Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:36
Nog 4800km voor Grand Pioneer naar Zeebrugge.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

In de eerste post staat: "Het levermoment is meestal 6 tot 12 dagen vooruit. Je kan deze aanpassen als je echt niet kan.". Als ik me het goed herinner wordt er door het beantwoordsysteem van Tesla aangegeven dat je de levering met maximaal 7 dagen kunt uitstellen. Heeft hier iemand ervaring mee of iets over gehoord? Als ik pech heb wordt mijn M3 geleverd op het moment dat ik voor een week in het buitenland ben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
@Verwijderd Had een collega van mij ook, daarom heb ik de auto toen voor hem in ontvangst genomen. Het kon echt geen dag later ivm einde kwartaal, om 19:30 kwam er een student de auto op het werk afleveren :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Percy61
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-01-2021

Percy61

Afstand Snelheid Uren Etmalen Nu Dan
4800 18 266,7 11,11 26-okt 6-nov

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn ook mensen die hem gewoon kopen ipv 'moeten' leasen...als we het over hersenen hebben zou ik zeggen lees de gehele tekst ipv deze uit zijn context halen. Het ging in eerste instatie om de vraag of een VIN te koppelen is aan een transportlijst. Dat het antwoord ter volledigheid nog eens omschreven is met een extra uitleg over de VIN code maakt dan in mijn beleving niet zoveel uit. Dat is een keuze van iemand en keuzes zijn per definite niet goed of slecht. En of iemand een auto van 50k zou mogen kopen of leasen die misschien een andere manier van communiceren heeft dan jij dat doet..? 🙄
asing schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:12:
[...]

Je zou zeggen dat de mensen die 50k+ mogen leasen een fatsoenlijk stel hersenen heeft want dat moet ook verdiend worden.

Maar helaas... :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dizzy1
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 06:48
Man, man man, zullen we het gewoon weer over levering van Tesla's hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msts
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 27-09 15:31
Kan iemand met een model 3 SR+ aangeven of de lampjes bij de voeten voorin branden? Bij mij doen ze niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulseman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-08-2024
Toch blijf ik het allemaal wel knudde vinden hoe Tesla de auto's aan de man probeert te brengen. Hoe lastig is het om direct na assemblage van een auto een order te koppelen? Een simpele mail te sturen met uitleg over het proces etc.

Al mijn voorgaande autos werden bij bestelling netjes binnen een paar dagen bevestigd incl een leverdatum. Zo kon ik hier rekening mee houden bij verkoop van de huidige auto.

Ook mijn leasemaatschappij LP lijkt dit proces maar waardeloos te vinden..

4okt besteld en verder niets gehoord vanuit Tesla. Geen RN of VIN of wat dan ook.

Zit niet te wachten op een telefoontje een week voor levering...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 08:50
Msts schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:21:
Kan iemand met een model 3 SR+ aangeven of de lampjes bij de voeten voorin branden? Bij mij doen ze niks.
LR only

@hulseman
Daar hebben ze 2 maand de tijd voor om je verwittigen dat hij over 6 maand gaat komen. Je M3 heb je al binnen de 2 maand (normaal)

[ Voor 24% gewijzigd door bottom line op 26-10-2019 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLodder
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-04-2021
hulseman schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:22:
Toch blijf ik het allemaal wel knudde vinden hoe Tesla de auto's aan de man probeert te brengen. Hoe lastig is het om direct na assemblage van een auto een order te koppelen? Een simpele mail te sturen met uitleg over het proces etc.

Al mijn voorgaande autos werden bij bestelling netjes binnen een paar dagen bevestigd incl een leverdatum. Zo kon ik hier rekening mee houden bij verkoop van de huidige auto.

Ook mijn leasemaatschappij LP lijkt dit proces maar waardeloos te vinden..

4okt besteld en verder niets gehoord vanuit Tesla. Geen RN of VIN of wat dan ook.

Zit niet te wachten op een telefoontje een week voor levering...
Leaseplan zelf is ook waardeloos.
De kosten die zij rekenen voor meer/minder km zijn echt schandalig vergeleken met andere LM's

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

@hulseman Je bent bestelling -> order gewend. De auto werd op maat voor jou gemaakt. Tesla heeft minder configuratie opties (bewust) en produceert in batches. Ze kijken naar welke configuraties veel en welke minder worden besteld en produceren batches waarbij de meest bestelde configuraties ook meer worden geproduceerd. Nadat die batches zijn geproduceerd koppelen ze deze aan bestellingen. Soms blijven er een paar over omdat de percentages afwijken, dan worden dit voorraadmodellen.

Heel simpel, heel slim, niet altijd helder voor consumenten. De enige manier om snel op te kunnen schalen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulseman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-08-2024
Taro schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:27:
@hulseman Je bent bestelling -> order gewend. De auto werd op maat voor jou gemaakt. Tesla heeft minder configuratie opties (bewust) en produceert in batches. Ze kijken naar welke configuraties veel en welke minder worden besteld en produceren batches waarbij de meest bestelde configuraties ook meer worden geproduceerd. Nadat die batches zijn geproduceerd koppelen ze deze aan bestellingen. Soms blijven er een paar over omdat de percentages afwijken, dan worden dit voorraadmodellen.

