14k incoming als ik naar orderbook van major exchanges kijk
[ Voor 4% gewijzigd door Armo op 26-06-2019 19:00 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 4% gewijzigd door Armo op 26-06-2019 19:00 ]
[ Voor 25% gewijzigd door -Skyhawk- op 26-06-2019 19:05 ]
Oh, wanneer dan? Ik zie maar 2x: begin 2017 na de bitcoin ATH, en eind 2017 na de bitcoin ATH.DAMAGE schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 18:52:
[...]
Tot nu toe is dat eigenlijk altijd nog gebeurd.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
als het op diverse websites staat en iedereen wel over eens is
Ik zie alleen maar een groene candleCobus79 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 19:02:
ik krijg een rode candle waarvoor ik het raam ff heb open gezet, geen idee hoe lang die wordt
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Is alweer opgevangen-Skyhawk- schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 19:01:
En daar was de correctie.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dit kan je geen correctie noemen. De wick omlaag is hoger dan het breakout punt.-Skyhawk- schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 19:01:
[ Voor 9% gewijzigd door PilatuS op 26-06-2019 19:03 ]
Uhm, welke?-Skyhawk- schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 19:01:
Dude, correcties komen pas na dagen van sideways... dan is het ook al snel 25%. Hoe denk je dat mensen traden anders. Het is niet een random ding. Er komt niet zomaar een correctie van 30% aan die in 1 minuut gebeurd..-Skyhawk- schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 19:01:
[ Voor 49% gewijzigd door A87 op 26-06-2019 19:05 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Rode candle = BTFDCobus79 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 19:02:
ik krijg een rode candle waarvoor ik het raam ff heb open gezet, geen idee hoe lang die wordt
Op diverse websites staat dat er nog geen pensioenfonds is ingestapt?lighting_ schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 19:02:
[...]
als het op diverse websites staat en iedereen wel over eens is
Dan moet je jezelf eens inlezen wat institutionele beleggers doen en waar ze allemaal aan moeten voldoen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Is u in het bezit van 2 of meer persoonlijkheden of is dit het tweede gevalletje zelfbevlekking van vandaag?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Je geeft antwoord op je eigen vraag..oisyn schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 19:02:
[...]
Oh, wanneer dan? Ik zie maar 2x: begin 2017 na de bitcoin ATH, en eind 2017 na de bitcoin ATH.
2 momenten classificeer ik niet als "dat gebeurt altijd", dus uiteraard was ik op zoek naar meer. Maar hey, als jij van deze 2 momenten uit wil gaan moet je dat lekker doen natuurlijk
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
We koersen nog rond de 13.400, een half uur geleden 12.800. Welke dump? Meer een rustpauze.vlahonda schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 19:08:
Rode BTC candles op coinbase... dump gestart?
Ik blijf lekker hodlenvlahonda schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 19:08:
Weg
Die hebben grotendeels allang ingekocht, op 3k bijvoorbeeld.gws24 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 19:08:
Wel geloof ik dat er andere grote partijen aan het inkopen zijn.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Van 13.5k naar 13.3k is slechts een daling van zo'n 1.5%..vlahonda schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 19:08:
Doe ik zeker!.oisyn schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 19:11:
[...]
2 momenten classificeer ik niet als "dat gebeurt altijd", dus uiteraard was ik op zoek naar meer. Maar hey, als jij van deze 2 momenten uit wil gaan moet je dat lekker doen natuurlijk
Als je dit al een dump noemt, dan heb je duidelijk 2018 niet meegemaakt...vlahonda schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 19:08:
[ Voor 17% gewijzigd door RedHat op 26-06-2019 19:20 ]
Toen was je wel mentaal gebroken..TomTorquay schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 19:16:
[...]
Als je dit al een dump noemt, dan heb je duidelijk 2018 niet meegemaakt...
Weg
Vooral die enorme dump vanaf 6K (?) na weken/maanden sideways die was wel even pittig.TomTorquay schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 19:16:
[...]
Als je dit al een dump noemt, dan heb je duidelijk 2018 niet meegemaakt...
