Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJekyll
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 21-09 17:29
Morning Christina is on the move richting pier 80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

ricksen87 schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 19:38:
Hier heel snel gegaan. Donderdag 10 oktober getekende leaseovereenkomst voor model 3 SR+. Vrijdag 11 oktober kreeg ik van tesla al een account mail met reserveringsnummer. Als ik de instructie volg in beginpost zie ik in broncode ook al een VIN code staan. Als ik de VIN invul bij een tesla decoder dan krijg ik een tesla model x uit productiejaar 2016... dit lijkt dus nog niet helemaal juist te zijn.
Nja das de placeholder VIN, telt niet mee :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 13:28
Taigu schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 20:23:
[...]

Levering weer uitgesteld, auto is nog niet gerepareerd. Overstappen op een andere VIN met dezelfde config (op voorraad!) gaat niet omdat de auto al op naam staat. Nieuwe uitleverdatum onbekend :(
Signing out; deze week de M3 opgehaald. Op een paar kleine puntjes na erg blij. Succes met het wachten allen!

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricksen87
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-09-2024
CRoNiXX schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 20:22:
[...]

Nja das de placeholder VIN, telt niet mee :9
Dacht al zoiets ja:)

SR+ / White / Black / 19, Bestelling 8-10, RN 10-10, VIN 26-11, leverdatum: 16-12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:25
DrJekyll schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 20:19:
Morning Christina is on the move richting pier 80.
Die gaat niet naar Europa zag ik op Twitter. Op pier 80 staat M3's klaar met een extra Japans of chinees sticker erop. In de sheet staat die ook richting Pyeongtaek gemeld.

Blijkbaar heeft Tesla er vertrouwen in dat ze niet de gehele externe productie naar dat gekke kleine Hollandse kikkerlandje hoeven te sturen om de gemaakte beloftes waar te maken. ;)

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJekyll
Jammer, dacht dat er eerder stond dat deze ook naar Europa zou gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:28
Nog een 8 uur vragen voor de boot bij de beginsluis is.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miepz78
  • Laatst online: 06-12-2022
Hi, newbie hier. Tesla M3 SR+ Wit en aero afgelopen dinsdag bij Leaseplan erdoor. Nog geen nieuws sindsdien. Ik word eerste tesla-vrouw hier in de straat. Volg al jullie observations en botennieuws graag... :-) Ervaringen met LP so far niet optimaal kom ik nu achter... Ongelooflijk ongeduldig en zenuwachtig of ik er dus idd in 2019 nog in rijd..

Wat is gemiddelde wachttijd per LM? Ook leuk voor een excelletje? ;-)

CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-09 20:24
carpebios schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 10:54:
Nog een 8 uur vragen voor de boot bij de beginsluis is.
En dan nog ~14 dagen naar Zeebrugge?

PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
@Miepz78 De ervaring is vooral door mensen (zoals ik) die heel ongeduldig zijn! Dan wordt je bij alles wat negatiever, echter Tesla is bezig met aardig wat boten richting de EU te sturen, dus denk dat het wel los zal lopen. Tesla is wel bezig met alle administratie weg te werken heb ik het idee vorige week en dat zal deze week wel doorgaan, dus die RN komt er vanzelf aan, LP kan nu weinig nog voor je doen.

@knights16 Yes, ongeveer 2 weken daarna nog richting Zeebrugge.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b_ridder
  • Laatst online: 21-10-2021
De bestel deadline is weer opgeschoven. Nu naar 14 Oktober.

SR+/Midnight Silver/Black/18" Aero/Pluche dobbelstenen & Stuurbontje/ 2-10 order, 11-10 RN, 19-11 VIN, Leverdatum 13-12

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

@b_ridder : Was een paar daar geleden al. ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2019 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b_ridder
Aaah dacht tot 12 okt. nu 14.

SR+/Midnight Silver/Black/18" Aero/Pluche dobbelstenen & Stuurbontje/ 2-10 order, 11-10 RN, 19-11 VIN, Leverdatum 13-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

b_ridder schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 13:57:
[...]

Aaah dacht tot 12 okt. nu 14.
Nee hij staat sinds afgelopen maandag al op 14 okt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b_ridder
CRoNiXX schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 14:02:
[...]

Nee hij staat sinds afgelopen maandag al op 14 okt.
:$ oeps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Miepz78 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 12:10:
Hi, newbie hier. Tesla M3 SR+ Wit en aero afgelopen dinsdag bij Leaseplan erdoor. Nog geen nieuws sindsdien. Ik word eerste tesla-vrouw hier in de straat. Volg al jullie observations en botennieuws graag... :-) Ervaringen met LP so far niet optimaal kom ik nu achter... Ongelooflijk ongeduldig en zenuwachtig of ik er dus idd in 2019 nog in rijd..

Wat is gemiddelde wachttijd per LM? Ook leuk voor een excelletje? ;-)
Mijn bestelling bij LP is donderdag door mij bevestigd en vrijdag een mail dat deze is doorgezet naar Tesla zodat de levering nog dit jaar zou gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

The Third Man

The Third Jellyfish

Grand Dahlia is ook weer trackbaar op MarineTraffic.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Weet iemand hoe lang het duurt om door het kanaal en al te zijn qua doane, om dan verder te gaan de oceaan op? Als ik zie hoeveel boten daar nu varen/liggen, dat is immens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1990
  • Laatst online: 10:45
carpebios schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 14:40:
Weet iemand hoe lang het duurt om door het kanaal en al te zijn qua doane, om dan verder te gaan de oceaan op? Als ik zie hoeveel boten daar nu varen/liggen, dat is immens.
Tussen de 8 en de 11 uur om erdoorheen te varen. Maar hoe snel ze kunnen beginnen, is niet te zeggen denk ik. Dat hangt van heel veel dingen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miepz78
  • Laatst online: 06-12-2022
mcetweaker schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 14:16:
[...]

Mijn bestelling bij LP is donderdag door mij bevestigd en vrijdag een mail dat deze is doorgezet naar Tesla zodat de levering nog dit jaar zou gebeuren.
Klopt, die van mij is maandag door mij bevestigd en dinsdag dus door LP bevestiging dat ze hem hadden doorgezet. Maar verder dus nog geen reactie...

Misschien komende week ...

CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:54
Tijd om me ook aan te melden in dit topic. Begin oktober is voor mij een SR+ besteld in de kleur blauw.
Miepz78 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 15:00:
[...]

Klopt, die van mij is maandag door mij bevestigd en dinsdag dus door LP bevestiging dat ze hem hadden doorgezet. Maar verder dus nog geen reactie...

Misschien komende week ...
Lees het topic een beetje. Je LM bestelt bij Tesla Fleetsales. Dat proces is handmatig waardoor het krijgen van het "tesla account" mailtje een tijd kan duren. En dan krijg je alleen een reserveringsnummer. Tesla wacht gewoon tot een paar weken voor het aflevermoment wat de LM heeft opgegeven. Dan gaan ze kijken of ze iets hebben staan wat aan je eisen voldoet. Dat gaat de boot op en vanaf dat moment krijg je je VIN.

Tot nu toe zijn er bijna 14.000 model 3's verkocht en dat kan je bijna allemaal kwijt op 2 vaarten van de Grand Dahlia. De datum stond eerst op 7 oktober maar blijkbaar hadden ze meer bestellingen verwacht dan dat ze kregen dus de termijn is een week verzet.

Persoonlijk verwacht ik geen nieuws voor begin december.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:26
Ik meld me ook in dit topic. Afgelopen donderdag 10 oktober is er een Tesla Model 3 LR (blauw) besteld door mijn werkgever bij Athlon. Dezelfde dag nog een bevestiging gekregen van Athlon.

Prognose levering volgens Athlon is week 49, 2019. Ben erg benieuwd!

Ik lees in de openingspost dat je op een gegeven moment een account van Tesla 'krijgt'. Betekent dit dat het af te raden is om van te voren zelf al een account aan te maken bij Tesla? Dit heb ik namelijk gedaan en ik vraag me af of dit tot problemen kan leiden.

PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Zoals al eerder vermeld heeft dit geen invloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:26
carpebios schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 18:55:
Zoals al eerder vermeld heeft dit geen invloed.
Bedankt voor je reactie. Fijn (en eigenlijk ook wel logisch) dat dit geen invloed heeft.

PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi all.
Volg dit draadje al een tijdje.
M3 black black met Trekhaak. standaard aero velgen.
Besteld net voordat de standaard kleur naar wit is gegaan.

5 sept tesla welkomst mail
In welkomst mail staat dat zij vanaf 31-7-2019 de auto mogen leveren.
5 sept RN code
Grote wachten begonnen. Enkele malen gemaild met LM. Zij gaven aan dat koppelen VIN automatisch gaat. Pas dan heeft Tesla NL zicht op leveringsdatum.

Pffff duurt lang 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaMols
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 12-08-2021
Aanvulling status update
27-12-2018 Reserveringsaanbetaling (Direct een RN gekregen)
25-01-2019 Testrit 1 Tilburg
26-02-2019 Testrit 2 Tilburg
23-09-2019 Bestelling geplaatst
23-09-2019 Mail: Bedankt voor de bestelling
23-09-2019 Mail: Volgende stappen voor uw Model 3 levering

Tesla Model 3
Long Range All-Wheel Drive
Lakkleur Pearl White Inbegrepen
18'' Aero velgen Inbegrepen
Zwart en wit premium interieur
Autopilot Inbegrepen

Zakelijk besteld. Geen lease.
Succes met wachten allemaal, ik wacht met jullie mee!

- Micha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Grand Dahlia is about anchor outside Balboa, Panama 🇵🇦 and wait until its boarded by the Canal Pilot and then start its passage of the Panama Canal. https://twitter.com/morte...83432271673597952/photo/1

Ligt daar echt vol met boten, dus benieuwd wanneer de reis door kan gaan, dit kan wel een dag of twee in beslag nemen lijkt mij.

[ Voor 22% gewijzigd door carpebios op 13-10-2019 20:35 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

Verwijderd

Toch leuk om te zien hoe al die volwassen nu uitkijken naar een boot die gaat aankomen, alsof ze allemaal weer kind zijn met 5 december. 😂

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 23:35

OMX2000

By any means necessary...

Verwijderd schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 20:49:
Toch leuk om te zien hoe al die volwassen nu uitkijken naar een boot die gaat aankomen, alsof ze allemaal weer kind zijn met 5 december. 😂
Ja hè! We zitten elkaar in topics zoals deze allemaal lekker gek te maken. Ik wist “vroeger” niet beter dan dat ik een maand of 6/7 minimaal op een auto moest wachten. Ik ga even proberen een tijdje dit topic te vermijden.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• carpebios
En weer een update:

Grand Dahlia currently being boarded by the Canal Pilot - passage of the Panama Canal imminent. https://twitter.com/morte...83460162570457088/photo/1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MichaMols schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 20:18:
Aanvulling status update
27-12-2018 Reserveringsaanbetaling (Direct een RN gekregen)
25-01-2019 Testrit 1 Tilburg
26-02-2019 Testrit 2 Tilburg
23-09-2019 Bestelling geplaatst
23-09-2019 Mail: Bedankt voor de bestelling
23-09-2019 Mail: Volgende stappen voor uw Model 3 levering

Tesla Model 3
Long Range All-Wheel Drive
Lakkleur Pearl White Inbegrepen
18'' Aero velgen Inbegrepen
Zwart en wit premium interieur
Autopilot Inbegrepen

Succes met wachten allemaal, ik wacht met jullie mee!

Succes! Ik heb bijna dezelfde config, alleen nog een trekhaak toegevoegd. Ook zakelijk, geen lease. Op 21-9 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Ik verwacht dat de meest gangbare configuraties eind dit jaar echt wel geleverd gaan worden via de LM-en. Vermoed dat die al wel een voorschot genomen hebben op de vele orders ivm de 4% regeling, die durven wel wat meer in te kopen. Die 'voorraad' met 4% zijn ze namelijk zo kwijt, vooral volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nMad schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 18:53:
Ik meld me ook in dit topic. Afgelopen donderdag 10 oktober is er een Tesla Model 3 LR (blauw) besteld door mijn werkgever bij Athlon. Dezelfde dag nog een bevestiging gekregen van Athlon.

Prognose levering volgens Athlon is week 49, 2019. Ben erg benieuwd!

Ik lees in de openingspost dat je op een gegeven moment een account van Tesla 'krijgt'. Betekent dit dat het af te raden is om van te voren zelf al een account aan te maken bij Tesla? Dit heb ik namelijk gedaan en ik vraag me af of dit tot problemen kan leiden.
Maakt niets uit, heb ik ook gedaan en dan staat er opeens een RN in je account.

Hier ook via Athlon besteld.

Ter indicatie:
1 oktober mail vanuit Athlon dat de bestelling door Tesla is geaccepteerd.

2 oktober zelf een account aangemaakt.

11 oktober RN in mijn account.

Nog geen VIN te bekennen.

Heeft iedereen die de boten zo in de gaten aan het houden is al wel een VIN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaMols
  • Laatst online: 12-08-2021
Verwijderd schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 21:40:
[...]

Succes! Ik heb bijna dezelfde config, alleen nog een trekhaak toegevoegd. Ook zakelijk, geen lease. Op 21-9 besteld.
Nice Embos!
Wanneer had jij hem besteld?

- Micha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emptyy
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 17-09 20:28
28-08 besteld + rn. LR awd, zwart, zwart, 18 inch, fsd. Nog geen VIN. Kreeg initeel eind sept door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kemalism
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:05
Verwijderd schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 22:05:
[...]

Maakt niets uit, heb ik ook gedaan en dan staat er opeens een RN in je account.

Hier ook via Athlon besteld.

Ter indicatie:
1 oktober mail vanuit Athlon dat de bestelling door Tesla is geaccepteerd.

2 oktober zelf een account aangemaakt.

11 oktober RN in mijn account.

Nog geen VIN te bekennen.

Heeft iedereen die de boten zo in de gaten aan het houden is al wel een VIN?
Doe geen moeite, er zijn tweakers die al 2 maanden wachten zonder restrictie of wat.
Het is heel random, iemand die 10 oktober besteld kan 12 oktober geleverd krijgen bij wijze van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
Kemalism schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 01:07:
[...]

Doe geen moeite, er zijn tweakers die al 2 maanden wachten zonder restrictie of wat.
Het is heel random, iemand die 10 oktober besteld kan 12 oktober geleverd krijgen bij wijze van.
Tesla zal toch echt een keer hun productie moeten reguleren. Ze kunnen niet blijven beloven dat je dit jaar nog je Tesla zal rijden terwijl ze aan de andere kant werken zonder productieslots, restricties op leverdata en lukraak fabriceren van specificaties om 2 weken voordat de auto hier moet zijn een keertje op het parkeerterrein te kijken om te zien of ze hebben staan wat je besteld hebt.

De mensen die nu toe zijn aan een nieuwe leaseauto zijn degenen die er in december 2015 ook al eentje kregen. Per 2016 werden de regels strenger. Ik neem aan dat de LMs de leverdatum en masse achterin december hebben gezet om te zorgen dat ze niet half oktober al met een zooi Tesla's op kenteken zitten.

Met andere woorden : als 14 oktober vast staat en er daarna een slot op komt, dan weet Tesla precies welke uitvoeringen wanneer geleverd moeten worden en hebben ze nu nog 2 maanden om dat voor elkaar te boksen. Begin december moet alles op de boot staan om op tijd te zijn.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeonis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-09 14:45
Ik ben heel benieuwd, misschien valt het allemaal nog wel mee met uitleveren en heeft Tesla straks meerdere boten vol staan voor ons kikkerlandje.

Op de website staat trouwens nog steeds bij het bestellen "verwachte levering: november".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
  • Laatst online: 20-12-2024
Verwijderd schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 19:40:
Hi all.
Volg dit draadje al een tijdje.
M3 black black met Trekhaak. standaard aero velgen.
Besteld net voordat de standaard kleur naar wit is gegaan.

5 sept tesla welkomst mail
In welkomst mail staat dat zij vanaf 31-7-2019 de auto mogen leveren.
5 sept RN code
Grote wachten begonnen. Enkele malen gemaild met LM. Zij gaven aan dat koppelen VIN automatisch gaat. Pas dan heeft Tesla NL zicht op leveringsdatum.

Pffff duurt lang 😎
Ik wacht ook al sinds Juli. Mag wel hopen dat onze auto's nu op die Grand Dahlia boot zitten.
Heb vrijwel dezelfde config alleen zonder trekhaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Laatst online: 22-09 21:21
Aeonis schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 08:56:
Ik ben heel benieuwd, misschien valt het allemaal nog wel mee met uitleveren en heeft Tesla straks meerdere boten vol staan voor ons kikkerlandje.

Op de website staat trouwens nog steeds bij het bestellen "verwachte levering: november".
Op de website staat ook nog dat de meest actuele softwareversie versie 9 is... Dus niet alles is helemaal bij wat op de website staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostvdB1974
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 19-09 08:19
Ik was even aan het rekenen hoeveel verschillende uitvoeringen er mogelijk zijn. Als ik alle combinaties bekijk (SR+, LR, P x 5 kleuren x 2 velgen x 2 interieurs x wel/geen trekhaak x wel/niet FSD) kom ik op precies 200 verschillende uitvoeringen/samenstellingen. Daarbij rekening houdend dat niet mogelijke combinaties zijn weg gelaten (bijv. Perfomance met 18" Aero). Toch wel spannend om 200 verschillende uitvoeringen op de gok te produceren en te verschepen en hopen dat het matcht met hetgeen is besteld.
Nu zijn er vast mensen die meer wiskunde les hebben gehad dan ik, dus of het helemaal klopt weet ik niet. Maar het blijft toch een merkwaarde manier van produceren. Blijven hopen dat het goed komt!

[ Voor 20% gewijzigd door JoostvdB1974 op 14-10-2019 09:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• j1990
  • Laatst online: 10:45
De Grand Dahlia is in ieder geval begonnen aan de reis door het Panama Kanaal! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJekyll
Grand Dahlia heeft afgelopen nacht voor het Panama kanaal voor anker gelegen, maar lijkt nu naar binnen te varen.

Asian Majesty komt vanavond aan in Duitsland. Hopelijk zitten daar auto's op die voor Nederland bestemd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosivv
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-06 13:22
DrJekyll schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 09:07:
Grand Dahlia heeft afgelopen nacht voor het Panama kanaal voor anker gelegen, maar lijkt nu naar binnen te varen.

Asian Majesty komt vanavond aan in Duitsland. Hopelijk zitten daar auto's op die voor Nederland bestemd zijn.
Ik zie Asian Majesty niet op de google doc file. Weet je zeker dat hier Tesla's op staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
Xplosivv schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 09:10:
[...]

Ik zie Asian Majesty niet op de google doc file. Weet je zeker dat hier Tesla's op staan?
Onderin lijn 70 ongeveer

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mkeespiet
  • Laatst online: 14-05-2024
Er blijkt dus verder inderdaad geen pijl op te trekken bij Tesla kijkend naar het feit dat wij als enige sinds afgelopen zaterdag een VIN hebben.. Enige wat ik me nog voor kan stellen is dat wij de Tesla direct bij Tesla hebben besteld en niet via een LM zoals de meeste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
Robberto schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 12:36:
4/9 Aanvraag gedaan voor leaseauto bij werkgever
12/9 Uitnodiging van werkgever om auto te mogen bestellen
16/9 Tesla besteld bij LM
20/9 Tesla opnieuw besteld bij LM door foute overeenkomst LM
1/10 Tesla besteld door LM bij Tesla
11/10 Tesla met RN zichtbaar in Tesla-account (geen e-mail/sms gehad, nog geen VIN).

Config: SR+, Blue, 18", zwart intr

Nu afwachten op levering!
14/10 Bestelbevestiging vanuit LM. Verwachte leverdatum 13-12-2019.
Van Mossel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosivv
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-06 13:22
Vraag me wat Nursery in deze context betekent. Zou me niet verbazen als het niet een standaard boot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Nu online

The Third Man

The Third Jellyfish

Hoe weten we eigenlijk dat die 'Nursery' group bevestigd is om Tesla's te vervoeren? Ik heb wat her en der gegoogled en op de twitter feeds gezocht maar ik kan dat niet terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
  • Laatst online: 20-12-2024
Mkeespiet schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 09:19:
Er blijkt dus verder inderdaad geen pijl op te trekken bij Tesla kijkend naar het feit dat wij als enige sinds afgelopen zaterdag een VIN hebben.. Enige wat ik me nog voor kan stellen is dat wij de Tesla direct bij Tesla hebben besteld en niet via een LM zoals de meeste..
Dat laatste lijkt wel een groot verschil te maken.
Als je direct besteld bij Tesla krijg ik het idee dat je veel eerder een auto toegewezen krijgt dan via een LM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Morris-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-07 11:11
RichardC79 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 09:37:
[...]

Als je direct besteld bij Tesla krijg ik het idee dat je veel eerder een auto toegewezen krijgt dan via een LM.
Die vlieger gaat dus ook niet altijd op. Als jij bij een kleine LM leased nemen zij ook maar per keer een tesla af. Ken mensen die in 3 weken een Model 3 voor de deur hebben staan via de LM.

Tesla wilde vorige maand al mijn Model 3 uitleveren, heeft dit besproken met de LM (kleine LM) maar die gaf aan dat mijn huidige lease contract nog een maand liep. Dus is het verplaatst. Nooit een VIN gezien in die tijd en nooit iets vanuit Tesla gehoord. Dus ook de communicatie is niet altijd hetzelfde.

[ Voor 24% gewijzigd door -Morris- op 14-10-2019 09:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
[...]

Als je direct bestelt wil je hem nu. Als je leasecontract tot pak em beet 15-12 loopt dan heeft de LM er geen behoefte aan om als 15-10 een Tesla voor je te hebben. Die staat op kenteken, er moet meteen belasting en verzekering betaald te worden. Mijn huidige Alfa was veel te vroeg geleverd, dat leverde gedoe op.

Anyway, wat jij niet weet is welke datum de LM doorgeeft als gewenste leverdatum. Als dat over 2 maanden is gaan ze niet nu al je auto op de boot zetten. Dat doen ze over 6 weken wel een keer. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:46

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

JoostvdB1974 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 09:06:
Ik was even aan het rekenen hoeveel verschillende uitvoeringen er mogelijk zijn. Als ik alle combinaties bekijk (SR+, LR, P x 5 kleuren x 2 velgen x 2 interieurs x wel/geen trekhaak x wel/niet FSD) kom ik op precies 200 verschillende uitvoeringen/samenstellingen. Daarbij rekening houdend dat niet mogelijke combinaties zijn weg gelaten (bijv. Perfomance met 18" Aero). Toch wel spannend om 200 verschillende uitvoeringen op de gok te produceren en te verschepen en hopen dat het matcht met hetgeen is besteld.
Nu zijn er vast mensen die meer wiskunde les hebben gehad dan ik, dus of het helemaal klopt weet ik niet. Maar het blijft toch een merkwaarde manier van produceren. Blijven hopen dat het goed komt!
FSD is puur software, dus dat is geen extra versie, dan heb je nog maar 100 versies.
Op 10.000 geleverde modellen kun je ook wel een beetje statistiek loslaten, plus dat je uiteraard bestellingen open hebt, dus je weet wat je moet maken.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Vanochtend contact gehad met m'n LM (LP), order is in elk geval behandeld en auto is besteld bij Tesla.
Informatie zoals RN etc. kan wel 1-2 weken duren, dit komt omdat het even duurt voordat zij dit van Tesla ontvangen.
11/10 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deusmagnus
  • Laatst online: 05-04-2021
Net ook mijn De stappen naar uw levering mail gehad van Tesla.
Zoals iedereen weet staat hier verder niks in over leverdatum etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deusmagnus
  • Laatst online: 05-04-2021
deusmagnus schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 10:23:
Net ook mijn De stappen naar uw levering mail gehad van Tesla.
Zoals iedereen weet staat hier verder niks in over leverdatum etc.
CONFIG:
LR AWD pearl white, zwart, Aero.
Besteld op 26/9 via Athlon
Login/welkom bij Tesla mail ontvangen op: 26/9
Verwachtte levering volgens Tesla via Athlon week 46.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrJekyll
Er is weer een nieuwe boot onderweg naar pier 80. Gentle Leader.
Hopelijk gaat deze naar Zeebrugge. Is daar nog niet aangekondigd.

Asian Majesty (destination Duitsland ETA vanavond) staat nu bij de haven van Zeebrugge aangekondigd met een aankomst datum van 19 oktober. Lijkt er steeds meer op dat er ook Tesla's voor ons op zitten.
https://portofzeebrugge.be/nl/arrivals-timetable?page=2

Grand Dahlia en Grand Pioneer staan niet meer tussen de aankondigingen, dus dit lijkt niet een hele betrouwbare bron.

[ Voor 3% gewijzigd door DrJekyll op 14-10-2019 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheeks
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-07 00:27
Grand Dahlia licht op het moment klaar voor de eerste slot in panama, kunt hem dus in het komende uur hier zien

https://www.pancanal.com/...sh/cam-miraflores-hi.html

ETA in zeebrugge is 2019-10-26 08:00 als ik de tracker mag geloven

edit:Is nu op de feed

[ Voor 18% gewijzigd door cheeks op 14-10-2019 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kloppen de statistieken wel in de Excel?
Slechts 8 mensen in afwachting van een VIN!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
#MorningChristina leaving now San Francisco with destination Korea and China

#4 ship in Q4
#45 ship in 2019

#Tesla #Model3 #TeslaCarriers
http://bit.ly/TeslaCarriers https://twitter.com/FMoss...83664507224240128/photo/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 10:43:
Kloppen de statistieken wel in de Excel?
Slechts 8 mensen in afwachting van een VIN!?
Acht mensen met VIN die wachten op datum/tijd van de aflevering. Zo lees ik het tenminste.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aequitas
  • Laatst online: 22-09 23:28
Devster schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 10:45:
[...]

Acht mensen met VIN die wachten op datum/tijd van de aflevering. Zo lees ik het tenminste.
Dat inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Op zich niet vreemd, aangezien een LM in bulk bestelt ipv overal een separate order van te maken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Recci
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11:09
Daar issie dan!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hpeIcvR.png

[ Voor 35% gewijzigd door Recci op 14-10-2019 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dnz0
  • Laatst online: 22-11-2020
Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 11:06:
[...]

Op zich niet vreemd, aangezien een LM in bulk besteld ipv overal een separate order van te maken.
Hoorde dat grote LMs 1 x per week een bestelling doen. Zo had ik hem op een donderdag besteld bij LM, en vrijdag is hij toen bij Tesla besteld. Kreeg daarna in de middag een mail van LM met account van LM zelf dat de auto was besteld.
Maar helaas nog geen account vanuit Tesla zelf ( op 4 oktober besteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeonis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-09 14:45
Hoop dat de grote LMs zich een beetje hebben gedragen met de bestellingen... dat ze niet dusdanig veel bestellingen hebben geplaatst dat individuen naast de boot vissen. Die LMs zien natuurlijk eurotekens als ze volgend jaar nog heel veel auto's met 4% bijtelling kunnen aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joke_name
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:22
Hebben mensen hier eigenlijk al een VIN nummer gekregen vanuit de grand dahlia?

Ik heb in elk geval nog geen VIN nummer gekregen.
CONFIG:
ZW / ZW / Areo 18 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Morris-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-07 11:11
joke_name schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 11:34:
Hebben mensen hier eigenlijk al een VIN nummer gekregen vanuit de grand dahlia?

Ik heb in elk geval nog geen VIN nummer gekregen.
CONFIG:
ZW / ZW / Areo 18 inch.
Volgens mij maar 2 mensen, waarvan 1 een inside man heeft zitten bij Tesla. Dus die zou ik niet meetellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvaa
  • Laatst online: 21-09-2021
-Morris- schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 11:40:
[...]

Volgens mij maar 2 mensen, waarvan 1 een inside man heeft zitten bij Tesla. Dus die zou ik niet meetellen :P
Ik heb het VIN zoeken nooit gesnapt (en maakt me ook niet uit) dus geen idee, misschien heb ik er ook wel een, en meerderen met mij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 11:06:
[...]

Op zich niet vreemd, aangezien een LM in bulk bestelt ipv overal een separate order van te maken.
Dnz0 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 11:27:
[...]

Hoorde dat grote LMs 1 x per week een bestelling doen. Zo had ik hem op een donderdag besteld bij LM, en vrijdag is hij toen bij Tesla besteld. Kreeg daarna in de middag een mail van LM met account van LM zelf dat de auto was besteld.
Maar helaas nog geen account vanuit Tesla zelf ( op 4 oktober besteld).
Nee, ik zal het nog één keer uitleggen :+

Je kunt Tesla's bestellen bij Tesla door op de website een bestelling te doen, direct aanbetalen en zo loopt de bestelling geautomatiseerd door.

Voor leasemaatschappijen is dit ondoenlijk, die kunnen hun bestellingen per mail doorsturen naar Tesla fleetsales. Binnen een dag komt er vaak een bevestiging vanuit Tesla, met een prognose leverweek.

Er is dan nog geen RN, omdat fleetsales geen geautomatiseerd proces is.

Tesla gaat al die mails nalopen en er RN's voor aanmaken. Dit proces heeft bij mij 11 dagen geduurd.

Leasemaatschappijen bestellen dus niet maar eens per week, noch in bulk. Ze bestellen alleen heel erg veel! En al die vele bestellingen bij elkaar zorgen voor een hogere doorlooptijd.
Marvaa schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 11:45:
[...]

Ik heb het VIN zoeken nooit gesnapt (en maakt me ook niet uit) dus geen idee, misschien heb ik er ook wel een, en meerderen met mij.
Op zoek naar je Tesla VIN?
Er lijken twee pagina's te zijn, afhankelijk van hoe je LM je aan het account heeft gekoppeld. Probeer de plugin op beide pagina's

https://www.tesla.com/nl_...unt/profile?rn=RN[NUMMER]
https://www.tesla.com/nl_...ct-finalize?rn=RN[NUMMER]

Voor Chrome: https://chrome.google.com...kjgbgkcbknncblpfanf?hl=en

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2019 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MichaMols schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 22:47:
[...]

