Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MarkII
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-09 10:23
Jdw77 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 14:59:
Net tesla gesproken.
Auto nog in België wel kenteken
G-xxx-TJ
De mijne stond 2 weken geleden ook al in België.
Waarschijnlijk nog steeds ergens in een acherafhoekje waar steeds andere auto's voor worden gezet.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Well,

Na een paar weken redelijk angstvallig dit forum in de gaten te hebben gehouden, eindelijk het verlossende woord: leverdatum: 9 december!!!!!!!!!!!

Bestelproces:
- Eind juli SR+ | Black | Black | 19" | Trekhaak besteld (bij LM)
- Half oktober: Na maanden radiostilte (ook geen tesla-account), toch maar eens gebeld: bleek er nog geen bestelling bij Tesla bekend te zijn...
- 19-10: Na veel contact met LM (hadden allang via mail de bestelling uitstaan), via mails vanuit Tesla DeliveryNL twee (?!) RN's doorgekregen
- 19-10: Tesla (secondary) account aangemaakt: geen koppeling met RN.
- 21-10: Orderbevestiging van Tesla ontvangen via LM (met 1 RN)
- <22-11: VIN na telefonisch contact: Auto zou al in Zeebrugge staan. Er was géén telefoonnummer bekend bij Tesla: telefoonnummer laten toevoegen.
- 5-12: Belletje om toch maar eens te controleren of het goed gaat: "Meneer, ik zie dat er al een afspraak op 9 december voor u ingepland staat". "Ik zie ook een kenteken gekoppeld: G-XXX-SJ". Nadat ik heb aangegeven dat ik geen SMS heb ontvangen, kreeg ik de reactie: "Dit heb ik nog nooit meegemaakt: dat iemand een afspraak heeft staan, maar dat dit nog niet bij de berijder bekend is. Misschien weet de LM dit al?". In ieder geval de ophaalafspraak te Koopman bevestigd en later bij LM gecontroleerd: uiteraard wisten zij ook van niks.

Kortom, ik heb mijn portie de-wondere-wereld-van-Tesla wel gehad. Nu nog de kers op de taart met het roemruchte afleverspektakel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWK
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-03 12:17

SWK

Volgens de statistieken van de Tweakers Excellijst zijn nagenoeg alle VIN 27-11 en 28-11 voornamelijk LR en enkele P's. Verwachte levering onofficieel na 15-12. Met of zonder trekhaak.
Opmerkelijk veel LR's. Dus er komt een tsunami van LR's na ca. 15-12.
LR en P betekent meer omzet per leveringsgolf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rixard
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 08:41
Verwijderd schreef op donderdag 5 december 2019 @ 14:17:
Net van de foon met Tesla.
Gisteren werd gezegd: we duiken erin. Vandaag staat er niks in het systeem. Dikke pech dus.

Vanochtend is er een meeting geweest waarbij de delivery advisors zijn geïnformeerd. Ze weten gewoon niet hoeveel auto's nog geleverd worden en wanneer dat precies zal zijn. Verder verwachten ze nog wel wat auto's te kunnen koppelen wanneer de laatste boot is aangekomen, maar weten niet welke modellen en hoeveel dat zijn. Dus boodschap: kans is klein dat uw auto dit jaar komt als u nog geen sms hebt ontvangen.

Volgens de medewerker heeft het ook geen zin om vandaag nog te bestellen uit de direct beschikbaar omdat de auto's in Amerika staan. Ook al heeft het een VIN dat is geen garantie dat de auto voor 1 januari op naam wordt gezet.

Advies van medewerker: probeert u maandag of dinsdag weer te bellen. Wij begrijpen het heel goed dat u wilt weten wat de status is, maar we krijgen zelf ook minimaal informatie.
Collega van me heeft afgelopen maandag (3 december) een LR besteld vanaf de snel beschikbaar pagina en deze staat nu voor levering tussen 9 en 16 december.. Die heeft hem dus straks eerder dan ik.. Wat je schrijft is dus nergens op gebaseerd en zorgt alleen maar voor onrust.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• De Dude
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 17-02-2020
Update: geen sms of standaard mail maar een berichtje van een (sales) contactpersoon binnen tesla: kenteken en ophalen as dinsdag 16:30. Wie in dit forum is er dan ook? :)

Ik kan de sheet niet aanpassen.. restrictie op werktelefoon/laptop. Iemand die dat voor mij wilt doen?

Well, that’s just like, your opinion man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pj_vr
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-07-2023
Volg dit board toch al een tijdje en begin ondertussen de zenuwen te krijgen. Na vele telefoontjes met LM en Tesla zelf, waarin elke keer weer wordt verzekerd dat het wel goed komt, hoorde ik voor het eerst bij de vriendelijke meneer van Tesla twijfel: "we proberen, ik ga er van uit dat...etc". Geen keiharde garantie meer dus.

Mijn vrouw heeft eind september bij LM een model 3 LR (blauw, zwarte bekleding) besteld. Al die tijd hoor je niets, ik ben na aantal keer bellen niet verder gekomen dan dat ze bij Tesla me een RN hebben mee kunnen geven (handig voor als u weer belt). Geen tesla-account, gisteren te horen gekregen dat er nog geen voertuig is gekoppeld. Zowel bij Tesla als LM niemand die je kan of wil helpen, moet ik nou zelf een account gaan aanmaken of krijg ik dat van LM? Gaat het dit jaar nog lukken? Wanneer en via welke kanalaen hoor ik nou eens wat? Geen antwoorden, gewoon rustig afwachten meneer. Sch*tziek wordt ik er ondertussen van, écht een tergend proces dit. Tips iemand?

M3 LR AWD / Blauw / PUR zwart / 18” aero

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Rixard
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 08:41
Tips iemand?
Oxazepam

[ Voor 49% gewijzigd door Rixard op 05-12-2019 15:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 14:43
pj_vr schreef op donderdag 5 december 2019 @ 15:22:
Volg dit board toch al een tijdje en begin ondertussen de zenuwen te krijgen. Na vele telefoontjes met LM en Tesla zelf, waarin elke keer weer wordt verzekerd dat het wel goed komt, hoorde ik voor het eerst bij de vriendelijke meneer van Tesla twijfel: "we proberen, ik ga er van uit dat...etc". Geen keiharde garantie meer dus.

Mijn vrouw heeft eind september bij LM een model 3 LR (blauw, zwarte bekleding) besteld. Al die tijd hoor je niets, ik ben na aantal keer bellen niet verder gekomen dan dat ze bij Tesla me een RN hebben mee kunnen geven (handig voor als u weer belt). Geen tesla-account, gisteren te horen gekregen dat er nog geen voertuig is gekoppeld. Zowel bij Tesla als LM niemand die je kan of wil helpen, moet ik nou zelf een account gaan aanmaken of krijg ik dat van LM? Gaat het dit jaar nog lukken? Wanneer en via welke kanalaen hoor ik nou eens wat? Geen antwoorden, gewoon rustig afwachten meneer. Sch*tziek wordt ik er ondertussen van, écht een tergend proces dit. Tips iemand?
Stap 1, een account aanmaken bij Tesla met het werk mail adres van je vrouw.
Kijken of je het RN ziet.

Daarna elk half uur kijken of er een VIN in je source verschijnt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QS08
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-09 14:51
Haha :') hadden we dat maar. Had een hoop gescheeld afgelopen weken

M3 SR+ Pearl White / black / Aero | LM: Alphabet | Besteld: 04/10 | VIN: 08/11 | G-XXX-RB | SMS: 06-12 | Leverdatum: 14-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijnvdl1987
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 08-01-2021
Snarf70 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 13:55:
[...]

19 VINs zitten op de Sirius, 23-28 VINs op de Don, latere VINs en restant op de Europe 8)7
Ik heb ene 20/11 VIN en staat op de Grand Neptune (stond inmiddels denk ik)

LR/AWD/Zwart/Zwart/Aero/geen trekhaak/RN 11 oktober/VIN 20 november/Kenteken: G-***-SK/SMS: 6 december/Levering 16 december

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sknnr.nl
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-03-2022

sknnr.nl

Set Back & Relax

Helaas is dat het effect dit forum op de meeste van ons heeft.

Welke procedure te volgen is beetje afhankelijk van je LM, zelf een account aanmaken kan, als je dit doet met het mailadress dat de LM heeft doorgegeven aan Tesla in de bestelling.

Daarna is het kwestie van afwachten.. komen nog aardig wat wagens deze kant op als je inderdaad eind september hebt besteld, ga ik er vanuit dat het wel goed zal komen.. dat is ruim voor de fictieve deadline van Tesla.
pj_vr schreef op donderdag 5 december 2019 @ 15:22:

LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Majo03
  • Laatst online: 21-07 17:11
Alles in dit topic zijn vermoedens, afgelopen maanden alle theorieën in veelvoud terug zien komen.
En een heleboel andere onzin, topic is compleet onleesbaar geworden.

Vanmorgen even niet gekeken en 200+ nieuwe berichten.......

Terwijl er vandaag niet één VIN of SMS is ontvangen, niemand nieuwe of concrete info heeft gedeeld.
Daarnaast snap ik dat bereidwilligheid bij telefonisch contact met Tesla ook minder wordt doordat zenuwachtige berijders om de dag bellen of er nieuws is oOo . (feitje: ze loggen elke keer dat je belt in het systeem, dus zien als je om de haverklap belt)

Niemand weet iets en gebruikt vermoedens om elkaar te vertellen wat men niet weet......

Natuurlijk vind ik het zuur voor degenen waarbij het (lijkt) alsof de auto dit jaar niet gaat komen.
Ik snap ook dat dat allemaal nadelige effecten heeft, voor de één persoonlijk wat zwaarwegender dan de ander.

Maar hier gaan mopperen begint wel vermoeiend te worden.
Dit is een forum om informatie te delen, géén emotionele chatgroep !!!!

Ik stop voorlopig met het volgen van dit forum.
Als ik concrete info, een SMS of aflevermail heb ontvangen, kom ik wel weer online.

Succes allen met de laatste loodjes !!!

Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sknnr.nl

sknnr.nl

Set Back & Relax

;w
Majo03 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 15:28:
Alles in dit topic zijn vermoedens, afgelopen maanden alle theorieën in veelvoud terug zien komen.
En een heleboel andere onzin, topic is compleet onleesbaar geworden.

Vanmorgen even niet gekeken en 200+ nieuwe berichten.......

Terwijl er vandaag niet één VIN of SMS is ontvangen, niemand nieuwe of concrete info heeft gedeeld.
Daarnaast snap ik dat bereidwilligheid bij telefonisch contact met Tesla ook minder wordt doordat zenuwachtige berijders om de dag bellen of er nieuws is oOo . (feitje: ze loggen elke keer dat je belt in het systeem, dus zien als je om de haverklap belt)

Niemand weet iets en gebruikt vermoedens om elkaar te vertellen wat men niet weet......

Natuurlijk vind ik het zuur voor degenen waarbij het (lijkt) alsof de auto dit jaar niet gaat komen.
Ik snap ook dat dat allemaal nadelige effecten heeft, voor de één persoonlijk wat zwaarwegender dan de ander.

Maar hier gaan mopperen begint wel vermoeiend te worden.
Dit is een forum om informatie te delen, géén emotionele chatgroep !!!!

Ik stop voorlopig met het volgen van dit forum.
Als ik concrete info, een SMS of aflevermail heb ontvangen, kom ik wel weer online.

Succes allen met de laatste loodjes !!!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Dit neigt wel heel erg naar stemming- en bangmakerij en sta ik niet toe. Bovendien het is wel bijzonder onwaarschijnlijk dat Tesla op basis van een topic op Tweakers leveringen inplant. Niet meer doen.

[ Voor 87% gewijzigd door deepbass909 op 05-12-2019 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom staat er nu een boot (genaamd Montana) in Zeebrugge op de locatie waar alle Tesla's staan met eindbestemming Rotterdam. Dat is wel vreemd haha. Iemand een idee? Laat de speculaties maar komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swede schreef op donderdag 5 december 2019 @ 14:41:
[...]

zou mooi zijn, maar ik verwacht niet vandaag een sms te krijgen of ik hem zondag op wil halen...
Ben bang dat het verhaal voor LR verschillend is ten opzichte van een SR+

Ik heb een Vin van denk ik 27 (pas 2 dec gebeld) auto komt 10 in Zeebrugge.. zal toch niet 20 dagen duren om hem in Adam klaar te zetten, met de verhoogde capaciteit om uitleveringen te doen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Snarf70
  • Laatst online: 08-09 08:50
Verwijderd schreef op donderdag 5 december 2019 @ 15:37:
Waarom staat er nu een boot (genaamd Montana) in Zeebrugge op de locatie waar alle Tesla's staan met eindbestemming Rotterdam. Dat is wel vreemd haha. Iemand een idee? Laat de speculaties maar komen :)
Ik heb wel een idee.... ophalen in 010!! Kom maar door! Moest sowieso al met de trein naar 020, mijn huidige auto begint namelijk al te haperen als ik de stadsgrenzen van 020 nader.... Schiphol haal ik vaak net ;)

M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg net een mail van de lease maatschappij:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Geachte heer ......

Het is ons een genoegen u te mogen bevestigen, dat de Uw Tesla Delivery team heeft aangegeven dat uw Tesla Model 3 met kenteken G-XXX-TL aan u afgeleverd zal gaan worden.

Op dit moment is er nog geen afleverdatum bekend, om die reden zal een medewerker van het Tesla Delivery team binnenkort contact met u via de mail of via uw mobiel opnemen om een afleverafspraak met u te maken voor het afleveren van uw Tesla.

Op de dag van levering vragen wij u vriendelijk om uw geldig rijbewijs of ID mee te nemen naar Tesla.

Wij wensen u alvast plezierige kilometers toe en vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het kenteken wist ik zelf een week geleden al. De verwachte afleverdatum was in eerste instantie 11 dec. Vanochtend door de telefoon kreeg ik 17 dec door.
Het wachten is nu op de bevrijdende SMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:36
Tom0984 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 15:08:
Ik ben gelukkig!

Eindelijk doorgekomen bij Tesla in de telefooncentrale.

Mag ik uw RN? Ah ik zie het al. U staat gepland op aflevering 3de week december en uw
kenteken is G-XXX-TR.

DANKJEWEL!!!
Aangezien die info mist: had je al een vin en wanneer?

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjenok
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15:44
Verwijderd schreef op donderdag 5 december 2019 @ 15:37:
Dit is precies wat @Majo03 bedoelt. Als je even verder kijkt zie je dat het een olietanker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjenok schreef op donderdag 5 december 2019 @ 15:43:
[...]

Dit is precies wat @Majo03 bedoelt. Als je even verder kijkt zie je dat het een olietanker is.
Mooi man >:) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sknnr.nl

sknnr.nl

Set Back & Relax

Zojuist binnen vanuit de LM. Geen idee wat er van klopt maar het is Info.

------------------------------------------------------

Betreft: Vooraankondiging aflevering leaseauto tbv de heer xxxxx met contractnummer xxxxx

Geachte xxxx,

Graag willen wij u informeren over de aanstaande levering van de leaseauto met bovengenoemde contractnummer.

Wij hebben van de leverende dealer vernomen dat de levering van de auto naar verwachting plaats vindt in de week van 13-12-2019. Zij nemen binnenkort contact met u of de berijder op om een afspraak voor de aflevering te maken. Voor de volledigheid vindt u onderstaand de contactgegevens:

Leverende dealer : Tesla Motors Netherlands Tilburg
Contactpersoon :xxxx - Tesla Eindhoven
Straatnaam : Atlasstraat 7-9
Postcode en Plaats : 5047 RG Tilburg
Telefoonnummer : xxxx
E-mailadres : xxxx

Ongeveer een week na levering ontvangt de berijder een berijders informatie set, de kentekencard en eventueel separaat de tankpas indien deze onderdeel uitmaakt van het contract.
Voor de goede orde vragen wij u de adresgegevens van de berijder waar bovengenoemde zaken naar verzonden zullen worden te controleren. Indien er geen adresgegevens van de berijder bekend zijn zal bovenstaand bedrijfsadres gehanteerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miepz78
  • Laatst online: 06-12-2022
sknnr.nl schreef op donderdag 5 december 2019 @ 15:54:
Zojuist binnen vanuit de LM. Geen idee wat er van klopt maar het is Info.

Betreft: Vooraankondiging aflevering leaseauto tbv de heer xxxxx met contractnummer xxxxx

Geachte xxxx,

Graag willen wij u informeren over de aanstaande levering van de leaseauto met bovengenoemde contractnummer.

Wij hebben van de leverende dealer vernomen dat de levering van de auto naar verwachting plaats vindt in de week van 13-12-2019. Zij nemen binnenkort contact met u of de berijder op om een afspraak voor de aflevering te maken. Voor de volledigheid vindt u onderstaand de contactgegevens:

Leverende dealer : Tesla Motors Netherlands Tilburg
Contactpersoon :xxxx - Tesla Eindhoven
Straatnaam : Atlasstraat 7-9
Postcode en Plaats : 5047 RG Tilburg
Telefoonnummer : xxxx
E-mailadres : xxxx

Ongeveer een week na levering ontvangt de berijder een berijders informatie set, de kentekencard en eventueel separaat de tankpas indien deze onderdeel uitmaakt van het contract.
Voor de goede orde vragen wij u de adresgegevens van de berijder waar bovengenoemde zaken naar verzonden zullen worden te controleren. Indien er geen adresgegevens van de berijder bekend zijn zal bovenstaand bedrijfsadres gehanteerd worden.

Vanuit welke LM komen deze mails?

CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sknnr.nl

sknnr.nl

Set Back & Relax

J&T lease
Miepz78 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 15:57:
[...]

Vanuit welke LM komen deze mails?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QS08
Tesla: "Uw auto staat nog op de boot en die komt volgende week aan. Midden volgende week. Dan nog een paar dagen of een week voor het klaarmaken''

Maar ik heb niet die mail gehad van verwachte levering 15-31 december? Had dus verwacht (als ik logica gebruik) dat ik dan voor 15 december levering zou hebben.
Maar ach, logica moet ik niet meer zoeken :+

M3 SR+ Pearl White / black / Aero | LM: Alphabet | Besteld: 04/10 | VIN: 08/11 | G-XXX-RB | SMS: 06-12 | Leverdatum: 14-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 04-05-2021

Frome

M3P | White | Black

Staan er veel Performance?

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• trigger88
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-07 15:54
Verwijderd schreef op donderdag 5 december 2019 @ 15:11:
Well,

Na een paar weken redelijk angstvallig dit forum in de gaten te hebben gehouden, eindelijk het verlossende woord: leverdatum: 9 december!!!!!!!!!!!

Bestelproces:
- Eind juli SR+ | Black | Black | 19" | Trekhaak besteld (bij LM)
- Half oktober: Na maanden radiostilte (ook geen tesla-account), toch maar eens gebeld: bleek er nog geen bestelling bij Tesla bekend te zijn...
- 19-10: Na veel contact met LM (hadden allang via mail de bestelling uitstaan), via mails vanuit Tesla DeliveryNL twee (?!) RN's doorgekregen
- 19-10: Tesla (secondary) account aangemaakt: geen koppeling met RN.
- 21-10: Orderbevestiging van Tesla ontvangen via LM (met 1 RN)
- <22-11: VIN na telefonisch contact: Auto zou al in Zeebrugge staan. Er was géén telefoonnummer bekend bij Tesla: telefoonnummer laten toevoegen.
- 5-12: Belletje om toch maar eens te controleren of het goed gaat: "Meneer, ik zie dat er al een afspraak op 9 december voor u ingepland staat". "Ik zie ook een kenteken gekoppeld: G-XXX-SJ". Nadat ik heb aangegeven dat ik geen SMS heb ontvangen, kreeg ik de reactie: "Dit heb ik nog nooit meegemaakt: dat iemand een afspraak heeft staan, maar dat dit nog niet bij de berijder bekend is. Misschien weet de LM dit al?". In ieder geval de ophaalafspraak te Koopman bevestigd en later bij LM gecontroleerd: uiteraard wisten zij ook van niks.

Kortom, ik heb mijn portie de-wondere-wereld-van-Tesla wel gehad. Nu nog de kers op de taart met het roemruchte afleverspektakel :D
Nou ik had dus precies hetzelfde, de LM had geen telefoonnummer gekoppeld aan mijn account en dus was er geen telefoonnummer bekend en dus geen sms (Ik heb ter vergeefs geprobeerd mijn telefoon nr. te laten toevoegen, zowel via LM als Tesla zelf). Maar uiteindelijk stond er bij mij dus ook gewoon een afspraak in mijn tesla account, vervolgens gebeld met Tesla om op die manier mijn afspraak te bevestigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Frome schreef op donderdag 5 december 2019 @ 15:59:
[...]

Staan er veel Performance?
Blauw is uiteraard veel mooier;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macedon
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 16:51
Na 13,5 minuten aan het wachten wordt ik eruit gegooid. Vanochten binnen 1-2 minuten. Ik heb het gevoel dat de call center mederwerkers ons telefoonnummer zien en beslissen of ze dit gaan opnemen of afwijzen op basis van historie.

SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QS08
macedon schreef op donderdag 5 december 2019 @ 16:08:
Na 13,5 minuten aan het wachten wordt ik eruit gegooid. Vanochten binnen 1-2 minuten. Ik heb het gevoel dat de call center mederwerkers ons telefoonnummer zien en beslissen of ze dit gaan opnemen of afwijzen op basis van historie.
Bij mij werd opgenomen na 15 minuten. Was ook mijn tweede telefoontje sinds ik besteld heb :)
Zou best goed kunnen, hoor het vaker dat mensen eruit gegooid worden obv telefoonnr :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eikrur
  • Laatst online: 15:00
Aan alle tweakers die vandaag bij Koopman zijn geweest, staan er al kentekens uit de G-xxx-T serie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

trigger88 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 16:00:
[...]

Nou ik had dus precies hetzelfde, de LM had geen telefoonnummer gekoppeld aan mijn account en dus was er geen telefoonnummer bekend en dus geen sms (Ik heb ter vergeefs geprobeerd mijn telefoon nr. te laten toevoegen, zowel via LM als Tesla zelf). Maar uiteindelijk stond er bij mij dus ook gewoon een afspraak in mijn tesla account, vervolgens gebeld met Tesla om op die manier mijn afspraak te bevestigen.
Blij dat mijn telefoontje vóór deze datum was: wat als je een afspraak mist op deze manier...?

N.B.: @trigger88 ik zie dat jij ook de 9e op de kade staat? kunnen we toasten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macedon schreef op donderdag 5 december 2019 @ 16:08:
Ja dat ga je krijgen als mensen een auto kopen. En niet weten wanneer deze precies komt.
Iedereen op dit Forum wil toch wel heel graag zijn auto voor 31 dec;) ik weet niet waarom eigenlijk:D.
Maar geloof me ze doen echt wel hun best om alles te leveren. Zo niet ja dan hebben niet alleen wij een probleem maar ook Telsa want dan zitten zij toch ineens met een overschot aan auto's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macedon
Anoniem bellen binnen 2 minuten eruit gegooid.

SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 14:43
Iik wil eigenlijk naar huis, maar blijf nog even om de 1000 pagina's drempel live mee te maken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Tomas_ schreef op donderdag 5 december 2019 @ 16:20:
Iik wil eigenlijk naar huis, maar blijf nog even om de 1000 pagina's drempel live mee te maken
Ik zit pas op 499 pagina's :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DennusB schreef op woensdag 4 december 2019 @ 21:12:
[...]

Waarom niet? Als ie in snel leverbaar staat prima toch?
Was meer een geintje omdat dit mijn config is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QS08 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 16:11:
[...]

Bij mij werd opgenomen na 15 minuten. Was ook mijn tweede telefoontje sinds ik besteld heb :)
Zou best goed kunnen, hoor het vaker dat mensen eruit gegooid worden obv telefoonnr :')
Hier idem....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hulseman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-08-2024
Zojuist kenteken binnen: G-xx-TR

11 dec nog steeds te verwachten levering :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanbag
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-06-2021
Hi all,

Ik dacht ik kijk zo vaak naar deze forum, laat ik maar is een x mijn situatie kwijt.

Config: Long Range, ext: Pearl White, int. WHITE , 18'' Aero ,Geen trekhaak. Wel Winterbanden
(Ik heb deze config geen 1x in de forum gezien lol. Waarom is dat?)

Besteldatum van LM bij Tesla: 11 september.
Restrictie: 10-11-2019
Verwachte levertijd: week 45 2019.
LM zegt dat Tesla een garantie voor levering in 2019 heeft gegeven.

Afgelopen 10 dagen heb ik 2x per week gebeld. Aardige kerels.
De eerste zei dat als ik een week later niks gehoord had, dat ik weer effe moest terugbellen. Hij zei ook dat de wagen voor een garantie datum bestelt werd dus dat als het niet in 2019 zou worden, dat ze dan een andere wagen zouden aanbieden en anders de bestelling geannuleerd zou worden.
De tweede zei ik verwacht dat je deze week wat te horen krijgt.

Wat betreft VIN in source code... Nope. Searchen op 5Y zie ik wel wat guids en script namen, maar geen Vins. 5Yj levert al niks op

We zullen het zien! Ik hoop binnenkort te gaan genieten van de speakers in mijn m3:)

Grt!
Ilhan

-----------------------

Ik rij momenteel een 7% bijtelling wagen, golf GTE, die tussen nov - feb2020 ingeleverd moet worden.
Via werk, LM = adl , auto bestelt bij Tesla. Als ik de 4% van dit jaar niet pak dan is dat natuurlijk erg balen... erg erg balen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Yes! net ook m'n deliverydate gekregen. 24 december. Een mooier cadeau voor de Kerst kan ik me niet voorstellen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

OMX2000

By any means necessary...

Even om het universum te balanceren ook ff wat Model X nieuws tussendoor.

Ik belde net met Tesla, en de man die ik sprak gaf aan dat mijn auto in Tilburg staat. Auto heeft nog geen kenteken en hij verwachte dat ik binnen een paar dagen een berichtje zou krijgen. Hij heeft nog voor de zekerheid mijn nummer gechecky.

/cc @McRegt

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier VIN 25/11 maar nog geen kenteken of definitieve leverdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HK20
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Eindelijk, zojuist ook een vin gekoppeld in de source code. 5 december 16.28! Pfew gaat t toch nog goedkomen dit jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:42
kv83 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 21:42:
[...]

Nee, geloof het ook niet. Maar had wel gelezen dat iemand in de VS het wel was gelukt. Dacht niet geschoten is altijd mis :)
Gelukt? Mijn directeur heeft iets soortgelijks gedaan met zijn S destijds, maar dan andersom. (Wilde een vooraad-model maar dan met die Turbine velgen).
Tesla heeft zijn order toen gewoon geannuleerd want ingewikkeld.
Weg voorraad-model, weg gratis super-charging. Dus als je nog niet gebeld hebt, zou ik er nog eens overna denken..
ilhanbag schreef op donderdag 5 december 2019 @ 16:28:
Hi all,

Ik dacht ik kijk zo vaak naar deze forum, laat ik maar is een x mijn situatie kwijt.

Config: Long Range, ext: Pearl White, int. WHITE , 18'' Aero ,Geen trekhaak. Wel Winterbanden

De eerste zei dat als ik een week later niks gehoord had, dat ik weer effe moest terugbellen. Hij zei ook dat de wagen voor een garantie datum bestelt werd dus dat als het niet in 2019 zou worden, dat ze dan een andere wagen zouden aanbieden en anders de bestelling geannuleerd zou worden.

Wat betreft VIN in source code... Nope. Searchen op 5Y zie ik wel wat guids en script namen, maar geen Vins. 5Yj levert al niks op

We zullen het zien! Ik hoop binnenkort te gaan genieten van de speakers in mijn m3:)

Grt!
Ilhan

-----------------------

Ik rij momenteel een 7% bijtelling wagen, golf GTE, die tussen nov - feb2020 ingeleverd moet worden.
Via werk, LM = adl , auto bestelt bij Tesla. Als ik de 4% van dit jaar niet pak dan is dat natuurlijk erg balen... erg erg balen..
Er zijn best veel wit wits besteld, kijk maar in het 'gewone' Tesla topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebesco030
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 03-09 13:29
Verwijderd schreef op donderdag 5 december 2019 @ 16:29:
Yes! net ook m'n deliverydate gekregen. 24 december. Een mooier cadeau voor de Kerst kan ik me niet voorstellen. :)
SMS gekregen?

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QS08
Nog 1 pagina jongens!! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macedon
Verwijderd schreef op donderdag 5 december 2019 @ 16:29:
Ouch!!!! Zo laat?!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martijnvdl1987
  • Laatst online: 08-01-2021
HK20 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 16:31:
Eindelijk, zojuist ook een vin gekoppeld in de source code. 5 december 16.28! Pfew gaat t toch nog goedkomen dit jaar!
je weet het op de minuut?! respect voor jouw F5

LR/AWD/Zwart/Zwart/Aero/geen trekhaak/RN 11 oktober/VIN 20 november/Kenteken: G-***-SK/SMS: 6 december/Levering 16 december

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mistercage
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-08 20:15
Je zal maar over minder dan 24 uur in een M3 rijden... :-)

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macedon
--------

[ Voor 100% gewijzigd door macedon op 05-12-2019 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ouch!!!! Zo laat?!
We, ik mocht de 16e al komen, maar het moet juist lukken dat ik dan voor een week in het buitenland zit.
(ik had niet anders verwacht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macedon
Verwijderd schreef op donderdag 5 december 2019 @ 16:39:
[...]

We, ik mocht de 16e al komen, maar het moet juist lukken dat ik dan voor een week in het buitenland zit.
Mag IK de 16e?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HK20
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
;) keek toevallig naar mijn scherm om 16.30 en zag net ervoor een popupje verschijnen :)
Martijnvdl1987 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 16:38:
[...]

je weet het op de minuut?! respect voor jouw F5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macedon
Met mijn privételefoon ook gebeld. Na 13 minuten eruit gegooid. Ik geef op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanbag
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-06-2021
Eddos schreef op donderdag 5 december 2019 @ 16:32:
[...]

Gelukt? Mijn directeur heeft iets soortgelijks gedaan met zijn S destijds, maar dan andersom. (Wilde een vooraad-model maar dan met die Turbine velgen).
Tesla heeft zijn order toen gewoon geannuleerd want ingewikkeld.
Weg voorraad-model, weg gratis super-charging. Dus als je nog niet gebeld hebt, zou ik er nog eens overna denken..

[...]

Er zijn best veel wit wits besteld, kijk maar in het 'gewone' Tesla topic.
Welke topic is dat? Sorry ben verder niet echt bekend met tweakere en forums haha.
Veel wit op wit m3's ja?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macedon
Verwijderd schreef op donderdag 5 december 2019 @ 16:39:
[...]

VIN van 19/11 originele afspraakdatum dus 16/12.

Is er hoop dat ik als 23/11 ook die week een afspraak krijg? Da's geen 1000 auto's per dag ritme, trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmathijssen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:46
hulseman schreef op donderdag 5 december 2019 @ 16:28:
Zojuist kenteken binnen: G-xx-TR

11 dec nog steeds te verwachten levering :-)
Aha, dezelfde reeks hierzo 🙂 G-20*-TR , ook dezelfde verwachtte leverdatum.

Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erik.van.loenen
  • Laatst online: 07-03 08:13
ilhanbag schreef op donderdag 5 december 2019 @ 16:28:
Hi all,

Grt!
Ilhan

-----------------------

Haha, ik zit in hetzelfde schuitje met m'n huidige GTE, die 31-12-2015 14:30 (de laatste dag 7%) op kenteken was gezet. Ik kan alleen maandag m'n blauwe P ophalen!

T3 P / Deep Blue / Black / 20" Grey / KSN: 19-9 / VIN: 26-11 / ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLodder
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-04-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macedon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naii11
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 04-01-2021
Rixard schreef op donderdag 5 december 2019 @ 15:14:
[...]

Collega van me heeft afgelopen maandag (3 december) een LR besteld vanaf de snel beschikbaar pagina en deze staat nu voor levering tussen 9 en 16 december.. Die heeft hem dus straks eerder dan ik.. Wat je schrijft is dus nergens op gebaseerd en zorgt alleen maar voor onrust.
Inderdaad. Overigens staat er bij elke auto (in het Engels 8)7 ) een plaatsnaam. Het lijkt me dat als er Amsterdam of Den Haag staat, dat de auto zich ook daadwerkelijk ginder bevindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naii11

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Laatst online: 18:11

Fab1Man

Live life to the fullest

Ik heb daarstraks gebeld om wat meer helderheid te krijgen over indicatie leverdatum. Ik heb namelijk mijn huidige auto nog op zomerbanden staan en wilde even checken of het het nog waard is om die nog om te ruilen voor winterbanden, voor de Tesla kan ik namelijk opnieuw een afspraak maken.
Mijn VIN is van 28/11 (auto besteld op 17/9 bij LM, pas bij Tesla verwerkt op 2 oktober). Levering stond in het systeem op 26 of 27 december.

Uiteindelijk zal ik, ik slik het voorlopig maar, mijn ongenoegen bij Koopman wel uiten. Een auto van een dergelijke prijs (bij mij een Performance, maar ook bij SR+ of LR) moet je zelf niet nog na moeten lopen op transportschade etc. De final check zouden ze gewoon zelf moeten doen en niet wij op een terminal terrein. Ik vind het echt bespottelijk en vind dan ook alle excuses die mensen hier verzinnen van de zotte. Dat jullie het bijna "normaal" vinden of het zelfs proberen grappig in te zien... Respect.
Dat ik mijn config al twee keer op de Snel Beschikbaar site zie en dat zelfs @erik.van.loenen 'm al maandag mag ophalen maakt dit proces gewoon heel oneerlijk. Als je van begin af aan, zoals bij elke dealer, gewoon een slot toegewezen zou krijgen, dan zou dit hele bootvolgtopic niet nodig zijn. Het produceren in batches maakt het gewoonweg geen eerlijk proces en ik snap dat mensen er bloednerveus van worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naii11
Fab1Man schreef op donderdag 5 december 2019 @ 16:57:
Ik heb daarstraks gebeld om wat meer helderheid te krijgen over indicatie leverdatum. Ik heb namelijk mijn huidige auto nog op zomerbanden staan en wilde even checken of het het nog waard is om die nog om te ruilen voor winterbanden, voor de Tesla kan ik namelijk opnieuw een afspraak maken.
Mijn VIN is van 28/11 (auto besteld op 17/9 bij LM, pas bij Tesla verwerkt op 2 oktober). Levering stond in het systeem op 26 of 27 december.

Uiteindelijk, ik slik het voorlopig maar ik zal bij Koopman mijn ongenoegen wel uiten. Een auto van een dergelijke prijs (bij mij een Performance, maar ook bij SR+ of LR) moet je zelf niet nog na moeten lopen op transportschade etc. De final check zouden ze gewoon zelf moeten doen en niet wij op een terminal terrein. Ik vind het echt bespottelijk en vind dan ook alle excuses die mensen hier verzinnen van de zotte. Dat jullie het bijna "normaal" vinden of het zelfs proberen grappig in te zien... Respect.
Dat ik mijn config al twee keer op de Snel Beschikbaar site zie en dat zelfs @erik.van.loenen 'm al maandag mag ophalen maakt dit proces gewoon heel oneerlijk. Als je van begin af aan, zoals bij elke dealer, gewoon een slot toegewezen zou krijgen, dan zou dit hele bootvolgtopic niet nodig zijn. Het produceren in batches maakt het gewoonweg geen eerlijk proces en ik snap dat mensen er bloednerveus van worden.
Haha nee joh, dat is gewoon de 'Tesla experience'! Vol gebreken in ontvangst nemen en tandenknarsend pronken dat je een Tesla rijdt :'( :P

Gelukkig viel het bij mij reuze mee en is het snel opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fab1Man

Fab1Man

Live life to the fullest

naii11 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 17:00:
[...]

Haha nee joh, dat is gewoon de 'Tesla experience'! Vol gebreken in ontvangst nemen en tandenknarsend pronken dat je een Tesla rijdt :'( :P

Gelukkig viel het bij mij reuze mee en is het snel opgelost.
Ik snap dat je het positief probeert te draaien, maar ik vind het echt onacceptabel. Misschien toch eens aanhangig maken bij Musk op Twitter, als je de delivery experiences vergelijkt met de US hebben we echt een "dump" prio gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rmathijssen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:46

Uiteindelijk zal ik, ik slik het voorlopig maar, mijn ongenoegen bij Koopman wel uiten. Een auto van een dergelijke prijs (bij mij een Performance, maar ook bij SR+ of LR) moet je zelf niet nog na moeten lopen op transportschade etc. De final check zouden ze gewoon zelf moeten doen en niet wij op een terminal terrein. Ik vind het echt bespottelijk en vind dan ook alle excuses die mensen hier verzinnen van de zotte. Dat jullie het bijna "normaal" vinden of het zelfs proberen grappig in te zien... Respect.
Ik denk niet dat de ophaallocatie de juiste plaats is om je ongenoegen te uiten. Het enige wat je dan gaat bereiken is dat de wachtrij voor de andere enkel langer zal worden.

En ja, de aflevering is belachelijk voor een auto van deze prijsklasse.

Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macedon
In VS bestellen ze hem en ze hebben hem binnen 1 week thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Landon
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 04:57
Bijna 1000 pagina’s!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Sjaak1990
  • Laatst online: 29-01 20:38
YES!!! SMS met leveringsdatum 11-12 binnen, direct bevestigd en 5 min later een email gekregen met instructies en dat de bevestiging binnen is gekomen incl. kenteken.

RN 25-10
VIN 25-11
SMS 5-12
Levering 11-12 @ Koopman
SR+ Wit/zwart/aero

Fingers crossed dat het niet verplaatst wordt. Dank u Sinterklaasje.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Swede
  • Laatst online: 12-06-2020
Jeeee. De sms is binnen. 12 december ophalen!

SR+, black, black, aero, trekhaak - besteld 17/09 - RN 23/09 - VIN 21/11-kenteken GxxxSK - sms 05/12 - afhalen 12/12 -RDW tenaamgesteld 11/12 (17:25)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ditani360
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-03 22:20

en wat denk je te gaan bereiken als je je ongenoegen uit bij de uitvoerende personen?
normaal is het niet nee, maar dat is iets wat ook op deze manier gecreëerd wordt door de overheid en ik denk ook niet dat er 1 auto fabrikant is die ook nog eens zoveel auto's kan leveren in zo'n kort tijdsbestek...je mag best wachten op de geweldige inspectie en strik om je auto hoor, dan heb je net als bij de KIA over een jaar je auto...

Genieten & genieten

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tjenok
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15:44

Je hebt helemaal gelijk dat het niet gaat zoals je zou verwachten in die prijsklasse, maar niemand verplicht je toch om een Tesla te kopen? Ze hebben nou eenmaal niet de middelen zoals de grote merken om binnen zo weinig tijd zoveel auto's te leveren. Dat wij als Nederlanders de bijtellinggekte hebben en allemaal goedkoop een auto van €50-65K willen rijden en zij daar zo goed mogelijk in proberen te voorzien vind ik al bijzonder genoeg. Volgens mij is een groot percentage van de beschikbare productie naar NL gestuurd de afgelopen maanden.

Ik zou ook zeker je ongenoegen niet laten blijken bij Koopman, wat kunnen die lui die daar hard aan het werk zijn om onze auto's dit jaar nog geleverd te krijgen er aan doen? Zou getuigen van weinig respect.

[ Voor 4% gewijzigd door Tjenok op 05-12-2019 17:12 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• blerry
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:51
Zojuist sms binnen ophalen 12 dec. Kenteken G-3XX-TG

SR+ wit/zwart int /Aero

[ Voor 20% gewijzigd door blerry op 05-12-2019 18:34 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

SMS binnen, ophalen 11/12, maar net volgende week met vakantie.. janken!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• raiden1985
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-08 23:14
Hier ook sms 12-12 halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naii11
Fab1Man schreef op donderdag 5 december 2019 @ 17:01:
[...]

Ik snap dat je het positief probeert te draaien, maar ik vind het echt onacceptabel. Misschien toch eens aanhangig maken bij Musk op Twitter, als je de delivery experiences vergelijkt met de US hebben we echt een "dump" prio gekregen.
Ik hoopte dat m'n sarcasme voldoende duidelijk was:P

Ik vind het ook een zooi gekken, mensen die dergelijke zaken goed proberen te praten.

Anderzijds, het loopt zó storm dat er wel iets van de normale dienstverlening af mag. En 4% bijtelling is mensen veel waard. Dat laat onverlet dat een auto die in een fabriek wordt geproduceerd gewoon van een acceptabele kwaliteit moet zijn. Maja, Amerikanen en kwaliteit ;( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macedon
Kom maar met die smsbom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunkaroglu
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 20:19

Wat moeten ze dan? Je kan niet verwachten dat ze iedereen persoonlijk gaan benaderen en 2 uur uitleg gaan geven. Daar is gewoon de tijd niet voor. Dit wist je ook van te voren en heb je ook geen reden tot klagen volgens mij.

Als ze dat wel zouden doen, kunnen ze ook nooit een levertijd van 2 maanden garanderen.

Om er zeker van te zijn zou ik gewoon een zeer goede video opnemen van de hele auto, binnen en buiten. En mocht je later iets ontdekken, kan je het altijd claimen bij Tesla. Doen ze niet moeilijk over. Maar zorg er wel voor dat je het bevestigd heb gekregen van de delivery medewerker als je het gaat ophalen en je dan al iets hebt ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 november 2019 @ 20:45:
Ok, Tijdje meegelezen, nu heb ik eindelijk ook wat te melden.
Config: SR+/blauw/trekhaak

15/7: Bestelling via Alphabet, levering aangevraagd op 31/10
18/7: RN nummer toegewezen
25/10:Mailtje met 'Bereidt u voor op levering'. En na een telefoontje naar Tesla, het einde van de illusie dat-ie 31/10 klaar zou staan, wegens de 'restricitie' op de leverdatum bij de LM
Daarna hele tijd stilte. Lezen op deze site over Tesla boten, Panamakanaal, VIN in source, etcetc. Gedachtes over 'ze zijn me vergeten'..
25/11 (Vandaag): !!VIN in de source!!.

Gebeld:
- De auto staat nu in ZEE. Gaat opnieuw worden ingescheept op een boot naar AMS
- Levering 1e of 2e week december.
- Binnen 1 week na de SMS moet-ie opgehaald zijn, anders wordt-ie aan iemand anders gekoppeld 8)7

Eindelijk voortgang. Ben benieuwd..
5-12 Update na belletje met Tesla:
- Auto staat nog steeds in ZEE
- Kenteken is nu wel bekend
- Levering midden december

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:21
Sjaak1990 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 17:10:
YES!!! SMS met leveringsdatum 11-12 binnen, direct bevestigd en 5 min later een email gekregen met instructies en dat de bevestiging binnen is gekomen incl. kenteken.

RN 25-10
VIN 25-11
SMS 5-12
Levering 11-12 @ Koopman
SR+ Wit/zwart/aero

Fingers crossed dat het niet verplaatst wordt. Dank u Sinterklaasje.
Gun het je van harte hoor , maar wat een mazzel met die config. Tientallen eerdere bestellers van de identieke auto die met lege handen staan.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

blerry schreef op donderdag 5 december 2019 @ 17:14:
Zojuist sms binnen ophalen 12 dec. Kenteken G-3XX-TG
Klein verzoekje:
Zouden degenen die posten dat ze een sms hebben gekregen wellicht ook de configuratie en de VIN datum erbij kunnen zetten?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

1000!! 👍🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macedon
Verwijderd schreef op donderdag 5 december 2019 @ 17:17:
SMS binnen, ophalen 11/12, maar net volgende week met vakantie.. janken!
Ik kan je in de excel niet vinden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Bestelling gedaan door LM op 17/10. Vandaag bij Tesla in Duiven naar binnen gelopen omdat ik alleen een account heb met een RN. Op veel berichten lees dat bellen wel eens een lange geschiedenis kan worden met Tesla dus met mijn RN nummer naar binnen gelopen en vriendelijk ontvangen door een medewerker die mij wist te vertellen dat mijn M3 gekoppeld is en deze op 26 december aankomt in Amsterdam. De levering staat ook al in het systeem ( ik kon meekijken) dat wordt 27 december. Volgens de medewerker krijg ik rond 20 december een SMS met de uitnodiging.

Helemaal Happy ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macedon
Verwijderd schreef op donderdag 5 december 2019 @ 17:26:
[...]

Klein verzoekje:
Zouden degenen die posten dat ze een sms hebben gekregen wellicht ook de configuratie en de VIN datum erbij kunnen zetten?
Jij krijgt zo ook een smsje geloof ik. Je hebt precies dezelfde data als Blerry.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jdw77
  • Laatst online: 23-10-2021
Hoppa

Besteld 28-10
RN 28-10
VIN 20-11
SMS 5-12
Ophalen 13-12

SR+ grijs aero trekhaak

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Venzl
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 12:54
Ook zojuist een sms gekregen: levering 12-12. Wordt niet gevraagd voor een bevestiging met JA gezien het via de LM loopt. Doen voor de zekerheod?

PS: VIN op 26/11 gekregen, RN op 10/10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macedon
Venzl schreef op donderdag 5 december 2019 @ 17:32:
Ook zojuist een sms gekregen: levering 12-12. Wordt niet gevraagd voor een bevestiging met JA gezien het via de LM loopt. Doen voor de zekerheod?

PS: VIN op 26/11 gekregen, RN op 10/10.
Configuratie? Ik kan je in de excel niet vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Venzl
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 12:54
macedon schreef op donderdag 5 december 2019 @ 17:34:
[...]

Configuratie? Ik kan je in de excel niet vinden.
SR+, Midnight Grey, Black, 19".

Zie trouwens nu in mijn Tesla account dat bij kopje afspraak voor levering het Tesla Tilburg adres staat ipv Koopman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macedon schreef op donderdag 5 december 2019 @ 17:31:
[...]

Jij krijgt zo ook een smsje geloof ik. Je hebt precies dezelfde data als Blerry.
Ik ben in blijde verwachting ...... oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• macedon
Venzl schreef op donderdag 5 december 2019 @ 17:35:
[...]

SR+, Midnight Grey, Black, 19".

Zie trouwens nu in mijn Tesla account dat bij kopje afspraak voor levering het Tesla Tilburg adres staat ipv Koopman.
Ik zou het zelfs naar Zeebrugge gaan om hem op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 5 december 2019 @ 17:36:
[...]

Ik ben in blijde verwachting ...... oOo
Inloggen en naar beheerpagina gaan lijkt me

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fab1Man

Fab1Man

Live life to the fullest

Hunkaroglu schreef op donderdag 5 december 2019 @ 17:20:
[...]

Wat moeten ze dan? Je kan niet verwachten dat ze iedereen persoonlijk gaan benaderen en 2 uur uitleg gaan geven. Daar is gewoon de tijd niet voor. Dit wist je ook van te voren en heb je ook geen reden tot klagen volgens mij.

Als ze dat wel zouden doen, kunnen ze ook nooit een levertijd van 2 maanden garanderen.

Om er zeker van te zijn zou ik gewoon een zeer goede video opnemen van de hele auto, binnen en buiten. En mocht je later iets ontdekken, kan je het altijd claimen bij Tesla. Doen ze niet moeilijk over. Maar zorg er wel voor dat je het bevestigd heb gekregen van de delivery medewerker als je het gaat ophalen en je dan al iets hebt ontdekt.
Dat verwacht ik ook niet, uitleg, een bloemetje, wijn en een laken eroverheen kan me echt gestolen worden. Echter dat de auto's vies van binnen zijn (van buiten kan ik onder deze omstandigheden begrijpen...), dat er nog lijmresten op allerlei plekken zitten, plakbandjes die nog in het interieur hangen, rubbers er als lappen bij kunnen hangen, vind je echt dat je daar mee bezig moet zijn op het moment dat je een auto van een dergelijke waarde ophaalt? Dat je er even omheen loopt en checkt of er geen schade is vind ik dan nog tot daaraan toe. Levertijd van twee maanden wordt in mijn geval ook niet gehaald, maar dat doet er niet toe. Kan ik wel commentaar over mee heen krijgen dat niemand me verplicht deze auto af te nemen, maar ik kan het gewoon omdraaien en ik mag mijn ongenoegen daar best over uiten, in de hoop dat ze dit in de toekomst anders aanpakken. Ik vind het gewoon raar dat ik een stukje QA aan het doen ben, iets dat ze gewoon zelf zouden horen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPi75
  • Laatst online: 17:29
SMS: Null, VIN: Null

Morgen maar weer bellen of er nu wel iets bekend is maar het zal wel niet.... Ik begin er al bijna in te berusten dat het straks wel 8% zal worden en dat ik een wachttijd van 4+ maanden ga krijgen waar 2 werd beloofd.....

Audi Q4 e-tron 45 Quattro, 10.600 Wp PV, water-water warmtepomp, gasloos, dynamisch energiecontract, 32 kWh thuisaccu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 5 december 2019 @ 17:37:
[...]

Inloggen en naar beheerpagina gaan lijkt me
yep....... en nope....... nothing new...... ;w

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jdw77
  • Laatst online: 23-10-2021
Hoppa

Besteld 28-10
RN 28-10
VIN 20-11
SMS 5-12
Ophalen 13-12

SR+ grijs aero trekhaak

VRIJDAG de 13de, als dat maar goed gaat??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 12:45

macuz

Dance!

Ik heb vandaag ook Tesla maar eens gebeld. Met name om te zorgen dat mijn telefoonnummer goed is geregistreerd voor de SMS, maar natuurlijk ook direct de kans gepakt om even navraag te doen naar de status.

Ik heb op 4-10 besteld, kreeg een week later de welkom mail + RN, en op 28-11 mijn VIN.
De beste Tesla meneer zei dat mijn auto de 26e zou aanmeren, en dus tussen 27-12 en 31-12 af te halen is als alles goed gaat.

Best wel laat, zeker aangezien mijn collega 2 weken eerder bestelde en al 3 weken in zijn M3 rond rijdt, maar goed als ie dit jaar geleverd wordt ben ik tevreden. Let's hope all things go well...

Hij vertelde mij overigens ook dat er pas een kenteken wordt toegepast wanneer de auto's van de boot worden uitgeladen. De VIN krijgt hij dus al wanneer ze ingeladen worden vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ridmaur
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13-07 11:40
Moest wachten tot pagina 1000.....

SMS binnen dat LM auto komt afleveren op 12/12. Ben ik er niet... Tot 21/12 in US.
Is het iemand gelukt een afspraak naar voren te halen?

B.t.w.:
VIN binnen op 19/11.
SR+, Aero, solid black, zwart interieur, geen trekhaak.

[ Voor 16% gewijzigd door ridmaur op 05-12-2019 17:50 ]

Pagina: 1 ... 250 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.