Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
asing schreef op zondag 8 december 2019 @ 17:14:
*** Breaking ***

Tesla gaat per 1-1-2020 kosten in rekening brengen voor het Premium Connectivity abonnement.

https://www.teslarati.com...tivity-subscription-cost/
Was al gemeld! Vind t een hele nette prijs :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.RMM
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 28-08 11:36
Nonode schreef op zondag 8 december 2019 @ 14:47:
[...]

USb splitter
USB sticks/SSD
telefoon laadkabels voor als ze er niet bij zouden zitten (in alle vormen en maten)
mattenset
mat voor in de frunk
mat stickers voor middenconsole
Koffer voor de kabels
seat organizer voor de kids op de achterbank(ding waar je tablet in kan doen. Wel even checken dat het niet met een klip is voor aan de hoofdsteun want dat heeft de tesla niet.
key card holder
led lampjes voor in de beker houders
controllers had ik al
Niet het inzet organiser bakje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjenok
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18:29
Zouden de mensen die deze week hun Model 3 gaan ophalen eens kunnen posten in welke maand hij geproduceerd is. Dit zou ergens aan de binnenkant van de deur moeten staan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kv83
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-08 14:57
*** Breaking ***

Tesla gaat per 1-1-2020 kosten in rekening brengen voor het Premium Connectivity abonnement.

Betekend dat je dus op de SR+ dan ook Premium Connectivity kan krijgen?

Edit: Ja dus. Zie ook (en dan vooral z'n update comment eronder) YouTube: Paying for Premium Connectivity in a Tesla Model 3 SR+

Best nice, want live traffic e.d. was wel iets wat ik graag zou willen :)

[ Voor 26% gewijzigd door kv83 op 08-12-2019 17:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PEPPI
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 10:27

PEPPI

Informatiemanager

Louis schreef op zondag 8 december 2019 @ 15:09:

Ik heb bij mijn thuis gekeken of ik wifi connectie kon maken met mijn Ubiquti pro... net de zwak signaal terwijl mijn telefoon gewoon vol signaal heeft als ik in de auto zit. Dan zetten we hem op een andere plek maar neer af en toe voor de update. Nadeel van 3 parkeerplekken op eigen terrein.
Is de wifi ontvangen zo zwak van de M3?
Mijn nieuwe auto heeft ook een veel slechter wifi bereik dan mijn vorige Tesla. Een verbinding van ongeveer 7 meter vanaf de UniFi AP-HD lukt dan niet. Ik heb het opgelost door een aparte 2.4G verbiding op te zetten. (deze optie uitzetten: Combine 2 GHz and 5 GHz WiFi Network Names into one)

Op mijn werk wilde de oude auto nog wel eens updaten, maar daar ziet de nieuwe wagen de wifi netwerken niet eens. (vanaf dezelfde parkeerplaats)

Misschien valt er toch wat te Tweaken bij deze auto's. *O* Wellicht een andere antenne aansluiten.....

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• De Dude
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 17-02-2020
Tjenok schreef op zondag 8 december 2019 @ 17:43:
Zouden de mensen die deze week hun Model 3 gaan ophalen eens kunnen posten in welke maand hij geproduceerd is. Dit zou ergens aan de binnenkant van de deur moeten staan.
Yes genoteerd

Well, that’s just like, your opinion man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pj_vr
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-07-2023
*** Breaking ***

Oud nieuws toch?

M3 LR AWD / Blauw / PUR zwart / 18” aero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:45
kv83 schreef op zondag 8 december 2019 @ 17:46:
[...]

Betekend dat je dus op de SR+ dan ook Premium Connectivity kan krijgen?

Edit: Ja dus. Zie ook (en dan vooral z'n update comment eronder) YouTube: Paying for Premium Connectivity in a Tesla Model 3 SR+

Best nice, want live traffic e.d. was wel iets wat ik graag zou willen :)
Jammer dat het maandelijkse kosten zijn. Is (zakelijk) lastig. Ik probeer zoveel mogelijk periodieke betalingen te voorkomen, is allemaal extra werk voor de boekhouding.
Ik hoop dat ze ook met een optie komen om het per jaar te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sknnr.nl
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-03-2022

sknnr.nl

Set Back & Relax

Je kunt natuurlijk ook 2x per jaar een declaratie doen.. als dat mag van boekhouding..
ybos schreef op zondag 8 december 2019 @ 18:52:
[...]

Jammer dat het maandelijkse kosten zijn. Is (zakelijk) lastig. Ik probeer zoveel mogelijk periodieke betalingen te voorkomen, is allemaal extra werk voor de boekhouding.

LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie nog steeds alleen een afspraak in mijn account staan en geen SMS of mail. Kan ik er dan vanuit gaan dat dit ook de definitieve datum is? Dit i.v.m. regelen van iemand die de auto ophaalt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sknnr.nl

sknnr.nl

Set Back & Relax

Ik zou je graag Ja zeggen.. maar dit zijn toch echt zaken die je aan Tesla zelf moet vragen..

Zou het niet aan ons conspiracy theoristen overlaten.
Verwijderd schreef op zondag 8 december 2019 @ 19:25:
Ik zie nog steeds alleen een afspraak in mijn account staan en geen SMS of mail. Kan ik er dan vanuit gaan dat dit ook de definitieve datum is? Dit i.v.m. regelen van iemand die de auto ophaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulseman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-08-2024
ybos schreef op zondag 8 december 2019 @ 18:52:
[...]

Die stop je een keer per jaar in de administratie zodra de jaarrekeningen worden opgemaakt. Ik zie het probleem niet? Zo doen wij dat bijvoorbeeld ook bij parkeerbonnen, of etentjes van de zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulseman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-08-2024
Helaas nog geen SMS ontvangen. Maak me geen zorgen verder, maar zit wel met een vakantie, dus hoop stiekem dat het voor eind van volgende week (20 december) allemaal gaat lukken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tjenok schreef op zondag 8 december 2019 @ 17:43:
Staat er al een tijd niet meer in. Waarom wil je het weten? MY2020 zal iig iets van sep/okt zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Inspired op 08-12-2019 19:51 ]

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Dude
Verwijderd schreef op zondag 8 december 2019 @ 19:25:
Ik heb niet eens een primair account. Ook geen officiële mail of sms ontvangen, enkel berichtje van contactpersoon binnen tesla.

Sit tight. Komt goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjenok
Inspired schreef op zondag 8 december 2019 @ 19:50:
[...]

Staat er al een tijd niet meer in. Waarom wil je het weten? MY2020 zal iig iets van sep/okt zijn.
Oh sorry, dat wist ik niet. Gewoon puur interesse.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• De Dude
Tjenok schreef op zondag 8 december 2019 @ 19:52:
[...]

Oh sorry, dat wist ik niet. Gewoon puur interesse.
Ah je hebt ook een GVD kenteken. Me too. Vind ik dus heel geestig haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
De Dude schreef op zondag 8 december 2019 @ 20:11:
[...]

Niet schelden hè :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• De Dude
Hehe. 5 jaar lang GVD in mn kenteken, ik vind het fantastisch. G-666-VD zou de overtreffende trap zijn geweest.

Staphorst here I come :Y) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jheerink14
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09 21:45
Ik heb de mijne via amazon (2 voor een tientje) maar bol.com heeft ong. dezelfde https://www.bol.com/nl/p/...IDlIvQ.1_2.3.ProductTitle

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tjenok
[...]

Ja ik vind het ook heel leuk. M'n vriendin zei meteen: dat past wel bij je. Die van jou wordt dus al deze week geleverd, dat geeft hoop op een levering volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo.040
  • Laatst online: 13-04 19:52
hulseman schreef op zondag 8 december 2019 @ 19:46:
[...]

Die stop je een keer per jaar in de administratie zodra de jaarrekeningen worden opgemaakt. Ik zie het probleem niet? Zo doen wij dat bijvoorbeeld ook bij parkeerbonnen, of etentjes van de zaak.
Wellicht beetje off topic (excuus alvast):
Eens met @ybos: de keuze voor een factuurtje per jaar zou fijn zijn. Want maandelijkse facturen verzamelen en één keer per jaar boeken kan niet als je per kwartaal aangifte doet voor de omzetbelasting.

@hulseman: verkeersboetes zijn niet aftrekbaar, maar ik kan me voorstellen dat je die één keer per jaar boekt als niet-aftrekbare uitgaven.

M3 SR+ wit, zwart, 19" | Besteld en RN 26/10 | VIN 23/11 | SMS 12/12 | Geleverd 19/12 | G-40x-TR

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
@ivo.040 Als je al moet zeggen dat het offtopic is, dan is het dus offtopic en hoort het hier niet thuis, post het dan ook niet.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay56
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-06 21:25
[...]

#metoo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay56
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-06 21:25
Tjenok schreef op zondag 8 december 2019 @ 21:00:
[...]

Ja ik vind het ook heel leuk. M'n vriendin zei meteen: dat past wel bij je. Die van jou wordt dus al deze week geleverd, dat geeft hoop op een levering volgende week.
Jij ook GVD zie ik ;) met of zonder leveringsafspraak? Bij mij is voorlopig 17-12 geroepen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

De Dude schreef op zondag 8 december 2019 @ 20:24:
[...]

Hehe. 5 jaar lang GVD in mn kenteken, ik vind het fantastisch. G-666-VD zou de overtreffende trap zijn geweest.

Simpele ziel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjenok
jay56 schreef op zondag 8 december 2019 @ 21:30:
[...]

Jij ook GVD zie ik ;) met of zonder leveringsafspraak? Bij mij is voorlopig 17-12 geroepen.
Zonder leveringsafspraak. Laatste keer dat ik Tesla gesproken heb was het 17e aankomst in Amsterdam, vanaf 18e klaar voor levering.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ditani360
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-03 22:20
jay56 schreef op zondag 8 december 2019 @ 21:30:
[...]

16-12 definitief met sms hier
#eindelijk ^^

Genieten & genieten

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:41
De Dude schreef op zondag 8 december 2019 @ 20:24:
[...]

Zoals je merkt kwets je hiermee mensen die geloven. Ik kan erop lachen maar sommigen dus niet. Beetje respect dus... ;)

In ander nieuws, g-666-vd is een geldig kenteken, het is een grijze model 3 sr+ :D . Iemand heeft hem!

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

What the fck , log net in mijn Tesla account in, is mijn Tesla weer weg. Dus van een RN terug naar niks. Iemand anders dit ook? Zouden ze bestellingen terugdraaien omdat ze het niet redden ofzo? Dat zou echt naar zijn..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• De Dude
asing schreef op zondag 8 december 2019 @ 22:01:
[...]

Zoals je merkt kwets je hiermee mensen die geloven. Ik kan erop lachen maar sommigen dus niet. Beetje respect dus... ;)

In ander nieuws, g-666-vd is een geldig kenteken, het is een grijze model 3 sr+ :D . Iemand heeft hem!
Dan heeft men wel hele lange tenen als je hier al door wordt gekwetst :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Dude
Tjenok schreef op zondag 8 december 2019 @ 21:00:
[...]

Ik had je graag willen helpen in die theorie maar ook die zegt niks.. collega’s van mij hebben een eerder kenteken en nog geen aflevering. Zag gister toevallig een model 3 met kenteken ná mij en die reed al op de A4 :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RvdL75
  • Laatst online: 22-12-2022
Gebeurt wel vaker en komt dan meestal weer terug
Verwijderd schreef op zondag 8 december 2019 @ 22:02:
What the fck , log net in mijn Tesla account in, is mijn Tesla weer weg. Dus van een RN terug naar niks. Iemand anders dit ook? Zouden ze bestellingen terugdraaien omdat ze het niet redden ofzo? Dat zou echt naar zijn..

SR+ Wit, Zwart, Aero 3-10 besteld (LM), RN 17-10, VIN 19-11, 13-12 gekregen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Mag de mijne zaterdagmiddag de 14e ophalen. Nu al zin in! Ga voor trein > transfer vanaf sloterdijk naar Koopman.

Twee dingen:
- kan je kids meenemen of is niet bepaald kidsproof/uitje?
- mijn online account werkt prima inclusief VIN nummer en mooie plaat van mijn grijze SR+, maar in de app moet ik verplicht allemaal tutorials kijken. Kom daar niet voorbij. Ervaring mee?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RvdL75
  • Laatst online: 22-12-2022
Zure intellectueel?

SR+ Wit, Zwart, Aero 3-10 besteld (LM), RN 17-10, VIN 19-11, 13-12 gekregen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Laatst online: 22:41
De Dude schreef op zondag 8 december 2019 @ 22:03:
[...]

Dan heeft men wel hele lange tenen als je hier al door wordt gekwetst :)
Het gebeurt, sommigen voelen zich snel gekwetst.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jazzper schreef op zondag 8 december 2019 @ 22:06:
Mag de mijne zaterdagmiddag de 14e ophalen. Nu al zin in! Ga voor trein > transfer vanaf sloterdijk naar Koopman.

Twee dingen:
- kan je kids meenemen of is niet bepaald kidsproof/uitje?
- mijn online account werkt prima inclusief VIN nummer en mooie plaat van mijn grijze SR+, maar in de app moet ik verplicht allemaal tutorials kijken. Kom daar niet voorbij. Ervaring mee?
Toen ik mijn collega dropte was het prima om even rond te lopen en je krijgt daar kop koffie. Maar hij zat er 2.5 uur, dan is het niet echt leuk meer voor kinderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kristess
  • Laatst online: 31-05-2021
Hoe gaan jullie je nieuwe aanwinst noemen? Mijn vorige 2 model S noemde ik “Tess”... (Aka De andere dame waarmee ik legaal op stap mocht van mijn vrouw)..

Maar voor deze nieuwe model 3 ben ik nog niet over uit...

M3 LR AWD / PearlWhite / Black / 19" / Trekhaak | Besteld 08/11 (LEASEPLAN Actie) | RN109652XXX | VIN 27/11 | Kenteken: G-XXX-ZJ | SMS 20-12 | 29-12 13:00 Ophalen Koopman Amsterdam !!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Jazzper schreef op zondag 8 december 2019 @ 22:06:
Tijdens/na levering wordt daar je auto zichtbaar, tot die tijd idd alleen tutorials.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Hmmm dan maar gokje wagen met kinderen of op zeker zonder... Ook raar: in tesla online blijft hij maar over betaling zeuren, terwijl ik lease heb bij ALD.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
Zijn er mensen die begin oktober via Alphabet hebben besteld, geen RN in account zien en al wel een leveringsdatum hebben? If so, hoe werd die gecommuniceerd? Ik begreep vorige week van Tesla aan de telefoon dat mijn verwachte levering 11 december zou zijn, maar lijkt me sterk nu ik nog niets gehoord heb. Ook zeiden ze dat er een verkeerd telefoonnummer tijdens de order is opgegeven dus een sms zal ik ook niet krijgen. Morgen maar weer eens bellen..

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-07-2021
Mr.RMM schreef op zondag 8 december 2019 @ 17:41:
[...]

Niet het inzet organiser bakje?
Nee weet niet of ik dat zo mooi vind maar wellicht haal ik het later nog 😜

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pj_vr
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-07-2023
Verwijderd schreef op zondag 8 december 2019 @ 14:20:
Hier ook een sms. Wegens omstandigheden van 11:00 naar 17:30 verplaatst en gelijk een creditnota voor het gehele aankoopbedrag in mijn account . ?????????
Ik zou niet klagen😂

M3 LR AWD / Blauw / PUR zwart / 18” aero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLodder
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-04-2021
Het is allemaal een kwestie van interpretatie...

[ Voor 11% gewijzigd door DLodder op 08-12-2019 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macedon
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 16:51
Markboss schreef op zondag 8 december 2019 @ 22:33:
Zijn er mensen die begin oktober via Alphabet hebben besteld, geen RN in account zien en al wel een leveringsdatum hebben? If so, hoe werd die gecommuniceerd? Ik begreep vorige week van Tesla aan de telefoon dat mijn verwachte levering 11 december zou zijn, maar lijkt me sterk nu ik nog niets gehoord heb. Ook zeiden ze dat er een verkeerd telefoonnummer tijdens de order is opgegeven dus een sms zal ik ook niet krijgen. Morgen maar weer eens bellen..
Ik zou met Alphabet contact nemen. Ik heb ook via Alphabet besteld, maar ik heb netjes een Tesla account gekregen waar ik mijn RN en via de broncode mijn VIN zie. En toen ik met Tesla belde zij hadden al mijn juiste e-mailadres en mijn 06. Als het voor mij kan, waarom niet voor jou?

SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macedon
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 16:51
Louis schreef op zondag 8 december 2019 @ 15:09:

1 vraag: hoe forceer je de software download? want dan kan ik hem straks op de ander plek zetten en V10 binnenhalen.
5 keer op Advanced tappen of 1 keer maar 5-10 seconden ingedrukt houden.

SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:09
kristess schreef op zondag 8 december 2019 @ 22:12:
[...]
Maar voor deze nieuwe model 3 ben ik nog niet over uit...
Heb em Auto genoemd. Komt het beste uit in de teksten van de instellingen van de auto. Was niet zo creatief op het moment van invullen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• m_huizinga
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 17:15
Ja hoor de VIN is er. 3-9-2019 RN gekregen, LR AWD, pearl white, sjoelschijven met trekhaak.
VIN op 9-12-2019. Nu hopen dat ie op een boot staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macedon schreef op zondag 8 december 2019 @ 23:47:
[...]

Werkt dit echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keneo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 15:34
Soms, maar kan toeval zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
macedon schreef op zondag 8 december 2019 @ 23:47:
[...]

Dit werkt alleen als je al op v10 zit. Niet om van v9 naar v10 te gaan.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

RN nummer is inmiddels bekend RN109697277 en na wat belletjes naar Tesla en de lease gaat alles volgens hun goed komen echter heb ik nog steeds geen mail of sms gehad......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
macedon schreef op zondag 8 december 2019 @ 23:43:
[...]

Ik zou met Alphabet contact nemen. Ik heb ook via Alphabet besteld, maar ik heb netjes een Tesla account gekregen waar ik mijn RN en via de broncode mijn VIN zie. En toen ik met Tesla belde zij hadden al mijn juiste e-mailadres en mijn 06. Als het voor mij kan, waarom niet voor jou?
Ik heb ze dit al 2 keer gevraagd en beide keren zeiden ze dat ze dat niet konden doen: “dat kan Tesla alleen doen”. Zelfs expliciet gezegd dat ik van Tesla had gehoord dat de LM het RN moet koppelen, maar ze willen absoluut nergens aan meewerken wat hen meerwerk geeft lijkt het. Helaas dus, ik bel wel weer met Tesla vandaag want aan Alphabet heb ik tot op heden nog niets gehad.

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jklaassen
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12-04-2021
Markboss schreef op maandag 9 december 2019 @ 07:19:
[...]

Ik heb ze dit al 2 keer gevraagd en beide keren zeiden ze dat ze dat niet konden doen: “dat kan Tesla alleen doen”. Zelfs expliciet gezegd dat ik van Tesla had gehoord dat de LM het RN moet koppelen, maar ze willen absoluut nergens aan meewerken wat hen meerwerk geeft lijkt het. Helaas dus, ik bel wel weer met Tesla vandaag want aan Alphabet heb ik tot op heden nog niets gehad.
Heb ook een secundair account en ook via Alphabet besteld. Alphabet kan weinig doen voor je omdat die net zo weinig info krijgen vanuit Tesla als dat wij krijgen. Zit ook met smart op een sms te wachten en ik heb al meerdere keren met Tesla gebeld en die hebben me verzekerd dat alle contact info in mijn account goed staat. Ik heb al een 2 weken mijn kenteken maar nog geen sms. Hopelijk deze week

M3 SR+ White 18" donker interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferi
  • Laatst online: 18-07 11:16
jklaassen schreef op maandag 9 december 2019 @ 07:24:
[...]

Heb ook een secundair account en ook via Alphabet besteld. Alphabet kan weinig doen voor je omdat die net zo weinig info krijgen vanuit Tesla als dat wij krijgen. Zit ook met smart op een sms te wachten en ik heb al meerdere keren met Tesla gebeld en die hebben me verzekerd dat alle contact info in mijn account goed staat. Ik heb al een 2 weken mijn kenteken maar nog geen sms. Hopelijk deze week
kan jij in je secundair account wel een telefoonnummer zien? ik zie dus alleen email en naam. kan verder ook niks wijzigen, dan krijg je de melding dat het een secundair account is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jklaassen
Inferi schreef op maandag 9 december 2019 @ 07:26:
[...]

kan jij in je secundair account wel een telefoonnummer zien? ik zie dus alleen email en naam. kan verder ook niks wijzigen, dan krijg je de melding dat het een secundair account is.
Idd verder niets te zien in dat account en ook dezelfde melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
[...]

Dat “weinig info krijgen” heb ik ook al vaker van hen gehoord, maar als Tesla expliciet tegen mij zegt dat de beheerder van mijn account (lees: de LM) dat zou moeten kunnen wijzigen dan zou je verwachten dat daar iets van klopt. Alphabet heeft sowieso het verkeerde telefoonnummer opgegeven bij de bestelling dus dat helpt ook niet. Het zal wel goed komen, maar om mijn agenda een beetje te plannen is dit niet handig (verwacht elk moment een mail / belletje of ik over 2 dagen wil komen).. we gaan het zien!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joost9964S
  • Laatst online: 27-09-2023
Joey1978 schreef op zondag 8 december 2019 @ 13:00:
'Beste klant, door omstandigheden moeten wij uw levering later op maandag 9 December inplannen, uw afspraak staat nu gepland om 18:00. Excuses voor het ongemak. Om u af te melden voor SMS antwoord STOP.'
Ik ben ook verplaatst, van 12:30 naar 18:30. Zaklamp mee om te controleren maar is bijna niet te doen met een zwarte auto en donkere velgen....

M3P | black | black | 20" grey | Bestelling 11-09 ALD | RN 9-10 | Restrictie 1-11 | VIN in source 26-11 | Leverdatum: 9 dec | G-###-TJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jklaassen
Markboss schreef op maandag 9 december 2019 @ 07:37:
[...]

