Iemand heeft mijn entry er ook uit gegooid, dus dat ding is niet te vertrouwen meer.pirke schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:02:
Ik wilde mn entry in excel updaten, maar iemand heeft m vernaggeld... ik heb spontaan een LR model daar ipv SR+. Wie beheert dat ding?
Never mind, even een refresh en sort bij name heeft het opgelost
Waar blijft de vin bom van de p’s
🤯
🤯
M3P zwart/zwart besteld 3-10 RN 3-10prepare for delivery 15-10 vin 26-11 ophalen 27 dec g-xxx-xv
Merk op dat als je in bewerkingsmodus aan het sorteren/filteren bent, dat dat voor iedereen geldt die dan bezig is!
Alleen in read-only modus kun je vrijelijk sorteren en filteren...
Alleen in read-only modus kun je vrijelijk sorteren en filteren...
En anders de sheet downloaden en op je eigen device openen
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
RN109387xxxBoterham71 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 09:28:
[...]
Ik zit nog voor jou maat.![]()
RN109441xxx

Die is er sinds 1 oktober af en in augustus al een auto moeten afwijzen ivm huidig contract en een te hoge opzegboete

LR's 19" en P's zijn nog steeds schaars.....
M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24
Update van de bootjes:

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Tesla gesproken. Nog geen VIN, voor mijn auto. RN10966 (LR, 18", Deep Blue) - Blijkbaar sta ik niet meer in de Excel: top!...
Wel eindelijk het 06 nummer aangepast naar mijn nummer, zodat ik tenminste het smsje ontvangt. Financieel is alles rond gelukkig, dus het is echt afwachten tot de boot aankomt. Midden december verwacht de beste man van Tesla. Dus hopelijk voor de kerst!
Wel eindelijk het 06 nummer aangepast naar mijn nummer, zodat ik tenminste het smsje ontvangt. Financieel is alles rond gelukkig, dus het is echt afwachten tot de boot aankomt. Midden december verwacht de beste man van Tesla. Dus hopelijk voor de kerst!
AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2
Hier een Performance bestelling van 4 oktober.
Nog geen VIN maar er is wel iets veranderd, als ik op beheer klik kom ik op een andere (finalize?) pagina. En er is een creditfactuur van aanbetaling zichtbaar (komt waarschijnlijk omdat ik hem financial lease en leasemaatschappij dit verzorgt/overneemt).
Weer stapje verder
Nog geen VIN maar er is wel iets veranderd, als ik op beheer klik kom ik op een andere (finalize?) pagina. En er is een creditfactuur van aanbetaling zichtbaar (komt waarschijnlijk omdat ik hem financial lease en leasemaatschappij dit verzorgt/overneemt).
Weer stapje verder
Ik lees nu pas dat er gisteren een vin bom was, had na 15:00 uur niet meer gekeken, grote kans dat hij gisteren dus al is uitgegeven.
Sta nu bij de terminal en krijg toevallig nu de volgende SMS, alles komt dus gewoon goed 
“Hi Mesque, FYI. Alphabet created a new order number for you: RN10973Xxx, and it is connected to your work email, same VIN. Kind regards,”
“Hi Mesque, FYI. Alphabet created a new order number for you: RN10973Xxx, and it is connected to your work email, same VIN. Kind regards,”
Sinds vanmorgen hier ook een VIN in de broncode!!!!
LR/AWD/Zwart/Zwart/Aero/geen trekhaak/RN 11 oktober/VIN 20 november/Kenteken: G-***-SK/SMS: 6 december/Levering 16 december
Toch maar weer een tw.net account aangemaakt om speciaal dit topic te volgen.
Vorige week (14/11) heb ik de knoop doorgehakt en via een lease broker een m3 LR deep blue (verder standaard) te bestellen. Helaas geeft de lease broker niet veel meer informatie. Ze hadden het erover dat dit een auto is die ze zelf al hadden besteld.
Excel geupdate.
Vorige week (14/11) heb ik de knoop doorgehakt en via een lease broker een m3 LR deep blue (verder standaard) te bestellen. Helaas geeft de lease broker niet veel meer informatie. Ze hadden het erover dat dit een auto is die ze zelf al hadden besteld.
