Vandaag Tesla gesproken, meneer aan de telefoon noemde de versie die ik besteld hebt de "Base Performance". Dat is dus een LR AWD Performance zonder de 20" spoiler en rode remmen. Dus gewoon een LR AWD maar dan met 462pk.
Ik had die term nog niet eerder gehoord.
Update met tijdlijn:
19-06 bestelling geplaatst met direct RN en account etc (LR AWD 19" wit wit trekhaak)
29-07 kom ik er achter dat er een leveringsristrictie op zat tot 28-07
13-08 Mail naar Tesla vanuit LM met aanvraag om voorraadmodel te nemen (LR AWD P 19" wit wit trekhaak)
13-08 VIN van voorraadmodel gekoppeld
13-08 Leverings E-mail met verwachte levering tussen 19 en 26 aug
14-08 VIN verdwenen uit account
14-08 Later op die dag na wat mailen vanuit LM met Tesla VIN Van voorraadauto weer in account
15-08 Wederom VIN van voorraadauto weggehaald, mail vanuit LM naar Tesla
16-08 Maitje vanuit Tesla dat ze het gaan uitzoeken en met de vraag of het klopt dat dat de configuratie verandert is (dat klopt)
17-08 Voor de zekerheid zelf een Model 3 uit voorraad prive besteld, als backup
19-08 Mailtje vanuit Tesla met leverdatum/tijd voor volgende week voor prive bestelling
20-08 Hoop opgegeven aangezien ik nog geen VIN had al en Tesla niet te bereiken is
20-08 Mailtje naar LM of ze Tesla willen mailen om mijn eigen prive bestelling om te zetten naar LM bestelling
20-08 Mailtje vanuit Tesla dat de eerste voorraad auto nu goed gekoppeld is, configuratie is geupdate, nieuwe bestelbevestiging en aan DeliveryNL doorgegeven dat de delivery door mag gaan.
Belangrijk weetje:
Blijkbaar had het er mee te maken dat de originele bestelling anders was dan de gekoppelde VIN, dan wordt deze dus automatisch weer losgekoppeld.
Nu hopen op een SMS/leveringsemail en dat ik 01-09 op vakantie kan met de auto (fingers crossed)
Prive bestelling van de week maar eens annuleren, als ik wat meer weet.
P.S. Kudo's voor Hiltermann lease, daar pakken ze alles echt snel op.
[
Voor 84% gewijzigd door
Cyw00d op 20-08-2019 16:57
]