Weet je wanneer je een VIN ontvangen hebt? (19 okt?)MaikX42 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 17:54:
Zojuist bericht gehad van Tesla. Donderdag 7 november mag ik mij melden in Amsterdam.
Auto (LR, Zwart, 19" velgen, Wit interieur) is 22/8 besteld bij LM, 23/8 RN ontvangen en mocht vanaf 11/10 geleverd worden.
Volgens mij is dat nog steeds erg snel voor wit interieur. Ik heb volgens mij mensen voorbij zien komen die in juli zonder restrictie hadden besteld en nog aan het wachten warenBoterham71 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 18:00:
[...]
In de mail van Tesla zelf staat dat ze 2 weken voor het verstrijken van de restrictie gaan zoeken. Als je dat terug vertaald naar zijn auto, dan heb je het over 6 weken totaal, dat komt goed overeen met alle gemiddeldes toch?
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Het erge is dat ik een andere auto oorspronkelijk al op 14/9 kon ophalen. Maar mijn huidige auto mocht toen nog niet ingeleverd worden. Er is bij de eerste aanvraag aangeven dat de auto van 1 september al mocht worden geleverd. Die VIN is toen weer ontkoppelt en sindsdien is het wachten. Tot vandaag dus.Markboss schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 17:57:
[...]
Netjes! Dit lijkt de theorie dat ze pas beginnen met zoeken na restrictie te ontkrachten..? Of je hebt gewoon geluk. Wit interieur heeft normaal gesproken een lange wachtlijst volgens mij
Nee, helaas niet. Ben een beetje laat met dit topic ontdekken.Boterham71 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 18:01:
[...]
Weet je wanneer je een VIN ontvangen hebt? (19 okt?)
22 oktober random een sms voor een afspraak, daarna een mail ontvangen met het zelfde verhaal, met JA beantwoord via de mail en SMS (you never know).Markboss schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 17:50:
Hebben jullie die afspraak al langer staan of is dat vandaag pas binnen gekomen / bevestigd? Kan me dat laatste haast niet voorstellen, maar just asking
23ste bevestiging van de afspraak, de afspraak is zichtbaar in mijn account en RN & VIN (zonder source) ook.
29ste nog een herinneringsmail ontvangen over mijn afspraak en verder niks meer vernomen. Ik ga er vanuit dat de afspraak morgen gewoon door gaat omdat ze maar 1 werkdag voor leveren mogen verplaatsen wat zij aangaven in de mail.
Update.
RN 31 juli, Ik zit bij de groep met sinds 19/10 VIN, LR MSM, Aero, Zwart int.
Bestelling via LM (Multilease). Ik heb geen sms, en ook geen mail gehad. Maar.. ik zie nu echter in mijn Tesla account een leverdatum, 13 november, Amsterdam!
RN 31 juli, Ik zit bij de groep met sinds 19/10 VIN, LR MSM, Aero, Zwart int.
Bestelling via LM (Multilease). Ik heb geen sms, en ook geen mail gehad. Maar.. ik zie nu echter in mijn Tesla account een leverdatum, 13 november, Amsterdam!
Geen SMS maar een e-mail. Levering op 8/11 met een VIN van 19/10. Die staan dus op de GP
Nog 2100 km
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik ook sinds echt net en leverdatum in mijn account! 13 november!
Vorige week mails en SMS gehad.Markboss schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 17:50:
Hebben jullie die afspraak al langer staan of is dat vandaag pas binnen gekomen / bevestigd? Kan me dat laatste haast niet voorstellen, maar just asking
Hey verrek,
hier ook geen mail of sms, maar wel in mijn account! Onopvallend aan de rechterkant.
Afspraak voor levering bij EU-NL-Koopman Terminal Amsterdam
Dinsdag 12 november om 13:30
EU-NL-Koopman Terminal Amsterdam
Amsterdam, NH 1044 AH
hier ook geen mail of sms, maar wel in mijn account! Onopvallend aan de rechterkant.
Amsterdam, NH 1044 AH
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik had het ook eerst in account staan en 2 dagen later de sms..
Weet iemand wanneer je dan het kenteken kan verwachten ivm winterbanden?
Hier ook een afspraak in mijn account. Donderdag 07-11. 19-10 VIN in account. Nog geen sms of mail gekregen.
SR+ wit alles standaard
SR+ wit alles standaard
Verwijderd
Ik zie nu sinds vandaag een afspraak staan voor 14/11 in mijn account maar geen mail of sms gehad.
Same here, geen sms of mail, nu in m'n account:
Vrijdag 15 november om 11:00
Vrijdag 15 november om 11:00
M3 - LR / Red / Black / 19" / Trekhaak - Besteld: 28/9 - VIN: 19/10 - SMS: 30/10 - Ophaal datum: 15/11
Gister en vandaag diverse gevulde opleggers naar het noorden zien rijden over de A27, en dat bóven Breda.MasterMaceMichu schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 17:48:
Ik mag me morgen ook om 1400 melden bij de poort in Amsterdam. Woirdt gebracht door een collega die nog even geduld moet hebben....
Verwijderd
Ook een afspraak in mn account! 13 november om 15:00uur in Amsterdam.
Geen mail/sms gehad
Geen mail/sms gehad
@BlakHawk, heb jij iets in je account?
Ja, bij mij ook. 19 oktober de VIN en nu een afspraak in mijn account . 11 november 11.00 uur.
Nog geen sms.
Nog geen sms.
Iemand enig idee of die tijdstippen onderhandelbaar zijn?
Dat was wel zo, als je hem maar binnen 7 dagen ophaalt.djay-djee schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 18:42:
Iemand enig idee of die tijdstippen onderhandelbaar zijn?
ook - 7 dagen?
13 november 9:00 in de source. Geen locatie
SR+ blauw zwart 19” trekhaak
8 augustus besteld
28 augustus RN
19 oktober VIN
SR+ blauw zwart 19” trekhaak
8 augustus besteld
28 augustus RN
19 oktober VIN
[ Voor 17% gewijzigd door Renevdo op 30-10-2019 18:48 ]
