Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Vooral hoe ze dit doen rondom de eigen 16 wanneer ze onder druk staan
Ik vind het jammer dat Dolberg als een dood vogeltje rondloopt, zoveel potentie... zo jammer
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Word een gave finale zo !!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Duh.MrMonkE schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:37:
[...]
Was die niet al rond?
Frenkie?
Ziyech!! 100 miljoen!!
nggyu nglyd
Volgens mij was de passing niet zo snel en goed toen.Deadsy schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:38:
Zoals ze soms de bal rond spelen, dan moet ik echt aan 95 denken.
Vooral hoe ze dit doen rondom de eigen 16 wanneer ze onder druk staan
Ik zal straks ff youtuben
★ What does that mean? ★
Zelfs al maakt die jongen een hattrick in een WK finale dan zou hij nog steeds niet lachen. Sommige mensen zijn nu eenmaal zoOuterspace schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:38:
Zo he... heerlijk hoor
Ik vind het jammer dat Dolberg als een dood vogeltje rondloopt, zoveel potentie... zo jammer
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
En de 'good guys' schieten wel altijd raak...Fiber schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:28:
[...]
Mwoa...
Ik heb bij wedstrijden van Ajax de laatste tijd hetzelfde gevoel als bij het kijken naar een spannende serie: De bad guys schieten altijd mis en de hoofdpersoon gaat nooit dood want die moet nog een paar seizoenen meedoen...![]()
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Elect a clown, expect a circus.
Het gaat mij meer om de snelheid die hij (niet) gebruikt, hij jogged erachter aan terwijl ik hem in de spits verwacht.Deadsy schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:39:
[...]
Zelfs al maakt die jongen een hattrick in een WK finale dan zou hij nog steeds niet lachen. Sommige mensen zijn nu eenmaal zo
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
nggyu nglyd
Je kraan staat nog open!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
En Bayern, Real Madrid, Juventus.Sempy schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:39:
Kunnen we wel doen alsof dit bijzonder is, maar Ajax gewoon mazzel dat ze niet de poule des doods met Barca en Spurs zaten.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Verwijderd
Dit is gespeeldVerwijderd schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:41:
Toch zou 1 extra me net wat lekkerder gevoel geven. Nu vind ik het toch nog flink spannend iedere keer dat Tottenham bij de 16 komt....
Gaat echt niet gebeuren hoorVerwijderd schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:41:
Toch zou 1 extra me net wat lekkerder gevoel geven. Nu vind ik het toch nog flink spannend iedere keer dat Tottenham bij de 16 komt....
echt niet normaal, heb nu meer spanning dan netVerwijderd schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:41:
Liefst nog effe de 3-0 in de 1e helftVerwijderd schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:41:
Ik zie dit matige Tottenham dit niet meer rechttrekken hoor. Op het moment dat Ajax gas geeft zie je hun koppies omlaag gaan.Deadsy schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:41:
Ajax gaat nu nog meer ruimte krijgen. Al ze de nul houden dan kan ik me voorstellen dat Tottenham op is rond de 70e minuut
Bedankt voor de felicitaties!jaapstobbe schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:41:
Nou PSV gefeliciteerd met het landskampioenschap...geen enkele Ajacied gaat nu risico nemen om geblesseerd te raken...
Heeft PSV echt verdiend, fantastisch seizoen gehad.
★ What does that mean? ★
Verwijderd
Bijna rust gaat goed komen.MrMonkE schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:43:
Rommelig... kom op!
Bij mijn buren op dit moment wat minder
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2019 21:44 ]
Wie kan mij gerust stellen
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
3wontcachme schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:44:
Hoeveel moet Tottenham er nu nog maken om eventueel door te gaan?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Komop zeg het staat in beeldwontcachme schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:44:
3, maar die kans is erg klein (ik zie ze geen Liverpool nadoen).wontcachme schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:44:
[ Voor 14% gewijzigd door Outerspace op 08-05-2019 21:45 ]
Tesla M3LR '21
Telkens 1 meer dan Ajax.wontcachme schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:44:
Ach 2,5 week tussen laatste competitie wedstrijd en de CL finale. Genoeg tijd voor herstel.jaapstobbe schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:41:
Nou PSV gefeliciteerd met het landskampioenschap...geen enkele Ajacied gaat nu risico nemen om geblesseerd te raken...
Fles azijn gedronken op zo'n avond?
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Een stuk of vijf want Ajax maakt er ook nog wel één of twee...wontcachme schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:44:
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Echt een pareltje voor de europese top.
Cowman zou hem er wel graag bij hebben gehad.
★ What does that mean? ★
Hmm wat is belangrijkerShabbaman schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:45:
Ik bedenk me net dat straks wel half Oranje een paar dagen voor de start van de Nations League nog de finale van de Champions League moet spelen.
Maar daar wordt niet mee bijgehouden met eventuele uitdoelpunt regels.En ik kan niet live kijken....
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Tottenham maakt er dan 3 uit, das meer dan 1 uitgoal.v8power67 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:45:
4 goals toch ivm uitgoal ajax ?
Ja daar zullen van Dijk en Wijnaldum ook zijn.Shabbaman schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:45:
Ik bedenk me net dat straks wel half Oranje een paar dagen voor de start van de Nations League nog de finale van de Champions League moet spelen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zo dan je hebt gelijk haha. Effe brainfart hier.J8S schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:46:
[...]
Tottenham maakt er dan 3 uit, das meer dan 1 uitgoal.
Wen er maar aan dat er meer no-no's zoals ik domme vragen komen stellen
ZOu Koeman deze keer wel Donny erbij halen?Shabbaman schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:45:
Kwalificatie voor het EK natuurlijk!
Winst is toch plaatsing voor EK?toolkist schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:47:
Ach die Nations League is toch maar een vriendschappelijk toernooitje.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
45 wins.
— Match of the Day (@BBCMOTD) 8 mei 2019
10 draws.
Ajax have never lost a #UCL game in which they've taken the lead.#AJATOT #UCL ➡️ https://t.co/DcZb5aK7jc pic.twitter.com/g9U6RKeEeW
Goed voor het ritme.
Ena ls ze winnen, dan voelen ze zich reuzen en walsen iedereen plat.
★ What does that mean? ★
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Koeman is druk op zoek in de keukenkampioenschap naar spelers.toolkist schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:47:
Ach die Nations League is toch maar een vriendschappelijk toernooitje.
@Rivanov nee.
Okay my bad. Dacht zoiets ooit eens gehoord te hebben.DoeEensGek schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:49:
[...]
Koeman is druk op zoek in de keukenkampioenschap naar spelers.
@Rivanov nee.
Wat is de Nations League...?Shabbaman schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:45:
Voor zijjn klaverjasclub misschienRivanov schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:50:
[...]
Okay my bad. Dacht zoiets ooit eens gehoord te hebben.
★ What does that mean? ★
Queen ligt al klaar op de draaiert
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Aldus iemand hier op forum
★ What does that mean? ★
Dat weet niemand, maar het is denk ik een lekker opwarmertje voor de voorronde CL.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
nggyu nglyd
Wat is dit schitterend zeg. Ze spelen wederom met een mooi zelfvertrouwen dat ze uitstralen, geconcentreerd en scherp. Je merkt dat Tottenham nog niet goed weet hoe ze er doorheen kunnen voetballen, en dat is ook verdienste van Ajax.
Ja, niemand snapt het dus het is niet spannend.Shabbaman schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:52:
[...]
Dat weet niemand, maar het is denk ik een lekker opwarmertje voor de voorronde CL.
Beetje zonde.
★ What does that mean? ★
En dat zeg ik...
Pssst @naitsoezn
nggyu nglyd
Ja maar... Tottenham is niet goed, ze hebben de wind mee, de grassprietjes staan precies goed...Sleehond schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:53:
Wauw Ajax....
Wat is dit schitterend zeg. Ze spelen wederom met een mooi zelfvertrouwen dat ze uitstralen, geconcentreerd en scherp. Je merkt dat Tottenham nog niet goed weet hoe ze er doorheen kunnen voetballen, en dat is ook verdienste van Ajax.
Hartmassage nodig, nu!!Typhone schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:53:
Ik zou het wel tof vinden als Ten Hag een keer toegezongen zou worden. Dat zounik respect vinden.
En dat zeg ik...
Pssst @naitsoezn
Beetje rot naam om te scanderen.Typhone schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:53:
Ik zou het wel tof vinden als Ten Hag een keer toegezongen zou worden. Dat zounik respect vinden.
En dat zeg ik...
Pssst @naitsoezn
Maar: Ten Hag, wie kent hem niet!
werkt altijd!
★ What does that mean? ★
Que?Typhone schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:53:
En dat zeg ik...
Pssst @naitsoezn
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Is een echte Ajacied!MrMonkE schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:54:
[...]
Beetje rot naam om te scanderen.
Maar: Ten Hag, wie kent hem niet!
werkt altijd!
Erik! Remember
[ Voor 1% gewijzigd door naitsoezn op 08-05-2019 21:57 . Reden: Hou daar eens mee op joh ;) ]
21:49
HALF-TIME
Ajax 2-0 Tottenham (Agg: 3-0)
Amster-DAMN that was good from Ajax.,
Spurs need a miracle. They need Origi and Wijnaldum.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Dit topic is gesloten.
![]()