AON gaat zeker niet lukken, je gaat (bijna) 100% zeker naar XGS-PON. Probeer ook zeker niet iets te veranderen in het proces, want dan ga je gegarandeerd zonder internet zitten! Sterk af te raden!Neymessi010 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 22:07:
[...]
Ja ik ga mij nog even beter inlezen. Wellicht die nokia xs010x kopen via schenk, maar even kijken hoe het zit met die kabel en aansluiting die je erbij moet kopen. En anders morgen delta bellen kijken of ze mij zo lang mogelijk op AON kunnen laten totdat ze een bridge modem hebben. Wellicht dat het er bijna aan zit te komen aangezien ze toch op die nieuwe welcome caiway pagina dat erbij hebben gezet.
Ik zou gewoon een Nokia XS-010X-q aanschaffen, die wordt heel goed ondersteund bij Delta (ze gebruiken die zelf ook voor Wholesale, dus providers als Odido etc.). Je kunt evt. de fiber kabel uit de meegeleverde Nokia gebruiken. Even bellen voor de aanmelding en klaar.
Hopen op AON of dat bridgemode ooit nog komt is uitgestelde teleurstelling.
edit: Zie nu dat je van 1gbs naar 2gbs gaat. Dan is AON überhaubt niet meer mogelijk en ga je 100% zeker naar XGS-PON.
[ Voor 5% gewijzigd door EWS99 op 09-04-2025 08:42 ]
Hier had uw advertentie kunnen staan!