Dat is een heel voorzichtig eerste stapjeRedHat schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 19:17:
Voor de pensioenfondsdiscussie:
Er is zeker wel discussie gaande om als pensioenfondsen in BTC te stappen. In Amerika zijn er al pensioenfondsen die investeren.
https://www.bloomberg.com...lunge-on-crypto-investing
Dat wil niet zeggen dat ze dat doen door domweg muntjes te kopen, die hebben daar echte professionals voor rondlopen.
Maar een klein gedeelte zit in crypto zelf. Toch is het een begin maar ik zie een abp dit nog niet doen met miljarden.Pompliano said his new fund is structured like a traditional venture capital fund that will invest in the equity of companies in the blockchain and digital assets industry. The fund will also hold a small percentage of its value in liquid cryptocurrencies, such as Bitcoin, said Pompliano. Bitcoin lost about 75 percent of its value in 2018.
[ Voor 12% gewijzigd door gws24 op 26-06-2019 19:26 ]
Ah ja en dan kopen de echte professionals domweg de muntjes.RedHat schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 19:17:
Er is zeker wel discussie gaande om als pensioenfondsen in BTC te stappen. In Amerika zijn er al pensioenfondsen die investeren.
Dat wil niet zeggen dat ze dat doen door domweg muntjes te kopen, die hebben daar echte professionals voor rondlopen.
Ik heb maanden nodig gehad om er van te herstellen. Bijzonder pijnlijk was dat. Had het toen even helemaal gehad met dit wereldje (en vooral met hoe ik er in te werk ging). Stond toen op -95%, leuk is andersTuutjDrie schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 19:21:
Vooral die enorme dump vanaf 6K (?) na weken/maanden sideways die was wel even pittig.
[ Voor 71% gewijzigd door BTC100K2021 op 26-06-2019 19:29 ]
embed tag dus [embed] en sluiten met [/]TuutjDrie schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 19:24:
Wie gaat er dan ook long op TRX nu:
https://twitter.com/BitmexRekt/status/1143926405539008512
Hoe kan ik deze embedden?
Finex was vandaag paar uur offline door maintenance.Azer schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 19:28:
Iemand enig idee hoe het kan dat er zulke grote verschillen zitten tussen bijvoorbeeld Binance en Bitfinex? Ze liepen altijd redelijk gelijk op, maar op dit moment is er een verschil van ongeveer 250 dollar.
USDT pair vs. USD pair en bij extreem volume duurt het ook even voordat de arbitrage bots de boel weer rechttrekken.Azer schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 19:28:
Iemand enig idee hoe het kan dat er zulke grote verschillen zitten tussen bijvoorbeeld Binance en Bitfinex? Ze liepen altijd redelijk gelijk op, maar op dit moment is er een verschil van ongeveer 250 dollar.
Dat dus, probeer maar eens met een redelijke fee BTC heen en weer te bewegen. Het zou nu uit kunnen met een hoge fee als je de volle piekjes en dipjes meepakt, niet erg realistisch dus.gws24 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 19:30:
Het gaat te snel, arbitrage kost altijd wat tijd?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Geen idee wat je bedoeld eigenlijk.ASW1 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 19:23:
[...]
Ah ja en dan kopen de echte professionals domweg de muntjes.
Hoe laat precies?Ladonna schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 19:35:
En als btc zo iets gaat dalen
[ Voor 11% gewijzigd door Machlah op 26-06-2019 19:40 ]
Dat is helaas zeer waarschijnlijk een geval van: Droom verder.
Maar je hoeft het toch niet heen en weer te bewegen? Als je USD en BTC hebt op beide exchanges koop je op de 1 en verkoop je op de ander. Of zie ik iets over het hoofd?Crypts schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 19:31:
[...]
Dat dus, probeer maar eens met een redelijke fee BTC heen en weer te bewegen. Het zou nu uit kunnen met een hoge fee als je de volle piekjes en dipjes meepakt, niet erg realistisch dus.
Ik zou oppassen met de Binance IEO coins. FTM heeft net zijn eerste pump gehad, maar kijk maar naar een coin als ONE of de andere IEO's, Af en toe een pump, maar of het echt wat gaat worden ? Kan het prima fout hebben hoor, maar die IEO coins zijn echt heel link. Het enige wat ze lijken te doen is zakken met af en toe eens een dikke pump om vervolgens verder te zakken.qwasd schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 19:50:
altcoin waar ik net van gesnoept heb is Fantom (FTM)
Meer gekkies hier met deze altcoin?
is toch geen binance IEO ? Verder heb je gelijkPilatuS schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 19:57:
[...]
Ik zou oppassen met de Binance IEO coins. FTM heeft net zijn eerste pump gehad, maar kijk maar naar een coin als ONE of de andere IEO's, Af en toe een pump, maar of het echt wat gaat worden ? Kan het prima fout hebben hoor, maar die IEO coins zijn echt heel link. Het enige wat ze lijken te doen is zakken met af en toe eens een dikke pump om vervolgens verder te zakken.
Dacht dat ze dingen zo noemde ? Indien niet, dan ICOMachlah schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 19:58:
[...]
is toch geen binance IEO ? Verder heb je gelijk
Ja maar vorig jaar had ook niemand t verwacht.PilatuS schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 19:46:
[...]
Dat is helaas zeer waarschijnlijk een geval van: Droom verder.
Bij een correctie zal iets als de 10k nu al stevig worden gekocht. Hoe lager je gaat hoe meer mensen klaar staan om te kopen. 8k of 7k zijn al bedragen waar je heel erg blij mee zou mogen zijn gok ik zoIets als sub 6k of sub 5k ? Dan moet het wel heel gek lopen. Tuurlijk kan alles hoor, maar zolang mensen staan te springen om te kopen zullen we de 3k niet gaan zien. Zoals altijd is niets onmogelijk, maar het is wel onwaarschijnlijk met waar we nu gekomen zijn.
Prepare for the next ATH
Ik zeg niet, koop het niet. Tuurlijk kunnen die dingen best pumpen of zelfs ATH's maken, ik zeg pas er mee op. Vrijwel al die coins zakken maar en zakken maar. Dan even een 10 tot 30% pump en weer verder zakken. Ik wil zo'n ding best kopen na een dubbele bodem op de 4 uur en een higher high, maar dat heeft FTM nog niet 1x laten zien. Hij maakt alleen maar lower lows. Iedere run omhoog zorgt keer op keer niet voor een higher high. Hij komt wel in de buurt, maar doet dan weer een nieuw low. Pas wanneer zo'n coin echt sterkte laat zien zou ik het kopen, nu is het gewoon gokken dat ie misschien deze keer geen nieuwe low maakt. Verder maakt de eerste 30% missen bij zoiets niets uit als ie x3 kan gaan.Ladonna schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 20:01:
[...]
Ja maar vorig jaar had ook niemand t verwacht.
[ Voor 14% gewijzigd door PilatuS op 26-06-2019 20:07 ]
Maar dat is 1 keer. Als je het meerdere keren wil doen dan is het een cirkeltje: btc exchange a ==> exchange b en verkopen voor fiat ==> fiat naar bankrekening ==> fiat naar exchange a ==> koop btc op exchange a, rinse and repeat. Nou zal dat tegenwoordig met usdt en liquid misschien makkelijker gaan in plaats van de omweg via fiat maar alsnog is het een cirkel en zal je btc moeten versturen van de ene naar de andere exchangeAzer schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 19:53:
[...]
Maar je hoeft het toch niet heen en weer te bewegen? Als je USD en BTC hebt op beide exchanges koop je op de 1 en verkoop je op de ander. Of zie ik iets over het hoofd?
Verwijderd
Relaxt. Bij stijging in deeltjes verkopen en bij daling weer in deeltjes bijkopen.Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 20:20:
Ik schiet helemaal in de stress van deze stijging enzo. Straks moet ik allemaal keuzes gaan maken, wanneer cashen, wat is de top, hoever gaat dit, aaargh!
Als laag IQ hodler is dat helemaal niet mijn ding... De bearmarket was simpel, hodl en koop bij, nu komt het erop aan.
Why moon? Why lambo?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Wij worden vast degene die straks de 20000 gaan zien en naar beneden duiken zonder op tijd winst te pakken.Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 20:20:
Ik schiet helemaal in de stress van deze stijging enzo. Straks moet ik allemaal keuzes gaan maken, wanneer cashen, wat is de top, hoever gaat dit, aaargh!
Als laag IQ hodler is dat helemaal niet mijn ding... De bearmarket was simpel, hodl en koop bij, nu komt het erop aan.
Why moon? Why lambo?
ik heb mijn winst gepakt bij 5KLadonna schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 20:24:
[...]
Wij worden vast degene die straks de 20000 gaan zien en naar beneden duiken zonder op tijd winst te pakken.
Prepare for the next ATH
Jawel maar FTM kwam niet van Binance toch? Of ik heb het fout... kan ookPilatuS schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 19:59:
[...]
Dacht dat ze dingen zo noemde ? Indien niet, dan ICO
Hey bro, als je hulp nodig hebt help ik je wel. Desnoods of desgewenst van de regen in de drup maar ik ben er voor je.Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 20:20:
Why moon? Why lambo?
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Je zou mij ook helpenCrypts schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 20:28:
[...]
Hey bro, als je hulp nodig hebt help ik je wel. Desnoods of desgewenst van de regen in de drup maar ik ben er voor je.
Niet zou, ga.
Ziet er wel zo uit iddMachlah schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 20:35:
Dit is toch wel een wat andere run dan 2017 hoor ?!?! Gaan we nou zo de 14k aantikken ?!?!?!
Prepare for the next ATH
Vaker gaan poepen dussourcecode schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 20:38:
ik ga ff poepen, als ik terug kom staat die op de 14K
[ Voor 17% gewijzigd door A87 op 26-06-2019 20:40 ]
Verwijderd
Ik herhaal BAKKT sell the newsMalawolar schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 20:40:
Er is alleen niemand die z'n btc wil verkopen voordat BAKKT live gaat en de halvening in de buurt komt, Dus succesWe horen vaak dat de prijs omhoog gemanipuleerd wordt... Maar wat als de prijs in 2018 juist extreem omlaag gemanipuleerd is zodat de grote instellingen nog even goedkoop konden inslaan
?
Prepare for the next ATH
Zero.
Prepare for the next ATH
Zooo herkenbaarVerwijderd schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 20:41:
Ik denk echt dat we met BTC wel een nieuwe ATH neer gaan zetten deze run.
Wel nice, toch voelt het ook als een soort verlies omdat ik echt relatief veel geld heb stukgegooid op de alts. Terwijl ik op de grootste bags allemaal plus sta...
Als ik alles in BTC had gestacked (wat ook de initiële intentie was) had ik er nu echt lekker voorgestaan.
Ergens op de weg ben ik een duister zijpaadje op gegaan en heb ik allemaal struiken met shitcoins leeggeplukt en in mijn zakken lopen stoppen.
Het voelt als een openbaring, alsof de zon opkomt en je ineens duidelijk ziet waar je mee bezig bent.
Holy crap, het was Bitcoin al die tijd al. Al die tijd zocht ik naar die verborgen parel terwijl hij recht voor me stond. In alle lijsten aan top, op elke exchange een tradingpair...
Bizar. Het lijkt wel het plot van een B film.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
[ Voor 26% gewijzigd door A87 op 26-06-2019 20:49 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Snel, naar de drogist laxeermiddel halenA87 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 20:49:
je gaat poepen en er is weer een nieuwe ATH
Ta zei dat 618 fib op 13400 lag, die zijn we voorbij.sjorremans schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 20:47:
Gaan we dan toch echt in 1 ruk door richting de 15K zonder enige vorm van correctie of wat dan ook? Ik weet niet wat de meeste TA's zeggen?
[ Voor 15% gewijzigd door Jonathan112 op 26-06-2019 20:52 ]
Dat stuurt botje ook net.. hij ziet geen resistance meer alleen nog de maan... kom op alts gooi snel een lijntje uit naar btc en lift mee!!!Bever! schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 20:51:
[...]
Ta zei dat 618 fib op 13400 lag, die zijn we voorbij.
wat mij betreft tot 20k geen resistance meer..
Zero.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq