Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 100 Laatste
Acties:
  • 165.176 views

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:09
Yogibeer schreef op woensdag 17 april 2019 @ 13:20:
Volgend seizoen de Vietnamese revelatie Fu Yung Hai in de Eredivisie? :)
Nee joh, we gaan met nummertjes werken... :P

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:45
Dit succes is voor de andere clubs echt wel goed.
Als ze een buitenlander willen halen die twijfelt dan even vertellen welke grote spelers in Nederland gespeeld hebben.

Dat er bij Ajax altijd scouts op de tribune zitten en dat je daar twee keer tegen speelt etc.

Klikt arrogant maar zo werkt het wel. Zo zullen Belgische clubs tegen niet EU spelers zeggen dat ze na 3 jaar en pas kunnen aanvragen etc

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Deadsy schreef op woensdag 17 april 2019 @ 13:21:
Als ze een buitenlander willen halen die twijfelt dan even vertellen welke grote spelers in Nederland gespeeld hebben.
Als ze een buitenlander willen halen mogen ze de hoofdprijs betalen want Ajax... Top competitie ... etc

alles kan off-topic

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ankona schreef op woensdag 17 april 2019 @ 13:26:
Als ze een buitenlander willen halen mogen ze de hoofdprijs betalen want Ajax... Top competitie ... etc
Tja, als je wilt zwartkijken dan gaat dat zeker lukken, ongeacht het onderwerp, ongeacht de tegenargumenten. Het feit blijft dat Nederlandse clubs in het verleden meerdere keren achter het net hebben gevist bij pogingen om buitenlandse talenten binnen te halen. De reden dat het afketste is dat men liever voor een middenmoter in een ‘grotere’ competitie koos dan voor een topclub uit Nederland. Door de prestaties in Europa zal dat zeker veranderen. Zeker voor Ajax maar ook voor de overige topclubs. Het is gewoon heel simpel, je staat beter op de kaart en daardoor ben je aantrekkelijker.

Maar uiteraard, je kan ook alles negatief bekijken, dan zit er niks positiefs aan deze prestatie anders dan dat Ajax een nog dikkere bankrekening krijgt.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Han schreef op woensdag 17 april 2019 @ 13:31:
[...]

Tja, als je wilt zwartkijken dan gaat dat zeker lukken, ongeacht het onderwerp, ongeacht de tegenargumenten. Het feit blijft dat Nederlandse clubs in het verleden meerdere keren achter het net hebben gevist bij pogingen om buitenlandse talenten binnen te halen. De reden dat het afketste is dat men liever voor een middenmoter in een ‘grotere’ competitie koos dan voor een topclub uit Nederland. Door de prestaties in Europa zal dat zeker veranderen. Zeker voor Ajax maar ook voor de overige topclubs. Het is gewoon heel simpel, je staat beter op de kaart en daardoor ben je aantrekkelijker.

Maar uiteraard, je kan ook alles negatief bekijken, dan zit er niks positiefs aan deze prestatie anders dan dat Ajax een nog dikkere bankrekening krijgt.
Dat is niet wat ik doe. Er zijn er een aantal die alleen maar winst zien. De voordelen voor Ajax zijn duidelijk, de voordelen voor de andere clubs zeer beperkt. Je kunt tot ver achter de komma door argumenteren maar dat geldt ook voor de nadelen. Per saldo wordt een Heerenveen, Utrecht, De Graafschap of PEC er niets beter van. Voor de ED in zijn geheel geldt dat er een nog grotere financiele ontwrichting ontstaat.
Is niet iets wat je Ajax kan verwijten. Maar wel gewoon een feit waar anderen hun zorgen over uit mogen spreken.

alles kan off-topic

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Zie op VI.nl wel een hele leuke reactie voorbij komen:
CONTROL-ALT-DELIGT. :') _O-

• Yogibeer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-06 11:57
Deadsy schreef op woensdag 17 april 2019 @ 13:21:

Dat er bij Ajax altijd scouts op de tribune zitten en dat je daar twee keer tegen speelt etc.

Klikt arrogant maar zo werkt het wel. Zo zullen Belgische clubs tegen niet EU spelers zeggen dat ze na 3 jaar en pas kunnen aanvragen etc
Laten we eerst maar eens kappen met kunstgras in de Eredivisie. Als stap 1.
Want wekelijks spelen op rubber is sowieso een afknapper.

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:23

Beaves

Usque ad Finem

Mosin schreef op woensdag 17 april 2019 @ 14:44:
Zie op VI.nl wel een hele leuke reactie voorbij komen:
CONTROL-ALT-DELIGT. :') _O-
is idd een leuke, alleen is die bedacht door een krant:
https://twitter.com/Sport...18351629718368256/photo/1

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:46
Volgens mij is dat al in 2010 bedacht :P
ctrlaltdelight

System | Racing is in my Blood

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:21

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

https://nos.nl/artikel/22...ron-van-creativiteit.html een creatie van een tweaker heeft nos.nl gehaalt :+

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Deadsy
Ankona schreef op woensdag 17 april 2019 @ 13:26:
[...]

Hoeveel je betaald is een kwestie van goed scouten. Iets wat Heerenveen en Groningen vroeger goed deden.

Wil je een bekend talent halen of iemand die geen hond kent, die je dan later voor flink meer aan Ajax/PSV doorverkoopt.

• Mosin
  • Nu online
Klopt, komt van 'n Indiase krant af meen ik.

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:23

Beaves

Usque ad Finem

Bijna, krant uit Dubai

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Yogibeer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-06 11:57
Die post van Ajax zojuist. Ik kan even geen foto posten, maar het is heerlijk!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 25-11 13:21

Qu3st

Yogibeer schreef op woensdag 17 april 2019 @ 16:17:
Die post van Ajax zojuist. Ik kan even geen foto posten, maar het is heerlijk!
Bedoelt u deze?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D4XFgZLXsAAH6gZ.jpg:large

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Champions League - Kwartfinale

woensdag
17.04. 21:00 Man. City v Tottenham (0-1)
17.04. 21:00 FC Porto v Liverpool (0-2)

(-)uitslagen vorige wedstrijd.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Qu3st

Qu3st

Voor de liefhebber, een analyse door Pieter Zwart van Voetbal International. Over hoe het Ajax van Ten Hag speelt. Misschien wel verplicht leesvoer voor de criticasters, waaronder ik en @Typhone :P
Let op! Het is een Longread.

Dit Pro artikel wordt mede mogelijk gemaakt door de vrienden van de Pantelic-podcast.

Verwijderd

Ben me gewoon nog steeds niet van bewust dat we gewoon in de halve finales staan. Kreeg net wel een kippenvel momentje toen ik het verslag van Langs de lijn hoorde.

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Qu3st schreef op woensdag 17 april 2019 @ 17:26:
Dit Pro artikel wordt mede mogelijk gemaakt door de vrienden van de Pantelic-podcast.
Arco klonk niet echt des Arco's in de podcast van vannacht.

• Qu3st

Qu3st

PolarBear schreef op woensdag 17 april 2019 @ 17:47:
[...]

Arco klonk niet echt des Arco's in de podcast van vannacht.
Prive problemen lijkt het, arme Arco, altijd lastig die vrouwen :+
Volgende keer moet hij gewoon weer beschonken de podcast doen, die zijn toch wel de beste!
#grillburgerchallenge

• Mosin
  • Nu online
He verdomme :+
Hoop dat vanavond Spurs doorgaan :D

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 07:05
Qu3st schreef op woensdag 17 april 2019 @ 17:26:
Voor de liefhebber, een analyse door Pieter Zwart van Voetbal International. Over hoe het Ajax van Ten Hag speelt. Misschien wel verplicht leesvoer voor de criticasters, waaronder ik en @Typhone :P
Let op! Het is een Longread.

Ik riep al tijden dat Ajax meer rendement moest halen uit de omschakeling, dus ik was ook wel blij met de aanstelling van ten Hag.

Het was jarenlang vrij frustrerend om te zien dat er niet geprofiteerd werd van de momenten waarop je een stug verdedigende Eredivisieclub eens op de counter kon pakken in plaats van weer eindeloos te moeten breien.

Ajax onder Frank de Boer was toch wel één van de meest droevige elftallen die ik ooit gezien heb, zeker de latere jaren.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:05
Eens met dat spel was je de voorronde nooit uitgekomen. Hadden we ons weer neergelegd bij een jaartje niets in Europa

discogs

• Qu3st

Qu3st

Mugwump schreef op woensdag 17 april 2019 @ 18:19:
[...]

Ik riep al tijden dat Ajax meer rendement moest halen uit de omschakeling, dus ik was ook wel blij met de aanstelling van ten Hag.

Het was jarenlang vrij frustrerend om te zien dat er niet geprofiteerd werd van de momenten waarop je een stug verdedigende Eredivisieclub eens op de counter kon pakken in plaats van weer eindeloos te moeten breien.

Ajax onder Frank de Boer was toch wel één van de meest droevige elftallen die ik ooit gezien heb, zeker de latere jaren.
Dat directe spel van Ten Hag is wel heel erg fijn, ook om te zien.
En in de analyse komt dat goed naar voren, het is ook wel een zwakte natuurlijk. Maar de tegenstander moet die ruimte aan de andere kant ook wel kunnen zien/bereiken. De jongens hebben het spel zich goed eigen gemaakt, en kunnen het spel perfect lezen. En dan helpt het wel dat je kwalitatieve spelers voorin hebt lopen. Bij De Boer had je geen Neres, Tadic of Ziyech. Maar Hoessen, Sigþórsson, El Ghazi liepen toen voorin. Dat scheelt toch een hele boel lijkt me.

Een mooie side by side vergelijking van PSV 2005 vs dit Ajax

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D4XN9CeXsAEhrOw.pngAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D4XN9y9WwAEzOaZ.png

[ Voor 10% gewijzigd door Qu3st op 17-04-2019 19:15 ]

• Mugwump
Qu3st schreef op woensdag 17 april 2019 @ 18:54:
[...]

Dat directe spel van Ten Hag is wel heel erg fijn, ook om te zien.
En in de analyse komt dat goed naar voren, het is ook wel een zwakte natuurlijk. Maar de tegenstander moet die ruimte aan de andere kant ook wel kunnen zien/bereiken. De jongens hebben het spel zich goed eigen gemaakt, en kunnen het spel perfect lezen. En dan helpt het wel dat je kwalitatieve spelers voorin hebt lopen. Bij De Boer had je geen Neres, Tadic of Ziyech. Maar Hoessen, Sigþórsson, El Ghazi liepen toen voorin. Dat scheelt toch een hele boel lijkt me.
Uiteraard is dit ook gewoon de beste selectie sinds jaren, maar de Boer is zelf ook in grote mate verantwoordelijk voor die selecties. Die moest zonodig spelers als Gudelj hebben.
Later had hij bijvoorbeeld nog Milik wat echt wel een prima spits was, maar die kon echt helemaal niets goed doen bij Frank.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

• Deadsy
De ervaring in dat team van PSV. Het blonk niet uit van het jong talent maar was een sterk team met al die goede veteranen

• Qu3st

Qu3st

Deadsy schreef op woensdag 17 april 2019 @ 19:13:
De ervaring in dat team van PSV. Het blonk niet uit van het jong talent maar was een sterk team met al die goede veteranen
Met een Alex in de verdediging stond daar een reus natuurlijk. Met Cocu en Van Bommel op het middenveld :9~
Het was zeker een sterk team! Dit Ajax is voor mij wel beter dan dit PSV, maar verdorie zij hadden toen ook een leuk elftal.
Mugwump schreef op woensdag 17 april 2019 @ 19:08:
[...]

Uiteraard is dit ook gewoon de beste selectie sinds jaren, maar de Boer is zelf ook in grote mate verantwoordelijk voor die selecties. Die moest zonodig spelers als Gudelj hebben.
Later had hij bijvoorbeeld nog Milik wat echt wel een prima spits was, maar die kon echt helemaal niets goed doen bij Frank.
Toen was de visie ook nog veel jeugdspelers erin, beetje de Cruijff ideologie. Dat is er nu in veel mindere mate.
Milik was wel een uitzonderlijk goede spits, maar met 1 speler ga je niet je hele spel veranderen. Met een middenveld met Klaassen, Serero en Schöne heb je echt een stuk minder voetbal. En de verdediging was veel soberder.

[ Voor 53% gewijzigd door Qu3st op 17-04-2019 19:20 ]

• Mugwump
Qu3st schreef op woensdag 17 april 2019 @ 19:16:
[...]

Met een Alex in de verdediging stond daar een reus natuurlijk. Met Cocu en Van Bommel op het middenveld :9~
Het was zeker een sterk team! Dit Ajax is voor mij wel beter dan dit PSV, maar verdorie zij hadden toen ook een leuk elftal.

[...]

Toen was de visie ook nog veel jeugdspelers erin, beetje de Cruijff ideologie. Dat is er nu in veel mindere mate.
Milik was wel een uitzonderlijk goede spits, maar met 1 speler ga je niet je hele spel veranderen. Met een middenveld met Klaassen, Serero en Schöne heb je echt een stuk minder voetbal. En de verdediging was veel soberder.
Het ging mij er ook meer om dat Milik echt nul vertrouwen kreeg van de Boer. Die wist talent ook totaal niet op waarde te schatten.

• Deadsy
Mugwump schreef op woensdag 17 april 2019 @ 19:25:
[...]

Het ging mij er ook meer om dat Milik echt nul vertrouwen kreeg van de Boer. Die wist talent ook totaal niet op waarde te schatten.
Verdedigers wist hij wel op waarde te schatten maar aanvallers totaal niet.
Past ook bij zijn spel

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:54
Zit mij al een tijdje iets af te vragen.

Wat is de reden dat het vaak zo lijkt dat in CL wedstrijden, de wedstrijd vaak eerst bij de "mindere" tegenstander wordt gespeeld?

Ajax-RM: Eerst bij Ajax, dan bij RM
Ajax-Juventus: Eerst bij Ajax, dan bij Juve
ManU-FC Barcelona: Eerst bij ManU, dan bij Barcelona
Tottenham-ManC: Eerst bij TotHot, dan bij ManC

Is dat toeval of wordt dat ook echt zo bepaald?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Deadsy
Maarten_E schreef op woensdag 17 april 2019 @ 19:38:
Zit mij al een tijdje iets af te vragen.

Wat is de reden dat het vaak zo lijkt dat in CL wedstrijden, de wedstrijd vaak eerst bij de "mindere" tegenstander wordt gespeeld?

Ajax-RM: Eerst bij Ajax, dan bij RM
Ajax-Juventus: Eerst bij Ajax, dan bij Juve
ManU-FC Barcelona: Eerst bij ManU, dan bij Barcelona
Tottenham-ManC: Eerst bij TotHot, dan bij ManC

Is dat toeval of wordt dat ook echt zo bepaald?
toeval.
Er word geloot en Ajax heeft blijkbaar mazzel aangezien ze uit winnen

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:57
Maarten_E schreef op woensdag 17 april 2019 @ 19:38:

Zowel Real Madrid als Juventus speelde eerst uit. Dus niet alle mindere ploegen hebben er last van. ;)

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:59
Nou, Kik Pieire is binnen voor Ajax hoor.....
Snap niet veel van die aankoop tbh. Ben benieuwd naar de prijs, mag hopen dat het veel is. Kan Ajax makkelijk leijen nu

Ik neem ook aan dat Magallan en Schuurs dus ongeschikt blijken?

[ Voor 16% gewijzigd door LZ86 op 17-04-2019 19:52 ]

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op woensdag 17 april 2019 @ 19:51:
Snap niet veel van die aankoop tbh. Ben benieuwd naar de prijs, mag hopen dat het veel is. Kan Ajax makkelijk leijen nu

Denk zelf dat er gewoon een door verkoop percentage bij zit.
Is voor de Eredivisie gewoon een goede speler, en Ajax zal proberen hem nog beter te maken wat best kan aangezien zijn leeftijd.

• Sempy

Magallan heeft eigenlijk nog geen kans gehad, een uur speeltijd in een wedstrijd op basis waarvan De Ligt en Frenkie zelfs geen transfer naar Almere City waard zouden zijn en 2 invalbeurten van bij elkaar 12 minuten.

Schuurs heb ik idd m'n twijfels over, maar dat zou ook eerder iemand zijn voor de rechterkant en Pierie is voor links gehaald.

• Qu3st

Qu3st

Per Schuurs is natuurlijk voor de rechterkant van de verdediging. En Pierie is gehaald voor de toekomst, die Magallan hoort er volgend seizoen er 'gewoon' te staan. Dat hoeft Pierie nog niet.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:59
Loooool 4 miljoen met bonussen. Wat een schijntje voor Ajax.....

Maar eerlijk is eerlijk, dat is die Pierie eigenlijk ook helemaal niet waard

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ankona schreef op woensdag 17 april 2019 @ 13:41:
[...]

Dat is niet wat ik doe. Er zijn er een aantal die alleen maar winst zien. De voordelen voor Ajax zijn duidelijk, de voordelen voor de andere clubs zeer beperkt. Je kunt tot ver achter de komma door argumenteren maar dat geldt ook voor de nadelen. Per saldo wordt een Heerenveen, Utrecht, De Graafschap of PEC er niets beter van. Voor de ED in zijn geheel geldt dat er een nog grotere financiele ontwrichting ontstaat.
Is niet iets wat je Ajax kan verwijten. Maar wel gewoon een feit waar anderen hun zorgen over uit mogen spreken.
Die teams worden er ook niks slechter van. Het is niet dat ze, doordat Ajax meer geld heeft, dan ineens 3 plekken lager eindigen waar ze anders boven of in de buurt bij Ajax zouden staan.
De enige 2 clubs die zich misschien terecht zorgen zouden mogen maken zijn PSV en Feyenoord. Van de andere kant, hoe vaak hebben wij jaren lang een stabiel beleid gehad? We verzinnen echt wel weer iets waardoor dat niet het geval blijft zijn. Of PSV presteert goed in de CL en vangt een bak geld. Of bij Feyenoord breken wat leuke jeugdspelers door waar je de hoofdprijs voor vangt... Genoeg scenario's te bedenken

• Qu3st

Qu3st

Leon Zwiers schreef op woensdag 17 april 2019 @ 20:19:

Allemaal om de zeikerds stil te krijgen :+

• toolkist
  • Niet online
Had nog een contract voor een jaar toch?
Geen idee hoe die jongen zich gaat ontwikkelen, dus wordt afwachten of dit goed besteed geld is of alleen sponsoring van Heerenveen

• Deadsy

18 jarige verdediger met bijna 60 wedstrijden in de Eredivisie. Is een koopje.

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:13

Waarschijnlijk liet Heerenveen even de rode cijfers zien en was Marc nog in zijn gulle bui. Toen de spelers begonnen te bedelen om hun salaris ging ie maar overstag . :+

Dus maar eens kijken wat voor spannende wedstrijd we vanavond te zien krijgen.

• Deadsy
Met zoveel clubs uit hetzelfde land verliest de CL wel een beetje zijn magie, als je elk seizoen wedstrijden hebt waar clubs uit hetzelfde land tegen elkaar moeten.

• Typhone
  • Laatst online: 18:59

Typhone

Who Dares Wins

Zo net op tijd thuis. Wat een shirtcombinaties zeg. Blauw en aquamarijn blauw....

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13:28
Rare keus van de tenuekleuren. Ik vind dit niet echt duidelijk, groen tegen blauw

• Deadsy
Typhone schreef op woensdag 17 april 2019 @ 21:03:
Zo net op tijd thuis. Wat een shirtcombinaties zeg. Blauw en aquamarijn blauw....
Doet bij mij een beetje pijn aan de ogen.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

1-0... slecht verdedigd zeg

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:08

InFamous

excommunicado

Das snel

Formerly known as Ragdoll

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
City it is (uiteraard)

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:58
Die zit er snel in zeg

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Geef hem ff 3m ruimte om uit te halen ook zeg :D
Gruwelijke pass van Eriksen zeg!

[ Voor 26% gewijzigd door Typhone op 17-04-2019 21:07 ]

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Naief en sloom van spurs

De Bruyne mocht rustig dribbelen tussen 4 man en Sterling, daar van weet je, hij is stijf rechts en Trippier doet niets.
Heel matig

Desondanks goed uitgevoerd door city. Goed gemikt ook

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 17-04-2019 21:08 ]

• Deadsy
Heb toch liever Tottenham

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Spuit 11, maar lastig te volgen zeg. Heb kleine slaapkamer tv, bijna niet te doen.

Denk dat City heeft gescoord.

• Vlassie1980
Is het nog steeds zo dat de trainer van City altijd met de sjeik moet bellen na elke wedstrijd om te evalueren? :')

• Deadsy
en dat is 1 1

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Bam 1-1!

City moet nu nog 2x scoren.

[ Voor 65% gewijzigd door Quad op 17-04-2019 21:08 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Sempy
LOL, dit wordt leuk zo. 1-1

• Harribo
  • Nu online
Watte? 1-1!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:55
Dat gaat snel

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

• Vlassie1980
1-1 haha

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Wow! Dit begint goed!

• groggy
  • Niet online
Bam

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Vuurwerk de eerste minuten.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Deadsy
Tottenham speelt gelukkig met 12 man

• Vlassie1980
Nu moet City er 2 maken :)
Moge duidelijk zijn wie ik het het meeste gun

• Harribo
  • Nu online
Lief van Laporte dat hij die bal geeft aan Son _O-

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Goeie keepert!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Hahahahha 1-2!!!!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999

Wokschotel

Op 6 wielen

:D

De islam kan uw vrijheid schaden

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Wtf Tottenham?!

PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

Gekkenwerk

• vuurtjih
Jullie lopen voor :D

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Haha! Son of a gun!

• Deadsy
als ze zo doorgaan word het 10-10

Verwijderd

Wat is dit briljant zeg.

• Vlassie1980
WTF!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:17

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Leuke pot wordt dit ! :D

www.google.nl

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:25
Wat is dit voor wedstrijd :z

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• Sempy
Wat wordt er hier verdedigt, 3 keer geklooi wat je in de kkd amper ziet. :D

• Yemoke
  • Laatst online: 27-10-2024
crazy shit happenin :D

• Deadsy
sorry, als het zo doorgaat word het 10-20

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:22
Even kijken of er al gescoord is bij MC - Tottenham

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verdedigen doen ze niet gelukkig!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Wel grappig dat veel Ajacieden liever de Spurs hebben omdat dat de mindere ploeg zou zijn.

Net als in Madrid en Turijn instemmend geknikt werd toen Ajax uit de koker kwam.

Zou maar uitkijken met dit team.

• Vos
  • Laatst online: 19:59

Vos

AFCA

Wow wat gebeurt er!?

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

jaapstobbe schreef op woensdag 17 april 2019 @ 21:11:
Even kijken of er al gescoord is bij MC - Tottenham
:+ :+

www.google.nl

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Tottenham gaat nu't gas wel los laten toch? City moet nu weer 3 in leggen.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Wtf!?!?!?!

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Vos
  • Laatst online: 19:59

Vos

AFCA

PWM schreef op woensdag 17 april 2019 @ 21:11:
Wel grappig dat veel Ajacieden liever de Spurs hebben omdat dat de mindere ploeg zou zijn.

Net als in Madrid en Turijn instemmend geknikt werd toen Ajax uit de koker kwam.

Op papier (jaja) is city beter. Doet niks af aan spurs.

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

Hahaha

www.google.nl

• Vlassie1980
Misschien kan Ajax toch maar beter City treffen, dacht dat Tottenham de zwakke broeder zou zijn...

• vuurtjih
Tering, 2-2

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13:28
Oke, ik loop heel even weg. Van 1-0 naar 1-2 ffs

En 2-2

[ Voor 9% gewijzigd door Sjurm op 17-04-2019 21:12 ]

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999

Wokschotel

Op 6 wielen

Euh, wat is dit....

De islam kan uw vrijheid schaden

Verwijderd

Staat 2-2, dus wat is je punt?

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:54
2-2 NA 10 MINUTEN, WHAT THE HELL

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Yemoke
  • Laatst online: 27-10-2024
wat de fuck

• Deadsy

Met die verdediging :D

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:22
Hou op zeg!
Pagina: 1 ... 18 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.