Excel geupdate.
Er staat in m'n broncode nu ook een js script met 5Y erin, das niet eerlijk.
[ Voor 3% gewijzigd door Tatteredhat op 20-11-2019 10:37 ]
Gebruik de Tesla VIN finder plugin, dat bespaart je frustratieTatteredhat schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:37:
Er staat in m'n broncode nu ook een js script met 5Y erin, das niet eerlijk.
Verwijderd
Had mij voorgenomen om niet meer te bellen met Tesla (Alphabet begin ik niet eens meer aan), maar na gisteravond kon ik het toch niet laten. Bekruipt mij toch het gevoel dat ondanks alle toezeggingen en geruststellende woorden, de order niet goed ingelegd of verwerkt is.
Ik kreeg een uitermate behulpzame medewerker aan de lijn, die voor mij nogmaals alles nagelopen heeft en maar tot één conclusie kon komen.Alles staat goed, geen restricties, besteldatum op 12-09, dus geen zorgen. Op mijn vraag waarom er bestellingen na mij al wel een VIN hadden kon hij alleen zeggen dat hier ook geen logica in zat volgens hem. Toewijzing vindt volgens hem plaats vanuit de VS en hebben hun geen invloed op.
Ik kreeg een uitermate behulpzame medewerker aan de lijn, die voor mij nogmaals alles nagelopen heeft en maar tot één conclusie kon komen.Alles staat goed, geen restricties, besteldatum op 12-09, dus geen zorgen. Op mijn vraag waarom er bestellingen na mij al wel een VIN hadden kon hij alleen zeggen dat hier ook geen logica in zat volgens hem. Toewijzing vindt volgens hem plaats vanuit de VS en hebben hun geen invloed op.
Ik zie dat bij de RDW de catalogusprijs is aangepast naar € 49400, van 50050 of zo.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Kom maar niet te vroeg, ik had afspraak om 10:30, was er om 10:00 maar auto is nog niet klaar. Helaas bij meer mensen het geval (praat nu met twee anderen)
Toch niet weer die 12v problemen?MrBasta schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:47:
[...]
Kom maar niet te vroeg, ik had afspraak om 10:30, was er om 10:00 maar auto is nog niet klaar. Helaas bij meer mensen het geval (praat nu met twee anderen)
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Joh, en zo ver was jij nog niet na bijna 800 pagina’s op dit forumVerwijderd schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:45:
Had mij voorgenomen om niet meer te bellen met Tesla (Alphabet begin ik niet eens meer aan), maar na gisteravond kon ik het toch niet laten. Bekruipt mij toch het gevoel dat ondanks alle toezeggingen en geruststellende woorden, de order niet goed ingelegd of verwerkt is.
Ik belde ook even of mijn afspraak echt niet wat vroeger kon gezien de afstand naar huis straks terug, maar helaas, ik mocht een mooie wandeling gaan maken door Amsterdam
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wanneer mag jij dan?carpebios schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:50:
Ik belde ook even of mijn afspraak echt niet wat vroeger kon gezien de afstand naar huis straks terug, maar helaas, ik mocht een mooie wandeling gaan maken door Amsterdam
VIN-regen is gestopt?

[ Voor 6% gewijzigd door Boterham71 op 20-11-2019 10:52 ]
half 3, maar voor de verjaardag van mijn vriendin dagje Amsterdam gedaan gisteren en nu wachten tot ik moet uitchecken (vriendin is al naar huis voor de dochter).
Verwijderd
Nee, kwam als een volledige verrassing..eikrur schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:49:
[...]
Joh, en zo ver was jij nog niet na bijna 800 pagina’s op dit forum
Aii ok, dan hoop ik al weg te zijncarpebios schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:52:
half 3, maar voor de verjaardag van mijn vriendin dagje Amsterdam gedaan gisteren en nu wachten tot ik moet uitchecken (vriendin is al naar huis voor de dochter).
Volg dit forum sinds 26-09, de dag dat ik mijn SR+, Silver, Zwart, 19 inch bestelde. Sindsdien niets meer gehoord, ook geen VIN. Frustrerend want collega's bestelde diezelfde dag LR's en die rijden er inmiddels al in. Net gebeld met Tesla en blijkbaar is er al lang een VIN gekoppeld, maar kan ik die op de een of andere manier niet zien in mijn account (ik gebruik VIN Finder, ook handmatig niet te vinden in de broncode). Blijkbaar kan het dus zo zijn dat je al wel een VIN hebt, maar die nog niet zichtbaar is in de broncode van je account. Wie weet deel ik oud nieuws, maar vond het wel opvallend..
Inderdaad oud nieuws, komt vaker voor dat je pas een VIN ziet op de dag van levering. Meerdere keren gelezen en gehoord.NSV schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:54:
Volg dit forum sinds 26-09, de dag dat ik mijn SR+, Silver, Zwart, 19 inch bestelde. Sindsdien niets meer gehoord, ook geen VIN. Frustrerend want collega's bestelde diezelfde dag LR's en die rijden er inmiddels als in. Net gebeld met Tesla en blijkbaar is er al lang een VIN gekoppeld, maar kan ik die op de een of andere manier niet zien in mijn account (ik gebruik VIN Finder, ook handmatig niet te vinden in de broncode). Blijkbaar kan het dus zo zijn dat je al wel een VIN hebt, maar die nog niet zichtbaar is in de broncode van je account. Wie weet deel ik oud nieuws, maar vond het wel opvallend..
Ahh maar wel goed dat je ff hebt gebeld hebben die gasten bij Tesla ook wat te doenVerwijderd schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:53:
[...]
Nee, kwam als een volledige verrassing..
Daarom bel ik ze ook niet meer. Thats all I getVerwijderd schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:45:

Model 3
Ik had mijn afspraak om 11u en de auto was om 10:30 toen ik binnenkwam al klaar, ook dat gaat kennelijk random dusMrBasta schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:47:
[...]
Ja grappig! Ik zit binnen op de bank voor die TV. Ga zo maar is vragen waar mijn auto blijftMesque schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:57:
[...]
Ik had mijn afspraak om 11u en de auto was om 10:30 toen ik binnenkwam al klaar, ook dat gaat kennelijk random dussta helemaal achterin bij de witte die eindigt op PX, mocht je toevallig langslopen!
Ik zie in mijn account alleen een email adres welke menu opties moet je bij Tesla selecteren om iemand te spreken om te controleren of tel nr etc ook goed staan want in mijn eigen account kan ik dat verder niet aanpassen.
als ik het menu volg krijg ik bandje en verbreken ze de verbinding.
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
Kan je beter en handiger via de supportchat doen.Paladin schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:00:
Ik zie in mijn account alleen een email adres welke menu opties moet je bij Tesla selecteren om iemand te spreken om te controleren of tel nr etc ook goed staan want in mijn eigen account kan ik dat verder niet aanpassen.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Verwijderd
Was hij ook heel blij mee, verveelde zich ontiegelijk en zat al te wachten totdat er eindelijk iemand ging bellen.eikrur schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:56:
[...]
Ahh maar wel goed dat je ff hebt gebeld hebben die gasten bij Tesla ook wat te doen
Iemand nog tips welke Ali-meuk ik alvast voor mijn Model 3 kan gaan bestellen om het wachten wat dragelijker te maken?

Ik objecteer, u eer.
Check dit topic. Zoveel OT meuk hier.Preaper schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:03:
Iemand nog tips welke Ali-meuk ik alvast voor mijn Model 3 kan gaan bestellen om het wachten wat dragelijker te maken?
[ Voor 3% gewijzigd door Vitruvius op 20-11-2019 11:08 ]
Kun je zien in de app toch, zodra ze beginnen met het preparen van jouw Tesla voor uitlevering, is hij beschikbaar in de app.MrBasta schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:59:
[...]
Ja grappig! Ik zit binnen op de bank voor die TV. Ga zo maar is vragen waar mijn auto blijft
Jaa dit wil ik ook wetenPreaper schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:03:
IT is what IT is
Verwijderd
Ik denk dat wij zometeen het hek mogen sluiten als we beide als laatste het terrein bij Koopman af rijden.ElonDusk schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:56:
[...]
Daarom bel ik ze ook niet meer. Thats all I get
Vandaag 484 en al 3564 in november! gaat de goeie kant op.. heel benieuwd naar december :-)photovoltaic schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:16:
[...]
Gisteren met 398 de meeste M3's in november geregistreerd. Zouden ze dan al de auto's van de JA al aan het voorzien zijn van een kenteken in BE?
[...]
Ik heb zojuist even gebeld.
Gisteren zijn er ongeveer 2000 auto's gekoppeld, dus dat is de VIN-regen. Echter zijn er nog een 2000 niet gekoppeld. Het gaat nu wat langzamer, maar ze zijn nog altijd aan het koppelen. Dus het kan maar zo zijn dat je vandaag /morgen alsnog een VIN krijgt.
Ik heb voor de zekerheid even gevraagd of ze voor ons kunnen kijken wat er aan de hand is, daar wij in augustus besteld hebben en ik genoeg koppelingen zie met bestellingen uit november ( ja ik snap dat het soort wat je besteld uitmaakt
)
Gisteren zijn er ongeveer 2000 auto's gekoppeld, dus dat is de VIN-regen. Echter zijn er nog een 2000 niet gekoppeld. Het gaat nu wat langzamer, maar ze zijn nog altijd aan het koppelen. Dus het kan maar zo zijn dat je vandaag /morgen alsnog een VIN krijgt.
Ik heb voor de zekerheid even gevraagd of ze voor ons kunnen kijken wat er aan de hand is, daar wij in augustus besteld hebben en ik genoeg koppelingen zie met bestellingen uit november ( ja ik snap dat het soort wat je besteld uitmaakt
Ik ben er ook nogVerwijderd schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:05:
[...]
Ik denk dat wij zometeen het hek mogen sluiten als we beide als laatste het terrein bij Koopman afrijden.

M3 - SR+ / WIT / WIT / 19" / TK / RN 26/08 / VIN 13/12 / SMS 16/12 / LEV 21/12
https://www.kentekenradar.nl/auto/tesla/model-3/Baltheros1 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:06:
[...]
Vandaag 484 en al 3564 in november! gaat de goeie kant op.. heel benieuwd naar december :-)
Nice!
En gaan ze terugbellen?Koolaid schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:06:
Ik heb zojuist even gebeld.
Ik heb voor de zekerheid even gevraagd of ze voor ons kunnen kijken wat er aan de hand is, daar wij in augustus besteld hebben en ik genoeg koppelingen zie met bestellingen uit november ( ja ik snap dat het soort wat je besteld uitmaakt)
Model 3
Hier liepen zojuist twee dudes langs die een auto aan het zoeken waren, wellicht was dat voor jou? Ze dachten op een gegeven moment dat het de mijne was, er gingen allerlei toetertjes af op mijn auto namelijk (van afstand bediend).MrBasta schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:59:
[...]
Ja grappig! Ik zit binnen op de bank voor die TV. Ga zo maar is vragen waar mijn auto blijft
Verwijderd
Na gisteren twee mails van het Delivery team gehad te hebben vandaag voor de zekerheid maar even gecontroleerd of nu alle gegevens wel volledig waren.
Na 15 min wachten een zeer aardige man aan de lijn die samen alles doorgelopen heeft en me bevestigde dat alles klopte. Vond het ook zeer goed dat mensen gewoon belde.
Ook vertelde hij me dat mijn auto 25-26 November in Zeebrugge aan zou komen en dan naar Amsterdam zou gaan per vrachtwagen en naar alle verwachting eerste week December opgehaald kon worden. Maar daar mocht ik geen rechten aan ontlenen......
Mijn kenteken wist hij al wel G-xxx-RG. Dus geeft weer goede moed om rustig te wachten .......
Na 15 min wachten een zeer aardige man aan de lijn die samen alles doorgelopen heeft en me bevestigde dat alles klopte. Vond het ook zeer goed dat mensen gewoon belde.
Ook vertelde hij me dat mijn auto 25-26 November in Zeebrugge aan zou komen en dan naar Amsterdam zou gaan per vrachtwagen en naar alle verwachting eerste week December opgehaald kon worden. Maar daar mocht ik geen rechten aan ontlenen......
Mijn kenteken wist hij al wel G-xxx-RG. Dus geeft weer goede moed om rustig te wachten .......

Voor degenen die wel een account hebben waarbij de mogelijkheid er is een VIN te vinden. Nadat jullie een VIN vonden in de broncode, bevestigde Tesla medewerkers bij contact via chat of telefonisch ook direct dat er een VIN gekoppeld was. Of volgde dit pas nadat er een harde koppeling was?
Heb nl geen mogelijkheid VIN te vinden, sprak telefonisch een Tesla medewerker die aangaf dat er geen auto gekoppeld was. Wil even weten of ze softe koppelingen ook al als gekoppeld communiceren....
Heb nl geen mogelijkheid VIN te vinden, sprak telefonisch een Tesla medewerker die aangaf dat er geen auto gekoppeld was. Wil even weten of ze softe koppelingen ook al als gekoppeld communiceren....
Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak
Zie je een grijze met PD op het eind?Mesque schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:11:
[...]
Hier liepen zojuist twee dudes langs die een auto aan het zoeken waren, wellicht was dat voor jou? Ze dachten op een gegeven moment dat het de mijne was, er gingen allerlei toetertjes af op mijn auto namelijk (van afstand bediend).
Volgens mij is die site kapot, laatste datum die ik in de tabel zie ik 16-11 met 2 gekoppelde auto's..
MrBasta schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:47:
[...]
Ik mag om 16:30, dus hoop dat ze mijn auto tegen die tijd wèl klaar hebbenMesque schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:57:
[...]
Ik had mijn afspraak om 11u en de auto was om 10:30 toen ik binnenkwam al klaar, ook dat gaat kennelijk random dussta helemaal achterin bij de witte die eindigt op PX, mocht je toevallig langslopen!
Ja dat kan men bij Tesla.Majo03 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:15:
Voor degenen die wel een account hebben waarbij de mogelijkheid er is een VIN te vinden. Nadat jullie een VIN vonden in de broncode, bevestigde Tesla medewerkers bij contact via chat of telefonisch ook direct dat er een VIN gekoppeld was. Of volgde dit pas nadat er een harde koppeling was?
Ik had een VIN (alleen zichtbaar in broncode) en had Tesla aan de lijn voor een andere vraag, toen zei de medewerker die ik aan de lijn had: "Ik zie ook dat er al een VIN aan u is gekoppeld, dus we gaan de laatste fase in."
Ik had dezelfde tijd (op 8-11) gekregen, mijn auto was om 17:45 klaar....Goochelaar schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:19:
[...]
[...]
Ik mag om 16:30, dus hoop dat ze mijn auto tegen die tijd wèl klaar hebben
Uiteraard wel gedoe bij de NS... we komen er welZpottr schreef op woensdag 20 november 2019 @ 08:58:
[...]
Hier 13:00, dus nog even tijd voor ik de trein neem
Zoef
Afrijden? Jullie mogen lopen.. Niks geen Tesla voor jullieVerwijderd schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:05:
[...]
Ik denk dat wij zometeen het hek mogen sluiten als we beide als laatste het terrein bij Koopman afrijden.
Mooi; dat zou ook voor mij gelden. Wel bijzonder dat jij al een kenteken heb gekregen van ze. Die wilden ze mij nog niet vertellen.Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:13:
Na gisteren twee mails van het Delivery team gehad te hebben vandaag voor de zekerheid maar even gecontroleerd of nu alle gegevens wel volledig waren.
Mijn kenteken wist hij al wel G-xxx-RG. Dus geeft weer goede moed om rustig te wachten .......![]()

Hmm jammer, dan heeft de VIN-regen mij gemist....cronixx schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:20:
[...]
Ja dat kan men bij Tesla.
Ik had een VIN (alleen zichtbaar in broncode) en had Tesla aan de lijn voor een andere vraag, toen zei de medewerker die ik aan de lijn had: "Ik zie ook dat er al een VIN aan u is gekoppeld, dus we gaan de laatste fase in."

Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak
Verwijderd
Via de chat duurt het hier jaren voordat ik iemand te spreken krijgDevster schreef op woensdag 20 november 2019 @ 09:33:
[...]
Vanochtend via de support chat mijn adres en telefoonnumer toe laten voegen aan mijn account. Snel en vriendelijk geholpen!
Duurde bij mij niet zo heel lang, minder dan 5 minuten.Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:29:
[...]
Via de chat duurt het hier jaren voordat ik iemand te spreken krijg
Zelfde tijd hiero. Wachten vind ik (bij hoge uitzondering) vandaag geen straf.Goochelaar schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:19:
[...]
[...]
Ik mag om 16:30, dus hoop dat ze mijn auto tegen die tijd wèl klaar hebben
Ter info. Kenteken G--RF, gisteren te naam gesteld
Verwijderd
Heel bijzonder. Via dezelfde support chat werd mij vanmorgen verteld dat dat niet mogelijk was. Ik moest maar een mail sturen naar het delivery team.......Devster schreef op woensdag 20 november 2019 @ 09:33:
[...]
Vanochtend via de support chat mijn adres en telefoonnumer toe laten voegen aan mijn account. Snel en vriendelijk geholpen!
Nee, app staat op "mobiele toegang is uitgeschakeld"cronixx schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:04:
[...]
Kun je zien in de app toch, zodra ze beginnen met het preparen van jouw Tesla voor uitlevering, is hij beschikbaar in de app.
Precies, dan zijn ze hem nog niet aan het prepareren.. (denk ik).MrBasta schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:41:
[...]
Nee, app staat op "mobiele toegang is uitgeschakeld"
Afhankelijk van wie je te spreken krijgt. Bij de ene krijg je meer voor elkaar dan bij de andere...Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:40:
[...]
Heel bijzonder. Via dezelfde support chat werd mij vanmorgen verteld dat dat niet mogelijk was. Ik moest maar een mail sturen naar het delivery team.......
Daar twijfel ik over, het is namelijk wel anders dan voor mijn geplande aflevertijdstip (toen zag ik alleen een afbeelding van de auto)cronixx schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:44:
[...]
Precies, dan zijn ze hem nog niet aan het prepareren.. (denk ik).
Sta inmiddels te fastchargen bij Badhoevedorp, tussen alle taxi’s. Het fastchargen was al een hele ervaring, had toevallig een paal die niet werkte dus snapte al niet wat ik verkeerd deed.
Maar goed, nu ik mijn auto zit is eindelijke alle speculatie voorbij! Mijn timeline was bijzonder snel vanwege zeg besteld en aanbetaald, daarna overgedragen aan de LM.
- 4/11 besteld.
- 4/11 RN + VIN
- 5/11 SMS voor leverafspraak
- 8/11 bestelling door LM geplaatst bij Alphabet
- 15/11 e-mail van Tesla dat ik ook nog een ander account had, via LM
- 19/11 kenteken bekend
- 20/11 VIN + afleverafspraak verplaatst naar ander RN, zijnde het RN van de LM
- 20/11 auto opgehaald!
Maar goed, nu ik mijn auto zit is eindelijke alle speculatie voorbij! Mijn timeline was bijzonder snel vanwege zeg besteld en aanbetaald, daarna overgedragen aan de LM.
- 4/11 besteld.
- 4/11 RN + VIN
- 19/11 kenteken bekend
- 20/11 auto opgehaald!
Aah oke, dat was bij mij inderdaad niet.MrBasta schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:49:
[...]
Daar twijfel ik over, het is namelijk wel anders dan voor mijn geplande aflevertijdstip (toen zag ik alleen een afbeelding van de auto)
voor aflevering had ik idd alleen de afbeelding van de auto en vanaf het prepareermoment kon ik meteen alles, en dus ook de GPS locatie zien en de auto tracken.
Nog geen VIN volgens Tesla VIN Finder in Chrome, wel 'De stappen naar uw levering' en de mail voor BTW aanbetaling gehad. AWD LR White Aero, 4/11 besteld.
Voor deze keer is wachten inderdaad niet heel ergjspr360 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:37:
[...]
Zelfde tijd hiero. Wachten vind ik (bij hoge uitzondering) vandaag geen straf.
Ter info. Kenteken G--RF, gisteren te naam gesteld
Verwijderd
Dat blijkt .......zou niet zo moeten zijn naar mijn mening.dplr56 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:46:
[...]
Afhankelijk van wie je te spreken krijgt. Bij de ene krijg je meer voor elkaar dan bij de andere...
Gisteren 484 M3's op naam gezet : https://www.kentekenradar.nl/auto/tesla/model-3/.
Ze beginnen nu wel op stoom te komen geloof ik!
Ze beginnen nu wel op stoom te komen geloof ik!
Verwijderd
Geduld schijnt een schone zaak te zijn. 40 minuten gewacht maar het wordt nu wel aangepastDevster schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:30:
[...]
Duurde bij mij niet zo heel lang, minder dan 5 minuten.
Ongekend snel dit, gefeliciteerd en geniet ervan! We zijn jaloersMesque schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:51:
Sta inmiddels te fastchargen bij Badhoevedorp, tussen alle taxi’s. Het fastchargen was al een hele ervaring, had toevallig een paal die niet werkte dus snapte al niet wat ik verkeerd deed.![]()
- 4/11 besteld.
- 4/11 RN + VIN
- 19/11 kenteken bekend
- 20/11 auto opgehaald!
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Verwijderd
Da's inderdaad bijzonder snel. Ik heb exact dezelfde spec, besteld op 11 okt en heb net gister VIN gevonden........Mesque schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:51:
Sta inmiddels te fastchargen bij Badhoevedorp, tussen alle taxi’s. Het fastchargen was al een hele ervaring, had toevallig een paal die niet werkte dus snapte al niet wat ik verkeerd deed.![]()
- 4/11 besteld.
- 4/11 RN + VIN
- 19/11 kenteken bekend
- 20/11 auto opgehaald!
Verwijderd
Het zal jullie trouwens niet verbazen maar het is een 2020 modelletje obv de VINVerwijderd schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 22:36:
Ook ik heb een VIN!!
LR, White, Black, Aero
RN:109657
Heeft de 2020 Model dus wel een PWS?
M3 Performance 20” Pearl White/Black Res:22/7 RN:1/8 Restrictie:1/10 VIN: 27/11 Verwachte levering: 27/12 SMS: 18/12 Delivery: 23/12 8:30 Koopman Terminal Kenteken: G-xxx-XK
Verwijderd
Ik dacht van wel...Roootje schreef op woensdag 20 november 2019 @ 12:15:
Heeft de 2020 Model dus wel een PWS?
Mijn VIN-nummer is volgens mij een 2021 model? (tiende karakter is een L)Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2019 @ 12:09:
[...]
Het zal jullie trouwens niet verbazen maar het is een 2020 modelletje obv de VIN
LR/AWD/Zwart/Zwart/Aero/geen trekhaak/RN 11 oktober/VIN 20 november/Kenteken: G-***-SK/SMS: 6 december/Levering 16 december
Verwijderd
Ik volg dit topic al een tijdje maar had nog geen account omdat ik nog niets toe te voegen had 
Maar.... zojuist een VIN gekregen.
Bestelling via LM M3 LR zwart, aero, zonder trekhaak op 4-10 geplaatst
25-10 prepare mail gehad en sindsdien niets vernomen tot er ineens een VIN zichtbaar werd!
Overigens heb ik gisteren een mail naar Tesla gestuurd en gaven zij aan dat de auto 'begin december' opgehaald kon worden.
Wel prachtig dat er letterlijk geen communicatie tussen Tesla en de LM (Alphabet) is.
Voorbeeld: Collega's hadden de tesla al opgehaald maar volgens Alphabet was deze nog in bestelling. Bij mijn Alphabet account staat de leverdatum ook op 15-11-2019, even terug in de tijd dus
Hopelijk horen we snel meer!
Maar.... zojuist een VIN gekregen.
Bestelling via LM M3 LR zwart, aero, zonder trekhaak op 4-10 geplaatst
25-10 prepare mail gehad en sindsdien niets vernomen tot er ineens een VIN zichtbaar werd!
Overigens heb ik gisteren een mail naar Tesla gestuurd en gaven zij aan dat de auto 'begin december' opgehaald kon worden.
Wel prachtig dat er letterlijk geen communicatie tussen Tesla en de LM (Alphabet) is.
Voorbeeld: Collega's hadden de tesla al opgehaald maar volgens Alphabet was deze nog in bestelling. Bij mijn Alphabet account staat de leverdatum ook op 15-11-2019, even terug in de tijd dus
Hopelijk horen we snel meer!
@Mesque of iemand anders die een levering vandaag heeft; staan de PWSen al aan? Moet een interessant geluid zijn als er tientallen tegelijk langsrijden....
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Laat maar, ook een 2020 model. De "i" doet niet meeMartijnvdl1987 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 12:19:
[...]
Mijn VIN-nummer is volgens mij een 2021 model? (tiende karakter is een L)

Hoe zie je of je een 2020 model hebt?
M3 SR+ Pearl White / black / Aero | LM: Alphabet | Besteld: 04/10 | VIN: 08/11 | G-XXX-RB | SMS: 06-12 | Leverdatum: 14-12
PWS zullen mijn buren niet leuk vinden in de ochtend, is dit uit te schakelen?
Ik hoop dat die van mij eerder klaar is vandaagcronixx schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:21:
[...]
Ik had dezelfde tijd (op 8-11) gekregen, mijn auto was om 17:45 klaar....
Het tiende karakter van je VIN-code geeft je modeljaar aan. Daarbij geldt: K = 2019 en L = 2020
Google even op 'disable PWS model 3', kwestie van een stekkertje loshalen achter het schutbord van de wielkast bij het rechter voorwiel. Er zijn speciale dopjes in de omloop die je op de losse stekker kunt klikken waarmee je kortsluiting o.i.d. voorkomt!Samplex schreef op woensdag 20 november 2019 @ 12:25:
Is dit dan zoveel luider dan ICE motor geluid?Samplex schreef op woensdag 20 november 2019 @ 12:25:
Blinden, ouderen, kinderen, fietsers, etc vinden het wel prettig als ze je aan horen komen. De verzekering ook. Bandengeluid van 30 km/u is al harder dan dit extra geluidje... en binnenin je auto hoor je het zo goed als niet.Samplex schreef op woensdag 20 november 2019 @ 12:25:
Behoorlijk luid. Zie YouTube: Tesla Model 3 Pedestrian Warning System PWS Noise Maker Soundclaudior schreef op woensdag 20 november 2019 @ 12:35:
[...]
Is dit dan zoveel luider dan ICE motor geluid?
In de comments zeggen ze dat het luider klinkt dan een ICE
M3 SR+ Pearl White / black / Aero | LM: Alphabet | Besteld: 04/10 | VIN: 08/11 | G-XXX-RB | SMS: 06-12 | Leverdatum: 14-12
Zijn dat niet gewoon de afleverkosten e.d.?carpebios schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:47:
Ik zie dat bij de RDW de catalogusprijs is aangepast naar € 49400, van 50050 of zo.
Zoef
Vergeet de normale wandelende mensen ook niet.pirke schreef op woensdag 20 november 2019 @ 12:37:
[...]
Blinden, ouderen, kinderen, fietsers, etc vinden het wel prettig als ze je aan horen komen. De verzekering ook. Bandengeluid van 30 km/u is al harder dan dit extra geluidje... en binnenin je auto hoor je het zo goed als niet.
Nu weer ontopic!!
Dat is een zaterdag. Normaal gesproken wordt er alleen geleverd op werkdagen. Vandaar het lage aantalDennusB schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:18:
[...]
Volgens mij is die site kapot, laatste datum die ik in de tabel zie ik 16-11 met 2 gekoppelde auto's..
Lijkt me niet dat afleveringskosten onderdeel zijn van de waarde van auto, toch?Zpottr schreef op woensdag 20 november 2019 @ 12:44:
[...]
Zijn dat niet gewoon de afleverkosten e.d.?
The only limits we have are the limits we place on ourselves.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.