Kun je die boten live ergens volgen?CRoNiXX schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 14:35:
[...]
Nice, eerst naar Panama en dan door naar Zeebrugge!
Ja, via de docs en dan op de links drukken.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
die had je al of net pas?RobbyNitroz schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 14:50:
Ik heb al een VIN dus moet er wel opstaan lijkt me....
Hmmm dat is knap balen. Ik heb hetzelfde "probleem" en ook mail over gestuurd. Ik had ook reactie van iemand gelezen waar het wel achteraf was toegevoegd. Lijkt met willekeur te gaan.easy-cloud schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 12:44:
Hmm kreeg net email van delivery dat een referral niet toe te voegen is na het bestellen! Jammer, lijkt me namelijk niet zo moeilijk maar ja
Mocht ik positief nieuws krijgen meld ik het nog even
Tjah. Met 30- km/h gaat dat natuurlijk ook niet rap.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Niet rap maar wel 24/7 doorkachelencarpebios schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 19:02:
Tjah. Met 30- km/h gaat dat natuurlijk ook niet rap.
Ik heb donderdag besteld maar was ook de refferal vergeten, paar uuttjes later bestelling gecanceld en nieuwe besteld via referral, zat denk ik 3 uur tussen en mijn nieuwe RNnummer was ong 150 hoger dan die van 3 uur ervoor ..easy-cloud schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 12:44:
Hmm kreeg net email van delivery dat een referral niet toe te voegen is na het bestellen! Jammer, lijkt me namelijk niet zo moeilijk maar ja
betekend dit dat je zelf 2000 moet betalen?Goochelaar schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 17:09:
[...]
Net toch even in Eindhoven geweest, maar daar wisten ze niets van 12 oktober. Overigens was ik niet de eerste die dat benoemde.
Hun advies was zelf bestellen en dan RN(?) nummer overdragen aan leasemaatschappij.
IT is what IT is
Eerst wel ja. Maar ik geloof even niet dat een paar dagen uit gaat maken. Omzetten van orders naar LM van prive is ook lastig de laatste tijd. Ik zou het gewoon via de LM spelen.eenmans schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 22:40:
[...]
betekend dit dat je zelf 2000 moet betalen?
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Ja. Zodra de LM de bestelling heeft overgenomen krijg je die terug. Bovendien kun je altijd annuleren, mocht je er met de LM niet uitkomen.eenmans schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 22:40:
[...]
betekend dit dat je zelf 2000 moet betalen?
Welke leasetermijn hebben de overige leaserijders afgesloten? 60 maanden?
Lastig dit, ik ben dus gewoon te laatInspired schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 22:47:
[...]
Eerst wel ja. Maar ik geloof even niet dat een paar dagen uit gaat maken. Omzetten van orders naar LM van prive is ook lastig de laatste tijd. Ik zou het gewoon via de LM spelen.

[ Voor 11% gewijzigd door eenmans op 05-10-2019 23:00 ]
IT is what IT is
Dat vind ik dus ook. Ik twijfel heel erg om het toch maar voor te schieten. Dan kan Tesla in ieder geval niet zeggen dat de bestelling te laat was.
Aan de andere kant is de vraag wat de ‘garantie’ waard is.
Aan de andere kant is de vraag wat de ‘garantie’ waard is.
De garantie is niet veel waard. Daarnaast denk ik echt dat de kans mega groot is dat auto’s besteld in oktober gewoon nog op tijd zijn. 1/2/3 dagen gaat echt geen verschil maken.
Het enige waar ik mijn zorgen over maak, en wat ik gehoord heb van meerdere tweakers, is dat de LM de RN nog nog niet hebben gekregen (De gene die deze week zijn besteld) Mocht dit wel zo zijn hoor ik dat graag. Mijn LM heeft meerder mails naar de delivery gestuurd voor een RN nummer....
MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]
Hoe zit het trouwens met autoparking op de M3? Is dit nou actief of nog niet?
YouTube: Model 3 Guide | AutoPark
Sorry verkeerde draadje bedenk ik me net.
[ Voor 13% gewijzigd door Emptyy op 05-10-2019 23:14 ]
Met FSD wel.Emptyy schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 23:11:
Grote LMs verzamelen bestellingen en zetten alles 1 x per week door. Ook verwerkt Tesla niet alles instant. Kan dus wel 10 werkdagen duren.Zebesco030 schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 23:06:
Het enige waar ik mijn zorgen over maak, en wat ik gehoord heb van meerdere tweakers, is dat de LM de RN nog nog niet hebben gekregen (De gene die deze week zijn besteld) Mocht dit wel zo zijn hoor ik dat graag. Mijn LM heeft meerder mails naar de delivery gestuurd voor een RN nummer....
[ Voor 45% gewijzigd door Inspired op 05-10-2019 23:16 ]
Afgelopen maandag al
altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)
Srs? De long range kwam toch met advanced autopilot met alles erop behalve dat die echt zelf volledig rijdt? Ik zie dat de prijzen nu opeens omlaag zijn gegaan heeft dat ermee te maken dat ze nu opeens het allemaal gaan scheiden?Emptyy schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 23:11:
https://cdn.shopify.com/s...563x1024.png?v=1551521792Dannosz schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 23:54:
[...]
Srs? De long range kwam toch met advanced autopilot met alles erop behalve dat die echt zelf volledig rijdt? Ik zie dat de prijzen nu opeens omlaag zijn gegaan heeft dat ermee te maken dat ze nu opeens het allemaal gaan scheiden?
Volgens mij zijn de RN nummers random. Ik heb 10 minuten na een collega van mij besteld, maar toch is mijn RN nummer 5000 lager... Daar kun je dus niet echt iets uit afleiden.jheerink14 schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 20:59:
[...]
Ik heb donderdag besteld maar was ook de refferal vergeten, paar uuttjes later bestelling gecanceld en nieuwe besteld via referral, zat denk ik 3 uur tussen en mijn nieuwe RNnummer was ong 150 hoger dan die van 3 uur ervoor ..
Thanks for the info, ik ben benieuwd maandag.. LM had eigenlijk wel een mail verwacht.Inspired schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 23:14:
[...]
Met FSD wel.
[...]
Grote LMs verzamelen bestellingen en zetten alles 1 x per week door. Ook verwerkt Tesla niet alles instant. Kan dus wel 10 werkdagen duren.
MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]
Grand Pioneer, zal morgen beginnen met laden in San Francisco.
Verwijderd
Eigenlijk heel benieuwd wat er op het dock staat qua auto'scarpebios schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 08:44:
Grand Pioneer, zal morgen beginnen met laden in San Francisco.
Verwijderd schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 08:49:
[...]
Eigenlijk heel benieuwd wat er op het dock staat qua auto's

Geen recente foto neem ik aan?
Nee, sinds maart/april zijn er 2 pakketten:Dannosz schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 23:54:
[...]
Srs? De long range kwam toch met advanced autopilot met alles erop behalve dat die echt zelf volledig rijdt? Ik zie dat de prijzen nu opeens omlaag zijn gegaan heeft dat ermee te maken dat ze nu opeens het allemaal gaan scheiden?
AutoPilot (standaard op alle varianten van de model 3)
Full Self Driving (optie pakket dat los te bestellen is (ook nog na levering aan te kopen) voor alle varianten)
Er zit dus geen verschil qua Autopilot/autonoom rijden mogelijkheden tussen de varianten (SR+, LR en P)
Daarom snap ik niet dat ze het na een mailtje alsnog even toevoegen. Lijkt me administratief makkelijker om 1500km laden toe te voegen dan dat mensen gaan annuleren, en direct weer opnieuw bestellen (en dus adminstratief volledige bestellingen annuleren, 2000 euro terugstorten enz enz).jheerink14 schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 20:59:
[...]
Ik heb donderdag besteld maar was ook de refferal vergeten, paar uuttjes later bestelling gecanceld en nieuwe besteld via referral, zat denk ik 3 uur tussen en mijn nieuwe RNnummer was ong 150 hoger dan die van 3 uur ervoor ..
