Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Intronic
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 15:43
Dat klinkt goed. Ze komen dus wel afleveren als ik het begrijp? Zou erg fijn zijn. Niets getekend bij afleveren wat betreft gebereken dan?
Bram_Ram schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:31:
[...]

Athlon,

laat dit verzorgen door Easy Way, gaat perfect heb er gebruik van gemaakt 2 weken geleden.
Schade die er op zat vervolgens via de app gemeld en wordt 23 oktober verholpen in de Service Centre.

• Tatteredhat
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 23:08
Ricsrix schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:24:
Net mijn RN gehad, 8 dagen geleden besteld via Leaseplan. Heb geen welkomsmail gehad, staat oppeens in mn Tesla account
Heeft het nut om nu alsnog na bestelling alvast m'n eigen tesla account aan te maken? Neem aan dat het op email adres gekoppeld wordt.

• b_ridder
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 20:27
DrJekyll schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:27:
[...]

Hier ook!

Via Leaseplan 1 okt besteld.

Naar aanleiding van jouw post mijn mail gecheckt en niks ontvangen.
Bij het openen van de Tesla app "Welkom bij de Tesla-familie."

Misschien omdat ik al een account had aangemaakt.
Oe spannend! Ik heb hem een dag na jullie besteld, ben benieuwd of ik vandaag ook de tesla app in kom (gewoon de app op je telefoon toch?)

• Ricsrix
  • Laatst online: 15:09
Ja, want er kan vertraging zitten in de mail vanuit de LM (als die uberhaupt komt). Ik ken mensen die m nooit hebben gehad.
Tatteredhat schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:37:
[...]

Heeft het nut om nu alsnog na bestelling alvast m'n eigen tesla account aan te maken? Neem aan dat het op email adres gekoppeld wordt.

• Tatteredhat
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 23:08
Ricsrix schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:40:
Ja, want er kan vertraging zitten in de mail vanuit de LM (als die uberhaupt komt). Ik ken mensen die m nooit hebben gehad.

[...]
Maar even proberen dan!

• DrJekyll
  • Laatst online: 22:06
b_ridder schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:39:
[...]

Oe spannend! Ik heb hem een dag na jullie besteld, ben benieuwd of ik vandaag ook de tesla app in kom (gewoon de app op je telefoon toch?)
Ja, gewoon de app op de telefoon.

Ook via de Tesla website zie ik nu mijn bestelling en RN.
Via de Chrome extentie Tesla VIN Finder nog geen VIN te zien.

DrJekyll wijzigde deze reactie 09-10-2019 10:43 (17%)

• b_ridder
DrJekyll schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:42:
[...]

Ja, gewoon de app op de telefoon.
Helaasch.. ik kom nog niet in de app, hij geeft aan dat er geen producten zijn gekoppeld. Vanmiddag nog maar eens proberen.

• Linkser
  • Laatst online: 19:21
Dit beantwoord mijn vraag ook deels, wel account geen toegang tot app en geen auto zichtbaar op de site...
b_ridder schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:43:
[...]

Helaasch.. ik kom nog niet in de app, hij geeft aan dat er geen producten zijn gekoppeld. Vanmiddag nog maar eens proberen.

• BlakHawk
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 00:24
Samplex schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 09:58:
[...]

Trap toch niet in die onzin/propaganda uit Den Haag, net zoals de Postcode Loterij men doet eigenlijk mee voor de goede doelen, yeah right... Mijn keuze voor een Tesla auto is zeker niet i.v.m. het milieu, het gaat om de knaken die het me bespaart :)

.
Helemaal mee eens, al rijdt heel NL morgen elektrisch, geen enkele impact op de opwarming. Wel het milieu in de vorm van uitlaatgassen.
Gebruiker_Hans schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:15:
[...]

Ieder zijn eigen reden om voor een Tesla te kiezen, feit blijft dat het een gewilde wagen is en dit is niet voor niets. Mijn reden is milieu in combinatie met het rijden van een sportieve vernieuwende mooie wagen. Ik woon zelf langs een drukke weg en zou blij zijn als het aandeel elektrische wagens de overhand neemt, de reden spreekt voor zich. Niet om het een of ander, maar een oude stinkende rokende diesel rijden is so 90's :P ...kan echt niet meer...
Inderdaad diesels uit de jaren 90 rookten en stonken nog.
Een moderne Euro 6C diesel niet meer.
Bram_Ram schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:31:
Athlon,

laat dit verzorgen door Easy Way, gaat perfect heb er gebruik van gemaakt 2 weken geleden.
Schade die er op zat vervolgens via de app gemeld en wordt 23 oktober verholpen in de Service Centre.
Easy way, daar heb ik nog gewerkt!
Was leuk!
Ricsrix schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:24:
Net mijn RN gehad, 8 dagen geleden besteld via Leaseplan. Heb geen welkomsmail gehad, staat oppeens in mn Tesla account
Hmmm, Athlon 8 dagen geleden, nog niets te zien... :(
Tatteredhat schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:37:
[...]

Klopt, ik heb het ook gedaan.

Kwa snelheid boeit het niets.... Ik vond het gewoon leuk om te doen ;)
Linkser schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:44:
Dit beantwoord mijn vraag ook deels, wel account geen toegang tot app en geen auto zichtbaar op de site...

[...]
Heb ik ook nog steeds...
1 oktober besteld bij Tesla door Athlon....

• bottom line
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 00:17
Die app werkt pas een halfuur voor je de auto gaat afhalen.
Dus daar ben je amper iets mee.

