[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 100 Laatste
Acties:
  • 164.569 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-07 09:24

Typhone

Who Dares Wins

Yogibeer schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 16:05:
Het is wel zo dat Jong Ajax natuurlijk al het hele seizoen gewoon speelt op De Toekomst, dus dat eigenlijk nu ook gewoon hoort te doen.

Echter denk ik ook wel een beetje: Iedereen weet dat Twente kampioen zal worden. Laat ze lekker een voetbalfeestje vieren in Amsterdam. Wellicht is er ooit dan ook meer mogelijk als wij eens kampioen worden in Enschede.

Maar zo zal het wel niet werken.
Zelfs kampioen worden in je eigen stad zorgt al voor problemen. Al is dat in de regel wat minder bij promotiekampioenschappen voor zover ik me kan heugen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Wat ze niet schreef was dat de jongen eerder dit jaar een stadionverbod kreeg toen hij met vuurwerk werd betrapt in de buurt van de wedstrijd Jong Ajax- Jong PSV.

Dit is geen reden om de knaap zo hardhandig aan te pakken natuurlijk.
(ik weet uit ervaring dat er bij de ME mensen zijn die zich 'afreageren' bij inzet)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:45
Yogibeer schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 12:11:
[...]

AC Milan - Ajax zit ook nog vers in het geheugen :F
ik ben erg bang voor dat scenario....
Dan blijf je over met een gevoel van "we waren beter, maar...."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogibeer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-06 11:57
KingKoning schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 16:07:
[...]

ik ben erg bang voor dat scenario....
Dan blijf je over met een gevoel van "we waren beter, maar...."
Ik zie Chivu nog huilend voor de camera staan. Dit wil ik echt nooit meer meemaken :D :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 16:06:
[...]

Zelfs kampioen worden in je eigen stad zorgt al voor problemen. Al is dat in de regel wat minder bij promotiekampioenschappen voor zover ik me kan heugen.
Dat valt meestal toch wel mee? Wat voor problemen hebben we het dan over? De politieinzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Napo schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 17:00:
[...]

Dat valt meestal toch wel mee? Wat voor problemen hebben we het dan over? De politieinzet?
Dit soort praktijken

Ook het Museumplein en het Stadhuisplein hier vlakbij kunnen erover meepraten ;).

Dat is een groot verschil bij een relatief kleine club die kampioen wordt of een club met het formaat Twente. Of als het onverwacht dus NIET gebeurd. In 2016 stond ook Doetinchem op z'n kop en hoeveel mensen zaten daar in het uitvak?

[ Voor 22% gewijzigd door Typhone op 16-04-2019 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 17:02:
[...]

Dit soort praktijken

Ook het Museumplein en het Stadhuisplein hier vlakbij kunnen erover meepraten ;).

Dat is een groot verschil bij een relatief kleine club die kampioen wordt of een club met het formaat Twente. Of als het onverwacht dus NIET gebeurd. In 2016 stond ook Doetinchem op z'n kop en hoeveel mensen zaten daar in het uitvak?
Hier zie ik oprecht weinig bijzonders (helaas, spijtig genoeg lijkt dit de nieuwe normaal te zijn) voor een evenement waar te veel drank wordt gedronken en er veel mensen op een klein oppervlak aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-07 20:28

Qu3st

Typhone schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 15:50:
Lol @Hackus. Ik zeg net tegen een collega dat ik 2-2 verwacht.

In other news:

[...]
Ik had dit eerlijk wel verwacht van haar :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Tja, wordt Twente weer beloond voor negatief gedrag. Twente heeft niets te willen. Toekomst spelen of reglementaire nederlaag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:24

Player1S

Probably out in the dark

Leon Zwiers schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 17:49:
Tja, wordt Twente weer beloond voor negatief gedrag. Twente heeft niets te willen. Toekomst spelen of reglementaire nederlaag
Hoezo word Twente beloond? Heb je überhaupt enig idee waar je het over hebt of ben je zo verblind door je haat?

Een aantal idioten verpesten het. Twente hier op afrekenen is net zo zwakbegaafd als roepen dat Ajax uit alle competities gezet moet worden omdat 2 bussen idioten terug gestuurd is gister of dat Feyenoord de komende jaren geen Europees mag voetballen omdat een paar hersenlozen een fontein hebben gesloopt.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
Leon Zwiers schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 17:49:
Mwah, het is vooral weer de harde kern die beloond wordt. Hier had Halsema nooit voor moeten zwichten. Mag hopen voor ze dat Twente er hard afgaat maandag en dat ze pas weer kampioen kunnen worden bij een uitwedstrijd

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Player1S schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 18:06:
[...]

Hoezo word Twente beloond? Heb je überhaupt enig idee waar je het over hebt of ben je zo verblind door je haat?

Een aantal idioten verpesten het. Twente hier op afrekenen is net zo zwakbegaafd als roepen dat Ajax uit alle competities gezet moet worden omdat 2 bussen idioten terug gestuurd is gister of dat Feyenoord de komende jaren geen Europees mag voetballen omdat een paar hersenlozen een fontein hebben gesloopt.
Twente houdt lekker zijn bek dicht en laat die debiele vak p lui mooi hum gang gaan.

Ze hadden ook iets kunnen doen als: jongens we hebben het geprobeerd, maar Ajax werkt niet mee. Jammer, maar begrijpelijk. We organiseren een scherm in de grolsxh veste met een knalfeest daar in de buurt. Kom meekijken en onze helden terugverwelkomen i. Enschede.

Nu omdat die eencelligen dreigen te rellen je zin krijgen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Qu3st schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 17:31:
[...]

Ik had dit eerlijk wel verwacht van haar :+
Kan me niet herinneren dat een andere Amsterdamse burgemeester hier ooit eerder voor gezwicht is...Wat een zwaktebod. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Ze krijgen nog hun zin ook, de wedstrijd is geschrapt. Nu kunnen ze thuis kampioen worden...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Groningen-Ajax komt zaterdag niet zo goed uit, die heb ik liever later in het programma (er vanuit gaande dat we vanavond niet doorgaan)... Zullen we zaterdag met z'n allen naar Groningen gaan? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Leon Zwiers schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 18:19:
[...]

Twente houdt lekker zijn bek dicht en laat die debiele vak p lui mooi hum gang gaan.

Ze hadden ook iets kunnen doen als: jongens we hebben het geprobeerd, maar Ajax werkt niet mee. Jammer, maar begrijpelijk. We organiseren een scherm in de grolsxh veste met een knalfeest daar in de buurt. Kom meekijken en onze helden terugverwelkomen i. Enschede.

Dat slag volk wat vrijdag naar Amsterdam wil is niet het slag volk wat gezellig in een stadion of in Enschede op een plein in Enschede de wedstrijd op een scherm gaat kijken. Dat weet jij, dat weet ik, dat weet Twente, dat weet Ajax, dat weet Enschede, dat weet Amsterdam en dat weet de KNVB.

Met een beetje vooruitzendende blik had de KNVB dit al anders gepland

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-07 23:43
dutchgio schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 18:29:
Ze krijgen nog hun zin ook, de wedstrijd is geschrapt. Nu kunnen ze thuis kampioen worden...
Twente, wat een misselijke club. Belachelijk dat het bestuur niet ingrijpt om de eigen idioten in toom te houden. Keukenkampioendevisie clubs spelen het hele jaar op de Toekomst. Dus prima opstelling van Ajax dat Twente daar ook speelt. Om minder hebben we clubs als Haarlem failliet laten gaan.

Als je een beetje respect hebt als Twente vier je een kampioenschap hoogstens ingetogen. Zoals het hoort wanneer je wederom op gemeenschapsgeld in leven bent gehouden.

[ Voor 14% gewijzigd door ephymerous op 16-04-2019 18:51 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:45

ST10©DE

Dus.............

toolkist schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 18:26:
[...]

Kan me niet herinneren dat een andere Amsterdamse burgemeester hier ooit eerder voor gezwicht is...Wat een zwaktebod. :X
Volgens mij ligt het sportcomplex in Gemeente Ouder-Amstel en is daar de burgemeester Langenacker?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
Player1S schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 18:47:
[...]

Dat slag volk wat vrijdag naar Amsterdam wil is niet het slag volk wat gezellig in een stadion of in Enschede op een plein in Enschede de wedstrijd op een scherm gaat kijken. Dat weet jij, dat weet ik, dat weet Twente, dat weet Ajax, dat weet Enschede, dat weet Amsterdam en dat weet de KNVB.

Natuurlijk is het weer niet de schuld van Twente en moet de KNVB alles maar in de gaten houden en voor elke van de 2349872349823 mogelijkheden een scenario hebben. Twente is net zo schuldig omdat ze niets (durven) doen tegen Vak P

Misschien vervelend om te horen omdat het je club is, maar het is wel zo

[ Voor 5% gewijzigd door Terranova op 16-04-2019 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ST10©DE schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 18:50:
[...]

Volgens mij ligt het sportcomplex in Gemeente Ouder-Amstel en is daar de burgemeester Langenacker?
"Op basis van politie-informatie houden de burgemeesters Langenacker (Ouder-Amstel) en Halsema (Amsterdam) rekening met ernstige wanordelijkheden en verstoringen van de openbare orde als de wedstrijd doorgaat", melden de gemeenten in een verklaring.
Die laten zich even heel erg kennen. De burgemeester van Den Haag was tenminste niet bang voor het dreigement van die eencelligen die zich Ajaxsupporter noemen en die wilden gaan demonstreren in Den Haag...
[...]

Ze weten precies wie dat zijn en veel meer dan 200-300 zullen het er niet zijn die echt alleen willen rellen. Voor de stad tegenhouden en terugsturen. Probleem opgelost.

[ Voor 32% gewijzigd door toolkist op 16-04-2019 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-07 19:34
Terranova schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 18:52:
[...]

Natuurlijk is het weer niet de schuld van Twente en moet de KNVB alles maar in de gaten houden en voor elke van de 2349872349823 mogelijkheden een scenario hebben. Twente is net zo schuldig omdat ze niets (durven) doen tegen Vak P

Zet een paar schermen op het veld, gooi de tap open en je verdient verdorrie nog een leuk centje aan die wedstrijd. Goed sfeertje. Na de wedstrijd laat je spelers naar Enschede komen en je hebt een prima avond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
DoeEensGek schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 18:58:
[...]

Zet een paar schermen op het veld, gooi de tap open en je verdient verdorrie nog een leuk centje aan die wedstrijd. Goed sfeertje. Na de wedstrijd laat je spelers naar Enschede komen en je hebt een prima avond.
Hun eigen stadion open gooien kostte al 50k, dat hebben ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Leon Zwiers schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 18:19:
[...]

Er wordt al gesproken over groot scherm op de oude markt

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Er zijn vaker burgemeester voor gezwicht. Voor bewijs van Amsterdam moet ik nog even zoeken, maar in ieder geval in Venlo.

https://www.tubantia.nl/d...rijd-omgedraaid~a6f47a8c/
Hackus schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 19:04:
[...]

Er wordt al gesproken over groot scherm op de oude markt
Inderdaad, en bij veel horeca gelegenheden waren er ook al plannen om schermen op te zetten.

En de voorzitter van de grootste supportersvereniging van FC Twente is ook voor. Er wordt hier naar mijn mening (wederom) een te eenzijdig negatief en onjuist beeld van FC Twente en haar supporters neergezet.

https://www.tubantia.nl/d...n-grolsch-veste~a202b3a6/

[ Voor 60% gewijzigd door ST10©DE op 16-04-2019 19:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Terranova schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 18:52:
[...]

FC Twente gaat niet over de individuen die op eigen houtje die kant op willen. Net zo min dat een Ajax verantwoordelijk is voor 2 bussen vol wapens en illegaal vuurwerk.

Een KNVB weet wel hoeveel supporters een Twente, een Sparta of een go Ahead eagles weet te trekken en daar kun je op inspelen door niet een potentieel beslissende wedstrijd in zo’n klein stadion te plannen. Als het Sparta betrof zou hetzelfde probleem spelen omdat dan 185 plekken ook niet voldoet en er een veelvoud daarvan op eigen houtje dreigen te gaan.

Misschien vervelend om te horen omdat het niet aansluit op jou blinde haat maar zo is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

toolkist schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 18:58:
[...]

Ze weten precies wie dat zijn en veel meer dan 200-300 zullen het er niet zijn die echt alleen willen rellen. Voor de stad tegenhouden en terugsturen. Probleem opgelost.
Probleem is alleen dat het geen georganiseerde busreis zal zijn (zoals de Ajax supporters in Italie) Wil je alle invalswegen van Amsterdam controleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-07 17:23
toolkist schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 18:58:
[...]

[...]

Ben meer fan van mijn idee.
Op pakken, en dumpen op een Grieks eiland.
Muur er omheen zetten enzo, John de Mol vragen of hij zin heeft in een nieuwe soort Big Brother en we verdienen er nog geld aan ook.
O en dat mensen kunnen stemmen en dat er eentje naar huis mag daar doen we niet aan.

Met de tijd dumpen we ook nog de Hooligans van Ajax, Feyenoord, PSV, ADO etc en ik heb het gevoel dat de criminaliteits cijfers van Nederland omlaag zullen gaan.

In ruil schelden we de schuld van Griekenland richting Nederland kwijt, maar zoals gezegd, als John goed werk doet dan verdienen we er nog aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Player1S schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 19:11:
[...]

Als het Sparta betrof zou hetzelfde probleem spelen omdat dan 185 plekken ook niet voldoet en er een veelvoud daarvan op eigen houtje dreigen te gaan.

Misschien vervelend om te horen omdat het niet aansluit op jou blinde haat maar zo is het wel.
Dus als de KNVB daar óók al rekening mee had moeten houden had FC Twente de laatste 6 wedstrijden allemaal thuis moeten spelen? Omdat er simpelweg geen stadion groot genoeg is om de uitsupporters op te vangen? Zou een simpel scherm plaatsen ergens in Enschede niet voldoende zijn met direct daarna een feestje?

Naar wat ik begrepen heb is Halsema zeer goed met plaatselijke APV's. Ik weet niet waar jij die blinde haat de hele tijd vandaan haalt tegen iedereen die tegen Twente ageert maar zelfs je eigen argumenten lopen spaak zoals ik hierboven al aanstipte.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
[...]

Maar Twente kan allicht wat goodwill kweken door er zo in te gaan staan. Ze faciliteren die criminelen op dat vak. De overheid moet eraan te pas komen om dat honk te sluiten notabene. In je eigen stadion :F Het komt ze nu ook weer heerlijk uit. Ineens thuis kampioen kunnen worden? Nu hoor je ze niet. Je zou het eens moeten omdraaien. Dan zou de wereld waarschijnlijk te klein zijn

Nu kan je wel blijven roepen dat er enkel blinde haat is, maar die afgunst die er in grote delen van voetbalminnend NL is(nee, men haat Twente echt niet) heeft een oorzaak.
En die oorzaak ligt puur bij het gedrag van Twente tijdens en na hun terechte tikken op de vingers.

Jaren de boel ongegeneerd geflest waar anderen nadelen van hebben ondervonden (spelers kwijt/niet aan kunnen trekken, tv gelden) en vervolgens met man en macht tegen de terechte sancties verzetten waarna men wéér gered moet worden door de gemeente. Afspraken over financiele compensatie plots niet willen naleven etc etc. Twente heeft niets geleerd van al hetgeen wat gebeurd is en dát zorgt voor zoveel scheve gezichten.

Als ze nu een toontje lager hadden gezongen in die KKD en het boetekleed hadden aangetrokken was er ook niet zoveel "blinde" haat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:52
Ik stel voor dat Ajax volgend jaar alle 34 wedstrijden in de Arena speelt aangezien alle andere clubs weigeren om een uitvak voor de 40.000+ seizoenskaarthouders te faciliteren. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Player1S schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 19:11:
Een KNVB weet wel hoeveel supporters een Twente, een Sparta of een go Ahead eagles weet te trekken en daar kun je op inspelen door niet een potentieel beslissende wedstrijd in zo’n klein stadion te plannen. Als het Sparta betrof zou hetzelfde probleem spelen omdat dan 185 plekken ook niet voldoet en er een veelvoud daarvan op eigen houtje dreigen te gaan.

