Alphabet heeft alle bestellers die de auto niet meer ontvangen gebeld met een alternatief.GaryThaBomber schreef op donderdag 12 december 2019 @ 17:03:
Hallo eenieder,
Ik lees hier al zo'n 5 weken met stijgende verbazing mee en heb eindelijk de moeite genomen me aan te melden om zodoende mijn beklag te doen. Het is mij na 1000+ pagina's wel duidelijk. Alle Excel sheets en lumineuze theorieรซn ten spijt, er simpelweg geen peil op te trekken. Tesla's wegen zijn ondoorgrondelijk.
Mijn situatie:
4-10 bestelling geplaatst (via Alphabet) voor een MSM LR AWD, met witte bekleding en aero velgen (andere niet toegestaan door werkgever)
op 10-10 een welkomstmail van Tesla.
sinds 25-10 een reserveringsnummer (RN109635***) maar dit kan ook eerder zijn geweest
sinds 26-11 een VIN. eindigend op 70957
Vandaag ben ik naar Tesla Ehv gegaan, om een status update te vragen. Bellen vind ik sneu en frustreert de processen en op de mail krijg je geen reactie.
Lang verhaal kort, meneer uw auto staat op de boot en staat de 27ste op de kade!!! November bedoelt u? euh...nee, december ! Maar hij wordt nog dit jaar uitgeleverd.
Man, ik zie het somber in. Hopelijk zit ik ernaast maar ik geloof dat ik die 4% wel op mijn buik kan schrijven. Maar ik ga sowieso niet meer wisselen. Ik neem die 8%, maar eigenlijk is het een grof schandaal aangezien ik toch ruim voor 14-10 besteld had.
Dit wordt een sobere kerstVoor vrouwlief althans.
Als je niet gebeld bent, hoef je je geen zorgen te maken.