[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 115 ... 120 Laatste
Acties:
  • 319.998 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:51
lighting_ schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 11:58:
[...]

er zijn op YT genoeg analyses voorbij gekomen dat de laatste maanden niet veel werd gegoogled over BTC.
Dat klopt dus dat ook in deze forum we niet een stijging van beginnelingen zien
Maar wanneer die op de markt gaan begeven zal de stijging nog harder gaan.
Deels omdat BTC voor velen niet meer nieuw is natuurlijk, plus de mainstream media schrijft regelmatiger over BTC wat de noodzaak om te googlen ook minder maakt. Overigens is de zoekterm "BTC" weer met een kleine opmars bezig volgens Google Trends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
Bartvandelaar schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 12:04:
[...]

Bolivia geeft geen fuck om bitcoin. Ook wel mooi om te zien.
Alle Nigeriaanse prinsen die actief zijn op Ebay etc. wel. :+

Edit: excuses voor de dubbele post, had er 1 van moeten maken. O-)

[ Voor 12% gewijzigd door BTC100K2021 op 26-06-2019 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
lighting_ schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 11:58:
[...]

er zijn op YT genoeg analyses voorbij gekomen dat de laatste maanden niet veel werd gegoogled over BTC.
Dat klopt dus dat ook in deze forum we niet een stijging van beginnelingen zien
Maar wanneer die op de markt gaan begeven zal de stijging nog harder gaan.
Vandaag 20% t.o.v. het hoogste punt ooit, dat is toch aardig wat. Vooralsnog werkt het mooi om op 5/10% onder de top een buy order te zetten, want bij elke run van de afgelopen maanden is er vaak ineens een longsqueeze naar beneden, die direct wordt opgevangen. Vervolgens komt er weer een run waardoor je profits in plaats van alleen de 10% run, bijna 15 of 20% zijn. Ik ben alleen vaak te bang geweest en heb er te weinig ingestopt qua trades. Winstgevend is het nu al wel meerdere malen geweest. Daarbij denk ik nog steeds dat juist beginnelingen de prijs niet heel erg gaan opdrijven, het zal echt van professionele beleggers moeten komen, die hebben namelijk honderden keren zoveel vrij vermogen. Beginnelingen zijn altijd welkom om mijn bags te kopen in ieder geval :9. Ik slijt ze echter met alle plezier liever aan beurshandelaren die de afgelopen jaren met meerijden op de techhausse en de huizenmarkt opblazen triljoenen hebben verdiend ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
[...]

Kan je nagaan.. Bolivia moet nog loskomen. Muntexplosie soon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symen89
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:18
.oisyn schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 18:25:
[...]

Ik bedoelde eigenlijk een concreet voorbeeld van een implementatie en waarom dat dan efficiënter is. Hier kan ik weinig mee.
Een voorbeeld: digitale identiteit wordt steeds belangrijker, op dit moment moet je je op elke exchange valideren met je paspoort. Geen idee wat een binance of kraken met mijn gegevens doen. Het zou mooi zijn als ik mijn identiteit op de blockchain bewaak en ik zelf kan beslissen wie er wanneer mijn persoonlijke data kan inzien. dit kan je ook doortrekken naar gezondheid, het EPD is nog steeds een heet hangijzer maar middels blockchain opent dit weer nieuwe duren. In Estland zijn ze volgens mij al bezig met identity op de blockchain te zetten.

Toegegeven, dit soort toepassingen staan allemaal nog in kinderschoenen en dan is het makkelijk te denken dat alleen voor currency een blockchain toepassing geschikt is. Waarde overdracht middels een virtueel muntje is immers veel makkelijker te realiseren dan je hele identiteit op de blockchain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
TuutjDrie schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 12:04:
[...]

Deels omdat BTC voor velen niet meer nieuw is natuurlijk, plus de mainstream media schrijft regelmatiger over BTC wat de noodzaak om te googlen ook minder maakt. Overigens is de zoekterm "BTC" weer met een kleine opmars bezig volgens Google Trends.
Eens. Maar als je afgelopen 5 jaar selecteert is de piek in 2017 100 en huidig 18 (in nederland)
De media is ook minder hysterisch. Dat zal waarschijnlijk wel gaan worden als de 20k wordt gehaald.

Gissen wie deze stijging veroorzaakt. Ik vermoed grotendeels accumulatie. En landen als bijv India. Daar schijnt 500 dollar premium te worden betaald.

[ Voor 11% gewijzigd door lighting_ op 26-06-2019 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Bolivia is wat meer van de Monero denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two-one
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-06 21:58
symen89 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 12:07:
[...]

Een voorbeeld: digitale identiteit wordt steeds belangrijker, op dit moment moet je je op elke exchange valideren met je paspoort. Geen idee wat een binance of kraken met mijn gegevens doen. Het zou mooi zijn als ik mijn identiteit op de blockchain bewaak en ik zelf kan beslissen wie er wanneer mijn persoonlijke data kan inzien. dit kan je ook doortrekken naar gezondheid, het EPD is nog steeds een heet hangijzer maar middels blockchain opent dit weer nieuwe duren. In Estland zijn ze volgens mij al bezig met identity op de blockchain te zetten.

Toegegeven, dit soort toepassingen staan allemaal nog in kinderschoenen en dan is het makkelijk te denken dat alleen voor currency een blockchain toepassing geschikt is. Waarde overdracht middels een virtueel muntje is immers veel makkelijker te realiseren dan je hele identiteit op de blockchain.
een bedrijfje in Redmond-US is er ook mee bezig: https://www.computable.nl...p-bitcoin-blockchain.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Stokstaart schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 11:45:
Ik krijg trouwens van collega's weer vragen over bitcoin kopen (ze weten dat ik ermee bezig ben en doen er meestal wat lacherig over). Tijd om de stoploss uit het vet te halen dus.
''When the taxidriver begins to talk about the assets you own, it's time to step out''.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
[...]

Japan bungelt onderaan. Dat is wel opvallend.
Daar kan je binnenkort met verschillende cryptos afrekenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Vers van de pers:
US CFTC Approves LedgerX’s Application for Designation As Contract Market
Bron: https://cointelegraph.com...nation-as-contract-market
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 19:47
lighting_ schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 12:25:
[...]

Japan bungelt onderaan. Dat is wel opvallend.
Daar kan je binnenkort met verschillende cryptos afrekenen
Binnenkort? het kan al :) daar heerst BTC & BCH nogal. :D

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzmeister
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:02
Bloodclot schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 11:43:
[...]
Coinbase pro heb je dubbele kyc nodig (ID EN rijbewijs bijvoorbeeld)
Coinbase (hogere fee's) is een enkele kyc (id-kaart OF rijbewijs).
Ik heb afgelopen weekend mijn Coinbase account omgezet naar Pro. Was gewoon een kwestie van inloggen op Pro met dezelfde credentials. Ik heb nooit ergens een 2e ID moeten inscannen ofzo....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/camo/b04fd5022fbd16f2ee5906e910854f108f850784/?url=http%3A%2F%2Fbeursig.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F08%2FAandelen-bubbel.jpg

tijd om de bubbelgrafiek weer eens uit het vet te halen....
De eerste selloff hebben we nog niet eens gehad... 8) we gaan naar de maan (multi interpretabel) dit jaar. O+

[ Voor 6% gewijzigd door twain4me op 26-06-2019 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobus79
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
ff wat anders, is bij jullie Binance ook zo retetraag de laatste dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
twain4me schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 12:42:
[Afbeelding]

De eerste selloff hebben we nog niet eens gehad... 8) we gaan naar de maan (multi interpretabel) dit jaar. O+
je kan je afvragen of het een bubbel is.
Of niet gewoon groeipijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lollercopter
  • Laatst online: 16:04
Zo, na 1 jaar bloedende alts en mijn portefolio tot 95% gereduceerd te zien maar weer eens flink geFOMO'd en 0.16 bitcorns gekocht :+ :+ 8)7

Wat een oetlul ben ik ook maarja :P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
lighting_ schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 12:50:
[...]

je kan je afvragen of het een bubbel is.
Of niet gewoon groeipijnen.
En die media-aandacht hadden we ook toen ie rond de 4K hing... (BNR/RTL-Z, etc.).. Dus ik weet niet of dit plaatje nog recht doet aan deze tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Ja dat is het gevaar voor veel coins, Big Tech die de boel even overneemt (al dan niet met blockchain, aangezien voor niet alle usecases überhaupt een blockchain noodzakelijk/wenselijk is). Het is natuurlijk zeer naïef om te veronderstellen dat ondanks de voorsprong van een paar jaar dat de veelal kleine teams van de verschillende coins techreuzen als IBM en Microsoft kunnen voorblijven.

Een goed idee is zeer zeker geen garantie voor succes.

Uiteraard geldt ook hier: uitzonderingen daargelaten, een aantal projecten zullen wel degelijk succesvol gaan worden.

Nu weer over tot de FOMO-modus met nieuwsitems:

1. Was volgens mij reeds bekend maar de productieversie is gereed: https://cointelegraph.com...-ready-mobile-web-browser

2. Iets zegt mij dat tijdens de bearmarket een aantal grote zakenbanken flink hebben ingeslagen: https://cointelegraph.com...oin-by-end-of-2019-report

[ Voor 18% gewijzigd door BTC100K2021 op 26-06-2019 13:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pranjic
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-05 15:57
Lollercopter schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 12:50:
Zo, na 1 jaar bloedende alts en mijn portefolio tot 95% gereduceerd te zien maar weer eens flink geFOMO'd en 0.16 bitcorns gekocht :+ :+ 8)7

Wat een oetlul ben ik ook maarja :P :P :P
Dat is dan over anderhalf jaar 160.000 Dollar, volgens McAfee :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symen89
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:18
bitcoin blockchain? apart, sinds wanneer kan bitcoin smart contracts uitvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
TuutjDrie schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 12:59:
[...]

Ja dat is het gevaar voor veel coins, Big Tech die de boel even overneemt (al dan niet met blockchain, aangezien voor niet alle usecases überhaupt een blockchain noodzakelijk/wenselijk is). Het is natuurlijk zeer naïef om te veronderstellen dat ondanks de voorsprong van een paar jaar dat de veelal kleine teams van de verschillende coins techreuzen als IBM en Microsoft kunnen voorblijven.

Een goed idee is zeer zeker geen garantie voor succes.

Uiteraard geldt ook hier: uitzonderingen daargelaten, een aantal projecten zullen wel degelijk succesvol gaan worden.

Nu weer over tot de FOMO-modus met nieuwsitems:

1. Was volgens mij reeds bekend maar de productieversie is gereed: https://cointelegraph.com...-ready-mobile-web-browser

2. Iets zegt mij dat tijdens de bearmarket een aantal grote zakenbanken flink hebben ingeslagen: https://cointelegraph.com...oin-by-end-of-2019-report
Zoiets is alleen te vertrouwen als het immutable en publiekelijk is. Dus als microsoft of IBM hun eigen blockchain zouden maken is het niet interessant. Dit geldt voor veel oplossingen. Het moet trustless zijn en als een bedrijf het in eigen beheer heeft is dat het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:41
Toch lijkt er langzaamaan ook wat meer geld richting de altcoins te stromen. :9

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 22-09 22:06
Ik zal niet raar opkijken als de bitcoin deze run doorstoomt naar 30K. Kijk, de vorige run naar 20K werdt mega gehyped. We zitten nu al weer snel op 13K en zit iedereen nog mak in z'n stoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Laatst online: 05-06-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 18:37:
[...]

150 euro. Ik speel alleen met kleingeld wat we kunnen missen. Gewoon ietsje minder naar de spaarrekening iedere maand. Vorige keer had ik 75 ofzo gekocht, maar was nu gewoon pist off van m'n alsmaar zakkende BTC waarde :+

En tja als ie zakt naar 6k heb ik nog 85 over ofzo. Koop ik dan weer wat bij.

Ik ga echt voor 2025 range. Koop ook geen andere coins meer dan ik nu hodl. Die bags komt niets meer bij. Alleen nog Bitcoin.

De grotere bedragen, tja... Zou ik je niet durven adviseren op dit moment.

Probeer af en toe ook wat te traden op overduidelijke momenten, maar dat lukt nog niet echt. Ik durf niet in te stappen omdat de alts voor mij echt onvoorspelbaar zijn _O-
Neen omdat het nogal een groot bedrag is , 1.3K denk ik dat ik wat ga afwachten om te investeren in BTC.

Oftewel moet ik het spliten in wat ETH, BCASH en LTC , wat denken jullie hiervan? Te riskant en wachten op een dip?

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Heb 0.15 btc gecasht bij een koers van 9000 dollar. Zit eraan te denken een deel hiervan weer terug te investeren in altcoins. Als die een run gaan maken gaat het echt hard vermoed ik. Maarja wat is daarvan de bodem nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Laatst online: 12-05 21:26
Tijdje terug me OmiseGo weggedaan. Gebeurde nauwelijks iets mee en wilde wat geld terughalen.. zit ik paar dagen zo te kijken zie ik OMG zowaar stijgen en stijgen.

Blijkt het team een exchange en al te hebben opgezet met OMG pairs en OMG dat vernietigd word en weet ik het.. :+ :F

https://go.exchange/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cobus79
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Matadores schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 13:27:
Ik zal niet raar opkijken als de bitcoin deze run doorstoomt naar 30K. Kijk, de vorige run naar 20K werdt mega gehyped. We zitten nu al weer snel op 13K en zit iedereen nog mak in z'n stoel.
De verwachting is dat de ATH aanzienlijk hoger zal zijn dit keer (50k of nog meer). Nu kan er op veel meer plekken met leverage etc. worden gehandeld, dat was toen niet of veel minder.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

spietie schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 13:27:
[...]

Neen omdat het nogal een groot bedrag is , 1.3K denk ik dat ik wat ga afwachten om te investeren in BTC.

Oftewel moet ik het spliten in wat ETH, BCASH en LTC , wat denken jullie hiervan? Te riskant en wachten op een dip?
Sowieso komt er nog een correctie. Maar is dat van 13,5k naar 10k of van 16k naar 13k? I don't know.

Wellicht is ladderen nog een optie?

Het is nog geen garantie dat de alts zullen volgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:29
In ieder geval 30% van mijn qtum omgezet in ada. Kijken of ik een keer mazzel heb.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 12:17:
[...]

Bolivia is wat meer van de Monero denk ik ;)
Bijna, dat is Venezuela. Voor zover ik weet is vooral Dash populair in Bolivia. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
[Afbeelding]

Als die grafiek zou kloppen, komt er dus eerst nog een (flinke) daling voordat ie to the moon gaat. Zie nog niks in de grote media over de recente stijging dus selloff fase zou idd nog kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
Pelox schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 13:35:
In ieder geval 30% van mijn qtum omgezet in ada. Kijken of ik een keer mazzel heb.
Ada verwacht ik nog wel wat van ja.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Pranjic schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 13:07:
[...]

Dat is dan over anderhalf jaar 160.000 Dollar, volgens McAfee :*)
Voor bitcorn? Volgens mij had ome Sjon het over bircoin. Het is me ook wat met al die muntjes he? :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
Crypts schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 13:53:
[...]

Voor bitcorn? Volgens mij had ome Sjon het over bircoin. Het is me ook wat met al die muntjes he? :+
Zit ik dan met me Beer Coins ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malawolar
Van alle alts is eigenlijk ook alleen bij ADA een breedgedragen consensus dat het een mooi en zuiver cryptoproject is zoals crypto bedoeld is. Gewoon een shitload een goede programmeurs die een gedecentraliseerd, interoperabel, schaalbaar en veilig netwerk willen creëeren. Toevallig (of juist niet) aan het hoofd een bonafide en extreem intelligente man als Charles Hoskinson die in elke speech die hij geeft weer laat zien waar hij voor staat en waar vooral vanaf straalt dat het wel een integer project is. Dat kan ook haast niet anders met de wetenschappelijke benadering die erachter zit.

En dat allemaal in tegenstelling tot sommige marketingprojecten die announcements over announcements naar buiten gooien, hun eigen coin proberen te pumpen, of dingen roepen waarvan ze weten dat het niet waargemaakt kan worden.

Ook al lukt maar een fractie van wat op de planning staat (en daar begint het al aardig op te lijken), dan komen er nog mooie tijden aan voor ADA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Renzmeister schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 12:40:
Ik heb afgelopen weekend mijn Coinbase account omgezet naar Pro. Was gewoon een kwestie van inloggen op Pro met dezelfde credentials. Ik heb nooit ergens een 2e ID moeten inscannen ofzo....
Dat is dan wel heel bizar, want als ik datzelfde nu probeer, dan vraagt hij om extra documenten...

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Callandt95
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-09 09:50
[Afbeelding]

De laatste dagen krijgt bitcoin wel veel media aandacht :) dus hup naar de volgende fase!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:46

Wom

QTUM gekocht deze morgen en nog geen spijt van gehad. Hoewel ik nogal van de HODL ben, zit ik er weer zo veel naar aan het kijken dat ik wat vers bloed er in wilde pompen. BTC en LTC gaan me nog niet snel genoeg :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Wat ik gister zei klopt dus blijkbaar: mijn alts zijn iets gestegen maar ik word er nog niet echt vrolijk van hoeveel dat ze gestegen zijn :+ Lijkt potdomme wel of ik stable coins hold. Benieuwd wanneer de echte klap er op komt.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzmeister
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:02
TomTorquay schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 14:08:
[...]

Dat is dan wel heel bizar, want als ik datzelfde nu probeer, dan vraagt hij om extra documenten...
Gek, ik heb mijn account ook pas vorige week aangemaakt. Misschien dat het daar mee te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
DAMAGE schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 14:20:
Wat ik gister zei klopt dus blijkbaar: mijn alts zijn iets gestegen maar ik word er nog niet echt vrolijk van hoeveel dat ze gestegen zijn :+ Lijkt potdomme wel of ik stable coins hold. Benieuwd wanneer de echte klap er op komt.
dan kijk je zeker naar de EUR of USD waarde. kan met niet voorstellen dat dat in sats is. eigenlijk ben je dan niks gestegen maar er op achteruit gegaan, net zoals de meeste in alt coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malawolar
ShadyCallandt schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 14:16:
[...]

De laatste dagen krijgt bitcoin wel veel media aandacht :) dus hup naar de volgende fase!
Ik denk niet dat deze ouderwetse bubbelgrafiek met media-aandacht de gepersonaliseerde advertenties bedoelt. Die waren er destijds nog niet namelijk. Wij krijgen hier allemaal de hele dag shit van BTC op ons scherm, omdat whatsapp/FB/Youtube ons die kant op stuurt, omdat we het er al over hebben (lang leve algoritmes en propaganda). In het algemeen heb ik nog geen 'nieuw medium' over crypto horen reppen. RTLZ nieuws heeft soms een update, Telegraaf soms. Zodra er weer iemand bij DWDD of Pauw aan tafel zit om over crypto te praten omdat er weer nieuwe miljonairs zijn (hopelijk een van ons), dan gaan we van media-aandacht spreken :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@jasper7878 Ik vind het zo onnodig om daar op dit moment op te letten. Puur en alleen om het feit dat het zo logisch is dat als BTC stijgt en de rest achter blijft dat je dan in BTC waarde achteruit gaat. Dat is het noemen niet eens waard. Ik let daar momenteel niet op. Kijk puur naar USD/EUR waarde. En dan ga je er dus wel op vooruit. Maar is het heel veel? Nee.

Zodra mijn alts los komen, waar ik van overtuigd ben dat dat gaat gebeuren, dan zal de BTC waarde van mijn PF als een raket omhoog gaan. Mijn eind doel is toch long term, dus veel boeit het ook niet, maar zou het toch voor mijn handelspotje wel leuk vinden als ik op korte termijn nog wat winst kan pakken :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
DAMAGE schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 14:45:
@jasper7878 Ik vind het zo onnodig om daar op dit moment op te letten. Puur en alleen om het feit dat het zo logisch is dat als BTC stijgt en de rest achter blijft dat je dan in BTC waarde achteruit gaat. Dat is het noemen niet eens waard. Ik let daar momenteel niet op. Kijk puur naar USD/EUR waarde. En dan ga je er dus wel op vooruit. Maar is het heel veel? Nee.

Zodra mijn alts los komen, waar ik van overtuigd ben dat dat gaat gebeuren, dan zal de BTC waarde van mijn PF als een raket omhoog gaan. Mijn eind doel is toch long term, dus veel boeit het ook niet, maar zou het toch voor mijn handelspotje wel leuk vinden als ik op korte termijn nog wat winst kan pakken :)
maarja, je zegt dat je alts gestegen zijn, maar dat klopt feitelijk niet. BTC is gestegen en daarmee je alts waarde. maar had je in BTC gezeten had je meer waarde gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Laatst online: 22-09 22:06
Malawolar schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 14:27:
[...]

Ik denk niet dat deze ouderwetse bubbelgrafiek met media-aandacht de gepersonaliseerde advertenties bedoelt. Die waren er destijds nog niet namelijk. Wij krijgen hier allemaal de hele dag shit van BTC op ons scherm, omdat whatsapp/FB/Youtube ons die kant op stuurt, omdat we het er al over hebben (lang leve algoritmes en propaganda). In het algemeen heb ik nog geen 'nieuw medium' over crypto horen reppen. RTLZ nieuws heeft soms een update, Telegraaf soms. Zodra er weer iemand bij DWDD of Pauw aan tafel zit om over crypto te praten omdat er weer nieuwe miljonairs zijn (hopelijk een van ons), dan gaan we van media-aandacht spreken :*)
Hoeveel invloed hebben Nederlandse cryptokopers op de koersen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Matadores schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 14:51:
[...]

Hoeveel invloed hebben Nederlandse cryptokopers op de koersen?
Niet veel, maar even verder denken dan je neus lang is. Facebook/whatsapp/Youtube is wereldwijd. En er zitten ook nog geen crypto updates bij de internationale equivalenten van DWDD en Pauw (The daily show, Oprah, Ellen, Conan, weet ik het).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holdem_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 11:47
Kan ik ook nog in het therapiegroepje voor mensen die 100% in alts zitten? :'( 8)7

Wat is dat frustrerend om te zien zeg. BTC die als een gek gaat nu. En dan ook nog twijfelen bij 3K om 1 BTC te kopen maar toch niet durven grrr... Nog steeds 75% down in dollar waarde dus.
Zit voor 33% in Ethereum. 33% in NEO en 33% in VET.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:37
[Afbeelding]

Die eerste selloff hadden we eind 2017 toch? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 19:47
Hup BTC, raak die 13K resistance is nog 1x aan!

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
wanneer krijgen we een dipje? BTC blijft maar gaan zeg... MOON LAMBOO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

er wordt nu echt met heul veel geld gesmeten vanuit dubai :)

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Malawolar
sourcecode schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 14:57:
er wordt nu echt met heul veel geld gesmeten vanuit dubai :)
Hoe weet je dat het Dubai is?

Overigens is dat wel een regio waarvan ik hoop dat er een crypto hype ontstaat, als iemand die sjeiks kan overtuigen dat crypto het nieuwe goud is kunnen we op kosten van de oliemiljarden binnenkort allemaal lambo's kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Holdem_NL schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 14:55:
Kan ik ook nog in het therapiegroepje voor mensen die 100% in alts zitten? :'( 8)7

Wat is dat frustrerend om te zien zeg. BTC die als een gek gaat nu. En dan ook nog twijfelen bij 3K om 1 BTC te kopen maar toch niet durven grrr... Nog steeds 75% down in dollar waarde dus.
Ik denk maar zo: al het geld dat nu in BTC gestopt wordt vloeit automatisch naar de alts zodra het rendement omlaag gaat.

Vraag is alleen waar de huidige run stopt....iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
deppenboks schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 14:59:
[...]

Ik denk maar zo: al het geld dat nu in BTC gestopt wordt vloeit automatisch naar de alts zodra het rendement omlaag gaat.

Vraag is alleen waar de huidige run stopt....iemand?
Of gewoon weer terug naar dollars en euro's.

En; niet _/-\o_ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

jasper7878 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 14:50:
[...]

maarja, je zegt dat je alts gestegen zijn, maar dat klopt feitelijk niet. BTC is gestegen en daarmee je alts waarde. maar had je in BTC gezeten had je meer waarde gehad.
Als BTC stijgt, dan stijgt je alts waarde niet. Dus dat is niet wat ik bedoelde. Mijn alts zijn in USD waarde gestegen en daarom staat mijn PF nu hoger. Als BTC alléén stijgt en je alts stijgen niet mee, dan daalt je PF waarde in BTC omdat je minder BTC krijgt per dollar. Per dollar blijft je PF waarde gelijk. Tenzij de alts die je hebt verkocht worden omdat men in BTC stapt. Maar dat is een ander verhaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Malawolar schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 14:27:
[...]

Ik denk dat de echte media-aandacht van weleer pas komt als er een nieuwe ATH wordt bereikt en de comeback story compleet is. Nu is het vooral een rehash van vorige nieuwsartikelen. De publieke omroepen zijn wel erg stil over de koersontwikkeling. Opvallend gezien alle de media-aandacht tijdens de bearmarket. Het woordgebruik van een half jaar terug verklapt veel, "de bitcoin bubbel is gebarsten" en "de bitcoingekte is voorbij".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Malawolar schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 14:58:
[...]

Hoe weet je dat het Dubai is?

Overigens is dat wel een regio waarvan ik hoop dat er een crypto hype ontstaat, als iemand die sjeiks kan overtuigen dat crypto het nieuwe goud is kunnen we op kosten van de oliemiljarden binnenkort allemaal lambo's kopen.
wat inspiratie
YouTube: MIJN LAMBORGHINI URUS OPGEHAALD!! #2138

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XA4DB
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 20:11
Wat is nu een goede (?) tactiek op vlak van BTC?

Niets instellen en hopen dat hij blijft stijgen? Indien correctie/stevige daling ben je ook niets kwijt?
Stop-limit instellen? En dan hopen dat hij na de eventuele daling (en hit van de stop-limit) niet meteen weer omhoog knalt?
Voor jezelf een doelprijs zetten en sowieso verkopen indien dit bereikt wordt? (met het risico dat BTC nadien gewoon doorknalt en je eigenlijk veel meer had kunnen krijgen)

Al zal ieder wel zo zijn/haar tactiek hebben waarschijnlijk?
Misschien een mengeling van bovenstaande?

Gewoon nieuwsgierig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
XA4DB schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 15:14:

Niets instellen en hopen dat hij blijft stijgen? Indien correctie/stevige daling ben je ook niets kwijt?
Stop-limit instellen? En dan hopen dat hij na de eventuele daling (en hit van de stop-limit) niet meteen weer omhoog knalt?
Voor jezelf een doelprijs zetten en sowieso verkopen indien dit bereikt wordt? (met het risico dat BTC nadien gewoon doorknalt en je eigenlijk veel meer had kunnen krijgen)

Ik verkoop persoonlijk pas een heel klein plukje bij 20k. Daarna weer bij 30k, helemaal tot aan 100k (als die ooit komt, ik denk van wel), maar ik hou ten minste tot 2025 in ieder geval altijd 0.1 BTC vast, tenzij hij een miljoen aantikt, dan verkoop ik hem. Maar die weg is nog 3x zo lang als dat ik er nu inmiddels in zit, dus hopelijk ben ik zo standvastig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malawolar
sampoo schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 15:08:
[...]

Ik denk dat de echte media-aandacht van weleer pas komt als er een nieuwe ATH wordt bereikt en de comeback story compleet is. Nu is het vooral een rehash van vorige nieuwsartikelen. De publieke omroepen zijn wel erg stil over de koersontwikkeling. Opvallend gezien alle de media-aandacht tijdens de bearmarket. Het woordgebruik van een half jaar terug verklapt veel, "de bitcoin bubbel is gebarsten" en "de bitcoingekte is voorbij".
Absoluut, maar we gaan binnen 2 dagen ook wel weer gewoon rustig rond de 11.8k/12k retracen, dit is even mooi nieuws (waar ik nog niemand hier over hoor) van de BTC settled ETF, maar na nieuws komt altijd weer een terugval, hoewel die niet zo groot zal zijn dit keer verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31

Doe het tegenovergestelde van wat de menigte doet.
Dan zit je meestal wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:37
Malawolar schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 15:21:
[...]

Absoluut, maar we gaan binnen 2 dagen ook wel weer gewoon rustig rond de 11.8k/12k retracen, dit is even mooi nieuws (waar ik nog niemand hier over hoor) van de BTC settled ETF, maar na nieuws komt altijd weer een terugval, hoewel die niet zo groot zal zijn dit keer verwacht ik.
Het zou mooi zijn als we een maandje ofzo sideways gaan tussen de 11 en 13K. Lekker wat weerstand opbouwen en dan naar de maan :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

C6DL schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 15:24:
[...]

Doe het tegenovergestelde van wat de menigte doet.
Dan zit je meestal wel goed.
dus verkopen ?

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Vijeta
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17:36

In 2017 en 18 had ik niets ingesteld en bleef ik hopen dat het bleef stijgen waardoor ik mijn portfolio zag stijgen tot 150k in euros en vervolgens kelderen tot 15k vorig jaar. Initiele investering was iets van 25k.

Vandaag besloten om een deel van mijn bitcoins te verkopen (tegen 11k). Daarmee heb ik mijn inleg + 10k eruit gehaald. Alles wat er nu nog in staat is pure winst.

Ik zal het wss zuur vinden als we volgende week opeens op 20k zouden komen te staan, maar het kut gevoel van vorig jaar wilde ik niet nog een keer meemaken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Vijeta schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 15:27:
[...]

In 2017 en 18 had ik niets ingesteld en bleef ik hopen dat het bleef stijgen waardoor ik mijn portfolio zag stijgen tot 150k in euros en vervolgens kelderen tot 15k vorig jaar. Initiele investering was iets van 25k.

Vandaag besloten om een deel van mijn bitcoins te verkopen (tegen 11k). Daarmee heb ik mijn inleg + 10k eruit gehaald. Alles wat er nu nog in staat is pure winst.

Ik zal het wss zuur vinden als we volgende week opeens op 20k zouden komen te staan, maar het kut gevoel van vorig jaar wilde ik niet nog een keer meemaken :)
Kijk, een verstandig besluit! Eigenlijk moeten dit soort posts vastgepind worden voor de nieuwe instroom _/-\o_

Zelf heb ik begin 2018 mijn inleg + winst eruit gehaald en speel sindsdien met 'gratis geld'. Af en toe nog wel spannend maar geeft wel een stuk rust! Overigens ging het bij mij vanaf het begin om een kleine investering ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Misschien krijgen we wel een Sell the News BAKKT gevalletje >:) >:) >:)

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/d0ZnfuUnnxnKCTvqFcrf5F3A/full.png

_O- _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
@D-Ed

Was getekend: John McAfee - from Cuba :+

[ Voor 60% gewijzigd door Helixes op 26-06-2019 15:38 ]

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Ik ben blij dat ik gisteren een deel in btc heb gezet.
Daar blijft het voorlopig ook

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

D-Ed schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 15:31:
[...]

Kijk, een verstandig besluit! Eigenlijk moeten dit soort posts vastgepind worden voor de nieuwe instroom _/-\o_

Zelf heb ik begin 2018 mijn inleg + winst eruit gehaald en speel sindsdien met 'gratis geld'. Af en toe nog wel spannend maar geeft wel een stuk rust! Overigens ging het bij mij vanaf het begin om een kleine investering ;)
Ik heb nog wel flink bijgekocht toen BTC rond de 3200-3500 dollar zat afgelopen winter...
Ik ben nog flink bezig om mijn portfoilo op te zetten voor de toekomst, Sommige potjes moeten nog wat aangedikt worden door trading..

Met een beetje geluk lukt me dit binnen nu en 2-3 maand, maar dan moeten de alts wel een beetje meewerken..
Zodra ik de potjes op gewenste hoogte heb dan is het voor mij puur HODL, tot ik bepaalde waarde in euro's zie, en dan cash in 80% uit, en kijk ik even wat ik met de rest doe..

Cashmomentje voor mij zal zijn wanneer de alts weer in eurowaarde richting ATH gaan van 2017/2018.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malawolar
Je kan lachen om die MCafee, maar in het kader van procentuele stijgingen (waar je eigenlijk alleen maar in zou moeten denken) is dit niet eens zo'n hele rare gedachte. Bitcoin heeft sinds zijn eerste noemenswaardige piek (een dollar) al x12.000 gedaan. Bitcoin hoeft nu nog maar x70 te doen en hij staat op een miljoen ;). Als je in absolute getallen rekent lijkt het waanzin, maar procentueel gezien heb je nu ook al een shitload aan geld gemist door nu nog in te stappen (ter voorbeeld, van 3k naar 100k is gewoon x33, van nu naar 100k is maar x8.) Daarom is de bodem timen zoveel belangrijker dan de top.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Malawolar schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 15:45:
Je kan lachen om die MCafee, maar in het kader van procentuele stijgingen (waar je eigenlijk alleen maar in zou moeten denken) is dit niet eens zo'n hele rare gedachte. Bitcoin heeft sinds zijn eerste noemenswaardige piek (een dollar) al x12.000 gedaan. Bitcoin hoeft nu nog maar x70 te doen en hij staat op een miljoen ;). Als je in absolute getallen rekent lijkt het waanzin, maar procentueel gezien heb je nu ook al een shitload aan geld gemist door nu nog in te stappen (ter voorbeeld, van 3k naar 100k is gewoon x33, van nu naar 100k is maar x8.) Daarom is de bodem timen zoveel belangrijker dan de top.
Hodl dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Holdem_NL schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 14:55:

NEO gaat ook wel lekker.

Maar waarom heb je geen BTC? Ik ben geen maximalist, maar ik vind het moeilijk voor te stellen dat mensen minder dan 50% van hun portfolio in BTC hebben. Misschien is het ook mijn HODL-mentaliteit, ik moet er niet aan denken om te traden. Zou helemaal fout gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Ik heb nog een vraag.
Ik heb nu nog ada.
Die is in sats natuurlijk gedaald
Maar in dollar staat het nog goed.
Is het slim om het in theter te zetten?
En wachten tot btc weer dipt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DW23 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 15:52:
[...]

NEO gaat ook wel lekker.

Maar waarom heb je geen BTC? Ik ben geen maximalist, maar ik vind het moeilijk voor te stellen dat mensen minder dan 50% van hun portfolio in BTC hebben. Misschien is het ook mijn HODL-mentaliteit, ik moet er niet aan denken om te traden. Zou helemaal fout gaan.
Higher risk, higher reward.

Als je ziet hoe ver sommige alts nog van hun top verwijdert zijn. Als je gelooft dat die net zoals BTC terug komen daar kun je er gewoon meer winst mee pakken is het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
En.. Waar kan ik mijn prive berichten terugvinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malawolar
Haha ik zeg zeker niet dat het gaat gebeuren, want daarvoor moet iedereen het erover eens zijn dat BTC naast goud de nieuwe store of value is. Maar ik zeg alleen dat de opmerking niet zo gek is. Als BTC nu nog zou doen wat het gedaan heeft zit praktisch al het vermogen op aarde in BTC, dat is onmogelijk, maar het hoeft maar een klein beetje door te zetten wat het gedaan heeft en je zit op een miljoen, zo heel vreemd is dat niet eens gedacht van onze Sjon. Hoewel ik het zelf ergens tussen de 100.000 en miljoen zie op langere termijn.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden jullie BTC kunnen hodlen tot een miljoen?

En... zou NANO dan nog steeds $1.45 zijn? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malawolar
Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 15:54:

Trouwens, als je het over een psychologische grens hebt zeg |:( 8)7... Iedereen die een hele BTC heeft zet hem dan denk ik wel in de uitverkoop.

En ja; NANO het nieuwe USDT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 15:54:

Ik heb vorige keer op bijna de topt meeste van mijn PF uitgecasht. Mijn PF nu is HODL for long term of 1 mil

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Ladonna schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 15:54:
En.. Waar kan ik mijn prive berichten terugvinden?
In je inbox.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ladonna schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 15:53:
Ik heb nog een vraag.
Ik heb nu nog ada.
Dit zijn vragen die je zelf moet beantwoorden. Die moet je hier niet vragen. Iemand kan zeggen: Ja doen! Dan ga jij dat doet en dan gaat ADA er straks in eens vandoor. Dan kun je die ander mooi de schuld geven.

Daarom: Pak de grafieken erbij. Ga zelf kijken of je dat verstandig lijkt. Of maak iig je eigen keuzes ipv anderen voor je te laten beslissen. Niet afhankelijk zijn van een ander zijn mening.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:22
Ladonna schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 15:53:
Ik heb nog een vraag.
Ik heb nu nog ada.
heb ook een bag vol ik hou ze maar goed dat ben ik :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Nog 30B en we zitten op een chille 400B totale marketcap. Bijna de helft van ATH in 2017. En dat in in het eerste half jaar van 2019... _O- _/-\o_ (Op een paar dagen na dan)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie het al voor me, juli 2025, Bitcoin bereikt 997k.

*Jaapio zet sellorder op 1mil.*

Gaat slapen, volgende morgen: correctie naar 3k.

Crap... Hodl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malawolar
Ik denk met alle noobs die ik nu weer zie dat altseason op het punt staat om zich te ontpoppen als een Grolsch-beugel op een mooie zomerdag. Allemaal weer lekker 'goedkope' muntjes scoren zonder maar een idee te hebben van wat BTC is, of het project waar ze instappen. Want in de tijd dat je je inleest over het wel en wee van cryptoland zie je de groene cijfers je om de oren vliegen en slaat de fomo toe.... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Wordt een limit sell order altijd 10 uit 10 gehit in het geval van een Bitcoin sell order op 19,99K en hij schiet naar 20,2K om vervolgens te droppen als een baksteen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MS-DOOS
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-05-2024
Klaas25 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 16:04:
Wordt een limit sell order altijd 10 uit 10 gehit in het geval van een Bitcoin sell order op 19,99K en hij schiet naar 20,2K om vervolgens te droppen als een baksteen?
Nope. Sterk afhankelijk van vraag en aanbod. Zijn er voldoende afnemers voor de hoeveelheid die jij kwijt wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
MS-DOOS schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 16:06:
[...]

Nope. Sterk afhankelijk van vraag en aanbod. Zijn er voldoende afnemers voor de hoeveelheid die jij kwijt wil?
Maar een order kan toch ook heel makkelijk voor slechts een X aantal procenten gehit worden. Dat je uiteindelijk bijvoorbeeld 65,4% verkocht hebt en nog zit met 34,6%

Of is het dan slimmer om 10x 0,1 BTC sell orders neer te zetten ipv 1x 1 BTC sell order? Of maakt dat niet uit?

[ Voor 12% gewijzigd door Klaas25 op 26-06-2019 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klaas25 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 16:04:
Ligt eraan waar jij je limit instelt..

Je stelt een limit in, bv 19.990 en dan plaatst die een verkoop order voor een ingesteld bedrag, bv 19.980.. Dan heb je maar 10 dollar marge, het orderboek moet dan genoeg buy orders hebben in die 10$ marge om jou hele order te vullen.. indien dit niet lukt dan gaat jou verkoop maar deels of niet door..

Aangezien whales BTC soms ineens honderden dollars kunnen laten droppen zou ik niet te dicht eronder je sell limit zitten.. eerder 5% ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 22:53

gws24

Thinking is hard!

Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 16:09:
[...]

Ligt eraan waar jij je limit instelt..

Je stelt een limit in, bv 19.990 en dan plaatst die een verkoop order voor een ingesteld bedrag, bv 19.980.. Dan heb je maar 10 dollar marge, het orderboek moet dan genoeg buy orders hebben in die 10$ marge om jou hele order te vullen.. indien dit niet lukt dan gaat jou verkoop maar deels of niet door..

Aangezien whales BTC soms ineens honderden dollars kunnen laten droppen zou ik niet te dicht eronder je sell order zetten..
Dit gaat meer over een limit stop loss order, klaas heeft het denk ik over een gewone limit order.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
gws24 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 16:10:
[...]
Dit gaat meer over een limit stop loss order, klaas heeft het denk ik over een gewone limit order.
Ja indd. Gewoon een order instellen om op bepaald punt te verkopen (of te kopen) meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MS-DOOS
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-05-2024
Klaas25 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 16:07:
[...]

Maar een order kan toch ook heel makkelijk voor slechts een X aantal procenten gehit worden. Dat je uiteindelijk bijvoorbeeld 65,4% verkocht hebt en nog zit met 34,6%

Of is het dan slimmer om 10x 0,1 BTC sell orders neer te zetten ipv 1x 1 BTC sell order? Of maakt dat niet uit?
Klopt helemaal, het kan ook deels gevuld worden, afhankelijk van het volume.

10x 0.1 of 1x1.0 is hetzelfde. De exchange is in principe onpartijdig

[ Voor 7% gewijzigd door MS-DOOS op 26-06-2019 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gws24 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 16:10:
[...]
Bij een normale sell order zal die 100% gehit worden wanneer BTC naar 20.2k gaat..
Want dan koopt iemand het echt over van je voor je vraagprijs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 16:11:
[...]

Bij een normale sell order zal die 100% gehit worden wanneer BTC naar 20.2k gaat..
En dat was precies de vraag die Klaas had ;) .

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 16:11:
[...]

En dan maakt 1x 1 BTC of 10x 0,1 BC order niet uit?

Omdat ik op Bitstamp bijvoorbeeld vaak opeens heel veel orders zie hitten (meestal sell) van bijvoorbeeld 10x 500 XRP voor X Bedrag. Waarom doen ze het specifiek zo en niet 1 order van 5000 XRP vraag ik me dan af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Klaas25 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 16:13:
[...]

Omdat ik op Bitstamp bijvoorbeeld vaak opeens heel veel orders zie hitten (meestal sell) van bijvoorbeeld 10x 500 XRP voor X Bedrag. Waarom doen ze het specifiek zo en niet 1 order van 5000 XRP vraag ik me dan af.
Wie zegt dat het allemaal van 1 persoon is? Kan ook nog zo zijn dat iemand meerdere bots heeft lopen. Op bitstamp kan je subaccounts aanmaken (ik dacht 10 stuks) en op elk subaccount een andere bot zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klaas25 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 16:13:
[...]

Die kleine batches van bv 500 zijn vaak bots die traden..
Gewoon 1 order inschieten, als er meerdere mensen/orders op dezelfde prijs staan, dan gaat het volgens het fifo principe (first in/first out).. Dus als je dus 10 orders plaatst, kan het zijn dat er misschien een grote order tussendoor komt en daardoor maar een deel van jou orders uitgevoerd kon worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
DW23 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 15:52:
[...]

NEO gaat ook wel lekker.

Heb al jaren minimaal 80% van mn portfolio in BNB, nu 100%. Ook met een HODL mentaliteit, maar meer geloof in absurde stijgingen dan in BTC. Kan je zeggen, dat gaat prima hoor.

PSN/Steam: Xamsix

Pagina: 1 ... 115 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!