• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:49

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Xtr3me4me schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:31:
Bijzonder dat als ik naar de website ga, dat ik niet kan inloggen. De inlogknop daar doet niks. Zowel niet in IE als in Firefox als in Chrome.
De app zelf doet het perfect en kan ook 4k content netjes afspelen op me telefoon. Vanavond maar eens op me Apple TV 4K ook de app installeren.
VPN aan staan?

En je hoefde die 6,99 niet te betalen, de regel er boven stond dat de eerste 2 maanden gratis zijn. die 6,99 gaat pas vanaf 12 november in.

[ Voor 14% gewijzigd door Spike_wolf op 12-09-2019 11:32 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Nee geen VPN heb ik niet. Oh mja heb al de 6,99 euro al betaald. Moest alleen me iTunes opwaarderen ermee.
Het is niet erg, want we wilden hier al lid van zijn. Ach nu heb ik 3 maanden sowieso.

[ Voor 33% gewijzigd door Xtr3me4me op 12-09-2019 11:33 ]

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-05 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Even aangevraagd en gelijk geïnstalleerd op m'n LG C7 (65"), staat gewoon in die LG store hoor als je zoekt op "Disney+". Vanavond maar eens een testrun geven om te zien wat het qua beeldkwaliteit/geluid is :)

Vergeet niet dat het nog maar een testversie is, wij zijn het proefkonijn ;) Dus veel feedback geven :Y)

[ Voor 20% gewijzigd door Dennahz op 12-09-2019 11:33 ]

Twitter

• mgizmo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:49
Bijzonder dat als ik naar de website ga, dat ik niet kan inloggen. De inlogknop daar doet niks. Zowel niet in IE als in Firefox als in Chrome.
De app zelf doet het perfect en kan ook 4k content netjes afspelen op me telefoon. Vanavond maar eens op me Apple TV 4K ook de app installeren.

Helaas was het wel zo dat ik 6,99euro moest betalen eerst voordat ik de in de app kwam nadat ik de account had aangemaakt. Ook een beetje vreemd
Ik wilde net een melding plaatsen van mij, maar hang hem maar onder die van jou.
Wij gebruiken een TV van Panasonic TX-55CX750E van 2015. Daar draait FirefoxOS op.

Ik verwacht niet dat er een Disney+ app op gaat komen, mocht ie er wel komen, fijn. Maar nu probeerde ik het met de ingebouwde browser, maar helaas doet de inlogknop het daar ook niet op.

Meer tweakers met een FirefoxOS op Panasonic TV?

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Hier ook aangevraagd met een jaar abonnement. Met een Disney fan thuis is dat haast wel een verplichting. De BD's komen er ook nog steeds, maar voor mijn dochtertje iig de series straks.

Meteen geinstalleerd op mijn telefoon (Oneplus 5+) en bij mijn vrouw. de Shield is vanavond aan de beurt thuis. Ben benieuwd.

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

mgizmo schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:36:
[...]

Ik wilde net een melding plaatsen van mij, maar hang hem maar onder die van jou.
Wij gebruiken een TV van Panasonic TX-55CX750E van 2015. Daar draait FirefoxOS op.

Ik verwacht niet dat er een Disney+ app op gaat komen, mocht ie er wel komen, fijn. Maar nu probeerde ik het met de ingebouwde browser, maar helaas doet de inlogknop het daar ook niet op.

Meer tweakers met een FirefoxOS op Panasonic TV?
Ja ik doe het niet op de TV maar rechtstreek gewoon op de computer. Maar daar reageert de inlog knop dus niet.

• hjbaard
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-12-2023

Helaas was het wel zo dat ik 6,99euro moest betalen eerst voordat ik de in de app kwam nadat ik de account had aangemaakt. Ook een beetje vreemd
Als je een VPN gebruikt moet je die even uitzetten. Dat hielp iig bij mij :)

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

hjbaard schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:39:
[...]

Als je een VPN gebruikt moet je die even uitzetten. Dat hielp iig bij mij :)
Heb geen VPN.

• mgizmo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:49
Xtr3me4me schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:37:
[...]

Ja ik doe het niet op de TV maar rechtstreek gewoon op de computer. Maar daar reageert de inlog knop dus niet.
Ja begrijp ik, maar nu acht ik de kans groter dat als het voor Firefox gaat werken, dat het ook op mijn tv gaat werken. Vast een script dingetje :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjbaard
Vimana schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:29:
[...]

Heb zelf een Sony tv diedraait op Android. Kan helaas geen instelling vinden. Op de Android telefoon app overigens ook niet
Klopt, ik zag het bij Android ook niet. Misschien komt dat nog. Het zit in ieder geval als derde optie als je op de ondertiteling icoon klikt wanneer de film/serie draait :)

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Agent47 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:12:
[...]

Ik heb alleen een kopje met 4K gezien. Zelf nog niet getest.
Tnx, had 't intussen gevonden (wat verder omlaag scrollen). Zometeen eens kijken of het ook afspeelt op 4K op TV.

Nomen nescio

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:18

3raser

⚜️ Premium member

Mensen die Blokada gebruiken opgelet! Nadat ik Blokada heb gedeactiveerd werkt het streamen van films op mijn mobiel wel. Let dus goed op met het gebruik van ad-blockers en zwarte lijsten met IP adressen. Ik gebruikte trouwens de Energized Blu host list in Blokada.

• BlakHawk|IA
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 30-04-2020
Het is toch niet verstandig via een app store je betalingen te doen?
Apple roomt toch 30% van alle bedragen af?

Een onzinnige tussenpersoon die de kostprijs voor Disney even met 30% verhoogt kan in de toekomst maar één gevolg hebben: Prijzen worden verhoogt.

Model 3 LR AWD | Pearl White | 19" | Trekhaak

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:15

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Hebben jullie ook dat een "Continue watching episode" een error 0083 geeft?

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-02 21:03

GS88

π raat

Ik ben best benieuwd, ik ga vanavond eens kijken!

Rotterdam

• BlakHawk|IA
BlakHawk schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:23:
[...]

Of deze bug:
Bel ze en wacht het hele bandje af.
0800-02214764

Alle medewerkers zijn in gesprek, je wordt zo spoedig mogelijk geholpen.

Dan iets over help pagina, gevolgd door verbroken verbinding.

Ze verwijzen naar een chat, die nergens terug te vinden is...
Nummer is aangepast:
0800-0226701
Die werkt wel

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ook geïnstalleerd. Ziet er netjes uit. Aanbod eens doorlopen.

Twee vragen:
Weten jullie of er een native ATV3 app gaat komen?

Is er een mogelijkheid om te browsen tussen alle films ipv categorieën? Ben benieuwd of alle oude en nieuwere disney tekenfilms erop staan?

Streamen vanaf de iPad naar de ATV3 werkt overigens wel goed. Beeld vult mooi. Goede kwaliteit nog en goed geluid. Maar liever een ATV3 app. Ben ik de iPad minder vaak kwijt.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:29
Op xbox one is de app voor mij niet te vinden..

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12:55

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

readytoflow schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:54:

Twee vragen:
Daar is nog niks over bekend, maar ik gok van niet. Het ontwikkelen van ATV3-apps moet via Apple (devs kunnen dat niet zelf; de ATV3 draait niet op tvOS namelijk maar een uitgeklede, oude versie van iOS).

Ik weet niet of Disney dat de moeite waard vindt.

Maar wie weet (ik hoop het wel hoor, ik heb zelf ook een ATV3 op de slaapkamer staan, naast een ATV4 in de huiskamer).

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

readytoflow schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:54:

Twee vragen:

Is er een mogelijkheid om te browsen tussen alle films ipv categorieën? Ben benieuwd of alle oude en nieuwere disney tekenfilms erop staan?

Streamen vanaf de iPad naar de ATV3 werkt overigens wel goed. Beeld vult mooi. Goede kwaliteit nog en goed geluid. Maar liever een ATV3 app. Ben ik de iPad minder vaak kwijt.
Hoe bedoel je native ATV3 app? Wou je zeggen dat je de app niet onder ATV kan downloaden omdat je een ATV3 hebt? Dat zal vermoedelijk zijn vanwege het verouderde OS die daarop draait.

Browsen tussen de films zal denk wel komen, maar voorlopig is het aanbod nog klein. Bedoel immers zou de app pas in november komen voor nederland.

[ Voor 4% gewijzigd door Xtr3me4me op 12-09-2019 11:59 ]

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12:55

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Xtr3me4me schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:57:
[...]

Hoe bedoel je native ATV3 app? Wou je zeggen dat je de app niet onder ATV kan downloaden omdat je een ATV3 hebt?. Browsen tussen de films zal denk wel komen, maar voorlopig is het aanbod nog klein. Bedoel immers zou de app pas in november komen voor nederland.
De ATV3 heft geen appstore; alleen apps die door Apple zijn gemaakt (soms op verzoek van of in samenwerking met 3den zoals YouTube en Netflix) zijn beschikbaar.

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Heroic_Nonsense schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:59:
[...]

De ATV3 heft geen appstore; alleen apps die door Apple zijn gemaakt (soms op verzoek van of in samenwerking met 3den zoals YouTube en Netflix) zijn beschikbaar.
Ugh dat is Oldskool zeg. Misschien dan tijd om dat ding te vervangen met het laatste model ATV4.

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-05 16:26

Sméagol

Master of Mayhem

Net even zitten testen.. Maar één ding hebben ze nog niet op kunnen lossen blijkbaar. Je zit nog steeds met gelocaliseerde versies terwijl ik de originele versies wil kijken. Oftewel Moana in plaats van "Vaiana". Als ze Fox kunnen kopen alsof het niks is, moeten ze toch ook een kleine license / trademark / weet ik veel issue op kunnen lossen zeg.

Make lovecraft not warcraft.

• BlakHawk|IA
Sméagol schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:05:
Net even zitten testen.. Maar één ding hebben ze nog niet op kunnen lossen blijkbaar. Je zit nog steeds met gelocaliseerde versies terwijl ik de originele versies wil kijken. Oftewel Moana in plaats van "Vaiana". Als ze Fox kunnen kopen alsof het niks is, moeten ze toch ook een kleine license / trademark / weet ik veel issue op kunnen lossen zeg.
Wat is het verschil eigenlijk?

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:18

Geckoo

Good news, everyone!

dat de naam anders is zie ook dit artikel

@hieronder, zeker weten, vanochtend in de auto gekeken ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Geckoo op 12-09-2019 12:09 ]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-05 14:15
Je kunt toch Engelse audio kiezen?

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Dat is echt zeuren om het zeuren. Waarom zouden ze de moeite doen om de naam te laten veranderen in Nederland. De rest van de film is het zelfde op de titel na.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Wel erg jammer dat er bijna geen shorts uit de jaren 30 en 40 op staan. Ik had me met name verheugd op de oude filmpjes met Donald, Mickey, Goofy en Pluto in de hoofdrollen.

• Marconier
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-04 21:49
hjbaard schreef op donderdag 12 september 2019 @ 10:21:
[...]

Ik had hetzelfde. Bij mij was het 1 keer de ondertiteling kiezen en daarna werd het onthouden.
Ik heb wel ondertiteling op de iPad en iPhone, maar zodra ik via Airplay afspeel is er geen ondertiteling op de tv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Joost1991 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:09:
[...]

Je kunt toch Engelse audio kiezen?
Dat is de Engelse audio. Ze hebben het voor Europa veranderd, en zelfs de Engelse dub aangepast voor de Europese naam. Zo is ie in de bioscoop uitgebracht. Echter staat de film wel in de lijst als Moana trouwens, kan ook verwarrend zijn.

Edit:
Arunia schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:10:
Dat is echt zeuren om het zeuren. Waarom zouden ze de moeite doen om de naam te laten veranderen in Nederland. De rest van de film is het zelfde op de titel na.
Dat is niet zeuren om het zeuren, ik (en velen met mij) zien nou eenmaal graag films in hun originele, authentieke staat. Dit soort dingen zijn voor mij net zo ongewenst als censuur. En ik was al lang en breed bekend met de naam Moana voordat ik "Vaiana" in de bioscoop zag.

[ Voor 41% gewijzigd door Sméagol op 12-09-2019 12:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

double-post, delete maar.

[ Voor 105% gewijzigd door Sméagol op 12-09-2019 12:14 ]

• RFdeGroot
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-05 10:44
(jarig!)
Is afhankelijk van de taalinstelling van de app.

moana

• Marconier
  • Laatst online: 20-04 21:49
hjbaard schreef op donderdag 12 september 2019 @ 10:21:
[...]

Ik had hetzelfde. Bij mij was het 1 keer de ondertiteling kiezen en daarna werd het onthouden.
Ondertiteling wordt wel weergegeven op de iPad en iPhone, maar zodra ik Airplay naar de tv valt de ondertiteling weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Vrouwtje heeft thuis getest. Disney app op de ATV 4K doet het perfect. Pakt automatisch de NL ondertiteling en 4K Dolby Vision met Dolby Atmos doet het perfect.
Ze is zo blij als Dagobert Duck die een nieuwe schat heeft gevonden! :P

Ze had Marvel Infinity war 4K met Dolby Vision geprobeerd met Dolby Atmos geluid en ze wilt nooit meer terug hahaha

• Raek
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:05
RFdeGroot schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:14:
[...]

Is afhankelijk van de taalinstelling van de app.

[Afbeelding: moana]
Daar lijkt het inderdaad wel op, mijn telefoon (Android) staat in het Engels, ik zie Moana. Toestel van mijn vriendin (Android) staat op Nederlands en daar staat inderdaad Vaiana. Lijkt me verder niet echt een groot probleem inderdaad.

Verder bevalt de app goed, werkt vlot en heb nog geen issues gehad. Vooralsnog erg enthousiast, evenals vrouw & kind :*)

• Far.Cry
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 06-04 16:22
Is het totaal onmogelijk om te kijken in België ?
Of zijn er mogelijkheden?

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Far.Cry schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:29:
Is het totaal onmogelijk om te kijken in België ?
Of zijn er mogelijkheden?
Er wordt gekeken naar de ISP adres. Als jij op 1 of andere manier het voor elkaar kan krijgen om de app te misleiden alsof je ISP adres vanuit NL komt, dan wel. Anders zie ik het somber in en zou je toch moeten wachten.

• Far.Cry
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 06-04 16:22
Xtr3me4me schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:32:
[...]

Er wordt gekeken naar de ISP adres. Als jij op 1 of andere manier het voor elkaar kan krijgen om de app te misleiden alsof je ISP adres vanuit NL komt, dan wel. Anders zie ik het somber in en zou je toch moeten wachten.
Dat lijkt mij geen probleem...even de grens over..
Maar blijkbaar zouden er ook verificaties gebeuren met de betaalkaart?

Hoe is dat dan te omzeilen?

• FerrariItalia
  • Laatst online: 10-03-2020
Major_ton schreef op donderdag 12 september 2019 @ 10:28:
Voor de WebOS bezitters; Ik heb een LG 65B6 uit 2016 met WebOS 2.0 en apps als Netflix, YouTube, Amazon Prime, rtlXL, Videoland etc werken gewoon top. @gielie, van outdated spul is dus niet echt spraken. De Disney+ app is gewoon te vinden in de LG content store onder Apps+Games en dan het tabje New. Succes!!
Apart. Mijn ouders, mijn zus en ikzelf hebben alledrie een LG60UJ634V-ZD uit 2018 met WebOS 3.8, maar de Disney+ app is nergens te vinden, niet onder het tabje Apps+Games -> New en ook niet als je op Disney, Disney+ of DisneyPlus zoekt in de zoekbalk

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

FerrariItalia schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:35:
[...]

Apart. Mijn ouders, mijn zus en ikzelf hebben alledrie een LG60UJ634V-ZD uit 2018 met WebOS 3.8, maar de Disney+ app is nergens te vinden, niet onder het tabje Apps+Games -> New en ook niet als je op Disney, Disney+ of DisneyPlus zoekt in de zoekbalk
WebOS 3.8 is Android gebasseerd met Google play store?

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:47
Hier ook de app gevonden en geïnstalleerd op een SONY KD-55X8505C, TV uit 2015

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjbaard
Xtr3me4me schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:24:
Vrouwtje heeft thuis getest. Disney app op de ATV 4K doet het perfect. Pakt automatisch de NL ondertiteling en 4K Dolby Vision met Dolby Atmos doet het perfect.
Ze is zo blij als Dagobert Duck die een nieuwe schat heeft gevonden! :P

Ze had Marvel Infinity war 4K met Dolby Vision geprobeerd met Dolby Atmos geluid en ze wilt nooit meer terug hahaha
Maar ook HDR? Want mijn tv schakelt niet naar HDR (en bij Netflix wel).

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

hjbaard schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:43:
[...]

Maar ook HDR? Want mijn tv schakelt niet naar HDR (en bij Netflix wel).
Onze TV gebruikt Dolby Vision en dat geeft hij ook netjes weer. Zie ook bij info vanuit de tv wanneer ze de film afspeelt: Resolutie en Dolby Vision + Dolby Atmos aan.

• FerrariItalia
Xtr3me4me schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:36:
[...]

WebOS 3.8 is Android gebasseerd met Google play store?
Nee, WebOS is niet op Android gebaseerd. Ik kan dus zover ik weet geen APK downloaden en via USB installeren of iets dergelijks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• johnnyvos
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-05-2024
Mikey5times schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:10:
Wel erg jammer dat er bijna geen shorts uit de jaren 30 en 40 op staan. Ik had me met name verheugd op de oude filmpjes met Donald, Mickey, Goofy en Pluto in de hoofdrollen.
Mickey Mouse tv series is dan wel gemaakt in 2013, maar is gemaakt als de ouderwetse slap stick van de jaren 30 en 40.

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

FerrariItalia schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:48:
[...]

Nee, WebOS is niet op Android gebaseerd. Ik kan dus zover ik weet geen APK downloaden en via USB installeren of iets dergelijks
Hhmmm ok dat is wel minder. De app is dus puur op Android/IOS gebasseerd uitgebracht.

• FerrariItalia
Xtr3me4me schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:50:
[...]

Hhmmm ok dat is wel minder. De app is dus puur op Android/IOS gebasseerd uitgebracht.
Volgens mij niet, want diverse WebOS gebruikers hebben al gemeld dat ze de app hebben kunnen downloaden vanuit LG's appstore, zowel gebruikers met nieuwere WebOS versies als met oudere versies.

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-04 15:07
Hier is de ondertiteling met zwarte balken..iemand die weg kunnen krijgen?

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

FerrariItalia schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:51:
[...]

Volgens mij niet, want diverse WebOS gebruikers hebben al gemeld dat ze de app hebben kunnen downloaden vanuit LG's appstore, zowel gebruikers met nieuwere WebOS versies als met oudere versies.
Ok raar dat jij hem niet kan downloaden dan. Zou er wel dan gewoon moeten opstaan als anderen hem wel kunnen downloaden vanuit de LG Appstore.

• hjbaard
Xtr3me4me schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:44:
[...]

Onze TV gebruikt Dolby Vision en dat geeft hij ook netjes weer. Zie ook bij info vanuit de tv wanneer ze de film afspeelt: Resolutie en Dolby Vision + Dolby Atmos aan.
Ik zie geen HDR or Dolby Vision staan (zal straks nog even goed kijken) op mijn LG Oled. Je kunt, als de tv overschakelt, heel goed zien dat de kleuren en dergelijke wijzigen en dat zie ik niet gebeuren.

[ Voor 22% gewijzigd door hjbaard op 12-09-2019 12:57 ]

• NTserver
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-05 21:20
Even een vraag kan niet zo snel vinden, maar is de app al beschikbaar op de shield? Zo ja dan neem ik wel een proef abo. (ik zit nu op werk dus kan het zelf niet opzoeken).

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

hjbaard schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:54:
[...]

Ik zie ook Dolby Vision staan hoor dus daar schakelt de tv wel naar om (LG Oled) maar niet naar HDR. Dat verschil zie je heel duidelijk....
Ok even getest met alleen HDR content en daar schakelt de tv netjes naar over automatisch. Wordt dus ook weergegeven bij ons rechts in beeld voordat de melding weer verdwijnt.

Maar wij zien HDR content meer als gewoon de standaard 4K content, wij kijken eigenlijk alleen films met Dolby Vision ondersteuning.

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

NTserver schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:54:
Even een vraag kan niet zo snel vinden, maar is de app al beschikbaar op de shield? Zo ja dan neem ik wel een proef abo. (ik zit nu op werk dus kan het zelf niet opzoeken).
Vanuit: https://androidworld.nl/e...sney-twee-maanden-gratis/ werkt het ook op shield ja.

• hjbaard
Xtr3me4me schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:56:
[...]

Ok even getest met alleen HDR content en daar schakelt de tv netjes naar over automatisch. Wordt dus ook weergegeven bij ons rechts in beeld voordat de melding weer verdwijnt.

Maar wij zien HDR content meer als gewoon de standaard 4K content, wij kijken eigenlijk alleen films met Dolby Vision ondersteuning.
Welk merk TV hebben jullie als ik vragen mag?

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

hjbaard schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:58:
[...]

Welk merk TV hebben jullie als ik vragen mag?
Sony 75" XF9005

• hjbaard
Dan zal het in mijn geval nog wel een bug zijn tussen de tv en de content. We wachten wel af :)

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

hjbaard schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:01:
[...]

Dan zal het in mijn geval nog wel een bug zijn tussen de tv en de content. We wachten wel af :)
Kan heel goed zijn hoor. Bedoel het is immers ook een test en zal nog wel tig updates komen voor de app.
Welke tv bezit jij dan?

• Marmo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 02-05 15:21
Meer mensen problemen met de mail die telaat wordt gezonden, zodat de code alweer verlopen is?

• Nick25
  • Laatst online: 24-04 10:30
Heeft iemand een idee hoe ik me film of serie uit de verder kijken lijst kan verwijderen? :)

[ Voor 15% gewijzigd door Nick25 op 12-09-2019 13:06 ]

A person who never made a mistake never tried anything new.

• hjbaard
Xtr3me4me schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:02:
[...]

Kan heel goed zijn hoor. Bedoel het is immers ook een test en zal nog wel tig updates komen voor de app.
Welke tv bezit jij dan?
Het is niet voor niks een proef periode inderdaad ;)

Ik heb een LG: LG OLED65C8PLA

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

App ziet er op mijn LG C7 prima uit. HDR werkt nog niet. Dat heb ik getest met Solo (Star Wars) en Avengers Infinity War. De tv schakelt niet over naar HDR zoals hij met alle andere HDR-films wel automatisch doet.

Ook werkt verder gaan waar je gebleven bent nog niet. Niet terwijl je nog steeds "in app" bent en ook niet wanneer je de tv uit hebt gezet en later weer aan doet. Dat vind ik wel een behoorlijk gemist.

Voor de rest optimistisch over het geen ik nu gezien heb.

Your Friendly Neighborhood Moderator

• hjbaard
Jorgen schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:06:
App ziet er op mijn LG C7 prima uit. HDR werkt nog niet. Dat heb ik getest met Solo (Star Wars) en Avengers Infinity War. De tv schakelt niet over naar HDR zoals hij met alle andere HDR-films wel automatisch doet.

Ook werkt verder gaan waar je gebleven bent nog niet. Niet terwijl je nog steeds "in app" bent en ook niet wanneer je de tv uit hebt gezet en later weer aan doet. Dat vind ik wel een behoorlijk gemist.

Voor de rest optimistisch over het geen ik nu gezien heb.
@Xtr3me4me En ik zie dat ik niet de enige ben haha

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

hjbaard schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:07:
[...]

@Xtr3me4me En ik zie dat ik niet de enige ben haha
Zou het een LG dingetje zijn dan? :S

• hjbaard
Xtr3me4me schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:08:
[...]