Nice Embos!
Wanneer had jij hem besteld?
21-9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mkeespiet schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 09:19:
Ik heb 'm op 21-9 ook direct bij Tesla besteld. Helaas nog geen VIN. Config: LR, white, black, 18" + trekhaak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 11:46:
[...]

[...]

Je kunt Tesla's bestellen bij Tesla door op de website een bestelling te doen, direct aanbetalen en zo loopt de bestelling geautomatiseerd door.

Voor leasemaatschappijen is dit ondoenlijk, die kunnen hun bestellingen per mail doorsturen naar Tesla fleetsales. Binnen een dag komt er vaak een bevestiging vanuit Tesla, met een prognose leverweek.

Tesla gaat al die mails nalopen en er RN's voor aanmaken. Dit proces heeft bij mij 11 dagen geduurd.

Leasemaatschappijen bestellen dus niet maar eens per week, noch in bulk. Ze bestellen alleen heel erg veel! En al die vele bestellingen bij elkaar zorgen voor een hogere doorlooptijd.

[...]

Er lijken twee pagina's te zijn, afhankelijk van hoe je LM je aan het account heeft gekoppeld. Probeer de plugin op beide pagina's

Is dat niet iets om in de TS op te nemen? :)

De meesten leasen namelijk. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mede tesla wachtenden,

Mezelf ook zojuist hier geregistreerd.

Mijn bestelling; M3 SR+/pearl wit/zwart/19"/trekhaak
13/9; bestelling leasemaatschappij (geen restrictie)
16/9; welkomstmail van tesla incl RN nummer
9/10; de stappen naar uw levering mail van tesla

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Heb overigens ook nog geen VIN
Hier ook nog wel even naar moeten zoeken, maar makkelijkste manier is om je eigen tesla account te openen in chrome, dan op ctr U drukken en hierna op ctr F, waarna je kunt zoeken op 5y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

asing schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 12:04:
[...]

Is dat niet iets om in de TS op te nemen? :)

De meesten leasen namelijk. :D
@MeZZiN
@Verwijderd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Lekkere Kwal schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 09:30:
[...]
Hoe weten we eigenlijk dat die 'Nursery' group bevestigd is om Tesla's te vervoeren? Ik heb wat her en der gegoogled en op de twitter feeds gezocht maar ik kan dat niet terugvinden.
Ik heb het maar even gevraagd aan de maker van deze spreadsheet:

"It's just an area where I put ships that I want to track but are not yet confirmed to be Tesla related.
Currently I'm using that to track ship going or leaving Philadelphia"

https://twitter.com/FMossotto/status/1183689784734179328

Dus ik verwacht niet dat de Asian Majesty Tesla's aan boord heeft.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 12:11:
Heb overigens ook nog geen VIN
Hier ook nog wel even naar moeten zoeken, maar makkelijkste manier is om je eigen tesla account te openen in chrome, dan op ctr U drukken en hierna op ctr F, waarna je kunt zoeken op 5y
Of de VIN Finder extension installeren: https://chrome.google.com...ohmlomkjgbgkcbknncblpfanf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Mijn auto is op 1 augustus besteld en nog steeds volledige onduidelijkheid van Tesla en de LM.
Ook nog geen VIN. Volgens LM zou de auto in week 40 geleverd worden.
Rustig afwachten is de enige mogelijkheid. Het betreft een performance zwart dus vrij standaard auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 11:46:
[...]

[...]

[...]

Binnen 1 dag lukt ze momenteel niet. Er zit (bij ons) nu meer dan een week tussen bestellen en RN nummer retour ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T7D_Sneezy schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 13:09:
[...]

Binnen 1 dag lukt ze momenteel niet. Er zit (bij ons) nu meer dan een week tussen bestellen en RN nummer retour ontvangen.
Bevestigingsmail vanuit Tesla komt vrij snel, zelfde dag of een dag later. Dit is niet gelijk aan RN nummer.
RN is 2-3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gebruiker_Hans
  • Laatst online: 27-07-2024
Voor degene die de Grand Dahlia volgen, over een paar uurtjes kun je hem volgens mij ook hier live voorbij zien komen. :)F https://multimedia.panama-canal.com/Webcams/gatun.html

[ Voor 6% gewijzigd door Gebruiker_Hans op 14-10-2019 13:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sknnr.nl
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-03-2022

sknnr.nl

Set Back & Relax

4-10 besteld zojuist RN gekregen

LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mboven
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09-2023
Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 13:05:
Beste mensen,

Mijn auto is op 1 augustus besteld en nog steeds volledige onduidelijkheid van Tesla en de LM.
Ook nog geen VIN. Volgens LM zou de auto in week 40 geleverd worden.
Rustig afwachten is de enige mogelijkheid. Het betreft een performance zwart dus vrij standaard auto.
Ik 10-08-2019 ook nog geen VIN helaas.

SR+ aero black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

27-08 besteld bij LP. SR+ blue black 19inch en trekhaak Alleen RN. nog geen VIN.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2019 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ldvsamoht
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-09 18:44
Vandaag is het RN op mijn account verschenen en kan ik inloggen in de app.
Collega heeft zelfde config, zelfde LM, zelfde "batch" bestelling maar RN nog niet ontvangen.
Welkoms mail van Tesla is er (nog) niet.

In ander nieuws: volgens mij heb ik net de Grand Dahlia op de webcam gespot, in het Gatun Locks!

Edit: bestelling is 2 oktober geplaatst bij de LM, Excelsheet bijgewerkt.

[ Voor 11% gewijzigd door ldvsamoht op 14-10-2019 15:52 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyNitroz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-09-2021
ldvsamoht schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 15:16:

In ander nieuws: volgens mij heb ik net de Grand Dahlia op de webcam gespot, in het Gatun Locks!
Yes hij is er door; heb hem ook gespot. Fotootje bewaard maar kan alleen linken en niet uploaden.

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-09 14:44
Want Imgur ligt plat of...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyNitroz
https://imgur.com/Jd3stEi

Zo dan; inline plaatsen krijg ik error van tweakers dat hij hem niet kan plaatsen.

[ Voor 60% gewijzigd door RobbyNitroz op 14-10-2019 15:43 ]

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RN binnen. Verwachte levering rond half november.
LR midnight zilver/wit , 19,trekhaak, Full AP.
Eind sept besteld.
Ben benieuwd wanneer de melding gaat komen wanneer af te halen. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-09 14:44
RobbyNitroz schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 15:42:

Zo dan; inline plaatsen krijg ik error van tweakers dat hij hem niet kan plaatsen.
;)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Jd3stEi.jpg
https://i.imgur.com/Jd3stEi.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Ik heb 11 oktober een RN gekregen, alleen wist ik dat niet. De LM heeft een fout gemaakt in het email adres, dit wordt binnenkort aangepast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Nu online

The Third Man

The Third Jellyfish

RobbyNitroz schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 15:42:

Na het uploaden tel je tot 5 en dan klik je met rechts op de foto en klik je op Copy Image URL of Copy Image Location of iets dergelijks, dat is dan de afbeeldings-url die je hier in-line kan plaatsen. Maar vergeet ook niet men verwacht dat je zelf de foto verkleint tot 800 pixels breedte, vandaar dat de fix hierboven de rode waarschuwing krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eenmans
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10-07 22:58
ldvsamoht schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 15:16:
Vandaag is het RN op mijn account verschenen en kan ik inloggen in de app.
Collega heeft zelfde config, zelfde LM, zelfde "batch" bestelling maar RN nog niet ontvangen.
Welkoms mail van Tesla is er (nog) niet.

Edit: bestelling is 2 oktober geplaatst bij de LM, Excelsheet bijgewerkt.
Leuk, hoe zie je of je een RN hebt in je tesla account, is dit zodra je inlogt op tesla.com of moet je nog klikken op "tesla account" na het inloggen en dan op "account"?

IT is what IT is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyNitroz
Was idd te snel

[ Voor 90% gewijzigd door RobbyNitroz op 14-10-2019 16:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RockfordV5
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-09-2022
De Grand Dahlia ligt nu pas in de sluis.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XTiLO0n.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wDjaztI.png

[ Voor 56% gewijzigd door RockfordV5 op 14-10-2019 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eenmans schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 16:22:
[...]

Leuk, hoe zie je of je een RN hebt in je tesla account, is dit zodra je inlogt op tesla.com of moet je nog klikken op "tesla account" na het inloggen en dan op "account"?
VIN Finder extension installeren:
https://chrome.google.com/webstore/detail/tesla-vin-finder/cjhgdbmohmlomkjgbgkcbknncblpfanf

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2019 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stvn21
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09 22:43
Mijn LM heeft een model 3 SR+ voor mij besteld op 11 okt. Ik zie al een RN. Ik of de LM heeft geen referral code opgegeven. Ik zag volgens mij ergens een tesla e-mail adres voorbij komen waar je achteraf een referral code naartoe kan sturen. Iemand bekend hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Laatst online: 22-09 21:21
Stvn21 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 16:49:
Mijn LM heeft een model 3 SR+ voor mij besteld op 11 okt. Ik zie al een RN. Ik of de LM heeft geen referral code opgegeven. Ik zag volgens mij ergens een tesla e-mail adres voorbij komen waar je achteraf een referral code naartoe kan sturen. Iemand bekend hiermee?
Ik heb het ook fout gedaan en een mail gestuurd maar na 2 weken geen reactie gehad. Toen geannuleerd en opnieuw besteld.

Heb hier in het topic ook eens gelezen dat iemand het via de chat geregeld kreeg maar de chatoptie staat nu steeds uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou de v60 is per direct uit contract... Liep nog door tot 2 december, maar nu 2000 euro onderhoud... Banden zitten al op 250 per stuk. distributieriem, xenon lamp en grote beurt...

Dus morgen staat er een C segment station voor mij klaar als huurauto....

Dus laat die Tesla nu maar snel komen!
Pagina: 1 ... 89 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.