Bij mij was er inderdaad ook helemaal niets beschikbaar voor Guidion, echter stelt het aansluiten niet echt wat voor dus heb ik dit zelf maar 'voorbereid'. Morgen wordt mijn verbinding actief, ben benieuwd.Senaxx schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 14:19:
Nou na 2 jaar is het eindelijk zover. In Friesland heeft Delta ook zijn netwerk opgeleverd. Op 4 november 2021 de eerste mailtjes gehad van de informatieavonden en nu is gisteren de FTU geplaatst bij ons en zou ik net iets voor 1 november 2023 eindelijk online moeten zijn.
Bij mij in het pakket zit nog "huur van 3 mesh wifi-punten FttH". Weet iemand of je dat ook uit je abonnement kan laten halen? Dit omdat ik helemaal niet de intentie heb om dat te laten installeren of te gaan gebruiken.
Nog wel een paar problemen:
- Bij Guidion waren er 0 tijdsloten beschikbaar voor een monteur en gingen nog contact met mij opnemen.
- De delta klant portal werkt van geen kant -> Alleen de tab Gegevens werkt, de rest van de pagina's geven een 401 error, er staat geen leveringsadres ingevuld, mijn achternaam staat dubbel ingevuld.![]()
Maar ook dat zal wel weer goed komen.
Ik heb de vraag bij delta gelegd of ik ook van de mesh dingen af kan, nog geen reactie. Ik ga ze namelijk niet gebruiken.
De portal zie ik ook alleen maar errors, maar vermoed dat dit na morgen wel werkt gezien mijn abbo dan actief wordt.
WP: DeWarmte PompAO 6.4Kw Hybrid, CV Intergas, Thermostaat Netatmo, 70m2 vvw, PV: 34x 325wp solaredge omvormer en optimizers,Wan ip adres weten? https://mijnips.eu