Zou het een LG dingetje zijn dan? :S
Zou best kunnen. Het ligt iig niet aan de WebOS app. Want ook bij de Chromecast Ultra en bij de Playstation 4 Pro schakelt hij niet over....

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dan moeten we dus maar een melding gaan maken bij Disney...

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

hjbaard schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:10:
[...]

Zou best kunnen. Het ligt iig niet aan de WebOS app. Want ook bij de Chromecast Ultra en bij de Playstation 4 Pro schakelt hij niet over....
Heb wel een XBOX One maar heb de app daarop nog niet geprobeerd (Eigenlijk ook onzin aangezien ik niets voor niets een ATV 4K heb)

• Nick25
  • Laatst online: 24-04 10:30
Op Apple tv is die echt top :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

• younistyler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-04 01:16
FerrariItalia schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:51:
[...]

Ook ik heb hier last van, volgens de info pagina zit ik op versie 4.26, neem aan dat dat ook de WebOS versie is.
Via LG content store geen app te vinden, ook mis ik hier zoek functionaliteit waar andere in dit topic hebben genoemd dat je ook naar de app kan zoeken...

Of zie ik iets over het hoofd?

-Edit- Zoek functie gevonden, app echter nog steeds onvindbaar 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door younistyler op 12-09-2019 13:17 ]

• hjbaard
Jorgen schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:11:
Dan moeten we dus maar een melding gaan maken bij Disney...
Enig idee waar we dat kunnen melden?

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

hjbaard schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:14:
[...]

Enig idee waar we dat kunnen melden?
Dat heb ik nog niet kunnen vinden.

• Jordy_413
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 09:02
Ik draai momenteel android 10 maar de app blijft de hele tijd crashen?
Meerdere mensen last van?

• Mikey5times
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
johnnyvos schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:50:
[...]

Mickey Mouse tv series is dan wel gemaakt in 2013, maar is gemaakt als de ouderwetse slap stick van de jaren 30 en 40.
Interessant, dan zal ik die ook nog eens gaan bekijken.

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Tijntje

Hello?!

bvbal79 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:52:
Hier is de ondertiteling met zwarte balken..iemand die weg kunnen krijgen?
Krijg ik ook nog niet voor elkaar, heb overal (TV app, Internet, Mobile app) de ondertitels aangepast maar nog steeds dezelfde zwarte balk er om heen.
Andere wat irritant is, net als bij Netflix is er enkel English met Hearing Impaired.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• BlakHawk|IA
Geckoo schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:08:
dat de naam anders is zie ook dit artikel

@hieronder, zeker weten, vanochtend in de auto gekeken ;)
Pffff die mensen die zich altijd gediscrimineerd voelen en altijd iets te zeiken hebben ;w
Na de eerste alinea ben ik gestopt met lezen. I couldn't possibly care less.

Wat interesseert mij het nou of het karakter is ingesproken door een Polinees 8)7

• FerrariItalia
younistyler schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:12:
[...]

Ook ik heb hier last van, volgens de info pagina zit ik op versie 4.26, neem aan dat dat ook de WebOS versie is.
Via LG content store geen app te vinden, ook mis ik hier zoek functionaliteit waar andere in dit topic hebben genoemd dat je ook naar de app kan zoeken...

Of zie ik iets over het hoofd?
Onder Instellingen -> Algemeen -> Over deze TV vind je bovenaan de pagina de softwareversie. Die is bij mij 5.80.35, maar correspondeert niet met je WebOS versie. Die vind je als je op diezelfde pagina op TV-informatie klikt. Dan zie je het model, serienummer, de apparaatnaam en daaronder de webOS TV versie. In mijn geval staat daar 3.8.0-61309 (dreadlocks2-dunggir)

• Labbers
  • Laatst online: 13:31
Marmo schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:02:
Meer mensen problemen met de mail die telaat wordt gezonden, zodat de code alweer verlopen is?
Jazeker. Kreeg er net 17 binnen. :)

• Marmo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 02-05 15:21
Labbers schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:19:
[...]

Ga je het dan voor nu even laten? Of ga je bellen met ze? Of ben je er op een andere manier ingekomen?

• BlakHawk|IA
Labbers schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:19:
[...]

Hier ook, nog altijd niet kunnen activeren...
Marmo schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:21:
[...]

Ga je het dan voor nu even laten? Of ga je bellen met ze? Of ben je er op een andere manier ingekomen?
Ik sta nu al 40 minuten in de wacht :)

Met een ander email adres lukt het overigens wel, maar ik wil graag dit email adres voor streamingdiensten gebruiken. Als het voor jou niet uitmaakt, ander adres is activeren niet noodzakelijk

[ Voor 55% gewijzigd door BlakHawk|IA op 12-09-2019 13:23 ]

• Labbers
  • Laatst online: 13:31
Ik heb het met een ander mail adres geprobeerd. Daar geen problemen omdat ik geen code hoef te ontvangen. Snap er niet veel van.

• younistyler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-04 01:16
FerrariItalia schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:19:
[...]

Onder Instellingen -> Algemeen -> Over deze TV vind je bovenaan de pagina de softwareversie. Die is bij mij 5.80.35, maar correspondeert niet met je WebOS versie. Die vind je als je op diezelfde pagina op TV-informatie klikt. Dan zie je het model, serienummer, de apparaatnaam en daaronder de webOS TV versie. In mijn geval staat daar 3.8.0-61309 (dreadlocks2-dunggir)
Potverdorie, ik zit dan nog op 2.2.3 -1351 (Beehive-Biscayne)
Lekker is dat, ben benieuwd of Disney+ ook naar WebOS 2 komt, lijkt me wel logisch gezien het groot aantal....

Meer mensen die het niet kunnen vinden die ook op v2 zitten?

• BlakHawk|IA
Labbers schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:23:
Ik heb het met een ander mail adres geprobeerd. Daar geen problemen omdat ik geen code hoef te ontvangen. Snap er niet veel van.
Is het emailadres al een keer eerder gebruikt bij disney? disneyland parijs bijvoorbeeld voor een booking?
Volgens mij heeft het daarme te maken. Een voor hen bekend adres krijgt activatiecode.

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:55
de xbox app kun je vinden op xbox.com
https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

• hjbaard
Jorgen schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:15:
[...]

Dat heb ik nog niet kunnen vinden.
Ik heb het maar naar de helpdesk gemaild: https://help.disneyplus.com/hc/nl

Anoniem: 298195

Ondertitels met zwarte balken :(, pas het vervolgens aan in LG web OS maar hij veranderd het niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smashit
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:14
Anoniem: 298195 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:34:
Ondertit la met zwarte balken :(, pas het vervolgens aan in LG web OS maar hij veranderd het niet
Dit kun je veranderen in "ondertitel opmaak" in de Disney+ app. Speel een film af en als je cursor links of rechts drukt komt er OSD. Rechtsboven in de hoek komt een instellingen icoon te staan. Deze selecteren en dan helemaal rechts staat "ondertitel opmaak". Daar kun je naar eigen wens de ondertitels aanpassen.

• joppe113
  • Laatst online: 09-05 09:35
vanmorgen account aangemaakt, en was van plan gelijk maar te beginnen met seizoen 5 van Marvel Agents of Shield. Echter begint dit seisoen op Disney plus met aflevering 6...Zal wel met rechten of zo te maken hebben....

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
joppe113 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:45:
vanmorgen account aangemaakt, en was van plan gelijk maar te beginnen met seizoen 5 van Marvel Agents of Shield. Echter begint dit seisoen op Disney plus met aflevering 6...Zal wel met rechten of zo te maken hebben....
Rechten? Marvel is van Disney ;-)

• joppe113
  • Laatst online: 09-05 09:35
zou kunnen zijn dat ze het nog aan een ander hebben verkocht tot een bepaalde datum.
Sander schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:48:
[...]

Rechten? Marvel is van Disney ;-)

• Farscape2
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

Eerste ervaringen:

Applicatie is moeilijk te vinden in de Play store momenteel, maar vanuit web naar devices pushen werkt.

Op de Nvidia Shield werkt de app op dezelfde wijze als Amazon Prime Video, als in, streamen werkt zoals je verwacht, maar Plex en Netflix zijn duidelijk beter geoptimaliseerd voor AndroidTV. Het voelt... clunky. Edit: ook het aanpassen van ondertiteling lijkt niet mogelijk te zijn op AndroidTV/Android zoals dit wel kan in de web-player.

Op mijn Oneplus 7 Pro werkt na twee reboots alles naar behoren, downloads worden nu ook netjes binnen gehaald kan ik alles bekijken en zodra ik iets start te streamen, start de audio, in het Nederlands (profiel staat op Engelse taal ingesteld), maar ik krijg enkel zwart beeld. Met geen mogelijkheid krijg ik video te zien. Downloads doen tot zover niet veel, terwijl WiFi verbinding actief is.

In de browser (latest stable Chrome versie) werkt het zoals je verwacht, aanpassen van ondertiteling werkt goed, alleen soms Error code: 83 bij het starten van een stream (in de Help sections is hier niets over te vinden). Als je niet-fullscreen zit te kijken en je hebt geen interactie met het venster krijg ik om de zoveel tijd even een donkere overlay met het Disney+ logo en de leeftijdsclassificatie linksbovenin, zodra ik fullscreen zit, krijg ik deze niet.

Overall:

Geen slechte selectie voor een proef, benieuwd hoeveel content er toegevoegd gaat worden na de 12e november.

[ Voor 12% gewijzigd door Farscape2 op 12-09-2019 14:58 ]

AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro

smashit schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:43:
[...]

Dit kun je veranderen in "ondertitel opmaak" in de Disney+ app. Speel een film af en als je cursor links of rechts drukt komt er OSD. Rechtsboven in de hoek komt een instellingen icoon te staan. Deze selecteren en dan helemaal rechts staat "ondertitel opmaak". Daar kun je naar eigen wens de ondertitels aanpassen.
Dat werkt dus niet. Kan wel grote veranderen en kleur en lettertype maar de instelling van achtergrond transparantie pakt ie niet. Dus instelling zouden goed moeten zijn maar hebben geen effect.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:33

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Jordy_413 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:16:
Ik draai momenteel android 10 maar de app blijft de hele tijd crashen?
Meerdere mensen last van?
Hier ook Android 10 ( Xiaomi Mi9) en geen problemen of crash. Even snel gekeken, maar het lijkt allemaal goed te werken.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• smashit
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:14
Anoniem: 298195 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:52:
[...]

Dat werkt dus niet. Kan wel grote veranderen en kleur en lettertype maar de instelling van achtergrond transparantie pakt ie niet. Dus instelling zouden goed moeten zijn maar hebben geen effect.
Dat is jammer om te horen. Op mijn LG B6 werkt het prima. Welke TV heb je?

• insante
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:35
BlakHawk schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:21:
[...]

Hier ook, nog altijd niet kunnen activeren...

[...]

Ik sta nu al 40 minuten in de wacht :)

Met een ander email adres lukt het overigens wel, maar ik wil graag dit email adres voor streamingdiensten gebruiken. Als het voor jou niet uitmaakt, ander adres is activeren niet noodzakelijk
Ik krijg de mails niet eens binnen :) Eerst met vertraging, dan 10 mails achter elkaar (allemaal verlopen), en nu ruim 1 uur niks. Telefon van Disney is bezet, dus overbelast vermoed ik. Wordt even afwachten om thuis en bij de vrouw en kind de app te kunnen activeren.

smashit schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:55:
[...]

Dat is jammer om te horen. Op mijn LG B6 werkt het prima. Welke TV heb je?
LG c8 , wellicht dat ik de app even opnieuw moet opstarten

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-04 15:07
Tijntje schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:17:
[...]

Krijg ik ook nog niet voor elkaar, heb overal (TV app, Internet, Mobile app) de ondertitels aangepast maar nog steeds dezelfde zwarte balk er om heen.
Andere wat irritant is, net als bij Netflix is er enkel English met Hearing Impaired.
in de LG app zie ik naast audio en ondertiteling ook de optie instellingen. Deze ontbreekt bizar genoeg in de Android app

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
LG B7 achtergrond staat nu op 0.25 en dat werkt prima. Wat ik wel jammer vind is het enorme verschil tussen grootte 1 en grootte 2, zou daar graag een tussenvorm hebben.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-05 13:08

PcDealer

HP ftw \o/

Ik heb om 12:14 de nieuwsbrief gehad dat de app beschikbaar is.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FerrariItalia
younistyler schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:24:
[...]

Potverdorie, ik zit dan nog op 2.2.3 -1351 (Beehive-Biscayne)
Lekker is dat, ben benieuwd of Disney+ ook naar WebOS 2 komt, lijkt me wel logisch gezien het groot aantal....

Meer mensen die het niet kunnen vinden die ook op v2 zitten?
Ik heb ook even contact opgenomen met LG. Zij geven aan dat de beschikbaarheid van Disney+ op dit moment niet zozeer WebOS-afhankelijk is, maar model-afhankelijk. Er wordt op dit moment slechts een beperkt aantal modellen ondersteund, en mijn model behoort niet tot die groep. Helaas heeft LG geen lijst van ondersteunde apparaten meegestuurd, dus ik kan je niet vertellen of jouw TV ook (nog) niet ondersteund wordt.

• blazez
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-05 23:27
Ik krijg in Firefox constant een foutmelding als ik een film wil starten. Steeds weer foutcode 83. Als ik op dezelfde pc met internet explorer probeer, dan start de film wel.
Firefox starten in safe mode (zonder add-ins) geeft hetzelfde probleem.
Iemand een idee?

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-05 14:34
Voor de geinteresseerden: ik heb een LG TV (2014) met WebOS-versie 1.4.0-2337 (Afro-Ashley). In de store is geen Disney+-app te vinden.
Voor mij maakt dit niet uit gezien ik een Apple TV 4K gebruik.

Op de slaapkamer heb ik een nieuwere LG TV (vorig jaar), daar kan ik Disney+ wel op installeren.
Toen ik Black Panther startte, switchte het beeld niet naar HDR terwijl deze film wel HDR zou moeten hebben. Wellicht dat HDR nog later komt.
Pagina: 1 ... 4 ... 45 Laatste

Let op:
Het is niet noodzakelijk om alle bugs hier te melden. Deze kunnen prima bij Disney via support worden doorgegeven.
Tips en trucs delen om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US is niet toegestaan.
En geef je op bij de topicstarter om de TS bij te werken!