Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
- 30-09 besteld, zelfde dag RN in mail en account
- 11-10 mail: "prepare your delivery"
- 15-10 mail: "de stappen naar uw levering" mail (zelfde mail)
- 01-11 mail "uw verwachte leverdatum" (11-18 november)
- 04-11 (ochtend) VIN zichtbaar in Chrome extensie
- 04-11 (middag) mail: uw model 3 registratie (met kenteken en VIN)
- 05-11 (ik belde naar Levering voor afspraak) "ik kan uw laatste mails niet terugvinden in ons systeem", "u hoort van ons".
- Wordt vervolgd ...
Verwijderd
"Unable to play this video at this time. The number of allowed playbacks has been exceeded. Please try again later."Mkeespiet schreef op maandag 4 november 2019 @ 22:21:
Vandaag onze Model 3 opgehaald!
Duurde allemaal wat lang (1,5 uur), maar dit kwam voornamelijk door de RDW.
Auto zelf zag er goed uit, klein krasje ergens die ze ter plekken konden fixen.
Thuis kwam we er nog wel achter dat bij rechts achter het deurrubber niet goed gemonteerd zit, dus daar moeten we nog wel weer even voor langs..
Verder ging het ophaal proces soepel! Stond op Amsterdam Sloterdijk een Model X klaar om ons naar de haven te brengen.
Op de achtergrond werd de GP uitgeladen, waar ze al bijna 4 dagen mee bezig waren.. Verwachting is dat er dit jaar nog 15.000 Model 3's uitgeleverd gaan worden.. Vanaf aanstaande onderdag wordt de grote drukte verwacht.
Simpel filmpje van het ophalen:
https://drive.google.com/...d6Z-Cveh/view?usp=sharing
Helaas! Ik ben benieuwd!

Bestelling en RN sinds 20-08. Verder radiostilte...
Config ook blauw, zwart, aero.
Ook een LR trouwens!
Maar hoe dan ook, gefeliciteerd!

[ Voor 3% gewijzigd door Alusion op 05-11-2019 14:50 ]
Nice gefeliciteerd.Mesque schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 14:37:
Ik meld mij ook hier, heb dit topic de afgelopen tijd gevolgd om te kunnen inschatten hoe de processen zijn. Ik heb twee weken terug via de leasemaatschappij een SR+ besteld, waarvan ik helaas te horen kreeg dat deze niet meer beschikbaar was. Uiteindelijk toen voor de duurdere LR gegaan, maar nog even afgewachte met de bestelling plaatsen bij de LM om de ‘snel beschikbaar’ pagina van Tesla nog wat in de gaten te houden..
Wat wil? Gister checkte ik de website en zag ik opeens de 2020 SR+, Pearl white op ‘Snel beschikbaar’ staan. Deze direct besteld en werd vandaag al gebeld dat de auto in Amsterdam is aangekomen en over een weekje kan worden opgehaald. Nu even wachten totdat de LM de bestelling heeft overgenomen en heel blij dat dit nog gelukt is (of beter: vooralsnog lijkt te gaan lukken, je weet het immers nooit..).
Als ik hem echt volgende week al heb voelt dat uiteraard wel een beetje lullig voor iedereen die al maanden aan het wachten is, heel vreemd dat die auto’s niet gewoon worden gekoppeld aan bestaande bestellingen.
Maar als je dit hoort dan denk je waarom willen ze dan een auto niet aan je account koppelen als je ze belt?

Model 3
Nu hebben ze een extra sale. De mensen op de wachtlijst kopen 'm toch wel (mits op kenteken in 2019).Mesque schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 14:37:
Als ik hem echt volgende week al heb voelt dat uiteraard wel een beetje lullig voor iedereen die al maanden aan het wachten is, heel vreemd dat die auto’s niet gewoon worden gekoppeld aan bestaande bestellingen.
Zoef
Die heb ik ook...besteld op 26 sept. En komt over een uurtje bij m'n huis aan.Alusion schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 14:48:
Het blijft toch frappant hoe het in zijn werk gaat allemaal.
Bestelling en RN sinds 20-08. Verder radiostilte...
Config ook blauw, zwart, aero.
Ook een LR trouwens!
Maar hoe dan ook, gefeliciteerd!![]()
[...]
Heb gelijk laten checken of alle documenten goed waren aangekomen (zzp) maar alles was prima. 2 minuten later bevestiging in de mail van alle documenten.
Dus weer een beetje gerust gesteld, nu weer afwachten.
MY LR 2022 Midnight Gray, Black interior, 20” FSD
Even doorvragen leert dat de restrictie er al per 16-10 af isFaddermakker schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 11:40:
Mijn LM antwoordt met:
[...]
Hmmm...maar even gevraagd wat de kosten zijn want ik begin er een hard hoofd in te krijgen.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Thanks! Ja dat is heel vreemd, wellicht dat ze dan je geld toch al binnen hebben oid en liever een nieuwe klant verwerven.. Wat ik me ook afvraag, wat zijn dit voor auto’s? Mijn gok zou zijn dat dit (vooral) auto’s zijn die door mensen gecancelled zijn voorafgaand aan aflevering, maar weet dit absoluut niet zeker.ElonDusk schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 14:51:
[...]
Nice gefeliciteerd.![]()
Maar als je dit hoort dan denk je waarom willen ze dan een auto niet aan je account koppelen als je ze belt?
Verwijderd
Heb een iets andere config, alleen een ander kleurtje. VIN in source op 01/11. Geen verwachte lever datum nog. Hoop binnenkort op een sms...Wortelstok schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 14:40:
M3 SR+ alles standaard
- 30-09 besteld, zelfde dag RN in mail en account
- 11-10 mail: "prepare your delivery"
- 15-10 mail: "de stappen naar uw levering" mail (zelfde mail)
- 01-11 mail "uw verwachte leverdatum" (11-18 november)
- 04-11 (ochtend) VIN zichtbaar in Chrome extensie
- 04-11 (middag) mail: uw model 3 registratie (met kenteken en VIN)
- 05-11 (ik belde naar Levering voor afspraak) "ik kan uw laatste mails niet terugvinden in ons systeem", "u hoort van ons".
- Wordt vervolgd ...
.Mesque schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 14:54:
[...]
Thanks! Ja dat is heel vreemd, wellicht dat ze dan je geld toch al binnen hebben oid en liever een nieuwe klant verwerven.. Wat ik me ook afvraag, wat zijn dit voor auto’s? Mijn gok zou zijn dat dit (vooral) auto’s zijn die door mensen gecancelled zijn voorafgaand aan aflevering, maar weet dit absoluut niet zeker.
Nou denk ik niet. Misschien dat dit soms het geval is. Maar er komen soms 30-50 autos ineens beschikbaar
Model 3
Au...*Gaat in een hoekje zitten huilen*.Recci schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 14:52:
[...]
Die heb ik ook...besteld op 26 sept. En komt over een uurtje bij m'n huis aan.
Haha...gefeliciteerd!
Enig idee wat dan wel? Andere redenen waarom een auto die al (bijna) in Nederland is, ineens vrij komt terwijl er voor diezelfde auto een flink aantal mensen in de wachtrij staat?ElonDusk schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 14:55:
[...]
.
Nou denk ik niet. Misschien dat dit soms het geval is. Maar er komen soms 30-50 autos ineens beschikbaar
Kosten om te wachten in Jamaica en Mexico zullen ook aanzienlijk lager zijn dan wachten aan Europese kust ?Lekkere Kwal schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 13:15:
[...]
Bedenk me opeens dat het ook zou kunnen dat de Cosmos in Mexico wacht totdat de JA weer uitvaart of dat snel gaat doen. Juist om te voorkomen dat je straks 2 schepen in Zeebrugge krijgt.
Geloof hier wel in...
Hopelijk komt ie nog voor 2020. Heb er een hard hoofd in.
Met een beetje geluk heb je hem eerder dan de rest van ons die meer dan een maand geleden een LR hebben besteld en nog steeds op een VIN wachten (zie kubi55 hierboven)fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 15:01:
Vandaag een LR besteld.
Hopelijk komt ie nog voor 2020. Heb er een hard hoofd in.
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Welke config heb je?Verwijderd schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 14:11:
[...]
De LM heeft hem op 30-09 besteld, er zitten weinig speciale config elementen in dus hoop dan idd op begin december! Thanks!
Amsterdam Sloterdijk station en dan aan het Orlyplein volgens mijXplosivv schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 14:39:
Het is vast wel al gezegd in het topic, maar vanuit waar precies is er een pendelbusje/auto die je naar het terrein brengt?
Terrz schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 14:30:
[...]
Jeumig hoop dat ik nooit een auto hoef te verkopen aan diegene die de lijst heeft gemaakt.

Wasn't me....
dat wordt 50 Kwvontrapp schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 14:56:
Ik vind we er minimaal 50pk bij moeten krijgen voor het lange wachten.
nieuws: 'Tesla verhoogt laadvermogen Model 3 SR+ naar 170kW met software-upda...
Welke config heb je?svdgraaf schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 14:53:
Net even gebeld met Tesla, was zo door de wachtrij, minuutje wachten ofzo. Heb op 29-10 een P model besteld uit voorraad, direct VIN gekregen, daarna radio stilte. Net te horen gekregen dat m'n auto al in Zeebrugge staat en dus vrij snel geleverd kan worden. Ben iig niet afhankelijk van de boten 😊
Heb gelijk laten checken of alle documenten goed waren aangekomen (zzp) maar alles was prima. 2 minuten later bevestiging in de mail van alle documenten.
*AMD Ryzen 7 5800X * Asus ROG Strix X570-E * MSI RTX 3080Ti * 32GB G.Skill Trident Z Neo * Corsair Hydro H115i * Corsair RM750x * Samsung 980 1TB * Phanteks Evolv X * Samsung 49" *
vontrapp schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 13:54:
Zijn er nog meer kopers waarbij de app zilveren velgen weergeeft?
Bij mij nog steeds zilver. Performance wit-wit

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11
Hier ook Alphabeterik111erik schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 12:46:
Alphabet? Ik kreeg gisteren een soortgelijke mail. Huidige leaseauto gaat naar een collega. Ook op 1 november vin.
Vind het tof voor je dat je hem zo snel kan ophalen maar voor iedereen die al een hele tijd wacht WTF!
Blijft toch een zeer bijzondere manier van zaken doen....
Helemaal eens. Super mooi voor deze gast, maar het kan toch niet waar zijn dat mensen met exact dezelfde config (veel) langer wachten dan iemand die nu een nieuwe bestelling plaatst? Waarom zouden ze die auto niet eerst koppelen aan een bestaande bestelling? Enige reden die ik kan verzinnen is dat ze hierdoor weer een extra klant over de streep hebben getrokken en die eerdere bestelling 'komt er wel'. Als dat bewust wordt gedaan zou dat toch wel apart zijn, maar who knows..Dino111 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 15:29:
[...]
Vind het tof voor je dat je hem zo snel kan ophalen maar voor iedereen die al een hele tijd wacht WTF!
Blijft toch een zeer bijzondere manier van zaken doen....
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Dat ging wel heel snel dan! Ik heb een LR 2020 Pearl white ook bij 'Snel beschikbaar' besteld alleen buiten een email met een verwachte leverdatum (11-11 / 18-11) nog geen bevestiging gehad of dit ook gaat lukken. LM moet ook nog het order overnemen of daar zijn ze hopelijk al mee bezigMesque schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 14:37:
Ik meld mij ook hier, heb dit topic de afgelopen tijd gevolgd om te kunnen inschatten hoe de processen zijn. Ik heb twee weken terug via de leasemaatschappij een SR+ besteld, waarvan ik helaas te horen kreeg dat deze niet meer beschikbaar was. Uiteindelijk toen voor de duurdere LR gegaan, maar nog even afgewachte met de bestelling plaatsen bij de LM om de ‘snel beschikbaar’ pagina van Tesla nog wat in de gaten te houden..
Wat wil? Gister checkte ik de website en zag ik opeens de 2020 SR+, Pearl white op ‘Snel beschikbaar’ staan. Deze direct besteld en werd vandaag al gebeld dat de auto in Amsterdam is aangekomen en over een weekje kan worden opgehaald. Nu even wachten totdat de LM de bestelling heeft overgenomen en heel blij dat dit nog gelukt is (of beter: vooralsnog lijkt te gaan lukken, je weet het immers nooit..).
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
heel apart ....maar gun t iedereen !ElonDusk schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 14:51:
[...]
Nice gefeliciteerd.![]()
LR-Zwart-Zwart-Aero vin 8.11- lev 7-12
Zal die dan op de GD hebben gestaan? Ik denk dat jij één van de eerste hier zal zijn die een P op gaat halen, dus ben heel benieuwd welke velgen je eronder krijgt. Jij had de snel leverbaar met grijze velgen toch (in theorie zouden die er uiteraard dan onder moeten zitten)?svdgraaf schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 14:53:
Net even gebeld met Tesla, was zo door de wachtrij, minuutje wachten ofzo. Heb op 29-10 een P model besteld uit voorraad, direct VIN gekregen, daarna radio stilte. Net te horen gekregen dat m'n auto al in Zeebrugge staat en dus vrij snel geleverd kan worden. Ben iig niet afhankelijk van de boten 😊
M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11
Hij vond het ook vreemd dat ik nog geen VIN had en zei ook dat er geen restrictie stond op mn account..
Dus dat
Model 3
Moet je deze 'boeken', of is er gewoon eentje die continue rijdt?Marvaa schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 15:15:
[...]
Amsterdam Sloterdijk station en dan aan het Orlyplein volgens mij
M3P-blue-27/09-RN16/10-VINbron 28/11
Ik denk het wel, maar weet het niet zeker. Ik kreeg direct VIN na m'n bestelling van de lijst. Toen was GP nog onderweg (bij Spanje AFAIK). Dat was inclusief grijze velgen inderdaad.Frome schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 15:46:
[...]
Zal die dan op de GD hebben gestaan? Ik denk dat jij één van de eerste hier zal zijn die een P op gaat halen, dus ben heel benieuwd welke velgen je eronder krijgt. Jij had de snel leverbaar met grijze velgen toch (in theorie zouden die er uiteraard dan onder moeten zitten)?
Hij verwachtte levering op de 14-11 en dan nog 1 tot 2 weken voordat ie beschikbaar is, maar zou vanzelf SMS krijgen
MY LR 2022 Midnight Gray, Black interior, 20” FSD
Hoe kan ik Tesla bereiken mbt levering op welk nummer en op welke tijden?
Verwijderd
Pas bij v3 superchargers...
Die zijn nog niet uitgerold in EU, laat staan NL.
Daarnaast zouden bestaande stalls niet vervangen worden, maar gaat het om uitbreidingen...
Voordat alles V3 is ben je jaren verder, helaas...
Wel een goede ontwikkeling!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2019 16:07 ]
Wow dat is precies mijn config (besteld direct bij Tesla op 3/10), alleen verder nog geen VIN of iets. Gefeliciteerd mazzelaar, toch wel tikkeltje jaloers
Verwijderd
Ik heb precies dezelfde configuratie (SR+, wit, aero etc). Maar ik heb mijn auto toen via de snel beschikbaar scherm gekoppeld bij de verkoper van de Tesla Store in Rotterdam en nu mag ik hem binnenkort ophalen. Maar als ik had gewacht dan had ik waarschijnlijk nog steeds geen VIN gehad.. Ik zou dus niet teveel vertrouwen hebben in het matching systeem van Tesla.Markboss schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 15:38:
[...]
Helemaal eens. Super mooi voor deze gast, maar het kan toch niet waar zijn dat mensen met exact dezelfde config (veel) langer wachten dan iemand die nu een nieuwe bestelling plaatst? Waarom zouden ze die auto niet eerst koppelen aan een bestaande bestelling? Enige reden die ik kan verzinnen is dat ze hierdoor weer een extra klant over de streep hebben getrokken en die eerdere bestelling 'komt er wel'. Als dat bewust wordt gedaan zou dat toch wel apart zijn, maar who knows..
Dit kreeg ik vandaag ook te horen toen ik Tesla belde...ElonDusk schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 15:56:
Net contact gehad met Tesla. Meneer zei dat ik contact moest opnemen met LM om te kijken of al het papierwerk enz goed geregeld was en niks open staat.
Hij vond het ook vreemd dat ik nog geen VIN had en zei ook dat er geen restrictie stond op mn account..
Dus dat
LM gebeld en zij hebben dit meteen doorgegeven aan hun contactpersoon bij Tesla met de vraag wat er nog moet gebeuren.
Ja ben echt benieuwd wat ze kunnen/gaan doen. Ik word echt pissig als er iets fout is gegaan en dat ikhem daarom nog steeds niet hebDarth Eddy schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 16:10:
[...]
Dit kreeg ik vandaag ook te horen toen ik Tesla belde...
LM gebeld en zij hebben dit meteen doorgegeven aan hun contactpersoon bij Tesla met de vraag wat er nog moet gebeuren.

Model 3
Hoezo lullig? Is toch juist hartstikke leuk :-DMesque schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 14:37:
Zoeken naar "pendelbus" in Het grote Tesla Levering topicXplosivv schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 14:39:
Het is vast wel al gezegd in het topic, maar vanuit waar precies is er een pendelbusje/auto die je naar het terrein brengt?
Ik zie veel basale vragen voorbij komen. "Use the search, Luke!"

[ Voor 14% gewijzigd door Devster op 05-11-2019 16:22 ]
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Nog geen VIN gekoppeld maar ze kon wel mededelen dat de levering in December zal gaan plaatsvinden.
Ik heb een Performance besteld.
Tesla M3 | P | Pearl White | Premium Zwart Interieur | "20 Performance
Welk interieur was dat? Met trekhaak en 19 inch?Mesque schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 14:37:
Dit komt heel vaak voor, nu valt het bij een auto, overspannen tweakers op een forum en wachttijden van ~maanden echt op maar dit is bijvoorbeeld vaak ook de reden dat je bij een restaurant niet op het terras kunt reserveren. Die plekken lopen toch wel vol.Markboss schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 15:38:
[...]
Helemaal eens. Super mooi voor deze gast, maar het kan toch niet waar zijn dat mensen met exact dezelfde config (veel) langer wachten dan iemand die nu een nieuwe bestelling plaatst? Waarom zouden ze die auto niet eerst koppelen aan een bestaande bestelling? Enige reden die ik kan verzinnen is dat ze hierdoor weer een extra klant over de streep hebben getrokken en die eerdere bestelling 'komt er wel'. Als dat bewust wordt gedaan zou dat toch wel apart zijn, maar who knows..
Zoef
Of is hij nu hangende totdat de echter financier bekend is?
Verwijderd
Welk nummer bel je dan? en welke menu opties?bvoerman schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 16:27:
Net contact gehad met Tesla aardige engels sprekende dame.
Nog geen VIN gekoppeld maar ze kon wel mededelen dat de levering in December zal gaan plaatsvinden.
Ja dat is voldoende, ik zit op hetzelfde punt en heb een VIN nummer en ophaalafspraak.fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 16:30:
Ik heb de auto besteld, maar aangegeven dat ik zelf nog een operational lease partner zoek. Aanbetaling is gedaan. Is dit dan voldoende om de order door te laten gaan?
Of is hij nu hangende totdat de echter financier bekend is?
Yes, dat was hem.Sunri5e schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 16:29:
[...]
Welk interieur was dat? Met trekhaak en 19 inch?
013 799 88 14 en dan menu optie 1 en daarna nog een keer 1Verwijderd schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 16:32:
[...]
Welk nummer bel je dan? en welke menu opties?
En wat zij ze over de velgen bij jou, ff checken of het een consistent verhaal isbvoerman schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 16:27:
Net contact gehad met Tesla aardige engels sprekende dame.
besteld in augustus toch, ik in juli, ik krijg hem 11-11, dus jij 11-12ElonDusk schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 16:11:
[...]
Ja ben echt benieuwd wat ze kunnen/gaan doen. Ik word echt pissig als er iets fout is gegaan en dat ikhem daarom nog steeds niet heb
wit interieur......
Wit interieur zegt niet alles; hier 12-09 besteld, 15-11 geleverd.Conifeer schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 16:48:
[...]
besteld in augustus toch, ik in juli, ik krijg hem 11-11, dus jij 11-12
wit interieur......
Ik neem aan dat de snelheid bij V2 Superchargers gewoon naar 150kw gaat (max van een V2) en misschien bij bijvoorbeeld Ionity gewoon naar 170.Verwijderd schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 16:05:
[...]
Pas bij v3 superchargers...
Die zijn nog niet uitgerold in EU, laat staan NL.
Daarnaast zouden bestaande stalls niet vervangen worden, maar gaat het om uitbreidingen...
Voordat alles V3 is ben je jaren verder, helaas...
Wel een goede ontwikkeling!
Net ook maar even gebeld, vriendelijke engels sprekende dame, hoefde mijn RN niet eens te geven, ws op basis van naam of telefoon gematcht (wel laatste 3 cijfers RN gecheckt). Geen restrictie of andere problemen, sta in de pool voor koppeling. Dus alles lijkt in orde (zou je maar niet zien dat je telefoonnummer niet goed was doorgegeven en je het hele circus mis loopt, collega van me was email verkeerd doorgegeven destijds, is nog maanden bezig geweest om supercharging op zijn account goed te krijgen daardoor). LR/W/Z/Aero.bvoerman schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 16:41:
[...]
013 799 88 14 en dan menu optie 1 en daarna nog een keer 1
Hij is er nog nietVonAalscht schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 16:50:
[...]
Wit interieur zegt niet alles; hier 12-09 besteld, 15-11 geleverd.
ooooooVonAalscht schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 16:50:
[...]

idd zegt dus niets
[ Voor 4% gewijzigd door Conifeer op 05-11-2019 17:02 ]
gaven ze ook aan wanneer ze weer gaan koppelen?aequitas schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 16:57:
[...]
Net ook maar even gebeld, vriendelijke engels sprekende dame, hoefde mijn RN niet eens te geven, ws op basis van naam of telefoon gematcht (wel laatste 3 cijfers RN gecheckt). Geen restrictie of andere problemen, sta in de pool voor koppeling. Dus alles lijkt in orde (zou je maar niet zien dat je telefoonnummer niet goed was doorgegeven en je het hele circus mis loopt, collega van me was email verkeerd doorgegeven destijds, is nog maanden bezig geweest om supercharging op zijn account goed te krijgen daardoor). LR/W/Z/Aero.
Telsa SR+/Pearl White/Black/Aero | iPhone 7 | #TeamRed
Verwijderd
Hier kun je ook zien welke autos gisteren tenaamgesteld zijn.
Als je je kenteken al weet dan kun je dus zien wanneer je ongeveer aan de beurt bent
Gisteren was de laatste: G035NT
haha Ja die sprak ik net ook. Kreeg ook te horen dat het toch December gaat worden in plaats van November.aequitas schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 16:57:
[...]
Net ook maar even gebeld, vriendelijke engels sprekende dame, hoefde mijn RN niet eens te geven, ws op basis van naam of telefoon gematcht (wel laatste 3 cijfers RN gecheckt). Geen restrictie of andere problemen, sta in de pool voor koppeling. Dus alles lijkt in orde (zou je maar niet zien dat je telefoonnummer niet goed was doorgegeven en je het hele circus mis loopt, collega van me was email verkeerd doorgegeven destijds, is nog maanden bezig geweest om supercharging op zijn account goed te krijgen daardoor). LR/W/Z/Aero.
M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec
The ship is set to depart Lázaro Cárdenas tomorrow (6th Nov.) @ 06:00 (GMT-6).
https://twitter.com/mortenlund89/status/1191711449174986753
Nee, ook niet gevraagd, gezien eerdere reacties eerder hier verwacht ik niet dat ze daar oprecht een antwoord op kunnen geven, hoe graag ze het ook zouden willen. Wel dat volgende week de eerstvolgende boot komt en dan elke week een volgende, maar wij weten wel beter...GrannySmith92 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 17:04:
[...]
gaven ze ook aan wanneer ze weer gaan koppelen?
Kreeg na het telefoontje ook gelijk een mailtje van deliverynl, iets ander template dan het massa 'prepare for delivery' mailtje van vorige week, maar niet echt meer info.
[ Voor 14% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 05-11-2019 17:20 ]
Verwijderd
Zegt zeker niet alles. 30-9 besteld. 13/11 levering.VonAalscht schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 16:50:
[...]
En openingstijden?bvoerman schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 16:41:
[...]
013 799 88 14 en dan menu optie 1 en daarna nog een keer 1
Ze vertelde dat de auto 14 november in Nederland aankomt!
Maar ik ben bang dat ze nog rekening houden met de oude planning van Jasper Arrow, maar die zal wel behoorlijke vertraging hebben.😳🤬😡🥵😳
Geen idee ik heb rond 16:30 gebeld.
of elkaar compleet gek maken natuurlijkfRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 17:19:
Volgens mij is dit topic meer bedoeld om elkaar moed in te praten richting 01-01-2020.
M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec
Verwijderd
Grappig! Ik heb G270PJ zal nog wel even durenVerwijderd schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 17:06:
https://opendata.rdw.nl/V...l-3-delivery-NL/76t3-9ba8
Als je je kenteken al weet dan kun je dus zien wanneer je ongeveer aan de beurt bent
Hoe lang duurt het minimaal om een auto te leveren vanaf het moment dat ik bestel, tot het moment dat hij in Nederland de haven binnen vaart?
Stel Tesla begint meteen met het produceren van mijn bestelling, de dag erna gaat de auto op de boot, en de boot gaat meteen varen. Wat is dan de minimale doorlooptijd incl. transport? Is zo'n schip een maand onderweg bijv? (dan ga ik vast in een hoekje liggen huilen)
[ Voor 14% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 05-11-2019 17:58 ]
Verwijderd
Oeeeee, mijn kenteken, met andere volgcode!!!Verwijderd schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 17:06:
https://opendata.rdw.nl/V...l-3-delivery-NL/76t3-9ba8
G-211-NT hier....
Maandag ophalen! Als ik geen SMS voor verplaatsen meer ontvang...
Athlon verwacht morgen alle informatie vanuit Tesla.
Ben benieuwd...ElonDusk schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 15:56:
Net contact gehad met Tesla. Meneer zei dat ik contact moest opnemen met LM om te kijken of al het papierwerk enz goed geregeld was en niks open staat.
Dus dat
M3 - SR+ / WIT / WIT / 19" / TK / RN 26/08 / VIN 13/12 / SMS 16/12 / LEV 21/12
Ze produceren niet op bestelling. Ze produceren batches, sturen die de boot op, en gaan dan VINs koppelen op basis van wat besteld is en wat op de boot staat. Wanneer je VIN gekoppeld wordt weet niemand.fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 17:53:
Wat me niet helemaal helder wordt uit de openingspost.
Hoe lang duurt het minimaal om een auto te leveren vanaf het moment dat ik bestel, tot het moment dat hij in Nederland de haven binnen vaart?
Stel Tesla begint meteen met het produceren van mijn bestelling, de dag erna gaat de auto op de boot, en de boot gaat meteen varen. Wat is dan de minimale doorlooptijd incl. transport? Is zo'n schip een maand onderweg bijv? (dan ga ik vast in een hoekje liggen huilen)
Helder. Zodra je een VIN ziet heb je dus feitelijk een auto toegewezen gekregen die helemaal af is, maar nog niet hier?Boterham71 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 18:05:
[...]
Ze produceren niet op bestelling. Ze produceren batches, sturen die de boot op, en gaan dan VINs koppelen op basis van wat besteld is en wat op de boot staat. Wanneer je VIN gekoppeld wordt weet niemand.
[ Voor 4% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 05-11-2019 18:10 ]
YepfRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 18:08:
[...]
Helder. Zodra je een VIN ziet heb je dus feitelijk een auto toegewezen gekregen die helemaal af is, maar nog niet hier?
Mijn M3 had geen gebreken, een laadkabel van 2,5m (gokje btw), geen telefoonkabeltjes, geen frunkmat.
Verder amazing auto en giga snel.
Ik zit nog wel op software versie 9.
In September haalden ze ruim 500 in een dag, dus ze kunnen wel wat aan.Verwijderd schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 17:53:
Staan aardig wat m3's klaar voor goedkeuring en kenteken in Amsterdam.. ze doen er 100 op 1 nov a 200 op 4 nov zo te zien
aequitas schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 17:14:
[...]
Nee, ook niet gevraagd, gezien eerdere reacties eerder hier verwacht ik niet dat ze daar oprecht een antwoord op kunnen geven, hoe graag ze het ook zouden willen. Wel dat volgende week de eerstvolgende boot komt en dan elke week een volgende, maar wij weten wel beter...
Kreeg na het telefoontje ook gelijk een mailtje van deliverynl, iets ander template dan het massa 'prepare for delivery' mailtje van vorige week, maar niet echt meer info.
Verwijderd
Vandaag nog even langsgeweest bij Tesla Duiven. Ze lijken er daar nog steeds aardig in te geloven. Op het moment dat je daar nu een m3 LR of P besteld, is nog steeds de verwachting 2019 leveren. SR+ was garantie op 2020. Op basis hiervan verwacht ik nog een vracht LR en P 's op de komende boten..Markboss schreef op maandag 4 november 2019 @ 21:27:
[...]
Dit staat er al een paar dagen. Boten kunnen juist met SR+ gevuld zijn en LR/P voor de latere boten (wat lijkt te kloppen als je naar de laatste VINs kijkt).
We helpen het je allemaal hopen!Verwijderd schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 18:33:
[...]
Vandaag nog even langsgeweest bij Tesla Duiven. Ze lijken er daar nog steeds aardig in te geloven. Op het moment dat je daar nu een m3 LR of P besteld, is nog steeds de verwachting 2019 leveren. SR+ was garantie op 2020. Op basis hiervan verwacht ik nog een vracht LR en P 's op de komende boten..
MofRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 17:53:
Wat me niet helemaal helder wordt uit de openingspost.
Tesla produceert niet op bestelling. Ze maken gewoon veel auto's en proberen vervolgens bestellingen te koppelen aan de geproduceerde auto's.
Kan een week zijn, kan 3 maanden zijn..
SR+ / Blauw / Zwart / Aero / VIN: 8-11 / G-xxx-RN
Verwijderd
Ik verwacht dat maandag zeker haalbaar moet zijn als je naar de kenteken reeks kijkt...Verwijderd schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 17:55:
[...]
Oeeeee, mijn kenteken, met andere volgcode!!!
G-211-NT hier....
Maandag ophalen! Als ik geen SMS voor verplaatsen meer ontvang...
Athlon verwacht morgen alle informatie vanuit Tesla.
Alle auto's die een kenteken hebben staan absoluut al in Nederland.
Heb jij je VIN 01-11-2019 gehad? Ik gok dat jij hem eerder had...
In elk geval zijn ze nu mega druk met het klaarmaken van al deze auto's.
Als er een paar honderd per dag weg moeten ben je toch behoorlijk druk met het afleverklaar maken, kentekenplaat, kabel, controle etc.
Verwijderd
Toch betwijfel ik dit.DLodder schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 19:00:
[...]
Mo
Tesla produceert niet op bestelling. Ze maken gewoon veel auto's en proberen vervolgens bestellingen te koppelen aan de geproduceerde auto's.
Kan een week zijn, kan 3 maanden zijn..
Dat zou zeggen dat als je pech hebt en ze produceren niet de auto die je wilt ... dat hij dan niet komt.
Zelf wacht ik op mijn witte Tesla met wit interieur. Het duurt inderdaad langer maar sowieso gaan ze naar mijn mening niet zonder hun lijst te checken Tesla's produceren. Dan zouden ze nooit garantie kunnen geven dat je de auto in 2019 krijgt.
Verwijderd
Gefeliciteerd!Recci schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 18:25:
Zostraks mijn M3 van Athlon in ontvangst mogen nemen. Een student van Easy Way kwam hem brengen. Hij had er verder geen verstand van, maar deed z’n best. Aardige jongen.
Mijn M3 had geen gebreken, een laadkabel van 2,5m (gokje btw), geen telefoonkabeltjes, geen frunkmat.
Verder amazing auto en giga snel.
Ik zit nog wel op software versie 9.
Rijgedrag in de gaten gehouden?
Gaan ze direct vanuit Amsterdam naar de klant, of nog een tussenstation?
Ik ga denk ik toch zelf halen...
Eigenwijs is ook wijs, maar Tesla produceert zoals gemeld niet op bestelling.. als ze 100.000 wagens maken in verschillende configs, zit jou config er echt wel bij.. en als je 18" velgen hebt besteld en ze hebben alleen 19" dan schroeven ze er wel een ander setje onder.Verwijderd schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 19:09:
[...]
Toch betwijfel ik dit.
Dat zou zeggen dat als je pech hebt en ze produceren niet de auto die je wilt ... dat hij dan niet komt.
Zelf wacht ik op mijn witte Tesla met wit interieur. Het duurt inderdaad langer maar sowieso gaan ze naar mijn mening niet zonder hun lijst te checken Tesla's produceren. Dan zouden ze nooit garantie kunnen geven dat je de auto in 2019 krijgt.
LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12
Verwijderd
1-10 besteldVerwijderd schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 19:08:
[...]
Ik verwacht dat maandag zeker haalbaar moet zijn als je naar de kenteken reeks kijkt...
Alle auto's die een kenteken hebben staan absoluut al in Nederland.
Heb jij je VIN 01-11-2019 gehad? Ik gok dat jij hem eerder had...
In elk geval zijn ze nu mega druk met het klaarmaken van al deze auto's.
Als er een paar honderd per dag weg moeten ben je toch behoorlijk druk met het afleverklaar maken, kentekenplaat, kabel, controle etc.
10-10 RN in account
19-10 vin
30-10 aflever sms
31-10 bevestiging + kenteken
11-11 ophalen
Dat verklaart ook waarom men steeds wisselt van goedkope kleur lak. Waarschijnlijk zien ze dan een soort overschot ontstaan.sknnr.nl schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 19:18:
[...]
Eigenwijs is ook wijs, maar Tesla produceert zoals gemeld niet op bestelling.. als ze 100.000 wagens maken in verschillende configs, zit jou config er echt wel bij.. en als je 18" velgen hebt besteld en ze hebben alleen 19" dan schroeven ze er wel een ander setje onder.
Desondanks wist een tesla persoon mij 8 weken geleden te vertellen dat er 8 blauw met wit interieur tesla in SF klaarstonden voor NLsknnr.nl schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 19:18:
[...]
Eigenwijs is ook wijs, maar Tesla produceert zoals gemeld niet op bestelling.. als ze 100.000 wagens maken in verschillende configs, zit jou config er echt wel bij.. en als je 18" velgen hebt besteld en ze hebben alleen 19" dan schroeven ze er wel een ander setje onder.
Deze noemen ze “rare models”
Precies, er is nog wel 1 andere keuze en dat is hem laten staan (mocht je toch bedenkingen hebben) doen ze ook niet al te moeilijk oversknnr.nl schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 19:18:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Frome op 05-11-2019 19:32 ]
Soms wat boven ‘t limiet en ging superchargen bij een van der Valk. Ik vind ‘t helemaal mooi. Geen werk van gehad zelf!Verwijderd schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 19:17:
[...]
Gefeliciteerd!
Rijgedrag in de gaten gehouden?
Gaan ze direct vanuit Amsterdam naar de klant, of nog een tussenstation?
Ik ga denk ik toch zelf halen...
Verwijderd schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 19:09:
[...]
Toch betwijfel ik dit.
Verwijderd
01/10 besteld
03/10 RN
1/11 VIN in source
Dame vertelde mij dat de levering nu geschat is op 13/11 en ik ieder moment een sms moet ontvangen.
Vind het rap gaan!
Config: SR+/Grijs/Zwart/Aero
Aahh! Exact hetzelfde als ik! Staat die van jou nog in Zeebrugge of al in Amsterdam?Verwijderd schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 20:10:
Vanmiddag met Tesla gebeld.
01/10 besteld
03/10 RN
1/11 VIN in source
Dame vertelde mij dat de levering nu geschat is op 13/11 en ik ieder moment een sms moet ontvangen.
Vind het rap gaan!
Was dat ook een “snel beschikbaar” model? Of gewoon zelf samengesteld?Verwijderd schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 20:10:
01/10 besteld
03/10 RN
1/11 VIN in source
Vind het rap gaan!
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ah top ik heb ook exact dezelfde config maar besteld op 13/10. Nog geen VIN ontvangen.Verwijderd schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 20:10:
01/10 besteld
03/10 RN
1/11 VIN in source
Vind het rap gaan!
Verwijderd
Geen idee waar deze staat. Daar niet specifiek naar gevraagd.Markovichi schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 20:14:
[...]
Aahh! Exact hetzelfde als ik! Staat die van jou nog in Zeebrugge of al in Amsterdam?
Verwijderd
Gewoon zelf samengesteld en via LM.DennusB schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 20:15:
[...]
Was dat ook een “snel beschikbaar” model? Of gewoon zelf samengesteld?
Dit topic is gesloten.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.