De problemen met het televisie kastje van Delta zullen altijd blijven.Delta737 schreef op zondag 12 november 2023 @ 22:06:
Ik heb sinds vrijdag ook Delta glasvezel. Het internet is prima, maar met zowel telefoon als het TV-kastje veel problemen.
Telefoongesprekken vallen steeds weg. Soms gaat het een paar minuten goed, maar daarna hoor ik de ander niet meer (af en toe ook al na een paar seconden.
Het TV-kastje doet het sinds zaterdag eigenlijk helemaal niet. Soms heel blokkerig beeld, maar eigenlijk 99% van de tijd zwart beeld. Gelukkig is er nog de app op de Google TV met Chromecast, maar dat kastje hoort het natuurlijk ook gewoon te doen.
Ook zegt de Deco-app regelmatig dat de verbinding met de 2 losse mesh-rondjes weg is (terwijl de LED wel groen brand).
Herkent iemand deze problemen?
(verder baal ik ook wel dat ESPN1 niet bij het basispakket in zit, maar dat had ik zelf niet goed bekeken)
Daarnaast had de verkoper beloofd dat de CI+ module bleef werken, maar dat blijkt alleen te gelden voor Delta zonder glasvezel... Tot nu erg spijt van de overstap in elk geval.
Herkent iemand deze problemen.
Het kan in de verste verte niet tippen aan de televisieplatforms van Ziggo of KPN.
Daar zal je mee moeten leren leven.