• b_ridder
Linkser schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:44:

[...]
Hetzelfde hier. Heb zelf, op aanraden van mede Tweakers, een account aangemaakt met het email adres dat de LM heeft gebruikt (ga ik van uit). Heb tot dusver geen toegang tot de app gehad en op de site staat er geen auto in mijn account. De app zelf staat al wel gaaf in mijn telefoon 8)

• Linkser
b_ridder schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:47:
[...]

Hetzelfde hier. Heb zelf, op aanraden van mede Tweakers, een account aangemaakt met het email adres dat de LM heeft gebruikt (ga ik van uit). Heb tot dusver geen toegang tot de app gehad en op de site staat er geen auto in mijn account. De app zelf staat al wel gaaf in mijn telefoon 8)
Ik heb wel de welkomst mail gehad van Tesla maar kan daar verder nog helemaal niets mee...

• b_ridder
Linkser schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:47:
[...]

Ik heb wel de welkomst mail gehad van Tesla maar kan daar verder nog helemaal niets mee...
Zover ben ik nog niet.
bottom line schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:46:
Die app werkt pas een halfuur voor je de auto gaat afhalen.
Dus daar ben je amper iets mee.
Ik lees hier dat je de app al eerder kan openen. Of zijn er twee apps? :/

• CRoNiXX
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 23:52
b_ridder schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:48:
[...]

Zover ben ik nog niet.

[...]

Ik lees hier dat je de app al eerder kan openen. Of zijn er twee apps? :/
Nee, je kan hem wel openen maar totdat je de auto mag ophalen zie je niet veel meer dan wat video's en je lootbox.

• MrBasta
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 22:04
Mkeespiet schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:16:
[...]

Voor ons is de aanschaf zeker wel milieu gerelateerd. Interessant om te merken is dat mijn generatie (rond de 30) hier meer en meer mee bezig is, waar de generatie boven ons zich vooral bezig houdt met geld (besparen). Interessant om te zien hoe groot deel van de Millenials tegenwoordig partime werkt :)
En eerlijk is eerlijk, Dinky hier, wat zorgt voor de financiële ruimte om voor een Model 3 te kunnen kiezen
Goed om te horen! Bij ons idem dito, al zijn we geen Dinky's (meer ;-)). Toch als particulier / prive voor een M3 gekozen. In tegenstelling tot de meeste als ik alle reacties over LM, bijtelling etc. mag geloven :z ;)

Heb je de auto al opgehaald? Ik hoop dat ze voor mensen die de auto prive aanschaffen een iets leukere ontvangstbeleving hebben dan naar Amsterdam karren en op een tochtig parkeerterrein de auto ophalen. O-)

• Linkser
[...]

[...]

Heb ik ook nog steeds...
[/quote]

Wel welkomst mail gehad? dan zitten we in het zelfde schuitje 8)

• BlakHawk
  • Laatst online: 00:24
Linkser schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:54:
[...]

[...]

Heb ik ook nog steeds...
[/quote]

Wel welkomst mail gehad? dan zitten we in het zelfde schuitje 8)
nee ook niet

• Mkeespiet
  • Laatst online: 16:44
MrBasta schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:53:
[...]

Goed om te horen! Bij ons idem dito, al zijn we geen Dinky's (meer ;-)). Toch als particulier / prive voor een M3 gekozen. In tegenstelling tot de meeste als ik alle reacties over LM, bijtelling etc. mag geloven :z ;)

Heb je de auto al opgehaald? Ik hoop dat ze voor mensen die de auto prive aanschaffen een iets leukere ontvangstbeleving hebben dan naar Amsterdam karren en op een tochtig parkeerterrein de auto ophalen. O-)
Met mijn opmerking wilde ik niet zeggen dat wij de Model 3 niet zakelijk kopen (op de zaak van mijn vriendin, ZZP'er) O-) maar het is absoluut een rede geweest. Ook nog lang getwijfeld in hoeverre een nieuwe auto kopen terwijl je oude (benzine) auto nog prima werkt echt beter is voor het milieu..

En ik moet je helaas wel teleurstellen over je ontvangstbeleving: een buurman heeft een Model S prive gekocht, daar ging het precies hetzelfde.. :X

• Marvaa
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 22:55
Zojuist ook mijn info aan Excel toegevoegd en zie dat ik de eerste besteller met mijn config. ben. Maar jah niet iedereen zit natuurlijk op dit forum.....
En wel mooi, ik had mijn config hier niet voorbij zien komen, maar zie nu dus toch dat er meer zijn :)
(= the cheapiest maar functionele config. haha)

• Bram_Ram
  • Laatst online: 16:29
Intronic schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:34:
Dat klinkt goed. Ze komen dus wel afleveren als ik het begrijp? Zou erg fijn zijn. Niets getekend bij afleveren wat betreft gebereken dan?
[...]
De chauffeur van Easy Way kwam met de auto, heb een inspectie rondje gedaan de gebreken laten opschrijven en door hem laten ondertekenen. Kreeg een hardcopy van het afleveringsdocument, en een email ter plekke met een digitaal exemplaar die ook naar Athlon ging.

Aan de hand van dit document de schade in de Tesla app gemeld, ging om een schaafplek op de bumper en een stuk bekleding dat los zat.

verder goede communicatie door easy way, de chauffeur belt als hij vertrek met je auto en geeft een indicatie wanneer hij bij je verwacht aan te komen.

• Bram_Ram
MrBasta schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:53:
[...]

hahaha nee hoor privé of zakelijk zelfde behandeling.

• Khayma
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 23:06
https://i.imgur.com/HnRQw8G.png

is ook weer met een week geschoven!

• Devster
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 16:35

Devster

thuisbarista

Bram_Ram schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 11:39:
[...]
verder goede communicatie door easy way, de chauffeur belt als hij vertrek met je auto en geeft een indicatie wanneer hij bij je verwacht aan te komen.
Je kunt hem sowieso in de app volgen :)

Life is too short to drink bad coffee...

• j1990
  • Laatst online: 20:36
Khayma schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 11:42:
[Afbeelding]

is ook weer met een week geschoven!
Dit stond er al een tijdje toch?

• Bram_Ram
Devster schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 11:42:
[...]

Je kunt hem sowieso in de app volgen :)
Dat was dus niet het geval, er stond een optie uit in de auto (weet niet meer welke).
Dus ik kon in de app de auto niet volgen ook al was deze 08:00 uur in de ochtend al vrijgegeven.

• CRoNiXX
j1990 schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 11:42:
[...]

Dit stond er al een tijdje toch?
Yes, sinds maandag al.

• Xplosivv
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 00:20
Ik zit zo naar de Excel sheet te kijken, en ben toch wel een beetje boos op LeasePlan. Heb eind Juli besteld, en heb een RN met RN1095205XX. Nu zie ik dat er mensen zijn die drie weken later hebben besteld, en een RN hebben met RN1094946XX. Zit ik dus gewoon bijna 26000 bestellingen achter ze, terwijl ik veel eerder heb besteld :(.

• Recci
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 23:26
Xplosivv schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 12:03:
Ik zit zo naar de Excel sheet te kijken, en ben toch wel een beetje boos op LeasePlan. Heb eind Juli besteld, en heb een RN met RN1095205XX. Nu zie ik dat er mensen zijn die drie weken later hebben besteld, en een RN hebben met RN1094946XX. Zit ik dus gewoon bijna 26000 bestellingen achter ze, terwijl ik veel eerder heb besteld :(.
Volgens mij zijn die nummers semi-random.

• CRoNiXX
Xplosivv schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 12:03:
Volgens mij was de conclusie al een keer dat die logica blijkbaar niet (altijd) van toepassing is.

• Aeonis
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 22:29
Klopt, die logica gaat zeker niet op. Ik heb 10 minuten later dan een collega besteld en mijn RN nummer is veel lager dan die van hem. De laatste cijfers lijken me daarom gewoon random.

Ook gaat het koppelen van een RN aan een VIN automatisch geloof ik (en kan zelfs wijzigen na koppeling), afhankelijk van wat je besteld hebt en welke voorraad ze geleverd krijgen. Dus wat dat betreft is eerder bestellen ook niet altijd een garantie voor eerder leveren.

• MaartenM3
  • Laatst online: 22:46
VonAalscht schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 08:15:
[...]

Interessant! Maatje van me werkt bij Tesla, hij zei gisteren dat ze vanaf vandaag gaan matchen o.b.v. wat er op de boten naar Zeebrugge staat. Ik ben benieuwd...
Wel een mooie uitspraak. Als VIN matchen een geautomatiseerd proces is, hoe komt het dan dat ze kunnen vertellen wanneer er aan begonnen wordt? Toch niet zo automatisch?

• -Morris-
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 23:37

-Morris-

PSN: BroodjeAnne

Eerst zien dan geloven ^^. Maar hopen kan en mag altijd! Fingers Crossed!

• VonAalscht
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 20:51
MaartenM3 schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 12:51:
[...]

Wel een mooie uitspraak. Als VIN matchen een geautomatiseerd proces is, hoe komt het dan dat ze kunnen vertellen wanneer er aan begonnen wordt? Toch niet zo automatisch?
Het matchen an sich is waarschijnlijk geautomatiseerd; misschien alleen het 'aftrappen' van het proces niet. Daarnaast, ze kunnen het automatisch koppelen aan het (beëindigen van) het laden van de boot die er nu ligt.

• -Morris-

-Morris-

VonAalscht schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 12:54:
[...]

Het matchen an sich is waarschijnlijk geautomatiseerd; misschien alleen het 'aftrappen' van het proces niet. Daarnaast, ze kunnen het automatisch koppelen aan het (beëindigen van) het laden van de boot die er nu ligt.
Maar er is nu een boot onderweg met wat ik gelezen heb ook een levering voor Nederland. Deze zou dan ook al gematched moeten zijn toch?

• arsimo
  • Laatst online: 22:34
Heel bepalend in deze is ook (1) hoe je LM e.e.a. aanpakt en (2) wat de configuratie van je Tesla is: bepaalde kleuren, bepaalde inrichting (wit!), bepaalde wielen kunnen meer tijd kosten als de vooraf gemaakte inschatting van Tesla net niet helemaal overeenkomt met de werkelijke vraag aan configuraties. Dan kan je er net een boot (of twee) naast grijpen en dus veel langer moeten wachten dan iemand die na je besteld heeft maar een configuratie heeft gekozen die wel binnen Tesla's inschattingen past(te).

• VonAalscht
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 20:51
-Morris- schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 12:58:
[...]

Maar er is nu een boot onderweg met wat ik gelezen heb ook een levering voor Nederland. Deze zou dan ook al gematched moeten zijn toch?
Ligt er aan hoe vaak men überhaupt matcht. Er zijn nog twee weken voor de eerste boot aankomt in Nederland, in principe alle tijd ;)

• Xplosivv
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 00:20
RNs zijn random? Mooi zo :D

• Rixard
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 15:45
Taartje met zwart vs wit interieur aangemaakt in de Excel :)

• aequitas
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 17:16
Rixard schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 13:15:
Taartje met zwart vs wit interieur aangemaakt in de Excel :)
Heb de data voor die kolom ook maar even genormaliseerd. Boel trailing spaces, nu kloppen de onbekende beter.

• Kemalism
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 00:10
arsimo schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 13:00:
Heel bepalend in deze is ook (1) hoe je LM e.e.a. aanpakt en (2) wat de configuratie van je Tesla is: bepaalde kleuren, bepaalde inrichting (wit!), bepaalde wielen kunnen meer tijd kosten als de vooraf gemaakte inschatting van Tesla net niet helemaal overeenkomt met de werkelijke vraag aan configuraties. Dan kan je er net een boot (of twee) naast grijpen en dus veel langer moeten wachten dan iemand die na je besteld heeft maar een configuratie heeft gekozen die wel binnen Tesla's inschattingen past(te).
Dit is de samenvatting van 50 pagina's aan frustratie...

• tinusbalpol
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Kemalism schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 13:45:
[...]

Dit is de samenvatting van 50 pagina's aan frustratie...
Dat is inderdaad wel de conclusie. Denk dat je zult zien dat een aantal LM net zoals Leaseplan met een bulk bestelling de orders doorzet naar Tesla. Die van mij was op 3 september bij de Leaseplan besteld, maar pas bij tesla op 13 september ingevoerd. Sorteer je de tabel op RN datum, dan zie je dat er wel een tijdsvolgorde is. RN's gaan gewoon op volgorde van RN mail / toewijzing, vraag is alleen wie er de vertragende factor is.

• jblok
  • Laatst online: 20:41
tinusbalpol schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 13:59:
[...]

Dat is inderdaad wel de conclusie. Denk dat je zult zien dat een aantal LM net zoals Leaseplan met een bulk bestelling de orders doorzet naar Tesla. Die van mij was op 3 september bij de Leaseplan besteld, maar pas bij tesla op 13 september ingevoerd. Sorteer je de tabel op RN datum, dan zie je dat er wel een tijdsvolgorde is. RN's gaan gewoon op volgorde van RN mail / toewijzing, vraag is alleen wie er de vertragende factor is.
pas? Die van mij is 25 sep door Leaseplan besteld en nog steeds geen RN ontvangen. Nu dus 14 dagen geleden.

• Zebesco030
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 16:12
jblok schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 14:08:
[...]

pas? Die van mij is 25 sep door Leaseplan besteld en nog steeds geen RN ontvangen. Nu dus 14 dagen geleden.
Denk wel echt dat jij hem een deze dagen krijgt.. (Lees deze week :P)

• jblok
Zebesco030 schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 14:09:
[...]

Denk wel echt dat jij hem een deze dagen krijgt.. (Lees deze week :P)
Ik laat het weten ! I Hope so

• DrJekyll
jblok schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 14:08:
[...]

Tesla account al aangemaakt?

Ik had ook nog niks van Leaseplan gehoord, maar heb wel een RN als ik inlog bij Tesla.

• jblok
DrJekyll schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 14:12:
[...]

Ik had ook nog niks van Leaseplan gehoord, maar heb wel een RN als ik inlog bij Tesla.
Had ik idd gelezen en heb een account aangemaakt op het zakelijke emailadres waar de bestelling op ingeschoten is. maar na het inloggen zie ik geen gegevens van de bestelling is.

• ArPi75
  • Laatst online: 14-10 23:53
Net mijn bestelde config ook toegevoegd in de sheet. Zijn er nog niet veel van besteld zo te zien: SR+ wit, wit, Aero...

• rpcrobbie
  • Registratie: september 2014
  • Nu online
Ook mijn config toegevoegd aan de excel lijst:

SR+, Pearl White, Zwart, Aero
26-09 besteld door LM
26-09 welkomstmail Tesla met verzoek om wachtwoord aan te maken. Dit gedaan, ingelogd, en RN nummer aanwezig in account.

Nu afwachten op VIN en aflevering sms, hopelijk staat hij op de Grand Dahlia....

• Aeonis
Iemand al een VIN nummer gezien in de broncode? (via Tesla VIN Finder)

• -Morris-

-Morris-

Aeonis schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 14:29:
Nope :'(

• Dnz0
  • Laatst online: 22:37
Ook mijn config toegevoegd aan de excel lijst:
SR+, Pearl White, Zwart, Aero.
4 oktober besteld door Arval. In mijn Arval staat dat hij 22 november geleverd gaat worden (zal wel niet).

• ElonDusk
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 18:40
Binnen nu en een week gaan de eerste VINs gekoppeld worden

• Zebesco030
[...]

Als ik nu al een account maak op mijn email adres die is doorgegeven, Lukt het dan nog om de RN te koppelen?

• DrJekyll
Zebesco030 schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 14:34:
[...]

Als ik nu al een account maak op mijn email adres die is doorgegeven, Lukt het dan nog om de RN te koppelen?
Dat ging bij mij wel goed.

Ik heb het account ergens vorige week aangemaakt en sinds vandaag is mijn RN te zien.

• Recci
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 23:26
Zorg wel dat je op de 'juiste' page zit te kijken. Ik zat al die tijd op /teslaaccount te kijken en daar zag ik niks. Als ik naar 'https://www.tesla.com/nl_NL/teslaaccount/product-finalize?rn=RN[nummer]' ga sloeg hij wel aan.

• DrJekyll
Recci schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 14:41:
[...]

Zorg wel dat je op de 'juiste' page zit te kijken. Ik zat al die tijd op /teslaaccount te kijken en daar zag ik niks. Als ik naar 'https://www.tesla.com/nl_NL/teslaaccount/product-finalize?rn=RN[nummer]' ga sloeg hij wel aan.
Maakt bij mij geen verschil helaas. No VIN found.

• RobbyNitroz
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 23:30
Yup heb sinds 1 oktober een VIN.

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

• rpcrobbie
  • Nu online
Nope

• eenmans
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 23:45
[...]

hoe kan je zien of er een RN gekoppeld is aan je account in Tesla?

• rpcrobbie
  • Nu online
eenmans schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 14:54:
[...]

Als je inlogt in je Tesla account en je ziet een RN nummer.

• -Morris-

-Morris-

Recci schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 14:41:
[...]

Ik kom daar automatisch. Die andere pagina heb ik nooit gezien ;)

• DrJekyll
eenmans schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 14:54:
[...]

Als je inlogt via de website krijg je meteen 'Bestelling van uw Model 3' te zien.

Via de app zie je 'Beste (je naam)' en 'Welkom bij de Tesla-familie.' te zien.

• eenmans
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 23:45
DrJekyll schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 14:58:
[...]

Als je inlogt via de website krijg je meteen 'Bestelling van uw Model 3' te zien.

Via de app zie je 'Beste (je naam)' en 'Welkom bij de Tesla-familie.' te zien.
Oke, ik zie via de website alleen Kees's Tesla en eronder de Model s,x en 3 die je kan bestellen. LM heeft de mijn order gisteren geplaatst. Ik moet gewoon geduld hebben. Als ik via de app probeer in te loggen krijg ik: Er zijn geen producten gekoppeld aan uw Tesla account.

Haha gewoon geduld hebben

• ArPi75
  • Laatst online: 14-10 23:53
-Morris- schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 14:57:
[...]

Ik kom daar automatisch. Die andere pagina heb ik nooit gezien ;)
En ik kom dan weer automatisch op teslaaccount uit zelfs als ik de link met finalize gebruik.... No VIN found in elk geval al sinds half september.

• ArENDD
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 17:43
ElonDusk schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 14:31:
Binnen nu en een week gaan de eerste VINs gekoppeld worden
Op basis van welke bron?

• ElonDusk
Sinds juni/juli alle forums en boten en VIN koppel moment meegemaakt O-) >:)

• ArENDD
ElonDusk schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 15:34:
[...]

Sinds juni/juli alle forums en boten en VIN koppel moment meegemaakt O-) >:)
Alright! Ik ben nog vrij vers mbt de Tesla-leveringen! Na toewijzen VINs, hoe lang duurt 't over 't algemeen voor een auto dan daadwerkelijk uitgeleverd word?

• ElonDusk
ArENDD schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 15:36:
[...]

Alright! Ik ben nog vrij vers mbt de Tesla-leveringen! Na toewijzen VINs, hoe lang duurt 't over 't algemeen voor een auto dan daadwerkelijk uitgeleverd word?
Dit is wat ik denk en het gevoel dat ik erbij heb gekregen:

VINS worden gekoppeld 1-2 weken nadat de boot vertrokken is. Het duurt 3 weken tot het in Zeebrugge is en dan duurt het 1-2 weken voor deze geleverd/opgehaald zijn

:X

• CRoNiXX
ArENDD schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 15:36:
[...]

Denk dat @ElonDusk de boten op de Grand Dahlia bedoelt, die zijn nu onderweg...
tijdens die rit zullen de VINs worden gekoppeld en dan zodra ze er zijn begint het uitleveren.
(totale tocht vanuit SFO is ~3 weken).

• harkie6
  • Laatst online: 21:23
Bij deze mijn config:

SR+, Zwart, Zwart, Aero, Trekhaak

09-08 Besteld door LM
13-08 Welkomstmail Tesla, ingelogd, RN nummer aanwezig in account.
........ Tot op de dag van vandaag geen vin gehad.

harkie6 wijzigde deze reactie 09-10-2019 15:47 (2%)
Reden: taal correctie

• Mdpd
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 15:17
Hierbij ook mijn config, tevens ook toegevoegd aan de excel lijst.

SR+
Zwart interieur
Solid Black lak
19"
Trekhaak

16-08 besteld via Alphabet
19-08 welkomstmail Tesla
19-08 update mail met RN

Volgens Alphabet account verwachtte levertijd medio September (30-09-2019).
Tot op heden geen updates meer vanuit Tesla of Alphabet.
Geen VIN aanwezig.

• berberry
  • Laatst online: 20:40
harkie6 schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 15:42:
Bij deze mijn config:

SR+, Zwart, Zwart, Aero, Trekhaak

09-08 Besteld door LM
13-08 Welkomstmail Tesla, ingelogd, RN nummer aanwezig in account.
........ Tot op de dag van vandaag geen vin gehad.
Voor mij zelfde config zonder trekhaak besteld op 03-09. Zelfde dag nog een RN nummer ontvangen.

• ArENDD
Ik zal bij deze ook even mijn info toevoegen (ook al gedaan in excel)

SR+, Zwart, Zwart, 19"

26-08 mail Tesla, RN direct gekoppeld
05-09 Bestelbevestiging Leaseplan -> verwachte leverdatum week 42 (al zie ik dat somber in ;-))

• carpebios
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 23:10
Pier 80 SFO. As quiet as it was yesterday, it's a bee hive here today. 16 trucks unloading at same time (a record for me) and area where loaders park is full. 90% 3's, rest X. Haven't seen an S in awhile. All LHD. Pioneer is taking inventory. What else is on horizon, cause.... https://twitter.com/whitf...81643711186259968/photo/1

• RobbyNitroz
Allemaal LHD dus voor ons en niet voor de brexit-aapies

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

• MaartenM3
  • Laatst online: 22:46
carpebios schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 16:08:
Pier 80 SFO. As quiet as it was yesterday, it's a bee hive here today. 16 trucks unloading at same time (a record for me) and area where loaders park is full. 90% 3's, rest X. Haven't seen an S in awhile. All LHD. Pioneer is taking inventory. What else is on horizon, cause.... https://twitter.com/whitf...81643711186259968/photo/1
ik verwacht voor NL wel eigenlijk een volle boot die eraan gaat komen. enkel van dit forum hebben we al ruim 100 auto's besteld, en dat zelf maar een druppel zijn van de daadwerkelijke aantallen

• embos
  • Laatst online: 19:42
We gaan het ervaren. Polestar (waarom niet Volvo?) moet zich nog gaan bewijzen. Persoonlijk vind ik het een aantrekkelijk idee dat mijn Tesla alleen maar beter wordt. Ik hoor van Tesla-rijders om me heen dat ze ook echt merken dat de software-updates van toegevoegde waarde zijn en bijdragen aan rijplezier en comfort.

Het is een kwestie van smaak maar ik vind de Polestar erg veel op een conventionele auto lijken en de vraag is of de auto in zijn geheel ge-update kan worden zoals Tesla dat wel doet. Het beeldscherm van de Polestar draait bijvoorbeeld op Android en dat is een voorbeeld van componenten die gebouwd zijn door derden. Ik denk dat samengestelde auto's zoals Polestar daardoor eerder afneemt in kwaliteit dan Tesla's doen.

Daarnaast heeft Tesla een monopolie in het verzamelen van data. Je zult daar nu niet direct iets van merken maar door software-updates kan de auto steeds beter gaan anticiperen op verkeer en situaties.

Ik denk dat het er toe doet dat onderdeel is van de visie van Elon Musk. Wie had gedacht dat jonge jochies nu allemaal een elektrische auto willen rijden, de Tesla wordt door de volgende generatie gezien zoals wij (ik) tegen Porsche en Ferrari aankeken.

Dan heb je het niet slecht gedaan en dat maakt het merk, voor mij persoonlijk, aantrekkelijk.

Ik kan me ook voorstellen dat als je voor een werkgever werkt de leasekosten doorslaggevend zijn. In dat geval is elektrisch rijden in een Tesla meer bijzaak. Zo hebben we allemaal onze reden om voor zo'n auto te kiezen. Gelukkig is er geen goed of fout ;-)
BlakHawk schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 06:30:
[...]

Het is niet mijn bedoeling om de man, of het merk af te kraken, maar alsjeblieft.... Dit soort Amerikaanse overdreven eigen product eerst gevoel...

1 motor
De Hyundai Ioniq kwam beter uit de efficiency test van Björn, dan de Model 3.
Daarnaast hebben zaken als velgen veel meer impact! 19” is op de Model 3 meer dan 10% onzuiniger. Toch kies ik voor 19”... Ik heb nog nooit een auto uitgekozen omdat hij minder verbruikt... De Polestar 2 is in 4,7 seconden van 0-100, dus het gat met de Tesla die ik nu in bestelling heb (LR AWD) is bijna niet aanwezig.
Dan in de Polestar 2 ietsjes goedkoper met standaard mooie velgen en alle opties die ik zou willen...

2 Accu
Polestar 2 heeft ook 78kWh, dus accu maak ik mij niet zo druk om. Natuurlijk heeft Tesla meer productiecapaciteit, maar ook veel meer vraag. Polestar is nu bestellen, mei 2020 rijden. Veel minder mensen bestellen een Polestar, als klant boeit mij productiecapaciteit toch niet?! Ik kijk naar grootte van de accu. 78kWh will do for now... Dan heeft de man het over allemaal nieuwe technieken die wel of niet in 2020 worden geïntroduceerd. Ik koop nu een model 3 die dat dus nog niet heeft. Dus het is niet alleen irrelevant voor mijn keuze voor de Model 3, maar ook nog eens nadelig! Want de Model 3 van volgend jaar krijgt mogelijk veel hogere range door veel betere accu technieken. Wat denk je dat er met de restwaarde gebeurt van de huidige Model 3’s?

3 superchargers
Ja volmondig mee eens, daarom zei ik ook dat ik misschien wel terug zou komen van een keuze voor de Polestar. In alle opzichten zou ik voor de Polestar willen kiezen in 2020, alleen vakanties zou ik niet aandurven en met een Tesla wel. Dus voor mij grote kans dat ik toch een 3 zou kiezen. Helaas, want ik vind de Polestar in bijna alle opzichten mooier...

4 autonomy
Ja, leuk... maar er was geen ruimte voor €6400 euro extra voor de optie FSD. Dus niet bepaald relevant voor mij.

5 elon musk
Wat interesseert mij het nou wie er aan het roer staat van een bedrijf? Wat ik als klant zie is chaotische processen, willekeur in volgordes en een man die op klanten reageert op Twitter zo lang ze een blauw vinkje hebben of miljoenen volgers. De nobodies zoals wij krijgen nooit antwoorden via Twitter... Als klant vind ik het eerder een nadeel dan een voordeel... Spacex heeft al helemaal niets met mijn Model 3 te maken.

Voor mij is het punt superchargers dus wel heel belangrijk!

• Kemalism
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 00:10
90% Model 3.
Passen ongeveer 1500 auto's ?
1300 voor Nederland ?
Lang wachtenden krijgen er 1 extra ? goedmakertje ?

• carpebios
Ik dacht 3000 - 5000 per schip?

• Zebesco030
MaartenM3 schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 16:13:
[...]

ik verwacht voor NL wel eigenlijk een volle boot die eraan gaat komen. enkel van dit forum hebben we al ruim 100 auto's besteld, en dat zelf maar een druppel zijn van de daadwerkelijke aantallen
Sterker nog...teller staat alweer op 136 _/-\o_ Denk dat we in December alleen maar Model 3's gaan zien op de wegen van Nederland.

• Inspired
  • Laatst online: 21:09
Er gaan rond de 4000 op een schip inderdaad.

• harkie6
  • Laatst online: 21:23
Volgens http://www.schippertje.be...0DAHLIA/GRAND-DAHLIA.html

6402 cars..

Name : GRAND DAHLIA
Former names : -
IMO number : 9355238
Type : car carrier
Built : 2009
Length : 199,99 m
Beam : 32,26 m
Draught : 9,63 m
Speed : 20,5 knots
Capacity : 6402 cars
Manager : Cido Shipping Korea, Pusan - South Korea
Flag : Panama
Port of registry : Panama

• RobbyNitroz
Ik refresh elke dag wel is de positie van de Grand Dahlia....man man wat gaat dat traag. Wat een klere end varen is dat vanaf SFO. Hij vaart meestal zo rond de 17 knoop; is dus gewoon gelijk aan op de fiets van San Francisco naar Zeebrugge en dan ook nog met een mega omweg.

• embos
  • Laatst online: 19:42
Sorry, laatste keer...kwam dit tegen... https://www.autovisie.nl/...esla-is-beter-dan-de-rest

</eind subject M3 vs Polestar>

• Intronic
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 15:43
Als het zo doorgaat een volle boot voor Tweakers alleen al ;)
MaartenM3 schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 16:13:
[...]

• rpcrobbie
  • Nu online
Volgens de goodle docs sheet 'Tesla carriers' vaart de ASIAN MAJESTY vanaf de Nursery (USA oost kust) naar Bremerhaven (DE) met ETA 14-10. Volgens de haven van Zeebrugge komt dit schip op 19-10 aan in Zeebrugge. Zou dit een levering Tesla's betekenen?

De Grand Dahlia kan ik dan weer niet vinden in de ship arrivals bij Zeebrugge, maar wellicht ligt die aankomst nog te ver in de toekomst om deze te vermelden op hun site..

rpcrobbie wijzigde deze reactie 10-10-2019 00:42 (25%)

• tomas123
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 22:13
harkie6 schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 16:22:
Volgens http://www.schippertje.be...0DAHLIA/GRAND-DAHLIA.html

6402 cars..

Name : GRAND DAHLIA
Former names : -
IMO number : 9355238
Type : car carrier
Built : 2009
Length : 199,99 m
Beam : 32,26 m
Draught : 9,63 m
Speed : 20,5 knots
Capacity : 6402 cars
Manager : Cido Shipping Korea, Pusan - South Korea
Flag : Panama
Port of registry : Panama
Volgens mij eerder gewicht gelimiteerd dan echt het aantal auto plekken.

• Mkeespiet
  • Laatst online: 16:44
RobbyNitroz schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 16:25:
Ik refresh elke dag wel is de positie van de Grand Dahlia....man man wat gaat dat traag. Wat een klere end varen is dat vanaf SFO. Hij vaart meestal zo rond de 17 knoop; is dus gewoon gelijk aan op de fiets van San Francisco naar Zeebrugge en dan ook nog met een mega omweg.
Misschien met z'n allen even lappen voor een wat hogere vaarsnelheid? :+

• WouterModel3P
  • Laatst online: 10-10 09:45
Vandaag mijn M3 performance opgehaald In Amsterdam. Wat een apparaat, fantastisch, snelheid is abnormaal. Hiervoor Mercedes C Estate 180 AMG uit 2018 tijdelijk gereden, perfecte auto echter deze Tesla is toch echt next level. Afwerking en materialen zijn dikke prima.
20 september besteld bij Athlon, vandaag geleverd. Heel snel gegaan.
Er stonden nog tussen de 30-50 andere Model 3's op het terrein.
Zeer vriendelijke mensen, nauwkeurige inspectie was niet echt mogelijk vanwege de hoeveelheid regen.
Alles zat erbij; vloermatten, performance spoiler, kabels, alleen geen frunkmat. Ook Michelin 4s banden.

Foto's uploaden lukt helaas niet via dit forum omdat ik geen Karma punten oid heb.

Succes met het wachten, het is het helemaal waard!

WouterModel3P wijzigde deze reactie 09-10-2019 17:07 (36%)
Reden: Nuance

• Aeonis
WouterModel3P schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 17:00:
Vandaag mijn M3 performance opgehaald. Wat een apparaat.
20 september besteld bij Athlon, vandaag geleverd. Supersnel gegaan.
Er stonden nog tussen de 30-50 andere model 3's, zal nog proberen foto's te posten
Zeer vriendelijke mensen, nauwkeurige inspectie was niet echt mogelijk vanwege de hoeveelheid regen.
Alles zat erbij; vloermatten, performance spoiler, kabels, alleen geen frunkmat.
Gefeliciteerd! Dat is snel gegaan dan voor je. Hopelijk bij de rest van ons ook :)

Waar heb je de auto opgehaald? Amsterdam of Tilburg/Groningen?

• carpebios
Laatste positie van Grand Dahlia is van bijna 9 uur geleden.