Ook een datum voor mij, 7-11 ophalen in Amsterdam (19-10 vin)
Hier ook Maandag 11 november om 15:30
Een vraagje die ik niet in de TS kan terugvinden. Ik heb de aanbetaling gedaan, en ben nu bezig de financiën rond te krijgen via financial lease. De order staat echter al wel toch? Dus het maakt niet uit als die lease even duurt?
Helaas op twee dagen na de SR+ meegelopen met levering in 2019 dus wil nu met de LR AWD niet buiten de boot vallen.
Helaas op twee dagen na de SR+ meegelopen met levering in 2019 dus wil nu met de LR AWD niet buiten de boot vallen.
Hier donderdag 14-11 om 15:00, maar die dag kan ik niet
Als in voor 14 Oktober bestellen? Of als in wat de configurator aangeeft?--Christiaan-- schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 18:50:
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
als op 24 9 bestellen en nog niks, geen RN, VIn, SMS nopes ....DennusB schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 18:54:
[...]
Als in voor 14 Oktober bestellen? Of als in wat de configurator aangeeft?
Kan je Maandag 18 november om 15:30?VonAalscht schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 18:54:
Hier donderdag 14-11 om 15:00, maar die dag kan ik niet
Nice, ook in mijn account een afleverdatum. Ik had op 19/10 VIN en nu Vrijdag 8 november 15:30 ophalen in Amsterdam. Nog geen SMS of mail, maar dat komt vast goed nog.
Als een klein kind zo blij. Mijn avond kan niet meer stuk!!!!
Als een klein kind zo blij. Mijn avond kan niet meer stuk!!!!
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
Al veel en vaak gelezen maar nu ook zelf een eerste bericht..
10 okt besteld bij Leaseplan en tot vandaag nog geen bericht gehad. Zelf vanmiddag LP gebeld, wat de status van de bestelling is.
Die geven aan geen inzicht te hebben en af te wachten op de (zeer beperkte) communicatie van Tesla.
Promt krijg ik een paar uur later de aanmeldmail voor het aanmaken van een Tesla account. Yes i'm in
Deze natuurlijk meteen gevuld met mijn aandeel en nu wachten op de input van Tesla....
Reikhalzend wachten
Sta nog niet in de sheet:
M3 LR
Solid Black
Zwart interieur
18'' Aero velgen
10 okt besteld bij Leaseplan en tot vandaag nog geen bericht gehad. Zelf vanmiddag LP gebeld, wat de status van de bestelling is.
Die geven aan geen inzicht te hebben en af te wachten op de (zeer beperkte) communicatie van Tesla.
Promt krijg ik een paar uur later de aanmeldmail voor het aanmaken van een Tesla account. Yes i'm in
Deze natuurlijk meteen gevuld met mijn aandeel en nu wachten op de input van Tesla....
Reikhalzend wachten
Sta nog niet in de sheet:
M3 LR
Solid Black
Zwart interieur
18'' Aero velgen
M3 LR AWD / BLACK/BLACK / 18" / Besteld 10/10 | RN109669XXX | VIN 29/11 | Levering 17-12
Maandag 11 november om 15:00
Amsterdam, NH 1044 AH
YESSSS
Amsterdam, NH 1044 AH
YESSSS
Kan wel, wil niet
[ Voor 7% gewijzigd door VonAalscht op 30-10-2019 19:01 ]
Verwijderd
30-10 RN (met een omweg via LM, en mogelijk was 'ie al veel langer beschikbaar)Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:35:
30-09: M3 besteld via LM (Alphabet)
02-10: Welkom bij Tesla-mail
Daarna complete radiostilte uit alle kampen, alleen leverdatum vanuit LM doorgeschoven van 15-11 naar 30-11.
Zojuist weer gebeld met Tesla en verzekerd dat de auto nog dit jaar geleverd wordt, want besteld voor 14-10-2019. Er moeten nog steeds honderden bestellingen 'gekoppeld' worden aan Tesla-accounts, maar dit heeft geen enkele invloed op de daadwerkelijke bestelling/levering. Ik stop nu met ze spammen en vertrouw erop dat het goed komt.
Verwijderd
Hoe dan? Hoe kom je aan die informatie?Neo_TGP schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 18:47:
carpebios schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 18:41:
Nee, waar zien jullie dit allemaal?!carpebios schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 18:41:
Of allemaal zelfs besteld zonder LM?
Wat de configurator aangaf. Tesla zelf (per mail en telefoon) gaf maandag nog aan dat er levering in december was voor de SR+. Nu niet meer.DennusB schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 18:54:
[...]
Als in voor 14 Oktober bestellen? Of als in wat de configurator aangeeft?
Weet je toevallig ook het antwoord op mijn eerste vraag? Is de aanbetaling voldoende om erin te komen of moet alles betaald zijn voordat ze hem in gang zetten?
Hoelaat? Ik 12.00..Neo_TGP schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 18:47:
Hier ook een datum in de source:
8 nov 14:00 A’dam
13/9 besteld en 19/10 VIN
Mijn LM (ALD) haalt hem op en brengt hem aan huis, ben benieuwd wanneer ik hem krijg😊
8 nov 14:00 A’dam
13/9 besteld en 19/10 VIN
Mijn LM (ALD) haalt hem op en brengt hem aan huis, ben benieuwd wanneer ik hem krijg😊
Aanbetaling is voldoende.--Christiaan-- schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:04:
[...]
Wat de configurator aangaf. Tesla zelf (per mail en telefoon) gaf maandag nog aan dat er levering in december was voor de SR+. Nu niet meer.
Weet je toevallig ook het antwoord op mijn eerste vraag? Is de aanbetaling voldoende om erin te komen of moet alles betaald zijn voordat ze hem in gang zetten?
Ik moest zelf de dag voor aflevering vragen om een eindfactuur, heb 4 keer moeten bellen daarvoor. Ik begreep dat er ook mensen zijn geweest die pas 2 maanden na levering een eindfactuur, en dus ook de mogelijkheid om te betalen, binnen kregen.
Hier ook een datum en afhaallocatie te zien: vrijdag 8 november om 11.00 uur in Amsterdam
!!!

