Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 64 ... 100 Laatste
Acties:
  • 165.178 views

Verwijderd

Anton.net schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 23:03:
Maar eerlijk is eerlijk: Ik vond Liverpool al de betere ploeg in Camp Nou.
Barca had toen vooral geluk dat the goat een paar goede momenten had
Inderdaad. Het was vanavond een soort van andersom van de heenwedstrijd. Zeker in de eerste helft was Barca beter vanavond. Maar volkomen terecht dat Liverpool wint.

Is er een betere set KO rondes in de CL geweest dan dit seizoen? Wat een briljante wedstrijden dit seizoen!

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-11 22:33
Wat een bizarre Champions league dit jaar. Een memorabele editie!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Je hoopt bijna dat Ajax morgen verliest, om zo een slachtpartij in de finale te voorkomen. Tegen dit Liverpool heb je echt 0,0% kans.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:07
dfrenner schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 23:09:
[...]

Zo geweldig als iedereen zegt is Messi nou ook weer niet. Zonder Messi blijft er niets van Barca over, maar zonder Barca blijft er niets van Messi over... Kijk maar naar de WK’s met Argentinië...
Wat een kolder.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Verwijderd

toolkist schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 23:10:
Je hoopt bijna dat Ajax morgen verliest, om zo een slachtpartij in de finale te voorkomen. Tegen dit Liverpool heb je echt 0,0% kans.
Wat een onzin.

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Bedoel je die 0,0 procent kans dat Liverpool in de finale zou staan? ;)

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Messi heeft nog geen wk gewonnen...
CL, laatste keer was 2015...

Niks kolder, cijfers bewijzen het :+

Youtube: DashcamNL

• frumper
  • Laatst online: 00:18
Ik denk meer kans dan tegen Real of Juventus uit... de bal is rond!

Life is what happens while you're busy making other plans

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:40
Hoeveel Oranje spelers staan er straks wel niet in de finale?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:44

knakworst

Get more sats!

Suárez belooft niet te juichen op Anfield: "Ik heb veel respect"
https://www.goal.com/nl/n...wes1agb5c3hv1f6jz11mrwvi0

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:44

knakworst

Get more sats!

hoevenpe schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 23:15:
Hoeveel Oranje spelers staan er straks wel niet in de finale?
Wie van oranje speelt bij de spurs?

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-11 15:26

MrMonkE

★ EXTRA ★

Ik zit met stijgende verbazing naar het hoofd van van Gelder te kijken en de arme Kieft die daar met een voetbalonbenul die na 30 jaar nog steeds alleen superlatieven kan uitbraken zit te praten. Net alsof hij met een badmuts op heeft zitten zonnen, Jack.

★ What does that mean? ★

• Martinusz
dfrenner schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 23:14:
[...]

Messi heeft nog geen wk gewonnen...
CL, laatste keer was 2015...

Niks kolder, cijfers bewijzen het :+
Ronaldo, Cruijff etc. Etc. Hebben ook geen WK gewonnen.

• toolkist
  • Niet online
frumper schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 23:15:
[...]

Ik denk meer kans dan tegen Real of Juventus uit... de bal is rond!
Dat denk ik dus niet. Liverpool speelt een stijl die Ajax totaal niet ligt. Zeg maar Spurs vorige week na de 25e minuut, maar dan nog een versnelling hoger en met gevaarlijke spitsen.

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

toolkist schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 23:16:
[...]

Dat denk ik dus niet. Liverpool speelt een stijl die Ajax totaal niet ligt. Zeg maar Spurs vorige week na de 25e minuut, maar dan nog een versnelling hoger en met gevaarlijke spitsen.
Ja, het wordt denk ik sowieso een beuk wedstrijd die finale als het tussen Ajax en Liverpool is.

★ What does that mean? ★

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• BlakHawk
Martinusz schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 23:16:
[...]

“Iedereen” is jubelend over Messi, dat hoor je veel minder bij Ronaldo. Cruijff was andere tijden...

Ik heb Ronaldo hoger zitten dan Messi.

Maar ik kan slecht tegen dat overdreven gedoe over Messi die God zou zijn... Houdt toch op man!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-11 13:42

InFamous

excommunicado

Ik heb zoveel spanning in mn lijf dat slapen er vannacht niet in gaat zitten :+

Formerly known as Ragdoll

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mensen die de kwaliteit van Messi betwisten _O-

• Martinusz
dfrenner schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 23:20:
[...]

“Iedereen” is jubelend over Messi, dat hoor je veel minder bij Ronaldo. Cruijff was andere tijden...

Ik heb Ronaldo hoger zitten dan Messi.

Maar ik kan slecht tegen dat overdreven gedoe over Messi die God zou zijn... Houdt toch op man!
Prima dat jij dat vindt, maar waarom je die mening zo moet droppen ontgaat mij totaal. Naast dat die hele “discussie” al een keer of 100 is gevoerd ondertussen 7(8)7

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:54

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Martinusz schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 23:16:
2002 :?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:09

Qu3st

Ik denk dat hij Cristiano bedoeld ;)

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:59
Andere Ronaldo, Gonadan. :)

• Gonadan

Gonadan

Qu3st schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 23:38:
[...]

Ik denk dat hij Cristiano bedoeld ;)
orly? :>

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Qu3st

Qu3st

• Gonadan

Gonadan

Sarcasme detector weer eens leeg?

D'r is natuurlijk maar één échte Ronaldo, en die deed een stuk makkelijker z'n haar. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• DoeEensGek
Voor het eerst in 6jaar geen Ronaldo* of Messi in de finale! En voor het eerst in 6jaar geen Spaanse club in de finale.

*Cristiano ;)

[ Voor 28% gewijzigd door DoeEensGek op 07-05-2019 23:47 ]

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
Exocet schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 23:25:
Ook Messi moet het van ploeggenoten hebben en die hebben vandaag aardig verzaakt kan ik je zeggen.
Bljft een fenomeen natuurlijk maar hij kon vandaag ook de kar niet trekken. In het Argentijns elftal wil het ook nog niet erg vlotten.

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:23
Cristiano heeft wel een EK. En ik ben ook meer van Ronaldo dan van Messi, maar om nou te zeggen dat Messi overgewaardeerd is gaat ook te ver. Vanavond was Liverpool in de (tweede) helft die ik heb gezien heer en meester. Voor Ajax (In shāʾa llāh) was een finale tegen Barca imho gunstiger geweest. Maar goed, als je de beker wil moet je van iedereen winnen :)

Regeren is vooruitschuiven

• Qu3st

Qu3st

Gonadan schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 23:45:

D'r is natuurlijk maar één échte Ronaldo, en die deed een stuk makkelijker z'n haar. :D
Sarcasme? Was da? :+
T-MOB schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 23:46:
Cristiano heeft wel een EK. En ik ben ook meer van Ronaldo dan van Messi, maar om nou te zeggen dat Messi overgewaardeerd is gaat ook te ver. Vanavond was Liverpool in de (tweede) helft die ik heb gezien heer en meester. Voor Ajax (In shāʾa llāh) was een finale tegen Barca imho gunstiger geweest. Maar goed, als je de beker wil moet je van iedereen winnen :)
Maar dat EK was meer geluk dan echt de kwaliteiten van CR7 vind ik. Die klote Fransen moesten hem ook nog even kapot schoppen in de finale.

[ Voor 54% gewijzigd door Qu3st op 07-05-2019 23:48 ]

• DoeEensGek
Dat 4e doelpunt blijft bizar, hoevaak je ehm ook ziet. Dat dit gebeurt in de CL, halve finale nota bene. Te gek voor woorden.

• Vlassie1980
HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 23:04:
En Jan Roelfs mag zich kaalscheren :+
Die vent is bijna kaal, dat zie je amper :+

• Gonadan

Gonadan

DoeEensGek schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 23:50:
Dat 4e doelpunt blijft bizar, hoevaak je ehm ook ziet. Dat dit gebeurt in de CL, halve finale nota bene. Te gek voor woorden.
Na de finale van vorig jaar verbaas ik mij nergens meer over.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Martinusz
Gonadan schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 23:51:
[...]

Na de finale van vorig jaar verbaas ik mij nergens meer over.

_O-

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 23:45:

nou, daar valt over te twisten, dit ziet er toch zelf gedaan uit ;): Afbeeldingslocatie: https://dailyguidenetwork.com/wp-content/uploads/2018/03/ronaldo-750x406.jpg

• BlakHawk
Martinusz schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 23:26:
[...]

Prima dat jij dat vindt, maar waarom je die mening zo moet droppen ontgaat mij totaal. Naast dat die hele “discussie” al een keer of 100 is gevoerd ondertussen 7(8)7
Omdat Messi ook gewoon slecht speelde vandaag. Liep er maar een beetje bij, balverlies dat bijna een doelpunt tot gevolg had en gewoon niets waarmaakte vandaag.

Of mag dat niet gezegd worden omdat het de “grote” Messi is?!
T-MOB schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 23:46:
Nou dat wil ik ook niet zeggen, maar “men” meet altijd met twee maten. Alle dat de voetballers doen en alles wat Messi doet. Vorige wedstrijd was die vrije trap gewoon mooi ingeschoten, maar iedereen, met de presentator voorop, doet alsof alleen Messi dat zou kunnen. Hij werd door die vrije trap zelfs “voetbal-God” genoemd door de presentator.

Ja hij was mooi ingeschoten, maar anderen kunnen dat ook en doen het ook gewoon. Maar als een ander het doet is het enkel een mooi doelpunt...

Ik kan slecht tegen de adoratie van Messi als persoontje. Werkt een beetje averechts bij mij. Ik bedoel Van Bronckhorst schoot hem pas mooi binnen vanaf afstand!

Bij opmerkingen als “zoals alleen Messi dat kan” denk ik dan: nee hoor, dit gebeurt zeer regelmatig, vanuit een vrije trap mooi in de kruising geplaatst. Dat maakt de goal niet minder mooi, maar stop toch eens met dat overdrijven over Messi! Daarmee kan het prima de beste voetballer van dit moment zijn, maar dat maakt niet alles wat hij doet geweldig!
P.O. Box schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 00:02:
[...]

nou, daar valt over te twisten, dit ziet er toch zelf gedaan uit ;): [Afbeelding]
Ik zie gelijkenissen, beide hebben issues met hun haar 🤪

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

P.O. Box schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 00:02:
[...]

nou, daar valt over te twisten, dit ziet er toch zelf gedaan uit ;): [Afbeelding]
Lijkt wel een morph tussen de voorkant van Ronaldo en achterkant van Roberto Carlos :)

★ What does that mean? ★

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
Exocet schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 23:25:
Die Messi (en CR7) verheerlijking is gewoon héél vervelend. Wat dat betreft heel fijn dat Barça er nu uit ligt. Als ze alleen vanwege Messi naar de finale zouden gaan is dat gewoon slecht voor de sport. Voetbal is een teamsport, het beste team zou moeten winnen.
Daarnaast zijn dat soort spelers vervelend om naar te kijken, kaarten vragen, extreem doorrollen na het vallen, arrogant.

Oh en met hier boven, vrije trap van Schöne tegen Madrid was bijvoorbeeld veel mooier dan die van Messi.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

DoeEensGek schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 23:46:
Voor het eerst in 6jaar geen Ronaldo* of Messi in de finale! En voor het eerst in 6jaar geen Spaanse club in de finale.

*Cristiano ;)
6+6 = 12
12 keer 2 = 24
OMFG precies het aantal jaren geleden dat Ajax hem won en weer kans heeft!
Illuminati confirmed! :D

@dfrenner
Ik ben het wel met je eens over Messi. Als die niet goed speelt wordt het altijd weggewuift op TV als wij dat live meemaken. Commentatoren zijn altijd bang nooit meer Barcelona te krijgen en roepen al dik 10 jaar dat alles wat Messi doet alleen gaat zoals hij dat kan. Is een tijdje een meme/running gag over geweest: begin van een Barcelona aanval waar de commentator zegt: wat een prachtig passje van Messi... die hem over 5m breed in de voeten van Iniesta schoof :D.
Natuurlijk is ie ofwel de nummer 1 ofwe nummer 2 van deze wereld maar die absolute adoratie gaat mijns inziens way-too-far.
Persoonlijk vind ik hem buiten Barcelona niet zoveel waarde hebben.

Allemaal popcorn pakken trouwens want er ginf weer vuurwerk de lucht in vannacht...

[ Voor 50% gewijzigd door Typhone op 08-05-2019 06:58 ]

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:00
Nee 0 niet maar dit is zonder meer slechte zaak:
1 je hebt te maken met de betere van Barca - L'pool, zeker als Messi geblesseerd zou zijn geweest tegen Ajax.
2 Je hebt te maken met getergd L'pool, dat nu weer de titel in Eng misloopt (nouja het kan nog...) en verleden jaar al een verloren finale vast wel genoeg vindt
3 Je hebt te maken met de geniale Klopp, die ook wel ns een finale wil winnen.
4 Salah en die ander zijn er weer bij die 1e Juni.

Nee, voor mij staat vast dat Liverpool dik favoriet zal zijn, ook bij de bookmakers.

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:39
Ik zag de 4-0 nog eens terug. Zeker wel briliant die corner, maar ergens ook onsportief. Barcelona denkt dat het spel nog stil staat. Hopelijk slaat Karma terug in de finale (als Ajax speelt :))

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 20:03
Een finale met es hele andere ploegen, wat een verademing! Ik hoop natuurlijk dat Ajax dat kleine clubje uit noord London verslaat vanavond, en anders heb ik de week daarna om te hopen dat Liverpool dat zooitje afmaakt :Y

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:56
jaapstobbe schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 07:01:
Ik zag de 4-0 nog eens terug. Zeker wel briliant die corner, maar ergens ook onsportief. Barcelona denkt dat het spel nog stil staat. Hopelijk slaat Karma terug in de finale (als Ajax speelt :))
Ik zie echt niet wat er onsportief is aan een slapende tegenstander afstraffen. Echt helemaal niks mis mee.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:41
jaapstobbe schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 07:01:
[...]

Wat een onzin. Bij vrije trappen gebeurt al jaren hetzelfde. Verder mag je verwachten dat op dit niveau en team niet zó zit te slapen.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:15
En aan de andere kant, als t al onsportief is, dan is t mooi karma voor Barca met al die stervende zwanen en al dat vragen om kaarten wat zo vaak gebeurt

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
Kaap schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 07:12:
Een finale met es hele andere ploegen, wat een verademing!
Toch al weer de 4e CL finale van Liverpool in de laatste 15 seizoenen, dat zijn er net zoveel als Barcelona en Real Madrid in dezelfde periode.

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-11 15:09
GAIAjohan schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 07:36:
[...]

Wat een onzin. Bij vrije trappen gebeurt al jaren hetzelfde. Verder mag je verwachten dat op dit niveau en team niet zó zit te slapen.
Helemaal met je eens hoor. Maar toch blijft het raar. Afgelopen zondag in de bekerfinale, volgens mij was het in de 2e helft wanneer Ajax een vrije trap kreeg halverwege de helft van Willem II. Deze werd bijna direct richting de diepgaande Mazraoui (???), maar dit werd ook direct afgefloten. Het gebeurt vaak zat dat een scheids eerst moet fluiten (/aangeven) voordat het spel hervat wordt.

Ik blijf het heerlijk vinden voor LFC! Ik gunde het ze meer dan Barca.

PSN: Curvaa_

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-11 12:58
Sjah schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 06:59:
[...]

1 je hebt te maken met de betere van Barca - L'pool, zeker als Messi geblesseerd zou zijn geweest tegen Ajax.
2 Je hebt te maken met getergd L'pool, dat nu weer de titel in Eng misloopt (nouja het kan nog...) en verleden jaar al een verloren finale vast wel genoeg vindt

Nee, voor mij staat vast dat Liverpool dik favoriet zal zijn, ook bij de bookmakers.
Real Madrid, Juventus waren ook dik favoriet :)
Eerst vanavond maar eens winnen. Dat zal nog een lastige job worden.

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 20:03
strafschop schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 07:42:
[...]

Toch al weer de 4e CL finale van Liverpool in de laatste 15 seizoenen, dat zijn er net zoveel als Barcelona en Real Madrid in dezelfde periode.
Tja das maar net tot hoever je bereik trekt om die finale uit 2005 erbij te kunnen trekken. Feit is dat CL over het algemeen een Real, Barca en Bayern feestje was de laatste jaren. Dat was waar vele hier in recente jaren over klaagden.

• FreakNL
  • Laatst online: 00:59

FreakNL

Well do ya punk?

strafschop schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 07:42:
[...]

Des te bizarder dat het laatste landskampioenschap stamt uit de tijd dat de Premier League nog niet eens bestond.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Sjah schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 06:59:
[...]

Klopp is in finales niet zo geniaal, die heeft juist een vrij slecht track record als het op finales aan komt.

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:24
Heerlijk dat Barca eruit ligt. Met dat gehuil de hele tijd weer. Als je een vrouwen team tegen Barca laat spelen, krijgen de vrouwen 11x rood.. :9 :')

• Yogibeer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-06 11:57
Wat. Een. Generale!

Die rechtsback van Liverpool is zo'n enorm beest.

• Yogibeer
Of je nu Barcelona of Liverpool krijgt als Spurs/Ajax zijnde. Het is een finale en daarin wil je het opnemen tegen de aller beste. Liverpool wint dit tweeluik op basis van het spelbeeld niet eens onverdiend. Mocht Ajax doorgaan vanavond, dan kan het de borst natmaken. Maar dat moet je geloof ik altijd in de CL Finale.

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-11 22:15
Van een Spaanse dominantie in Europa naar een Engelse dominantie in Europa. Kan gewoon zijn dat de finale van de CL en de EL tussen twee Engelse ploegen gaat... nummers 2, 3, 4 en 5 van het huidige seizoen in de PL.

Overigens had ik liever Barca in de finale gezien tegen Ajax omdat ik (mocht Ajax de finale halen want ik ben nog niet zo zeker) denk dat Liverpool er op en erover gaat..

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Yogibeer schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 08:23:
Of je nu Barcelona of Liverpool krijgt als Spurs/Ajax zijnde. Het is een finale en daarin wil je het opnemen tegen de aller beste. Liverpool wint dit tweeluik op basis van het spelbeeld niet eens onverdiend. Mocht Ajax doorgaan vanavond, dan kan het de borst natmaken. Maar dat moet je geloof ik altijd in de CL Finale.
Dat kon het in elke wedstrijd in de CL eigenlijk al behalve tegen AEK Athene en de potjes ervoor (Standard Luik, Sturm Graz, Dynamo Kiev).
Alsof Liverpool opeens van een ander kaliber is dan Real Madrid, Juventus, Bayern. Wel meer dan Benfica.
Reken maar dat De Ligt naar Barcelona gaat. Die verdediging kan echt niet meer namelijk.

[ Voor 14% gewijzigd door Typhone op 08-05-2019 08:46 ]

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:15
Kaap schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 08:03:
[...]

Tja das maar net tot hoever je bereik trekt om die finale uit 2005 erbij te kunnen trekken. Feit is dat CL over het algemeen een Real, Barca en Bayern feestje was de laatste jaren. Dat was waar vele hier in recente jaren over klaagden.
Terwijl Barcelona dus helemaal niet zo top presteert de laatste paar jaren - ik bedoel, de meeste teams zouden jaloers zijn op 4x bij de laatste 8, 1x laatste 4 en 1x winnen, maar ik zou dit niet heel sterk domineren noemen.

18/19 - halve finale
17/18 - kwartfinale
16/17 - kwartfinale
15/16 - kwartfinale
14/15 - winnaar
13/14 - kwartfinale

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

rik86 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 08:47:
[...]

18/19 - halve finale
17/18 - kwartfinale
16/17 - kwartfinale
15/16 - kwartfinale
14/15 - winnaar
13/14 - kwartfinale
Waar kan en mag ik tekenen? :)

• Ankona
  • Laatst online: 22-11-2023
En de kinderen van de f-side hebben weer eens bij het hotel van de tegenstander lopen zieken. Dit is iets waar de UEFA echt eens serieus tegen op mag treden. Zo kinderachtig en ook zo schadelijk voor het NL voetbal.

alles kan off-topic

• DoeEensGek
Typhone schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 06:46:
[...]

6+6 = 12
12 keer 2 = 24
OMFG precies het aantal jaren geleden dat Ajax hem won en weer kans heeft!
Illuminati confirmed! :D
davinci :o ! ;)
Blahblah

Allemaal popcorn pakken trouwens want er ginf weer vuurwerk de lucht in vannacht...
Tot nu toe hielp het elke keer :+ , we zijn elke ronde zo doorgekomen. :P
Curva schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 07:55:
[...]

Helemaal met je eens hoor. Maar toch blijft het raar. Afgelopen zondag in de bekerfinale, volgens mij was het in de 2e helft wanneer Ajax een vrije trap kreeg halverwege de helft van Willem II. Deze werd bijna direct richting de diepgaande Mazraoui (???), maar dit werd ook direct afgefloten. Het gebeurt vaak zat dat een scheids eerst moet fluiten (/aangeven) voordat het spel hervat wordt.

Ik blijf het heerlijk vinden voor LFC! Ik gunde het ze meer dan Barca.
Vrije trap zoals die is anders als de corner gister. vrijetrap bij Xjax zal waarschijnlijk niet stil hebben gelegen.Die corner ging gewoon perfect en Barcelona sliep gewoon volkomen. Die hadden hunzelf helemaal rijk gerekend. Terwijl 1 doelpunt gister genoeg was, snap niet dat we daar niet eens een fatsoenlijke kans gezien hebben van de ster spelers. Die waren gewoon geïrriteerd zoals het leek. Vind Barca een mooie club en Messi en Suarez goeie voetballers, maar zoals het gister ging ben ik blij dat Liverpool gewonnen heeft. :)
[...]

Duitsers valt nog mee. En als je naar alleen clubs kijkt Steekt alleen Real er wat boven uit laatste jaren. Maar over het algemeen valt het reuze mee. Het beeld komt vooral omdat Spanje overheersend aanwezig was. Als ik de periode van 93 tot nu neem, 16x een spaanse club. 10x een Engelse, kan 11 worden, 13x Italiaanse, 8x Duitse,2x Franse club, 2x Nederlandse club(kan 3 worden) en 1x een portugese club.
Ik snap wel het beeld, Spanje overheersde de laatste jaren en hebben max 3 jaar zonder spaanse club in de finale gezeten. Maar als je kijkt tussen 2002 en 2014 heeft real niet in de finale gezeten. Tussen '94 en 2006 Geen Barcelona. Tussen 2002 en 2010 geen Duitse club. Ondanks de overheersende periode's van clubs vallen ze toch wat terug. En als je afvraagt waarom Spanje zo vaak voorkomt. Daar leeft voetbal zoveel meer.

Wikipedia: UEFA Champions League

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter

Europe Champions League 2e Halve Finales

woensdag
08.05. 21:00 Ajax v Tottenham (1-0)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Curva
Ankona schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 08:48:
En de kinderen van de f-side hebben weer eens bij het hotel van de tegenstander lopen zieken. Dit is iets waar de UEFA echt eens serieus tegen op mag treden. Zo kinderachtig en ook zo schadelijk voor het NL voetbal.
Waar was je post gisteren over de kinderen van Liverpool die dit deden bij het hotel van Barcelona? Doe niet zo moeilijk man en reageer gewoon niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Curva op 08-05-2019 08:53 ]

• DoeEensGek
Hackus schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 08:50:

Europe Champions League 2e Halve Finales

woensdag
08.05. 21:00 Ajax v Tottenham
:+

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:54
was te verwachten he. Tegen Juve en Real deden ze het ook.

• Yogibeer
Curva schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 08:52:
[...]

Waar was je post gisteren over de kinderen van Liverpool die dit deden bij het hotel van Barcelona? Doe niet zo moeilijk man en reageer gewoon niet.
Idd. Kinderachtig is het zeker, maar ze vernielen niks en doen er verder niemand kwaad mee. Laat lekker gaan!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

[...]

Ik had de popcorn toch al voorspeld? :9
Ik zou willen dat ik overal waar ik kwam begroet werd met vuurwerk. Helaas.

[ Voor 11% gewijzigd door Typhone op 08-05-2019 08:55 ]

• Ankona
  • Laatst online: 22-11-2023
[...]

Als die van Liverpool dat ook deden is dat net zo kinderachtig en verwerpelijk. De kleuters van Ajax halen hier iedere keer het nieuws dus daar reageer ik op.

alles kan off-topic

• DoeEensGek
Typhone schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 08:55:
[...]

Ik had de popcorn toch al voorspeld? :9
Ik zou willen dat ik overal waar ik kwam begroet werd met vuurwerk. Helaas.
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/9nXEtq78wI4/hqdefault.jpg

Zullen we dan maar gelijk weer kappen over het vuurwerk? Het is weer herhalen van een discussie die niet over voetbal gaat. :)

[ Voor 18% gewijzigd door DoeEensGek op 08-05-2019 08:58 ]

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Tja, dat vuurwerk daar heb ik dan weer minder problemen mee, vooropgesteld dat alle vuilnisbakken en putdeksels in de buurt nog heel zijn natuurlijk :+

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Zo kinderachtig en ook zo schadelijk voor het NL voetbal.
Kinderachtig ja.
Schadelijk voor het Nederlands voetbal? Nee.
Vroeg eruit vliegen in de voorrondes is een stuk schadelijker.
Stand uefa-coëfficiëntenlijst

Huidig seizoen Punten
11. Nederland 32,433
12. Oostenrijk 31,250

Volgend seizoen Punten
11. Oostenrijk 27,125
12. Nederland 26,350

[ Voor 25% gewijzigd door Typhone op 08-05-2019 08:59 ]

• Curva
Typhone schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 08:58:
[...]
Vroeg eruit vliegen in de voorrondes is een stuk schadelijk

Stand uefa-coëfficiëntenlijst

Huidig seizoen Punten
11. Nederland 32,433
12. Oostenrijk 31,250

Volgend seizoen Punten
11. Oostenrijk 27,125
12. Nederland 26,350
:?
Betekent dat we volgend seizoen weer een achterstand op Oostenrijk moeten goedmaken? Dus voor seizoen 2021/2022 geen direct plaatsing CL hebben.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Curva schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 09:02:
[...]

:?
Betekent dat we volgend seizoen weer een achterstand op Oostenrijk moeten goedmaken? Dus voor seizoen 2021/2022 geen direct plaatsing CL hebben.
Tenzij Ajax de CL wint staan we per 1 juli 2019 (dus nog minder dan twee maandjes idd) weer achter Oostenrijk omdat onze prestaties in een goed seizoen dan wegvallen. Dus aan iedereen het verzoek het gejank om wat vuurwerk te stoppen en te zorgen dat alle clubs (mits van toepassing) dusdanig aangemoedigd gaan worden zodat we volgend jaar massaal acte de presence geven. Dan ligt er zelfs een (grote) kans dat we over 3 jaar (uit mijn hoofd) heel wat minder voorrondes hoeven te spelen dús is dat voor het hele Nederlandse voetbal beter.

[ Voor 29% gewijzigd door Typhone op 08-05-2019 09:05 ]

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 13:46
De 4-0 deed mij denken aan onderstaand fragment...

Houdoe

• strafschop
  • Niet online
[...]

Hoever mag ik dan terug kijken?

Als ik die periode halveer, dan kom ik tot 1x Bayern en 1x Barcelona in de laatste 7 seizoenen.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Toch wel van belang was het spel en de goals van Wijnaldum. Sta nog steeds versteld dat Barca een 3-0 voorsprong uit handen geeft

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Hackus schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 09:07:
Toch wel van belang was het spel en de goals van Wijnaldum. Sta nog steeds versteld dat Barca een 3-0 voorsprong uit handen geeft
En dat ze dat twee jaar op rij doen. Aan de andere kant, dat Liverpool vorige week geen enkele goal maakte mag ook een klein wonder heten toch? :)

• Curva
Typhone schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 09:03:
[...]

Tenzij Ajax de CL wint staan we per 1 juli 2019 (dus nog minder dan twee maandjes idd) weer achter Oostenrijk omdat onze prestaties in een goed seizoen dan wegvallen. Dus aan iedereen het verzoek het gejank om wat vuurwerk te stoppen en te zorgen dat alle clubs (mits van toepassing) dusdanig aangemoedigd gaan worden zodat we volgend jaar massaal acte de presence geven. Dan ligt er zelfs een (grote) kans dat we over 3 jaar (uit mijn hoofd) heel wat minder voorrondes hoeven te spelen dús is dat voor het hele Nederlandse voetbal beter.
Ah, dat had ik dus niet gedacht. Ik dacht dat we er nu definitief boven stonden. Maar de ranking van nu heeft wel toepassing op seizoen 2020/2021 dacht ik? Dan kan de kampioen direct de CL groepfase in, toch?
De aankomende paar jaar zullen nog lastig worden. Want het seizoen 17/18 was ruk, 2900 punten om 9750. Verder presteren Nederland, Oostenrijk en ook Turkije wel redelijk gelijk qua punten.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Typhone schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 09:08:
[...]

En dat ze dat twee jaar op rij doen. Aan de andere kant, dat Liverpool vorige week geen enkele goal maakte mag ook een klein wonder heten toch? :)
Ja, dat was wel pech te noemen

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Curva schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 09:09:
[...]

Ah, dat had ik dus niet gedacht. Ik dacht dat we er nu definitief boven stonden. Maar de ranking van nu heeft wel toepassing op seizoen 2020/2021 dacht ik? Dan kan de kampioen direct de CL groepfase in, toch?
De aankomende paar jaar zullen nog lastig worden. Want het seizoen 17/18 was ruk, 2900 punten om 9750. Verder presteren Nederland, Oostenrijk en ook Turkije wel redelijk gelijk qua punten.
Ja 20/21 die mag direct de CL in. Daarom is volgend jaar kampioen worden zo extreem belangrijk. Ajax doet een stap omhoog qua clubranking dus dat betekent weer 7.4 miljoen euro extra als ze überhaupt de groepsfase halen. Dat lijkt me de bedragen van nu niks maar alleen PSV en Ajax kunnen op dit moment spelers halen in die orde van grootte om het even in perspectief te zetten ;).

Daarom zei ik ook als we twee sterke seizoenen draaien (dat hoeft geen halve finale te zijn als er maar genoeg clubs presteren) dan maken we 17/18 meer dan goed.

• DoeEensGek
Typhone schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 09:13:
[...]

Ja 20/21 die mag direct de CL in. Daarom is volgend jaar kampioen worden zo extreem belangrijk. Ajax doet een stap omhoog qua clubranking dus dat betekent weer 7.4 miljoen euro extra als ze überhaupt de groepsfase halen. Dat lijkt me de bedragen van nu niks maar alleen PSV en Ajax kunnen op dit moment spelers halen in die orde van grootte om het even in perspectief te zetten ;).

Daarom zei ik ook als we twee sterke seizoenen draaien (dat hoeft geen halve finale te zijn als er maar genoeg clubs presteren) dan maken we 17/18 meer dan goed.
maar genoeg clubs presteren <-- dat is het punt. Ik hoop dat az en feyenoord gewoon weer een groepsfase mee doen, liefst nog een stapje verder. En dat moet gewoon haalbaar zijn. En ja dat is dan weer goed voor het hele Nederlandse voetbal. Hoewel sommige graag roepen dat dat niet zo is.

• Qu3st

Qu3st

Ontzettend dom zeg! Afgelopen 2 keer heeft het ook niet geholpen, Real en Juve werden er meer door gemotiveerd dan hun eigen publiek. Als dit maar goed gaat.

• Vlassie1980
Ole Ole Campione... die tune zit gelijk weer in mijn hoofd :)
Die wedstrijd tegen Italie toen... Ben na afloop nog nooit zo pissig geweest.

Zit nog steeds na te genieten van die wedstrijd van Liverpool. Wat een avond was dat.
Nu hopen dat Ajax niet verliest vanavond. Normaal gesproken heb ik niet zo veel met Ajax maar op dit niveau en tussen al die machtige geldapen clubs zo presteren is geweldig.

Mocht Ajax de finale halen dan weet ik niet voor wie ik moet zijn haha. Het zou in ieder geval prachtig zijn want dan zijn er aardig wat Nederlanders die een CL finale spelen.

• strafschop
  • Niet online
DoeEensGek schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 09:20:
[...]

maar genoeg clubs presteren <-- dat is het punt. Ik hoop dat az en feyenoord gewoon weer een groepsfase mee doen, liefst nog een stapje verder. En dat moet gewoon haalbaar zijn. En ja dat is dan weer goed voor het hele Nederlandse voetbal. Hoewel sommige graag roepen dat dat niet zo is.
AZ is inmiddels zover gedaald op de clubranking dat het in de laatste voorronde EL niet meer bij de geplaatste clubs komt.

PSV heeft een soort gelijk probleem vanaf de 3e voorronde CL als het geen kampioen wordt.
[...]

Ja 20/21 die mag direct de CL in. Daarom is volgend jaar kampioen worden zo extreem belangrijk.
Iedereen focust zich op die 11e plek, die CL groepsfase kan opleveren.

Veel belangrijker voor de ranking is dat NL in de top 12 blijft. Dan mag de bekerwinnaar direct de groepsfase EL in.

• toolkist
  • Niet online
strafschop schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 09:46:
Veel belangrijker voor de ranking is dat NL in de top 12 blijft. Dan mag de bekerwinnaar direct de groepsfase EL in.
Als ik moet kiezen tussen een NL club in de CL of 1 in de EL, dan gaat de voorkeur toch echt naar de CL. Maakt niet uit welke club.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
[...]

Top manier van discussieren. Gewoon zeggen dat iemander niet moeilijk moet doen en niet reageren. Opmerkelijk niveau wat er in dit topic dan nagestreeft lijkt te worden :|

Eigenlijk is er ook niet bijzonder veel ove rte zeggen buiten het herhalen van zetten die enkele weken geleden ook al zijn gezegd.

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:54
toolkist schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 09:55:
[...]

Als ik moet kiezen tussen een NL club in de CL of 1 in de EL, dan gaat de voorkeur toch echt naar de CL. Maakt niet uit welke club.
Dat ligt eraan.
Als je loot tegen de topclubs. Laat ze dan maar naar de EL voetballen. Of ze moeten net zo'n lichting hebben als Ajax momenteel

• toolkist
  • Niet online
chimera2 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 09:58:
[...]

Dat ligt eraan.
Als je loot tegen de topclubs. Laat ze dan maar naar de EL voetballen. Of ze moeten net zo'n lichting hebben als Ajax momenteel
Maakt niet uit wat voor loting of lichting o.i.d., CL>>EL.

@Napo Ga er dan niet op in.... ;)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Napo schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 09:56:
[...]

Top manier van discussieren. Gewoon zeggen dat iemander niet moeilijk moet doen en niet reageren. Opmerkelijk niveau wat er in dit topic dan nagestreeft lijkt te worden :|

Eigenlijk is er ook niet bijzonder veel ove rte zeggen buiten het herhalen van zetten die enkele weken geleden ook al zijn gezegd.
Top manier ook om ná die discussie dit toch weer aan te halen met veel boe en bah en hem zo weer aan te slingeren. Kort gezegd: wat is hier je bijdrage? ;w

Dat komt de zelfredzaamheid niet ten goede want dalijk valt iedereen er weer overheen.

[ Voor 7% gewijzigd door Typhone op 08-05-2019 10:03 ]

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:03
Potdomme zeg, zit net de samenvatting te kijken :D
Had van tevoren gedacht dat het wel gespeeld zou zijn en heb derhalve niet gekeken gisteravond.
Blijkt de bal tóch weer rond te zijn ;)

Dit zou de Spurs ook wel eens een mentaal zetje kunnen geven.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Modbreak:En hou maar weer op met de F-side hooligans en hun vuurwerkacties.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Curva
...

[ Voor 99% gewijzigd door Curva op 08-05-2019 10:06 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

@dvdkiwi
Niet gekeken? :D

Dit soort potjes zijn altijd brutal want teams kunnen boven zichzelf uitstijgen. Maar dat lukt alleen als het absolute geloof er is. Imho dacht Barca gisteren dat de klus geklaard was en kregen ze het deksel op hun neus omdat er twee goals extreem kort na elkaar vielen.

• Snowdog
  • Laatst online: 14:03
dvdkiwi schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 10:03:
Potdomme zeg, zit net de samenvatting te kijken :D
Had van tevoren gedacht dat het wel gespeeld zou zijn en heb derhalve niet gekeken gisteravond.
Blijkt de bal tóch weer rond te zijn ;)

Dit zou de Spurs ook wel eens een mentaal zetje kunnen geven.
Het zou Ajax ook zomaar een mentaal zetje kunnen geven; ze zijn nu echt goed op hun hoede en laten zich niet zomaar verrassen ;)

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:03
Voor vanavond hou ik echt alle opties open, zoals ik eerder al zei zie ik 1-2 ook zomaar gebeuren.
Ik ben zeer benieuwd!

@Typhone nee niks gezien gisteren. Niet zo slim he ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

@dvdkiwi
Ik ben er ook niet zo gerust op nog. Te vaak de afgelopen keren dat ik dacht 'nu gaan ze het echt doen' (waarbij de CL een uitzondering is gebleken) ging het mis. Die keren staan me helderder voor de geest dan de rest.

PSV laat punten liggen, Ajax speelt 4-4
Heracles uit zonder enkele kans (!)
AZ uit (na de CL vorm), roemrucht ten onder
PSV kampioen laten worden in eigen stadion? Never tegen Ajax. Helaas...
Revanche nemen aan het begin van de competitie... helaas

Twee keer uit spelen en onverwacht doorkomen...
Nu opeens thuis spelen wat de verwachtingen torenhoog maakt... je suis benieuwd.
Ergens vind ik ze sindsdien mentaal wel veel verder. Dat zou - wellicht - het verschil kunnen zijn :).

[ Voor 7% gewijzigd door Typhone op 08-05-2019 10:16 ]

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:47
Iets anders... Zowel de Spurs als Barca staan in halve finale CL.
Beiden waren tegenstanders van psv in de groepsfase.
Internationale vloog eruit in de EL omdat ze oa bepalende spelers misten.
Psv had gewoon een loodzware poule.
(ben overigens voor ajax)

Afgelopen wedstrijd van Ajax tegen de spurs zei iedereen dat Ajax het de tweede helft beter had moeten uittikken.
Maar ze vergaten ook dat de spurs veel druk zetten op Ajax waardoor er lang niet altijd uitgetikt kon worden mi.

Dat moet Ajax vanavond ook weer doen, goed druk zetten. Komt de lange bal.
Daarom hoop ik eigenlijk het meest dat Lorente niet mee doet

[ Voor 55% gewijzigd door Harribo op 08-05-2019 10:38 ]

• DoeEensGek
Harribo schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 10:34:
Mij ontgaat je punt of vraag. :?
Wil je weten hoe dat kwam, of wil je uitleg?

• Qu3st

Qu3st

Harribo schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 10:34:
Psv had gewoon een loodzware poule.
(ben overigens voor ajax)
Ik denk dat 99% van de mensen hier dat ook wel erkent.

• BlakHawk
[...]

Ik vind sowieso de schulden van andere clubs bizar in verhouding tot de strenge regels van de KNVB...
http://www.90min.in/posts...bs-in-the-spanish-la-liga

Met een half miljard schuld snap ik dat je zo veel sterspelers kunt kopen... Maar eigenlijk is het waanzin.

Pagina: 1 ... 64 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.