VVV leeft nog en dat is goed genoeg.
Voor de rest waren mijn voorspellingen iets te progressief.
Dat kan gebeuren.
Voor de rest waren mijn voorspellingen iets te progressief.
Dat kan gebeuren.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Die 0-1 zat er dik aan te komen. Feyenoord speelde de eerste helft met de backs erg ver naar voren. Veel drukte voorin maar ook veel ruimte achterin met enkel die trage cv's. Voor de goal was AZ er al een paar keer dichtbij geweest.Leon Zwiers schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 21:27:
AZ uiterst zwak, met pisgeluk voorkomen.
alles kan off-topic
Die bal had gewoon op de stip gemoeten. Misschien geen opzet, geen geel. Maar wel veel voordeel door die hand daar te laten hangen. Doan stond er pal achter en had de bal zo op de voet gekregen.PWM schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 21:47:
Higler zag dus wel hands van Tagliafico maar vond het niet strafbaar. Ik snap de regels niet meer denk ik.
En geen "onnatuurlijke houding" zegt ook niet echt meer iets, behalve als hij uit de kom is wellicht.
alles kan off-topic
Huntelaar heeft wel vaker last van een los armpje/elleboogje, vooral in kopduels. Niet alleen in de 16 maar ook op plaatsen waar het echt nergens op slaat, zo ook vanavond.Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 22:54:
En waar Huntelaar nu mee bezig was? Kan me niet 1-2-3 een dergelijke actie van Huntelaar herinneren van uit het verleden.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Had het niet over zijn doelpunt maar over zijn rare elleboogstoot. Kan ik me niet 1-2-3 van Huntelaar herinneren dat hij dergelijke dingen deed in het verleden.Tweaking Art schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 23:20:
@Verwijderd Waar Huntelaar mee bezig was? Hij won de wedstrijd voor Ajax met zijn goal, daar was hij mee bezig, 3 punten die beslissend kunnen zijn voor het kampioenschap.
Hij ging iets te ver met zijn gedrevenheid maar ik vind het eigenlijk wel mooi, huntelaar is nog zo goed voor zijn leeftijd.
En het was gewoon een goed doelpunt, dramatisch verdedigd van die groningen speler zeg, simpel aan de kant gezet.
Heb maar 1 herhaling gezien, maar die bal kwam toch helemaal niet tegen zijn hand? Volgens mij bovenarm en stond zijn lichaam er niet gewoon achter? (Iemand beelden?)Ankona schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 23:15:
[...]
Die bal had gewoon op de stip gemoeten. Misschien geen opzet, geen geel. Maar wel veel voordeel door die hand daar te laten hangen. Doan stond er pal achter en had de bal zo op de voet gekregen.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Hij hield de bal bij zich met zijn bovenarm, dat telt volgens mij ook als hands.Martinusz schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 23:32:
[...]
Heb maar 1 herhaling gezien, maar die bal kwam toch helemaal niet tegen zijn hand? Volgens mij bovenarm en stond zijn lichaam er niet gewoon achter? (Iemand beelden?)
Laten we hopen dat Utrecht die lijn nog even vasthoudt. Die interviews van Groningen zeg, hele eerste helft mensen omverschoppen als de bal al weg is, zieken, zuigen, zeer hard spel, vertragen en tijdrekken, verkeerde kant oplopen bij wissels... en op het laatst klagen dat er minuten bij hadden gemoetenDeadsy schreef op zondag 21 april 2019 @ 00:06:
Dus vanaf volgend seizoen het Utrecht ook geen toppers winnen?
AZ en Utrecht stellen me vies teleur
Die vond ik sowieso wel erg realistischMartinusz schreef op zondag 21 april 2019 @ 08:52:
De trainer van Groningen vond hey in ieder geval geen overtreding bij de goal“moeten gewoon mannelijker verdedigen”
Uitleg Higler, op basis van wat ik tot nu toe gezien heb ben ik het ermee eens.Maar dat was geen hands", zei Higler. ,,Hij krijgt de bal op een bovenarm en nam ook een natuurlijke houding aan. Het was wel een strafschop geweest als hij zijn arm niet langs zijn lichaam had gehouden of de bal op zijn onderarm of hand had gekregen."
Dan mogen UEFA en bonden ook wel eens beter gaan plannen. Nu komt eerst een zwerm sprinkhanen al je goede spelers roven en mag je overhaast voor teveel geld een vervanger zoeken zodat je met een niet op elkaar ingespeeld team de voorrondes in mag.Leon Zwiers schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 17:46:
Daar tegenover staat onder andere ook uitschakeling in voorronden EL. Het is echt niet allemaal hosanna geweest in EU voor Ajax (remember vorig seizoen? Of de seizoenen onder de Boer?). Het gaat nu 2 x goed, wat niemand had verwacht en reuze knap is, maar komend jaar mag je blij zijn als je de groepsfase weer haalt.
Als Ajax nu eens structureel zou overwinteren zou men wellicht een punt hebben.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Waar had hij zijn arm langs zijn lichaam danMartinusz schreef op zondag 21 april 2019 @ 09:17:
[...]
Uitleg Higler, op basis van wat ik tot nu toe gezien heb ben ik het ermee eens.
Ergens rond z’n schouderJoster schreef op zondag 21 april 2019 @ 09:35:
Waar had hij zijn arm langs zijn lichaam dan![]()
https://twitter.com/burak.../1119667453154549760?s=19
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Laten we het houden op "het geluk van een kampioen"Han schreef op zondag 21 april 2019 @ 09:37:
[...]
Ergens rond z’n schouder
Er had zeker een penalty voor gegeven kunnen worden, had niemand raar van op gekeken.
Ik bedoelde zijn armen zaten aan zijn lichaamJoster schreef op zondag 21 april 2019 @ 09:35:
[...]
[ Voor 41% gewijzigd door Martinusz op 21-04-2019 09:55 ]
Heb door onze vrienden van Ziggo geen wedstrijd gezien gister. Wel via radio 1 gehoord maar die waren continu aan het twijfelen. "Is dit wel een penalty, is dit wel een rode kaart" dat soort vragen. "Je kan hem geven" dat soort antwoorden.Joster schreef op zondag 21 april 2019 @ 09:35:
[...]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Yep... dat deden ze bij Buttner wel afgelopen wedstrijd, prima ingreep en terechte omzetting naar rood. Had in het geval van Huntelaar ook gemoeten. Was echt een belachelijke en onbegrijpelijke overtreding.PickleRick schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 20:30:
De VAR moet toch nog gewoon optreden en direct rood geven voor Huntelaar. Nu hoeft ie maar 1 wedstrijd te brommen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
FTFYdutchgio schreef op zondag 21 april 2019 @ 11:31:
Sowieso domme actie, als je al geel hebt gekregen voor het uitdoen van je shirt.
Tja, Groningen is er qua kaarten ook redelijk goed afgekomen. De verkeerde kant oplopen bij een wissel is gewoon spelbederf en geel. Padt die bij elke uittrap een rondje om het doel doet en een slokje water neemt idem. En dan over de laatste 10 minuten gaan zeuren dat Onana dat dunnetjes nadoet.Pompi schreef op zondag 21 april 2019 @ 09:46:
[...]
Laten we het houden op "het geluk van een kampioen"
In principe ben ik dat met je eens, ook al is het wel lekker als je kampioen wilt worden en iedereen heeft je punten.ph4ge schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 20:03:
Ik kijk de wedstrijd niet, maar goed om te lezen dat er een keer een club alles uit de kast haalt tegen Ajax. De afgelopen weken leken de tegenstanders van Ajax zich soms al bij voorbaat bij een nederlaag neer te leggen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 12% gewijzigd door Hackus op 21-04-2019 19:02 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Juist wel, je ziet hem vantevoren kijken waar z'n tegenstander looptJorizzz schreef op zondag 21 april 2019 @ 11:42:
[...]
FTFY
Overigens vond ik het ook rood, maar had niet het idee dat het een 'bewussie' was om hem zo te raken. Je ziet dat hij zich heel vaak heel breed maakt om tegenstanders op te vangen. Neem je natuurlijk het risico dat er een keer zoiets als dit gebeurt. Duidelijk rood dus, maar je hoort mij niet klagen, want het scheelt wel wat wedstrijden schorsing zo...
Volgens mij is dit een prima les geweest voor Ajax.Typhone schreef op zondag 21 april 2019 @ 08:22:
[...]
Laten we hopen dat Utrecht die lijn nog even vasthoudt. Die interviews van Groningen zeg, hele eerste helft mensen omverschoppen als de bal al weg is, zieken, zuigen, zeer hard spel, vertragen en tijdrekken, verkeerde kant oplopen bij wissels... en op het laatst klagen dat er minuten bij hadden gemoeten
Vooralsnog wordt dat uitgebreid beloond, met doelpunten, geen direct rood en geen penalty tegen, vorige week wel mee, terwijl De Ligt eerst hands maakte, dus het zit wel heel erg mee.Gonadan schreef op zondag 21 april 2019 @ 12:44:
[...]
In principe ben ik dat met je eens, ook al is het wel lekker als je kampioen wilt worden en iedereen heeft je punten.
Zelf heb ik ook niets gezien maar van wat ik lees wordt de strijd niet geleverd met passie, werklust of voetbal, maar met spelbederf. Daar kan ik dan weer niet achter staan.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Kunnen we die weer afstrepen tegen wat Eindhovense schwalbes. En aan het eind van het seizoen staat iedereen waar die hoort.Ramzzz schreef op zondag 21 april 2019 @ 13:12:
[...]
Vooralsnog wordt dat uitgebreid beloond, met doelpunten, geen direct rood en geen penalty tegen, vorige week wel mee, terwijl De Ligt eerst hands maakte, dus het zit wel heel erg mee.
Daar valt voor veel tegenstanders niet tegenop te voetballen. Ja, Ajax wint veel wedstrijden met (af en toe erg) goed voetbal, maar ook wel een aantal met heel veel stinkende mazzel.
[ Voor 9% gewijzigd door Typhone op 21-04-2019 13:27 ]
Als de scheids in de 1e helft normaal fluit en kaarten geeft en niet z'n eigen regels verzint (zie opmerking Frenkie), dan kan Groningen helemaal niks meer. Het enige wat ze deden was overtredingen op het randje maken om Ajax te ontregelen en dat lukte zo prima, gezien de frustratie bij diverse Ajax spelers.Ramzzz schreef op zondag 21 april 2019 @ 13:12:
[...]
Vooralsnog wordt dat uitgebreid beloond, met doelpunten, geen direct rood en geen penalty tegen, vorige week wel mee, terwijl De Ligt eerst hands maakte, dus het zit wel heel erg mee.
Daar valt voor veel tegenstanders niet tegenop te voetballen. Ja, Ajax wint veel wedstrijden met (af en toe erg) goed voetbal, maar ook wel een aantal met heel veel stinkende mazzel.
Ik misgun niemand ‘positieve’ mazzel, maar wanneer overduidelijke overtredingen niet worden bestraft, dan is dat niet echt verdiend, of wel?Typhone schreef op zondag 21 april 2019 @ 13:24:
[...]
Kunnen we die weer afstrepen tegen wat Eindhovense schwalbes. En aan het eind van het seizoen staat iedereen waar die hoort.
Ajax betichten van mazzel is wel een aparte zienswijze als aanhanger van een club die de lucky’s in de blessuretijd aan elkaar reeg.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Je kan gewoon de naam Ajax vervangen door de naam PSV zonder afbreuk te doen aan het punt die je wilt maken.Ramzzz schreef op zondag 21 april 2019 @ 13:12:
Nou dat mag je rustig misgunnen hoorRamzzz schreef op zondag 21 april 2019 @ 13:39:
[...]
Ik misgun niemand ‘positieve’ mazzel, maar wanneer overduidelijke overtredingen niet worden bestraft, dan is dat niet echt verdiend, of wel?
Mazzel zoals doelpunten en winst afdwingen door keihard werken en positieve energie, is iets anders dan wat ik hier bedoel, dat lijkt me duidelijk.
Ik verwacht zelf dat buitenspel in de toekomst alleen maar gaat gebeuren via een digitale grensrechter. Niet gelijk volgend seizoen (voordat mensen gaan roeptoeteren) maar buitenspel zal op den duur net zoals de goal technologie gaan werken.Typhone schreef op zondag 21 april 2019 @ 13:47:
Aan de andere kant was het lijntje van Ziyech zijn vermeend buitenspel ook geen buitenspel dus vrije doortocht richting Padt, stilgelegd door wederom te vroeg vlaggen van de grensrechter.
Het systeem is nog niet perfect en de discussie blijft maar dat maakt het wel prima. In het geval van gisteren is dat niet direct wedstrijd beïnvloedend aangezien Huntelaar er sowieso af moest.
Maar er zijn heel wat doelpunten afgekeurd/goedgekeurd die zonder VAR allemaal een andere uitkomst zouden hebben gehad. Dat vind ik een absolute pro.
100% eens Groningen kwam goed weg de eerste helft dat al die overtredingen niet correct beoordeeld werden.Ramzzz schreef op zondag 21 april 2019 @ 13:39:
[...]
Ik misgun niemand ‘positieve’ mazzel, maar wanneer overduidelijke overtredingen niet worden bestraft, dan is dat niet echt verdiend, of wel?
ADO mist volledige verdediger, dat wordt gewoon 5-0toolkist schreef op zondag 21 april 2019 @ 14:07:
Hopelijk zo rond 16.45, maar ik ben er bang voor dat je gelijk krijgt
En ook niet mee, verschillende keren.zetje01 schreef op zondag 21 april 2019 @ 14:13:
Nou, AJAX had de scheids niet tégen, gister. Verschillende keren.
En dat is hoe relevant voor de situatie van Ajax?Typhone schreef op zondag 21 april 2019 @ 13:24:
[...]
Kunnen we die weer afstrepen tegen wat Eindhovense schwalbes. En aan het eind van het seizoen staat iedereen waar die hoort.
Dan zijn we het eens.Typhone schreef op zondag 21 april 2019 @ 13:47:
[...]
Nou dat mag je rustig misgunnen hoor. Daar is niks mis mee. Ik vond de rode kaart van Huntelaar gisteren wel een aparte (namelijk gee ipv direct roos). Ik snap daar ook niet wat de rol van de VAR is.
Aan de andere kant was het lijntje van Ziyech zijn vermeend buitenspel ook geen buitenspel dus vrije doortocht richting Padt, stilgelegd door wederom te vroeg vlaggen van de grensrechter.
Het systeem is nog niet perfect en de discussie blijft maar dat maakt het wel prima. In het geval van gisteren is dat niet direct wedstrijd beïnvloedend aangezien Huntelaar er sowieso af moest.
Ik vind de 'vermeend' buitenspel-situaties affluiten sowieso fout. Eerst laten uitspelen, en dan kun je achteraf alsnog afkeuren.Maar er zijn heel wat doelpunten afgekeurd/goedgekeurd die zonder VAR allemaal een andere uitkomst zouden hebben gehad. Dat vind ik een absolute pro.
Het is een whattaboutisme, maar dat is hier sowieso aan de lopende band het geval.Napo schreef op zondag 21 april 2019 @ 14:32:
[...]
En dat is hoe relevant voor de situatie van Ajax?
[ Voor 18% gewijzigd door Ramzzz op 21-04-2019 14:35 ]
Dan hadden we nog een gelijkspelletje kunnen hebben. Extremer doorgetrokken zelfs nog een verliespartij.Napo schreef op zondag 21 april 2019 @ 14:32:
[...]
En dat is hoe relevant voor de situatie van Ajax?
In het verleden was dacht ik wel eens aangegeven dat bij twijfel de aanvallende partij het voordeel krijgt want attractiever voetbal. Uit angst lijkt dat bij de scheidsrechters niet binnen te komen omdat naar het lijkt liever een aanval foutief wordt gestopt dan een doelpunt ten onrechte toegekend wordt.Ramzzz schreef op zondag 21 april 2019 @ 14:32:
[...]
Ik vind de 'vermeend' buitenspel-situaties affluiten sowieso fout. Eerst laten uitspelen, en dan kun je achteraf alsnog afkeuren.
I know, en op zich zijn vergelijkingen maken ook op zich wel prima om een bepaald resultaat te vergelijken en dat wordt hier helaas alweer niet gedaan. Het voegt op deze wijze helemaal niets toe.[...]
Het is een whattaboutisme, maar dat is hier sowieso aan de lopende band het geval.
[ Voor 6% gewijzigd door Napo op 21-04-2019 14:42 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Typhone op 21-04-2019 14:49 ]
Zo zo geen 2-3 controlerende middenvelders? Van Bommel doet eens gekElPaco schreef op zondag 21 april 2019 @ 15:38:
Opstelling van PSV:
Zoet
Dumfries, SChwaab, Viergever, Angelino
Rosario, De Jong, Sadilek
Lozano, Malen, Bergwijn
Malen dus in de spits en de De Jong op 10. Hopelijk gaat de machine zo lopen en wordt het een mooie 7-0 ofzo
Ik hoop dan weer dat het voor geen meter loopt een ADO eenvoudig weet te winnen. Denk alleen dat het ijdele hoop is.ElPaco schreef op zondag 21 april 2019 @ 15:38:
Opstelling van PSV:
Zoet
Lozano, Malen, Bergwijn
Malen dus in de spits en de De Jong op 10. Hopelijk gaat de machine zo lopen en wordt het een mooie 7-0 ofzo
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
2 toch? Alleen de aanvallend ingestelde middenvelder (of 2e spits in een 4-2-4?) is nu De Jong ipv Itaharen/Pereiro etc.Martinusz schreef op zondag 21 april 2019 @ 15:41:
[...]
Zo zo geen 2-3 controlerende middenvelders? Van Bommel doet eens gek
Malen rechtsbuiten en Bergwijn op 10 als goed is.ElPaco schreef op zondag 21 april 2019 @ 15:38:
Opstelling van PSV:
Zoet
Lozano, Malen, Bergwijn
Het probleem nu is vooral de randomness. De ene keer grijpt de VAR in bij trekken en duwen in de 16, de andere keer niet.Ramzzz schreef op zondag 21 april 2019 @ 14:32:
[...]
Dan zijn we het eens.
[...]
Ik vind de 'vermeend' buitenspel-situaties affluiten sowieso fout. Eerst laten uitspelen, en dan kun je achteraf alsnog afkeuren.
Maar echt duidelijke overtredingen niet bestraffen, ook niet na constatering door de VAR, dat voelt toch echt niet goed. Waarom dan überhaupt VAR?
En de 'duwen/trekken'-situaties in de 16 bij vrije trappen, corners, etc., daar wordt ook nog amper iets aan gedaan.
De VAR is een uitstekend idee, maar wordt vooralsnog (gemiddeld) niet best uitgevoerd, laten we het daar maar op houden.
[...]
Het is een whattaboutisme, maar dat is hier sowieso aan de lopende band het geval.
Als we naar specifieke situaties kijken kun je bijna niet aan ontkomen om die tegen andere situaties aan te houden ter vergelijking.
offtopic:
Hij vergeet ook aan te geven dat het merendeel geen schwalbes was, en dat voor erg veel overtredingen tegen PSV niet werd gefloten, ook in zeer discutabele gevallen met potentieel zware consequenties, en dat daar ook meerdere penalty-situaties bij waren...
De man van Fox zei net juist De Jong als 10, onder andere omdat hij had aangegeven dat een stuk prettiger te vinden spelen.Vos schreef op zondag 21 april 2019 @ 16:07:
[...]
Malen rechtsbuiten en Bergwijn op 10 als goed is.
[ Voor 43% gewijzigd door jaapstobbe op 21-04-2019 16:55 ]
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2019 17:01 ]
PV ook niet. Middenveld is waardeloos.jaapstobbe schreef op zondag 21 april 2019 @ 16:46:
2-1 met laat doelpunt voor PSV
herstel: 5-0 voor PSV. ADO is niks vandaag.
Verwijderd
Ongelofelijk wat een misser van ADO. 100% kans was het!Verwijderd schreef op zondag 21 april 2019 @ 17:12:
Ado een van de weinige keren dat je bij de goal ben benut dat dan.
Ik volg wielrennen niet, maar hoor zijn naam wel erg vaak voorbij komen. Denk bij wielrennen dan altijd aan doping en kan er dan ook niet meer naar kijken.mavaros schreef op zondag 21 april 2019 @ 17:12:
Mensen, meneer V/d Poel wint net de Amstel gold race op vrij indrukwekkende wijze.
We worden wel verwend deze week.
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2019 17:16 ]
12 goals om op gelijke hoogte te komen. Zie 't niet gebeuren.Verwijderd schreef op zondag 21 april 2019 @ 17:34:
Inlopen op doelpunt gaat hem zo niet worden voor PSV.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Verwijderd
Hier hebben ze een goede kans om in de buurt te komen maar de wil om te scoren is er niet echt.Quad schreef op zondag 21 april 2019 @ 17:35:
[...]
12 goals om op gelijke hoogte te komen. Zie 't niet gebeuren.
[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 21-04-2019 17:38 ]
Tsjah, die 1-0 was wel meer dan terecht. Daarna was het idd wat minder, waarschijnlijk ook omdat ADO wat beter speelt sinds dat doelpunt (PSV wat minder heb ik het idee).dvdkiwi schreef op zondag 21 april 2019 @ 17:36:
Ze spelen slecht maar staan wel 1-0 voor.
Hopelijk kan Ado nog iets klaarspelen in de tweede helft maar dan moeten zij ook even wat beter gaan spelen.
Op doelsaldo gelijk komen kan PSV sowieso wel vergeten denk ik.
+79 vs +66, dat is een verschil van 13.
[ Voor 32% gewijzigd door Superkiwi op 21-04-2019 17:47 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Snowdog op 21-04-2019 17:49 ]
"Wat eten we vandaag?"Typhone schreef op zondag 21 april 2019 @ 17:49:
Rosario praat tegen Dumfries met een handje voor z’n mond. Toch benieuwd wat hij zei ^^.
[ Voor 26% gewijzigd door Typhone op 21-04-2019 17:59 ]
Ha, er is een nieuwe Johan Cruijff opgestaan vandaag.Snowdog schreef op zondag 21 april 2019 @ 17:42:
[...]
Tsjah, die 1-0 was wel meer dan terecht. Daarna was het idd wat minder, waarschijnlijk ook omdat ADO wat beter speelt sinds dat doelpunt (PSV wat minder heb ik het idee).
Maja een grote uitslag a la 5-0 of 6-0 is nog altijd niet afgeschreven. Kan zomaar gebeuren in de 2e helft. Die overige doelpunten zou ook kunnen. Natuurlijk heeft Ajax het voordeel, maar zou het niet 100% uitsluiten. Een voorwaarde is wel dat er vandaag toch wel minimaal 5 (of eigenlijk meer) ingaan. En zelfs dan is het wel onwaarschijnlijk.
Denk wel dat als er eenmaal 3 inliggen, dat de rest een stuk eenvoudiger zal gaan vandaag. Dat zie je eigenlijk in de meeste wedstrijden wel. Maar goed, moeten ze er eerst wel nog minimaal 2 scoren. Van de andere kant zou een 1-1 op dit moment ook niet zo verrassend zijn. Je weet 't niet I guess, dat maakt de wedstrijd nog het kijken waard
Erg matige speler vind ik ook, maar speelt altijd. En ook de captain.Typhone schreef op zondag 21 april 2019 @ 17:58:
Er ligt zoveel ruimte bij ADO. Erg jammer dat PSV geen voetballendere tegenstanders gehad heeft de laatste twee wedstrijden.
ADO doet geen reet en zal ook geen donder gaan uitvoeren vanmiddag. Elke bal over de middenlijn die bij Meijers terecht komt eindigt over de achterlijn of in de handen bij Zoet. Die vent kan niet voetballen
Hij werkt bij Ziggo.. dat kan niet anders!mavaros schreef op zondag 21 april 2019 @ 17:59:
[...]
Ha, er is een nieuwe Johan Cruijff opgestaan vandaag.
Je hele onderste alinea maakt mijn dag nog beter.
Verwijderd
We blijven nog even spelen heTyphone schreef op zondag 21 april 2019 @ 18:08:
Haha @Verwijderd die avatar!
Mogen we al spreken van een Schone'tje in het kwadraat doen? Aangezien het gezegd werd in de voorbereiding van dit seizoen.'Bij PSV weten ze wél allemaal hoe het voelt om de titel te pakken'
Gewoon rood. Smerige schop op Malone.toolkist schreef op zondag 21 april 2019 @ 18:18:
En dan even voorbij zappen en iets wat lijkt op een gestrekt been van Malen zien. Leek toch rijkelijk lomp?
Maakt niet uit voor zijn keeperskwaliteiten. Doorspelen!ElPaco schreef op zondag 21 april 2019 @ 18:19:
Die is knock out
Pompi schreef op zondag 21 april 2019 @ 18:14:
Moest opeens denken aan deze uitspraak van Viergever.
[...]
Mogen we al spreken van een Schone'tje in het kwadraat doen? Aangezien het gezegd werd in de voorbereiding van dit seizoen.
https://www.vi.nl/nieuws/...elt-om-de-titel-te-pakken
Raar dat de var het er niet eens over heeft met de scheids. Actie van de Jong erna was vooral knullig.
Nergens. Geen idee wat er zo boeiend is aan die uitspraken.Napo schreef op zondag 21 april 2019 @ 18:21:
[...]
Oprechte vraag, waar zegt Viergever iets raars in dat interview? (zo ook bij Schöne is het vaak gewoon een prima uitspraak en wordt er een uit de context getrokken zin als titel gebruikt)
Nee op zich niet maar dat deed Schone toch ook niet zo, van beide is het even arrogant en zouden ze niet moeten doen. Maar alleen Schone wordt er steeds bij gehaald. Daarnaast vond ik het schopje na richting Ajax niet heel netjesNapo schreef op zondag 21 april 2019 @ 18:21:
[...]
Oprechte vraag, waar zegt Viergever iets raars in dat interview? (zo ook bij Schöne is het vaak gewoon een prima uitspraak en wordt er een uit de context getrokken zin als titel gebruikt)
Dat waardeloos spelen is al een paar weken aan de gang. Middenveld en aanval sluiten niet meer op elkaar aan bij PSV.Leon Zwiers schreef op zondag 21 april 2019 @ 18:24:
Toch wel typisch voor de 2e seizoenshelft van PSV.
Ajax komt goed weg met MOTM Higler en maakt slechts 1 goal. ADO is abominabel en rijp voor de sloop. Dé kans om flink in te lopen op goals.
Wat doe je? Je gaat zelf ook waardeloos spelen en maakt slchts 1 goal.......
[ Voor 9% gewijzigd door Typhone op 21-04-2019 18:27 ]
Zowel wij als PSV hebben die typische 2e seizoenshelft; ook wij hadden kansen om uit te lopen nadat PSV punten liet liggen en ook wij verzuimden dat te doen.Leon Zwiers schreef op zondag 21 april 2019 @ 18:24:
Toch wel typisch voor de 2e seizoenshelft van PSV.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq