Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Oh ja, duh...Fiber schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:55:
[...]
De winnaar van de CL hoeft toch geen voorronde(s) te spelen...
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Ah.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Ten Hag!
Ten Hag!
Een echte Ajaxied!
Volgens mijn overlevering
★ What does that mean? ★
De persoon die deze pun heeft bedacht, verdient een mep.gambieter schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:55:
BTsport: "BLINDed by De Ligt"
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
beter nog, zitten in pot 1.Fiber schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:55:
[...]
De winnaar van de CL hoeft toch geen voorronde(s) te spelen...
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Zal op Geenstijl ook wel een regen van pappa-grapjes zijnDaniëlWW2 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:57:
[...]
De persoon die deze pun heeft bedacht, verdient een mep.![]()
Naar ik mag niets zeggen denk..
★ What does that mean? ★
Die is blij in Rome en zou het achteraf echt niet anders gedaan hebben. De coach ziet het in hem zitten en naar Roma gaan was de juiste keuze.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Don't feed the trollDeadsy schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:58:
[...]
Die is blij in Rome en zou het achteraf echt niet anders gedaan hebben. De coach ziet het in hem zitten en naar Roma gaan was de juiste keuze.
Genieten dit...
Frenkie is wel een klap beter. Maar Donny speelt de laatste maanden wel heel erg lekker.Dr. Strangelove schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:58:
Even slap gezwam hoor maar is Van de Beek niet gewoon een van de allerbeste Nederlandse voetballers van dit moment? Wat een genot om die vent aan de bal te zien. De nieuwe Sneijder.
Maar laten we eerlijk zijn, bij dit Ajax zou hij niet in de basis staan.
Verwijderd
We hebben nog 45 minuten te gaan en er zijn gekkere dingen gebeurd. Op DIT moment stroomt er euforie door mijn aderen. Als we winnen ga ik denk ik K.O.RobbertC schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:57:
“Spurs must now 'do a Liverpool' and come from three goals down to turn a semi-final around.” Maar dan uit en in 1 helft. Als er nog een Ajacied is die twijfelt of zenuwachtig is dan kun je daar nu wel mee stoppen
Ze hebben er maar 3 nodig natuurlijkRobbertC schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:57:
“Spurs must now 'do a Liverpool' and come from three goals down to turn a semi-final around.” Maar dan uit en in 1 helft. Als er nog een Ajacied is die twijfelt of zenuwachtig is dan kun je daar nu wel mee stoppen
Echt mijn grootste verbazing van het jaar, nog voor Frenkie. Had niks met vd Beek, vond hem echt als een kip zonder kop rondrennen voorheen, wat is die gast goed gewordenDr. Strangelove schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:58:
Even slap gezwam hoor maar is Van de Beek niet gewoon een van de allerbeste Nederlandse voetballers van dit moment? Wat een genot om die vent aan de bal te zien. De nieuwe Sneijder.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hij is 15 ofzo?
Kan nog jarenlang mee.
Het komt wel goed met die jongen denk ik. Kwam altijd heel evenwichtig over voor zo'n jong jochie.
★ What does that mean? ★
Hij zou nu linksbuiten staan met tadic in de spitsDeadsy schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:59:
[...]
Kluivert zit zich zelf op te vreten hoe dom zijn keuze was.
Ik ken het gevoel, toen PSV vorig jaar met 3-0 voorstond in de kampioenswedstrijd wilde ik het ook nog niet geloven. Maar dit kan echt niet meer fout, noem eens iets wat gekker was en gebeurt is, ik kan echt niks bedenkenVerwijderd schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:59:
[...]
We hebben nog 45 minuten te gaan en er zijn gekkere dingen gebeurd. Op DIT moment stroomt er euforie door mijn aderen. Als we winnen ga ik denk ik K.O.
Wanneer iemand Overmars belt met de vraag hoeveel hij wil hebben voor Donny zal Overmars vragen of ze weten hoeveel men voor de Jong betaald heeft, en dan zeggen dat Donny niet zo goedkoop weg gaat.418O2 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:59:
[...]
Frenkie is wel een klap beter. Maar Donny speelt de laatste maanden wel heel erg lekker.
Achteraf jammer dat ze de Jong al zo vroeg verkocht hebben
Denk dat hij Dolberg wel uit de basis had gehouden hoor.Deadsy schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:59:
[...]
[ Voor 96% gewijzigd door Holk op 08-05-2019 23:06 ]
En dat van een Engelse voetballer. Never mind dat die goal tot stand kwam omdat Spurs De Ligt gewoon volledig vrij laten. En dan zeuren over VAR...'It looks like de Beek blocks Vertonghen'
Ajax 2-0 Tottenham (Agg:3-0)
Darren Fletcher
Former Man Utd midfielder on BBC Radio 5 live
It looked like Donny van de Beek blocks Jan Vertonghen at the corner for the first goal.
With VAR available, you would have thought it would have been reviewed.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
De ramadan en misschien een klein beetje Dolberg, maar met wat peper in zijn reet kan hij de 2de helft beter zijn.
Wie had dat ooit gedacht.
★ What does that mean? ★
Energielevel is >9000 tochVerwijderd schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:01:
Oh als ik niet meer reageer ben ik dronken of van mijn stokje gegaan.
Gewoon een paar uurtjes minder slapen
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Geweldig man! Een echte AjaciedGrindtegel schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:03:
wat is dat voor een flepdrol in die kroeg, dat moeten ze maar achterwege laten wat een rtl boulevard geneuzel zeg, boeiend...
Ach ik vond em wel lachen.. Madrid???? Nee manGrindtegel schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:03:
wat is dat voor een flepdrol in die kroeg, dat moeten ze maar achterwege laten wat een rtl boulevard geneuzel zeg, boeiend...
Inderdaad wat een koekwausGrindtegel schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:03:
Elect a clown, expect a circus.
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Had ook verder niets met het spelmoment te maken, dus het boeide toch al niet echt wat daar gebeurde.Dr. Strangelove schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:02:
BBC
[...]
En dat van een Engelse voetballer. Never mind dat die goal tot stand kwam omdat Spurs De Ligt gewoon volledig vrij laten. En dan zeuren over VAR...
Float like a butterfly, sting like a bee.
Die zie ik toch liever niet, wint in de lucht
Maar we zullen het zien
[ Voor 66% gewijzigd door Harribo op 08-05-2019 22:04 ]
1-1-4.. Ik wil meer bier.Verwijderd schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:01:
Oh als ik niet meer reageer ben ik dronken of van mijn stokje gegaan.
1-1-2 jij doet niet meer mee
Die kans loop je, dat ze gaan schoppenvuurtjih schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:04:
Alleen uitkijken voor een paar doorgedraaide Spursies die Frenkie of de Ligt doormidden gaan zagen nu
13:37
Alsof iederen paar duizend euro heeft liggen.toolkist schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:03:
[...]
Ach ik vond em wel lachen.. Madrid???? Nee man
Als je nu aan de bar in amsterdam zit en niet in het stadion dan verwacht ik ook niet dat zo iemand naar de finale gaat.
★ What does that mean? ★
Wel als hij de instelling van Schone had.Deadsy schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:59:
[...]
Hetzelfde geld voor Bazoer.
Zo zijn er meerdere vroeg weg gegaan omdat ze zich beter voelde dan Ajax. Dat ze geen kans kregen en eruit gevoetbald werden door een of andere oude rot.
Overigens. De gouden bal. Ze kunnen dit jaar toch niet om de Ligt, Blind vd Beek en de Jong heen.
Als Ronaldo of Messi genomineerd worden (wat waarschijnlijk zo is) dan is het (wat we al wisten) een grote commerciële corrupte bende.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Maar gaat lekker tot nu toe! Nog ff volhouden
[ Voor 41% gewijzigd door Harribo op 08-05-2019 22:06 ]
Hij stond gewoon waar hij zijn moet, alleen tadic (begrijpelijk door de druk van de verdediging en zijn lastige actie) zag hem niet en ging voor eigen succes. Even later op Ziyech gaf hij hem perfect. Er is gewoon weinig vertrouwen richting dolberg. Hij eist het ook niet op.toolkist schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:33:
[...]
Tadic moet wel want van Dolberg weet je zeker dat ie geen poging doet om vrij te lopen.
Ik vind dat wel zonde want ik vind Dolberg wél een geweldenaar. Hij had excellent kunnen zijn in dit team. Dat de over agressieve Huntelaar hem toch wegdrukt vind ik de enige misser van ten hag dit seizoen. Ik had alle kaarten op dolberg gezet.
een treffende spreuk
Held!
* MrMonkE pinkt een traantje weg
[ Voor 58% gewijzigd door MrMonkE op 08-05-2019 22:06 ]
★ What does that mean? ★
suarez speelt toch niet mee vanavond?
Elect a clown, expect a circus.
Huntelaar scoort doelpunten, heeft Ajax al paar keer geredpro_6or schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:06:
[...]
Hij stond gewoon waar hij zijn moet, alleen tadic (begrijpelijk door de druk van de verdediging en zijn lastige actie) zag hem niet en ging voor eigen succes. Even later op Ziyech gaf hij hem perfect. Er is gewoon weinig vertrouwen richting dolberg. Hij eist het ook niet op.
Ik vind dat wel zonde want ik vind Dolberg wél een geweldenaar. Hij had excellent kunnen zijn in dit team. Dat de over agressieve Huntelaar hem toch wegdrukt vind ik de enige misser van ten hag dit seizoen. Ik had alle kaarten op dolberg gezet.
Ik heb niet het idee dat Spurs zo in elkaar steekt.
★ What does that mean? ★
Verwijderd
Llorente is echt hilarisch slecht. 19 wedstrijden, 1 goal dit seizoen in PL. (2 uit 7 in de CL maar neem van mij aan dat hij er geen pepernoot van bakt bij Spurs)Harribo schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:04:
K... Lorente erin..
Die zie ik toch liever niet, wint in de lucht
Maar we zullen het zien
https://www.transfermarkt...stungsdaten/spieler/35564
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
ziekenhuisbal
★ What does that mean? ★
[ Voor 8% gewijzigd door BasvanS op 08-05-2019 22:09 ]
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Toch gewoon weer een trophy voor ze, "We reached the semi-final" trophy
13:37
Zsmshoombak schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:11:
Wissel die Dolberg
XXXVI
Graag. Wat een zwakke schakel is dat vanavond.shoombak schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:11:
Wissel die Dolberg
Ik, en ik ben niet eens een Ajacied....RobbertC schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:57:
(Mad respect voor deze prestatie, kan niet anders zeggen... Bizar dit.)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Verder lijkt het alsof Schone het nu al niet meer kan belopen, want liet net mannetje lopen terwijl hij die had moet knijpen
★ What does that mean? ★
Doe maar wissel voordat hij dadelijk nog een 2e kaart pakt.jaapstobbe schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:12:
Dolberg staat erin om klaar te stomen voor de competitie, moet ie nog wel ff wat zelfvertrouwen op doen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Tottenham staat beter 2e helft
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
[ Voor 3% gewijzigd door Hupske op 08-05-2019 22:14 ]
Inderdaad geelHupske schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:13:
Dit moet toch geen zijn voor Rosé dan?
★ What does that mean? ★
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zou je dat wel doen, want een diepe spits heeft in feite weinig nut nu, zou je Dolberg voor Magallán kunnen wisselen. En op plek van Tadic zetten.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
★ What does that mean? ★
Voorin alle ballen snel kwijt bij Tadic en Dolberg.MrMonkE schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:15:
Waarom sluiten ze niet aan???
Zorgelijk.
Misschien moe.
★ What does that mean? ★
klopt huntelaar heeft niks te zoeken in deze wedstrijdQuad schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:15:
Dolberg kan je alleen wisselen voor Huntelaar, met een andere speler zou 't tactiek teveel aangepast moeten worden, en dat is lastig.
Zou je dat wel doen, want een diepe spits heeft in feite weinig nut nu, zou je Dolberg voor Magallán kunnen wisselen. En op plek van Tadic zetten.
Daar staat ie toch voor...?
Dit topic is gesloten.
![]()