• GAEvakYD
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 21:56
RobbyNitroz schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 16:25:
Lol heel herkenbaar. In de ochtend voor het werk en in de avond check ik de Grand Dahlia en de Grand Pioneer. Als de auto straks geleverd is vallen we wel in een gat hoor. >:) >:)
carpebios schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 17:05:
Laatste positie van Grand Dahlia is van bijna 9 uur geleden.
Nope via de link in de sheet wel. Dan is die buiten GPS range ofzo. Maar de schepen geven ook twee tot drie keer per dag een signaal af via een ander systeem en die kun je wel zien op een andere site.
Check: https://www.marinetraffic.com/nl/ais/details/ships/355222000 en druk op de knop links onder met de tekst "Geschiedenis uurregeling" en klik op de meest recente update om de positie op de kaart te zien.

Lekker duurzaam. Tesla Model 3 LR AWD in bestelling, Kia Niro EV (64 kWh), Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

• rpcrobbie
  • Nu online
WouterModel3P schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 17:00:
20 september besteld bij Athlon, vandaag geleverd. Heel snel gegaan.
Bizar hoeveel verschil er in levertijden zit bij Tesla... de een heeft hem binnen 2 á 3 weken en de ander zit 5 maanden te wachten...

rpcrobbie wijzigde deze reactie 09-10-2019 17:58 (51%)

• Lisadr
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 15-10 08:23
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

GoT, You have to love it!

• Aeonis
Wat ik zo lees zijn mensen op het Tesla Motors Club forum best enthousiast over het ophalen van de auto bij de Amsterdamse haven. Geen rode loper o.i.d. natuurlijk, maar het schijnt goed geregeld te zijn en vlot te gaan. Ook tijd voor vragen. Enige nadeel is dat je buiten (in de regen) de auto niet zo goed kunt inspecteren, maar doordat de auto's niet via trailer/vrachtwagentransport richting Tilburg/Groningen hoeven (met onzorgvuldige chauffeurs) is er aanzienlijk minder kans op transportschade. Ze worden van de boot gereden, afgespoten, even door een tent en hij staat klaar, en dat allemaal door Tesla medewerkers.

De verwachting is dat de volgende leveringen ook allemaal via de Amsterdamse haven gaan, Tesla heeft dat gebied afgehuurd. Ze kunnen 500~ auto's per dag afleveren daar, en minder transportschade = Tesla blij, klanten blij.

• Popeye73
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 09-10 21:02
GAEvakYD schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 17:12:
[...]

Lol heel herkenbaar. In de ochtend voor het werk en in de avond check ik de Grand Dahlia en de Grand Pioneer. Als de auto straks geleverd is vallen we wel in een gat hoor. >:) >:)

[...]

Nope via de link in de sheet wel. Dan is die buiten GPS range ofzo. Maar de schepen geven ook twee tot drie keer per dag een signaal af via een ander systeem en die kun je wel zien op een andere site.
Check: https://www.marinetraffic.com/nl/ais/details/ships/355222000 en druk op de knop links onder met de tekst "Geschiedenis uurregeling" en klik op de meest recente update om de positie op de kaart te zien.
Deze site kun je Grand Dahlia ook volgen, geeft ook posities midden op oceanen.
https://www.localizatodo.com/html5/?sel=MMSI:355222000

• jheerink14
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 20:33
tomas123 schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 16:48:
[...]

Volgens mij eerder gewicht gelimiteerd dan echt het aantal auto plekken.
Gewicht lijkt mij geen issue, beetje container schip neemt 20.000 containers mee Zal minimaal 300.000Ton zijn dan. Beetje Tesla doet 2t-2.5ton Als je er 6000 laadt heb je 15 000ton lading, dat is niets vergeleken beetje container schip, denk dat ruimte grootste issue is.

• Rixard
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 15:45
6000 Citroen C1's, VW Up's etc nemen een stuk minder ruimte in dan 6000 M3's. Zal wel om een maximum gaan, gemeten met een kleine tot gemiddelde auto.

• aip
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 21:02
Rixard schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 21:51:
6000 Citroen C1's, VW Up's etc nemen een stuk minder ruimte in dan 6000 M3's. Zal wel om een maximum gaan, gemeten met een kleine tot gemiddelde auto.
Car carriers werken in CEU's. Car equivalent units. gebaseerd op kleine toyota's uit de jaren 60/70. Dus 6000 CEU is ergens rond de 4500-5000 moderne auto's.

• FJP84
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 10-10 06:43
embos schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 16:17:
We gaan het ervaren. Polestar (waarom niet Volvo?) moet zich nog gaan bewijzen. Persoonlijk vind ik het een aantrekkelijk idee dat mijn Tesla alleen maar beter wordt. Ik hoor van Tesla-rijders om me heen dat ze ook echt merken dat de software-updates van toegevoegde waarde zijn en bijdragen aan rijplezier en comfort...

[...]
Eens, ik moet nog even wachten voor ik weer kan wisselen in de lease. Vandaar dat ik nu de ontwikkelingen van de Tesla Model Y en de Polestar 2 in de gaten aan het houden ben.

De software updates, het supercharger netwerk en het onconventionele heerlijk minimalistische interieur geven op dit moment de Tesla Model Y de voorkeur. Nu hopen dat de verwachtte beschikbaarheid wordt waargemaakt. Met 16% bijtelling per 2020 wordt het een ander verhaal :-)

Elektrisch wordt het sowieso, ik heb in verschillende elektrische auto's kunnen proefrijden. Wat rijdt dat heerlijk ontspannen.
Pagina: 1 ... 85 ... 92 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True