Als Tottenham de tegenstander is moet ik altijd een kant kiezen, dat lijkt me logischQu3st schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 20:53:
[...]
Niks moet hè?! Je hoeft niet te kijken en een kant te kiezen
Tesla M3LR '21
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Als Tottenham de tegenstander is moet ik altijd een kant kiezen, dat lijkt me logischQu3st schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 20:53:
[...]
Niks moet hè?! Je hoeft niet te kijken en een kant te kiezen
Tesla M3LR '21
Ja daar word je niet goed van inderdaad.Saturnus schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 20:31:
[...]
Nou, het wordt inmiddels de strot doorgedrukt. https://nos.nl/wk2019/art...redivisie-versterken.html. Zo jammer. Bepaal gewoon aan de hand van de werkelijke aantallen wat de doelen moeten zijn, wat er nodig is enz. in plaats van doelen te stellen om zo op heel klinische wijze bepaalde aantallen te halen. Pushen dus. Maarja, dit rotte concept begon natuurlijk al met de 'meer vrouwen moeten topbestuurder in bedrijven worden' politiek.
[ Voor 3% gewijzigd door Typhone op 01-06-2019 20:58 ]
[ Voor 37% gewijzigd door Qu3st op 01-06-2019 21:02 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Liverpool is één van de leukste ploegen om naar te kijken hoor.Deruxian schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 21:04:
Twee lelijke ploegen die nooit kampioen worden in de finale van de CHAMPIONS leugue, bahh!
Hij slaat de bal naar beneden in principe..dus terecht.Qu3st schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 21:03:
Zo, 24 seconde.... Krankzinnig, maar het is wel een zware penalty vind ik.
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Mja, deels wel maar je neemt als verdediger wel het risico door je arm zo hoog te houden.toolkist schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 21:04:
Pfff dit is toch geen penalty? Je ziet em mikken...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Maar Mane mikt ook wel echt op die arm. Die arm hing daar al, geen echte beweging naar de bal vond ik. Ach ik klaag niet hoor met deze tussenstand.Exorcist schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 21:05:
[...]
Hij slaat de bal naar beneden in principe..dus terecht.
Dan nog, op de plek waar ie em raakt had ie de bal ook geraakt als ie zn arm recht naar beneden had. Enige manier om zo geen hands te maken is arm eraf zagen.Napo schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 21:05:
[...]
Mja, deels wel maar je neemt als verdediger wel het risico door je arm zo hoog te houden.
Hopelijk wel goed voor het spel nu Tottenham moet aanvallen en het de wedstrijd dus mooi open gooit.
En vervolgens huilie huilie doen als iemand wat zegt over ArsenalKaap schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 20:51:
[...]
Moet je toch niet aan denken dat die..... die prijs zouden winnen.
Go VVD, WijnaldumYNWA
Klopt, je kan hem geven maar als je hem niet geeft is het ook niet geheel onbegrijpelijk. Met een arm recht naar beneden was de bal wel anders gegaan (alsnog niet bij een speler van Liverpool beland) maar daar zit het risico van je arm zo hoog houden, net zoals slidings risico's meebrengen en ga zo maar door.toolkist schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 21:07:
[...]
Dan nog, op de plek waar ie em raakt had ie de bal ook geraakt als ie zn arm recht naar beneden had. Enige manier om zo geen hands te maken is arm eraf zagen.
Als verdediger zul je in de 16 je arm een beetje binnenboord moeten houden om dit soort onnodige strafschoppen voor te zijn. Nee, het intrekken leek een reflex maar desalniettemin had hij hem wat minder moeten laten zwaaienQu3st schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 21:07:
[...]
Maar Mane mikt ook wel echt op die arm. Die arm hing daar al, geen echte beweging naar de bal vond ik. Ach ik klaag niet hoor met deze tussenstand.
Een penalty is niet een 100% doelpuntAnton.net schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 21:12:
Dus vanaf nu: naar het strafschopgebied lopen, zoeken naar armen en daar tegen trappen.
--> gratis doelpunten
Waarom zou dat niet mogen?Maarten_E schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 21:14:
Heh? Mag je als tegenstander ìn het doel staan als de corner genomen wordt?
Als de bal genomen wordt niet, dan sta je zelf bewust buiten het veld en mag je niet zonder goedkeuring van de scheids terugkomen.
13:37
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Is dat niet blokken van de keeper?
Wat fijn dat we het met elkaar eens zijn, dag Beneliga!Outerspace schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 08:40:
[...]
Donder op met de Hollanders in onze competitie. Waarom moeten wij telkens geassocieerd worden met de Noorderburen? We hebben een landelijke competie, hoort Belgie dan weer tot hun Koninkrijk? Waarom moeten we allemaal voor Nederland juichen tijdens de WK? (Hallo media). Omdat de helft ongeveer dezelfde taal spreekt? Het volk dat vol leedvermaak stond te juichen dat Belgie weer eens niet meedeed? Waar gaat dat eindigen, een samengevoegd nationaal elftal?
we zitten hier met zowel Belgen als Nederlanders in dit topic
YouTube: Streaker runs on field Tottenham LiverpoolQu3st schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 21:22:
Inzoomen de volgende keer graag!
[ Voor 4% gewijzigd door London op 01-06-2019 21:36 ]
Tesla M3LR '21
Ik ben even een minuutje wegLondon schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 21:35:
In slaap komen zal straks makkelijk gaan.
https://www.instagram.com/kinsey_sue/ de streaker voor de liefhebbers
Aandachts.... Krijgt zo wel een nieuwe definitie. Dat je in een badpak het veld oplooptLondon schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 21:35:
Ze wil de aandacht maar wil niet hebben dat mensen denken dat ze een aandachts...... is.PWM schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 21:38:
[...]
Aandachts.... Krijgt zo wel een nieuwe definitie. Dat je in een badpak het veld oploopt
Eens hoor. Maar gelukkig toch nog een beetje vermaak tijdens deze snoozefestPWM schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 21:38:
[...]
Aandachts.... Krijgt zo wel een nieuwe definitie. Dat je in een badpak het veld oploopt
Tesla M3LR '21
Hij loopt al warm, dus grote kans.tweakduke schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 21:45:
Liverpool zet nog aan, ben benieuwd of Moura in de tweede helft erin komt.
[ Voor 3% gewijzigd door Qu3st op 01-06-2019 21:46 ]
tweakduke schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 21:45:
Liverpool zet nog aan, ben benieuwd of Moura in de tweede helft erin komt.
Valentijn Driessen: 'Die Lucas Moura scoort nooit'
Tesla M3LR '21
Wat een aandachts mevrouw.London schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 21:35:
Had je liever een aandachts meneer gehad dan?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Een man in een badpak was grappiger geweestMAX3400 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 21:48:
[...]
Niet echt jij?MAX3400 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 21:48:
[...]
Gewoon 10 duizenden volgers erbij. Wat verschrikkelijk triest. Laat wel duidelijk zien hoe de maatschappij er voor staat dat iedereen zo iemand 'moet' volgen.Deadsy schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 21:40:
[...]
Ze wil de aandacht maar wil niet hebben dat mensen denken dat ze een aandachts...... is.
Mja dat ze Instagram famous is zegt al genoeg.
Liever een vent die een weddenschap verloren heeft dan een miep die bijna alles wil doen om een paar extra volgers te krijgenSaturnus schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 21:52:
[...]
Gewoon 10 duizenden volgers erbij. Wat verschrikkelijk triest. Laat wel duidelijk zien hoe de maatschappij er voor staat dat iedereen zo iemand 'moet' volgen.
13:37
Dat was Jack toch?Nibbz schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 22:05:
Lol, op het Ina audio kanaal op Ziggo zei iemand "wat een bagger partij"
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Nu weet hij hoe de toeschouwers van Rondo zich voelen
Float like a butterfly, sting like a bee.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Dat sowieso.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zou hem nu wel verkopen. Lekker cashenAnton.net schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 22:52:
Origi, wat een fenomeen.
Een half jaar geleden werd nog geroepen dat hij de club moest verlaten tijdens de winter, want hij zou toch niet aan spelen komen
Totaal niet tot het eind van de competitie meegedaan ofzo? Wat een onzin zeg.Vincent Dave schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 22:52:
Het zijn wel cupfighters dat Liverpool, maar League-fighters totaal niet.
Met mega veel punten ook.Qu3st schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 22:54:
[...]
Totaal niet tot het eind van de competitie meegedaan ofzo? Wat een onzin zeg.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq