Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 16:25

cronixx

krieuw

ElonDusk schreef op woensdag 4 december 2019 @ 15:44:
overal als ik een Fastned zie.. zie ik 9/10 keer 0 autos staan...
True, Strontned is ook echt een heel stuk duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeEeekhoorn
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 09:57
28 November besteld via Snel beschikbaar, ook direct een RN + VIN gekregen.
Heb ik even aan de excel-sheet toegevoegd..
Dit is wel met 2000,- eigen aanbetaling die ik later terug ga krijgen.
Telefonisch om bevestiging gevraagd wbt de VIN, salesman vertelde me gelijk dat de auto de 18de (december) verwacht wordt voor levering.
Nu nog geen SMS gekregen, maar mijn werkgever moet nog even het contract van Alphabet ondertekenen, dan is de hele administratieve rompslomp geregeld is mij verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 20:41
Mdink schreef op woensdag 4 december 2019 @ 15:40:
[...]

Dan staat 'ie zeker ook op de RCC Europe. Die 26/12 maakt me wel zenuwachtig... 8)7
De RCC Europe komt 7/12 bij het Panamakanaal aan, daarna is het nog zo'n 12 dgn varen wordt gezegd.
Dus hopelijk 18/19 aankomst.
Ja, dat denk ik ook. Heb ik net toegevoegd aan mijn post middels een edit. 26/12 maakt mij ook wel wat zenuwachtig. Aankomst rond 18/12 zou wel fijn zijn!

PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martijnvdl1987
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 08-01-2021
Zojuist gebeld met Delivery. Erg aardige kerel aan de lijn die zelf ook behoorlijk fan was van Tesla:)

In ieder geval is de verwachting dat mijn auto op 10 december in Amsterdam aankomt (nu Zeebrugge) en dan 11 of 12 december ophalen. Verder was alles in orde in het styteem en was de auto ook al betaald. Wellicht anders dan bij anderen klopt bij mij de berichtgeving tot nu toe elke keer volledig en is nooit tegenstrijdig. Ik heb dus goede hoop.

Kenteken is overigens G-***-SK

LR/AWD/Zwart/Zwart/Aero/geen trekhaak/RN 11 oktober/VIN 20 november/Kenteken: G-***-SK/SMS: 6 december/Levering 16 december

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
Martijnvdl1987 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 15:50:
Zojuist gebeld met Delivery. Erg aardige kerel aan de lijn die zelf ook behoorlijk fan was van Tesla:)

In ieder geval is de verwachting dat mijn auto op 10 december in Amsterdam aankomt (nu Zeebrugge) en dan 11 of 12 december ophalen. Verder was alles in orde in het styteem en was de auto ook al betaald. Wellicht anders dan bij anderen klopt bij mij de berichtgeving tot nu toe elke keer volledig en is nooit tegenstrijdig. Ik heb dus goede hoop.

Kenteken is overigens G-***-SK
Hmmm ik heb G-xxx-TK dus mag ik dan 1 van de andere dagen volgende week _/-\o_

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macedon
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 16:51
ElonDusk schreef op woensdag 4 december 2019 @ 15:52:
[...]

Zeer waarschijnlijk grijg je een Tesla 3 volgende week, ja. :*)

SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarf70
  • Laatst online: 08-09 08:50
[...]

Hebben jullie allemaal gebeld met Tesla om je kenteken te achterhalen?

M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
Weer vier M3's met mijn configuratie bij nu beschikbaar, maar geen VIN...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijnvdl1987
Snarf70 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 15:54:
[...]

Ik wel ja

LR/AWD/Zwart/Zwart/Aero/geen trekhaak/RN 11 oktober/VIN 20 november/Kenteken: G-***-SK/SMS: 6 december/Levering 16 december

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Je kenteken zal niet zo veel zeggen over de leverdatum.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElonDusk
Snarf70 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 15:54:
[...]

Ja ik had gebeld om te vragen wanneer ik hem kan verwachten... en toen zei ze zelf van er is ook een kenteken aan je auto gekoppeld :)

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Intronic schreef op woensdag 4 december 2019 @ 15:54:
Weer vier M3's met mijn configuratie bij nu beschikbaar, maar geen VIN...
meteen bellen?

Model 3

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Hoppaaaa, net gebeld door Tesla. Ophalen op 9 december om 14:00 uur! Lekker dit. Nu niet verplaatsen AUB! :) :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nappa_da_king
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-08 13:11
Ik had (zoals @egy al voorspelde) een leveringsindicatie gekregen van 15-31 december.
De financial lease partij vroeg wel of er al een factuur ed. aangeleverd kon worden. Was zelf ook benieuwd naar kenteken voor de verzekeringsaanvraag.

Dus toch maar eens gebeld met Tesla ondanks dat ik voorgenomen had ze niet te storen (druk zat daar). Na bescheiden 10 minuten wachttijd kreeg ik een zeer vriendelijke dame aan de lijn die mij wist te vertellen dat mijn auto (naar verwachting) pas in laatste week van december geleverd werd en nog onderweg was.

Kenteken en factuur zou pas een 1-2 weken voor levering bekend worden dus ik moest dan nog maar even terugbellen.

Dan wachten dus nog maar even "geduldig" af :)

M3P, blauw, zwart interieur, FSD, 27-09 besteld (gelijk RN), tussen 27-11 en 29-11 VIN in source gekomen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snarf70
  • Laatst online: 08-09 08:50
ElonDusk schreef op woensdag 4 december 2019 @ 15:55:
[...]

Ja ik had gebeld om te vragen wanneer ik hem kan verwachten... en toen zei ze zelf van er is ook een kenteken aan je auto gekoppeld :)
Komt omdat ze jou zo slecht hadden behandeld in het VIN tijdperk (lang geleden) dat ze in ieder geval iets terug moesten doen voor je _/-\o_

M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Verwijderd schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:00:
Hoppaaaa, net gebeld door Tesla. Ophalen op 9 december om 14:00 uur! Lekker dit. Nu niet verplaatsen AUB! :) :)
Oh je bent 1 van de eerste van 27-11 vin die volgende week al mag ophalen. Ook al kenteken bekend?

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Verwijderd schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:00:
Dat is snel na je VIN!
En ook nog een wit interieur?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ElonDusk schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:01:
[...]

Oh je bent 1 van de eerste van 27-11 vin die volgende week al mag ophalen. Ook al kenteken bekend?
Ja, dat is G-1XX-TL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrJekyll
  • Laatst online: 24-05-2024
Zojuist mijn 3e Model 3 besteld omdat die bij Snel Beschikbaar stond en er onder de kilometerstand Amsterdam stond. De auto heeft ook een lagere vin dan mijn andere 2, dus ik hoopte dat die in Amsterdam stond, of dichterbij was.

Net met Delivery gebeld en die auto staat net als een van mijn andere bestellingen op de Dong A Glaucos.
Hij gaf aan dat die locatie bij Snel Beschikbaar over de afleverlocatie gaat en niet waar de auto zich bevindt.

Week 3 van december staat de levering gepland van de bestelling op de Dong A Glaucos, volgens de Tesla medewerker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Novadecasa schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:02:
[...]

Dat is snel na je VIN!
En ook nog een wit interieur?
Nee, zwart.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Gisteren is bijvoorbeeld G-557-VB afgeleverd, maar ook G-725-NV. Beide Model 3. Om maar aan te geven dat het kenteken niet alles zegt.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een VIN van 26-11 met kenteken G-XXX-TL.
Nog niet gebeld maar indicatie van 11 dec ophalen gekregen via de telefoon vorige week.
Ik ga morgen zelf weer even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ditani360
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-03 22:20
bij mij net met bellen via 020 nummer 1 > 1 werd vanwege de drukte de lijn verbroken...

Genieten & genieten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:04:
[...]

Hier een VIN van 26-11 met kenteken G-XXX-TL.
Nog niet gebeld maar indicatie van 11 dec ophalen gekregen via de telefoon vorige week.
Ik ga morgen zelf weer even bellen.
Stond bij mij ook aangegeven 11 dec. Kan dus zomaar goed waar zijn deze leverdatum.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er nu! Gaat erg soepel. Klein kier bij de achter deur. Wordt nu naar gekeken. Geen rij. Vriendelijke mensen.

En natuurlijk heel veel M3s

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 21:06
Ik snap dus echt helemaal niets op de manier waarop ze de kentekens uitgeven. Sommige hier hebben al een kenteken van een auto die nog op de boot staat. Ik moet over minder dan 48 uur mijn auto ophalen in Amsterdam maar mijn auto heeft helemaal nog geen kenteken..... Iemand hier die dat uit kan leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Sunri5e schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:08:
Ik snap dus echt helemaal niets op de manier waarop ze de kentekens uitgeven. Sommige hier hebben al een kenteken van een auto die nog op de boot staat. Ik moet over minder dan 48 uur mijn auto ophalen in Amsterdam maar mijn auto heeft helemaal nog geen kenteken..... Iemand hier die dat uit kan leggen?
Heb je gebeld (of gechat) voor je kenteken? Een paar dagen voor levering zou je een mail moeten krijgen met het kenteken. Maar ja, YMMV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 21:06
Devster schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:10:
[...]

Heb je gebeld (of gechat) voor je kenteken? Een paar dagen voor levering zou je een mail moeten krijgen met het kenteken. Maar ja, YMMV.
3 keer gebeld afgelopen dagen. Waarvan vanmorgen ook nogmaals. Wel redelijk essentieel om een kenteken te hebben voor de verzekering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:36
Toch maar effe gebeld, aardige man aan de lijn gehad die mij het kenteken kon geven (G-xxx-SK) en aangaf, onder voorbehoud, dat levering binnen nu en 2 weken plaats zal vinden :)

Fijn om iig een kenteken te hebben en te weten dat er dus 4% bijtelling is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:56
Ik had net weer gebeld en de medewerker kon/wilde helemaal niets voor mij doen behalve te herhalen dat ik moest wachten. Echter krijg ik nu wel 'opeens' de 'Bereid u voor op de levering van uw Model 3' mail maar nog steeds geen VIN...kan ik iets aan die mail ontlenen of?

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Venzl
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 12:54
Net zelf ook maar is gebeld aangezien ik toch benieuwd was of er al een leveringsdatum en kenteken bekend was... De Tesla medewerker kon mij vertellen dat de levering gepland staat voor volgende week en dat er ook een kenteken gekoppeld is (G-XXX-SK). De VIN heb ik sinds 26-11.

Zou top zijn als ik hem voor het weekend van 14 december heb, aangezien we dan een weekendje naar Gent gaan. Fingers crossed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

@LiquidSmoke en @Venzl, welke config hebben jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 18:14
LiquidSmoke schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:12:
Toch maar effe gebeld, aardige man aan de lijn gehad die mij het kenteken kon geven (G-xxx-SK) en aangaf, onder voorbehoud, dat levering binnen nu en 2 weken plaats zal vinden :)

Fijn om iig een kenteken te hebben en te weten dat er dus 4% bijtelling is!
Volgens mij is 4% bijtelling pas zeker als deze op naam is gezet toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Venzl
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 12:54
SR+, Midnight Grey Silver, Black interior, 19" en geen trekhaak. Heb hem besteld op 01/10 en kreeg de RN op 10/10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LiquidSmoke
SR+/Midnight Silver/Zwart/Aero/Trekhaak

Besteld: 11-10
RN: 15-10
Welkom mail: 25-10
VIN: 19-11

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Gisteren zijn er 3 SR+ met G-9**-SJ uitgeleverd, dat waren de "hoogste" kentekens voor dat model.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElonDusk
RN datum / VIN datum / Boten / Kentekens / levering... alllllles loopt door elkaar heen :')

Model 3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rixard
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 08:41
nappa_da_king schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:01:
Ik had (zoals @egy al voorspelde) een leveringsindicatie gekregen van 15-31 december.
De financial lease partij vroeg wel of er al een factuur ed. aangeleverd kon worden. Was zelf ook benieuwd naar kenteken voor de verzekeringsaanvraag.

Dus toch maar eens gebeld met Tesla ondanks dat ik voorgenomen had ze niet te storen (druk zat daar). Na bescheiden 10 minuten wachttijd kreeg ik een zeer vriendelijke dame aan de lijn die mij wist te vertellen dat mijn auto (naar verwachting) pas in laatste week van december geleverd werd en nog onderweg was.

Kenteken en factuur zou pas een 1-2 weken voor levering bekend worden dus ik moest dan nog maar even terugbellen.

Dan wachten dus nog maar even "geduldig" af :)

M3P, blauw, zwart interieur, FSD, 27-09 besteld (gelijk RN), tussen 27-11 en 29-11 VIN in source gekomen
Ik zit in precies hetzelfde schuitje (letterlijk) vermoed ik.. Mooi dat je gebeld hebt, hoef ik dat niet meer te doen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
Samplex schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:14:
[...]

Volgens mij is 4% bijtelling pas zeker als deze op naam is gezet toch?
Ff opgezocht:

"Het bijtellingspercentage dat geldt bij de eerste ingebruikname van de auto (de dag waarop het kenteken van de auto voor het eerst op naam is gesteld) blijft van toepassing gedurende 60 maanden (gerekend vanaf de eerste dag van de maand volgend op de eerste ingebruikname). Hierbij zijn eigenaar- en gebruikerswisselingen niet relevant, net als het wel of niet onder de bijtelling vallen."

Dus inderdaad bij eerste tenaamstellling... Dat moet wel goedkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy1
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07 14:59
D'r worden er weer lekker veel op kenteken gezet. Eens kijken of ze het record van 26 september (535 stuks op één dag) deze maand kunnen verbreken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjenok
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 06:34
@2 @Daniel_SJD @Tammestein @arko89 Iemand toevallig al een kenteken bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dnz0
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 22-11-2020
Zag net 8 M3s rijden op de Hornweg bij Koopman. Krijg het gevoel dat er vandaag veel is geleverd. Normaal gesproken zag ik niet zo veel op dit tijdstip.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-09 12:01
Bizar waar mensen allemaal voor bellen. En dan ook nog eens meer dan 1 keer. Arme Tesla medewerkers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theRich
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-09 10:17
Boterham71 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:40:
Bizar waar mensen allemaal voor bellen. En dan ook nog eens meer dan 1 keer. Arme Tesla medewerkers.
RT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fedde.bergsma
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-09-2020
https://www.belastingdien...ng-privegebruik-auto-2019

Het gaat niet om datum tenaamstelling maar om 1e toelating...keep calm.
LiquidSmoke schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:23:
[...]

Ff opgezocht:

"Het bijtellingspercentage dat geldt bij de eerste ingebruikname van de auto (de dag waarop het kenteken van de auto voor het eerst op naam is gesteld) blijft van toepassing gedurende 60 maanden (gerekend vanaf de eerste dag van de maand volgend op de eerste ingebruikname). Hierbij zijn eigenaar- en gebruikerswisselingen niet relevant, net als het wel of niet onder de bijtelling vallen."

Dus inderdaad bij eerste tenaamstellling... Dat moet wel goedkomen :)

LR silver metallic 19" trekhaak : besteld 25/10 RN 28/10 vin 27/11

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dany71
  • Laatst online: 11-10-2023
[...]

@ElonDusk Ik heb G-xxx-TJ en mag hem 9 dec ophalen. Dus helaas, ook daar zit geen volgorde in. Hoop dat je snel wat hoort.

M3 Performance AWD / Solid black / zwart - besteld 11-09 - RN 17-09 - VIN 26-11- indicatie levering 5-dec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
fedde.bergsma schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:44:
https://www.belastingdien...ng-privegebruik-auto-2019

Het gaat niet om datum tenaamstelling maar om 1e toelating...keep calm.

[...]
Grappig, mijn quote kwam van de ANWB site...Daar zit nogal een nuance in dus...

Ik maak mij niet druk, die 4% komt wel goed. Fijn om in ieder geval teken van leven/vooruitgang te hebben :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M3p
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22-08-2020

M3p

Boterham71 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:40:
Echt!!! ik wacht gewoon rustig!!! En lees hier vooral mee hoe de mens in elkaar zit en denkt. 8)7 |:(

Als ze bellen krijgen ze wel wat om even zoet te zijn *O* *O*

Ik heb in de mail tussen 8 en 15 december leveren.
16 december heb ik pas een reden om te bellen.

Al zou ik hem wel eerder willen hebben :) :)

Voor de mensen die hem al hebben maak veilige kilometers en vaarwel tankstations

M3P zwart/zwart besteld 3-10 RN 3-10prepare for delivery 15-10 vin 26-11 ophalen 27 dec g-xxx-xv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje,

Voor welke laadpassen hebben jullie gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixard
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 08:41
M3p schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:46:
[...]

Echt!!! ik wacht gewoon rustig!!! En lees hier vooral mee hoe de mens in elkaar zit en denkt. 8)7 |:(

Als ze bellen krijgen ze wel wat om even zoet te zijn *O* *O*

Ik heb in de mail tussen 8 en 15 december leveren.
16 december heb ik pas een reden om te bellen.

Al zou ik hem wel eerder willen hebben :) :)

Voor de mensen die hem al hebben maak veilige kilometers en vaarwel tankstations
Ik heb nog niet gebeld, maar mijn levering is tussen 15 en 31 december.. Bellen op 1 januari is geen optie ;)
Begrijpelijk dat jij je nog geen zorgen maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-09 00:54
Sunri5e schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:11:
[...]

3 keer gebeld afgelopen dagen. Waarvan vanmorgen ook nogmaals. Wel redelijk essentieel om een kenteken te hebben voor de verzekering.
Ik kreeg hem pas +/- 16 uur vantevoren, kan dus nog heel laat gebeuren en betekent niet per se dat je je zorgen hoeft te maken. De volstrekte willekeur is wel erg vreemd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eikrur
  • Laatst online: 10:36
Dany71 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:44:
[...]

@ElonDusk Ik heb G-xxx-TJ en mag hem 9 dec ophalen. Dus helaas, ook daar zit geen volgorde in. Hoop dat je snel wat hoort.
ff je signature aanpassen, ik heb ook G-xxx-TJ, indicatie 10 of 11 dec ophalen, maar heb jij al iets bevestigd gekregen in een SMS of mail?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:47:
Even een vraagje,

New Motion

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M3p

M3p

Even een vraagje,

Newmotion by shell

M3P zwart/zwart besteld 3-10 RN 3-10prepare for delivery 15-10 vin 26-11 ophalen 27 dec g-xxx-xv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dnz0
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 22-11-2020
Vandaag telefonisch kenteken gekregen van Tesla. G-xxx-VD
Auto is nu in Zeebrugge werd er gezegd, komt 10 december naar Amsterdam. Na een inspectie wordt hij uitgeleverd.
4 okt besteld. SR+ standaard (wit- zwart - aero).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darth Eddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-07 11:15
Even een vraagje,

Ik heb zelf New Motion genomen, schijnt ook het meest bruikbaar te zijn buiten NL. Van mijn werk krijg ik een pas van EV Box zodat ik de laadkosten mooi automatisch kan verrekenen op mijn eigen laadpaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QS08
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-09 14:51
Dnz0 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:57:
Auto is nu in Zeebrugge werd er gezegd, komt 10 december naar Amsterdam. Na een inspectie wordt hij uitgeleverd.
Leasemaatschappij?

M3 SR+ Pearl White / black / Aero | LM: Alphabet | Besteld: 04/10 | VIN: 08/11 | G-XXX-RB | SMS: 06-12 | Leverdatum: 14-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje,

New motion en ik krijg nog een 2e pas voor ev-box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijnvdl1987
De pas van newmotion is toch nu de Shell recharge? Moet je daar een creditcard voor hebben om betaling te koppelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg zojuist een afspraak bevestiging via de mail en tevens een kenteken.

Mocht iemand geïnteresseerd zijn:

G-XXX-TJ

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 16:19
Ik zit nu te wachten in de tent, schijnt rustig te zijn nu al zit er nog wel een man of 20. Mijn tenaamstelling was nog niet afgerond maar zou snel klaar zijn.

Parkeerterrein voor de tent is redelijk leeg op het moment, terrein erachter staan er nog wel een paar duizend denk ik. Ze leveren vandaag ongeveer 500 stuks.

Heb mijn eigen auto al wel gevonden, lijkt volledig beslagen van binnen en redelijk vies van buiten. Ga het zo meemaken...

Ha hij is gekoppeld aan de app, heb de voorverwarming al even aangezet :-) Nog 237km range.

[ Voor 9% gewijzigd door Malt007 op 04-12-2019 17:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _PM
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01

_PM

Hoe lang duurt het voordat je bestelling in de Tesla app/ web login komt te staan?
Ik had vóór bestelling een account gemaakt (niet slim...?), LM geeft aan 18/11 de bestelling doorgevoerd te hebben. Als ik op de Tesla website inlog zie ik niet dat ik een bestelling geplaatst heb en als ik de app gebruik geeft deze aan dat er nog geen auto gekoppeld is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje,

Krijg een Newmotion pas via werk maar heb op aanraden collega ook een pas van Plugsurfing aangevraagd. Newmotion doet het niet overal in het buitenland en de Plugsurfing kaart is dan goede backup.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• fedde.bergsma
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-09-2020
Ook net gebeld. In mail na de vin was het geplande tijdvak 15-31 December..
Auto staat op laatste boot de RCC Europe.

'Als de boot niet zinkt komt alles goed' waren de bemoedigende maar eerlijke woorden, voorziene levering 27-31 dec. Is logisch als boot rond de 20e aankomt.
Auto's worden bij lossing meteen voorzien kenteken/1e toelating.

LR silver metallic 19" trekhaak : besteld 25/10 RN 28/10 vin 27/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-09 00:54
_PM schreef op woensdag 4 december 2019 @ 17:07:
Hoe lang duurt het voordat je bestelling in de Tesla app/ web login komt te staan?
Ik had vóór bestelling een account gemaakt (niet slim...?), LM geeft aan 18/11 de bestelling doorgevoerd te hebben. Als ik op de Tesla website inlog zie ik niet dat ik een bestelling geplaatst heb en als ik de app gebruik geeft deze aan dat er nog geen auto gekoppeld is.
Via een LM? Dan mogelijk uberhaupt niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Pagina 1.000 komt angstvallig dichterbij in dit forum. Had zo gehoopt dit moment niet mee te hoeven maken ;-) Goede berichten voor iedereen met een SMS/leverdatum. Geniet er van!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjenok
Heb een kenteken G-XXX-VD, best leuk haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammestein
  • Laatst online: 10-03-2023
Tjenok schreef op woensdag 4 december 2019 @ 17:24:
Congrats! Heb je zelf gebeld??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 12:52
Tjenok schreef op woensdag 4 december 2019 @ 17:24:
Heb je daarvoor naar Tesla gebeld of hoe kom je aan die info? :)

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
Ben wel benieuwd hoeveel er nog in Zeebrugge staat nu de Autopride is vertrokken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
D85 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 14:31:
[...]

Afhankelijk van jullie regeling m.b.t. eigen bijdrage (evt. afkoop e.d.) zou ik zeker de LR overwegen.
Nou ja, dat betekent dat als ik ooit weg wil ik de resterende maanden eigen bijdrage zou moeten betalen (als ik de auto niet mee kan nemen).
Faddermakker schreef op woensdag 4 december 2019 @ 14:46:
[...]

Hoe weet je dat het helemaal mis is gegaan? Eigen conclusie of vanuit Tesla?
Conclusie van Tesla en Leaseplan samen. Ze hebben de order wel ingeschoten maar onder een nieuw RN nummer, dus in plaats van 25 Oktober is ie pas 11 November besteld. Mijn eigen order kon ik dus ook annuleren nu. Tesla geeft aan : 11 November is veel te laat, die ga je nooit meer krijgen in 2019...

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BigBreda
  • Laatst online: 21-10-2021
Autopride vertrekt weer naar Zeebrugge

M3, LR, White, Black, Aero, auto geleverd 14/12/2019

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QS08
BigBreda schreef op woensdag 4 december 2019 @ 17:44:
Autopride vertrekt weer naar Zeebrugge
Nice! Keek 5 minuten geleden nog, en toen lag ie aangelegd :)

M3 SR+ Pearl White / black / Aero | LM: Alphabet | Besteld: 04/10 | VIN: 08/11 | G-XXX-RB | SMS: 06-12 | Leverdatum: 14-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3p

M3p

Rixard schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:50:
[...]

Ik heb nog niet gebeld, maar mijn levering is tussen 15 en 31 december.. Bellen op 1 januari is geen optie ;)
Begrijpelijk dat jij je nog geen zorgen maakt.
Als je kenteken in 2019 word afgegeven hoef je niet druk te maken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigBreda
Naar Glovis Sirius lijkt naar Engeland te gaan (met deze koers),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QS08 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 13:36:
[...]

Ik heb G-XXX-RB en nog geen sms'je :) zag gisteren al wel een M3 met G-XXX-PV rijden
Ken mensen met een G-xxx-RS die hem al twee weken hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjenok
Tammestein schreef op woensdag 4 december 2019 @ 17:30:
[...]

Congrats! Heb je zelf gebeld??
@knights16 zelf gebeld omdat ik zag dat er meerdere mensen met aankomst 10/12 een kenteken hadden vandaag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Keneo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 31-08 16:46
BigBreda schreef op woensdag 4 december 2019 @ 17:49:
Naar Glovis Sirius lijkt naar Engeland te gaan (met deze koers),
Dit wordt bij elke boot terug opgemerkt, hij gaat naar de kust van Frankrijk of UK om een loods (pilot) op te halen om de toch door het kanaal te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ditani360
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-03 22:20
Dnz0 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:57:
Zelfde nummerbord hier en ook hetzelfde verhaal :)

Overigens tijdens de rit naar huis 7x gebeld voordat ik een medewerker aan de lijn kreeg, zo ook achter vin, kenteken en datum gekomen, auto wordt via de autopride naar ams gestuurd

[ Voor 19% gewijzigd door ditani360 op 04-12-2019 18:16 ]

Genieten & genieten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roesla
  • Laatst online: 10-04-2021
Verwijderd schreef op woensdag 4 december 2019 @ 18:03:
[...]

Ken mensen met een G-xxx-RS die hem al twee weken hebben....
Mijn kenteken is G###RF en ik haal hem vrijdag op oOo

M3 SR+ | Pearl White | Black | Aero 18'' | Besteld 30-9 | RN 4-10 | VIN 8-11| SMS 28-11 | Levering 6-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammestein
  • Laatst online: 10-03-2023
Tjenok schreef op woensdag 4 december 2019 @ 18:03:
[...]

@knights16 zelf gebeld omdat ik zag dat er meerdere mensen met aankomst 10/12 een kenteken hadden vandaag.
Dan moet hij dus vandaag op kenteken gezet zijn. Want volgens RDW is er gister 1 rode LR RWD op kenteken gezet.

Hoop de mijnes ook *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roesla schreef op woensdag 4 december 2019 @ 18:23:
[...]

Mijn kenteken is G###RF en ik haal hem vrijdag op oOo
Ik heb G-3XX-RG en mag (als alles goed gaat) zaterdag om 15:30 _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roesla
Verwijderd schreef op woensdag 4 december 2019 @ 18:26:
[...]

Dan klopt de volgorde toch blijkbaar wel aardig

M3 SR+ | Pearl White | Black | Aero 18'' | Besteld 30-9 | RN 4-10 | VIN 8-11| SMS 28-11 | Levering 6-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QS08
Verwijderd schreef op woensdag 4 december 2019 @ 18:26:
[...]

Ga toch maar eens bellen morgen :o had ook vorige week 4 december te horen gekregen

G-XXX-RB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QS08
Roesla schreef op woensdag 4 december 2019 @ 18:28:
[...]

Dan klopt de volgorde toch blijkbaar wel aardig
Ik ben een uitzondering :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roesla
QS08 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 18:44:
[...]

Ik ben een uitzondering :+
Dat zei mijn moeder ook altijd tegen me _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferi
  • Laatst online: 18-07 11:16
Even uit interesse, wat is de eerste toelating op die kentekens?

Dit ivm bijtelling en laatste boot 🤪👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehlen000
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-01 11:38
maak me wel zorgen of de RDW de registratie straks bij kan benen met 1.000 per dag..... maar zal wel via de website gaan en niet handmatig :-)
Die van mij staat waarschijnlijk op de RCC Europe, dus nog maar 11 of 12 dagen in dit jaar als ie aanspoelt in A'dam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enkel de tenaamstelling telt.
M3p schreef op woensdag 4 december 2019 @ 17:48:
[...]

Als je kenteken in 2019 word afgegeven hoef je niet druk te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigBreda
Keneo schreef op woensdag 4 december 2019 @ 18:04:
[...]

Dit wordt bij elke boot terug opgemerkt, hij gaat naar de kust van Frankrijk of UK om een loods (pilot) op te halen om de toch door het kanaal te maken.
Was toch even schrikken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigBreda
Verwijderd schreef op woensdag 4 december 2019 @ 18:55:
Enkel de tenaamstelling telt.

[...]
Wbt de RDW maak ik me niet zo druk, dat zal wel geautomatiseerd zijn....maar iemand moet die nummerplaten maken...werken die ook met Kerst??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Even een update na contact met tesla vandaag.
Heb een kenteken G-xxx-VD.
Hij staat in Zeebrugge en wordt rond de 15e uitgeleverd...
Kon ong. een week van te voren een sms verwachten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• japio010
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 02-06 21:06
BigBreda schreef op woensdag 4 december 2019 @ 19:00:
[...]

Wbt de RDW maak ik me niet zo druk, dat zal wel geautomatiseerd zijn....maar iemand moet die nummerplaten maken...werken die ook met Kerst??
Dat gaat redelijk automatisch :)
YouTube: Hoe wordt een kentekenplaat gemaakt? | Het Klokhuis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Die platen zijn al lang gedrukt.
Veel mensen zijn echter onterecht in de veronderstelling dat ze Safe zijn wanneer het kenteken uitgegeven wordt.
BigBreda schreef op woensdag 4 december 2019 @ 19:00:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenkk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 20:33
nielsclaassens schreef op woensdag 4 december 2019 @ 14:25:
Zojuist ook maar weer even gebeld met Delivery in Tilburg. Ik stond denk ik 5-10 minuten in de wacht.
Ik heb sinds eind september een order geplaatst via Alphabet en had een leaserestrictie tot 1-12.

De aardige dame die ik sprak zou direct kijken of er een match beschikbaar, evt. in een andere kleur. Dat moest dan via haar leidinggevende. Ik mag eind van de dag een mail of telefoontje verwachten hoe en wat.
Als er een match is dan zou levering 2019 geen probleem zijn, werd er me verteld.

Mijn oorspronkelijk keuze was: SR+, deep blue, zwart interieur, Autopilot, zonder trekhaak.

Fingers crossed!
Heb je nog iets gehoord? Ik heb vanmiddag ook gebeld, exact hetzelfde te horen gekregen, na wat aandringen heb ik ook het directe email adres van de medewerker gekregen. Medewerker beloofde vandaag nog iets te laten weten, maar zoals ik eigelijk al had verwacht heb ik niks gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-05-2021

2

Nope, wel paar keer naar gevraagd. Verder krijg ik alleen te horen dat hij in Zeebrugge staat. Hoewel ik er inmiddels wel van overtuigd ben dat de telefonisten de instructie hebben gekregen om gewoon maar wat te roepen om klanten rustig te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferi
  • Laatst online: 18-07 11:16
Verwijderd schreef op woensdag 4 december 2019 @ 19:12:
Die platen zijn al lang gedrukt.
Veel mensen zijn echter onterecht in de veronderstelling dat ze Safe zijn wanneer het kenteken uitgegeven wordt.

[...]
Eerste toelating telt is sinds 1-1-17 veranderd.

[ Voor 4% gewijzigd door Inferi op 04-12-2019 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 21:40

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Verwijderd schreef op woensdag 4 december 2019 @ 19:06:
Even een update na contact met tesla vandaag.
Heb een kenteken G-xxx-VD.
Hij staat in Zeebrugge en wordt rond de 15e uitgeleverd...
Kon ong. een week van te voren een sms verwachten.
Ik moest toch wel een beetje gniffelen >:)

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebesco030
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 03-09 13:29
Hmmm nog geen sms bom vandaag..

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mwjanssen
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 11-03-2024
Inferi schreef op woensdag 4 december 2019 @ 19:24:
[...]

Eerste toelating telt is sinds 1-1-17 veranderd.
Van de site van de belastingdienst:

Hoe wordt de datum van de eerste toelating bepaald?
Als datum van de eerste toelating geldt de datum waarop de auto voor het eerst in gebruik is genomen. Dat kan in Nederland zijn, maar ook in het buitenland. Bij nieuwe auto’s valt dit moment samen met de datum waarop voor het eerst een kenteken is afgegeven. Maar dit hoeft niet altijd zo te zijn, bijvoorbeeld bij import van gebruikte auto’s.
Pagina: 1 ... 245 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.