Eerste ervaringen:
Applicatie is moeilijk te vinden in de Play store momenteel, maar vanuit web naar devices pushen werkt.
Op de Nvidia Shield werkt de app op dezelfde wijze als Amazon Prime Video, als in, streamen werkt zoals je verwacht, maar Plex en Netflix zijn duidelijk beter geoptimaliseerd voor AndroidTV. Het voelt... clunky. Edit: ook het aanpassen van ondertiteling lijkt niet mogelijk te zijn op AndroidTV/Android zoals dit wel kan in de web-player.
Op mijn Oneplus 7 Pro werkt na twee reboots alles naar behoren, downloads worden nu ook netjes binnen gehaald
kan ik alles bekijken en zodra ik iets start te streamen, start de audio, in het Nederlands (profiel staat op Engelse taal ingesteld), maar ik krijg enkel zwart beeld. Met geen mogelijkheid krijg ik video te zien. Downloads doen tot zover niet veel, terwijl WiFi verbinding actief is.
In de browser (latest stable Chrome versie) werkt het zoals je verwacht, aanpassen van ondertiteling werkt goed, alleen soms Error code: 83 bij het starten van een stream (in de Help sections is hier niets over te vinden). Als je niet-fullscreen zit te kijken en je hebt geen interactie met het venster krijg ik om de zoveel tijd even een donkere overlay met het Disney+ logo en de leeftijdsclassificatie linksbovenin, zodra ik fullscreen zit, krijg ik deze niet.
Overall:
Geen slechte selectie voor een proef, benieuwd hoeveel content er toegevoegd gaat worden na de 12e november.
[
Voor 12% gewijzigd door
Farscape2 op 12-09-2019 14:58
]
AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro