[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 114 ... 120 Laatste
Acties:
  • 319.998 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nurksis
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-02 09:08
HaruHaru schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 07:59:
[...]

Markt order... via Geavanceerd gedaan of via de overzicht van munten? (dus homepage)
Geavanceerd, blijkbaar kan het niet via homepage als het verschil tussen koop en verkoop meer dan 5% is.

Ah, ik zie dat de € nu wel netjes in mijn acount staan. Denk dat bitvavo het even zwaar had :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:43
Ik moet zeggen, aan dit soort stijgingen van btc kan ik wel wennen :)

Ik zat eerder 100% in Alts, maar sinds die niks doen en ik wel geloof in btc dat, over meerdere jaren, x 10 gaat, heb ik vorige week alles om gezet in btc. En nog extra fiat ingelegd.
Het is niet alleen leuk om te zien dat btc nu zo hard stijgt, maar het geeft ook zoveel rust nu ik niet meer om hoef te kijken naar die Alts, EN heb geaccepteerd dat ik btc toch echt voor de lange termijn ga hodlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Zit nu 40% in de BTC en de rest in alts. Zal wel wat verschuiven de aankomende periode :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
technoaddict schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 08:21:
Ik moet zeggen, aan dit soort stijgingen van btc kan ik wel wennen :)

Ik zat eerder 100% in Alts, maar sinds die niks doen en ik wel geloof in btc dat, over meerdere jaren, x 10 gaat, heb ik vorige week alles om gezet in btc. En nog extra fiat ingelegd.
Het is niet alleen leuk om te zien dat btc nu zo hard stijgt, maar het geeft ook zoveel rust nu ik niet meer om hoef te kijken naar die Alts, EN heb geaccepteerd dat ik btc toch echt voor de lange termijn ga hodlen.
Niet echt een goed idee imo. De markt gaat in cycles, zodra BTC consolideert gaan we waarschijnlijk een parabolic run van de alts terug meemaken. BTC dominance is nu 62%, wat iets te hoog is imo. Ik zie het wel nog verder stijgen, maar op een bepaald moment vloeit er een groot deel terug naar de alts en daar kun je veel grotere winsten mee pakken. Dus op tijd terug overzetten imo en als de altseason gedaan is, kun je terug in BTC gaan voor longterm hold.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
ik zit 100% in de alts en het doet toch wel pijn om naar mn PF te kijken. maargoed ik heb dit ook eind 2017 meegemaakt dus heb de hoop dat het goed gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 19:47
jasper7878 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 08:30:
ik zit 100% in de alts en het doet toch wel pijn om naar mn PF te kijken. maargoed ik heb dit ook eind 2017 meegemaakt dus heb de hoop dat het goed gaat komen.
hoe hoger btc, hoe hoger je alts zullen vliegen. tenzij je alts heb die zeer laag geranked zijn. ik zie daar weinig in (IMO)

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
HaruHaru schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 08:32:
[...]

hoe hoger btc, hoe hoger je alts zullen vliegen. tenzij je alts heb die zeer laag geranked zijn. ik zie daar weinig in (IMO)
mn grote stacks zijn AVA en PHX, 2 bedrijven die niet afhankelijk zijn van ICO funds, en dus toch wel het BTC geweld overleven. maar die zijn inderdaad wel laag geranked op CMC. verder voornamelijk wat coins tussen de plek 50 en 100. maar mn sats waarde is wel bedroevend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
jasper7878 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 08:36:
[...]

mn grote stacks zijn AVA en PHX, 2 bedrijven die niet afhankelijk zijn van ICO funds, en dus toch wel het BTC geweld overleven. maar die zijn inderdaad wel laag geranked op CMC. verder voornamelijk wat coins tussen de plek 50 en 100. maar mn sats waarde is wel bedroevend.
ik kocht eerst ook goedkope coins. meestal lager als de top 100. na heel veel onderzoek direct uit gestapt en geïnvesteerd in coins in de top25, sommige wel lager als 25, zoals QTUM. Ik denk dat die de rit wel overleven, maar er zullen zoveel doodgaan na deze bullrun. Dus mocht je kans vinden, raad ik je aan om te switchen. Tenzij je uiteraard overtuigd bent dat ze iets gaan doen, das wat anders natuurlijk, maar always DYOR.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adnanos
Kijk ook vooral naar de tokenomics: hoe stijgt de waarde van mijn token bij adoptie (en niet enkel speculatie). Veel projecten zien er mooi uit en hebben zeker een toekomst, maar de kans dat de waarde van de tokens door die adoptie stijgt is super klein.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevinoku
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 07-06-2021
Als we op dit tempo verder gaan moet er wel een nieuwe ATH komen.

40K over 2 dagen ? Muntexplosieeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Nou het gaat gebeuren hoor.. Niet omdat XRP de beste digital asset ever created is (wat het overduidelijk is) maar iedereen is zo gefocust op die verrekte XRP/BTC chart wat dus nu een nieuw low in 2 jaar heeft bereikt.
En aangezien XRP top 3 is.. Dat ding gaat ontploffen. Maargoed winst is winst he. :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi is dat. Hele berenmarkt overleefd, en grote verwachtingen voor de komende bullrun.

Gaat het toch allemaal weer compleet anders dan je verwacht _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 09:29
Vanmorgen eindelijk mijn qtum kunnen versturen. Nu even kijken wat ik ga doen.. Misschien de opbrengst vandaag een beetje spreiden over btc, ltc, ada..

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HaruHaru
Klaas25 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 08:46:
Nou het gaat gebeuren hoor.. Niet omdat XRP de beste digital asset ever created is (wat het overduidelijk is) maar iedereen is zo gefocust op die verrekte XRP/BTC chart wat dus nu een nieuw low in 2 jaar heeft bereikt.
En aangezien XRP top 3 is.. Dat ding gaat ontploffen. Maargoed winst is winst he. :+
Deze is voor jou:

https://www.bitdegree.org/tutorials/ripple-vs-bitcoin/

Ik vind dat het vergelijken moet ophouden. BTC heeft andere doel, XRP heeft andere doel. En ja, op termijn, ver in de toekomst. zal waarschijnlijk alleen de top5 misschien top3 overleven. en ja, daar valt XRP onder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jasper7878
HaruHaru schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 08:42:
[...]

ik kocht eerst ook goedkope coins. meestal lager als de top 100. na heel veel onderzoek direct uit gestapt en geïnvesteerd in coins in de top25, sommige wel lager als 25, zoals QTUM. Ik denk dat die de rit wel overleven, maar er zullen zoveel doodgaan na deze bullrun. Dus mocht je kans vinden, raad ik je aan om te switchen. Tenzij je uiteraard overtuigd bent dat ze iets gaan doen, das wat anders natuurlijk, maar always DYOR.
daarom kijk ik ook naar coins die iets unieks voor ogen hebben en niet de zoveelste privacy coin denken te zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Keesdegrote
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-11-2023
Sinds de pomp zit ik alleen nog in BTC en LTC. Niet een heel slechte keuze geweest, maar LTC mag wel weer eens gaan moonen, Wacht het nog even af tot de halving.

Monero is na zijn mooie run ook wel weer flink gedaald, helemaal t.o.v. BTC. Wellicht mooi instapmomentje?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

NANO, je breekt mijn hart.

Ga even 5 dollar worden, toe dan.

Maak wat van je koers in je korte tijd op deze aarde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 09:11:
NANO, je breekt mijn hart.

Ga even 5 dollar worden, toe dan.

Maak wat van je koers in je korte tijd op deze aarde.
ha. shiittt, gisteren toch niet kunnen laten en kleine bag gekocht. I feel the pain, bro -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
Keesdegrote schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 09:06:
Sinds de pomp zit ik alleen nog in BTC en LTC. Niet een heel slechte keuze geweest, maar LTC mag wel weer eens gaan moonen, Wacht het nog even af tot de halving.

Monero is na zijn mooie run ook wel weer flink gedaald, helemaal t.o.v. BTC. Wellicht mooi instapmomentje?
Heb ze toevallig gisteravond verkocht voor BTC, tot nu toe geen slechte keuze

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:51
Iedereen verwacht dat de alts nog extreem knallen maar zo slecht hebben de grote alts het niet eens gedaan in 2019 (in dollars):

ETH: $100 naar $340
LTC: $27 naar $140
BCH: $104 naar $550
Zelfs ripple ondanks de eindeloze verwatering: $0,28 naar $0,50.

Ik moet het nog zien of we weer de XVG/NANO-praktijken gaan zien. We vergeten dat dit mede is veroorzaakt door blinde aankopen van een groep mensen (noem het de Facebook-jongeren met een paar 100 euro te besteden, de moonboys die alles op twitter destijds als waarheid aannamen) die nu nog met verlies zitten.

De volgende grote inkomende geldstromen, die schijnbaar de vorige keer niet blindelings zijn ingestapt en meer risico avers zijn, zullen daarom voorzichtiger te werk gaan en zich vooral richten op de top 10 of top 25 (zeg maar: het aanbod van Coinbase). Met als zwaartepunt BTC.

[ Voor 44% gewijzigd door BTC100K2021 op 26-06-2019 09:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Dat is lekker wakker worden zo *O*
Straks maar een ijsje halen met 2 bolletjes ipv 1. 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
Toch vind ik van de bodem naar de top weergeven als prijsstijging enigszins misleidend. Mensen (vooral niet traders) krijgen dan snel het gevoel, "oh shit ik heb een 300% stijging van 3200 naar 12.500 gemist". Dat impliceert ook (stel even dat dit de top is) dat veel anderen er in zouden zitten vanaf exact 3200 en exact op de top uitstappen. Nou geloof ik best dat iemand toevallig de bodem of de top goed pakt, maar allebei is toch wel heel uitzonderlijk. Voor mijzelf zou de 300% stijging ook niet gelden, terwijl ik er echt wel heel goed bij zat deze keer: ingekocht rond de 4k, en stel ik zou DCA-outten van 10k tot de top, en dan van de top weer tot 10k, dan zou mijn winst ergens rond de 200% liggen (en dan zou ik al extreem goed gehandeld hebben). Staar je dus niet te blind op eventueel gemiste percentages, want het is zo goed als onmogelijk om alles goed te timen, met de helft van het percentage van bodem naar top mag je al meer dan tevreden zijn imo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
TuutjDrie schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 09:27:
Iedereen verwacht dat de alts nog extreem knallen maar zo slecht hebben de grote alts het niet eens gedaan in 2019 (in dollars):

ETH: $100 naar $340
LTC: $27 naar $140
BCH: $104 naar $550
Zelfs ripple ondanks de eindeloze verwatering: $0,28 naar $0,50.

Ik moet het nog zien of we weer de XVG/NANO-praktijken gaan zien. We vergeten dat dit mede is veroorzaakt door blinde aankopen van een groep mensen (noem het de Facebook-jongeren met een paar 100 euro te besteden, de moonboys die alles op twitter destijds als waarheid aannamen) die nu nog met verlies zitten.

De volgende grote inkomende geldstromen, die schijnbaar de vorige keer niet blindelings zijn ingestapt en meer risico avers zijn, zullen daarom voorzichtiger te werk gaan en zich vooral richten op de top 10 of top 25 (zeg maar: het aanbod van Coinbase). Met als zwaartepunt BTC.
ja in USD zie je wel stijging ja. maar je moet het wel in sats zien. en dan is het bedroevend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:02

MicroWhale

The problem is choice

Klaas25 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 08:46:
u serious? Hoe rekt ben je al door XRP? Geld verdienen kun je er mee, dat kan ik je geven.

XRP vergelijken met een blockchain gebaseerde currency gaat behoorlijk scheef. XRP heeft een centralized ledger, wordt gecontroleerd door één bedrijf (Ripple Labs) en heeft een virtueel oneindige supply aan muntjes die uitgegeven worden door dat ene bedrijf.
Eigenlijk dus gewoon een digitale kopie van een fiat munt, maar dan door een bedrijf... En we weten allemaal waar dat op uit gaat draaien: Hyperinflatie. En... Hé ... wacht eens, heeft Facebook recentelijk ook niet zoiets gelanceerd? Beste digital asset? Als je fiat de beste non-digital asset vindt, kun je zoiets roepen. Daar ben ik het in ieder geval niet mee eens.

Geld verdienen met XRP? Ik wens je er veel sterkte mee, maar pas op waar je in stapt. dyor.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danster
MrWilliams schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 09:36:
[...]

u serious? Hoe rekt ben je al door XRP? Geld verdienen kun je er mee, dat kan ik je geven.

XRP vergelijken met een blockchain gebaseerde currency gaat behoorlijk scheef. XRP heeft een centralized ledger, wordt gecontroleerd door één bedrijf (Ripple Labs) en heeft een virtueel oneindige supply aan muntjes die uitgegeven worden door dat ene bedrijf.
Eigenlijk dus gewoon een digitale kopie van een fiat munt, maar dan door een bedrijf... En we weten allemaal waar dat op uit gaat draaien: Hyperinflatie. En... Hé ... wacht eens, heeft Facebook recentelijk ook niet zoiets gelanceerd? Beste digital asset? Als je fiat de beste non-digital asset vindt, kun je zoiets roepen. Daar ben ik het in ieder geval niet mee eens.

Geld verdienen met XRP? Ik wens je er veel sterkte mee, maar pas op waar je in stapt. dyor.
Sorry maar dit klopt gewoon niet. Er is geen centralised ledger dat is het eerste. Waar je op doelt is de escrow, lees je even in op wat een escrow precies is. Oneidige supply? Ook dit klopt niet.
Prima dat je niets hebt met een coin en tot nu toe heeft XRP weinig laten zien maar je punten kloppen niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:31
YES! ICX pumpje, weer op weg naar de $10,-
🙄🙄 ....zucht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
smoken schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 09:43:
YES! ICX pumpje, weer op weg naar de $10,-
🙄🙄 ....zucht....
Haha twee weken terug ingestapt omdat ik rekende op een ouderwetse Koreaanse fomorun. Zelfs met deze pump nog dik in de min, ik weet nog goed dat die op 8 dollar stond en het stuivertje wisselen was met VET 8)7 Wat een beloftes hadden ze...

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:31
Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/445068748190121985/593345325616594964/IMG_20190626_085301_670.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Danster schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 09:41:
[...]

Sorry maar dit klopt gewoon niet. Er is geen centralised ledger dat is het eerste. Waar je op doelt is de escrow, lees je even in op wat een escrow precies is. Oneidige supply? Ook dit klopt niet.
Prima dat je niets hebt met een coin en tot nu toe heeft XRP weinig laten zien maar je punten kloppen niet.
Ik denk wat MrWilliams probeert te zeggen is dat de munten door Ripple Labs worden beheerd. Dat klopt wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danster
HaruHaru schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 09:47:
[...]

Ik denk wat MrWilliams probeert te zeggen is dat de munten door Ripple Labs worden beheerd. Dat klopt wel.
De escrow inderdaad, dat is wat anders en zijn contractuele verplichtingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:31
Malawolar schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 09:46:
[...]

Haha twee weken terug ingestapt omdat ik rekende op een ouderwetse Koreaanse fomorun. Zelfs met deze pump nog dik in de min, ik weet nog goed dat die op 8 dollar stond en het stuivertje wisselen was met VET 8)7 Wat een beloftes hadden ze...
Juist. Die dagen herinner ik me ook nog ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
Zojuist voor het eerst een klein testbedrag laten uitcashen om de route ledger -> bankrekening te testen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:19
Hebben we hier nog ideen over een einde maand koers sprong door de futures?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Voor de mensen met NANO: hebben jullie al verkocht? Van plan te doen?

Hallo met Tim

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:02

MicroWhale

The problem is choice

Danster schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 09:41:
[...]

Bron Centralised: "Since the keys were all downloaded from the Ripple.com server, Ripple is essentially in complete control of moving the ledger forward, so one could say that the system is centralised."

En lees voor de grap het hele artikel even. Als zij de stekker eruit trekken dan is de hele ledger weg en ben jij rekt.

De oneindige supply daar heb jij dan weer gelijk in. :-) Heb ik niet goed gelezen.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Pkunk schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 10:15:
Voor de mensen met NANO: hebben jullie al verkocht? Van plan te doen?
Hell no. Heb ze voor $1,18 het stuk.

De dood of de gladiolen.

Ps: het zijn er 157 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:13
Mooi om te zien hoe het nog steeds leeft allemaal, uiteraard met name door de bull run. Ik ben een hodl'er vanaf 2013 en stapsgewijs steeds meer verkocht inmiddels. Toch kriebelt het weer om wat actiever te gaan daytraden, in de periode 2014-2017 maakte ik dagelijks meerdere trades op onder andere Mintpal en Poloniex (kennen we deze nog...).

Toch maar eens een bedrag overgemaakt naar Coinbase en het eurobedrag gestuurd naar Coinbase Pro, las dat dit het goedkoopste is om alts te kopen. Dit is de zoveelste bull run die ik mee maak: alts gaan stijgen zodra de bitcoin stabiliseert, gezien veel mensen gaan hedgen. Mooi moment om in alts te stappen dus. En zo niet, heb ik weer een mooie update van de markt gehad 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 10:19:
[...]

Hell no. Heb ze voor $1,18 het stuk.

De dood of de gladiolen.

Ps: het zijn er 157 :+
ah man, weg ermee. omzetten in wat anders, :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
En dan te bedenken dat de meeste alts nog op -80 En meer staan tov hun ath. Ada op -91%..

De fomo spuit mijn oren uit!

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

HaruHaru schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 10:20:
[...]

ah man, weg ermee. omzetten in wat anders, :D
Nee man. NANO is gewoon mijn lieverdje, die doe ik echt niet weg. Als het nou om duizenden euro's ging, maybe. Voor die paar bankjes die het nu waard is vind ik het wel heilig.

Ik vind het gewoon nog steeds een solide project en ik geloof erin dat wanneer de Bitcoin run wat vertraagd we echt nog wel mooie dingen gaan zien van NANO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Pelox schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 10:23:
En dan te bedenken dat de meeste alts nog op -80 En meer staan tov hun ath. Ada op -91%..

ik zie ze niet zo 123 meer naar ath gaan.
Er zijn er simpelweg teveel van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 10:25:
[...]

Nee man. NANO is gewoon mijn lieverdje, die doe ik echt niet weg. Als het nou om duizenden euro's ging, maybe. Voor die paar bankjes die het nu waard is vind ik het wel heilig.

Ik vind het gewoon nog steeds een solide project en ik geloof erin dat wanneer de Bitcoin run wat vertraagd we echt nog wel mooie dingen gaan zien van NANO.
zet me nou niet aan het twijfelen, Jaapio :P :9~ Je wilt gewoon dat ik op de buyknop druk he dat de prijzen vliegen }:O :D

@lighting_ en daarom koop je alts die highranked zijn :P

[ Voor 11% gewijzigd door HaruHaru op 26-06-2019 10:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malawolar
Pelox schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 10:23:

Ada stond zelfs kort op 0.027 cent 8)7 Als die echt gaat moonen zoals in 2017 kan ik misschien wel echt een lambo kopen >:) Maar die weg is nog heeeeeel lang, en zelfs al maken ze alles waar wat ze zeggen dan denk ik dat 50 cent een mooi uitstapmoment is.

[ Voor 28% gewijzigd door Malawolar op 26-06-2019 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
BTC stijgt nog wel te hard, tijd voor een correctie of een anders knalt ie binnenkort wel terug naar de 10k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16:38
Toevallig wat oude screenshots gevonden van portfolio. Pijnlijk als ik bedenk dat als ik de btc had gehouden ik nu een 34 keer hoger bedrag zou hebben dan met de alts. Auw auw auw. Mooi om te zien dat de btc het zo goed doet, maar zou ik graag een paar alts zien meereizen naar de maan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

HaruHaru schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 10:26:
[...]

zet me nou niet aan het twijfelen, Jaapio :P :9~ Je wilt gewoon dat ik op de buyknop druk he dat de prijzen vliegen }:O :D
Zeker niet naar mij luisteren, mijn strategie blijkt keer op keer teleurstellende resultaten te geven.

Sterker nog: ik doe maar iets. Geen idee waar ik mee bezig ben.

Maar leuk is het wel. En erg technisch enzo. En duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Laatst online: 22-09 18:39
TuutjDrie schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 10:05:
Zojuist voor het eerst een klein testbedrag laten uitcashen om de route ledger -> bankrekening te testen. O-)
En? Hoe heb je het precies gedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

drusloos schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 10:28:
Toevallig wat oude screenshots gevonden van portfolio. Pijnlijk als ik bedenk dat als ik de btc had gehouden ik nu een 34 keer hoger bedrag zou hebben dan met de alts. Auw auw auw. Mooi om te zien dat de btc het zo goed doet, maar zou ik graag een paar alts zien meereizen naar de maan
Oefff da's wel een keiharde maagstomp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 10:29:
[...]

Zeker niet naar mij luisteren, mijn strategie blijkt keer op keer teleurstellende resultaten te geven.

Sterker nog: ik doe maar iets. Geen idee waar ik mee bezig ben.

Maar leuk is het wel. En erg technisch enzo. En duur.
Hahahaha duur is het zeker. Net als vuurwerk. Je koopt, steekt em aan, hij knalt of hij knalt niet :D haha.

Ja ik stres vaak als ik met alts speel puur om paar tientjes uit te halen, beste gewoon hodlen :P maar 153 stuks hodlen .... hmmm :P

Overigens, ik luister graag naar mensen die niet weten wat ze doen, die verdienen het snelst, of verliezen het snelst. Gokken dus :D

[ Voor 10% gewijzigd door HaruHaru op 26-06-2019 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Rookert25 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 10:27:
BTC stijgt nog wel te hard, tijd voor een correctie of een anders knalt ie binnenkort wel terug naar de 10k.
Laat hem maar deels leeglopen in de alts

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
drusloos schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 10:28:
Je bedoeld dit soort grafieken? :/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EjOek211EHwfkvXFCLIDopna/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pkunk
Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 10:25:
[...]

Kan dan iemand anders dan even z'n NANO verkopen zodat de prijs weer omhoog schiet a.u.b.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
Armo schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 10:37:
[...]

Je bedoeld dit soort grafieken? :/

[Afbeelding]
zou zo met je ruilen, de mijne ziet er nog veel dramatischer uit….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Pkunk schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 10:39:
[...]

Kan dan iemand anders dan even z'n NANO verkopen zodat de prijs weer omhoog schiet a.u.b.
Verkopen? Dan daalt ie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Pkunk schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 10:39:
[...]

Andersom bedoel je..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
jasper7878 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 10:40:
[...]

zou zo met je ruilen, de mijne ziet er nog veel dramatischer uit….
Misschien omdat ik 30-40 % in BTC/LTC zit.

[ Voor 4% gewijzigd door Armo op 26-06-2019 10:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Pelox schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 10:32:
[...]

Laat hem maar deels leeglopen in de alts
Weet niet precies wat de nieuwe support is maar ik vermoed in ieder geval 10k. Ook whales weten heus dat er nog genoeg te halen valt bij de alts, dus die zullen nu flink worden ingeslagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Even $1.2 milliard aan BNB verplaatsen, transactie kosten $0.015 :o

https://twitter.com/whale_alert/status/1143799965338259456

Binance is zijn cold wallets aan het splitsen.

[ Voor 15% gewijzigd door Armo op 26-06-2019 10:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Nou die Ad zou het wel weten met zijn 16 volgers!

En mocht hij gelijk krijgen dan worden het er vanzelf wat meer denk ik zo :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
D-Ed schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 10:53:
[...]

Nou die Ad zou het wel weten met zijn 16 volgers!

En mocht hij gelijk krijgen dan worden het er vanzelf wat meer denk ik zo :+
En hij heeft zijn eigen post geliked! Laten we hopen dat hij gelijk heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Armo schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 10:30:
[...]

En? Hoe heb je het precies gedaan?
Ik denk niet de meest goedkope wijze, maar voor mij wel een makkelijke: ledger -> bitonic (rekening is hier geverifieerd i.v.m. eerder aankopen, maar het is mij onduidelijk of je bij verkoop ook moet verifiëren).

Die 3% slechtere prijs die ze boden t.o.v. van de markt accepteer ik.

Ze hanteren wel een hele strakke deadline voor het verzenden (om het risico op prijsfluctuaties te beperken), op het moment dat je vanaf een exchange gaat verzenden die in batches withdrawen zal je telkens te laat zijn vermoed ik.

[ Voor 3% gewijzigd door BTC100K2021 op 26-06-2019 10:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adnanos
HaruHaru schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 10:55:
[...]

Is mijn eigen (niet zo actieve twitter profiel), nooit moeite gedaan voor volgers. Ik deel het op die manier omdat ik het zo gemakkelijker vind dan de foto ergens eerst te moeten uploaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
[...]

Een dergelijke mate van zelfbevlekking maakt toch wel dat we dit heel serieus moeten nemen. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Adnanos
[...]

Was perongeluk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Adnanos schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 10:56:
[...]

Is mijn eigen (niet zo actieve twitter profiel), nooit moeite gedaan voor volgers. Ik deel het op die manier omdat ik het zo gemakkelijker vind dan de foto ergens eerst te moeten uploaden.
Geeft niet, ik hoop enorm dat je gelijk hebt. *O*

mijn Like voor jou :D

[ Voor 3% gewijzigd door HaruHaru op 26-06-2019 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 22:53

gws24

Thinking is hard!

TuutjDrie schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 10:56:
[...]

Ik denk niet de meest goedkope wijze, maar voor mij wel een makkelijke: ledger -> bitonic (rekening is hier geverifieerd i.v.m. eerder aankopen, maar het is mij onduidelijk of je bij verkoop ook moet verifiëren).
Hoeft maar 1 keer te verifieren, maakt niet uit of de eerste keer kopen of verkopen was.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

'Mijn naam is Tom en... Ik... Ik kocht...' Plotseling barst Tom in snikken uit. Lotgenoot Jaap slaat vermanend arm om hem heen. 'Vertel het maar aan de rest van de groep Tom, komop je kunt het.' Fluistert hij in Tom's oor. 'Ik... Ik kocht NANO... Vlak na de break-out van de kleine triangle...' stottert Tom tussen zijn tranen door.

De mensen van de praatgroep reageren geschokt. Een vrouw valt van haar stoel met haar gezicht op het beton. Een andere man zet zijn hoed op verlaat hoofdschuddend de kamer.

'Je kocht NANO na de kleine break-out? Jezus Tom...' zegt de groepsleider, die anders nooit maar dan ook nooit oordeelt. 'Rustig, rustig...' zegt Jaap. 'Ik kocht ook NANO he, Tom was niet de enige, iedereen maakt fouten.'

De groepsleider fronst zijn wenkbrauwen. Zijn mondhoeken zakken naar beneden vlak voor hij begint te spreken: 'Ik heb dit nog nooit eerder gedaan... Maar ik heb liever dat jullie nu gewoon weggaan. Gewoon oprotten nu. Deze groep heeft grenzen. Pak je spullen en flikker gewoon de fok op, vieze vuile vieze stumperts!'

'Even chill nu kereltje, even chill nu.' zegt Tom, en uit zijn broekzak trekt hij een M9 beretta

Ok dit gaat nergens over.
Het NANO praatgroepje zal wel weer goed gevuld zijn deze dagen. Vanavond weer een sessie. Weer urenlang die Bitgrail verhalen, bah.

Maar het helpt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Kost weinig moeite om het hier in een album te plaatsen hoor ;)

Maar goed, laten we hopen dat je gelijkt krijgt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
D-Ed schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 10:59:
[...]

Kost weinig moeite om het hier in een album te plaatsen hoor ;)

Maar goed, laten we hopen dat je gelijkt krijgt _/-\o_
Hoe? Ik zie enkel een url toevoegen als ik op "afbeelding toevoegen"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Laatst online: 18-02-2024
Wel een interessant stukje van Botje. Lees ook even de comments waar hij het één en ander verduidelijkt.

https://www.tradingview.c...-Nov-crash-and-2019-Pump/

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
TuutjDrie schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 10:56:
[...]

Die 3% slechtere prijs die ze boden t.o.v. van de markt accepteer ik.

Ze hanteren wel een hele strakke deadline voor het verzenden (om het risico op prijsfluctuaties te beperken), op het moment dat je vanaf een exchange gaat verzenden die in batches withdrawen zal je telkens te laat zijn vermoed ik.
Is idd niet de goedkoopste en/of de meest efficiënte manier.
Ik doe ledger -> bl3p en/of bitvavo. Market of limiet order (afhankelijk van de situatie) en het geld opnemen gaat direct (bunq rekening).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Adnanos schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 11:03:
[...]

Staat er geen: "Voeg afbeelding toe via het fotoalbum" tekst boven de WYSIWG editor?

Edit: @Adnanos Misschien moet je die functionaliteit nog aanschaffen via de karmastore? Zie ook: De Karma F.A.Q.

Okay okay, net wat omslachtiger maar wél leuk 8)

[ Voor 27% gewijzigd door D-Ed op 26-06-2019 11:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Armo
Adnanos schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 11:03:
[...]

https://tweakers.net/my.tnet/fotoalbum/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
Het fotoalbum is enkel toegankelijk voor gebruikers met voldoende karma. Zie de Karmastore voor meer informatie.

Need more karma!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Adnanos schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 11:13:
[...]

Het fotoalbum is enkel toegankelijk voor gebruikers met voldoende karma. Zie de Karmastore voor meer informatie.

Need more karma!
Volgens mij kun je het nu ook al activeren, https://tweakers.net/my.tnet/karmastore

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
Gelukt. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballie2210
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-06 13:26
Tussen de koers op Bitstamp en Bitmex zit 150 dollar verschil?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Ballie2210 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 11:21:
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Ballie2210 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 11:21:
Is nog geen 1,2% en het is ook lastig om een exchange te vergelijken met een gokpaleis. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two-one
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-06 21:58
Ik wil wat BTC naar een exchange zetten om snel om te zetten naar (echte)USD of EUR om snel te kunnen verkopen bij een eventuele daling. Om zo mij oorspronkelijke inzet (feb-2019) veilig te stellen. Ik hoop dat het er lange tijd blijft staan uiteraard, dus betrouwbaarheid is key.
Ik twijfel heel erg tussen Coinbase en Bitstamp.

Iemand die hier een licht op kan schijnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pkunk
Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 10:58:
[...]

Het NANO praatgroepje zal wel weer goed gevuld zijn deze dagen. Vanavond weer een sessie. Weer urenlang die Bitgrail verhalen, bah.

Maar het helpt.
Heheh..

Het doet me een beetje aan REQ denken allemaal. Ook een -zo lijkt het- goed project met flinke community dat een stille dood is gestorven.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
two-one schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 11:29:
Ik wil wat BTC naar een exchange zetten om snel om te zetten naar (echte)USD of EUR om snel te kunnen verkopen bij een eventuele daling. Om zo mij oorspronkelijke inzet (feb-2019) veilig te stellen. Ik hoop dat het er lange tijd blijft staan uiteraard, dus betrouwbaarheid is key.
Ik twijfel heel erg tussen Coinbase en Bitstamp.

Iemand die hier een licht op kan schijnen?
Staat echt een paar posts boven je een manier uitgelegd en met een beetje zoeken (je hoeft het topic niet eens te verlaten) krijg je alle informatie zo boven water _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two-one
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-06 21:58
D-Ed schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 11:31:
[...]

Staat echt een paar posts boven je een manier uitgelegd en met een beetje zoeken (je hoeft het topic niet eens te verlaten) krijg je alle informatie zo boven water _/-\o_
Hi, dat heb ik uiteraard gelezen.
Maar ik vraag niet hoe dit moet, dat weet ik onderhand wel, maar welke jullie het meest betrouwbaar achten. Coinbase of Bitstamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
two-one schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 11:37:
[...]

Maar ik vraag niet hoe dit moet, dat weet ik onderhand wel, maar welke jullie het meest betrouwbaar achten. Coinbase of Bitstamp.
Beiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
LTC is door de dubbele bodem gebroken, de hele halvening hype is nu dus officieel teniet gedaan 8)7. Hoewel de vorige halving zo'n 50 dagen van tevoren piekte, verwacht ik dat het nu nog wel eens wat later kon zijn. Toen is namelijk nog wel winst t.o.v. BTC overgebleven, waar die nu compleet verdampt is. Tijd om langzaamaan maar weer wat in te slaan. (min 70 procent t.o.v. BTC in een maand tijd ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:51
[...]

Met Coinbase zou ik voor dat doel zeker in zee durven (heb mn fiat & btc er nu ook staan). Bitstamp heb ik geen ervaring mee..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-09 08:48
Wat een dag vandaag!! Bitcoin gaat nog harder dan de temperatuur.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

https://bitfinex.statuspage.io/

ben benieuwd of dit nog wat met de koers gaat doen

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Malawolar schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 11:40:
LTC is door de dubbele bodem gebroken, de hele halvening hype is nu dus officieel teniet gedaan 8)7. Hoewel de vorige halving zo'n 50 dagen van tevoren piekte, verwacht ik dat het nu nog wel eens wat later kon zijn. Toen is namelijk nog wel winst t.o.v. BTC overgebleven, waar die nu compleet verdampt is. Tijd om langzaamaan maar weer wat in te slaan. (min 70 procent t.o.v. BTC in een maand tijd ;) )
Ik ben juist een beetje klaar met inslaan, niet verwacht dat hij zo zou dippen maar soit, maak ook niet altijd goede keuzes. Wel verwacht ik dat er nog behoorlijk wat rek naar boven in zit alleen duurt het dus wat langer dan ik vooraf verwacht had...

Als het gebeurt dan, vat dit niet als advies op want we hebben al wel gekkere dingen gezien. :/
En de vraag, 'wat is een halving?' is me naar mijn zin ook nog niet genoeg voorbij gekomen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-09 11:23

Bloodclot

Jawier!

[...]

Geen ervaring met Bitstamp, maar ben erg tevreden over coinbase Pro. coinbase pro heeft hele lage fee's waar coinbase soms 3-5 euro moet betalen voor een 100€ trade. Weet niet of dit inmiddels veranderd is.

coinbase doet ook aan gratis airdrops van tokens die ze aanbieden, moet je wat meerkeuze vragen beantwoorden. krijg je 2 dollar per juiste vraag (verkeerde vragen kun je opnieuw doen). half uurtje verder en je bent 30dollar aan coins rijker. Je kan makkelijk swappen van coinbase naar coinbase pro (zelfde account).

Coinbase pro heb je dubbele kyc nodig (ID EN rijbewijs bijvoorbeeld)
Coinbase (hogere fee's) is een enkele kyc (id-kaart OF rijbewijs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:51
Ik krijg trouwens van collega's weer vragen over bitcoin kopen (ze weten dat ik ermee bezig ben en doen er meestal wat lacherig over). Tijd om de stoploss uit het vet te halen dus.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Malawolar schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 11:40:
TA werkt niet op BTC pairs als de BTC (net als nu) aan het pumpen is.
USD(T) pairs moet je dan checken als je TA wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 10:58:
[...]

Maar het helpt.
Afbeeldingslocatie: http://thebertshow.com/wp-content/uploads/2013/10/giphy-9.gif

...and buy some more bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
Stokstaart schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 11:45:
Ik krijg trouwens van collega's weer vragen over bitcoin kopen (ze weten dat ik ermee bezig ben en doen er meestal wat lacherig over). Tijd om de stoploss uit het vet te halen dus.
Bij de 3K stonden ze je zeker uit te lachen ? 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malawolar
Armo schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 11:46:
[...]

TA werkt niet op BTC pairs als de BTC (net als nu) aan het pumpen is.
USD(T) pairs moet je dan checken als je TA wil.
Dus het is toeval dat XRP en TRX beiden van de BTC dubble bottom ineens opgesprongen zijn? (nu er wel doorheen maar dat terzijde). Het werkt zeker wel ;) Maar zoals altijd met TA, het is geen gegeven. Voor korte trades is het in ieder geval heel handig. Bij een dubbele bodem is er vrijwel altijd een korte opleving (op de 4h plus charts dan). Als je echt op de lange termijn kijkt, is het gratis geld om short te gaan op alle alts ja. Hooguit 1 of 2 die overleven, de andere is pure profit. Waar het niet dat je in een jaar of 2/3 doodgegaan ben aan fees. Dus timing is erg belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Crypts schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 11:43:
[...]
Ik ben juist een beetje klaar met inslaan, niet verwacht dat hij zo zou dippen maar soit, maak ook niet altijd goede keuzes. Wel verwacht ik dat er nog behoorlijk wat rek naar boven in zit alleen duurt het dus wat langer dan ik vooraf verwacht had...

Als het gebeurt dan, vat dit niet als advies op want we hebben al wel gekkere dingen gezien. :/
En de vraag, 'wat is een halving?' is me naar mijn zin ook nog niet genoeg voorbij gekomen. :+
er zijn op YT genoeg analyses voorbij gekomen dat de laatste maanden niet veel werd gegoogled over BTC.
Dat klopt dus dat ook in deze forum we niet een stijging van beginnelingen zien
Maar wanneer die op de markt gaan begeven zal de stijging nog harder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
lighting_ schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 11:58:
[...]

er zijn op YT genoeg analyses voorbij gekomen dat de laatste maanden niet veel werd gegoogled over BTC.
Dat klopt dus dat ook in deze forum we niet een stijging van beginnelingen zien
Maar wanneer die op de markt gaan begeven zal de stijging nog harder gaan.
Een analyse over het aantal BTC google searches?

Kan je zelf ook: https://trends.google.com/trends/explore?q=bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Laatst online: 18-02-2024
Machlah schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 12:02:
[...]

Een analyse over het aantal BTC google searches?

Kan je zelf ook: https://trends.google.com/trends/explore?q=bitcoin
Bolivia geeft geen fuck om bitcoin. Ook wel mooi om te zien.

Rookworst zonder r is ook worst.

Pagina: 1 ... 114 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!