Precies!
En als je er tegen Feyenoord ooit 10 kan scoren, waarom dan niet 12 tegen Willem II? #scorebordjournalistiek
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Daarom hadden ze er ook al 3 jaar niet meer gewonnenHerman schreef op donderdag 25 april 2019 @ 21:23:
Tsja, het is een streekgenoot...
Verwijderd
Het zou maar eens gebeuren. Denk dat de media dan volledig op hol zouden slaan en de uitslag de gehele wereld over zou gaan.
Bij welke club speelde die jongen ook weer die voor het leven is geschorst door de UEFA onlangs?
Verwijderd
Toch?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het zou ook een wereldwonder zijn toch?Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2019 @ 21:30:
[...]
Het zou maar eens gebeuren. Denk dat de media dan volledig op hol zouden slaan en de uitslag de gehele wereld over zou gaan.
Bij welke club speelde die jongen ook weer die voor het leven is geschorst door de UEFA onlangs?
Tegen Feyenoord thuis stond het met rust ook pas 2-0Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2019 @ 21:30:
[...]
In theorie kan veel
[ Voor 5% gewijzigd door Napo op 25-04-2019 21:34 ]
Ik vind dat dit soort 'pesterijtjes' moet kunnen, ik stoor me er niet aan. Als alle PSV-rs dit gedaan zouden hebben na de 6-2 nederlaag bij feyenoord van Ajax dan moeten we er mee leren om te gaan imo.toolkist schreef op donderdag 25 april 2019 @ 16:15:
[...]
Dat 'grapje' met het steeds veranderen van je icoon, afhankelijk van tegen wie PSV speelt, begint wel heel erg saai te worden. 1x is leuk, nu overdrijf je
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
In theorie kan het ook nog heel fout gaan voor PSVNapo schreef op donderdag 25 april 2019 @ 21:34:
[...]
Tegen Feyenoord thuis stond het met rust ook pas 2-0
In theorie kan veel
Nee. *stopt vingers in zijn oren*Qu3st schreef op donderdag 25 april 2019 @ 21:35:
[...]
In theorie kan het ook nog heel fout gaan voor PSV
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Als PSV'ers dat één keer hadden gedaan was het lollig geweest, waren ze er wedstrijd na wedstrijd mee door gegaan dan was het ook niet meer leuk geweest.HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 25 april 2019 @ 21:34:
Ik vind dat dit soort 'pesterijtjes' moet kunnen, ik stoor me er niet aan. Als alle PSV-rs dit gedaan zouden hebben na de 6-2 nederlaag bij feyenoord van Ajax dan moeten we er mee leren om te gaan imo.
Een grapje heeft ook een houdbaarheidsdatum.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Opmerkelijk genoeg kan ik me daar niets meer van herinneren.Napo schreef op donderdag 25 april 2019 @ 21:34:
[...]
Tegen Feyenoord thuis stond het met rust ook pas 2-0
In theorie kan veel
Ach, sommige users kunnen er ook niet tegen als je een foto via DM stuurt van een andere clubHanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 25 april 2019 @ 21:34:
[...]
Ik vind dat dit soort 'pesterijtjes' moet kunnen, ik stoor me er niet aan. Als alle PSV-rs dit gedaan zouden hebben na de 6-2 nederlaag bij feyenoord van Ajax dan moeten we er mee leren om te gaan imo.
Bij hoeveel had je dat nu gedaan uiteindelijk?Napo schreef op donderdag 25 april 2019 @ 21:38:
Ach, sommige users kunnen er ook niet tegen als je een foto via DM stuurt van een andere club
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Beetje plagen hoort er bij toch. Die actie van mij betreffende het veranderen van profiel foto was na aanleiding van een modje die gelijk een Tottenham avatar had. Dus op dat moment maar 3x gewisseld van avatar waar PSV/Feyenoord tegen moest spelen.Napo schreef op donderdag 25 april 2019 @ 21:38:
[...]
Ach, sommige users kunnen er ook niet tegen als je een foto via DM stuurt van een andere club
Dat is het ook, je moet er ook niet te zwaar aan tillen. Laat men lekker hun moeite stoppen in het aanpassen van hun avatar. Als ze daar blij van worden wie houdt ze tegen. Idem met mijn foto via de DM, boeiend. Kost me tijd, is niet van hoog niveau maar niets mis met een beetje prikkelen zou je denken.
Je moet het ook niet te ver door draven, daar schiet je ook niets mee op en dan ga je het niveau prikkelen/plagen ook voorbij en de makkelijkste en wellicht beste reactie is gewoon negeren.
Jij was de redelijk gelukkige 50%Gonadan schreef op donderdag 25 april 2019 @ 21:40:
[...]
Bij hoeveel had je dat nu gedaan uiteindelijk?
Was volgens mij 100% gerelateerd aan opmerkingen dat we snel naar pagina twee moesten.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Boe Willem 2 !zetje01 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 21:24:
Hup Willem-II !!!
(Hoe schrijf je dat eigenlijk)
Is het zo gek dat Willem II dat doet dan?jaapstobbe schreef op donderdag 25 april 2019 @ 21:51:
Goed om te zien dat W2 zo hard strijdt voor de play-offs en zich niet spaart voor de beker *kuch*
Als ik supporter zou zijn van een team dat slechts incidenteel meedoet om de prijzen, dan heb ik liever dat ze zich op de kans op die prijs focussen dan op het halen playoffs (dus niet directe plaatsing) in Europa.
Lozano zit wel in een identiteitscrisis of niet? Bergwijn heb ik weinig tot niet gezien, zouden logische wissels zijn.ElPaco schreef op donderdag 25 april 2019 @ 21:58:
Wat zijn Lozano en Bergwijn weer slecht zeg. Guti en Gakpo er maar in?
Dit is toch juist de wedstrijd om te testen of je een top club kan verslaan. De finale is nog lang niet, genoeg tijd om te rusten.Maarten_E schreef op donderdag 25 april 2019 @ 21:57:
[...]
Is het zo gek dat Willem II dat doet dan?
Als ik supporter zou zijn van een team dat slechts incidenteel meedoet om de prijzen, dan heb ik liever dat ze zich op de kans op die prijs focussen dan op het halen playoffs (dus niet directe plaatsing) in Europa.
Verwijderd
Die is even niet heel goed meer nee. Bergwijn is sinds de winterstop al bagger.Qu3st schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:00:
[...]
Lozano zit wel in een identiteitscrisis of niet? Bergwijn heb ik weinig tot niet gezien, zouden logische wissels zijn.
Ihattaren zou ook een goede wissel zijn toch?ElPaco schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:01:
[...]
Die is even niet heel goed meer nee. Bergwijn is sinds de winterstop al bagger.
Waarom gaat PSV het nu rustig aandoen? Als je wint met 0-4/5 dan houd je de druk erop.
Maar nee, ze vallen weer in slaap, zul je zien dat WII de 1-2 scoort en PSV weer wakker schrikt.
Als (ALS) je nu wint met een 6-0, dan weet Ajax dat PSV de druk er nog op wil zetten, wat mentaal toch ook weer door kan werken. Dat is een betere tactiek dan die "spelletjes" die Van Bommel tijdens de persconferenties uithaalt.
Klopt. Zou dan bijna Guti laten zitten, die rendeert vooral met Lozano, niet in plaats van LozanoQu3st schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:04:
[...]
Ihattaren zou ook een goede wissel zijn toch?
Nou ja, het is nu wel soort open huis. Als ze niet meer scoren, zegt het meer over PSV dan over Willem II.Maarten_E schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:06:
Dit begrijp ik dan echt niet.
Waarom gaat PSV het nu rustig aandoen? Als je wint met 0-4/5 dan houd je de druk erop.
Maar nee, ze vallen weer in slaap, zul je zien dat WII de 1-2 scoort en PSV weer wakker schrikt.
Als (ALS) je nu wint met een 6-0, dan weet Ajax dat PSV de druk er nog op wil zetten, wat mentaal toch ook weer door kan werken. Dat is een betere tactiek dan die "spelletjes" die Van Bommel tijdens de persconferenties uithaalt.
Dan maar hopen dat AZ iets kan/wil uitrichten.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
14, want voordat het doelsaldo uitmaakt moet Ajax ook 2x winnen(met 1-0)
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2019 22:14 ]
PSV toch ook?Terranova schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:12:
[...]
Op dit moment moeten ze nog 12 maken om de eerste plek weer over te nemen na deze wedstrijdTerranova schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:12:
[...]
[ Voor 0% gewijzigd door Qu3st op 25-04-2019 22:16 . Reden: grammar ]
Ja maar met een verschil van 11(12 want Ajax heeft veel meer thuis goals). Maar Ajax scoort dan sowieso nog 2x. Dus moet PSV in totaal nog minimaal 14 goals maken om kampioen te worden op doelsaldo(en 2x winnen natuurlijk)
Ja, nee... natuurljk niet.Terranova schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:12:
[...]
Als psv wint hebben ze automatisch natuurlijk ook minstens +1, die wedstrijd.
Wat heeft ie vandaag fout gedaan dan?Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:13:
Weet niet of Malen de laatste tijd echt een pluspuntje is met zijn overtredingen. Komt wat dat betreft wel heel goed weg elke keer zonder kaarten.
Verwijderd
Verwijderd
Heb het toch ook over de laatste tijd.
Och we hebben zelfs gezien dat een bus parkeren geen probleem hoeft te zijn kijk na afgelopen dinsdag.Typhone schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:18:
De beker mag geen probleem opleveren is de conclusie. Als die dan de bus niet parkeren loop je dit elftal plat.
Dan is het verschil nogsteeds 12. Dus moeten ze bij die 2 goals(+1 elke wedstrijd) nog 12 maken. Dus 14 totaal. Zo moeilijk is het toch niet?zetje01 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:16:
[...]
Ja, nee... natuurljk niet.
Als psv wint hebben ze automatisch natuurlijk ook minstens +1, die wedstrijd.
Verwijderd
Volgens mij waren hier de meeste er wel over eens dat het een directe rode kaart was.PickleRick schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:21:
Ik ben me niet echt van enorme overtredingen bewust, maar als Huntelaar nog twee gratis wedstrijdjes krijgt, mag er bij Malen ook wel een oogje toegeknepen worden 😜
Deze overtreding is ook wel een goede kaart waard trouwens.
Heb je de rest van de teams dit seizoen wellicht niet gezien... echt hoogstaand was het nou ook weer nietzetje01 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:21:
Als ik dit W2 zie... hoe komen die lui ooit op plaats 8?
Life is what happens while you're busy making other plans
Zitten ze nou te juichen als de brancard het veld op komt? Dat verdient ook niet echt de schoonheidsprijs.
Lozano is een aansteller. Bert & Ernie pleister op de knie en hij kan weer spelen.Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:25:
Pijnlijk voor Lozano. Hopelijk valt het mee!
En Pol ziet weer niksPickleRick schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:24:
Nou. Dag knie en dag transfer. Hoe kan je zo debiel inkomen als je toch al kansloos achter staat.
Zitten ze nou te juichen als de brancard het veld op komt? Dat verdient ook niet echt de schoonheidsprijs.
Einde seizoen Lozano.
Queue de mensen in dit topic die t niks vinden
[ Voor 10% gewijzigd door Tomba op 25-04-2019 22:27 ]
Jij zit de wedstrijd duidelijk niet te kijken of je bent gewoon enorm aan het trollen.jaapstobbe schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:26:
[...]
Lozano is een aansteller. Bert & Ernie pleister op de knie en hij kan weer spelen.
Ga je schamen man.jaapstobbe schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:26:
[...]
Lozano is een aansteller. Bert & Ernie pleister op de knie en hij kan weer spelen.
Steam ID = Ackerfiets
Ik heb nog niets gezien, misschien denk ik er straks anders over.ElPaco schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:27:
[...]
Jij zit de wedstrijd duidelijk niet te kijken of je bent gewoon enorm aan het trollen.
ik leg het uit.Terranova schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:21:
[...]
Dan is het verschil nogsteeds 12. Dus moeten ze bij die 2 goals(+1 elke wedstrijd) nog 12 maken. Dus 14 totaal. Zo moeilijk is het toch niet?
Iemand zei nog 12 goals om gelijk te komen.
(Ik ga er even van uit dat dat klopt)
Toen reageerde iemand daarop met... ``neeee, +2 want als ajax wint hebben ze natuurlijk minstens +2 goals gemaakt... dus +14
Dan zeg ik: gelul: want als psv wint hebben ze automatisch natuurlijk ook +1 die wedstrijd...
Verwijderd
Als je de wedstrijd ziet, dan zag je inderdaad veel schwalbes. Echter lijkt hij nu wel echt een serieuze en pijnlijke blessure te hebben.jaapstobbe schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:29:
[...]
Ik heb nog niets gezien, misschien denk ik er straks anders over.
Dan wens ik PSV veel plezier met die 12 goals, kampioen worden ze er niet mee namelijk.zetje01 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:29:
[...]
ik leg het uit.
Toen reageerde iemand daarop met... ``neeee, +2 want als ajax wint hebben ze natuurlijk minstens +2 goals gemaakt... dus +14
Dan zeg ik: gelul: want als psv wint hebben ze automatisch natuurlijk ook +1 die wedstrijd...
ja maar het gaat om het totaal van PSV wat ze minimaal moeten scoren...14 duszetje01 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:29:
[...]
ik leg het uit.
Verwijderd
Of het komt van AZ of Heracles het is maar hoe je het bekijkt.PickleRick schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:31:
Dat er überhaupt nog een discussie is over het doelsaldo. Die heb ik, en PSV zelf duidelijk ook, al lang opgegeven. Het moet echt van de Graafschap of Utrecht gaan komen wat dat betreft.
Voor Lozano natuurlijk. Horror tackle waarbij knie verdraaid.
Jullie zijn daar iets minder afhankelijk van, als je twee keer wint ben je gewoon kampioen.Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:32:
[...]
Of het komt van AZ of Heracles het is maar hoe je het bekijkt.
https://twitter.com/RoyvW.../1121512174332141568?s=20jaapstobbe schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:29:
[...]
Ik heb nog niets gezien, misschien denk ik er straks anders over.
Verwijderd
Geeft wel een rustiger gevoel natuurlijkPickleRick schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:34:
[...]
Jullie zijn daar iets minder afhankelijk van, als je twee keer wint ben je gewoon kampioen.
Horrortackle is ook wat overdreven, hij komt wel hard in, maar dat die knie vast komt te zitten is ook wel wat ongelukkig. Hoe dan ook een pijnlijke aangelegenheid. Cody mag het nu gaan laten zien!Tomba schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:33:
[...]
Zo speelt Willem II wel vakerQu3st schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:35:
Ze hebben weer fantastisch hun best gedaan! Echt genoten.
Dit is waarom ik niet meedoe met de poule, ik wil jullie ook een kans geven
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik was lichtelijk verbaasd dat er nu echt iets aan de hand was. Laatste keer dat ie zo lag kreeg ie een pingel mee en stond ie vrij snel daarna weer. Ik vraag me overigens wel af of PSV er veel slechter van wordt. Lozano is al weken hopeloos uit vorm.Tomba schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:33:
[...]
Ik denk dat als je De Jong centraal zet, Lozano eruit, Malen erin je daar meer aan gaat hebben dan Lozano. Die middenvelder erbij weet ik even niet zo goed wie dat kan/moet zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door Typhone op 25-04-2019 22:39 ]
Ik had m ook goed voorspeld hoor ;)dvdkiwi schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:37:
[...]
Dit is waarom ik niet meedoe met de poule, ik wil jullie ook een kans geven
Staat wel ander foutje in die post zie ik nu, Tadic is natuurlijk met Twente kampioen geworden.
[ Voor 13% gewijzigd door Tomba op 25-04-2019 22:40 ]
Ajax-Utrecht (utrecht zo goed als zeker playoffs)
Graafschap-Ajax (strijdt mogelijk om behoud)
AZ-PSV (AZ staat 4e, punt)
PSV-Heracles (Heracles speelt mogelijk om playoffs)
[ Voor 6% gewijzigd door jaapstobbe op 25-04-2019 22:41 ]
Nee, alleen in het Centraal <knip> Voetbal Topic.
[ Voor 3% gewijzigd door Ramzzz op 25-04-2019 23:31 . Reden: Laat dat nou eens? ]
Dit topic is gesloten.
![]()