Dat “weinig info krijgen” heb ik ook al vaker van hen gehoord, maar als Tesla expliciet tegen mij zegt dat de beheerder van mijn account (lees: de LM) dat zou moeten kunnen wijzigen dan zou je verwachten dat daar iets van klopt. Alphabet heeft sowieso het verkeerde telefoonnummer opgegeven bij de bestelling dus dat helpt ook niet. Het zal wel goed komen, maar om mijn agenda een beetje te plannen is dit niet handig (verwacht elk moment een mail / belletje of ik over 2 dagen wil komen).. we gaan het zien!
Als Tesla en of LM meerdere contact momenten zou hebben met de besteller over status van de levering zou dit veel klantvriendelijker zijn en bijdrage aan een hoge klantbeleving. Gemiste kans. Als ze dit zouden hebben gedaan hadden we nu geen 1000+ pagina's in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x280
  • Laatst online: 23:08
[...]

Ik heb geen eens een account, krijg geen sms of telefoon want die zit er niet aan gekoppeld.

Ik heb nog steeds geen idee hoe ik straks wordt uitgenodigd ... hopen dat de LM de status berichten wel volgt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joey1978
  • Laatst online: 12-07-2020
vandaag (als het meezit) om 18u auto ophalen, 2,5 uur rijden dus ik zal wel wat eerder zijn om niet in de spits terecht te komen. Flinke zak- en bouwlamp (op accu) bij ;)

Ik zal proberen foto's te maken maar in het donker zal het lastig zijn denk ik...

SR+ | Deep blue | Zwart | 18" Aero's - Besteld . RN: 05/10 - VIN: 08-11 | Kenteken bekend | SMS 29-11 17:34 | levering 9-12

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TeslaTU
  • Registratie: December 2014
  • Niet online
Vandaag Tesla ophaaldag. Checklistje mee.

Sr+ blauw, trekhaak
4/10 besteld

Zonder 1 telefoontje na 4/10 met Tesla want die hebben wel andere dingen te doen dan het opvangen van afleverstress van alle tweakers

Bedankt voor alle tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Landon
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 04:57
Heel bijzonder verloop dit.

LM geeft aan dat Tesla nog geen VIN voor mij heeft, maar vorige week vrijdag heb ik deze zelf doorgekregen door Tesla.. Gaat goed langs elkaar heen als ik het zo hoor.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• eikrur
  • Laatst online: 18-09 13:58
jklaassen schreef op maandag 9 december 2019 @ 07:45:
[...]

Als Tesla en of LM meerdere contact momenten zou hebben met de besteller over status van de levering zou dit veel klantvriendelijker zijn en bijdrage aan een hoge klantbeleving. Gemiste kans. Als ze dit zouden hebben gedaan hadden we nu geen 1000+ pagina's in dit topic.
Wat een bijzondere conclusie is dit toch, Mijn Tesla die ik donderdag op mag halen is ongeveer de 15e auto die ik nieuw opgeleverd krijg van de "dealer", alle 15 keer werd er na het bestellen door de dealer een indicatie gegeven van de levertijd. Geen van deze dealers heeft mij vervolgens, in de meestal vijf maanden (of langer) die het duurde voordat de auto werd geleverd, iedere maand gebeld om die indicatie te bevestigen. Nu ontstaat er op tweakers een bizarre hype rondom het leveren van Tesla's waarin wij elkaar helemaal ramgek maken en vervolgens krijgt Tesla de schuld omdat ze zo slecht communiceren, de wereld op zijn kop.
Of we het leuk vinden is een tweede maar de communicatie kan eigenlijk niet duidelijker, je besteld een auto online, krijgt een mail met instructie en de boodschap dat de volgende manier van communicatie een SMS is, daarin staat je leverdag, Als ik de verhalen mag geloven ben je 15 minuten na de het tijdstip wat genoemd wordt in die SMS de eigenaar van een nieuwe auto, hoe duidelijk wil je het hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M3p
  • Laatst online: 22-08-2020

M3p

Joost9964S schreef op maandag 9 december 2019 @ 07:40:
[...]

Ik ben ook verplaatst, van 12:30 naar 18:30. Zaklamp mee om te controleren maar is bijna niet te doen met een zwarte auto en donkere velgen....
Lekker hoor weer een p op de weg

Ik denk dat je met ze moet afspreken dat je morgen terug koppeling geeft over de status van de auto

In het donker en een zwarte auto is het heel moeilijk te zin

Sterkte met kijken

Oja kan je even laten weten als er matten bij geleverd worden?

Anders moet ik ze bij ali bestellen 🤪

M3P zwart/zwart besteld 3-10 RN 3-10prepare for delivery 15-10 vin 26-11 ophalen 27 dec g-xxx-xv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jklaassen
eikrur schreef op maandag 9 december 2019 @ 08:48:
[...]

Wat een bijzondere conclusie is dit toch, Mijn Tesla die ik donderdag op mag halen is ongeveer de 15e auto die ik nieuw opgeleverd krijg van de "dealer", alle 15 keer werd er na het bestellen door de dealer een indicatie gegeven van de levertijd. Geen van deze dealers heeft mij vervolgens, in de meestal vijf maanden (of langer) die het duurde voordat de auto werd geleverd, iedere maand gebeld om die indicatie te bevestigen. Nu ontstaat er op tweakers een bizarre hype rondom het leveren van Tesla's waarin wij elkaar helemaal ramgek maken en vervolgens krijgt Tesla de schuld omdat ze zo slecht communiceren, de wereld op zijn kop.
Of we het leuk vinden is een tweede maar de communicatie kan eigenlijk niet duidelijker, je besteld een auto online, krijgt een mail met instructie en de boodschap dat de volgende manier van communicatie een SMS is, daarin staat je leverdag, Als ik de verhalen mag geloven ben je 15 minuten na de het tijdstip wat genoemd wordt in die SMS de eigenaar van een nieuwe auto, hoe duidelijk wil je het hebben.
Klopt helemaal maar toch vind ik dit een gemiste kans voor zowel Tesla als voor alle andere automerken die niets laten horen tussen bestellen en leveren. Mensen vinden het gewoon fijn om iets te horen ook al is het niet eens een status update. Ook achteraf, aftersales, is zeer belangrijk om contact te houden met je klant.

Ja ik weet dat we ons hier gek laten maken en het allemaal weer vergeten zijn zodra we in onze nieuwe auto zitten ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rmathijssen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:47
[...]

Waren bij die 15 andere auto's ook deadlines welke je duizenden euro's zouden kosten indien deze werd overschreden? Het is natuurlijk nu een redelijk bijzondere situaties ivm bijtellingsregels welke vanaf 1 januari wijzigen, en de bijzonder krappe levertijd.

Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KeanoNL
  • Laatst online: 03-09 11:35
Landon schreef op maandag 9 december 2019 @ 08:44:
Heel bijzonder verloop dit.

LM geeft aan dat Tesla nog geen VIN voor mij heeft, maar vorige week vrijdag heb ik deze zelf doorgekregen door Tesla.. Gaat goed langs elkaar heen als ik het zo hoor.
Dit ervaar ik dus ook. Achteraf bleek de vin die ik van Tesla kreeg voor een andere klant van dezelfde LM, slordig. Ik hoop dat die wel van jouw is!
Wordt gek van de communicatie, LM verwijst naar Tesla en Tesla naar LM. Dat laatste snap ik nog wel, LM is uiteindelijk verantwoordelijk. Ben totaal niet tevreden over mijn LM, zijn veel te passief geweest en telkens stellen "auto komt eraan en op tijd". Nu gaat het nog heel spannend worden en vrees ik het ergste. En ja, Tesla werkt anders dan andere fabrikanten en mijn LM lijkt daar totaal niet mee om te kunnen gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Landon
KeanoNL schreef op maandag 9 december 2019 @ 08:57:
[...]

Dit ervaar ik dus ook. Achteraf bleek de vin die ik van Tesla kreeg voor een andere klant van dezelfde LM, slordig. Ik hoop dat die wel van jouw is!
Wordt gek van de communicatie, LM verwijst naar Tesla en Tesla naar LM. Dat laatste snap ik nog wel, LM is uiteindelijk verantwoordelijk. Ben totaal niet tevreden over mijn LM, zijn veel te passief geweest en telkens stellen "auto komt eraan en op tijd". Nu gaat het nog heel spannend worden en vrees ik het ergste. En ja, Tesla werkt anders dan andere fabrikanten en mijn LM lijkt daar totaal niet mee om te kunnen gaan.
Precies dit. Gelukkig heb ik zwart op wit staan dat ik gratis mag annuleren mocht de auto niet in 2019 op kenteken staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:21
m_huizinga schreef op maandag 9 december 2019 @ 00:22:
Ja hoor de VIN is er. 3-9-2019 RN gekregen, LR AWD, pearl white, sjoelschijven met trekhaak.
VIN op 9-12-2019. Nu hopen dat ie op een boot staat.
Dat zou de eerste VIN in dágen zijn, hopelijk het begin van een reeks...

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:37
rmathijssen schreef op maandag 9 december 2019 @ 08:53:
[...]

Waren bij die 15 andere auto's ook deadlines welke je duizenden euro's zouden kosten indien deze werd overschreden? Het is natuurlijk nu een redelijk bijzondere situaties ivm bijtellingsregels welke vanaf 1 januari wijzigen, en de bijzonder krappe levertijd.
Waarschijnlijk wel, leaserijders kijken vooral naar de bijtelling en de regeling hiervan veranderd jaar op jaar..

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eikrur
  • Laatst online: 18-09 13:58
rmathijssen schreef op maandag 9 december 2019 @ 08:53:
[...]

Nee maar zelfs daarvan mag je je afvragen of je dat bij Tesla neer moet leggen of bij de mensen die wij eens in de vier jaar kiezen, of zelfs bij de berijders die veelal nog in oktober bestellen (een maand waarin normaliter de LM al niet eens meer uitleveren). Als ik de 1032 pagina's hiervoor vluchtig doorneem krijg ik eerder het gevoel dat Tesla er juist alles aan doet om die leveringen inderdaad voor 31-12 af te ronden.
Zo zie je maar dat de mens goed in staat is één en hetzelfde proces op verschillende manieren te interpreteren
Bottum-line, het is Tesla's schuld :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferi
  • Laatst online: 18-07 11:16
x280 schreef op maandag 9 december 2019 @ 08:06:
[...]

Ik heb geen eens een account, krijg geen sms of telefoon want die zit er niet aan gekoppeld.

Ik heb nog steeds geen idee hoe ik straks wordt uitgenodigd ... hopen dat de LM de status berichten wel volgt.
Welke LM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeanoNL
  • Laatst online: 03-09 11:35
Landon schreef op maandag 9 december 2019 @ 08:59:
[...]

Precies dit. Gelukkig heb ik zwart op wit staan dat ik gratis mag annuleren mocht de auto niet in 2019 op kenteken staan.
Ja dat mag ik ook, maar uiteindelijk wil je toch de auto. Alternatief zou dan een brandstofauto zijn, maar ik slik dan uiteindelijk toch die 8% maar om toch deze te rijden. Maar ik ga hem dan wel bestellen via een andere LM als het zover komt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-05-2021

2

[...]

Probleem is dat de communicatie tegenstrijdig en inconsistent is; men hoort bij elk contactmoment weer iets totaal anders. Dat geldt voor zowel eindklanten als de LM. Netto is de communicatie daardoor nihil. Als je daarbij optelt dat er voor veel mensen behoorlijk wat van afhangt of wat Tesla communiceert (lees: wordt binnen 2019 geleverd) klopt, dan vind ik de frustratie zeker legitiem. Tesla stond voor de keuze: of ze houden vast aan de kwaliteitsnorm (communicatie, levering, afwerking) die gangbaar is in dit prijssegment, of ze verkopen megaveel auto's. Ze hebben duidelijk voor de laatste optie gekozen.

Maar, in their defence, feit blijft wel dat we daardoor met veel meer van een leuke auto met veel belastingvoordeel kunnen genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Landon
Simpel een voorraadauto kiezen die toch dit jaar al op kenteken is gezet. :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aequitas
  • Laatst online: 08:56
Ik heb Maandoverzicht en Status per besteldatum tabs toegevoegd aan de excel. Hopelijk geeft dit wat overzicht in waar men zit in het leveringsproces.

Wat me opvalt is dat de helft geen SMS heeft, of de status niet bijwerkt op het moment dat ze de SMS hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbinjanssen
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17-09 09:18
Lang zitten loeren in dit topic, maar heb een leverdatum. Zaterdag 16:00!

Config: SR+/Wit/Aero

Reservering:
- 03-10 Besteld bij LM
- 17-10 Welkom mail van Tesla, direct RN
- 06-12 VIN
- 14-12 Levering

De enige mail de ik gehad heb van Tesla is de "welcome" mail, verder nooit mails of smsjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarf70
  • Laatst online: 08-09 08:50
aequitas schreef op maandag 9 december 2019 @ 09:14:
Ik heb Maandoverzicht en Status per besteldatum tabs toegevoegd aan de excel. Hopelijk geeft dit wat overzicht in waar men zit in het leveringsproces.

Wat me opvalt is dat de helft geen SMS heeft, of de status niet bijwerkt op het moment dat ze de SMS hebben?
Dat laatste denk ik

M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook nog steeds geen SMS of account en ik hoop ook dat de LM het maar goed doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
robbinjanssen schreef op maandag 9 december 2019 @ 09:18:
Lang zitten loeren in dit topic, maar heb een leverdatum. Zaterdag 16:00!

Config: SR+/Wit/Aero

Reservering:
- 03-10 Besteld bij LM
- 17-10 Welkom mail van Tesla, direct RN
- 06-12 VIN
- 14-12 Levering

De enige mail de ik gehad heb van Tesla is de "welcome" mail, verder nooit mails of smsjes.
En hoe kom je aan je leverdatum :X

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:39
TeslaTU schreef op maandag 9 december 2019 @ 08:35:
Vandaag Tesla ophaaldag. Checklistje mee.

Sr+ blauw, trekhaak
4/10 besteld

Zonder 1 telefoontje na 4/10 met Tesla want die hebben wel andere dingen te doen dan het opvangen van afleverstress van alle tweakers

Bedankt voor alle tips
Checklistje mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWK
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-03 12:17

SWK

Hier ook nog geen SMS of mail levering of indicatie levering.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Markboss
[...]

Hoe duidelijk wil ik het hebben? Mijn LM heeft op 3 oktober bevestiging vanuit Tesla gekregen dat er een order is geplaatst, nu wordt aan de telefoon verteld dat ik op 21 oktober heb besteld en daardoor geen leveringsgarantie zou hebben (omdat Tesla waarschijnlijk te laat heeft ingeklopt). Verder stond er op de website toen ik bestelde "november", dat is uiteraard ook voor niemand waarheid geworden. Bij mijn vorige leaseauto's kreeg ik weliswaar een datum wat verder in de toekomst maar die was extreem accuraat, waardoor je er rekening mee kan houden voor bijvoorbeeld vakanties, werk in buitenland, etc. Hier helaas nog geen enkele duidelijkheid tot 2 dagen van tevoren. Ik begrijp wat de reden is en uiteindelijk is het vast te overzien, maar om nou te zeggen dat we allemaal zoveel info krijgen, wil ik (in mijn situatie) niet zeggen. SMS ga ik überhaupt niet ontvangen (en LM ook niet, want er staat een vast tel. nummer genoteerd), aldus Tesla, en kon niet gewijzigd worden. Het is echt niet "de wereld op zijn kop" op Tesla hier de schuld van te geven. Ik vergeef het ze, omdat het een vette auto is en ik weet waar ze momenteel mee kampen, maar het is verreweg van ideaal - vind ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snarf70
SWK schreef op maandag 9 december 2019 @ 09:20:
Hier ook nog geen SMS of mail levering of indicatie levering.
Bijna niemand heeft een SMS gekregen waarvan de VIN rond de 26ste uitgegeven is. Volgens mij hebben de meeste mensen met een VIN rond de 19e nu wel een SMS, dus vrijdag ben je wellicht aan de beurt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbinjanssen
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17-09 09:18
ElonDusk schreef op maandag 9 december 2019 @ 09:20:
[...]

En hoe kom je aan je leverdatum :X
Die staat in mijn tesla account erbij.

---

Afspraak voor levering bij EU-NL-Koopman Terminal Amsterdam

Zaterdag 14 december om 16:00

EU-NL-Koopman Terminal Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 15:01
Iemand enig idee wanneer het call center open gaat? Probeer al sinds 9:00uur te bellen.
Gisteren ook bericht gehad dat mijn oplevering van 10:30 naar 17:00 uur verplaatst is.
Gaat niet lukken als je uiterlijk om 18:00uur in Den Haag moet zijn voor een cursus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Snarf70 schreef op maandag 9 december 2019 @ 09:25:
[...]
Bijna niemand heeft een SMS gekregen waarvan de VIN rond de 26ste uitgegeven is. Volgens mij hebben de meeste mensen met een VIN rond de 19e nu wel een SMS, dus vrijdag ben je wellicht aan de beurt
Mensen met SR+ PW/Zwart met Trekhaak wachten i.i.g. nog op een SMSje :)

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanbag
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-06-2021
Inmiddels nog steeds niks gehoord, geen VIN, geen SMS geen belletje niks. Met nog 3 weken te gaan hoop ik echt dat ik de wagen nog dit jaar krijg..... Anders word het cancellen en OV vanaf 2020 als niet een andere b........

Date ordered : 10-09-2019
Model : Tesla Model 3 Long Range Dual Motor AWD

Colour : Pearl White Multi-Coat
Interior : Black & White Interior

Current Contract end: 10-11-2019

:( Ah ja... Ik hoop dat het goed komt :)

Iemand in een gelijkbaar situatie als mij?
Is een wit interieur juist sneller geleverd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bjorn-zelf
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08-12-2020
Devster schreef op maandag 9 december 2019 @ 09:31:
[...]

Yep, hoop vandaag of morgen :9

SR+/Zwart/Zwart/Aero/Trekhaak | Besteld Prolease: 16/09 | RN: 17/10 | VIN: 23/11 | Kenteken: G-XXX-TP | SMS: 10/12 | Levering: 16/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWK
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-03 12:17

SWK

Vermoedelijk komt mijn Tesla in de RCC Europe aan op 19 dec 12:00 uur in Amsterdam.
De levering enkele dagen erna. Dit is de laatste boot voor dit jaar lijkt het.

De trekhaak optie is vermoed ik de vertragende factor geweest.
De LR met trekhaakjes hebben rond 28-11 een VIN ontvangen.
VIN toekenning is de productie van de auto is gereed en klaar voor transport.

Dus mogelijk komt het net goed als de LM mee werkt gedurende de laatste week van december.
Snarf70 schreef op maandag 9 december 2019 @ 09:25:
[...]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snarf70
SWK schreef op maandag 9 december 2019 @ 09:34:
Vermoedelijk komt mijn Tesla in de RCC Europe aan op 19 dec 12:00 uur in Amsterdam.
De levering enkele dagen erna. Dit is de laatste boot voor dit jaar lijkt het.

De trekhaak optie is vermoed ik de vertragende factor geweest.
De LR met trekhaakjes hebben rond 28-11 een VIN ontvangen.
VIN toekenning is de productie van de auto is gereed en klaar voor transport.

Dus mogelijk komt het net goed als de LM mee werkt gedurende de laatste week van december.

[...]
Ik hoop dat LR's zonder trekhaakjes op de Dong zitten..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ilhanbag schreef op maandag 9 december 2019 @ 09:33:
Inmiddels nog steeds niks gehoord, geen VIN, geen SMS geen belletje niks. Met nog 3 weken te gaan hoop ik echt dat ik de wagen nog dit jaar krijg..... Anders word het cancellen en OV vanaf 2020 als niet een andere b........

Date ordered : 10-09-2019
Model : Tesla Model 3 Long Range Dual Motor AWD

Colour : Pearl White Multi-Coat
Interior : Black & White Interior

Current Contract end: 10-11-2019

:( Ah ja... Ik hoop dat het goed komt :)

Iemand in een gelijkbaar situatie als mij?
Is een wit interieur juist sneller geleverd?
betekent dus restrictie tot 10-11. Dat is een maand na verstrijken deadline. Hoop voor je dat het lukt maar kans lijkt me dan klein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanbag
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-06-2021
Thanks voor reactie. Wat voor deadline bedoel je?

Toen ik laatste 2 weken belde werd er mij allemaal verhalen verteld over dat ik op tijd had besteld en er garantie voor 2019 levering via de LM op zat pffff
Verwijderd schreef op maandag 9 december 2019 @ 09:36:
[...]

betekent dus restrictie tot 10-11. Dat is een maand na verstrijken deadline. Hoop voor je dat het lukt maar kans lijkt me dan klein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snarf70
Verwijderd schreef op maandag 9 december 2019 @ 09:36:
[...]

Ik had een restrictie tot 07/11, wel een VIN gekregen, maar ik heb geen pornowit interieur of trekhaak. Hoe minder exotisch (lees: afwijkend van de rest), hoe groter de kans dat hij op tijd komt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Devster schreef op maandag 9 december 2019 @ 09:31:
[...]

Dan ben ik zeker de uitzondering met een afspraak voor a.s. zaterdag 14 december.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sknnr.nl

sknnr.nl

Set Back & Relax

Zijn bijna alleen SR+ tenaamgesteld vorige week.. dus hoop dat de LR AWD`s nu aan de beurt zijn..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Verwijderd schreef op maandag 9 december 2019 @ 09:43:
[...]

Dan ben ik zeker de uitzondering met een afspraak voor a.s. zaterdag 14 december.
Zo zie je maar weer dat er geen peil op te trekken is. Mijn bestelling en RN waren later, maar ik had eerder een VIN en een kenteken (G-***-SK), maar nog geen SMS of afspraak.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 9 december 2019 @ 09:43:
[...]

Nope, ik ben om 11uur aan de beurt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tatteredhat
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-05 13:27
Nieuwe week, weer hoopvol op een delivery indication. :)
Pagina: 1 ... 258 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.