo, hij stelt de vraag.. En de 4 punten die hij noemt die de pump verklaren zijn zeer plausibel
Ongekend wat een clickbait. Het filmpje is juist best goed qua redenen waarom BTC omhoog gaat (iets wat grotendeels al in december allemaal bekend was, maar dat terzijde), maar de titel dekt de lading niet. Hij stelt een vraag, en merkt op dat Bitcoin juist de zeepbelfase voorbij is...Klaas25 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:26:
[YouTube: Bitcoin: zeepbel 2.0 is in de maak - RTL Z NIEUWS]
Ik denk wel dat het kan omdat je verschillende wallets kunt maken?Slux schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:27:
[...]
Volgens mij zit er hier niemand die in ITC zit, mocht je wat nodig hebben van mijn kant laat maar weten, als ik nog zo ding moet kopen oid geen idee of het kan, heb nog een bag over.
Nou wat ze zeggen valt me reuze mee. Ze halen zelfs de halving aan. En eindigen met de vraag. Het is niet dat ze het compleet afschieten ofzo.Malawolar schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:29:
[...]
Wel allemaal een grote bek over zeepbel 2.0 zonder te weten wat BTC echt kan betekenen, maar niet het lef om short te gaan... Dan denk ik... tsja, als je het zo zeker weet short de hele boel dan en wordt schathemelrijk.
Henkies en Ingrids hebben alleen geen RTLZ aan staan.Klaas25 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:57:
[...]
Nou wat ze zeggen valt me reuze mee. Ze halen zelfs de halving aan. En eindigen met de vraag. Het is niet dat ze het compleet afschieten ofzo.
De Henkies en Ingridten gaan nu denken: "hmm misschien deze keer dan legit??"
Verwijderd
met alts verdien je geld.Ladonna schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 18:07:
Hebben jullie dat ook, dat als je btc hebt dat het een soort van brand om uit te geven en er alts voor te kopen?
Net als geld.
Ik heb dat dus alleen als ik btc heb.
Moet me zo inhouden
Nee. Hodl to the moon.Ladonna schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 18:07:
Hebben jullie dat ook, dat als je btc hebt dat het een soort van brand om uit te geven en er alts voor te kopen?
Net als geld.
Moet me zo inhouden
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Nee.Ladonna schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 18:07:
[ Voor 33% gewijzigd door .oisyn op 26-06-2019 18:27 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
totaal nietLadonna schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 18:07:
Net als geld.
Moet me zo inhouden
[ Voor 7% gewijzigd door lighting_ op 26-06-2019 18:31 ]
Nee, geen verlies genomen. Hij bleef netjes stand houdenLadonna schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 18:04:
PilatuS, wat heb je gisteren met zil gedaan, verlies genomen?
Bron ?lighting_ schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 18:30:
[...]
Institutionele fondsen/miljonairs etc kopen alleen BTC
wat is dat ?PilatuS schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:46:
Binance komt met OCO orders. Werd ook wel een keer tijd, maar toch
Prepare for the next ATH
[ Voor 42% gewijzigd door A87 op 26-06-2019 18:34 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
heb ik niet. Ik heb de miljonairs niet gevraagd.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Je kan tegengestelde orders tegelijk invoeren, dus zowel een take profit als een stop loss voor zover ik het begrijp. Bij veel exchanges kan dat niet.
[ Voor 10% gewijzigd door gws24 op 26-06-2019 18:40 ]
Heerlijk shoppen lijkt me dat.Ballie2210 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 18:35:
De partijen die nu alles opkopen weten dat er nog veel meer aankomt!
Nee hoor ik geloof je best, denk zelf dat er wat big boys instappen maar nog niet de institutionele beleggers.lighting_ schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 18:33:
[...]
heb ik niet. Ik heb de miljonairs niet gevraagd.
Maar ik ken je mening al.
Nope Henk en Ingrid gaan daar niet meer intrappen.Kanter schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 18:37:
BTC laat zien dat het een asset class is worden.
Nu is het wachten op Henk en Ingrid die massaal in de alts gaan zodat iedereen van hun bags afkomt.
Weg
Prepare for the next ATH
sourcecode schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 18:39:
wat een gokkast dit...........
maar hee laat me niet gek maken.......
Prepare for the next ATH
Waarom zou dat gebeuren?ScreamGT schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 18:38:
Kan niet wachten tot iedereen z'n btc uitbetaald in alts. Gaat vuurwerk worden!
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Voor iedere Henk en Ingrid die er in gestapt zijn, zijn er nog minimaal 50 die nog nooit iets gekocht hebben.New Yorker schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 18:39:
[...]
Nope Henk en Ingrid gaan daar niet meer intrappen.
Er zijn bedrijven die wel degelijk BTC verkopen aan fondsen.Slux schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 18:38:
[...]
Nee hoor ik geloof je best, denk zelf dat er wat big boys instappen maar nog niet de institutionele beleggers.
Dat moeten ze namelijk openbaar maken, zodra dat gebeurt gaan we echt sky high
Dus vraag ik je om een bron.lighting_ schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 18:44:
[...]
Er zijn bedrijven die wel degelijk BTC verkopen aan fondsen.
De brennik meijers/van der valk etc zullen ook wel een prive fonds hebben om hun miljarden te beheren.
Die maken het echt niet openbaar.
[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 26-06-2019 18:49 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
50 maar? denk wel veul meerPilatuS schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 18:41:
[...]
Voor iedere Henk en Ingrid die er in gestapt zijn, zijn er nog minimaal 50 die nog nooit iets gekocht hebben.
Tot nu toe is dat eigenlijk altijd nog gebeurd. De vraag zou eerder moeten zijn: waarom nu niet?
Vandaar dat ik zeg minimaal
Zal nog wel even duren voor dit gaat gebeuren. Ik zie voorlopig nog geen grote cash out in btc.DAMAGE schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 18:52:
[...]
Tot nu toe is dat eigenlijk altijd nog gebeurd. De vraag zou eerder moeten zijn: waarom nu niet?
Ik weet niet zeker of institutionele beleggers er in zitten maar mij lijkt het ook dat als ze aankopen doen of gaan doen dat ze daar niet open over zullen zijn.Slux schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 18:48:
[...]
Dus vraag ik je om een bron.
Institutionele beleggers zitten er ''nog'' niet in.
Bron?Slux schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 18:48:
[...]
Prepare for the next ATH
https://micky.com.au/is-b...-starting-in-otc-markets/Slux schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 18:48:
[...]
Dus vraag ik je om een bron.
Dit dus. Vaak gaan dit soort aankopen otc en niet via een exchange. Zal dus wel iets met de koers doen maar zij willen ook niet teveel slippage.sampoo schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 18:54:
[...]
Ik weet niet zeker of institutionele beleggers er in zitten maar mij lijkt het ook dat als ze aankopen doen of gaan doen dat ze daar niet open over zullen zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door gws24 op 26-06-2019 18:57 ]
Niet zo moeilijk, al die verslagen zijn openbaar.
Nergens voor nodig. Er zijn niet eens genoeg BTC's om iedere miljonair op de planeet er 1tje te laten kopen. Veel vraag en heel erg weinig aanbod is genoeg.sourcecode schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 18:55:
is dit een pump groep van miljardairs ?
Bedankt, kan hier net niks meeSlux schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 18:59:
[...]
Niet zo moeilijk, al die verslagen zijn openbaar.
Denk je nou echt dan een pensioenfonds of verzekeringmaatschappijen in een BTC stappen met deze volatiliteit ?
We hebben geen haast, toch? Ok ok. Liever nu dan morgen. Maar hey; daar trekt de markt zich geen reet van aanScreamGT schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 18:53:
[...]
Zal nog wel even duren voor dit gaat gebeuren. Ik zie voorlopig nog geen grote cash out in btc.
Ik denk dat crypto niet eens mag worden gekocht door bijv. pensioenfondsen e.d. Kan vanaf mijn huidige locatie de info niet vinden maar er is een strikt beleid voor. Gelukkig.sampoo schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 18:54:
[...]
Ik weet niet zeker of institutionele beleggers er in zitten maar mij lijkt het ook dat als ze aankopen doen of gaan doen dat ze daar niet open over zullen zijn.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq