Omdat Messi ook gewoon slecht speelde vandaag. Liep er maar een beetje bij, balverlies dat bijna een doelpunt tot gevolg had en gewoon niets waarmaakte vandaag.
Of mag dat niet gezegd worden omdat het de “grote” Messi is?!
T-MOB schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 23:46:
Cristiano heeft wel een EK. En ik ben ook meer van Ronaldo dan van Messi, maar om nou te zeggen dat Messi overgewaardeerd is gaat ook te ver. Vanavond was Liverpool in de (tweede) helft die ik heb gezien heer en meester. Voor Ajax (In shāʾa llāh) was een finale tegen Barca imho gunstiger geweest. Maar goed, als je de beker wil moet je van iedereen winnen

Nou dat wil ik ook niet zeggen, maar “men” meet altijd met twee maten. Alle dat de voetballers doen en alles wat Messi doet. Vorige wedstrijd was die vrije trap gewoon mooi ingeschoten, maar iedereen, met de presentator voorop, doet alsof alleen Messi dat zou kunnen. Hij werd door die vrije trap zelfs “voetbal-God” genoemd door de presentator.
Ja hij was mooi ingeschoten, maar anderen kunnen dat ook en doen het ook gewoon. Maar als een ander het doet is het enkel een mooi doelpunt...
Ik kan slecht tegen de adoratie van Messi als persoontje. Werkt een beetje averechts bij mij. Ik bedoel Van Bronckhorst schoot hem pas mooi binnen vanaf afstand!
Bij opmerkingen als “zoals alleen Messi dat kan” denk ik dan: nee hoor, dit gebeurt zeer regelmatig, vanuit een vrije trap mooi in de kruising geplaatst. Dat maakt de goal niet minder mooi, maar stop toch eens met dat overdrijven over Messi! Daarmee kan het prima de beste voetballer van dit moment zijn, maar dat maakt niet alles wat hij doet geweldig!
Ik zie gelijkenissen, beide hebben issues met hun haar 🤪