Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 65 ... 100 Laatste
Acties:
  • 165.178 views

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-11 15:09
dfrenner schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 10:37:
[...]

Ik vind sowieso de schulden van andere clubs bizar in verhouding tot de strenge regels van de KNVB...
http://www.90min.in/posts...bs-in-the-spanish-la-liga

Met een half miljard schuld snap ik dat je zo veel sterspelers kunt kopen... Maar eigenlijk is het waanzin.
Gelukkig wordt hier door de UEFA wel steeds harder tegen opgetreden. Chelsea met hun transferverbod. Ik hoop dat ze zsm de regels aanscherpen en nog strenger straffen.

PSN: Curvaa_

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Curva schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 10:39:
[...]

Gelukkig wordt hier door de UEFA wel steeds harder tegen opgetreden. Chelsea met hun transferverbod. Ik hoop dat ze zsm de regels aanscherpen en nog strenger straffen.
Helemaal mee eens!

Youtube: DashcamNL

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:47
Qu3st schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 10:36:
[...]

Ik denk dat 99% van de mensen hier dat ook wel erkent.
Maar nog zwaarder dan gedacht. Een spurs die ook zo goed zijn dat ze de halve finale halen

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:59
Harribo schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 10:40:
[...]

Maar nog zwaarder dan gedacht. Een spurs die ook zo goed zijn dat ze de halve finale halen
Dus dan is Ajax nog beter dan gedacht. :9 *O* :)F

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:09

Qu3st

[...]

En PSG ligt ook al onder vergrootglas en Man City ook. Maar denk niet dat er uiteindelijk veel veranderd, UEFA heeft die clubs nodig, betere publiciteit al die glamour.
Harribo schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 10:40:
[...]

Uiteindelijk was dat meer geluk dan wijsheid als je naar de 2 wedstrijden tegen Man City kijkt. Maar ontzettend knap van ze.

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
[...]

Maar het ging hier niet over schulden lees ik.

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=347037

Youtube: DashcamNL

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:54
Qu3st schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 10:42:
[...]

En PSG ligt ook al onder vergrootglas en Man City ook. Maar denk niet dat er uiteindelijk veel veranderd, UEFA heeft die clubs nodig, betere publiciteit al die glamour.

[...]

Uiteindelijk was dat meer geluk dan wijsheid als je naar de 2 wedstrijden tegen Man City kijkt. Maar ontzettend knap van ze.
Ze vinden vast wel wat anders om de clubs financieel te ondersteuen

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Typhone schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 10:02:
[...]

Top manier ook om ná die discussie dit toch weer aan te halen met veel boe en bah en hem zo weer aan te slingeren. Kort gezegd: wat is hier je bijdrage? ;w

Dat komt de zelfredzaamheid niet ten goede want dalijk valt iedereen er weer overheen.
Het is niet ná de discussie, het is nog steeds tijdens. Dit is mijn inziens ook niet veel boe en bah enkel een enkele korte opmerking dat het niet de meest wenselijke manier is van een discussie voeren.

Effectief is dat iets wat spijtig gneoeg hier vaker voorkomt. Het afkappen van discussie omdat een mening anders is dan van andere leden. het wegzetten van die mening als minder relevant of termen als calimero hanteren werkt niet bij aan een gezonde discussie.

Dat zie je op een aantal vlakken. Zowel tijdens wedstrijden waar opeens spelers van andere cluibs erbij worden gehaald als buiten wedstrijden over andere zaken waarbij er opeens geen mening gedeeld mag worden. Het benoemen is stap 1 in de hoop dat dit soort steken weg zouden vallen zo ook jouw opmerking over de "popcorn klaarzetten".

Er vind nogal wat whataboutisme plaats om de aandacht weg te sturen van het initiele punt.

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 09:55:
[...]

Als ik moet kiezen tussen een NL club in de CL of 1 in de EL, dan gaat de voorkeur toch echt naar de CL. Maakt niet uit welke club.
Het één sluit het andere niet uit. Het rechtstreekse EL ticket voor de bekerwinnaar danwel de #3 van de competitie is toch de beste kans die NL heeft op minimaal 3 clubs in de hoofdfase.
[...]

Ik vind sowieso de schulden van andere clubs bizar in verhouding tot de strenge regels van de KNVB...

Met een half miljard schuld snap ik dat je zo veel sterspelers kunt kopen... Maar eigenlijk is het waanzin.
In Spanje hebben de clubs en de bond met elkaar afgesproken dat ze voor het aankopen van spelers mogen aankloppen bij de bank.

Maar het blijft natte vingerwerk wat voor schulden het zijn bij de meeste clubs. De Reals en Barca draaien wel gewoon elk seizoen winst.
FFP gaat ook niet over schulden, maar over winst en verlies.

[ Voor 11% gewijzigd door strafschop op 08-05-2019 11:00 ]

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Napo schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 10:58:
Het is niet ná de discussie, het is nog steeds tijdens. Dit is mijn inziens ook niet veel boe en bah enkel een enkele korte opmerking dat het niet de meest wenselijke manier is van een discussie voeren.

Effectief is dat iets wat spijtig gneoeg hier vaker voorkomt. Het afkappen van discussie omdat een mening anders is dan van andere leden.
Het gaat om het negeren van een kansloze opmerking van een ander, die alleen maar bedoeld is om reacties uit te lokken. Ga je er toch op in weten we allemaal waarhet op uitdraait. Negeer je het, dan stoppen die opmerkingen (hopelijk) vanzelf.

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
[...]

Met een half miljard schuld snap ik dat je zo veel sterspelers kunt kopen... Maar eigenlijk is het waanzin
De ene schuld is de andere niet. Als je structureel een half miljard inkomsten hebt per jaar, dan is een half miljard schuld niet zo zorgwekkend. Ik vraag mij af of de regels van de KNVB die situatie verbieden.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
Qu3st schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 10:42:
[...]

[...]

Manchester City is een en al nepclub.
Ze hebben zelfs digitale spandoeken inmiddels, mooi he?
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D59BRj7X4AAlUR_.jpg:large

Want.... de fans hingen spandoeken over de reclameborden heen. Wat een schande!
Stel je voor dat je daarmee geld misloopt...

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:05
Ik vind het wel een mooie oplossing. En reclame inkomsten en fan uitingen.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:07
Vlassie1980 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 11:21:
[...]

[Afbeelding]

Maar zo zijn er toch ook geen reclameborden :P of zouden ze elke minuut wisselen? _O-

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
TheJason schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 11:24:
En even lekker de controle over wat voor uitingen er op een spandoek komen te staan. Wat niet door de beugel kan wordt gewoon door het City management geblokkeerd. Hartstikke mooi man :')

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
Steriel en leeg naar mijn bescheiden mening. De charme van een spandoek is toch de huisvlijt, het unieke en ook het groteske doek.

Alsof je een schilderij op een te klein beeldscherm bekijkt.

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-11 15:09
Ik vind de echte spandoeken juist tof. In Engeland zie je dat nog best veel. Allemaal Engelse vlaggen met verschillende uitingen over het team. Duitse supporters doen het ook veel. In Nederland zien we dat erg weinig jammer genoeg.

PSN: Curvaa_

• Qu3st

Qu3st

Vlassie1980 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 11:21:
[...]

[Afbeelding]

Het is ook echt een nepclub he?! Spandoeken hoor je niet in Photoshop te maken. Gewoon met een emmer verf en een mooi laken uit de kast van moeders.

• DoeEensGek
Hoe doen ze dat bij die grote spandoeken over het hoofd? Zie je straks heel de kuip een tv-scherm omhoog houden. :X

• Qu3st

Qu3st

Is alleen maar de vercommerciëling van supporters. Grote onzin dat!

• Ankona
  • Laatst online: 22-11-2023
DoeEensGek schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 11:45:
Hoe doen ze dat bij die grote spandoeken over het hoofd? Zie je straks heel de kuip een tv-scherm omhoog houden. :X
Met een beamer

alles kan off-topic

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Haha Jordans Peeters is de aanvoerdersband kwijt bij Willem II na de bekerfinale. Wat een slappe hap.

• Ankona
Typhone schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 12:22:
Haha Jordans Peeters is de aanvoerdersband kwijt bij Willem II na de bekerfinale. Wat een slappe hap.
Logisch, als hij niet zo liep te mopperen bij die wissel dan had Willem II zeker de beker gewonnen.

alles kan off-topic

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:24
Curva schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 11:32:
Ik vind de echte spandoeken juist tof. In Engeland zie je dat nog best veel. Allemaal Engelse vlaggen met verschillende uitingen over het team. Duitse supporters doen het ook veel. In Nederland zien we dat erg weinig jammer genoeg.
Wat Vlassie al zegt, past goed bij zo'n nep club.
Bij Bayern en Dortmund zie je vaak zo'n lange slinger kort over de Südkurve/Gelbe Wand hangen. Maar als ik me niet vergis zijn dat ook meestal de negatievere uitlatingen.

• DoeEensGek
Zo'n muur aan supporters heeft ook wat he! Gister bij liverpool ziet het er toch prachtig uit.

Afbeeldingslocatie: https://www.abc.net.au/news/image/11091296-16x9-700x394.jpg

• Martinusz
DoeEensGek schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 13:13:
Zo'n muur aan supporters heeft ook wat he! Gister bij liverpool ziet het er toch prachtig uit.

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/2_Vij5p-j8Y/maxresdefault.jpg
Dortmund ook echt prachtig :Y

• Ankona

[Afbeelding]
Absoluut, zo gaaf. En alleen daarom ga je het zo'n club gewoon gunnen en hoop je dat dit een voorbeeld voor je eigen club wordt.

alles kan off-topic

• DoeEensGek
Maar die speelde dus niet gister. :+ Maar nee ook daar is het imposant!
Ankona schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 13:25:
[...]

Absoluut, zo gaaf. En alleen daarom ga je het zo'n club gewoon gunnen en hoop je dat dit een voorbeeld voor je eigen club wordt.
Ik heb vorige week voor het eerst het idee gehad dat er bij Barcelona ook wat fanatieker werd gedaan op de tribune. Kaartjes zijn volgens mij zo duur geworden daar dat de gewone catalaan het niet meer betalen kan. Heel het fanatisme is daar eruit en overgenomen door toeristen. Ja roepen om Messi. Maar lekker zingen, biertje erbij, afentoe springen en een beetje fluiten hoort erbij.

Heet van de drukker:
Hoger beroep Chelsea afgewezen: transferban voor twee transferperiodes :)

[ Voor 63% gewijzigd door DoeEensGek op 08-05-2019 13:39 ]

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:14
Begin al klamme handen te krijgen voor vanavond. En dan is het pas half 2 :X Wat een unieke kans is dit. De finale van de Europa League was al fantastisch natuurlijk, maar ik vind deze prestatie nog wel wat beter. Hopelijk is iedereen scherp en vrij voor vanavond en krijgen we nog een geweldige afsluiting van het seizoen op 1 juni.

Moet wel zeggen dat ik er nog niet helemaal gerust op ben. Spurs kwam vorige week na een half uur goed onder de druk uit en speelde toen redelijk. In de eindfase misten ze een goede spits, nu is Son er bij. 1 doelpuntje uit is nog lang geen zekerheid. Zelfs drie doelpunten thuis is geen veilige marge meer :D

• Martinusz
DoeEensGek schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 13:28:
Ik heb vorige week voor het eerst het idee gehad dat er bij Barcelona ook wat fanatieker werd gedaan op de tribune. Kaartjes zijn volgens mij zo duur geworden daar dat de gewone catalaan het niet meer betalen kan. Heel het fanatisme is daar eruit en overgenomen door toeristen. Ja roepen om Messi. Maar lekker zingen, biertje erbij, afentoe springen en een beetje fluiten hoort erbij.
CL avonden in Nou Camp zijn altijd wel sfeervol hoor, gewone competitiewedstrijd (niet tegen Real) is de sfeer al stuk gezapiger, maar dat is in de eredivisie ook ;)
Kaartjes zijn overigens niet duur hoor, zitten genoeg Catelanen in dat stadion, de rest is toerisme, maarja daar hebben ze ook plek genoeg voor in dat stadion natuurlijk
Heeft Barca toch ook gehad in het verleden?
Tja vervelend voor ze, maar eigen schuld dikke bult zullen we maar zeggen :P

Overigens missen ze eigenlijk alleen spelers die ze deze zomer kunnen halen:
Daardoor mag de club nog wel aankopen doen, maar nieuwelingen mogen pas na het aflopen van de transferban (februari 2020) spelen voor The Bleus.

[ Voor 9% gewijzigd door Martinusz op 08-05-2019 13:52 ]

• Qu3st

Qu3st

[Afbeelding]
En dan bewegend beeld erbij, dat is toch wel het beste!

Andere hoek vanaf 2:45

[ Voor 15% gewijzigd door Qu3st op 08-05-2019 14:12 ]

Verwijderd

Hopelijk een spannende pot vanavond, heb echter wel het gevoel dat ajax het niet gaat redden en dat het een Engelse finale wordt..

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

JanW schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 13:39:
Begin al klamme handen te krijgen voor vanavond. En dan is het pas half 2 :X Wat een unieke kans is dit. De finale van de Europa League was al fantastisch natuurlijk, maar ik vind deze prestatie nog wel wat beter. Hopelijk is iedereen scherp en vrij voor vanavond en krijgen we nog een geweldige afsluiting van het seizoen op 1 juni.

Moet wel zeggen dat ik er nog niet helemaal gerust op ben. Spurs kwam vorige week na een half uur goed onder de druk uit en speelde toen redelijk. In de eindfase misten ze een goede spits, nu is Son er bij. 1 doelpuntje uit is nog lang geen zekerheid. Zelfs drie doelpunten thuis is geen veilige marge meer :D
Gaan ze met Son spelen dan zou het spel Ajax beter moeten liggen. Maar dat gezegd hebbende schiet die gekke Koreaan er dalijk 3 in net zoals de vorige keer tegen City toen elke bal die hij raakte een goal was :o

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Typhone schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 14:29:
[...]

Gaan ze met Son spelen dan zou het spel Ajax beter moeten liggen. Maar dat gezegd hebbende schiet die gekke Koreaan er dalijk 3 in net zoals de vorige keer tegen City toen elke bal die hij raakte een goal was :o
Zullen we Son niet te ver ophemelen? Van het weekend heeft hij gewoon uit frustratie een rode kaart gepakt (anders kan ik die actie van hem echt niet verklaren). Ajax speelt thuis, Tottenham heeft alweer een tijdje niet gewonnen in uitwedstrijden, de spelers onderschatten de Spurs niet, Ajax zit in een goede flow en Ten Hag heeft een week gehad om het spel van de Spurs waar Ajax moeite mee had in de tweede helft te counteren. Ik zie meer positieve punten dan negatieve hoor, Son of niet.

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021

[Afbeelding]
Only singing when you're winning.

• Qu3st

Qu3st

Vincent Dave schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 14:34:
[...]

Only singing when you're winning.
Niet altijd hoor:

;)

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
PolarBear schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 14:33:
[...]

Zullen we Son niet te ver ophemelen? Van het weekend heeft hij gewoon uit frustratie een rode kaart gepakt (anders kan ik die actie van hem echt niet verklaren). Ajax speelt thuis, Tottenham heeft alweer een tijdje niet gewonnen in uitwedstrijden, de spelers onderschatten de Spurs niet, Ajax zit in een goede flow en Ten Hag heeft een week gehad om het spel van de Spurs waar Ajax moeite mee had in de tweede helft te counteren. Ik zie meer positieve punten dan negatieve hoor, Son of niet.
Je hebt daar zeker gelijk in, maar denk dat het gevaar ligt in dat bijvoorbeeld zo'n Son wel uit het niets een goal kan maken en dan sta je ineens wel gelijk over twee wedstrijden. En dan heeft Tottenham licht het voordeel vanwege de mogelijke uitdoelpunten.

• Qu3st

Qu3st

Exocet schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 14:39:
[...]

Je hebt daar zeker gelijk in, maar denk dat het gevaar ligt in dat bijvoorbeeld zo'n Son wel uit het niets een goal kan maken en dan sta je ineens wel gelijk over twee wedstrijden. En dan heeft Tottenham licht het voordeel vanwege de mogelijke uitdoelpunten.
Maar Ajax heeft al 1 uitdoelpunt meer gemaakt dan Tottenham. Ik snap dat voordeel niet helemaal, zolang ze die ballen net zo belabberd voor gooien als vorige week zullen er niet veel kansen komen.

• Martinusz
Exocet schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 14:39:
[...]

Welk voordeel heeft Spurs :? Ajax moet winnen of gelijk spelen.
Spurs heeft 0 voordeel aan hun thuisnederlaag ;)

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-11 17:31
Zodra Spurs de 0-1 maakt hebben ze het voordeel dat een zondagsschot die hun tweede doelpunt inluid inhoudt dat Ajax twee keer moet scoren. Terwijl als Ajax de 1-1 maakt Spurs wel genoeg heeft aan 1 doelpunt erbij.

Geen groot voordeel, maar imho toch wel fijn. (Zat gisteren bij Liverpool ook de hele tijd te denken "pas bij 5-0 kan je beetje relaxen, bij 4-0 kan zo maar die 4-1 vallen en ben je er alsnog uit")

Ondertussen doen de dames onder 17 het blijkbaar goed op het EK: https://nos.nl/artikel/22...et-zege-op-duitsland.html

[ Voor 17% gewijzigd door Coocoocachoo op 08-05-2019 15:17 ]

• Martinusz
Coocoocachoo schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 15:16:
Zodra Spurs de 0-1 maakt hebben ze het voordeel dat een zondagsschot die hun tweede doelpunt inluid inhoudt dat Ajax twee keer moet scoren. Terwijl als Ajax de 1-1 maakt Spurs wel genoeg heeft aan 1 doelpunt erbij.

Geen groot voordeel, maar imho toch wel fijn. (Zat gisteren bij Liverpool ook de hele tijd te denken "pas bij 5-0 kan je beetje relaxen, bij 4-0 kan zo maar die 4-1 vallen en ben je er alsnog uit")

Ondertussen doen de dames onder 17 het blijkbaar goed op het EK: https://nos.nl/artikel/22...et-zege-op-duitsland.html
Oftewel Ajax moet gewoon niet verliezen ;)

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-11 17:31
Martinusz schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 15:20:
[...]

Dat lijkt me idd sowieso het beste plan d:)b

• Ankona
Martinusz schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 15:20:
[...]

En dat is in de praktijk lastiger dan moeten winnen. Er zijn maar weinig teams in staat om echt de boel geduldig in het slot te gooien.

alles kan off-topic

• Qu3st

Qu3st

Ajax moet gewoon eigen spel blijven spelen, en niet opeens de boel achterin dicht willen houden. Vorige week waren er maar 2 echt goede kansen, voor zover ik mij die goed kan herinneren. De rest waren allemaal halve voorzetten die makkelijk verdedigd konden worden. Als ze gewoon de rondo starten zoals vorige week lijkt het me dat er niets aan de hand hoeft te zijn. Moet het op middenveld wel wat beter staan dan tijdens de 2e helft van vorige week.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:04
Qu3st schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 15:32:
Ajax moet gewoon eigen spel blijven spelen, en niet opeens de boel achterin dicht willen houden. Vorige week waren er maar 2 echt goede kansen, voor zover ik mij die goed kan herinneren. De rest waren allemaal halve voorzetten die makkelijk verdedigd konden worden. Als ze gewoon de rondo starten zoals vorige week lijkt het me dat er niets aan de hand hoeft te zijn. Moet het op middenveld wel wat beter staan dan tijdens de 2e helft van vorige week.
Idem, gewoon er voor zorgen dat je aanvalt en ze hun handen vol hebben aan je, dan kunnen hun spelers niet zo snel doorschuiven.
En Son zal echt niet opeens de grote verlosser zijn, die is denk ik ook gewoon op.

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:42
Ajax heeft nog geen offday gehad in de champions league en dat is mijn enige zorg 🤯. Als ze normaal spelen verliezen ze niet

Diablo 3 Profiel

• Deadsy
randomice schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 15:42:
Ajax heeft nog geen offday gehad in de champions league en dat is mijn enige zorg 🤯. Als ze normaal spelen verliezen ze niet
Probleem is dat ze thuis spelen. Als dit een uit wedstrijd was dan zou ik me geen zorgen maken

• DoeEensGek
Ik lees dus net dat Assaidi weggaat bij Twente, die jongen is dus in 2012 Verkocht voor 5miljoen aan... Liverpool. Dat clubbie wat nu voor 2x in de finale CL staat. En zijn carrière is daar dus helemaal geflopt. Zou eigenlijk niet weten waar die nog wat te zoeken heeft.

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17:55
randomice schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 15:42:
Geen off-day, maar ik zou de uitwedstrijd tegen Spurs toch wel als een wat mindere wedstrijd willen bestempelen. Ging best het nodige fout, stonden aardig onder druk (al hielden ze de boel goed dicht) en wisten de geboden kansen om de voorsprong te vergroten niet fatsoenlijk uit te spelen.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:47
Deadsy schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 15:47:
[...]

Probleem is dat ze thuis spelen. Als dit een uit wedstrijd was dan zou ik me geen zorgen maken
Thuis was ook een heksenketel hoor. Zorgt het publiek ook wel voor.
Ajax is in staat 2 a 3 goals per wedstrijd te maken, daar zijn de kansen wel naar. Zelfs tegen Juve maken ze er 3 in totaal en het hadden er meer moeten zijn. Dat is natuurlijk makkelijk praten en krom lullen wat recht is, maar als je in staat bent om tegen Real, Juve, Bayern, Standard, AEK waar we in eerdere voorrondes/seizoenen moeite mee hadden te scoren, dan hoef je niet bang te zijn.

Uiteindelijk kunnen we terugvallen op alles wat Cruijf is, om te winnen moet je scoren en ga zo maar door. Maar er is geen reden uitgegaan van hun eigen kracht om het negatief in te zien.

discogs

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:51
DoeEensGek schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 16:00:
Ik lees dus net dat Assaidi weggaat bij Twente, die jongen is dus in 2012 Verkocht voor 5miljoen aan... Liverpool. Dat clubbie wat nu voor 2x in de finale CL staat. En zijn carrière is daar dus helemaal geflopt. Zou eigenlijk niet weten waar die nog wat te zoeken heeft.
Als hij fit is, is hij voor alles onder PSV en Ajax waarschijnlijk wel waardevol.

Ik ben zo onwijs zenuwachtig...

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:59

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Ik haat wachten >_> <_< :9B

Ik teken voor een 3-3 gelijkspel :p

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Deadsy
loewie1984 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 16:12:
[...]

Thuis was ook een heksenketel hoor. Zorgt het publiek ook wel voor.
Ajax is in staat 2 a 3 goals per wedstrijd te maken, daar zijn de kansen wel naar. Zelfs tegen Juve maken ze er 3 in totaal en het hadden er meer moeten zijn. Dat is natuurlijk makkelijk praten en krom lullen wat recht is, maar als je in staat bent om tegen Real, Juve, Bayern, Standard, AEK waar we in eerdere voorrondes/seizoenen moeite mee hadden te scoren, dan hoef je niet bang te zijn.

Uiteindelijk kunnen we terugvallen op alles wat Cruijf is, om te winnen moet je scoren en ga zo maar door. Maar er is geen reden uitgegaan van hun eigen kracht om het negatief in te zien.
Was maar een geintje ;) , omdat Ajax het verschil vooral uit weet te maken in de KO fase.

Ajax nodigt alle Eredivisie directies uit voor de wedstrijd tegen Tottenham.
Dit als gebaar vanuit het collectiviteits idee.

• DoeEensGek
Deadsy schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 16:23:
[...]

Was maar een geintje ;) , omdat Ajax het verschil vooral uit weet te maken in de KO fase.

Ajax nodigt alle Eredivisie directies uit voor de wedstrijd tegen Tottenham.
Dit als gebaar vanuit het collectiviteits idee.
Die van Utrecht, AZ, Heracles en de graafschap krijgen zelfs de beste zitplaatsen en Vip behandeling. :+

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:11

ST10©DE

Dus.............

DoeEensGek schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 16:26:
[...]

Die van Utrecht, AZ, Heracles en de graafschap krijgen zelfs de beste zitplaatsen en Vip behandeling. :+
En die van PSV de behandeling met happy end 8)

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

418O2 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 16:15:
[...]

Als hij fit is, is hij voor alles onder PSV en Ajax waarschijnlijk wel waardevol.

Ik ben zo onwijs zenuwachtig...
Inderdaad, best een goede voetballer hoor. Ik weet nog wel dat ik hoopte dat hij destijds naar Ajax ging, daar waren behoorlijk wat geruchten over destijds.

Maar hij is nu in NL, ik verwacht dat hij echter niet bij een vereniging komt te spelen die meedraait in de top van NL. Misschien Duitsland ofzo.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:30
Poh Poh, nog 4 uurtjes.. Over een uurtje richting Amsterdam, heb er zin in! Hopelijk scoort Ajax vlug genoeg, want weet niet of ik het red met 90 minuten lang spanning..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• DoeEensGek
Gynnad schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 17:04:
Poh Poh, nog 4 uurtjes.. Over een uurtje richting Amsterdam, heb er zin in! Hopelijk scoort Ajax vlug genoeg, want weet niet of ik het red met 90 minuten lang spanning..

• Deadsy
DoeEensGek schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 16:26:
[...]

De clubs die niet van kunstgras af willen zullen wel met een bonnetje naar Overmars toe gaan van het tanken.

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:59

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Gynnad schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 17:04:
Wereld beker finale met radio verslag in een klas (stiekem) tijdens een proefwerk is toch wel mijn toppunt :p

Zwijntje begint er zin in te krijgen *O*

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:31
Ankona schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 15:29:
[...]

En dat is in de praktijk lastiger dan moeten winnen. Er zijn maar weinig teams in staat om echt de boel geduldig in het slot te gooien.
en dit ajax zeker niet. Gewoon eigen spel spelen, doen alsof het 0-0 is, en voor de winst gaan. Iets anders kunnen ze niet, en moeten we ook helemaal niet willen.

In het slot gooien door goals te maken :+

• toolkist
  • Niet online
HanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 17:37:
[...]

Wereld beker finale met radio verslag in een klas (stiekem) tijdens een proefwerk is toch wel mijn toppunt :p

Ieniemienie tvtje in de kantine, waar de halve school tegelijk naar aan het kijken was...

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

[...]

Bij ons op school hadden ze gewoon een groot scherm in de Aula gezet.

Achteraf leuk voor de penalty serie, maar die 120 minuten ervoor :X

Verwijderd

Jack van Gelder toen nog geweldig en beter als de meeste verslaggevers tegenwoordig.

• DoeEensGek

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17:55
KingKoning schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 17:45:
[...]

en dit ajax zeker niet. Gewoon eigen spel spelen, doen alsof het 0-0 is, en voor de winst gaan. Iets anders kunnen ze niet, en moeten we ook helemaal niet willen.

In het slot gooien door goals te maken :+
Ik vind 'dit Ajax' anders heel aardig in staat om de boel dicht te gooien, in tegenstelling tot veel 'voorgaande Ajaxen'. :P
Ik denk niet dat het een verstandige strategie is, maar het is niet zo dat het één grote gatenkaas is als ze wat inzakken. Dat is echt wel eens anders geweest.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

• Deadsy
Zouden er nog mensen zijn die aan het begin van dit seizoen geld ingezet hebben op CL winst van Ajax?

Ik bedoel je hebt altijd van dat soort mensen.

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-11 22:15
[...]

De aula overnemen met de hele school, de oude tv’s op die karren jatten en in de aula neerzetten om te kijken, in de rust naar huis fietsen als een gek om daar verder te kijken

En de shit van de leerkrachten die we die dag over ons heen kregen en de dagen erna

Goud

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

*knip* Kunnen we het seksisme wat verminderen in dit topic ajb? Thnx.

Opstelling Ajax: Onana, Mazraoui, De Ligt, Blind, Tagliafico, Schöne, Van de Beek, De Jong, Ziyech, Tadic, Neres

[ Voor 78% gewijzigd door naitsoezn op 08-05-2019 20:13 ]

Tesla M3LR '21

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:39
Opstelling:

Andre Onana verdedigt vanzelfsprekend het doel en de defensie bestaat naast Mazraoui uit Matthijs de Ligt, Daley Blind en Nicolás Tagliafico. Verder doet Ten Hag ook weer een beroep op Lasse Schöne, Frenkie de Jong, Hakim Ziyech, Donny van de Beek, Dusan Tadic en dus Neres.

• DoeEensGek
Hebben ze een zielig hokje naast de f-side om de wedstrijd te analyseren. John z'n centjes op?

• jaapstobbe
mocht Ajax de CL finale halen, is dit dan de langste campagne van een voetbal club ooit?

• Deadsy
Ach ik herinner het nog, de WK voor clubs finale tegen Gremio.
We hadden toen wiskunde van meneer Werker, recentelijk overleden.

Van de directie mocht er geen uitval zijn :/. Ondanks dat hij een strenge leraar was gaf hij toen vrij relaxed les en mocht er regelmatig iemand naar de kantine kijken wat de stand was.

@jaapstobbe
Is toch nu al de langste campagne ooit, of niet?

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11 22:08
jaapstobbe schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 19:51:
mocht Ajax de CL finale halen, is dit dan de langste campagne van een voetbal club ooit?
Ja, las vandaag dat ze dan het record pakken door de 3 voorrondes.

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:47
Goeie kans denk ik.

Is Neres wel fit genoeg dus, had last van pijntjes na de bekerfinale?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Verwijderd

Nu toch gelijk maar finale is +1 langer kan volgens mij ook niet. In ieder geval niet in huidige CL competitievorm.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Tottenham: Lloris, Trippier, Alderweireld, Vertonghen, Rose, Wanyama, Sissoko, Eriksen, Dele, Lucas, Son

Tesla M3LR '21

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

London schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 19:45:
Met de broek van Helene zijn we nu allemaal al winnaars!

Opstelling Ajax: Onana, Mazraoui, De Ligt, Blind, Tagliafico, Schöne, Van de Beek, De Jong, Ziyech, Tadic, Neres
Wat is ze nu al op TV? Waarschuw mij eens eerder!

• DoeEensGek
En dan staat ziggo op het veld. Korting omdat ze hoofdsponsor zijn zeker. 🤡

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11 22:08
Heerlijk van Gaal met zijn Ajax das

• Deadsy
DoeEensGek schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 19:53:
En dan staat ziggo op het veld. Korting omdat ze hoofdsponsor zijn zeker. 🤡
Ach die willen hebben dat er eens mensen naar hun programma kijken.

Kan me trouwens voorstellen dat er flink wat zenders een verzoek ingedient hebben om ergens in het stadion te zitten.

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
London schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 19:53:
Tottenham: Lloris, Trippier, Alderweireld, Vertonghen, Rose, Wanyama, Sissoko, Eriksen, Dele, Lucas, Son
Sissoko was de plaaggeest van de heenwedstrijd. Ben benieuwd wat Ajax er tegen heeft verzonnen :)

• Deadsy
och, Sneijder is uit de zandbak

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Deadsy schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 19:58:
och, Sneijder is uit de zandbak
En single!

• Deadsy
Vraag me af of de golddiggers nog in de rijd staan nu de carriere bijna voorbij is.

Verwijderd

En dat vertel jij mijn niet eerder :'(

• Deadsy
Damn Babangida heeft echt wat extra kilo's. En Kanu ziet er nog hetzelfde uit behalve het haar.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Deadsy schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 20:02:
Damn Babangida heeft echt wat extra kilo's. En Kanu ziet er nog hetzelfde uit behalve het haar.
Hahaha die Kanu wordt niet ouder. Pienaar is net een succesvol zakenman geworden haha.

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:47
Ik blijf meelezen, maar ik wil iedereen alvast een heel toffe wedstrijd wensen, of je alleen thuis, bij vrienden of zelfs in het stadion bent.

Laten we hopen op een prachtige wedstrijd, met als resultaat een laatste affiche om je vingers bij af te likken:
Liverpool-Ajax!

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Verwijderd

Ík ga langzamerhand kapot van de spanning. Was het maar 0:00 of dat ik momenteel in de JC Arena ben. Het thuis kijken is niet echt wat voor mij.

• Deadsy
Verwijderd schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 20:08:
Ík ga langzamerhand kapot van de spanning. Was het maar 0:00 of dat ik momenteel in de JC Arena ben. Het thuis kijken is niet echt wat voor mij.
Gewoon naar het stadion gaan en zeggen dat je de voorzitter bent van Veendam. Kijken of iemand iets zegt.

Verwijderd

Deadsy schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 20:09:
[...]

Gewoon naar het stadion gaan en zeggen dat je de voorzitter bent van Veendam. Kijken of iemand iets zegt.
Haha dat red ik niet zelfs niet met een Ferrari. Woon 160 km van het stadion :'(

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:07
Net naar de shop, opvallend veel mensen haalden nog even wat te zuipen.
Denk dat dat nodig is, denk dat het veel spannender wordt dan de Nederlanders wilden.

• MrMonkE
  • Laatst online: 04-11 15:26

MrMonkE

★ EXTRA ★

Verwijderd schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 20:09:
[...]

Haha dat red ik niet zelfs niet met een Ferrari. Woon 160 km van het stadion :'(
Makkelijk 49 minuten!

★ What does that mean? ★

• jaapstobbe
die presentator van Ziggo is zo'n koekwaus...arme Louis

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:05
Deadsy schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 20:09:
[...]

Of dat je cocierge van de Kuip bent en dat je wel een kaartje hebt verdiend vanwege al die stickers die je weggekrapt hebt. :+

• MrMonkE
  • Laatst online: 04-11 15:26

MrMonkE

★ EXTRA ★

jaapstobbe schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 20:16:
die presentator van Ziggo is zo'n koekwaus...arme Louis
Ze verdienen elkaar.
Waarom gaat hij daar ook zitten, hij is rijk.
Ouwe zelfgeiler.

★ What does that mean? ★

• jaapstobbe
MrMonkE schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 20:17:
[...]

Ze verdienen elkaar.
Waarom gaat hij daar ook zitten, hij is rijk.
Ouwe zelfgeiler.
Beetje respect voor een van de beste trainers van Ajax en Oranje.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:29
Sneijder is ook wat kilootjes zwaarder? Redelijk rond koppie.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:36

Quad

Doof

Is het al. Ajax is de 1e club ooit dat met 3 voorrondes in de halve finale van CL staat.

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

Pagina: 1 ... 65 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.