MY LR 2022 Midnight Gray, Black interior, 20” FSD
Er was een grijze 19", heeft iemand net voor m'n neus weggekaapt, tegen de tijd dat ik m'n CC had ingevuld was ie wegTammestein schreef op woensdag 4 december 2019 @ 10:02:
Mooie rooie SR+ 19 inch wit bij Direct beschikbaar

Die stond er toch echt wel een kwartiertje en ook een tweede rode, maar alledrie met wit interieurstoorzender292 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 10:06:
[...]
Er was een grijze 19", heeft iemand net voor m'n neus weggekaapt, tegen de tijd dat ik m'n CC had ingevuld was ie weg
oh die tweede rode is nu ook weg

[ Voor 4% gewijzigd door NightHawk4 op 04-12-2019 10:09 ]
Was het een zwarte of een witte binnenkant?Tammestein schreef op woensdag 4 december 2019 @ 10:02:
Mooie rooie SR+ 19 inch wit bij Direct beschikbaar
SR+, black, black, aero, trekhaak - besteld 17/09 - RN 23/09 - VIN 21/11-kenteken GxxxSK - sms 05/12 - afhalen 12/12 -RDW tenaamgesteld 11/12 (17:25)
Waarschijnlijk heeft hij een secondary account, dan zie je niets in de app tot +/- 15 minuten voorafgaand aan het aflevermoment.Tammestein schreef op woensdag 4 december 2019 @ 09:17:
[...]
Bij mij kreeg ik vanaf het begin/bestelling direct mijn config in de app te zien. Met een Welcome to the Tesla family tekst en video handleidingen die je kan bekijken.
Voor de rest kan je er niks mee..
Meer kans dan ik nu heb, Dame bij tesla wist te melden dat mijn trekhaak een enorme handicap was. En dan hebben we het niet eens over het feit dat Tesla meld dat m'n bestelling 2,5 week later is binnengekomen dan Alphabet beweerdSwede schreef op woensdag 4 december 2019 @ 10:11:
zelfs bij direct beschikbaar heb je volgens mij geen garantie dat deze echt al ergens in NL staat.
zwart/wit maar al weg. Door alle opties werd hij ook nog best prijzig (€55000)cronixx schreef op woensdag 4 december 2019 @ 10:09:
[...]
Was het een zwarte of een witte binnenkant?
Weird... is precies de config van @partaxian en die wacht nog altijd op een VIN.... (Sinds Augustus al)jheerink14 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 10:23:
[...]
zwart/wit maar al weg. Door alle opties werd hij ook nog best prijzig (€55000)
[ Voor 3% gewijzigd door cronixx op 04-12-2019 10:27 ]
Zelfde bericht richting mij. Er komen er nog wel wat deze kant op, maar er zijn er maar een paar van ons die geluk gaan hebben. Voor de rest van ons wordt het een modelletje in januari februari ophalen. Misschien dat ze nog een foefje uit kunnen halen met voorraadmodellen eerder op kenteken zetten, ik weet dat andere merken daar ook wat kunstjes voor uithalen. Maar ik weet niet precies hoe die wetgeving in elkaar zit. Verschillende dingen over gehoord en gelezen.stoorzender292 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 10:13:
[...]
Meer kans dan ik nu heb, Dame bij tesla wist te melden dat mijn trekhaak een enorme handicap was. En dan hebben we het niet eens over het feit dat Tesla meld dat m'n bestelling 2,5 week later is binnengekomen dan Alphabet beweerd
Overigens, ik las laatst ook ergens dat het chassis altijd geschikt is voor de door hun geleverde afneembare trekhaak. Ik denk dan, stuur dat ding per post op als je hem op dit moment niet kan leveren
LR AWD/Pearl White/Black/Aero/TH
Volgens de FAQ is achteraf er opzetten niet mogelijk, ik dacht mooi meegenomen een trekhaak. maar heb nu wel spijtRikkieDee schreef op woensdag 4 december 2019 @ 10:28:
[...]
Zelfde bericht richting mij. Er komen er nog wel wat deze kant op, maar er zijn er maar een paar van ons die geluk gaan hebben. Voor de rest van ons wordt het een modelletje in januari februari ophalen. Misschien dat ze nog een foefje uit kunnen halen met voorraadmodellen eerder op kenteken zetten, ik weet dat andere merken daar ook wat kunstjes voor uithalen. Maar ik weet niet precies hoe die wetgeving in elkaar zit. Verschillende dingen over gehoord en gelezen.
Overigens, ik las laatst ook ergens dat het chassis altijd geschikt is voor de door hun geleverde afneembare trekhaak. Ik denk dan, stuur dat ding per post op als je hem op dit moment niet kan leveren.

Mijn timeline:
16-09-2019: Order geplaatst bij LM
17-09-2019: Order goedgekeurd door WG
18-09-2019: Order in behandeling bij LM
22-09-2019: Mail vanuit LM over plaatsing order bij Tesla
14-10-2019: Mail vanuit LM dat order daadwerkelijke geplaatst is bij Tesla
22-10-2019: RN beschikbaar in Tesla account
25-11-2019: VIN in source
4-12-2019: Aflevering datum in account (geen SMS ontvangen) - 10 december om 12:30
12-12-2019: Aflevering
Edit: gebeld, 7 min in de wacht, en ze zijn super makkelijk in het verplaatsen!
[ Voor 8% gewijzigd door Phyc op 04-12-2019 10:32 ]
Nee was volgens mij een rode met wit interieur op direct beschikbaar.cronixx schreef op woensdag 4 december 2019 @ 10:26:
[...]
Weird... is precies de config van @partaxian en die wacht nog altijd op een VIN.... (Sinds Augustus al)
M3 - SR+ / WIT / WIT / 19" / TK / RN 26/08 / VIN 13/12 / SMS 16/12 / LEV 21/12
Model 3
Aah ja, zie het nu inderdaad... dacht wit/wit te lezen...partaxian schreef op woensdag 4 december 2019 @ 10:32:
[...]
Nee was volgens mij een rode met wit interieur op direct beschikbaar.
Je bent niet de enige...:)
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Tesla verkoop gebeld. Mobiel nr hebben ze in systeem. Verder weten ze nog niets.
De LR met trekhaak is nog niet aan de beurt geweest de laatste dagen.
Je hebt gelijk. Ik heb ook even zitten rekenen qua bijtelling tegen 49,5%. en eigenlijk valt het allemaal wel mee. In 2019 geleverd zou me dat 85 aan bijtelling kosten, in 2020 194 euro. Tuurlijk het is veel verschil, maar we rijden een mooie wagen voor een appel en een ei. Heb ook eens gekeken naar gelectrificeerde alternatieven. Op papier zijn die er wel, maar die zijn lang niet zo geavanceerd als een Tesla, en eerlijk gezegd kom ik tot de conclusie dat die extra kosten het mij waard zijn.stoorzender292 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 10:29:
[...]
Volgens de FAQ is achteraf er opzetten niet mogelijk, ik dacht mooi meegenomen een trekhaak. maar heb nu wel spijtAlphabet kan hem er ook niet afhalen zonder een nieuwe bestelling in te schieten zeggen ze
Daarnaast heb ik die trekhaak besteld voor het bevoorraden van mijn houtkachel, daarmee verdien ik het verschil in bijtelling wel mee terug
[ Voor 8% gewijzigd door RikkieDee op 04-12-2019 10:45 ]
08/11 VIN ook nog geen SMS
M3 SR+ Pearl White / black / Aero | LM: Alphabet | Besteld: 04/10 | VIN: 08/11 | G-XXX-RB | SMS: 06-12 | Leverdatum: 14-12
Zijn er ook nog met 8-11 VINs en zelfs met 1-11 VIN's, achter aansluiten
VIN 27/11, nog steeds geen SMS!jeffreyklz schreef op woensdag 4 december 2019 @ 10:44:
[...]
Zijn er ook nog met 8-11 VINs en zelfs met 1-11 VIN's, achter aansluiten

M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24
dat trekhaak verhaal werd mij een hele tijd terug ook telefonisch vermeld. Kort daarna kreeg ik een VIN. Geloof niet alles wat ze bij Tesla zeggen.stoorzender292 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 10:13:
[...]
Meer kans dan ik nu heb, Dame bij tesla wist te melden dat mijn trekhaak een enorme handicap was. En dan hebben we het niet eens over het feit dat Tesla meld dat m'n bestelling 2,5 week later is binnengekomen dan Alphabet beweerd
SR+, black, black, aero, trekhaak - besteld 17/09 - RN 23/09 - VIN 21/11-kenteken GxxxSK - sms 05/12 - afhalen 12/12 -RDW tenaamgesteld 11/12 (17:25)
De LM reageert weer eens nergens op. pfff...
Ik heb nu een VIN, in de source, zal de sheet zo bijwerken...
Owja ze bellen zo terug voor een afleverdatum
M3 SR+ | pearl white | black interior | Aero | Besteld: 26-9 (bevestigd door Tesla) | RN 26-9 | VIN 4-12 | AfhaalDate -
[ Voor 8% gewijzigd door Cynosure op 04-12-2019 11:08 ]
En terecht!!Cynosure schreef op woensdag 4 december 2019 @ 10:52:
Yes ik heb een VIN, Tesla medewerker belde dat ze er een hebben kunnen matchen.
De LM reageert weer eens nergens op. pfff...
Ik heb nu een VIN, in de source, zal de sheet zo bijwerken...
M3 SR+ | pearl white | black interior | Aero | Besteld: 26-9 (bevestigd door Tesla) | RN 26-9 | VIN 4-12 | AfhaalDate -
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Vin rond de 27e, bestelling eind augustus gedaan maar restrictie tot 15/11 qua uitleveren. Dus er lijkt toch wel wat logica in te zitten qua data voor het daadwerkelijk uitleveren ivm besteldatum. LR white/black/aero.
ja voor jou nuCrowbar schreef op woensdag 4 december 2019 @ 11:00:
Gisteren ook een SMS ontvangen, ophalen 9/12 om 9:30.
Vin rond de 27e, bestelling eind augustus gedaan maar restrictie tot 15/11 qua uitleveren. Dus er lijkt toch wel wat logica in te zitten qua data voor het daadwerkelijk uitleveren ivm besteldatum. LR white/black/aero.
Model 3
Over het algemeen zie je wel dat de lijst logisch afgewerkt wordt. Maar soms komen er uitzonderingen tussendoor die lastiger te verklaren zijn.Crowbar schreef op woensdag 4 december 2019 @ 11:00:
Gisteren ook een SMS ontvangen, ophalen 9/12 om 9:30.
Bij mijn config in de excelsheet lijkt alles volgens een logisch algoritme te werken, inclusief restricties: iemand met een restrictie die later dan die van mij ligt, maar wel eerder besteld dan ik, heeft eerder een VIN.
LR AWD/Blauw/19" (verder standaard)
Idd, daarom zei ik ook 'wat', want compleet FIFO gaat het echt niet.
en daarnaast is het makkelijk lullen als er eenmaal een afspraak ingepland staat
Verwijderd
M3 | LR | via LM | Solid Black | Black interior | 19’ | RN 8/10 | VIN binnen: maar datum onbekend | SMS: ❌ | Levering midden tot eind december | mijn auto staat op boot Dong A Glaucos en is 10/12 in Zeebrugge | Nog geen kenteken bekend
Die staat al ff weg te roesten dan....Verwijderd schreef op woensdag 4 december 2019 @ 11:15:
Zojuist met Tesla gebeld! Geeft wel wat rust, voorlopig dus maar even rustig wachten
mijn auto staat op boot Dong A Glaucos en is 12/10 in Zeebrugge
Amerikaanse schrijfwijzeNightHawk4 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 11:16:
[...]
Die staat al ff weg te roesten dan....
Mijn hoop is ook gevestigd op de Dongboot, waarvan hopelijk de SMS bom nog moet komen (volgende week?)Verwijderd schreef op woensdag 4 december 2019 @ 11:15:
Zojuist met Tesla gebeld! Geeft wel wat rust, voorlopig dus maar even rustig wachten
M3 | LR | via LM | Solid Black | Black interior | 19’ | RN 8/10 | VIN binnen: maar datum onbekend | SMS: ❌ | Levering midden tot eind december | mijn auto staat op boot Dong A Glaucos en is 12/12 in Zeebrugge | Nog geen kenteken bekend
Wanneer had jij je VIN binnen? Ik verwacht dat de mijne ook op de Dong A Glaucos staat eigenlijk, misschien vandaag ff bellen met Tesla.Verwijderd schreef op woensdag 4 december 2019 @ 11:15:
M3 | LR | via LM | Solid Black | Black interior | 19’ | RN 8/10 | VIN binnen: maar datum onbekend | SMS: ❌ | Levering midden tot eind december | mijn auto staat op boot Dong A Glaucos en is 10/12 in Zeebrugge | Nog geen kenteken bekend
Het blijkt dat mijn model (LR+ Blue) nog in SF staat en ze verwacht dat deze met de laatst boot mee gaat en eind december wordt geleverd. Best bizar aangezien er nog tot eind november LR modellen kon worden besteld met levering in 2019. Helaas stond er geen vergelijkbaar model in Amsterdam waaraan ze mijn reservering kon koppelen. Toevallig stond exact dezelfde configuratie wel bij snel beschikbaar. Ze heeft na overleg 1 van die modellen kunnen koppelen. Ze verwacht dat deze een boot eerder aankomt rond medio december. En de SR+ van mijn collega nog een boot eerder.
Wat is jullie ervaring met de snel beschikbaar modellen de laatste tijd? Het vreemde is dat er als locatie Amsterdam onder staat. Staan deze nu wel of niet in Amsterdam? En wat is jullie ervaring met de levertijd van de snel beschikbaar modellen rond deze tijd?
Wederom verschilt dat.... een paar uur nadat ik hier aangaf dat ze nog in de US stonden, kwam er een partijtje los die allemaal in Zeebrugge leken te staanjeffreysch schreef op woensdag 4 december 2019 @ 11:24:
Ik en een collega hebben op dezelfde dag een Tesla M3 besteld (4-10). Hij een SR+ White, Black Aero en ik een LR Blue, Black, Aero. Vanmorgen maar eens gebeld voor een update naar Tesla, omdat ik regelmatig mijn dezelfde configuraties voorbij zie komen in de snel beschikbaar en ik zeker wil weten dat hij dit jaar nog komt. Mijn collega heeft een VIN toegewezen gekregen op 26-11 en ik op 27-11.
Het blijkt dat mijn model (LR+ Blue) nog in SF staat en ze verwacht dat deze met de laatst boot mee gaat en eind december wordt geleverd. Best bizar aangezien er nog tot eind november LR modellen kon worden besteld met levering in 2019. Helaas stond er geen vergelijkbaar model in Amsterdam waaraan ze mijn reservering kon koppelen. Toevallig stond exact dezelfde configuratie wel bij snel beschikbaar. Ze heeft na overleg 1 van die modellen kunnen koppelen. Ze verwacht dat deze een boot eerder aankomt rond medio december. En de SR+ van mijn collega nog een boot eerder.
Wat is jullie ervaring met de snel beschikbaar modellen de laatste tijd? Het vreemde is dat er als locatie Amsterdam onder staat. Staan deze nu wel of niet in Amsterdam? En wat is jullie ervaring met de levertijd van de snel beschikbaar modellen rond deze tijd?
Verwijderd
Tatteredhat schreef op woensdag 4 december 2019 @ 11:23:
[...]
Wanneer had jij je VIN binnen? Ik verwacht dat de mijne ook op de Dong A Glaucos staat eigenlijk, misschien vandaag ff bellen met Tesla.
Aah oke, jammer.Verwijderd schreef op woensdag 4 december 2019 @ 11:32:
Weet ik niet.. pas sinds dit weekend op het forum
[...]
M3 LR AWD | Pearl White | Black interior | 18” Aero | Trekhaak | Besteld 4-10 | RN op 17-10 | VIN 27-11 | Estimated Delivery 30-12 | Geen SMS
Nu nog slechts eentje.
https://www.tesla.com/nl_BE/inventory/new/m3
LR AWD * SILVER * BLACK * AERO * TREKHAAK * RN109632xxx - 4-10-19 * VIN 28-11 * Levering Gent 19/12
Het lukt mij ook niet om LR RWD toe te voegen. Is het nog steeds gewoon de Excel op de eerste pagina?
veel plezier met de nieuwe aanwinst zoWortelstok schreef op woensdag 4 december 2019 @ 11:41:
Ik zit nu in de tent op de kade, ongeveer 70 mensen hier die ook wachten op hun auto (nog mede Tweakers?). Stuk of tien medewerkers achter de balie. Rustige sfeer, parkeerplaats stampvol M3, boot in de verte. Was vanmorgen druk bij de pendel, ze hebben drie auto's rijden. Beetje krap achterin model X met twee achterbanken. Sommige groepjes namen een taxi.
M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec
Verwijderd
Ik mag vanmiddag om 1600. Hoop dat het dan wat rustiger is.Wortelstok schreef op woensdag 4 december 2019 @ 11:41:
Ik zit nu in de tent op de kade, ongeveer 70 mensen hier die ook wachten op hun auto (nog mede Tweakers?). Stuk of tien medewerkers achter de balie. Rustige sfeer, parkeerplaats stampvol M3, boot in de verte. Was vanmorgen druk bij de pendel, ze hebben drie auto's rijden. Beetje krap achterin model X met twee achterbanken. Sommige groepjes namen een taxi.
Nog steeds geen (hele) grote aantallenTjenok schreef op woensdag 4 december 2019 @ 11:50:
Gisteren weer 384 Model 3s op kenteken gezet. 1 LR RWD (Rood), 74 LR AWD en 309 SR+. Die SMSjes voor de SR+ komen dus wel.
Ik denk eerlijk gezegd nog steeds dat het gaat schommelen tussen de 300-500 op de piekdagen. Vergeet die 1000 maar hoor.Novadecasa schreef op woensdag 4 december 2019 @ 11:53:
[...]
Nog steeds geen (hele) grote aantallen
Dat haalden ze sowieso wel toch? Dan hoefden ze niet te verhuizen!jzoin2 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 11:54:
[...]
Ik denk eerlijk gezegd nog steeds dat het gaat schommelen tussen de 300-500 op de piekdagen. Vergeet die 1000 maar hoor.
Ik zet een euro op 500-750 gemiddeld.
Wel van alles onnodig verhuisd enz als ze niet boven de 500 gaan komenjzoin2 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 11:54:
[...]
Ik denk eerlijk gezegd nog steeds dat het gaat schommelen tussen de 300-500 op de piekdagen. Vergeet die 1000 maar hoor.
Model 3
Nu de Autopride op een neer aan het pendelen is met 1100+ auto's per lading en de schepen die direct doorvaren naar Amsterdam verwacht ik nog wel een toename. Ik verwacht ook geen 1000 per dag, eerder richting de 600-700.Novadecasa schreef op woensdag 4 december 2019 @ 11:53:
[...]
Nog steeds geen (hele) grote aantallen
En laten we eerlijk als dit aantal per dag kunnen halen, dan is dat toch gewoon fantastisch?Tjenok schreef op woensdag 4 december 2019 @ 12:05:
[...]
Nu de Autopride op een neer aan het pendelen is met 1100+ auto's per lading en de schepen die direct doorvaren naar Amsterdam verwacht ik nog wel een toename. Ik verwacht ook geen 1000 per dag, eerder richting de 600-700.
Elke dag 300-500 halen ze nu niet toch, er waren toch bestwel wat dipjes (maar heb lang niet naar de stats gekeken dus kan het mis hebben).
[ Voor 13% gewijzigd door jzoin2 op 04-12-2019 12:07 ]
M3-LR-AWD-PW-BL-18"-TH & M3-LR-AWD-DG-BW-18"-TH
Zo moeilijk kan het toch niet zijn als echte tweaker.Vincent023 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 12:20:
@MeZZiN al een tijdje lees ik mee in deze groep en zojuist besloten mijn bestelling ook in de spreadsheet te zetten, maar met de link en het ww krijg ik mijzelf niet ingelogd. Wat doe ik fout?
Open het bestand en typ het wachtwoord in als daarom gevraagd wordt. (dus geen spatie er voor typen, gebeurde mogelijk als toen je het wachtwoord kopieerde wel)
Verwijderd
Spatie tussen WW en het WW?Vincent023 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 12:20:
@MeZZiN al een tijdje lees ik mee in deze groep en zojuist besloten mijn bestelling ook in de spreadsheet te zetten, maar met de link en het ww krijg ik mijzelf niet ingelogd. Wat doe ik fout?
Net contact gehad met Tesla (013-7999525) en met de leasemaatschappij.
Tesla M3 SR+ Grey/black/aero
Besteld bij LM: 11-10
Besteld bij Tesla (volgens LM): 12-10
RN: 18-10 (denk ik? op deze datum de "welkom bij Tesla" mail gehad)
Prepare for delivery mail op 25-10.
VIN : ...
SMS....
Medewerker van Tesla geeft aan dat er nog geen VIN is gekoppeld en dat de kans dat de auto dit jaar geleverd wordt vrij klein is omdat deze nog niet gekoppeld is. Medewerker wel erg vriendelijk maar is pessimistisch over levering in 2019.
Hierna naar LM gebeld. Ze geven aan dat ze lever garantie in 2019 hebben gekregen (daarom heb ik ook hier besteld) en dat ze nu in gesprek zijn met Tesla om te bespreken wat deze garantie werkelijk inhoud. LM geeft aan dat ze nog heel aantal RM's niet gekoppeld hebben en dat ze geen flauw idee hebben of levering nog mogelijk is in 2019. Ze houden ook de 'snel beschikbaar' auto's in de gaten maar geven aan dat er bijna geen SR+ tussen staat. Ik kan niet de hele dag dit in de gaten houden maar heb aangegeven dat ik ook wel andere kleur wil als auto maar geleverd wordt.
Daarnaast geeft Tesla aan dat LM informatie krijgt wanneer beschikbaar en LM zegt dat ik zelf informatie ontvang vanuit Tesla. Ook onduidelijk dus.. nu maar afwachten, meer zit er niet op
WW hoef je niet in te typen, dat staat voor WachtWoord......
Verwijderd
No shitSwede schreef op woensdag 4 december 2019 @ 12:26:
[...]
WW hoef je niet in te typen, dat staat voor WachtWoord......
yup
Verwijderd
Enige verstandige dat je kan doen denk ik. Alle andere stappen die zou kunnen ondernemen heb je al gedaan..mfwggl schreef op woensdag 4 december 2019 @ 12:24:
Ik lees al een tijdje mee maar nu een account aangemaakt om te reageren.
SMS....
Medewerker van Tesla geeft aan dat er nog geen VIN is gekoppeld en dat de kans dat de auto dit jaar geleverd wordt vrij klein is omdat deze nog niet gekoppeld is. Medewerker wel erg vriendelijk maar is pessimistisch over levering in 2019.
Hierna naar LM gebeld. Ze geven aan dat ze lever garantie in 2019 hebben gekregen (daarom heb ik ook hier besteld) en dat ze nu in gesprek zijn met Tesla om te bespreken wat deze garantie werkelijk inhoud. LM geeft aan dat ze nog heel aantal RM's niet gekoppeld hebben en dat ze geen flauw idee hebben of levering nog mogelijk is in 2019. Ze houden ook de 'snel beschikbaar' auto's in de gaten maar geven aan dat er bijna geen SR+ tussen staat. Ik kan niet de hele dag dit in de gaten houden maar heb aangegeven dat ik ook wel andere kleur wil als auto maar geleverd wordt.
Daarnaast geeft Tesla aan dat LM informatie krijgt wanneer beschikbaar en LM zegt dat ik zelf informatie ontvang vanuit Tesla. Ook onduidelijk dus.. nu maar afwachten, meer zit er niet op
Hoop voor je dat het goedkomt

Zou nu fixed moeten zijn, excel doet raar met ; en , in de lijst van data validatie.Tjenok schreef op woensdag 4 december 2019 @ 11:39:
[...]
Het lukt mij ook niet om LR RWD toe te voegen. Is het nog steeds gewoon de Excel op de eerste pagina?
Ter info: Kolom selecteren -> Data -> Data Validation
LR AWD / Zwart / Aero / Zwart Int / Trekhaak / Besteld 16/10 / RN 16/10 / VIN 27/11/ Ref https://ts.la/tychon34563
Haha nice, dadelijk mogen we op kerstdag ophalentychonb schreef op woensdag 4 december 2019 @ 12:34:
Iedereen die nu een VIN heeft ontvangt 99% zeker zijn auto dit jaar. Staan allemaal op de laatste boot. Zal tussen 20 - 22 december binnenkomen en dan laatste week levering.
En die levergarantie van Tesla... Heeft dat ook ooit zo op de website gestaan? Volgens mij stond er iets van 'voor 14 oktober bestellen is 2019 geleverd' en verder niets over garantie wat betreft levering.
Ik heb onze LM laten bellen destijds en die kregen als antwoord dat 'ze hun uiterste best doen maar niets kunnen garanderen'.
[ Voor 34% gewijzigd door LiquidSmoke op 04-12-2019 12:44 ]
Ik ga er nog steeds vanuit dat de SMSjes van de Dongboot nog moeten komen, aangezien de laatste SMSjes allemaal ophalen voor 10 december waren (aankomstdatum boot).tychonb schreef op woensdag 4 december 2019 @ 12:34:
Iedereen die nu een VIN heeft ontvangt 99% zeker zijn auto dit jaar. Staan allemaal op de laatste boot. Zal tussen 20 - 22 december binnenkomen en dan laatste week levering.
Dat is zeker mogelijk. Ze verwerken dit nu stap voor stap.Snarf70 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 12:44:
[...]
Ik ga er nog steeds vanuit dat de SMSjes van de Dongboot nog moeten komen, aangezien de laatste SMSjes allemaal ophalen voor 12 december waren (aankomstdatum boot).
Denk alleen dat er geen VIN koppelingen meer plaatsvinden van modellen die op de boten staan.
Zal alleen nog in stock koppelingen gaan worden, dan krijg je een keuze om een andere config te koppelen.
LR AWD / Zwart / Aero / Zwart Int / Trekhaak / Besteld 16/10 / RN 16/10 / VIN 27/11/ Ref https://ts.la/tychon34563
Eens. De laatste boot zal "restjes" bevatten en wat P's volgens mij (als ik goed meegelezen heb).tychonb schreef op woensdag 4 december 2019 @ 12:47:
[...]
Dat is zeker mogelijk. Ze verwerken dit nu stap voor stap.
Denk alleen dat er geen VIN koppelingen meer plaatsvinden van modellen die op de boten staan.
Zal alleen nog in stock koppelingen gaan worden, dan krijg je een keuze om een andere config te koppelen.
Hup, hup! Een beetje opschieten jullie. Ik kom zo ook die kant opWortelstok schreef op woensdag 4 december 2019 @ 11:41:
Snarf70 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 12:44:
[...]
Ik ga er nog steeds vanuit dat de SMSjes van de Dongboot nog moeten komen, aangezien de laatste SMSjes allemaal ophalen voor 10 december waren (aankomstdatum boot).
LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12
Ze hebben geen levergarantie afgegeven. Er stond bestel voor datum_xx en geniet gegarandeerd van 4% bijtelling. Welke regelgeving hier wettelijk aan gekoppeld is, is mij onduidelijk.LiquidSmoke schreef op woensdag 4 december 2019 @ 12:43:
[...]
Haha nice, dadelijk mogen we op kerstdag ophalen
En die levergarantie van Tesla... Heeft dat ook ooit zo op de website gestaan? Volgens mij stond er iets van 'voor 14 oktober bestellen is 2019 geleverd' en verder niets over garantie wat betreft levering.
Ik heb onze LM laten bellen destijds en die kregen als antwoord dat 'ze hun uiterste best doen maar niets kunnen garanderen'.
Verzeker uzelf van 4% stond er o.a. letterlijk.LiquidSmoke schreef op woensdag 4 december 2019 @ 12:43:
[...]
Haha nice, dadelijk mogen we op kerstdag ophalen
Inderdaad maar succes als je dat wilt gaan aanvechten. Tesla zal er vast mee weg komen door de keuze te geven om het contract, of de bestelling kosteloos te annuleren.cronixx schreef op woensdag 4 december 2019 @ 12:52:
[...]
Verzeker uzelf van 4% stond er o.a. letterlijk.
M3 SR+ Pearl White / black / Aero | LM: Alphabet | Besteld: 04/10 | VIN: 08/11 | G-XXX-RB | SMS: 06-12 | Leverdatum: 14-12

Vergeet niet dat het om kentekenregistraties gaat. Heel veel hier hebben al een kenteken, maar moet nog wel uitgeleverd wordenjzoin2 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 11:54:
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door QS08 op 04-12-2019 13:09 ]
Auto wordt op de 26ste verwacht waarna de levering tussen Kerst en Oud en Nieuw is. We gaan er maar vanuit dat het goed gaat
Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)
Voor mij precies hetzelfde verhaal:mfwggl schreef op woensdag 4 december 2019 @ 12:24:
Ik lees al een tijdje mee maar nu een account aangemaakt om te reageren.
SMS....
Tesla M3 SR+ PW/black/aero
Uw tesla is onderweg mail gehad van LM op 20-11 hierin stond een RN
SMS....
Ben de sjaak ben ik bang om die 4% nog te krijgen.

Hier ook niet. Vrijdagmiddag ophalen. Laat het weten als je iets hoortSunri5e schreef op woensdag 4 december 2019 @ 11:53:
Vrijdag middag mijn auto ophalen maar ze hebben nog steeds geen kenteken voor me.
De zeer vriendelijke medewerk gaf aan pas rond de 18de een levering te verwachten.
SMS zou volgende week moeten komen.... we wachten nog maar geduldig af
M3 SR+ besteld ZONDER trekhaak op 25-9......ook nog geen VINBurger65 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 13:13:
Trekhaak issue lijkt ook bij mij de boosdoener. M3 SR+ besteld op 1 Okt, nog steeds geen VIN
Het lijkt er sterk op dat bij alle 'probleemgevallen' dit volledig is veroorzaakt doordat Tesla de bestellingen van LMs pas in de week na 14 oktober heeft ingeklopt.Fusian schreef op woensdag 4 december 2019 @ 13:02:
[...]
Voor mij precies hetzelfde verhaal:
SMS....

Dit gold niet voor de LR AWD
Dat klopt idd. Onze specs komen 100% overeen en heb ook 27/11 een VIN gekregen. Op mijn factuur staat 20dec als leverdatum genoemd. Heb jij daar zicht op?Boterham71 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 13:18:
Er is door Tesla wel aangegeven dat SR+ icm trekhaken een issue was. (weinig geproduceerd)
Dit gold niet voor de LR AWD
Uw auto staat op de lijst met garantie voor 4% bijtelling.
Aldus mijn LM.
Naar verwachting uiterlijk over 2 weken sms.
VIN rond de 26e.
Verwijderd
Ik heb een mail gehad dat ik de levering mag verwachten tussen 15-31 december. Als ik alle LR AWD VINs teruglees van 27/28 november, dan is dit de RCC Europe en dus levering vanaf 26 december. Deze boot vaart direct naar AMS.Vincent023 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 13:21:
[...]
Dat klopt idd. Onze specs komen 100% overeen en heb ook 27/11 een VIN gekregen. Op mijn factuur staat 20dec als leverdatum genoemd. Heb jij daar zicht op?
+- 4500 auto's uitleveren in 5 dagen. Kom je aardig in de buurt van de 1000 per dag :-)
In dit zelfde emailtje van de LM (leaseplan) stond "Tesla heeft aangegeven uw voertuig in 2019 af te leveren"Fusian schreef op woensdag 4 december 2019 @ 13:02:
[...]
Voor mij precies hetzelfde verhaal:
SMS....
Hier hou ik mijzelf maar aan vast.
LM's weten niets, de jouwe kletst maar wat. Lijsten met garantie bestaan niet, als je een VIN hebt heb je enige garantie, anders heb je pech. Tenzij je LM zo pro-actief is dat ze ver vóór oktober al een batch auto's hebben besteld en die ook nog moeten krijgen, als voorraad.Novadecasa schreef op woensdag 4 december 2019 @ 13:21:
Het is een grote logistieke uitdaging van circa 3000 auto's per week die worden afgeleverd. Er worden de aankomende maand circa 17.000 auto's afgeleverd.
Uw auto staat op de lijst met garantie voor 4% bijtelling.
Aldus mijn LM.
Naar verwachting uiterlijk over 2 weken sms.
VIN rond de 26e.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Verwijderd
Markovichi schreef op woensdag 4 december 2019 @ 12:57:
Net gebeld door Tesla. Ik mag 'm vrijdag ophalen!![]()
Het is te hopen dat het niet gaat sneeuwen tussen kerst en oudejaars avondBoterham71 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 13:23:
[...]
Ik heb een mail gehad dat ik de levering mag verwachten tussen 15-31 december. Als ik alle LR AWD VINs teruglees van 27/28 november, dan is dit de RCC Europe en dus levering vanaf 26 december. Deze boot vaart direct naar AMS.
+- 4500 auto's uitleveren in 5 dagen. Kom je aardig in de buurt van de 1000 per dag :-)

SR+ silver/zwart mét trekhaak besteld op 11-10 en sinds 19-11 een VIN... Het kan dus wel (en/of ik heb geluk gehad)...Burger65 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 13:13:
Trekhaak issue lijkt ook bij mij de boosdoener. M3 SR+ besteld op 1 Okt, nog steeds geen VIN
Dit topic is gesloten.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.