Ik ben bang van niet, maar is deze kaart is wel leuker om te bekijken dan de kaart van GoogleInspired schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 09:12:
Geen recente foto neem ik aan?
Jammer ik dacht ergens te lezen dat advanced autopilot nog meegeleverd werd maar dan heb ik dat verkeerd begrepen.. werkt auto lane change nog wel met de standaard autopilot?Smobbo schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 09:16:
[...]
Nee, sinds maart/april zijn er 2 pakketten:
AutoPilot (standaard op alle varianten van de model 3)
Full Self Driving (optie pakket dat los te bestellen is (ook nog na levering aan te kopen) voor alle varianten)
Er zit dus geen verschil qua Autopilot/autonoom rijden mogelijkheden tussen de varianten (SR+, LR en P)
Nee volgens mij alleen lane assist en adaptive cruise control standaard.
altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)
Grand Pioneer is currently awaiting the green light to enter the Bay Area, the ship should dock sometime today, delay might be due to late departure of Grand Dahlia.
#3 Q4 ship
@jpr007 @abledoc @jeremykearney @VedaPrime @TeslaOwnersUK @TeslaClubNorway @TeslaClubBE @TeslaOwnersNL https://twitter.com/morte...80747479354105856/photo/1
#3 Q4 ship
@jpr007 @abledoc @jeremykearney @VedaPrime @TeslaOwnersUK @TeslaClubNorway @TeslaClubBE @TeslaOwnersNL https://twitter.com/morte...80747479354105856/photo/1
correctRobbyNitroz schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 09:40:
Nee volgens mij alleen lane assist en adaptive cruise control standaard.
@RobbyNitroz heeft gelijk. Standaard heb je de combi van TACC en Autosteer, wat dus samen Autopilot is (hij blijft in de baan en houdt de snelheid van de voorganger aan tot een zelf ingestelde Max).Dannosz schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 09:37:
[...]
Jammer ik dacht ergens te lezen dat advanced autopilot nog meegeleverd werd maar dan heb ik dat verkeerd begrepen.. werkt auto lane change nog wel met de standaard autopilot?
FSD is Navigate on Autopilot (zelf inhalen, van de ene naar de andere snelweg rijden volgens navigatie), auto park en smart summon
Vind dat autopark ook standaard moet zijn aangezien dat op elke ford focus en golf ook zit. Aan de andere kant, ik gebruik het nooit omdat ik zelf een stuk sneller inparkeer
Verwijderd
Waarom maak je je daar zorgen om?Zebesco030 schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 23:06:
Ik heb Tesla gecontact dat ik nog geen RN heb, die zeiden dat er met LM 10 dagen overheen zouden gaan, maar dat de besteldatum leidend is voor 7 oktober, niet de RN datum...
True, navigate on autopilot was wel geluk geweest imoRobbyNitroz schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 10:37:
Vind dat autopark ook standaard moet zijn aangezien dat op elke ford focus en golf ook zit. Aan de andere kant, ik gebruik het nooit omdat ik zelf een stuk sneller inparkeer
daar word ik blij vanVerwijderd schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 09:08:
[...]
Dat is weel heel weinig grijs en heel veel wit
Dan is mijn besteldatum 12-9 ipv 19-7
Besteld op 19/7 met een restrictie op 12/9 bedoel je? Ja, dan doet Tesla niet veel tot de 12de.carpebios schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 10:59:
Dan is mijn besteldatum 12-9 ipv 19-7
19-9 hahaha. Typfoutje!
@BlakHawk Ik heb 20 sept besteld en dat is nu meer dan 15 werkdagen geleden maar heb nog steeds geen Welkom Tesla mail of een RN en deze kon de Leaseplan ook nog niet geven afgelopen vrijdag.Verwijderd schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 10:49:
[...]
Waarom maak je je daar zorgen om?
Ik heb Tesla gecontact dat ik nog geen RN heb, die zeiden dat er met LM 10 dagen overheen zouden gaan, maar dat de besteldatum leidend is voor 7 oktober, niet de RN datum...
Tesla gebeld en konden mijn order op mijn naam 06 nr email adres niet terug vinden in hun systeem

[ Voor 9% gewijzigd door Samplex op 06-10-2019 11:20 ]
Zolang er mensen rondrijden geloof ik niet dat die features goed gaat werken hier in Nederland. Sterker nog NoA zie ik pas zitten als het 100% foutloos gaat, en dat is nog niet.Dannosz schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 10:58:
[...]
True, navigate on autopilot was wel geluk geweest imo
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Die auto lane changes werken wel goed momenteel, nu moet je autopilot continue aan en uitzetten als je je richtingaanwijzers gebruikt om iemand in te halen etc. Pretty enoing lijkt mij..OMX2000 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 12:51:
[...]
Zolang er mensen rondrijden geloof ik niet dat die features goed gaat werken hier in Nederland. Sterker nog NoA zie ik pas zitten als het 100% foutloos gaat, en dat is nog niet.
Tussen vandaag en 20 september zitten 10 werkdagen. Gewoon even afwachten. Het komt echt goed.Samplex schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 11:18:
[...]
@BlakHawk Ik heb 20 sept besteld en dat is nu meer dan 15 werkdagen geleden maar heb nog steeds geen Welkom Tesla mail of een RN en deze kon de Leaseplan ook nog niet geven afgelopen vrijdag.
Tesla gebeld en konden mijn order op mijn naam 06 nr email adres niet terug vinden in hun systeem![]()
Da’s waar. Dus als hij automatisch weer aanspringt na een handmatige lanechange zou dat fijn zijn. Sterker nog dat handmatige inhaal acties zouden gebruikt kunnen worden om het model te trainen.Dannosz schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 12:54:
[...]
Die auto lane changes werken wel goed momenteel, nu moet je autopilot continue aan en uitzetten als je je richtingaanwijzers gebruikt om iemand in te halen etc. Pretty enoing lijkt mij..
Exactly!OMX2000 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 13:07:
[...]
Da’s waar. Dus als hij automatisch weer aanspringt na een handmatige lanechange zou dat fijn zijn. Sterker nog dat handmatige inhaal acties zouden gebruikt kunnen worden om het model te trainen.
Bediening van Autopilot
De instellingen van Autosteer (Beta) en Auto Lane Change zijn nu gecombineerd onder Controls > Autopilot. Wanneer Autosteer (Beta) is ingeschakeld en de richtingaanwijzer wordt bediend, wordt Auto Lane Change geactiveerd om van rijstrook te wisselen.
Staat alleen niet bij of het om standard autopilot of FSD gaat tho.
Sowieso is er weinig te vinden over verbeteringen van autopilot vs FSD.Dannosz schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 13:16:
[...]
Exactly!Lees toevallig dit over software V9 op de tesla website;
Bediening van Autopilot
De instellingen van Autosteer (Beta) en Auto Lane Change zijn nu gecombineerd onder Controls > Autopilot. Wanneer Autosteer (Beta) is ingeschakeld en de richtingaanwijzer wordt bediend, wordt Auto Lane Change geactiveerd om van rijstrook te wisselen.
RobbyNitroz schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 10:37:

Dit vraag ik mij ook nog af. Er zijn filmpjes van mensen die het "enhanced autopilot" pakket hebben aangeschaft (geen full self-drive), die de auto automatisch van rijbaan kunnen laten wisselen bij het aanzetten van de richtingaanwijzer. Het inhalen gaat alleen niet automatisch zoals bij FSD.Dannosz schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 13:16:
[...]
Exactly!Lees toevallig dit over software V9 op de tesla website;
Bediening van Autopilot
Geen idee of dit nu onderdeel is van de standaard autopilot, aangezien "enhanced autopilot" niet meer bestaat, of dat dit alleen nog werkt bij het FSD pakket.
Inhalen bij EAP gaat wel automatisch. Dat is gewoon uiteindelijk verplaatst naar FSD. Alleen niet in Europa, want dan moet je nog je richtingaanwijzer gebruiken.Aeonis schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 13:58:
[...]
Dit vraag ik mij ook nog af. Er zijn filmpjes van mensen die het "enhanced autopilot" pakket hebben aangeschaft (geen full self-drive), die de auto automatisch van rijbaan kunnen laten wisselen bij het aanzetten van de richtingaanwijzer. Het inhalen gaat alleen niet automatisch zoals bij FSD.
Geen idee of dit nu onderdeel is van de standaard autopilot, aangezien "enhanced autopilot" niet meer bestaat, of dat dit alleen nog werkt bij het FSD pakket.
AP houdt je enkel in je lane en houdt afstand / snelheid in overeenstemming met de situatie.
Oké thanks, dat dacht ik al.bottom line schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 14:09:
[...]
Inhalen bij EAP gaat wel automatisch. Dat is gewoon uiteindelijk verplaatst naar FSD. Alleen niet in Europa, want dan moet je nog je richtingaanwijzer gebruiken.
AP houdt je enkel in je lane en houdt afstand / snelheid in overeenstemming met de situatie.
Mijn model 3 komt zonder FSD, aangezien ik de meerwaarde nog minimaal vind in Nederland. (Alleen jammer dat automatisch parkeren niet bij standaard Autopilot zit). Ik verwacht dat Tesla in de toekomst vast wel een keer met een leuke actie komt om FSD bij te verkopen aan bestaande klanten, dan overweeg ik het dan wel.
[ Voor 39% gewijzigd door Aeonis op 06-10-2019 14:13 ]
Bij mij staat op de overeenkomst (4 oktober s middags besteld) nog het hogere bedrag maar bij mijn voertuig in het Tesla account het lagere bedrag. Vis ik nu naast die €1.000 verlaging? : (
Euhm, welke verlaging? Ik heb namelijk ook de 4e besteld, maar weet van niets......The_Cure schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 14:44:
Bij mij staat op de overeenkomst (4 oktober s middags besteld) nog het hogere bedrag maar bij mijn voertuig in het Tesla account het lagere bedrag. Vis ik nu naast die €1.000 verlaging? : (
Ik volg het ook niet helemaal.aip schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:36:
[...]
Euhm, welke verlaging? Ik heb namelijk ook de 4e besteld, maar weet van niets......
Net besteld (vorige geannuleerd ivm referral vergeten, sorry Tesla voor de extra administratie).
Prijs in de configurator: €52.248 (SR/blauw/zwart/trekhaak)
Prijs is mijn account: € 51.230 (Inclusief belastingen en heffingen, exclusief kortingen)
edit:
In de configurator staat nog wel:
Inclusief bestemmings- en documentatiekosten ad € 980
Inclusief verwijderingsbijdrage van € 37,50
Als ik dat optel bij de prijs in mijn account komt dat aardig overeen, dus denk niet dat er sprake is van korting.
[ Voor 19% gewijzigd door ybos op 06-10-2019 16:03 ]
Customized horn & movement sounds (coconuts being one, of course) coming to Teslas soon
Ah excuses die bestemmingskosten telt hij er dus niet bij op.
Dacht op voorgaande pagina`s gelezen te hebben dat prijs met €1.000 was gezakt.
Dacht op voorgaande pagina`s gelezen te hebben dat prijs met €1.000 was gezakt.
Ik zag deze banner net verschijnen op de configuratie site. (Je moet toch wat als je moet wachten)

GD heeft de snelheid naar 18.9 knopen opgevoerd, vol het gas erop dus. Dinsdag kunnen we hem op de Panama kanaal webcams checken, is kijken of ze hem een beetje fatsoenlijk geladen hebben
Dinsdag al?
Die melding staat er al een paar dagen. Ben benieuwd of het ook naar 12 oktober gaat, zoals Alphabet de termijn verlengd zou hebben...Recci schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 21:47:
Ik zag deze banner net verschijnen op de configuratie site. (Je moet toch wat als je moet wachten)
[Afbeelding]
Ah check!Novadecasa schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 22:36:
[...]
Die melding staat er al een paar dagen. Ben benieuwd of het ook naar 12 oktober gaat, zoals Alphabet de termijn verlengd zou hebben...
Over een weekcarpebios schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 22:33:
Dinsdag al?
Toch geen week varen naar panama kanaal?!
De boot komt zaterdag aan, en zal dan doorgezonden worden,
Hier afgelopen vrijdag na snel schakelen van de LeaseMij ook een model 3 besteld
Long Range
Aero
Trekhaak
Midnight Silver
gezien de order er pas vrijdag uit is gegaan nog geen andere info van LM terug gehad dus verder even afwachten.
Long Range
Aero
Trekhaak
Midnight Silver
gezien de order er pas vrijdag uit is gegaan nog geen andere info van LM terug gehad dus verder even afwachten.
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
Ik heb mijn M3 LR eind september besteld bij leasmaatschappij. Nog niks gehoord van Tesla. Ben benieuwd of de mijne op deze boot staat. Of zou Tesla dan al iets hebben laten horen?
Tesla model 3 LR AWD 2019, Tesla model Y rwd sr 2025
Toch wel apart dat veel van de bestellingen die door de LM zijn geplaatst, nog geen bepaalde communicatie hebben gehad van de LM of Tesla zelf. (Van de periode 25-sep t/m heden)
Dit heeft vaak ook met de LM te maken. Ze verzamelen bestellingen en zetten ze één keer per week door. Dit is bijvoorbeeld bij Leaseplan aan de orde. Dan kun je dus al een week "verliezen". Daarna moet iemand van de Tesla lease afdeling nog het nodige doen. Het kan zo maar twee weken duren voordat je een RN krijgt.afelium schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 07:42:
Ik heb mijn M3 LR eind september besteld bij leasmaatschappij. Nog niks gehoord van Tesla. Ben benieuwd of de mijne op deze boot staat. Of zou Tesla dan al iets hebben laten horen?
De boot is met een dag vertraagd, zal nu zondag de 13e aankomen voor een douane check.
Hoelang is het varen van Panama naar Zeebrugge?carpebios schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 09:54:
De boot is met een dag vertraagd, zal nu zondag de 13e aankomen voor een douane check.
Zo'n twee weken
Vraag me af wat nou de bedoeling is met die Asian Majesty en die Grand Sapphire onderaan de sheet.
Ja ik heb gebeld met Tesla en Leaseplan. Tesla geeft aan geen order te vinden en Leaseplan zegt hij is besteld..
Maybe omdat LeasePlan hem inderdaad heeft besteld maar de order is nog niet verwerkt @ Tesla, o.i.d.?Samplex schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 10:11:
[...]
Ja ik heb gebeld met Tesla en Leaseplan. Tesla geeft aan geen order te vinden en Leaseplan zegt hij is besteld..
@CRoNiXX Dat kreeg ik als antwoord via de mail vorige week:
Het e-mailadres staat goed. Het is echter wachten totdat wij de bevestiging vanuit Tesla gaan ontvangen. Dit kan – door de enorme drukte bij Tesla – zeker twee weken duren. Zodra wij meer informatie over de bestellingen hebben ontvang je een bevestiging vanuit ons.
Maar dat antwoord vond ik raar want een collega die later dan mij heeft besteld; ook bij leaseplan; kreeg namelijk wel al een mail van Tesla met RN. Daarom ging ik is navragen of er iets aan de hand met mijn bestelling.
Het e-mailadres staat goed. Het is echter wachten totdat wij de bevestiging vanuit Tesla gaan ontvangen. Dit kan – door de enorme drukte bij Tesla – zeker twee weken duren. Zodra wij meer informatie over de bestellingen hebben ontvang je een bevestiging vanuit ons.
Maar dat antwoord vond ik raar want een collega die later dan mij heeft besteld; ook bij leaseplan; kreeg namelijk wel al een mail van Tesla met RN. Daarom ging ik is navragen of er iets aan de hand met mijn bestelling.
Glovis ChallengeCRoNiXX schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 10:05:
Vraag me af wat nou de bedoeling is met die Asian Majesty en die Grand Sapphire onderaan de sheet.
staat er nu ook op. Denk dat 1 van deze zeker richting Zeebrugge gaat

Model 3
Vrijdag besteld via Athlon, hopelijk hoor ik deze week wat van Tesla. Van Athlon wel bevestiging gehad maar die geven ook aan dat ze geen inzicht hebben in de planning van Tesla. Geven wel aan verwachte levering week 49.