Dat hebben ze in 2016 gedaan toen NAC kwam, werd niet bepaald gewaardeerd door de NAC supporters...
ST10©DE schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 19:05:
Er zijn vaker burgemeester voor gezwicht. Voor bewijs van Amsterdam moet ik nog even zoeken, maar in ieder geval in Venlo.
En Utrecht, na wangedrag van de eigen supporters waren het jaar erop geen Ajax supporters welkom ;)
Den Haag en Rotterdam is natuurlijk een ander verhaal, daar hebben onze eigen eencelligen het naar gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Typhone schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 19:28:
[...]

Dus als de KNVB daar óók al rekening mee had moeten houden
Toen de jong teams hun intrede maakten werd gezegd dat er rekening mee gehouden werd dat ze geen invloed op de eindstrijd.
Vooraf waren NEC, Sparta, GEA en Twente de titelkandidaten.
Dus ja, de KNVB had er rekening mee moeten houden dat 1 van die teams niet in dit stadium daar zou moeten spelen omdat het voor geen enkele club groot genoeg is op de toekomst.
Leon Zwiers schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 19:33:
[...]

Maar Twente kan allicht wat goodwill kweken door er zo in te gaan staan. Ze faciliteren die criminelen op dat vak.
Twente faciliteert helemaal niks. Maar ik snap dat dat niet tot je door dringt.

[ Voor 22% gewijzigd door Player1S op 16-04-2019 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:56
Ajax moet 3x scoren vanavond, want ze krijgen er zeker 3 tegen. Met 3-3 kan ik ook prima leven.

Topscorers aller tijden in knock-outfase Champions League:
1. Cristiano Ronaldo 64
2. Lionel Messi 42
3. Thomas Müller 21

[ Voor 40% gewijzigd door jaapstobbe op 16-04-2019 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Player1S schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 19:34:
[...]

Toen de jong teams hun intrede maakten werd gezegd dat er rekening mee gehouden werd dat ze geen invloed op de eindstrijd.
Vooraf waren NEC, Sparta, GEA en Twente de titelkandidaten.
Dus ja, de KNVB had er rekening mee moeten houden dat 1 van die teams niet in dit stadium daar zou moeten spelen omdat het voor geen enkele club groot genoeg is op de toekomst.
Was het dat bij TOP Oss dan wel geweest? Of Telstar, Fc Eindhoven, etc?
Echt een onzin argument.

Zeker het faciliteren van ineens een paar duizend uitsupporters, en dan zeggen dat als je dat weigert je de boel probeert te beinvloeden? |:(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Player1S schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 19:34:
Twente faciliteert helemaal niks. Maar ik snap dat dat niet tot je door dringt.
Hmmm, een supportershome in het stadion.....Een eigen vak. Tolereren van wangedrag.... Drugsdealers op de tribune, de overheid die uiteindelijk ingrijpt en niet Twente zelf.....

Nee, Twente faciliteert niets. 8)7 Maar ik snap dat dat niet tot je doordringt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Leon Zwiers schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 19:39:
[...]

Hmmm, een supportershome in het stadion.....Een eigen vak. Tolereren van wangedrag.... Drugsdealers op de tribune, de overheid die uiteindelijk ingrijpt en niet Twente zelf.....

ASD? Roland Pieloor?

Heeft FC Utrecht ook niet een supportershome in het stadion?

[ Voor 7% gewijzigd door ST10©DE op 16-04-2019 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

toolkist schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 19:37:
[...]

Echt een onzin argument.

Zeker het faciliteren van ineens een paar duizend uitsupporters, en dan zeggen dat als je dat weigert je de boel probeert te beinvloeden? |:(
Top Oss heeft geen alternatief voor handen
Top Oss is niet in het verleden uitgeweken naar groter stadion om tegenstander tegemoet te komen
Top Oss heeft geen wedstrijden laten verplaatsen zodat hun spelers meer rust krijgen.

Andere situatie dus makkelijker bij neer te leggen.
Leon Zwiers schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 19:39:
[...]

Nogmaals. Dat volk gaat niet op een stoeltje in een leeg stadion kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
ST10©DE schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 19:40:
[...]

ASD? Roland Pieloor?

Heeft FC Utrecht ook niet een supportershome in het stadion?
Zeg ook niet dat andere clubs ook geen problemen hebben met eencelligen. Maar stel je voor dat Ajax tegen de Graafschap kampioen kan worden straks. Dan zijn er weinig uitkaarten. Ajax wil uitwijken naar een groter stadion, Graafschap wil dit niet. Toch maar massaal ernaartoe zodat het gecanceld wordt zodat Ajax in eigen stadion kampioen kan worden.

De wereld is (terecht) te klein als het gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Player1S schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 19:43:
[...]
Nogmaals. Dat volk gaat niet op een stoeltje in een leeg stadion kijken.
Niet erg. Dan komen ze maar. Direct de bak in en levenslang SV. Ben je meteen van het probleem af.
Twente zou zelfs de politie kunnen helpen door te helpen met identificeren van raddraaiers. Makkelijker onderscheppen als je weet wie je moet hebben tenslotte

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Genoeg over Twente :+

Mazraoui start in de basis vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
Costa speelt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 19:45:
[...]

Niet erg. Dan komen ze maar. Direct de bak in en levenslang SV. Ben je meteen van het probleem af.
Twente zou zelfs de politie kunnen helpen door te helpen met identificeren van raddraaiers. Makkelijker onderscheppen als je weet wie je moet hebben tenslotte
En dan kijkt de politie naar de lijst die ze van Twente krijgen en zegt: o fok, die gasten hebben allemaal een strafblad. Wat raar.

Zullen denk ik grotendeels bekenden zijn van de lokale politie.
Gewoon ergens op een eiland dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Hopen op een overwinning van Helmond Sport vrijdag, titel zonder spelen lijkt me de beste oplossing.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Leon Zwiers schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 19:45:
[...]

Op dat moment hebben ze volgens de officiële regels niks met fc Twente te maken.

Zelfde met bv Europese wedstrijden. Wat buiten het stadion gebeurd, bv in de binnenstad, is niet op conto van de club.

Enige wat Twente in deze kan zeggen is dat ze geen grip er op hebben als de wedstrijd op de toekomst is maar er wel grotendeels grip op kunnen krijgen als het in de arena is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Leon Zwiers schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 19:43:
[...]

Zeg ook niet dat andere clubs ook geen problemen hebben met eencelligen. Maar stel je voor dat Ajax tegen de Graafschap kampioen kan worden straks. Dan zijn er weinig uitkaarten. Ajax wil uitwijken naar een groter stadion, Graafschap wil dit niet. Toch maar massaal ernaartoe zodat het gecanceld wordt zodat Ajax in eigen stadion kampioen kan worden.

De wereld is (terecht) te klein als het gebeurd.
Inderdaad. Omdat De Graafschap zelf geen alternatief voorhanden heeft. En daarmee gaat elke vergelijk de mist in. Ajax heeft zelf een alternatief. Alle andere clubs niet.

Had graag de motivatie van Ajax te horen gekregen. Dat het slecht voor het veld is kan het niet zijn, Ajax 1 speelt dat weekend uit in Groningen. Het stadion is ook niet bezet. Geld? Geef de kaartjes een prijs dat je minimaal Break-even draait voor de kosten.

Zelfs David Endt vindt dat dat best had gekund.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaapstobbe
Juventus:
Szczesny; De Sciglio, Rugani, Bonucci, Alex Sandro; Can, Pjanic, Matuidi; Bernardeschi, Dybala (C), Ronaldo

Ajax:
Onana; Veltman, De Ligt (C), Blind, Mazraoui; Schöne, De Jong; Ziyech, Van de Beek, Neres; Tadic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

jaapstobbe schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 19:58:
Juventus:

Ajax:
Onana; Veltman, De Ligt (C), Blind, Mazraoui; Schöne, De Jong; Ziyech, Van de Beek, Neres; Tadic
Zijn de namen 2 t/m 5 vlnr?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
ST10©DE schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 19:59:
[...]

Zijn de namen 2 t/m 5 vlnr?
Nee Mazraoui op links.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:31
[...]

Maar Twente kan allicht wat goodwill kweken door er zo in te gaan staan. Ze faciliteren die criminelen op dat vak. De overheid moet eraan te pas komen om dat honk te sluiten notabene. In je eigen stadion :F Het komt ze nu ook weer heerlijk uit. Ineens thuis kampioen kunnen worden? Nu hoor je ze niet. Je zou het eens moeten omdraaien. Dan zou de wereld waarschijnlijk te klein zijn

Nu kan je wel blijven roepen dat er enkel blinde haat is, maar die afgunst die er in grote delen van voetbalminnend NL is(nee, men haat Twente echt niet) heeft een oorzaak.
En die oorzaak ligt puur bij het gedrag van Twente tijdens en na hun terechte tikken op de vingers.

Jaren de boel ongegeneerd geflest waar anderen nadelen van hebben ondervonden (spelers kwijt/niet aan kunnen trekken, tv gelden) en vervolgens met man en macht tegen de terechte sancties verzetten waarna men wéér gered moet worden door de gemeente. Afspraken over financiele compensatie plots niet willen naleven etc etc. Twente heeft niets geleerd van al hetgeen wat gebeurd is en dát zorgt voor zoveel scheve gezichten.

Als ze nu een toontje lager hadden gezongen in die KKD en het boetekleed hadden aangetrokken was er ook niet zoveel "blinde" haat.
??
Een toontje later hadden gezongen in de KKD?

Hoezo? Volgens mij hebben ze met een in de haast bij elkaar geraapt elftal, ondanks vaak belabberd spel, een behoorlijke voorsprong bij elkaar gevoetbald. En kunnen ze dit weekend promotie halen. Daar gaat het om. Daar mag de club en haar supporters toch wel blij mee zijn?

Voor zover ik weet heeft FC Twente aan Ajax ruim een maand geleden al gevraagd (niet geëist ofzo) om de wedstrijd tegen Jong Ajax in de Arena te laten spelen. Toen was het nog helemaal niet zeker dat het een "kampioenswedstijd" zou worden. Maar gewoon omdat er elke uit-wedstrijd heel veel supporters meekomen. Datzelfde verzoek hebben ze ook gedaan bij PSV, AZ en bij Utrecht en daar is het verzoek telkens positief beantwoord voor zover ik weet. De wedstrijd tegen Jong PSV is in het stadion van FC Eindhoven gespeeld volgens mij.

Volgens mij ben je niet helemaal objectief, of wel?

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Wat ziet ze er weer gezond uit hè @Leon Zwiers ? <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:31
toolkist schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 19:37:
[...]

Echt een onzin argument.

Bij de wedstrijd in en tegen FC Volendam waren ruim 2.000 FC Twente supporters. Volendam had gewoon een heel vak aan FC Twente ter beschikking gegeven. Dat was top!
Dus het gebeurt zeker.

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Player1S schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 19:43:
[...]

Top Oss heeft geen alternatief voor handen
Top Oss is niet in het verleden uitgeweken naar groter stadion om tegenstander tegemoet te komen
Top Oss heeft geen wedstrijden laten verplaatsen zodat hun spelers meer rust krijgen.

Andere situatie dus makkelijker bij neer te leggen.
Jawel hoor, TOP Oss werkt samen met NEC. Had prima gekunnen in Nijmegen.
2e punt: Klopt, TOP Oss is niet uitgeweken om vervolgens commentaar te krijgen DAT ze zijn uitgeweken, terwijl dat juist gegaan werd omdat er meer uitsupporters verwacht werden dan er in het uit vak konden op de Toekomst.
3e punt, wat een briljant argument, bravo! _/-\o_

Ik hoop echt zo dat Twente komend seizoen met -10 begint, de kwijtgescholden lening alsnog moet betalen ivm ongeoorloofde staatssteun (en die kans is echter wel groot) en op de laatste speeldag in de Arena degradeert...
Helaas win ik ook nooit de loterij :|
nocalimero schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:04:
[...]

Bij de wedstrijd in en tegen FC Volendam waren ruim 2.000 FC Twente supporters. Volendam had gewoon een heel vak aan FC Twente ter beschikking gegeven. Dat was top!
Dus het gebeurt zeker.
Die weken dus ook niet uit naar een ander stadion, maar verhoogden het aantal kaarten in eigen stadion. Rara wat deed Ajax op de Toekomst?

[ Voor 18% gewijzigd door toolkist op 16-04-2019 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

toolkist schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:07:
Ik hoop echt zo dat Twente komend seizoen met -10 begint, de kwijtgescholden lening alsnog moet betalen ivm ongeoorloofde staatssteun (en die kans is echter wel groot) en op de laatste speeldag in de Arena degradeert...
Helaas win ik ook nooit de loterij :|
Het zit je echt heel erg diep hè? Komt wel goed schatje :(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Nu online
Player1S schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:13:
[...]

Het zit je echt heel erg diep hè? Komt wel goed schatje :(:)
Inderdaad, waren jullie (toolkist en consorten) niet een paar dagen geleden nog bezig over het sterker maken van de Eredivisie? Dan is een sterk FC Twente toch juist heel mooi? Hoewel ik het ook niet eens ben met de steun van de gemeente, denk ik dat het wel goed is dat een club als FC Twente gewoon weer terug komt op het hoogte niveau en die club heeft meer potentie dan een hoop van de kleinere clubs in de Eredivisie (denk ik).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Die afkeur die veel mensen richting Ajax hebben heb ik inderdaad jegens Twente. Maar ik ben er nu wel klaar mee en ga me op de wedstrijd van vanavond richten. Fijne avond nog!

Vooruit nog 1 dan.
Snowdog schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:18:
[...]

Inderdaad, waren jullie (toolkist en consorten) niet een paar dagen geleden nog bezig over het sterker maken van de Eredivisie? Dan is een sterk FC Twente toch juist heel mooi? Hoewel ik het ook niet eens ben met de steun van de gemeente, denk ik dat het wel goed is dat een club als FC Twente gewoon weer terug komt op het hoogte niveau en die club heeft meer potentie dan een hoop van de kleinere clubs in de Eredivisie (denk ik).
Als het op een eerlijke manier gaat ja. Op de Twente manier? Nee dan verdien je het gewoon om failliet te gaan. Kijk naar Heracles. Goed beleid, geen gekke dingen, draaien elk seizoen leuk mee en maken het de topclubs af en toe goed lastig. Zo'n club vind ik heel wat meer aanwinst dan Twente, ook al spelen ze op plastic.

[ Voor 72% gewijzigd door toolkist op 16-04-2019 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Let the hate flow through you

Uiteindelijk moet het gewoon gaan om een eerlijke competitie waar alle clubs aan dezelfde regels dienen te voldoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:18:
Die afkeur die veel mensen richting Ajax hebben heb ik inderdaad jegens Twente. Maar ik ben er nu wel klaar mee en ga me op de wedstrijd van vanavond richten. Fijne avond nog!
Je bent niet alleen. Denk dat de algemene gun factor richting Twente vrij laag ligt.

Denk trouwens dat ze bij Veronica toch zeer blij zijn dat ze de rechten op CL voetbal hebben.
Vraag me af wat de kijkcijfers bij ZIggo zijn voor de andere pot

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Typhone schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:02:
Wat ziet ze er weer gezond uit hè @Leon Zwiers ? <3
Heurlijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Nu online

Vooruit nog 1 dan.

[...]

Als het op een eerlijke manier gaat ja. Op de Twente manier? Nee dan verdien je het gewoon om failliet te gaan. Kijk naar Heracles. Goed beleid, geen gekke dingen, draaien elk seizoen leuk mee en maken het de topclubs af en toe goed lastig. Zo'n club vind ik heel wat meer aanwinst dan Twente, ook al spelen ze op plastic.
Nouja, ik denk dat er wel meer "ongeregeldheden" zijn in het voetbal, met schimmige deals etc. Niet alleen (nouja, misschien niet zozeer) in Nederland, maar ook in het buitenland. Ik vind persoonlijk vooral de gemeentesteun not done. Als ze nu gewoon de regeltjes volgen, dan heb ik persoonlijk niet zoveel problemen met het verleden van de club en ik zou het ze ook wel gunnen om gewoon iig weer in de subtop terecht te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

[...]

Die weken dus ook niet uit naar een ander stadion, maar verhoogden het aantal kaarten in eigen stadion. Rara wat deed Ajax op de Toekomst?
Geen idee. Maar jij kan dat vast vertellen (met bron).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
nocalimero schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:04:
[...]

Dus het gebeurt zeker.
Een leeg vak aan de uitploeg geven is wat anders dan een ander (heel groot) stadion afhuren en de faciliteiten die je standaard hebt onbenut laten. Ajax heeft ook aangegeven dat een van de redenen (naast mogelijke precedentwerking) was dat het hen bakken geld zou kosten. Heb ook nergens gelezen dat Twente dit zou willen betalen (is gezien de financien denk ik ook onhaalbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Sempy schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:26:
[...]

Een leeg vak aan de uitploeg geven is wat anders dan een ander (heel groot) stadion afhuren en de faciliteiten die je standaard hebt onbenut laten. Ajax heeft ook aangegeven dat een van de redenen (naast mogelijke precedentwerking) was dat het hen bakken geld zou kosten. Heb ook nergens gelezen dat Twente dit zou willen betalen (is gezien de financien denk ik ook onhaalbaar)
Als ze bij TWente al niet willen betalen om het eigen stadion open te gooien en dan schermen neer te zetten dan zullen ze de rekening van de Arena ook niet willen betalen.
De Arena is sowieso niet van Ajax maar van een bedrijf dat geld wil verdienen.

ps. Davids heeft niet echt iets nuttigs te vertellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Snowdog schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:25:
[...]
Als ze nu gewoon de regeltjes volgen, dan heb ik persoonlijk niet zoveel problemen met het verleden van de club en ik zou het ze ook wel gunnen om gewoon iig weer in de subtop terecht te komen.
Ditte. :) Helaas blijkt vooralsnog niet dat ze de regeltjes volgen, dus dan gun ik ze ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:49
Succes voor de Ajacieden hier, maar ik ben toch bang dat Ronaldo weer een paar keer een Ronaldotje gaat doen :9

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ST10©DE schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:26:
[...]

Geen idee. Maar jij kan dat vast vertellen (met bron).
"Met 185 kaarten is de capaciteit al verhoogd. De KNVB heeft de eis dat 2,5 procent van de beschikbare kaarten voor uitsupporters moet zijn. Met 185 kaarten is 8,8 procent gevuld met Twente-fans", zo wordt aangegeven.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:46

Vooruit nog 1 dan.

[...]

Ach, weet je, PSV was ook failliet en is geholpen door de gemeente. 50 miljoen ging erheen. Daar ben ik tot op de dag nog pissed over, want vlak daarna was er ineens geen geld meer voor bibliotheken, sporten met armen of schoonmakers bij bejaarden.

Maar net als PSV, is FC Twente te groot om om te vallen. Het dient een regionale functie.

Wat mij betreft mag een club, die wanbeleid voert, gewoon failliet gaan. Probeer het morgen nog maar een keer. Elke willekeurige toko maakt tegenwoordig een doorstart, maar het pertinent blijven steunen met publiek geld is onzinnig. De Spanjolen staan niet aan de poort van de stad te rammelen. Het is maar volksvermaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mosin schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:29:
Succes voor de Ajacieden hier, maar ik ben toch bang dat Ronaldo weer een paar keer een Ronaldotje gaat doen :9
Ik ben er ook bang voor. Ik hoop uiteraard op een goed resultaat maar vrees 2-0 of 3-1 Juve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Met al die spelers die al kaarten hebben zou een halve finale denk ik 1 grote puzzel kunnen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
Ik zit er klaar voor! De avond dat Ronaldo niet zal scoren *O*

Hoop ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:11
Deadsy schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:33:
Met al die spelers die al kaarten hebben zou een halve finale denk ik 1 grote puzzel kunnen worden.
Levert je wel 15 mio op. Je gaat hem toch niet winnen dus dan maar de bank laten spelen.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Faddermakker schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:36:
[...]

Levert je wel 15 mio op. Je gaat hem toch niet winnen dus dan maar de bank laten spelen.
Ik denk dat als het Ajax lukt om de halve finale te halen dat ze dan echt wel een kans hebben om nog een stap te zetten naar de finale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Nu online
mavaros schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:32:
[...]

Ach, weet je, PSV was ook failliet en is geholpen door de gemeente. 50 miljoen ging erheen. Daar ben ik tot op de dag nog pissed over, want vlak daarna was er ineens geen geld meer voor bibliotheken, sporten met armen of schoonmakers bij bejaarden.

Maar net als PSV, is FC Twente te groot om om te vallen. Het dient een regionale functie.

Wat mij betreft mag een club, die wanbeleid voert, gewoon failliet gaan. Probeer het morgen nog maar een keer. Elke willekeurige toko maakt tegenwoordig een doorstart, maar het pertinent blijven steunen met publiek geld is onzinnig. De Spanjolen staan niet aan de poort van de stad te rammelen. Het is maar volksvermaak.
Volgens mij is dit verhaal niet helemaal gebaseerd op feiten, ik haat het als mensen bij alles om bronnen vragen, maar in dit geval lijkt me een goede bron wel op zijn plaats. Maar goed, ik zou ook zeggen, laten we het daar op dit moment nu niet over hebben. Er begint zo een wedstrijd enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

toolkist schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:31:
[...]

"Met 185 kaarten is de capaciteit al verhoogd. De KNVB heeft de eis dat 2,5 procent van de beschikbare kaarten voor uitsupporters moet zijn. Met 185 kaarten is 8,8 procent gevuld met Twente-fans", zo wordt aangegeven.
Bron
Was nog even verder zoeken, want deze tekst is ambigu. Normaal is er dus plaats voor 100 supporters van de bezoekende ploeg.

Als je dan leest dat er naar Volendam al 2.000 uitsupporters komen, dan is dat natuurlijk alleen een verhoging voor de buhne.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:16

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Logische opstelling van ten Hag. Ben erg benieuwd wat ie gaat doen als de Jong eraf moet. Die houdt het nooit 120 minuten vol. Dan heb je Schöne nog die dat ook niet kan. Dus 2 wissels ben je eigenlijk al kwijt. Het wordt spannend, hopelijk komt het goed :)

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

tweakduke schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:42:
Logische opstelling van ten Hag. Ben erg benieuwd wat ie gaat doen als de Jong eraf moet. Die houdt het nooit 120 minuten vol. Dan heb je Schöne nog die dat ook niet kan. Dus 2 wissels ben je eigenlijk al kwijt. Het wordt spannend, hopelijk komt het goed :)
Scherp, maar we blijven positief!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Ekkelenkamp en Dolberg/Huntelaar. Dan zal Ziyech of vd Beek naar het middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ik vind er niks logisch aan. Iemand die nog nooit linksback gespeeld heeft in zo'n wedstrijd gaan laten proberen of dit werkt. Ik zou ook Labyad op de bank gezet hebben ipv 1 van de jonkies (nog liever Cerny maar die mocht niet eens mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Deadsy schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:44:
[...]

Ekkelenkamp en Dolberg/Huntelaar. Dan zal Ziyech of vd Beek naar het middenveld.
Ik hoop zelf ook op Huntelaar. Ook handig als het op penaltys aankomt.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Hij gaf aan dat er uit voorzorg een backup aan het warmlopen was. Dat was Kristensen.
Dan gaat Blind/Mazroui naar het midden veld en staat Veltman centraal.
Hopelijk is dat niet nodig...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
tweakduke schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:45:
[...]

Ik hoop zelf ook op Huntelaar. Ook handig als het op penaltys aankomt.
Denk dat hij daarom ook afgelopen weekend in de basis stond.
Als reserve voor de Jong.

edit:
Voordeel is dat Mazraoui veel naar voren komtof hij nu links of rechts achter staat. Dus dan moet de aanvaller van Juventus of mee of hem laten lopen

[ Voor 21% gewijzigd door Deadsy op 16-04-2019 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:45:
[...]

Hij gaf aan dat er uit voorzorg een backup aan het warmlopen was. Dat was Kristensen.
Dan gaat Blind/Mazroui naar het midden veld en staat Veltman centraal.
Hopelijk is dat niet nodig...
Kristensen zit op de tribune nu Frenkie speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Even een verzoek: kunnen jullie als er een doelpunt is gemaakt even 25 seconden wachten met posten dat er gescoord is. Ik heb vertraging met mijn stream.........

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Deadsy
goaaaaaaaaaaaaaaaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:38

Quad

Doof

ST10©DE schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:49:
Even een verzoek: kunnen jullie als er een doelpunt is gemaakt even 25 seconden wachten met posten dat er gescoord is. Ik heb vertraging met mijn stream.........
Of bij elke goal die gemaakt worden pas bij 't forum terug keren. ;)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

toolkist schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:45:
Ik vind er niks logisch aan. Iemand die nog nooit linksback gespeeld heeft in zo'n wedstrijd gaan laten proberen of dit werkt. Ik zou ook Labyad op de bank gezet hebben ipv 1 van de jonkies (nog liever Cerny maar die mocht niet eens mee)
Mazraoui heeft al wel een paar CL wedstrijden gespeeld. Ik geef dat het voordeel van de twijfel. Beter dan al het schuiven wat ten Hag aan gaf als backup wat @dutchgio aan gaf.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Ik merk dat de vertraging nog erger is dan ik dacht 8)7 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
ST10©DE schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:51:
[...]

Ik merk dat de vertraging nog erger is dan ik dacht 8)7 8)
? De finale is bezig. Ajax tegen City

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:20
Zal mij benieuwen!
Heb er een hard hoofd in als "neutrale" supporter (ben voor iedere Nederlandse club in Europees verband maar ben geen Ajacied), maar ja 1-4 hadden we ook niet verwacht toch?

Veel plezier iedereen, en duimen maar! :)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Nou, ik ben benieuwd. Aan alle Ajax supporters hier. Succes ermee, en geniet ervan. Winnen of verliezen.....het was een schitterende eu campagne tot zover. Mag je best een tikje trots op zijn (maar niet té hoor, dat is arrogant ;) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

@Typhone de stofzuiger staat klaar hoor, kom gerust langs als je thuis klaar bent :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
[...]

Amen. _/-\o_

Ik hoor trouwens nergens Twente roepen dat zij de kosten op zich nemen om de Arena open te gooien. Die willen voor een dubbeltje op de voorste rij zitten. Gister bij VI riepen ze ook al die onzin dat de arena maar even open moet... Kom op Ajax is geen donatie centrum en zeker niet voor Twente wat er financieel een puinhoop van maakt. Als nou morgen De kuip binnen no time is uitverkocht voor de beker gaan we dan ook over de grens zoeken naar een mooi alternatief om te spelen?

Maar nu... AJAX! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Deadsy schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:53:
[...]

? De finale is bezig. Ajax tegen City
Dan moeten we over 5 jaar weer een club in de finale hebben anders verliezen we dan wel heel veel punten :+

Maar ik hoop dat we dat gaan beleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
ST10©DE schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:56:
[...]

Dan moeten we over 5 jaar weer een club in de finale hebben anders verliezen we dan wel heel veel punten :+

Maar ik hoop dat we dat gaan beleven!
Volgend seizoen zullen de punten denk ik sowieso al vies tegenvallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
ST10©DE schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:49:
Wat een openings treffer! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Strakke koppies, Ziyech en Tadic maken nog een geintje. Blind is wel aan het genieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
DoeEensGek schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:57:
[...]

Wat een openings treffer! :>
Zo maakt hij hem nooit meer. Goal door Onana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros