Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ruudhermans78
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 30-05 10:39
mooste schreef op maandag 16 september 2019 @ 08:55:
Nou mijn journey komt ten einde met de levering van mijn TM3 afgelopen zaterdag.

01/08: Bestelling bij LM
09/08: Account met RN
13/08: VIN in Source
06/09: Levering SMS
10/09: Herhaling van de levering SMS
11/09: Bevestiging mail met kenteken
14/09: Ophalen van de auto in Tilburg

LR AWD Blauw/zwart/aero, auto had een SoC van 41%. Hoe de auto rijd weet iedereen nu wel. ;)

Succes iedereen het komend kwartaal met hun levering. Hopelijk niet te veel last van FOMO hoop ik.
Gefeliciteerd en veel plezier!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22:32
Ik blijf het herhalen, geen paniek als je geen VIN hebt in sourcecode en tegen verwachte levering aanloopt... Ik heb weken lang source gecheckt en nooit VIN gevonden, ook met zo'n chrome extension checker.

Was bang dat er iets niet goed was. Tot ik vorige week opeens vanuit het niks een SMS kreeg en de VIN stond er later ook.

Sourceverhaal is niet zo betrouwbaar is mijn ervaring. maak je niet gek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 12-07 21:00
TweakerVincent schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:21:
Ik blijf het herhalen, geen paniek als je geen VIN hebt in sourcecode en tegen verwachte levering aanloopt... Ik heb weken lang source gecheckt en nooit VIN gevonden, ook met zo'n chrome extension checker.

Was bang dat er iets niet goed was. Tot ik vorige week opeens vanuit het niks een SMS kreeg en de VIN stond er later ook.

Ja dat hoop ik dus ook mee te gaan maken. Hier nog steeds geen VIN. Iedereen om me heen (op werk en hier) krijgen VINs.

Wat is je gekozen O-) configuratie?

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_1984
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-03-2024
Heb net nog even met Tesla gechat. Een order blijft niet hangen tot einde huidige lease datum volgens de medewerker. Aan het einde van de maand nog maar een keer checken of ik een VIN nummer heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TweakerVincent
ElonDusk schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:25:
[...]

Ja dat hoop ik dus ook mee te gaan maken. Hier nog steeds geen VIN. Iedereen om me heen (op werk en hier) krijgen VINs.

Wat is je gekozen O-) configuratie?
alles standaard SR+ wit etc. 8/8 besteld, 17 september ophalen.

Komt goed als RN er maar in staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesleymaur
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:06
Tim_1984 schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:25:
Heb net nog even met Tesla gechat. Een order blijft niet hangen tot einde huidige lease datum volgens de medewerker. Aan het einde van de maand nog maar een keer checken of ik een VIN nummer heb.
En dit betekent? Dat ze niet pas gaan zoeken als de restrictiedatum eraf is? Is dat wat je bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roels1
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 06-07 13:36
TweakerVincent schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:21:

Zelfde verhaal hier, heb nog niets (wel RN), ik ben alleen een beetje zenuwachtig betreffende mijn geplande vakantie op 23 sept as. ;)

LR Zwart/Zwart/Aero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Roels1 schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:29:
[...]

Zelfde verhaal hier, heb nog niets (wel RN), ik ben alleen een beetje zenuwachtig betreffende mijn geplande vakantie op 23 sept as. ;)

LR Zwart/Zwart/Aero.
kan ik mij goed voorstellen, maar je kan data toch wijzigen? Of wilde je met de Tesla op vakantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roels1
TweakerVincent schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:31:
[...]

kan ik mij goed voorstellen, maar je kan data toch wijzigen? Of wilde je met de Tesla op vakantie?
Ja dat kan gewijzigd worden idd, maar las ergens ook iets over een 7 dagen max uitstel. Ga 8 dagen weg, zul je net zien.. maargoed, eerst maar eens een datum zien te krijgen.

Eneh, nee zuid Spanje is net ff te ver voor zo'n korte tijd (helaas!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_1984
Wesleymaur schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:27:
[...]

En dit betekent? Dat ze niet pas gaan zoeken als de restrictiedatum eraf is? Is dat wat je bedoeld?
Ik heb letterlijk gevraagd of ik me zorgen moet maken voor levering dit jaar ivm mijn huidige lease contract. Dat was niet nodig volgens de medewerker. Blijkbaar zeggen LM's hetzelfde. Ik ga er ook vanuit dat LM's heel wat modellen 'extra' bestellen ivm de nu nog gunstige bijtelling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emptyy
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 11-07 22:56
[...]

LR Zwart/Zwart/Aero.
Hier zelfde config incl full self driving. Alleen RN en verder nog niks :-( 28 aug is de auto bij Tesla bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjare
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 05-07 12:11
Zijn er nog mensen die ervaring hebben met een aflevering in Amsterdam, Maltaweg 3? Het is een car terminal en als ik de verhalen hier lees, zoek je zelf naar je auto op een parkeerplaats. Ben bang dat ik dan wel een paar uur zoet ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin_Time
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-06 00:16
24Cagri schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:55:
Zijn er nog mensen die ervaring hebben met een aflevering in Amsterdam, Maltaweg 3? Het is een car terminal en als ik de verhalen hier lees, zoek je zelf naar je auto op een parkeerplaats. Ben bang dat ik dan wel een paar uur zoet ben
Als het goed is dan unlocken ze de App een kwartier van te voren, collega van me kon hem vrij snel vinden door een paar keer te toeteren.

Elke dag dronken is ook een geregeld leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1246834

24Cagri schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:55:
Laat eerst je App activeren bij inschrijving. Dan kun je 'm lekker laten toeteren ;) Zo gevonden dan lijkt me.

Edit: Inderdaad :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjare
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 05-07 12:11
Justin_Time schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:59:
[...]

Als het goed is dan unlocken ze de App een kwartier van te voren, collega van me kon hem vrij snel vinden door een paar keer te toeteren.
Lopen er ook mensen van Tesla rond voor eventuele vragen of opmerkingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
  • Laatst online: 24-06 20:32
Hebben jullie op de één of andere manier gevraagd om de aflevering in Amsterdam te doen? Want ik heb die optie nergens gezien namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen1967
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 28-07-2023
Brainwaste schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:04:
Hebben jullie op de één of andere manier gevraagd om de aflevering in Amsterdam te doen? Want ik heb die optie nergens gezien namelijk.
Nee. Ik had Tilburg opgegeven. Nu blij want woon in A’dam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2cents
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-07 16:21
24Cagri schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:03:
[...]

Lopen er ook mensen van Tesla rond voor eventuele vragen of opmerkingen?
Yup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1238426

Anoniem: 1238426 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:02:
Kleine update:

Zojuist gebeld met Tesla Delivery, erg vriendelijke man aan de lijn (wel engelstalig, blijkbaar komt hulp nu van alle kanten). Hij kon me bevestigen dat de auto einde van volgende week opgehaald kan worden. Daarnaast kon hij me al de kentekeninformatie doorgeven. Erg handig wanneer je in Amsterdam woont en een aanvraag moet doen voor publieke laadpaal (hoe eerder, hoe beter) :D.

bestelpad:

26-07 bestelling bij LM
31-07 Tesla account met RN
18-08 VIN in source
12-09 Kenteken doorgekregen
week 38 = voorlopige levering

config: LR AWD, grijs, zwart, aero.
Nu ook een mail + SMS. Levering bij Tesla Factory Tilburg komende donderdag om 11 uur oOo oOo oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerotorescue
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-06 11:49
Gewoon een rode nemen. Dan vind je hem zo op die parkeerplaats.

Let wel dat de app niet altijd bijwerkt en toegang geeft tot de auto. Dan moet je even de app killen en opnieuw starten. Wist de meneer van Tesla die mij hielp ook niet toen ik het vroeg.

Mijn batterij zat bij oplevering op 21%. Dezelfde dag opgeladen, er staat nu €16 super charge kosten in mijn auto. Nog zien of dat van mijn creditcard wordt afgehaald. Ik vraag mij af of dat gratis superchargen op dag van aflevering dus klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zerotorescue schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:33:
Gewoon een rode nemen. Dan vind je hem zo op die parkeerplaats.

Let wel dat de app niet altijd bijwerkt en toegang geeft tot de auto. Dan moet je even de app killen en opnieuw starten. Wist de meneer van Tesla die mij hielp ook niet toen ik het vroeg.

Mijn batterij zat bij oplevering op 21%. Dezelfde dag opgeladen, er staat nu €16 super charge kosten in mijn auto. Nog zien of dat van mijn creditcard wordt afgehaald. Ik vraag mij af of dat gratis superchargen op dag van aflevering dus klopt.
Wat er staat er op je account online?

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1242634

[...]

LR Zwart/Zwart/Aero.
Hier nog eentje.
Besteld 12 juli
SR+ zwart zwart.
Bij bestelling: levering augustus.
In Rotterdam vertelde een Tesla medewerker: levering voor einde september.
7 oktober ga ik met vakantie.
Was de bedoeling met mijn nieuwe SR+
Heb geen VIN meer. ( is uit de source)
Zal wel een fiets vakantie worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 585967

Anoniem: 1242634 schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:10:
[...]

Hier nog eentje.
Besteld 12 juli
SR+ zwart zwart.
Bij bestelling: levering augustus.
In Rotterdam vertelde een Tesla medewerker: levering voor einde september.
7 oktober ga ik met vakantie.
Was de bedoeling met mijn nieuwe SR+
Heb geen VIN meer. ( is uit de source)
Zal wel een fiets vakantie worden.
Wel met een E-bike dan he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:34
Inspired schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:42:
[...]

Wat er staat er op je account online?
Waar moet je dat kunnen terugvinden? Ik heb op de dag van aflevering 'n minuut of 20 aan een SuC gehangen, maar in m'n account kan ik daar niks over terugvinden (ook niet over de referral die ik heb gebruikt, trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikonFire
  • Laatst online: 14-03-2022
Ik mag ook gaan halen bij de terminal in Amsterdam, maandag 23/9 om 12.00 uur. Moet uit Zeeland komen dus dat wordt een lange reis. Bovendien kan ik pas om een uur of 17.00 's middags daar zijn. Vrijdag de SMS beantwoord met vraag of ze willen bellen voor overleg. Ben benieuwd...

Het liefst zou ik zaterdag of, beter nog, zondag afhalen. Leveren ze op zondagen ook uit zo aan het eind van het kwartaal?'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
anboni schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:16:
[...]

Waar moet je dat kunnen terugvinden? Ik heb op de dag van aflevering 'n minuut of 20 aan een SuC gehangen, maar in m'n account kan ik daar niks over terugvinden (ook niet over de referral die ik heb gebruikt, trouwens)
Inloggen op Tesla account dan op History/Geschiedenis klikken.

Daar heb ik nu een paar sessie met 0 EUR staan. (Van referral tegoed af) En een paar betaalde sessies. De sessie op dag van ophalen staat er bij mij niet tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 13:29

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Zo, door omstandigheden (niet functionerende leasebemiddelaar) afgelopen vrijdag pas de bestelling kunnen doen bij de leasemaatschappij:

SR+/Zwart Interieur/18" Aero/White Pearl/Trekhaak

Het grote wachten is begonnen! :)

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1242634

Haha grapjas.
Ik heb een NIu e scooter.
Maar Salou is toch iets te ver met 160 km range. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
Inspired schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:21:
[...]

Inloggen op Tesla account dan op History/Geschiedenis klikken.
Dat klinkt logisch, die optie heb ik dus ook helemaal niet :P Ook niet na uitloggen/browsertabje afsluiten. Waarschijnlijk heeft dat dan gewoon wat tijd nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
anboni schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:27:
[...]

Dat klinkt logisch, die optie heb ik dus ook helemaal niet :P Ook niet na uitloggen/browsertabje afsluiten. Waarschijnlijk heeft dat dan gewoon wat tijd nodig.
Mmmm dat is gek ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowFrys
  • Laatst online: 02-06 08:40
Wachten op het volgende bootje....
https://docs.google.com/s...kLnTo6xqbdtaOI/edit#gid=0

Komt alleen de Glovis Courage nog aan deze maand? Op 19 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:49
ShadowFrys schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:31:

Via de excel staat er toch ook nog de Hoegh Oslo op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spiderjan
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-02 11:38
Hier ook even mijn route:

16/08 Proefgereden met een Long Range AWD
19/08 Proefgereden met een Standard Range Plus
19/08 Besteld, meteen RN nummer ontvangen
26/08 VIN in source, leverindicatie 19 september
13/09 SMS+mail afhaalafspraak, nog steeds zelfde VIN
18/09 Ophalen om 13:30 in Tilburg

Net binnen de maand dus, nog nooit zo snel een nieuwe auto geleverd gekregen.

Het betreft een Long Range AWD, wit exterieur, zwart interieur, 18-inch Aero

E91 | Model 3 LR/wit/zwart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crowbar
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-07 13:24
Seacara schreef op maandag 16 september 2019 @ 08:37:
Ben benieuwd. Heb een restrictie van 11 november voor afleveren nieuwe auto, volgens LM geen probleem om dit jaar nog geleverd te krijgen.

maar verhalen van dit forum en leveringsdatum van november bij nu bestellen maakt mij wel onzeker of dit nog gaat lukken.
Auto besteld rond 23/8, leverrestrictie tot 15/11. Vandaag even chat opgezocht om zeker te zijn dat de levering wel dit jaar komt en volgens de medewerker zou dit geen enkel punt moeten zijn. De restrictie houdt mijn order niet tegen voor levering in 2019.

Nu hopen dat het ook echt zo is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Crowbar schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:35:
[...]

Auto besteld rond 23/8, leverrestrictie tot 15/11. Vandaag even chat opgezocht om zeker te zijn dat de levering wel dit jaar komt en volgens de medewerker zou dit geen enkel punt moeten zijn. De restrictie houdt mijn order niet tegen voor levering in 2019.

Nu hopen dat het ook echt zo is :)
Dat hoop ik ook, voor mij staat levering nu voor week 51. FOMO hakt er flink in hier, eerder afkopen lijkt een goede optie.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhrgamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-01 14:17
ShadowFrys schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:31:

Er gaan 5300 auto's op de Hoegh Oslo. Denk toch nog kans om deze maand een hoop auto's geleverd te krijgen:

Edit:

Op die Glovis Courage maar liefst 6000 auto's. Er vanuit gaande dat dat allemaal M3's zijn moet er toch wel een auto voor iedere Tweaker tussen zitten.

Afgelopen donderdag 12/09, 2 auto's besteld:

M3 Performance wit/wit.
M3 SR+ Wit / Zwart / Trekhaak.

Van de Performance al een Vin in broncode vandaag 16/09.

Ben benieuwd hoelang het gaat duren :-D

Via de webshop ook twee Tesla Laad dinges gekocht, weet iemand hoelang dat duurt ongeveer? Nergens een levertijd of track and trace ofzo.

[ Voor 9% gewijzigd door vhrgamer op 16-09-2019 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt het dat je je huidige lease auto niet meer kan achterlaten bij Tesla? Mensen die hier onlangs tegenaan zijn gelopen? Blijkt namelijk dat LM (Alphabet) niks voor je regelt, ze verwijzen je door naar een inleverpunt op 8km afstand, waar je met OV 45 min. over doet om te komen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

vhrgamer schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:40:
[...]
Via de webshop ook twee Tesla Laad dinges gekocht, weet iemand hoelang dat duurt ongeveer? Nergens een levertijd of track and trace ofzo.
Wat voor "dinges"? Oplaadkabels voor je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhrgamer
Devster schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:41:
[...]

Wat voor "dinges"? Oplaadkabels voor je telefoon?
Excuus, ik bedoel de Sliver Wall Connector met 7,5 meter kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2cents
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-07 16:21
vhrgamer schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:42:
[...]

Excuus, ik bedoel de Sliver Wall Connector met 7,5 meter kabel.
Bij mij duurde dit 2 werkdagen. SMS van DHL met tracking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-07 11:56
Anoniem: 1238426 schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:40:
Klopt het dat je je huidige lease auto niet meer kan achterlaten bij Tesla? Mensen die hier onlangs tegenaan zijn gelopen? Blijkt namelijk dat LM (Alphabet) niks voor je regelt, ze verwijzen je door naar een inleverpunt op 8km afstand, waar je met OV 45 min. over doet om te komen... :(
Ik zit in hetzelfde schuitje, mag 'm achterlaten bij een inleverpunt. Ik laat het even afhangen van het ophaaltijdstip, anders lever ik hem bij mij in de buurt in. :F

Edit: als jullie naar 'VIN in de source' kijken, gaat het dan om de hidden input of staat 'ie in het stuk JavaScript?

[ Voor 9% gewijzigd door Nexz op 16-09-2019 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nexz schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:46:
[...]

Ik zit in hetzelfde schuitje, mag 'm achterlaten bij een inleverpunt. Ik laat het even afhangen van het ophaaltijdstip, anders lever ik hem bij mij in de buurt in. :F

Edit: als jullie naar 'VIN in de source' kijken, gaat het dan om de hidden input of staat 'ie in het stuk JavaScript?
En dan met OV naar Tilburg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexz
Mijn vader is gepensioneerd dus ik heb hem gecharterd :+...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roels1
Nexz schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:50:
[...]

Mijn vader is gepensioneerd dus ik heb hem gecharterd :+...
Tof van je dat hij dan in de 3 terug naar huis mag rijden! >:) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

ALSET in "Het grote Tesla Levering topic"...ze verwijzen je door naar een inleverpunt op 8km afstand, waar je met OV 45 min. over doet om te komen... :(
Dan kun je beter een taxi bellen, lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesleymaur
Roels1 schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:51:
[...]

Tof van je dat hij dan in de 3 terug naar huis mag rijden! >:) :)
Krijgt hij hem dan wel mee? Volgens mij moet de eigenaar / leaserijder de auto ophalen. OF zijn er mensen waarbij dit goed ging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexz
Wesleymaur schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:59:
[...]

Krijgt hij hem dan wel mee? Volgens mij moet de eigenaar / leaserijder de auto ophalen. OF zijn er mensen waarbij dit goed ging?
Nee nee, ik ga hem zelf halen, m'n vader brengt me enkel naar het Delivery Center :).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bla65
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 29-06 16:24
Mijn laatste reactie in dit topic: zaterdag om 19.00 mocht ik mijn witte LR AWD met trekhaak ophalen. Ik was er (uiteraard) veel te vroeg maar werd meteen geholpen en naar de parkeerplaats gebracht waar ik gelukkig mijn kenteken meteen al zag, er staan er een "paar". Rondje er omheen, even schrikken van hoe een achterportier open leek te staan terwijl hij echt wel dicht zat. Dat is meteen bij het uitchecken door een keurige monteur afgesteld, net zoals de strips en de andere deur. Daarna met een grote grijns naar huis, met 38% lading prima te doen.
Een totaal nieuwe ervaring van "afleveren" (doet me denken aan het dozenschuiven van PC-privé projecten voor de oudere jongeren onder ons), nog geen auto gehad waarvan naden zo slordig aansluiten maar ook nog nooit zoveel plezier gehad bij het rijden (en dan kom ik uit een Mercedes).
Succes met het wachten op je afleverafspraak en laat je niet gek maken door alle berichten over issues. Als iedereen bij een (nog duurder) nieuwbouwhuis ook zo kritisch zou zijn dan zou er geen huis opgeleverd worden ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDT
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-10-2023

BDT

Bla65 schreef op maandag 16 september 2019 @ 12:01:
Mijn laatste reactie in dit topic: zaterdag om 19.00 mocht ik mijn witte LR AWD met trekhaak ophalen. Ik was er (uiteraard) veel te vroeg maar werd meteen geholpen en naar de parkeerplaats gebracht waar ik gelukkig mijn kenteken meteen al zag, er staan er een "paar". Rondje er omheen, even schrikken van hoe een achterportier open leek te staan terwijl hij echt wel dicht zat. Dat is meteen bij het uitchecken door een keurige monteur afgesteld, net zoals de strips en de andere deur. Daarna met een grote grijns naar huis, met 38% lading prima te doen.
Een totaal nieuwe ervaring van "afleveren" (doet me denken aan het dozenschuiven van PC-privé projecten voor de oudere jongeren onder ons), nog geen auto gehad waarvan naden zo slordig aansluiten maar ook nog nooit zoveel plezier gehad bij het rijden (en dan kom ik uit een Mercedes).
Succes met het wachten op je afleverafspraak en laat je niet gek maken door alle berichten over issues. Als iedereen bij een (nog duurder) nieuwbouwhuis ook zo kritisch zou zijn dan zou er geen huis opgeleverd worden ;w
Nou bij mijn huis had ik ook flink wat punten opgegeven hoor. Huis is idd een heeeeel stuk meer geld dan een Tesla.

In other news: afspraak staat in mijn tesla account 20 sept om 8:00 tilburg. Geen SMS of mail gehad, dus maar even gebeld zojuist.

Wat blijkt, in de delivery planning stond ik niet, in een ander systeem zag hij ook 20 sept 8:00 en dat ik positief op de SMS had gereageerd :? Mijn nummer is correct bekend bij Tesla. Nooit SMS gehad en dus ook nooit gereageerd. Hij ging iets in gang zetten omdat hij het ook niet snapte en ik krijg (hopelijk snel) duidelijkheid per SMS... De auto stond trouwens in Belgie zei hij en hij wist niet of het transport geregeld was.

Ben benieuwd hoe dit verder gaat. Ik moet om 15:00 in noord frankrijk zijn, dus ik ben benieuwd of dat gaat lukken.

BTW, zijn er hier LM rijders via Athlon? En heb je dan referal KM's van de bestelling zij hebben gedaan? Zou mooi zijn voor de superchargers.

Sega till I die!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:45
Er werd op de chat gezegd dat ze niks kon inzien van mijn bestelling via de LM voor een RN en verwees mij naar een e-mail adres, maar ik vind nergens een telefoonnummer om naar toe te bellen...

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BDT

BDT

carpebios schreef op maandag 16 september 2019 @ 12:17:
Er werd op de chat gezegd dat ze niks kon inzien van mijn bestelling via de LM voor een RN en verwees mij naar een e-mail adres, maar ik vind nergens een telefoonnummer om naar toe te bellen...
Bij de bestelling van de LM kreeg ik contactgegevens mee waar ik zelf contact mee mocht houden. Misschien dus nog even bij je LM navragen

Sega till I die!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Dank. Heb de LM gemaild!
Edit: krijg als reactie dit:

Dat klopt er is nog geen reserveringsnummer bekend, de bestelling ligt
bij Tesla. Zodra zij een reserveringsnummer hebben aangemaakt nemen
zij contact met je op.

[ Voor 80% gewijzigd door carpebios op 16-09-2019 13:06 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CurtPoindexter
  • Registratie: Februari 2017
  • Niet online
Anoniem: 1238426 schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:40:
Hoe streng is jouw LM? Ik heb die van mij een dag later ingeleverd. Net zo makkelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thechip
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 23:33
Yeah vandaag ook een model 3 besteld. SR zwart. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesleymaur
Ik heb telefonisch een restrictie voor 1 okt. eraf laten halen door de LM. Maar je krijgt nergens een bevestiging van door Tesla. Zijn er mensen die dit hebben laten doen en wel een bevestiging hebben gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
  • Laatst online: 04-12-2024
Wesleymaur schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:09:
Ik heb telefonisch een restrictie voor 1 okt. eraf laten halen door de LM. Maar je krijgt nergens een bevestiging van door Tesla. Zijn er mensen die dit hebben laten doen en wel een bevestiging hebben gekregen?
Ik heb een bevestiging per email gehad, alleen nadat ik er zelf om vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesleymaur
Zahariac schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:15:
[...]

Ik heb een bevestiging per email gehad, alleen nadat ik er zelf om vroeg.
ah okay...bedankt.

Met de verwerkingstijd van 1,5 week bij Tesla Delivery NL maakt het waarschijnlijk toch niets meer uit... over 1,5 week is al bijna 1 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Laatst online: 13-05 00:51
Wesleymaur schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:09:
Ik kreeg op dezelfde dag de mail dat ze per die datum een auto mochten gaan leveren... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou er deze week nog een SMS bommetje vallen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
Anoniem: 1246834 schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:29:
Hahahahaha... jij vraagt en zij draaien...

Update:

- 31/07 bestelling bij LM
- 03/09 leasecontract getekend en bevestigd bij LM
- 04/09 schriftelijke bevestiging van bestelling bij Tesla door LM
- 05/09 Tesla account ontvangen + RN
- 09/09 Bleek toch een leverrestrictie te hebben => laten verwijderen door LM
- 12/09 Leverrestrictie bleek toch niet verwijderd te zijn... nogmaals gevraagd te verwijderen... |:(
- 12/09 Mail Tesla Delivery NL met bevestiging verwijdering leverrestrictie >:)
- 12/09 VIN in source :D
- 16/09 SMS met levering voor volgende week 23/09 oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Laatst online: 12-07 21:00
Ninjetsu NL schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:34:
[...]

Update:

- 12/09 Leverrestrictie bleek toch niet verwijderd te zijn... nogmaals gevraagd te verwijderen... |:(
Nice!

Hoe kwam je erachter dat er een leverrestrictie op zat?

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-07 22:28
Anoniem: 1246834 schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:29:
Ik hoop het. Telefonisch gehoord dat mijn levering gepland staat voor 21 september in Amsterdam. De auto staat nu nog in Zeebrugge maar gaat met transport rechtstreeks naar Amsterdam heb ik begrepen.

Aangezien ik nog geen SMS heb gehad en de levering binnen 7 dagen al is toch maar even gecheckt via de chat, levering is nog steeds op schema. De chat mevrouw heeft intern gemaild naar het delivery team en ik zou vandaag en uiterlijk morgen wat moeten horen.

Of dit een SMS bom voor iedereen gaat zijn of enkel een SMS voor mijn levering weet ik niet.

Nog meer mensen die een geplande leverdatum hebben binnen 7 dagen en nog geen SMS gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Update:

Tof man, gefeliciteerd.
Is echter nog geen bommetje ;)
Zal ik de vraag hier blijven herhalen? Misschien dat we dan één voor één een SMS krijgen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowFrys
  • Laatst online: 02-06 08:40
Anoniem: 1246834 schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:37:
[...]

Tof man, gefeliciteerd.
Is echter nog geen bommetje ;)
Zal ik de vraag hier blijven herhalen? Misschien dat we dan één voor één een SMS krijgen :Y
Sturen ze die SMS ongeveer 1 week van te voren?
Ik heb een verwachte leverdatum van 27 september, dus de 20e een SMS.......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anboni
Dan lees ik hier allemaal mensen over de chat, maar hoe werkt dat ding dan? Iedere keer als ik op die knop klik, wordt 'ie grijs en krijg ik een stopbord icoon. Daarna blijft 'ie ook grijs tot ik de pagina refresh. Of zitten jullie de chat met z'n allen te misbruiken met ongeduldige leveringsvragen die helemaal niet in die chat thuishoren? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
anboni schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:40:
Dan lees ik hier allemaal mensen over de chat, maar hoe werkt dat ding dan? Iedere keer als ik op die knop klik, wordt 'ie grijs en krijg ik een stopbord icoon. Daarna blijft 'ie ook grijs tot ik de pagina refresh. Of zitten jullie de chat met z'n allen te misbruiken met ongeduldige leveringsvragen die helemaal niet in die chat thuishoren? :(
Dat laatste waarschijnlijk... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
anboni schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:40:
Heb je ook al even gewoon gewacht? Ik moet namelijk een paar seconden wachten voordat ik de knop kan gebruiken. Bij mij staat hij eerst ook op grijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
ElonDusk schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:34:
[...]

Nice!

Hoe kwam je erachter dat er een leverrestrictie op zat?
Doordat mijn wagenparkbeheerder dat aangaf EN de LM. Toen via de get-list query erachter gekomen dat ook Tesla die op de documentatie had staan :>

Vervolgens laten verwijderen samen met die van een collega die hem op 31/12 had staan... alleen die van mij is direct door gevallen en bij hem nog steeds niks... 8)7 Zoals al eerder aangehaald... vage processen bij Tesla...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anboni
Zahariac schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:42:
[...]

Heb je ook al even gewoon gewacht? Ik moet namelijk een paar seconden wachten voordat ik de knop kan gebruiken. Bij mij staat hij eerst ook op grijs.
Ja, ik refresh de pagina, dan wacht ik 'n paar seconden tot 'ie klikbaar wordt, dan klik ik en wordt 'ie weer permanent grijs.

*edit* blijkbaar ligt Chrome dwars. In Opera krijg ik wel 'n pop-in venstertje waar ik m'n gegevens kan invullen.

[ Voor 12% gewijzigd door anboni op 16-09-2019 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07 18:41

jefjef

learning by doing

YES, sms Uw model 3 levering is gepland op 21-09 om 17:00 uur in Tilburg, log aub in op uw account om uw leveringsprofiel te voltooien is binnen!
Wat is mijn leveringsprofiel? kom deze niet tegen als ik inlog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
anboni schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:44:
[...]

Ja, ik refresh de pagina, dan wacht ik 'n paar seconden tot 'ie klikbaar wordt, dan klik ik en wordt 'ie weer permanent grijs.
Heb je iets van een javascript blokker aan? Ik kom er namelijk wel doorheen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-07 20:15
anboni schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:44:
[...]

*edit* blijkbaar ligt Chrome dwars. In Opera krijg ik wel 'n pop-in venstertje waar ik m'n gegevens kan invullen.
Mocht je een blocker hebben, let er even op dat je Salesforce Live Agent whitelist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 20:59
jefjef schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:47:
YES, sms Uw model 3 levering is gepland op 21-09 om 17:00 uur in Tilburg, log aub in op uw account om uw leveringsprofiel te voltooien is binnen!
Dan is er misschien een typo gemaakt tijdens het doorgeven van je account. Ik had hetzelfde, maar het verkeerde mail adres was doorgeven. Dit heb ik achteraf via de chat gelukkig kunnen wijzigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anboni
OllieMongollie schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:49:
[...]

Mocht je een blocker hebben, let er even op dat je Salesforce Live Agent whitelist.
Oh, dat zou inderdaad kunnen. Ik heb privacy badger en adguard uit staan voor tesla.com, maar als het in de achtergrond een hele andere site laadt, gaat het daar waarschijnlijk mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
jefjef schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:47:
De periode tussen sms en levering wordt volgens mij ook steeds korter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-07 10:08
Net een sms gekregen, 20-9 Tilburg 😎
Binnen 2weken na bestellen, dat vind ik weg snel!

Sr+/grijs/zwart/aero

[ Voor 5% gewijzigd door -Jaap-io op 16-09-2019 14:57 ]

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudhermans78
[...]

Update:

Dan ben ik zo te zien ook bijna aan de beurt! 2-8 besteld.... voorlopige indicatie is de 27e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudhermans78
ShadowFrys schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:39:
[...]

Sturen ze die SMS ongeveer 1 week van te voren?
Ik heb een verwachte leverdatum van 27 september, dus de 20e een SMS.......
Ik heb ze ook al korter dan een week voorbij zien komen vorige week, 4 dagen zelfs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhrgamer
2 Tesla's besteld.

1 van de 2:

12/09 besteld
16/09 sms
21/09 ophalen in tilburg

echt bizar snel

gaat om SR+ Wit, Aero, trekhaak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joke_name
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:06
carpebios schreef op maandag 16 september 2019 @ 12:17:
De verwerkingstijd van LM bestellingen is ongeveer 1,5 week.
Dan krijg je een RN nummer en wordt er een auto voor je gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Je zou zeggen dat dat toch dezelfde looptijd heeft als een gewone bestelling, er wordt betaald en dan een RN. Ik wacht dan nog maar een weekje, hopelijk dan een RN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin_Time
  • Laatst online: 29-06 00:16
Afgelopen vrijdag was de website geupdate dat ik mijn M3 23 September mag ophalen.
Vanmorgen nog "even" gebeld of ik het aflever moment een paar uurtjes mag verzetten was geen probleem.

Ophalen in Amsterdam.

Scoreboard:
7-8 LR Perl White/zwart interieur/aero wheels 18" besteld door LM alphabet
9-8 tesla account gekregen met een RN
19-8 welkom email van deliverynl@tesla.com
22-8 vin nr in code (alleen via de "speciale" product-finalize pagina)
13-9 via de site een datum gekregen (23-9)
16-9 via de telefoon tijdstip aflevering verplaatst + bevestigings email)

Tot nu toe geen SMS gekregen was ook niet nodig volgens de deliverynl kerel, alles is goed zo.

Elke dag dronken is ook een geregeld leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexz
Volgens mij maak ik gebruik van een verkeerde chat, aangezien ik altijd (ongeveer) het volgende terugkrijg:

"I understand your inquiry. However, we are only able to assist with technical queries or question about your vehicle over the chat." :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDT

BDT

Hatsjoe schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:35:
[...]

Ik hoop het. Telefonisch gehoord dat mijn levering gepland staat voor 21 september in Amsterdam. De auto staat nu nog in Zeebrugge maar gaat met transport rechtstreeks naar Amsterdam heb ik begrepen.

Aangezien ik nog geen SMS heb gehad en de levering binnen 7 dagen al is toch maar even gecheckt via de chat, levering is nog steeds op schema. De chat mevrouw heeft intern gemaild naar het delivery team en ik zou vandaag en uiterlijk morgen wat moeten horen.

Of dit een SMS bom voor iedereen gaat zijn of enkel een SMS voor mijn levering weet ik niet.

Nog meer mensen die een geplande leverdatum hebben binnen 7 dagen en nog geen SMS gehad?
Jep ik. Vrijdag in mijn account zichtbaar, geen bericht gehad. Bij Tesla wisten ze ook niet meer dan dat de auto in Zeebrugge is nog...

Hopelijk vandaag of morgen meer
Justin_Time schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:09:
Afgelopen vrijdag was de website geupdate dat ik mijn M3 23 September mag ophalen.
Vanmorgen nog "even" gebeld of ik het aflever moment een paar uurtjes mag verzetten was geen probleem.

Ophalen in Amsterdam.

Scoreboard:
7-8 LR Perl White/zwart interieur/aero wheels 18" besteld door LM alphabet
9-8 tesla account gekregen met een RN
19-8 welkom email van deliverynl@tesla.com
22-8 vin nr in code (alleen via de "speciale" product-finalize pagina)
13-9 via de site een datum gekregen (23-9)
16-9 via de telefoon tijdstip aflevering verplaatst + bevestigings email)

Tot nu toe geen SMS gekregen was ook niet nodig volgens de deliverynl kerel, alles is goed zo.
Ik had dus ook gebeld met de vraag of het 2 uur verschoven kon worden... Maar die zei: wacht eerst maar een SMS af, die tijd in je account is nog niet helemaal vast :?

Vreemd hoor. Nu zie ik dus ook mensen die vandaag een SMS hebben gekregen. Dus wellicht volgt het nog, maar ik heb geen SMS, geen mail en wel een datum in het account staan.

Morgen bel ik wel weer als ik niks heb gehad vandaag, ik ga niet voor jan doedel naar tilburg natuurlijk

[ Voor 39% gewijzigd door BDT op 16-09-2019 15:21 ]

Sega till I die!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
Nexz schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:11:
Volgens mij maak ik gebruik van een verkeerde chat, aangezien ik altijd (ongeveer) het volgende terugkrijg:

"I understand your inquiry. However, we are only able to assist with technical queries or question about your vehicle over the chat." :X
Ligt een beetje aan wie je aan de andere kant hebt EN aan wat voor informatie jij diegene al kan geven. Fishing expeditions doen ze nu niet meer aan heb ik het idee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joke_name
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:06
carpebios schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:03:
Je zou zeggen dat dat toch dezelfde looptijd heeft als een gewone bestelling, er wordt betaald en dan een RN. Ik wacht dan nog maar een weekje, hopelijk dan een RN.
Nee, klopt niet wat je zegt.

LM is een ander proces, ze sturen een formulier op wat handmatig wordt verwerkt.

De LM heeft natuurlijk geen zin om elke keer 2.000 euro te betalen als voorschot.

Dit zijn speciale formulieren.

Berijdergegevens staan erop, maar ook waar de factuur van de auto heen enzovoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexz
Ninjetsu NL schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:18:
[...]

Ligt een beetje aan wie je aan de andere kant hebt EN aan wat voor informatie jij diegene al kan geven. Fishing expeditions doen ze nu niet meer aan heb ik het idee :P
Fishing expeditions _O-. Nee gaat mij erom of de leverrestrictie er vanaf is. Iemand van Tesla heeft gezegd 'gaan we doen' maar of het nou ook echt doorgevoerd is. In mijn documenten (met get-list) staat in ieder geval nog de oude restrictie.

Edit: morgen toch in A'dam-ZO te vinden, dan maar even langs de dealer om het na te vragen.

[ Voor 8% gewijzigd door Nexz op 16-09-2019 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
Nexz schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:21:
[...]

Fishing expeditions _O-. Nee gaat mij erom of de leverrestrictie er vanaf is. Iemand van Tesla heeft gezegd 'gaan we doen' maar of het nou ook echt doorgevoerd is. In mijn documenten (met get-list) staat in ieder geval nog de oude restrictie.

Edit: morgen toch in A'dam-ZO te vinden, dan maar even langs de dealer om het na te vragen.
Hehe, duidelijk! Ik kreeg zodra het was doorgevoerd direct een mailtje in ieder geval, maar bij anderen komt er niets. Zoals al vaker aangegeven in dit topic is niks hetzelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Inmiddels is ook hier het wachten begonnen :) SR+/Wit/Std/Aero/Trekhaak

- Besteld bij LP 29/08
- Bestelling doorgezet naar Tesla 04/09
- Reservering verschenen in Tesla account met RN 13/09
- Orderbevestiging van LP 16/09 (levering gepland week 44).

Heb echter nooit een email van Tesla ontvangen, dus vraag me af of er ergens toch een leverrestrictie is (heb ook geen documenten in account). Even checken bij de LM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoannaDark
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 08-02-2022
Het kan ook erg slecht gaan:

- 23/8 besteld uit Inventory (Sr+,/zwart/Aero/Trekhaak) vanwege 'snelle levering'
- Gelijk eindfactuur, voorlopige datum 17/9.
- In totaal 5 facturen gekregen, laatste met datum 26/9.
- Op alle 5 facturen steeds dezelfde VIN.
- Die VIN is nu ontkoppeld. Ik mag einde van de week bellen om te kijken of ze een rematch kunnen maken....Verder kon de - overigens vriendelijke - medewerker mij niets vertellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
JoannaDark schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:51:
Het kan ook erg slecht gaan:

- 23/8 besteld uit Inventory (Sr+,/zwart/Aero/Trekhaak) vanwege 'snelle levering'
- Gelijk eindfactuur, voorlopige datum 17/9.
- In totaal 5 facturen gekregen, laatste met datum 26/9.
- Op alle 5 facturen steeds dezelfde VIN.
- Die VIN is nu ontkoppeld. Ik mag einde van de week bellen om te kijken of ze een rematch kunnen maken....Verder kon de - overigens vriendelijke - medewerker mij niets vertellen..
Wow, wat een hel - al 3 weken wachten. Dat gaat inderdaad 'erg slecht'.

Ze verkopen als warme broodjes, maar het produceren, toewijzen en leveren gaat wel iets anders dan bij warme broodjes hé... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram_Ram
  • Laatst online: 16-03-2023
[...]

Update:

Vraagje, is deze datum nu ook in je account zichtbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
Nexz schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:21:
[...]

hoe kom jij bij die docs (hoe werkt dat get-list)?

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoannaDark
MrAcid schreef op maandag 16 september 2019 @ 16:04:
[...]

Wow, wat een hel - al 3 weken wachten. Dat gaat inderdaad 'erg slecht'.

Ze verkopen als warme broodjes, maar het produceren, toewijzen en leveren gaat wel iets anders dan bij warme broodjes hé... :X
Jij heet natuurlijk niet voor niets mr. Acid ;)

Tsja, ik koop hem zelf (en heb mijn eigen auto verkocht, dus die moet ook geleverd worden aan een koper). Het is voor mij, niet zoals voor minsten 90% hier denk ik, het inwisselen van de ene leaseauto voor de andere.

Als ze dan niets kunnen vertellen over wanneer wel, dan is dat best frustrerend ja. Zeker als ze zelf beloven dat de auto's uit de inventory sneller beschikbaar zijn voor levering en ze de auto die ik uit de inventory heb gekocht (want daar stond die VIN bij) aan iemand anders hebben gegeven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_1984
Jazzle schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:46:
Inmiddels is ook hier het wachten begonnen :) SR+/Wit/Std/Aero/Trekhaak

- Besteld bij LP 29/08
- Bestelling doorgezet naar Tesla 04/09
- Reservering verschenen in Tesla account met RN 13/09
- Orderbevestiging van LP 16/09 (levering gepland week 44).

Heb echter nooit een email van Tesla ontvangen, dus vraag me af of er ergens toch een leverrestrictie is (heb ook geen documenten in account). Even checken bij de LM.
Zie je hier niks:
https://www.tesla.com/tes...document/order-agreement/

Bij mij staat er:
Voorkeur levering
Niet eerder dan 16/10/2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
JoannaDark schreef op maandag 16 september 2019 @ 16:15:
[...]

Jij heet natuurlijk niet voor niets mr. Acid ;)

Tsja, ik koop hem zelf (en heb mijn eigen auto verkocht, dus die moet ook geleverd worden aan een koper). Het is voor mij, niet zoals voor minsten 90% hier denk ik, het inwisselen van de ene leaseauto voor de andere.

Als ze dan niets kunnen vertellen over wanneer wel, dan is dat best frustrerend ja. Zeker als ze zelf beloven dat de auto's uit de inventory sneller beschikbaar zijn voor levering en ze de auto die ik uit de inventory heb gekocht (want daar stond die VIN bij) aan iemand anders hebben gegeven....
De leaserijders hier zijn nog veel erger met hun ongeduld. ;)

Maar wacht het gewoon rustig even af. Die VIN's worden al in een heel vroeg stadium gekoppeld dus wie weet is het beoogde model beschadigd van de boot gekomen, dan heb je ook liever dat ze 'm niet leveren en een andere voor je zoeken. :) Ze zullen 'm heel graag in september willen leveren ivm kwartaalcijfers van afleveringen dus reken maar dat er wordt gerend (hopelijk ook voor jou specifiek).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
Tim_1984 schreef op maandag 16 september 2019 @ 16:21:
[...]

Zie je hier niks:

Bij mij staat er:
Voorkeur levering
thanks, dat beantwoord ook meteen mijn vraag. Ik wist het ook eigenlijk wel, heb besteld op 11-09-2019 en bij mij staat er voorkeur levering niet eerder dan 11-09-2019. Komt helemaal goed dus.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wesleymaur
anti elppa schreef op maandag 16 september 2019 @ 16:24:
[...]

thanks, dat beantwoord ook meteen mijn vraag. Ik wist het ook eigenlijk wel, heb besteld op 11-09-2019 en bij mij staat er voorkeur levering niet eerder dan 11-09-2019. Komt helemaal goed dus.
Juist. Tip voor degene die nog gaat bestellen: laat die restrictiedatum achterwege als dat kan. Zorg ervoor dat je (indien mogelijk) dus altijd aangeeft dat de auto zsm mag worden geleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoannaDark
MrAcid schreef op maandag 16 september 2019 @ 16:23:
[...]

De leaserijders hier zijn nog veel erger met hun ongeduld. ;)

Maar wacht het gewoon rustig even af. Die VIN's worden al in een heel vroeg stadium gekoppeld dus wie weet is het beoogde model beschadigd van de boot gekomen, dan heb je ook liever dat ze 'm niet leveren en een andere voor je zoeken. :) Ze zullen 'm heel graag in september willen leveren ivm kwartaalcijfers van afleveringen dus reken maar dat er wordt gerend (hopelijk ook voor jou specifiek).
Ha, zo zuur ben je dus niet d:)b

Bedankt voor de opsteker! (y)

Ik mag donderdag weer bellen als ik dan niets heb gehoord :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Tim_1984 schreef op maandag 16 september 2019 @ 16:21:
[...]

Zie je hier niks:

Bij mij staat er:
Voorkeur levering
Inmiddels gevonden dat de leverrestrictie er wel op zit, tot 01-11 :( Leaseplan heeft nu doorgegeven aan Tesla dat deze eraf moet, maar dat zal wel weer even duren voordat Tesla dat verwerkt.
Pagina: 1 ... 57 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.