M3 LR
White + White Int
19"
M3 LR
White + White Int
19"
Zie staan idd, komen wel alle 3 vanuit Philladelphia, dus de reis naar Zeebrugge zou wat korten moeten zijn dan (~10 dagen).ElonDusk schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 10:25:
[...]
Glovis Challenge
Ik denk dat het allemaal een kwestie van geluk wordt. Mensen die wachten vanaf medio september of eerder hebben de meeste kans dat hun M3 op de GD staat denk ik. Maar Ik verwacht dat ze deze maanden gewoon volop hier naar toe gaan leveren en dan met aankomst gaan uitzoeken wie als eerst aan de beurt komt.
Dan is de vraag, alle mensen met een restrictie van eind oktober en een bestel datum van begin Juni. Hebben deze dan voorrang op mensen die in Augustus hebben besteld? Of komen mensen met een restrictie achteraan te staan?Dannosz schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 10:45:
Ik denk dat het allemaal een kwestie van geluk wordt. Mensen die wachten vanaf medio september of eerder hebben de meeste kans dat hun M3 op de GD staat denk ik. Maar Ik verwacht dat ze deze maanden gewoon volop hier naar toe gaan leveren en dan met aankomst gaan uitzoeken wie als eerst aan de beurt komt.
Ben ik ook wel benieuwd na. Die situatie van juni die je schets is voor mij van toepassing. Je zou zeggen dat je hier rekening mee houdt...-Morris- schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 11:01:
[...]
Dan is de vraag, alle mensen met een restrictie van eind oktober en een bestel datum van begin Juni. Hebben deze dan voorrang op mensen die in Augustus hebben besteld? Of komen mensen met een restrictie achteraan te staan?
Ah dan zitten we in het zelfde "bootje". Hopelijk is het de boot die nu onderweg is. Ik heb stad en land gezocht naar iemand die mij kan vertellen wat ik kan verwachten maar niemand weet het. Nu blijkt dat ze pas na je restrictie datum gaan kijken wat er is volgens mij en is het dus maar de vraag wat er op "voorraad" staat. Wil dus zeggen dat de kans even groot is dat wij op de volgende boot moeten wachten omdat deze model 3's allemaal al zijn vergeven aan mensen die geen restrictie hebben.
Ben bang dat deze vlieger niet opgaat en dat deze rechtstreeks naar de UK gaan.ElonDusk schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 10:25:
[...]
Glovis Challenge
https://www.teslarati.com...rt-for-faster-uk-transit/
Hoe kom je in aanmerking voor de refferal actie (1500km gratis supercharge) ik heb de Tesla nog niet besteld.
IT is what IT is
Door iemand die een heeft zijn linkje te gebruiken je kan hier meerdere terug vinden maar je mag ook die van mij gebruiken: knip, geen refferal codeseenmans schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 11:38:
Hoe kom je in aanmerking voor de refferal actie (1500km gratis supercharge) ik heb de Tesla nog niet besteld.
Als je met deze link dan je tesla besteld krijg jij en ook waar de link van is 1500 km gratis
[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 07-10-2019 12:41 ]
Denk niet dat er 3 boten naar UK gaanJvhVeld schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 11:35:
[...]
Ben bang dat deze vlieger niet opgaat en dat deze rechtstreeks naar de UK gaan.
Dan zou je verwachten dat vanuit SFO er geen of minder RHD gaan volgen. Misschien gaat er dan alleen LHD vanuit SFO.JvhVeld schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 11:35:
[...]
Ben bang dat deze vlieger niet opgaat en dat deze rechtstreeks naar de UK gaan.
Nee, in SFO ook 30% ongeveer RHD, het verbaast mij hoeveel er daarvan gemaakt en verkocht worden.
ik ga hem uiteindelijk via de leasemaatschappij bestellen. Een collega heeft zojuist van mij gevraagd of ik zijn refferal link kan doorgeven, alleen weet ik niet of het gaat werken aangezien ik hem niet bestel maar de leasemaatschappij.pepelstwan schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 11:41:
[...]
Door iemand die een heeft zijn linkje te gebruiken je kan hier meerdere terug vinden maar je mag ook die van mij gebruiken:
Als je met deze link dan je tesla besteld krijg jij en ook waar de link van is 1500 km gratis
[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 07-10-2019 12:41 ]
IT is what IT is
Je LM kan deze gewoon aan de order koppelen.eenmans schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 11:47:
[...]
ik ga hem uiteindelijk via de leasemaatschappij bestellen. Een collega heeft zojuist van mij gevraagd of ik zijn refferal link kan doorgeven, alleen weet ik niet of het gaat werken aangezien ik hem niet bestel maar de leasemaatschappij.
thx!T7D_Sneezy schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 11:58:
[...]
Je LM kan deze gewoon aan de order koppelen.
IT is what IT is
Laat ik me ook maar bijvoegen 
Op 12/09 bestelling geplaatst:
- LR model 3
- Deep blue
- Trekhaak
- Zwart/wit interieur
- Aero wheels
Vrij snel al via de App een RN nummer gekregen, afgelopen donderdag (3 okt) de "Welkom bij de familie" mail ontvangen.
Vraag daar over: er staat dat ze "uw Tesla vanaf 12/09/2019 mogen leveren". Ik neem aan dat het 12 September is (geen restrictie), ik hoop niet 9 December. Kan iemand de datumnotatie bevestigen?
Ik heb gehoord dat men bij restricties pas na de restrictie gaat bekijken wat de voorraad op dat moment is...
- LR model 3
- Deep blue
- Trekhaak
- Zwart/wit interieur
- Aero wheels
Vrij snel al via de App een RN nummer gekregen, afgelopen donderdag (3 okt) de "Welkom bij de familie" mail ontvangen.
Vraag daar over: er staat dat ze "uw Tesla vanaf 12/09/2019 mogen leveren". Ik neem aan dat het 12 September is (geen restrictie), ik hoop niet 9 December. Kan iemand de datumnotatie bevestigen?

Ik heb gehoord dat men bij restricties pas na de restrictie gaat bekijken wat de voorraad op dat moment is...
Vorige week Dinsdag heeft Athlon naar zeggen m'n M3 besteld bij Tesla, verder nog niets gehoord maar vind het spannend. 
Specs:
SR+
Wit + Zwart interieur
Aero wheels.
Gewoon lekker standaard, maar dat de eens 2100e optie parelmoer witte lak nu standaard is voelt wel goed.
Specs:
SR+
Wit + Zwart interieur
Aero wheels.
Gewoon lekker standaard, maar dat de eens 2100e optie parelmoer witte lak nu standaard is voelt wel goed.
[ Voor 40% gewijzigd door Tatteredhat op 07-10-2019 12:41 ]
heb vanmorgen de welkom mail gehad met: "...dat wij uw Tesla vanaf 13/09/2019 mogen leveren."VonAalscht schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 12:36:
- LR model 3
- Deep blue
- Trekhaak
- Zwart/wit interieur
- Aero wheels
Vraag daar over: er staat dat ze "uw Tesla vanaf 12/09/2019 mogen leveren". Ik neem aan dat het 12 September is (geen restrictie), ik hoop niet 9 December. Kan iemand de datumnotatie bevestigen?![]()
Ondertussen alleen een RN en nog geen VIN
Is maand 9. Ik had precies dezelfde twijfel en had het toen gecheckt. Ik had 10-09-19 besteld. Lang heb ik niet hoeven wachten, Ik rijd ondertussen al een week in mijn model 3 (1200km gereden)VonAalscht schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 12:36:
- LR model 3
- Deep blue
- Trekhaak
- Zwart/wit interieur
- Aero wheels
Vraag daar over: er staat dat ze "uw Tesla vanaf 12/09/2019 mogen leveren". Ik neem aan dat het 12 September is (geen restrictie), ik hoop niet 9 December. Kan iemand de datumnotatie bevestigen?![]()
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Hier zelfde model, vanaf Juli, combinatie komt weinig voor, geen vin nog.VonAalscht schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 12:36:
- LR model 3
- Deep blue
- Trekhaak
- Zwart/wit interieur
- Aero wheels
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.