LR AWD/Pearl White/Black/Aero/TH
M3/SR+/White/zwart/19inch/Besteld:17-9/RN:18-9/VIN:8-11/SMS:29-11/Levering:7-12
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2019 14:13 ]
ook 20 nov VIN?Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2019 @ 14:10:
Ik heb ook maar een keertje Tesla gebeld..
Zowaar te horen gekregen dat mijn auto 1e wk december aankomt in NL en 2e wk december uitgeleverd gaat worden… Ook mijn kenteken al gekregen.
Besteld 1okt
VIN 8nov
SR+, Pearl White, Zwart, Aero
Dus er zit schot in de zaak lijkt
SR+ / pw / black / 19 / trekhaak / 14 okt besteld / 20 nov VIN
Hee, ik zie die van mij te staan!Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2019 @ 14:12:
Collega van mij vliegt net over A'dam :
...
Een download van 21-11 heb ik hierx280 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 14:08:
Heeft er niemand een kopie gedownload van de excel sheet ? Volgende keer toch maar in Google drive maken
Kopie van 10:15u vanmorgen heb ikBigjostie schreef op donderdag 28 november 2019 @ 14:09:
[...]
Kopie van 8:15 vanochtend hier. Weet niet of iemand een latere heeft/het originele te herstellen valt?
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Haha, moest toch lachen om deze reactie in combinatie met jouw gebruikersnaamEvaluationCopy schreef op donderdag 28 november 2019 @ 14:19:
[...]
Kopie van 10:15u vanmorgen heb ik
Ik denk dat hij het is...Zebesco030 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 15:09:
https://onedrive.live.com...&authkey=!ALIDoDJmqDeRCmc
WW: TeslaTweakers (Let op de spatie na WW:![]()
Ik zal proberen zoveel mogelijk info aan te vullen, Mocht er opmerkingen zijn of meer info mag je zeker een DM sturen.
Mocht je liever niet in de lijst voor willen komen, laat dat ook weten![]()
(Let AUB ook nog niet op het format hier zal ik zeker nog vorm aangeven)
Iemand al een foto van de 20" Gray Performance wielen?
Liefst onder een Midnight Silver Metallic :-D..
Done!
Thanks voor het mededelen
MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]
En toen werd de verbinding verbroken.
Volgens mij zijn ze overbelast, iets wat ze natuurlijk enigszins aan zichzelf te danken hebben met de gebrekkige communicatie.
Volgens mij werkt een chat een stuk efficiënter (ook al is het wel laagdrempeliger), ik snap niet dat ze die er als eerst uitgooien.
Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR
Wijn in Bron!
Oftwel VIN in Source, nu net om 14:30 precies
-edit- 2020 model
[ Voor 29% gewijzigd door Tomas_ op 28-11-2019 14:34 ]
Salut!Tomas_ schreef op donderdag 28 november 2019 @ 14:30:
Wijn in Bron!
Model 3
Mijn theorie is de volgende:ElonDusk schreef op donderdag 28 november 2019 @ 14:33:
Ik heb het gevoel alsof de vins en de mailtjes echt handmatig nu gedaan wordenomdat ze niet allemaal tegelijk binnenkomen... (MAAR EEN GEVOEL)
Ze hebben een groot rad met bestellingen en een rad met VIN's. Ze draaien aan beide en dan volgt er een koppeling.
Dat was met de 19-11 wave ook het geval. Een collega van mij had een half uur eerder zijn VIN.ElonDusk schreef op donderdag 28 november 2019 @ 14:33:
Ik heb het gevoel alsof de vins en de mailtjes echt handmatig nu gedaan wordenomdat ze niet allemaal tegelijk binnenkomen... (MAAR EEN GEVOEL)
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Ik denk dat ze een cavia een door een bak laten lopen met achter 50 poortjes briefjes met VINS erop.Tomas_ schreef op donderdag 28 november 2019 @ 14:36:
[...]
Mijn theorie is de volgende:
Ze hebben een groot rad met bestellingen en een rad met VIN's. Ze draaien aan beide en dan volgt er een koppeling.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Maar dan niet in Nederland, want er zijn vannacht, diep in de nacht, mailtjes verzonden.ElonDusk schreef op donderdag 28 november 2019 @ 14:33:
hmmmRixard schreef op donderdag 28 november 2019 @ 14:37:
[...]
Maar dan niet in Nederland, want er zijn vannacht, diep in de nacht, mailtjes verzonden.
Model 3
de laatste VINS van 25, 26 en 27 november, kwamen echt niet uit het Panama kanaaldre73 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 14:00:
[...]
dus toch koppelen van VIN rond het panama kanaal
Tomas_ schreef op donderdag 28 november 2019 @ 14:36:
[...]
Mijn theorie is de volgende:
Edit, oops, in de war met model Svnms schreef op donderdag 28 november 2019 @ 14:26:
Ik nu ook vanmiddag een mail gekregen, verwachte levering Koopman (A'dam) 7-14 december!
Iemand al een foto van de 20" Gray Performance wielen?
Liefst onder een Midnight Silver Metallic :-D..
Hier wel eentje (al niet heel goed zichtbaar) van de model 3:
https://teslamotorsclub.c...8268163f597d-jpeg.470728/
[ Voor 49% gewijzigd door Bigjostie op 28-11-2019 14:52 ]
Is een Model SBigjostie schreef op donderdag 28 november 2019 @ 14:45:
[...]
Kom er toevallig net een tegen op de telegraaf.
Valt met toch tegen met een zwart exterieur (mijn config).. Balen als ik dit zo zie had ik liever zilver gehad.
https://www.telegraaf.nl/...1ea-934c-02d1dbdc35d1.jpg
Ik kan hem nog steeds niet openen. Zit er een nieuwe link aan vast ? Of moet je een nieuwe link maken
plaatje is weg, maar dat kunstlicht gaf ook geen goed beeld!
5 december 15:00 Amsterdam
M3 Performance Wit uit snel beschikbaar voorraad besteld op 29okt, VIN 12Nov.
Edit: Nu ook SMS ontvangen!
[ Voor 16% gewijzigd door dof250 op 28-11-2019 15:50 ]
MY LR RWD 2025, Pearl White, 19", Zwart Int, Trekhaak - RN122721XXX - GVZ-xx-F
Telsa SR+/Pearl White/Black/Aero | iPhone 7 | #TeamRed
Waar in het account staat dat?Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2019 @ 14:58:
Yess afleverbericht in Tesla account.
Vin: 8-11, afleverafspraak woensdag 4 december
SR+ wit wit aero.
Leuk sinterklaascadeau.
openkat.nl al gezien?
https://1drv.ms/x/s!AmJO-b-2IM_IzlMC2BYVMOzyggwv?e=4q6wLmx280 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 14:48:
[...]
Ik kan hem nog steeds niet openen. Zit er een nieuwe link aan vast ? Of moet je een nieuwe link maken
MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]
Afleverafspraak Vrijdag 6 december.
- 30 september besteld
- 8 november VIN
SR+ Pearl White - Black - 19 inch
[ Voor 4% gewijzigd door Sunri5e op 28-11-2019 15:04 ]
Drive-in rijtjeshuis 1970 170m2, 87m2 VV, 4 T22 radiatoren, HR+ glas, volledig na geïsoleerd, 5550WP (15 panelen), Quatt Hybrid duo 12kw. 4/4 Zonneplan PV, energie, laadpaal, 20 kWh Nexus, Zinvolt 6 kWh, Tesla model 3 Performance (2024).
Verder nog geen mail of sms ontvangen haha, of dat een goed teken is weet ik niet....
Vrijdag 6 december om 11:00 uur in Amsterdam
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2019 @ 13:15:
Update net vanuit MrGreen (had ze even een chat gestuurd)
Kenteken is gekoppeld en de verwachting is dat Tesla uiterlijk morgen contact met me opneemt voor levering
[...]
There's no place like 127.0.0.1
Verwijderd
Heb je besteld via een LM? Dan ga je je auto daar pas zien als deze is afgeleverd. Je kunt wel via Tesla je RN of eventueel VIN proberen te achterhalen.Shandar04 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:03:
Hebben mensen die nog geen VIN hebben al wel enige informatie in hun Tesla account staan? Op een referral code na?
Via LM ja, ik heb van de leasemaatschappij inderdaad m'n RN gekregen. VIN is nog niet bekend helaas.KeanoNL schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:06:
[...]
Heb je besteld via een LM? Dan ga je je auto daar pas zien als deze is afgeleverd. Je kunt wel via Tesla je RN of eventueel VIN proberen te achterhalen.
Tnx! Dan weet ik iig dat er niks fout gaat doordat ik in mijn account niks zie.
Drive-in rijtjeshuis 1970 170m2, 87m2 VV, 4 T22 radiatoren, HR+ glas, volledig na geïsoleerd, 5550WP (15 panelen), Quatt Hybrid duo 12kw. 4/4 Zonneplan PV, energie, laadpaal, 20 kWh Nexus, Zinvolt 6 kWh, Tesla model 3 Performance (2024).
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Verwijderd
Nu krijg ik zojuist een mail van tesla om een account aan te maken, wat ik gedaan heb.
Heeft iemand enig idee hoe lang het dan nog duurt voordat ik meer informatie krijg ?
Ik zit in dezelfde situatie. Heb de auto in oktober besteld en wacht vol spanning, maar helaas nog geen bericht van LeasePlan, enkel een mail "Spannend! Uw Tesla is onderweg". Hebben meer mensen die gehad? Ik heb een RN nummer gekregen, maar in mijn Tesla account is 0 te zien. Hebben meer mensen dat?erikoss schreef op donderdag 28 november 2019 @ 14:56:
Ik heb zojuist met Tesla Delivery gebeld (20min in de wacht gestaan:-P) en van hun gehoord dat er een VIN is gekoppeld aan mijn RN (Leaseplan actieauto met gegarandeerde levering 2019). Mijn auto staat nog in de USA en moet nog op de boot (ja er komt dus nog een boot). Aangezien Tesla levering garandeert moet dat dus goedkomen maar dan wel later in december. Ik blijf het nog steeds bijzonder vreemd vinden dat er direct leverbare auto's voorbij komen die al hier zijn en niet gekoppeld worden aan onze RN. Wat ons Tesla account betreft: hier kunnen we totaal niets mee, aangezien Leaseplan de contactpersoon is voor de actie auto's. We krijgen dus geen enkele statusupdate
LR, MN Grey, black, 19" - besteld 29/10 - RN 23/11 - VIN 27/11 - SMS ??
Lees het topic aub even door. Nee, dat weet niemand.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:09:
Mijn Tesla M3 is afgelopen maandag bij de lesemaatschappij besteldt door mijn werkgever, betreft een reeds bestelde auto.
Nu krijg ik zojuist een mail van tesla om een account aan te maken, wat ik gedaan heb.
Heeft iemand enig idee hoe lang het dan nog duurt voordat ik meer informatie krijg ?
Hoe heb je hem ontvangen? broncode?Tatteredhat schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:01:
Klagen helpt blijkbaar, want ik heb nu net plots een VIN gekregen.
staat zelfs een sleeper tussen (LR-RWD)...Bigjostie schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:09:
Er staan weer een hele mik aan auto's beschikbaar bij direct leverbaar. Vooral long range dit keer.
SR+, black, black, aero, trekhaak - besteld 17/09 - RN 23/09 - VIN 21/11-kenteken GxxxSK - sms 05/12 - afhalen 12/12 -RDW tenaamgesteld 11/12 (17:25)
Kreeg een mailtje "Volgende stappen voor uw Model 3 levering" en toen heb ik m'n broncode ff gechecked, daar stond ie toen in.
Hmm ik heb zojuist ook contact gehad met Delivery. De meneer die ik sprak gaf aan dat ik Leaseplan moest mailen om de account te laten koppelen. Zij hebben nu inderdaad aan de RN's alleen hun eigen mail/telefoonnummer hangen.erikoss schreef op donderdag 28 november 2019 @ 14:56:
Ik heb zojuist met Tesla Delivery gebeld (20min in de wacht gestaan:-P) en van hun gehoord dat er een VIN is gekoppeld aan mijn RN (Leaseplan actieauto met gegarandeerde levering 2019). Mijn auto staat nog in de USA en moet nog op de boot (ja er komt dus nog een boot). Aangezien Tesla levering garandeert moet dat dus goedkomen maar dan wel later in december. Ik blijf het nog steeds bijzonder vreemd vinden dat er direct leverbare auto's voorbij komen die al hier zijn en niet gekoppeld worden aan onze RN. Wat ons Tesla account betreft: hier kunnen we totaal niets mee, aangezien Leaseplan de contactpersoon is voor de actie auto's. We krijgen dus geen enkele statusupdate
"Uw Model 3 levering is gepland op 4/12 14:30 Amsterdam Koopman Terminal - Maltaweg 3. Deze datum kan nog gewijzigd worden - wij nemen contact met u op in het geval van een dergelijke wijziging. Antwoord met JA om uw afspraak te bevestigen, of met NEE om een nieuwe leverdatum te krijgen. Log in op www.tesla.com/teslaaccount om uw leveringsprofiel af te ronden. Om u af te melden voor SMS, antwoord STOP. "
Mooi verjaardagscadeau!
Wanneer besteld?[BO]Legolas schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:16:
Volgens mij is de SMS bom afgestoken!
"Uw Model 3 levering is gepland op 4/12 14:30 Amsterdam Koopman Terminal - Maltaweg 3. Deze datum kan nog gewijzigd worden - wij nemen contact met u op in het geval van een dergelijke wijziging. Antwoord met JA om uw afspraak te bevestigen, of met NEE om een nieuwe leverdatum te krijgen. Log in op www.tesla.com/teslaaccount om uw leveringsprofiel af te ronden. Om u af te melden voor SMS, antwoord STOP. "
Mooi verjaardagscadeau!
LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12
Ja, ook gehad vandaag.Collega's van mij die tegelijkertijd met mij besteld hebben, hadden hem al veel eerder.Tatteredhat schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:07:
Hebben andere mensen die via LM hebben besteld ook deze "Volgende stappen voor uw Model 3 levering" mail gekregen? Gaat over dingen zoals leveringslocatie, betaalmethodes, ect maar het lijkt me dat dat meer iets is dat de LM moet afhandelen.
Inderdaad allemaal zaken die de LM moet uitvoeren.
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Net even contact gehad met Athlon, kan die mail inderdaad gewoon negeren. Zal wel gewoon een reminder zijn.Devster schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:19:
[...]
Ja, ook gehad vandaag.Collega's van mij die tegelijkertijd met mij besteld hebben, hadden hem al veel eerder.
Inderdaad allemaal zaken die de LM moet uitvoeren.
Top gedaan. Ik zou als ik jou was de link naar de excelsheet in read-only modus delen.
M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24
Goedkoper.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:23:
Waarom prefereren mensen RWD boven de AWD? (Autoleek hier)
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:23:
LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12
en trager
SR+, black, black, aero, trekhaak - besteld 17/09 - RN 23/09 - VIN 21/11-kenteken GxxxSK - sms 05/12 - afhalen 12/12 -RDW tenaamgesteld 11/12 (17:25)
Als aan alle voorwaarden voldaan is in je account (zoals betaling, rijbewijs, etc.) hoef je bij ophalen alleen nog maar je rijbewijs te tonen en mogelijk je kentekenbewijs mocht je die al binnen hebben. Anders wordt dat op de dag zelf nog geregeld.Sunri5e schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:18:
Mijn LM is een kleine lokale partij en de Tesla die ze voor mij hebben besteld is hun eerste. Nu proberen ze al dagen contact met Tesla te leggen maar helaas nog zonder resultaat. Ze vragen zich af wat ze mee moeten nemen bij het afhalen van de auto. Heeft iemand een idee?
Betaling hebben ze voldaan. Rijbewijs? Daar is mij niet om gevraagd en ik zie dat ook nergens terug in het account.marco2152 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:25:
[...]
Als aan alle voorwaarden voldaan is in je account (zoals betaling, rijbewijs, etc.) hoef je bij ophalen alleen nog maar je rijbewijs te tonen en mogelijk je kentekenbewijs mocht je die al binnen hebben. Anders wordt dat op de dag zelf nog geregeld.
Same here!rcrijnen schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:10:
[...]
Ik zit in dezelfde situatie. Heb de auto in oktober besteld en wacht vol spanning, maar helaas nog geen bericht van LeasePlan, enkel een mail "Spannend! Uw Tesla is onderweg". Hebben meer mensen die gehad? Ik heb een RN nummer gekregen, maar in mijn Tesla account is 0 te zien. Hebben meer mensen dat?
IT is what IT is
Verwijderd
Vrijdag 6 december om 1 uur.
Vin 8-11
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2019 15:33 ]
Het is helaas een 2020 model, dus frunk hooks zullen er ook niet meer in zitten hahaSwede schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:25:
en frunk hooks- die zitten niet meer in de 2020 modellen.
Voor mij is het zoals al benoemd de combinatie van meer range, € 5.000 goedkoper en lichter maar met wel het premium interieur. Daarbij het ik de vierwielaandrijving hoogstwaarschijnlijk nooit nodig. Het verschil in acceleratie maakt me niet uit, met 5 seconden naar de 100 ben je toch al sneller dan 95% van de auto's op de weg.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:23:
~5k, het zou mijn keuze zijn geweest als ze de LR RWD nog in het assortiment hadden.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:29:
Wat scheelt RWD dan met AWD qua prijs?
[ Voor 19% gewijzigd door Tatteredhat op 28-11-2019 15:30 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2019 15:35 ]
zonde, dat duurt nog bijna een jaarVerwijderd schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:27:
YESSSSSS. sms gehad.
Vrijdag 6 november om 1 uur.
Vin 8-11
Verwijderd
Van welke website is dit afkomstig? vind dit wel een mooi overzicht geven.Devster schreef op donderdag 28 november 2019 @ 09:35:
En hier is ie weer...
[Afbeelding]
Dong-A Glaucos vaart door het Panamakanaal, Glovis Sirius is goed onderweg naar Europa. De Grand Neptune wacht nog op de Glovia Cosmos die nog in Zeebrugge ligt.
Het heeft niks met 2019 en 2020 te maken. Tegenwoordig worden de SR+ en de LR AWD geleverd. Vroeger werd de LR RWD geleverd, deze zou nu niet meer geproduceerd worden maar wordt blijkbaar nog heel af en toe geproduceerd. Deze komt dan op de snel beschikbaar pagina terecht. Voor € 5.000 krijg je inderdaad iets snellere acceleratie en vierwielaandrijving extra.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:31:
Dus als ik het zo lees is het 2020 model 5k duurder, maar enige positieve verschil is dat hij iets sneller is?
Nadat dus bleek dat mijn bestelling van september helemaal niet was doorgekomen, kreeg ik eindelijk vandaag een RN-nummer...
Eveneens stond mijn bestelde auto in de direct leverbaar sectie... direct gebeld naar Tesla en daar kreeg ik dezelfde dame aan de lijn die mij al eerder hielp en door haar directe actie kon haar leidinggevende de te koop staande auto koppelen aan mijn RN!!
Hij staat dus al bij Koopman in Amsterdam dus hopelijk binnen enkele dagen gas erop
VIN: 5YJ3E7EB3xxx
Model: m3
Country Code: NL
Match Type: AUTO
Vehicle Type: CUSTOMER
Vehicle Status: In transit to RH
Factory Gated Date: Nov 15, 2019
VRL: 12142 - NH-NL-EU-NL-Koopman Terminal Amsterdam
Title Status: NEW
Linked To: RN1122xxxxx
xxx, Inside delivery advisor, Inside delivery
Je hebt helemaal gelijk, goede keus hoor, beetje plagen op zijn tijd moet kunnen toch?Tjenok schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:29:
[...]
Voor mij is het zoals al benoemd de combinatie van meer range, € 5.000 goedkoper en lichter maar met wel het premium interieur. Daarbij het ik de vierwielaandrijving hoogstwaarschijnlijk nooit nodig. Het verschil in acceleratie maakt me niet uit, met 5 seconden naar de 100 ben je toch al sneller dan 95% van de auto's op de weg.
Je gooit nu alles door elkaar, kijk gewoon op de site van tesla.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:31:
Dus als ik het zo lees is het 2020 model 5k duurder, maar enige positieve verschil is dat hij iets sneller is?
Ik had ook zo graag een LR RWD gehad, maar helaas.. Voor mij de meest ideale uitvoering (op de Performance na danTjenok schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:29:
[...]
Voor mij is het zoals al benoemd de combinatie van meer range, € 5.000 goedkoper en lichter maar met wel het premium interieur. Daarbij het ik de vierwielaandrijving hoogstwaarschijnlijk nooit nodig. Het verschil in acceleratie maakt me niet uit, met 5 seconden naar de 100 ben je toch al sneller dan 95% van de auto's op de weg.
Dit topic is gesloten.
![]()
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.