[ Voor 8% gewijzigd door aa.loedeman op 30-10-2019 19:06 ]
TM3 LR, wit, zwart, aero en trekhaak
Nee besteld via LM. Je kunt het zien in je Tesla account aan de rechterkant.Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:03:
[...]
Hoe dan? Hoe kom je aan die informatie?
[...]
[...]
Nee, waar zien jullie dit allemaal?!
Of allemaal zelfs besteld zonder LM?

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
Verwijderd
Bij mij exact hetzelfde verhaal; alleen een andere datum en tijd: Vrijdag 15 november om 16:00 uur.carpebios schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 18:30:
Hey verrek,
Amsterdam, NH 1044 AH
VIN: 19-10
Model3 SR+ wit; zwart interieur; aero's; trekhaak
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2019 19:09 ]
Bellen trouwens wordt een dingetje, aan het einde van het bandje verbreken ze de verbinding....
Verwijderd
Raar ik heb alleen datum en tijd @carpebiosGAEvakYD schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:06:
[...]
Nee besteld via LM. Je kunt het zien in je Tesla account aan de rechterkant.
[Afbeelding]
11 november 9:30... hmmm dat is erg vroeg...
Daaronder staan streepjes, geen locatie!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2019 19:10 ]
Verwijderd
Al de afspraken die hier voorbij komen heeft betrekking op diegene die eerder al een VIN hadden neem ik aan? (hoop ik)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2019 19:11 ]
Verwijderd
19-10 vinVerwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:10:
Al de afspraken die hier voorbij komen heeft betrekking op diegene die eerder een VIN hebben neem ik aan? (hoop ik)
Ja dat denk ik wel...Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:10:
Al de afspraken die hier voorbij komen heeft betrekking op diegene die eerder al een VIN hadden neem ik aan? (hoop ik)
Misschien Tilburg dan als locatie, in de broncode ook niets te zien? Nou ja, we hebben een datum!Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:10:
[...]
Raar ik heb alleen datum en tijd @carpebios
11 november 9:30... hmmm dat is erg vroeg...
Daaronder staan streepjes, geen locatie!
Verwijderd
Zouden jullie AUB kunnen ophouden met het poste van jullie datums.
Dit is zeer vervelend voor de mensen die vol spanning zitten te wachten hahaha
bijvoorbaat dank!
Dit is zeer vervelend voor de mensen die vol spanning zitten te wachten hahaha
11 November is de dag, dat ik mijn auto, dat ik mij auto. 11 november is de dag dat ik mijn auto ophalen mag.
Geen snoep voor de kindertjes die avond. Ben rondjes aan het rijden

De levertijd op de website is nu aangepast naar februari
Enige nadeel is dat het in Amsterdam is, wat een eind zeg. eest 45 minuten met de auto en dan afgezet worden bij het eerste treinstation en dan 2,5 uur in de trein zitten en dan daar een Uber pakken.
YAY:

Besteld op 27-07 met restrictie tot 05-10
VIN op 19-10

VIN op 19-10
[ Voor 6% gewijzigd door RWGW op 30-10-2019 19:23 ]
Zojuist bericht dat ik hem 8 november kan ophalen in A'dam. SR+, W/Z, trekhaak
Verwijderd
Systemen bij Tesla maken overuren zo te zien, gaat over een paar weken hier erg stil worden....
Verwijderd
Geen idee, waar zie ik dat?carpebios schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:14:
[...]
Misschien Tilburg dan als locatie, in de broncode ook niets te zien? Nou ja, we hebben een datum!
Dit zie ik:

in het sheet staat dat je een SR hebt besteld?
Bijzonder zeg, leverdatum nog niet bekend dus, hopelijk wijzigt dit nog met de dagen.
Verwijderd
is toch niet normaal wij zitten als klapvee beetje te wachten op die autos mogen ze op halen in een haven.
je kan je oude auto niet achter laten.
en we moeten er nog blij mee zijn ook is eigenlijk klant onvriendelijk met een service van lik mijn versie!
en we moeten er nog blij mee zijn ook is eigenlijk klant onvriendelijk met een service van lik mijn versie!
Verwijderd
Of ze leveren hem af bij mij? Ik begreep dat sommigen die mogelijkheid kregen. Soort loterij.... Volledig random en niet veel mensen...carpebios schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:19:
Bijzonder zeg, leverdatum nog niet bekend dus, hopelijk wijzigt dit nog met de dagen.
Ik denk dat het na 31 december wel aardig stil zal vallen jaVerwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:18:
Systemen bij Tesla maken overuren zo te zien, gaat over een paar weken hier erg stil worden....
Lijkt haast wel bugged ofzo.. zou verwachten ook gewoon AMS. Zou even sms'je afwachten.Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:18:
[...]
Geen idee, waar zie ik dat?
Dit zie ik:
[Afbeelding]
Ik weet zeker dat ik dat na een uur vergeten ben. En bij mijn huidige auto was het ook allemaal niet zo bijzonder en moest ik ook een uur rijden.Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:21:
is toch niet normaal wij zitten als klapvee beetje te wachten op die autos mogen ze op halen in een haven.
Voor mij maakt dat niet uit, de auto hoeft niet ingeleverd te worden en over het algemeen weet ik meer van een auto dan de verkoper die hem aan mij gaat uitleveren.. Dus helemaal best dat dat ding in de haven in Amsterdam staat.Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:21:
Sinds welk moment is bij jullie je eigen bestelde M3 te zien op deze pagina??GAEvakYD schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:06:
[...]
Nee besteld via LM. Je kunt het zien in je Tesla account aan de rechterkant.
[Afbeelding]
Ik zie dit in mijn account nl. niet....
Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak
Verwijderd
Ik vraag me af of jullie het zelfde hadden gedacht als het een 22%auto was die door het hele jaar geleverd kon wordenNeo_TGP schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:23:
[...]
Voor mij maakt dat niet uit, de auto hoeft niet ingeleverd te worden en over het algemeen weet ik meer van een auto dan de verkoper die hem aan mij gaat uitleveren.. Dus helemaal best dat dat ding in de haven in Amsterdam staat.
Verwijderd
Vergeten we niet de Delivery kolom in de sheet te vullen? Beetje eigen belang kan namelijk niet zelf in mij account kijken (sta onder curatele).

Ik heb hem zojuist aangevuld met mijn infoVerwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:24:
Vergeten we niet de Delivery kolom in de sheet te vullen? Beetje eigen belang kan namelijk niet zelf in mij account kijken (sta onder curatele).
Die zag ik vanaf ik een RN nummer heb gekregen, dat was op 11 september.Majo03 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:24:
[...]
Sinds welk moment is bij jullie je eigen bestelde M3 te zien op deze pagina??
Ik zie dit in mijn account nl. niet....
Bij mij ook!!!!JurienW schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:15:
11 November is de dag, dat ik mijn auto, dat ik mij auto. 11 november is de dag dat ik mijn auto ophalen mag.
Ok, ik zie alleen m’n contactgegevens, ook m’n RN niet. Zal wel aan de koppeling aan het LM account liggen.GAEvakYD schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:34:
[...]
Die zag ik vanaf ik een RN nummer heb gekregen, dat was op 11 september.
Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak
Yep, de vorige auto's heb ik even snel opgehaald in de pauze, mij maakt het dus echt niet uit.Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:24:
[...]
Ik vraag me af of jullie het zelfde hadden gedacht als het een 22%auto was die door het hele jaar geleverd kon worden
Ik snap best dat het voor veel mensen frustrerend is dat dit proces zo gehaast en niet af is.. Maar dat is dan de keerzijde van early adopter of goedkoop willen zijn..
Verwijderd
Early adopter?!Neo_TGP schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:37:
[...]
Yep, de vorige auto's heb ik even snel opgehaald in de pauze, mij maakt het dus echt niet uit.
Ik snap best dat het voor veel mensen frustrerend is dat dit proces zo gehaast en niet af is.. Maar dat is dan de keerzijde van early adopter of goedkoop willen zijn..
Je weet dat de eerste Tesla uit 2013 staat?
na 100 jaar ICE's vind ik 1 jaar aan model 3 in Nederland nog wel onder de noemer early vallen jaVerwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:39:
[...]
Early adopter?!
Je weet dat de eerste Tesla uit 2013 staat?
Verwijderd
Ik laat mij auto lekker bezorgen. Geen gedoe met je oude lease auto etc. Daarnaast is het afhalen ook niet spannend en speciaal. ”Hier heb je de keycards en daar staat je auto. Bij de weg, je eerste keer laden is gratis omdat hij maar voor 30% vol zit.”Recci schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:46:
[...]
Ik heb geen idee. Ik vind het wel fijn dat ze hem mogelijk komen brengen, dat scheelt een hoop. Alleen hoop ik dat ze dan zelf de dubbel-check doen als ze hem ophalen.
Als je de leveringsvoorwaarde van Tesla leest (doet tegenwoordig ook niemand meer) zie je dat je schades kan melden binnen de eerste 160km. Kan allemaal in de app.
Daarnaast is er een grote kans dat ze er niet in gaan rijden maar een vrachtwagen wordt ingezet gezien de aantallen.
Ík had mijn redenen....ybos schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 16:22:
[...]
Waarom bel je dan
Als iedereen nou eens stopt met bellen, dan kan men zich tenminste richten op zaken die er toe doen (auto's koppelen).
Eerlijk gezegd snap ik wel dat men zo nu en dan de telefoon niet opneemt, je zegt het zelf al, ze krijgen 1000 keer dezelfde vraag (en dan toch bellen?)
M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec
Verwijderd
Nee je moet eerst de telefoon gekoppeld hebben met de auto.Recci schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:49:
Ben wel benieuwd of ik hem dan dinsdag, als ze hem ophalen, kan tracken in de App
Yes! Hier nu ook zichtbaar in het account. VIN van 19-10.
Vrijdag 8-11, 12:30 uur ophalen Koopman Terminal Amsterdam. Nog geen sms, zal morgen/overmorgen wel volgen.
Via Leasemij (ALD) wordt een chauffeur geregeld om mij op te halen en weg te brengen (of om mee bij Koopman af te spreken), waarna hij de huidige leaseauto mee terugneemt.
Vrijdag 8-11, 12:30 uur ophalen Koopman Terminal Amsterdam. Nog geen sms, zal morgen/overmorgen wel volgen.
Via Leasemij (ALD) wordt een chauffeur geregeld om mij op te halen en weg te brengen (of om mee bij Koopman af te spreken), waarna hij de huidige leaseauto mee terugneemt.
Hier vergelijkbare info, maar ophalen 15 november om 14:00 uur.RWGW schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:16:
YAY:
[Afbeelding]
VIN op 19-10
Besteld: 18-09 (gen restrictie)
VIN in broncode: 19-10
30-10: Afspraak op de pagina.
Ik ga de sheet nu bijwerken
Nog geen eindfactuur trouwens, wat mijn werkgever raar vindt. Bij collega die hem twee-drie maanden heeft werd levering uitgesteld omdat Tesla de factuur nog niet op tijd klaar had

M3SR+'19-Wit-Aero-TH-HW2.5-nonFSD
Ik heb nu ook een mail!
Ik heb een afspraak op 13 november gekregen.
Kijken of ik hem kan verplaatsen naar 11 november maar zal wel lastig worden.
Vin in source was 19-10.
Kijken of ik hem kan verplaatsen naar 11 november maar zal wel lastig worden.
Vin in source was 19-10.
Besteld 29/8
RN 29/8
Vin 19/10
Ophalen 8/11 Amsterdam Koopman
Geen SMS
RN 29/8
Vin 19/10
Ophalen 8/11 Amsterdam Koopman
Geen SMS
Verwijderd
Hahaha ik niet, maar ik ontvang nooit mails van Teslacarpebios schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:56:
Ik heb nu ook een mail!
En de titel is De levering van uw Model 3 is verplaatst
Verwijderd
Huh?!carpebios schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:58:
En de titel is De levering van uw Model 3 is verplaatst
Naar de datum in je account, of een andere datum?
Zat dit topic al een tijd mee te lezen. Besteld op 17/9 (SR+, wit, trekhaak), direct een RN, onlangs een VIN (19e of 20e okt). Toen bleef t lang stil, maar nu op mn account:
Vrijdag 8 november om 12:30
Nog geen SMS of mail, maar dat maakt niet uit... *party mode on*
Vrijdag 8 november om 12:30
Nog geen SMS of mail, maar dat maakt niet uit... *party mode on*
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Nee wel dezelfde datum....
En de VIN regen laat nog even op zich wachten...
MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]
Hoe kan dat nou? De Jasper Arrow komt pas over 3 weken.

carpebios schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:56:
Ik heb nu ook een mail!
Is het dan losgebarsten ? Hier helaas nog geen mail, sms of enige vorm van leverings signaal

Besteld 18-09 direct RN en daarna niets
Besteld 18-09 direct RN en daarna niets

Dit topic is gesloten.
Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.