And the story continues. Net dezelfde mevrouw als gisteren aan de lijn gehad. Oh ja sorry meneer, we maken weleens fouten met het vertalen van interne codes naar configuraties. Het is inderdaad een blauwe ipv een zwarte en een SR+ ipv een LR RWD. We gaan weer even voor je zoeken...Tjenok schreef op woensdag 27 november 2019 @ 21:13:
[...]
Dit begint op een slechte droom te lijken. Alles afgestemd over de telefoon, er was een zwarte LR RWD beschikbaar. Mevrouw zou mij een mail sturen met VIN zodat de leasemaatschappij deze kon overnemen. Krijg zojuist een mail met een VIN en een kenteken van een SR+ in het blauw?! Kan je aan de VIN het verschil zien tussen LR en SR+ RWD?
Vervaldatum APKN.v.t.BBoterham71 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 09:53:
[...]
Als iemand zijn nieuwe kenteken eens zou willen controleren bij ovi.rdw.nl. Je kunt bij vervaldatum en historie zien of er verschil zit tussen datum eerste toelating en overige datums.
Datum eerste toelating Niet geregistreerd
Datum tenaamstelling Niet geregistreerd
Tijdstip tenaamstelling Niet geregistreerd
Datum eerste afgifte Nederland Niet geregistreerd
M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec
Hoi, vannacht om 01:00 een VIN gehad met een leveringsindicatie tussen 15 december en 31 december. Ben benieuwd!
Model 3P, zwart, zwart
bestelling: 17-11
RN: 17-11
Leveringsindicatie: 28-11
VIN: 28-11 (5YJxxxxxxxx)
Model 3P, zwart, zwart
De Grand Neptune wacht (zeer waarschijnlijk) op het vertrek van de Glovis Cosmos.Nonode schreef op donderdag 28 november 2019 @ 09:53:
[...]
Er lag gister ook een boot, welke was dat dan?
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Mocht het zover komen: keep us updated!Nonode schreef op donderdag 28 november 2019 @ 09:37:
[...]
als ik morgen namiddag niks gehoord heb hang ik weer aan de phone
Verwijderd
Ik zie allemaal mensen met een leveringsindicatie. Ik heb nog geen mail gehad na de koppeling van mijn VIN op 26-11. Anderen ook?
Het beste is deze vraag te stellen in het andere topic, met de mensen die al vrolijk rondrijdenMMBD schreef op donderdag 28 november 2019 @ 09:54:
Iemand die EnhancedAutoPilot / Volledig zelfrijdende besturing / FSD als accessoire heeft besteld en zijn auto inmiddels heeft ontvangen?
Ben benieuwd of de accessoire direct bij aflevering geactiveerd is.
M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24
Zelf mensen met een VIN van 8-11 hebben nog geen eens een leveringsindicatie..Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2019 @ 09:57:
Ik zie allemaal mensen met een leveringsindicatie. Ik heb nog geen mail gehad na de koppeling van mijn VIN op 26-11. Anderen ook?
M3/SR+/White/zwart/19inch/Besteld:17-9/RN:18-9/VIN:8-11/SMS:29-11/Levering:7-12
Had ik ook niet gekregen. Met vin kan je bellen en dan kunnen ze af en toe wat meer informatie geven.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2019 @ 09:57:
M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec
Ok, maar dat klopt dan niet met wat die website zegt. Of misschien dat de eerste toelatingsdatum met terugwerkende kracht gelijkgezet wordt aan de afgifte kenteken datum bij ophalen. Misschien eens bellen met RDW?Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2019 @ 09:35:
[...]
Klopt inderdaad gaat niet om tenaamstelling maar wel eerste toelating... Echter heb ik wel een kenteken maar..... geen datum eerste toelating. Die schijnt pas te zijn bij afhalen. Dus ook al heb je een kenteken.. veilig nog niet
-verwijderd-
[ Voor 116% gewijzigd door geronim op 05-06-2021 19:42 . Reden: model year liep 20 jaar achter... koffie! ]
Ik heb gisteravond een VIN gekregen. Vannacht een mail van tesla met:
Verwachte Leverdatum & Locatie
15 december 2019 - 31 december 2019
Tesla Amsterdam Koopman Terminal
Verwachte Leverdatum & Locatie
15 december 2019 - 31 december 2019
Tesla Amsterdam Koopman Terminal
Dat is snel. Volgens mij komt er een boot aan vol met Performance versies. Ik heb nog geen VIN voor mijn SR+ die ik begin deze maand besteld heb.dacken schreef op donderdag 28 november 2019 @ 09:56:
Hoi, vannacht om 01:00 een VIN gehad met een leveringsindicatie tussen 15 december en 31 december. Ben benieuwd!
Model 3P, zwart, zwart
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Ook nog geen mail of SMS.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2019 @ 09:57:
Mail zal ik waarschijnlijk ook niet ontvangen omdat het via LM gaat?
Ik heb zo'n secundaire account en zie ook niets in mijn Tesla account helaas.
Collega heeft wel een account waarin hij zijn bestelde auto kan zien en volgen.
Al wel een VIN gekregen eergisteren en dat vond ik al heel wat.
M3 SR+ White 18" donker interieur
Zucht. Besteld bij LP half juli, 1 aug RN nummer.
En dan vannacht een mail met "bereid u voor op levering.." Maar geen VIN, leverindicatie etc. Gaat lekker.
En dan vannacht een mail met "bereid u voor op levering.." Maar geen VIN, leverindicatie etc. Gaat lekker.
Ik heb het als accessoire besteld (nog geen auto) en begreep van Tesla dat je achteraf even moet langsrijden bij een store om het te laten activeren.MMBD schreef op donderdag 28 november 2019 @ 09:54:
Iemand die EnhancedAutoPilot / Volledig zelfrijdende besturing / FSD als accessoire heeft besteld en zijn auto inmiddels heeft ontvangen?
Ben benieuwd of de accessoire direct bij aflevering geactiveerd is.
Die mail krijg je als je restrictie verloopt. Is in ieder geval mijn ervaring. Moet ook wel met die besteldatum.Streamz schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:04:
Zucht. Besteld bij LP half juli, 1 aug RN nummer.
Restrictie is er volgens LP er al sinds 1/10 af.
Edit, tegen beter weten in een reply op die mail gedaan. Benieuwd of er enige reactie komt vanuit Tesla.
Edit, tegen beter weten in een reply op die mail gedaan. Benieuwd of er enige reactie komt vanuit Tesla.
[ Voor 52% gewijzigd door Streamz op 28-11-2019 10:17 ]
Ik moet zeggen dat de communicatie wel wat minder is, ik heb wel een VIN, maar dus weer geen levermailtje ga straks Tesla maar is bellen/mailen of ze idd mijn VIN ook zien en of ze een lever indicatie periode hebben.
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
Verwijderd
Het is vandaag de 28ste.. Als je wat langer meeleest in dit topic dat zie je dat de mail / sms waar jij aan refereert in het algemeen niet eerder dan een week na de VIN komt. Daarnaast hebben mensen die begin deze maand een VIN hebben gehad naar mijn weten ook nog geen e-mail gehad.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2019 @ 09:57:
De enige indicaties die zijn afgegeven (voor de november VIN's) komen van de support van Tesla (chat/bellen).
Mocht ik het verkeerd hebben, let me know!
Ook niet iedereen krijgt deze mailtjes. Zelf heb ik die ook nooit gehad; een collega van mij wel. Beide hebben we een 8-11 VIN. Lijkt zoals bij alle leveringsprocessen bij Tesla dus volledig random of je wel of geen mail ontvangt.Paladin schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:16:
Ik moet zeggen dat de communicatie wel wat minder is, ik heb wel een VIN, maar dus weer geen levermailtje ga straks Tesla maar is bellen/mailen of ze idd mijn VIN ook zien en of ze een lever indicatie periode hebben.
Ik heb ook een VIN sinds 8 november, en alleen telefonisch vernomen (maandag) dat mijn auto "in de buurt" van Zeebrugge was. Dit kon volgens de medewerker aan de telefoon betekenen dat hij dichtbij de haven was en nog moest aankomen, daar staat, of onderweg is naar A'dam. Hij had schijnbaar geen inzicht in de precieze locaties van de auto's. Hij gaf als verwachte leverdatum 2e week van december. Heb verder nog geen SMS of lever indicatie mail.
Gister VIN gekregen, vannacht op de mail een verwachte levering 15-31 december. En ik was niet de enige...Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:19:
[...]
Het is vandaag de 28ste.. Als je wat langer meeleest in dit topic dat zie je dat de mail / sms waar jij aan refereert in het algemeen niet eerder dan een week na de VIN komt. Daarnaast hebben mensen die begin deze maand een VIN hebben gehad naar mijn weten ook nog geen e-mail gehad.
De enige indicaties die zijn afgegeven (voor de november VIN's) komen van de support van Tesla (chat/bellen).
Mocht ik het verkeerd hebben, let me know!
ik ook niet (VIN 20/11)Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2019 @ 09:57:
SR+ / pw / black / 19 / trekhaak / 14 okt besteld / 20 nov VIN
Dat wordt een leuk telefoongesprek, ik zie een VIN, zien jullie die ook?Paladin schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:16:
Er zijn er genoeg zonder levermailtje, belangrijkste is een SMS die je moet/kan bevestigen, en die krijg je vaak ongeveer een week voor aflevering ongeveer.
Als er 4000 auto's op een boot staan, en ze verwachten er 1000 per dag af te leveren, dan kan er wel eens een week tussen zitten, tussen de 1e auto van de boot, en de laatste auto van de boot.....
Performance modellen in de configurator staan nu sinds vandaag ook op "verwacht: februari 2020".
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Verwijderd
Ja maar geen leverafspraak. Dit is de mail / sms van Tesla waaraan gerefereerd wordt (naar ik aanneem).Snarf70 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:27:
[...]
Gister VIN gekregen, vannacht op de mail een verwachte levering 15-31 december. En ik was niet de enige...
Athlon hier, dus geen enkele informatie in mijn account.
Vandaag telefonisch van Tesla een VIN gekregen.
Besteld op 23-10 en verwachte aankomst in Adam op 24-12 (volgens GPS info staat mijn auto nu nog in San Francisco)
Besteld op 23-10 en verwachte aankomst in Adam op 24-12 (volgens GPS info staat mijn auto nu nog in San Francisco)
M3 | LR AWD | Midnight Silver | Zwart | 19" - Besteld: 23/10 (Athlon) - RN: 23/10 - VIN: 28-11
GPS info? Hoe?PA0FLY schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:37:
Model 3
Laat even weten wat ze aangeven, scheelt weer een hoop belletjes ;-)Paladin schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:16:
Dat suggereert dat er nog een boot deze kant op komt dus, laten we het hopen. Hier een SR+ ook zonder VIN nog, de meesten zijn inmiddels voorzien zie ik in de sheet.PA0FLY schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:37:
Kerstauto!PA0FLY schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:37:
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Laten we samen hopen op goed nieuws.arko89 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:44:
[...]
Dat suggereert dat er nog een boot deze kant op komt dus, laten we het hopen. Hier een SR+ ook zonder VIN nog, de meesten zijn inmiddels voorzien zie ik in de sheet.
Verwijderd
Eind september besteld via Mister Green SR+ ZW/ZW
Op 21 Nov mijn VIN opgehaald via de VIN finder
In Oktober Mister Green gesproken - verwachte levering eind Nov/ begin Dec
Nog niks vernomen omtrent aflevering / uberhaupt niks vanuit Tesla - zojuist maar even een contact aanvraag via de website gedaan.
Nog niks vernomen omtrent aflevering / uberhaupt niks vanuit Tesla - zojuist maar even een contact aanvraag via de website gedaan.
Morning gents, even een kort vraagje met welke software word de auto geleverd ?
M3 SR+- Black - Black / Naam: Battery Voltas
Vandaag de VIN gekregen in de source. Nu wachten op de mail.
M3P, Midnight Grey, 20" Grey, Zwart
Tesla softwareDutchman2k19 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:51:
@SRT10 Feli !

Meestal niet te meest recente versie. Die zou ik lekker thuis pas installeren, want kan best lang duren begrijp ik (20-30min).Dutchman2k19 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:51:
Ik merk dat de sfeer in dit topic een stuk joliger is dan pakweg 2 weken geleden.....

Haha jaa logisch
M3 SR+- Black - Black / Naam: Battery Voltas
als die nieuwe versie beschikbaar is zou je dat kunnen doen...Markboss schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:56:
[...]
Meestal niet te meest recente versie. Die zou ik lekker thuis pas installeren, want kan best lang duren begrijp ik (20-30min).
Verwijderd
Ik heb ook via MrGreen besteld en 19 november een VIN. Via de chat met Tesla mijn contactgegevens laten toevoegen aan mijn Tesla account. Dit omdat in mijn Tesla account, los van mijn mail adres, geen contactgegevens van mijn toonde.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:49:
Eind september besteld via Mister Green SR+ ZW/ZW
Nu staat in ieder geval mijn telefoonnummer geregistreerd in mijn Tesla account en kunnen ze mij bellen/smsen wanneer ze mijn otto klaar hebben en willen uitleveren.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2019 11:08 ]
Tja, geen idee. Die was ook nieuw voor mij. Het is wat me werd verteld. Hij zou op de kade staan om ingeladen te worden. Begin december moet de boot vertrekken.
Maar ja, het zou me ook niets verbazen als hij na het weekend ineens in Zeebrugge staat.
M3 | LR AWD | Midnight Silver | Zwart | 19" - Besteld: 23/10 (Athlon) - RN: 23/10 - VIN: 28-11
Verwijderd
Kom op met de SMS-jes ik kan niet langer meer in onzekerheid verkeren!
4 december vanaf 13:00 komt mij erg goed uit
VIN 8/11
4 december vanaf 13:00 komt mij erg goed uit

Als je het topic een beetje volgt blijft dat altijd een verrassing, maar maakt het uit? Laat je hem staan bij V9? Anders gewoon thuis even updaten, lijkt mij toch echt een nobrainerDutchman2k19 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:58:
[...]
Haha jaa logischDoelde meer op welke software versie V9 of V10
Bij de eerste de beste Wifi verbinding heb je de laatste software op de auto staan. No worries.Dutchman2k19 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:58:
[...]
Haha jaa logischDoelde meer op welke software versie V9 of V10
There's no place like 127.0.0.1
Onzekerheid is killing. Maar zou het ook fijn vinden om wat te kunnen regelen op het werk. Eerder werd via de chat ook 4-12 tegen mij gezegd, maar hoe langer de SMS uit blijft, hoe meer ik daar weer voor ga vrezen.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:05:
Kom op met de SMS-jes ik kan niet langer meer in onzekerheid verkeren!![]()
4 december vanaf 13:00 komt mij erg goed uitVIN 8/11
Nog even een heugelijk feit, we gaan vandaag hier op dit Tweakers topic door de 900 pagina's heen vermoed ik, niet dat je er iets mee kan , maar dat kan je eigenlijk ook niet met de informatie in de betreffende 900 pagina's........dusssssss
Heb zojuist ook een VIN gevonden in de source code voor mijn blauwe M3 met zilveren 18'' velgen.
Besteld op 19 aug met opmerking van LM niet te leveren voor 9 nov.
Nog niet kunnen vinden in VIN tracker: https://www.unitedroad.com/delivery-receipts
Nog niet kunnen vinden in VIN tracker: https://www.unitedroad.com/delivery-receipts
[ Voor 20% gewijzigd door meadowman op 28-11-2019 11:11 ]
YES, YES.
Heb een secundair account, dus meer even gebeld......en een VIN !!!
Happy de peppie!!
Happy de peppie!!
Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak
Same here. 8-11 vin, en via telefoon/support 4-12 te horen gekregen. Maar ook nog geen bevestiging. Ook nog steeds geen eindfactuur in account.dplr56 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:09:
[...]
Onzekerheid is killing. Maar zou het ook fijn vinden om wat te kunnen regelen op het werk. Eerder werd via de chat ook 4-12 tegen mij gezegd, maar hoe langer de SMS uit blijft, hoe meer ik daar weer voor ga vrezen.
Wanneer was de laatste keer daarvoor dat je het had nagekeken? Hopelijk delen ze vandaag ook weer uitmeadowman schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:11:
Heb zojuist ook een VIN gevonden in de source code voor mijn blauwe M3 met zilveren 18'' velgen.
dat is helaas niet helemaal juist. Publieke wifi's vragen meestal eerst om een akkoord (Mc D's etc)PEPPI schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:09:
[...]
Bij de eerste de beste Wifi verbinding heb je de laatste software op de auto staan. No worries.
De Tesla "browser" was daar vooralsnog niet geschikt voor.
Zou mooi zijn als SUC's wel een werkende wifi zouden hebben. We gaan het zien later.
SR+, black, black, aero, trekhaak - besteld 17/09 - RN 23/09 - VIN 21/11-kenteken GxxxSK - sms 05/12 - afhalen 12/12 -RDW tenaamgesteld 11/12 (17:25)
Verwijderd
Haha voor mij zit er nog steeds nul logica in..
@ElonDusk heeft nu eindelijk VIN, ik heb dezelfde uitvoering maar nog niets gehoord / gezien in account.. zou verwachten dat ze dan toch meerdere dezelfde types op die boot hebben staan..
#duurtlang!
@ElonDusk heeft nu eindelijk VIN, ik heb dezelfde uitvoering maar nog niets gehoord / gezien in account.. zou verwachten dat ze dan toch meerdere dezelfde types op die boot hebben staan..
#duurtlang!
Het is gelukt!! Zelfs in mijn favoriete configuratie: LR RWD - Deep Blue - Zwart interieur - Aero. Stond volgens de mevrouw nog in Zeebrugge, dus ik ben benieuwdTjenok schreef op donderdag 28 november 2019 @ 09:55:
[...]
And the story continues. Net dezelfde mevrouw als gisteren aan de lijn gehad. Oh ja sorry meneer, we maken weleens fouten met het vertalen van interne codes naar configuraties. Het is inderdaad een blauwe ipv een zwarte en een SR+ ipv een LR RWD. We gaan weer even voor je zoeken...
Verwijderd
Zou kunnen! Mijn levering is verplaatst naar 4/12 vorige week al. Dus dat zou deze week sms betekenen denk?lo3k schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:12:
[...]
Same here. 8-11 vin, en via telefoon/support 4-12 te horen gekregen. Maar ook nog geen bevestiging. Ook nog steeds geen eindfactuur in account.
Koop jij hem zelf?Tjenok schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:19:
[...]
Het is gelukt!! Zelfs in mijn favoriete configuratie: LR RWD - Deep Blue - Zwart interieur - Aero. Stond volgens de mevrouw nog in Zeebrugge, dus ik ben benieuwd
Nee, moet de info doorgeven aan de LM. Deze moeten dan doorgeven aan Tesla dat ze de VIN over willen nemen.
Verwijderd
Gefeliciteerd....goede keuze qua config overigens!Marco0672 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:53:
Vandaag de VIN gekregen in de source. Nu wachten op de mail.
Verwijderd
26-11 mijn VIN ontvangen en toen meteen gebeld, mijn auto zou al in Zeebrugge staan. Vandaag nog eens gebeld en mijn auto zou op 11 december per schip aankomen.
Tegenstrijdige verhalen dus weer. Wat dat betreft dus niks nieuws onder de zon...
Tegenstrijdige verhalen dus weer. Wat dat betreft dus niks nieuws onder de zon...
Met wie gebeld? Welke LM en zie je de vin niet in je source?Majo03 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:11:
YES, YES.
Happy de peppie!!
vragen, vragen.....
misschien stond die ook in Zeebrugge.. en wordt verplaatst naar amsterdam en komt aan op 11 decVerwijderd schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:22:
26-11 mijn VIN ontvangen en toen meteen gebeld, mijn auto zou al in Zeebrugge staan. Vandaag nog eens gebeld en mijn auto zou op 11 december per schip aankomen.

Model 3
Gebeld met Tesla: <knip, zie topicwarning >, doorkies 1, 1Tomas_ schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:23:
[...]
Met wie gebeld? Welke LM en zie je de vin niet in je source?
vragen, vragen.....
Vanwege secundair account géén VIN in source te vinden, leasemaatschappij is Van Mossel Leasing
[ Voor 4% gewijzigd door Outerspace op 28-11-2019 13:00 ]
Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak
GefeliciteerdMajo03 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:11:
YES, YES.
Happy de peppie!!
Welk nummer heb je gebeld en welke optie in het menu?
Ik zit ook met een secundair account en heb alleen maar een RN nummer
Laat maar, antwoord hierboven al gegeven.
[ Voor 7% gewijzigd door Dennis014 op 28-11-2019 11:28 ]
SR+ Deep Blue| 19"sport | Black | TH | Besteld: 04-10 | RN:26-11 via LM | VIN:28-11 | Levering: 12/12/2019
Je kunt via chat met support je Vin opvragen. werkt niet altijd maar bij mij wel. Had als onderwerp mijn RN nummer meegegeven en om VIN gevraagd en kreeg die netjesDennis014 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:27:
[...]
Gefeliciteerd.
M3 SR+ White 18" donker interieur
Zit in het zelfde schuitje, dus ben ook erg benieuwd, via de chat helemaal niks verder gekomen. Dan maar even bellen vandaagDennis014 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:27:
[...]
Gefeliciteerd.
Thanks voor de info! Heb je wel een RN en beheer knop?Majo03 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:27:
[...]
Gebeld met Tesla: 0137998314, doorkies 1, 1
Vanwege secundair account géén VIN in source te vinden, leasemaatschappij is Van Mossel Leasing
Bij Leaseplan, bij ons op het bedrijf 2 scenario's gezien. 1 persoon zag wel een VIN, de andere pas bij levering van zijn auto op de ophaaldag. Hij had toen al een SMS gehad.
Ik kwam via de chat ook niet verder...nu maar even bellenstoorzender292 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:30:
[...]
Zit in het zelfde schuitje, dus ben ook erg benieuwd, via de chat helemaal niks verder gekomen. Dan maar even bellen vandaag
SR+ Deep Blue| 19"sport | Black | TH | Besteld: 04-10 | RN:26-11 via LM | VIN:28-11 | Levering: 12/12/2019
Verwijderd
Haha, dan ga ik hem zelf wel halen in de haven....ElonDusk schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:24:
[...]
misschien stond die ook in Zeebrugge.. en wordt verplaatst naar amsterdam en komt aan op 11 dec![]()
Ik bedenk me nu dat de Dong-a Glaucos misschien wel direct naar Amsterdam zou kunnen komen. Een tijd geleden werd al meerdere malen beweerd op dit forum dat er ook een boot direct naar Amsterdam zou komen, dit is echter nog niet het geval geweest. We zullen het vanmiddag zien als de Dong door het Panamakanaal is.
Hoe komen jullie überhaupt in de chat? Bij mij is het grijs en niet klikbaar.
Er stond wel een symbool rechtonderin, maar na het invullen van de gegevens bleef deze maar draaien...
Er stond wel een symbool rechtonderin, maar na het invullen van de gegevens bleef deze maar draaien...
Hebben ze de chat dicht gegooid? De chat button is altijd grijs en het icoontje om een chat te starten zie ik nu ook niet meer.. Komt ook geen pop-up meer.
Net gebeld en helaas nog geen VIN gekoppeld. Mevrouw gaf aan verwachting is volgende week of 2e week van december een VIN koppeling.
IT is what IT is
Via https://www.tesla.com/nl_...nt/profile?rn=RN10966XXXX heb ik ook geen VIN.
Ga ik via:
https://www.tesla.com/nl_...n=RN10966XXXX&redirect=no
dan heb ik wel een VIN. Die laatste URL kan ik niet komen als ik inlog en op Beheren klik.
Anyhow de VIN zal wel juist zijn en nu afwachten maar ik ben bang dat we het proces toch niet kunnen versnellen (helaas
)
Ga ik via:
dan heb ik wel een VIN. Die laatste URL kan ik niet komen als ik inlog en op Beheren klik.
Anyhow de VIN zal wel juist zijn en nu afwachten maar ik ben bang dat we het proces toch niet kunnen versnellen (helaas
Whoop Whoop!! Net even gebeld met Tesla, werd geholpen door een ontzettend vriendelijke dame.
Er is een VIN gekoppeld aan mijn RN. Ik heb een kenteken G-xxx-SK.
Levering wordt tweede week december verwacht.

Heeft ze dat ter plaatse gekoppeld of was het op de achtergrond al gebeurd, eerder?Dennis014 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:47:
Whoop Whoop!! Net even gebeld met Tesla, werd geholpen door een ontzettend vriendelijke dame.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Wow nice ook een kenteken. Dat is dus nog echter nuDennis014 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:47:
Model 3
Welkom bij de G-***-SK club!Dennis014 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:47:

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Verwijderd
Kan je Chatten met Tesla dan? Ik krijg dit niet als ik inlog op mijn tesla - mijn contactgegevens staan daar wel gewoon in trouwens
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:00:
[...]
Ik heb ook via MrGreen besteld en 19 november een VIN. Via de chat met Tesla mijn contactgegevens laten toevoegen aan mijn Tesla account. Dit omdat in mijn Tesla account, los van mijn mail adres, geen contactgegevens van mijn toonde.
Nu staat in ieder geval mijn telefoonnummer geregistreerd in mijn Tesla account en kunnen ze mij bellen/smsen wanneer ze mijn otto klaar hebben en willen uitleveren.
Ik begreep dat deze contactgegevens niet door Delivery gebruikt worden.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:00:
[...]
Ik heb ook via MrGreen besteld en 19 november een VIN. Via de chat met Tesla mijn contactgegevens laten toevoegen aan mijn Tesla account. Dit omdat in mijn Tesla account, los van mijn mail adres, geen contactgegevens van mijn toonde.
Lijkt er op basis van de reacties hierboven op dat het vooral SR+ is die week 1 en 2 van december krijgen en vooral LR/P daarna.
900 pagina's overigens
dit gaat de 1000 nog wel halen voor jaareinde..
900 pagina's overigens

[ Voor 23% gewijzigd door Markboss op 28-11-2019 11:52 ]
Verwijderd
Wat bedoelen ze nu met de twee week van december?
Ik hoor meerdere malen dat 2e week 2 t/m 8 december is gezien.
Week 1 zou dan alleen 1 december zijn?
Ik hoor meerdere malen dat 2e week 2 t/m 8 december is gezien.
Week 1 zou dan alleen 1 december zijn?
Geven ze via de chat ook kentekens af?
[ Voor 12% gewijzigd door Sunri5e op 28-11-2019 11:54 ]
Ik denk grofweg alle VIN’s voor 15 nov uitlevering voor 15 dec, alle VIN’s na 15 nov ook na 15 dec. Houden ze niet gewoon een maand aan of zo?
Niet als ze 2x zoveel gaan leveren en elke dag VINS is ook niet iets dat afgelopen maanden voorkwamSnarf70 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:55:
Ik denk grofweg alle VIN’s voor 15 nov uitlevering voor 15 dec, alle VIN’s na 15 nov ook na 15 dec. Houden ze niet gewoon een maand aan of zo?
Model 3
Ik wacht nog wel vurig op een reactie van iemand die vandaag mag ophalen en wat foto's post!
Idd! Ik zie maar weinig foto's hierMarkboss schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:57:
Ik wacht nog wel vurig op een reactie van iemand die vandaag mag ophalen en wat foto's post!
Verwijderd
Net met Tesla gebeld. Ook een uiterst vriendelijke dame gesproken.
Omdat de leasemaatschappij heeft besteld stond wel mijn email adres correct in het systeem. Maar mijn telefoonnummer was onbekend. Dat hebben ze nu toegevoegd.
Ze gaf een verwachte leverdatum door in de week van 11 december.
Het komt steeds dichterbij.
Besteld op 4-10
VIN van 26-11
Omdat de leasemaatschappij heeft besteld stond wel mijn email adres correct in het systeem. Maar mijn telefoonnummer was onbekend. Dat hebben ze nu toegevoegd.
Het komt steeds dichterbij.
Besteld op 4-10
VIN van 26-11
Mensen die na 14-10 besteld hebben en al een VIN hebben?
Ik heb begrepen dat de uitleveringen doorgaan in 2020. Ik zou me niet happy voelen als ik op 1 dec nog geen VIN zou hebben, maar het kan natuurlijk wel.... 3 weken tussen VIN en uitlevering is al eerder genoemd. Er zijn mensen “slachtoffer” geweest van de minimale uitlevering vorige week, zeker de mensen met VIN eerste week november. We gaan het zienElonDusk schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:56:
[...]
Niet als ze 2x zoveel gaan leveren en elke dag VINS is ook niet iets dat afgelopen maanden voorkwam

Ben benieuwd wanneer de 8-11 vins dan worden uitgeleverd, ze mogen nog gaan opschieten.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2019 @ 12:00:
Net met Tesla gebeld. Ook een uiterst vriendelijke dame gesproken.
Het komt steeds dichterbij.![]()
Besteld op 4-10
VIN van 26-11
Volgens meneer die ik begin van de week sprak zal dat gaan beginnen volgende week.Mister1980 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 12:02:
[...]
Ben benieuwd wanneer de 8-11 vins dan worden uitgeleverd, ze mogen nog gaan opschieten.
Ken mensen met 8-11 vin, tesla heeft gezegd uitlevering 2e week van decemberMister1980 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 12:02:
[...]
Ben benieuwd wanneer de 8-11 vins dan worden uitgeleverd, ze mogen nog gaan opschieten.

Nope
Edit: wel een RN, maar niet zichtbaar in account
[ Voor 13% gewijzigd door Majo03 op 28-11-2019 12:05 ]
Eh, deze truuk had ik over het hoofd gezien. Is die eerste de link naar het secundaire account, en die tweede naar het primaire account toevallig?mwjanssen schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:35:
Via https://www.tesla.com/nl_...nt/profile?rn=RN10966XXXX heb ik ook geen VIN.
Ga ik via:
Anyhow de VIN zal wel juist zijn en nu afwachten maar ik ben bang dat we het proces toch niet kunnen versnellen (helaas)
Via die tweede link zie ik nu wel een VIN!
Nee was allemaal al geregeld toen ik belde.EvaluationCopy schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:49:
[...]
Heeft ze dat ter plaatse gekoppeld of was het op de achtergrond al gebeurd, eerder?
Uit het verhaal maak ik op dat er 1ste week december een schip binnen komt (volgende week dus) en dan verwachten ze een week later de auto's uit te kunnen leveren.
Ik heb 4-11 besteld en RN 5-11
Vin op 27-11 p model dus geen klagen als ik alle berichten op dit forum lees
Vin op 27-11 p model dus geen klagen als ik alle berichten op dit forum lees
Nope, hier niet.Landon schreef op donderdag 28 november 2019 @ 12:01:
Mensen die na 14-10 besteld hebben en al een VIN hebben?
Ik zie het chat symbool bij Tesla support niet meer.. nog iemand hier last van of hebben ze mij gewoon geblockt?
"Chat" zelf is altijd grijs maar het symbooltje dat werkte om de chatbox op te roepen is ook verdwenen nu.

"Chat" zelf is altijd grijs maar het symbooltje dat werkte om de chatbox op te roepen is ook verdwenen nu.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.