Heel simpel, heel slim, niet altijd helder voor consumenten. De enige manier om snel op te kunnen schalen.
Ik begrijp de de constructie. Maar los van alle geweldige innovatie, wil de eindgebruiker ook gewoon duidelijkheid. Nu is er weinig keuze op de EV markt, maar als het over 3 jaar nog steeds een onzekere bubbel is bij Tesla, dan kan het zomaar zijn dat met mij veel mensen kiezen voor een andere fabrikant die wel duidelijk is.

Je product kan nog zo goed zijn, maar pre- en aftersale bepalen deels het bestaansrecht.

Alleen al dit topic zegt al meer dan genoeg en er is hier genoeg frustratie, terwijl het product nog niet eens is geleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BytePhantomX
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-09 13:24
Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:43:
In de eerste post staat: "Het levermoment is meestal 6 tot 12 dagen vooruit. Je kan deze aanpassen als je echt niet kan.". Als ik me het goed herinner wordt er door het beantwoordsysteem van Tesla aangegeven dat je de levering met maximaal 7 dagen kunt uitstellen. Heeft hier iemand ervaring mee of iets over gehoord? Als ik pech heb wordt mijn M3 geleverd op het moment dat ik voor een week in het buitenland ben.
Als je een sms krijgt moet je de auto binnen 7 dagen na de eerste voorgestelde afspraak ophalen. Doe je dat niet, dan wordt de auto doorgeschoven naar iemand die hem wel op komt halen. Je kan hem ook door iemand anders op laten door het afgeven van een machtiging. Dat laatste zou ik altijd doen ipv hem meer dan 7 dagen proberen te verzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VonAalscht schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 12:03:
[...]

Nope, het is het ontbreken van de trekhaak. Ik heb dezelfde config (+ trekhaak), op 12/09 RN ontvangen en 19/10 VIN...

Wat ik me afvraag: de Grand Dahlia staat niet vermeld op de website van de haven van Amsterdam, de Grand Pioneer wel..? :?
Klopt, trekhaak lijkt wel common te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majo03
  • Laatst online: 21-07 17:11
Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 18:12:
Is er nog een kans dat er boten komen of onderweg zijn uit Philadelphia?
Ik zie dat de Talisman vanuit Amerika binnenkort aankomt in Zeebrugge, weet niet of die ook Tesla’s aan boord heeft, maar komt wel van de westkust Amerika vandaan, laatste haven New York.

Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLJULI
  • Laatst online: 04-11-2021
Ik lees op dit forum dat een RN nummer en het verstrekken van een VIN weinig zegt over de levering. Ik ontving gisteren echter het volgende bericht:

Verwachte Leverdatum & Locatie
11 november 2019 - 18 november 2019
Tesla Amsterdam Koopman Terminal

Is dit ook nog nietszeggend, of kan ik wel uitgaan van levering medio november?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afelium
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21-07 19:21
Wordt de sheet nog wel bijgehouden? Ik zie erg weinig sms data ingevuld.

Tesla model 3 LR AWD 2019, Tesla model Y rwd sr 2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deusmagnus
  • Laatst online: 05-04-2021
BLJULI schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 06:40:
Ik lees op dit forum dat een RN nummer en het verstrekken van een VIN weinig zegt over de levering. Ik ontving gisteren echter het volgende bericht:

Verwachte Leverdatum & Locatie
11 november 2019 - 18 november 2019
Tesla Amsterdam Koopman Terminal

Is dit ook nog nietszeggend, of kan ik wel uitgaan van levering medio november?
Dit is zeker een goede indicator en mag je vanuit gaan. Wanneer had je hem besteld, wanneer rn en wanneer vin als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLJULI
deusmagnus schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 06:52:
[...]

Dit is zeker een goede indicator en mag je vanuit gaan. Wanneer had je hem besteld, wanneer rn en wanneer vin als ik vragen mag?
Dank je. Ik had aanvankelijk via configuratie besteld maar heb gisteren de ‘snel beschikbaar’ erbij besteld. De meldingslevering heeft betrekking op de laatstbestelde ‘snel beschikbaar’. Het was een tip van een Tesla medewerker, al kon deze medewerker ook nu geen garantie geven dat er in 2019 geleverd zou worden. Daar lijkt het nu dus echter wel op.

Er is overigens nog geen VIN zichtbaar.

[ Voor 3% gewijzigd door BLJULI op 27-10-2019 07:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deusmagnus
  • Laatst online: 05-04-2021
BLJULI schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 07:00:
[...]

Dank je. Ik had aanvankelijk via configuratie besteld maar heb gisteren de ‘snel beschikbaar’ erbij besteld. De meldingslevering heeft betrekking op de laatstbestelde ‘snel beschikbaar’. Het was een tip van een Tesla medewerker, al kon deze medewerker ook nu geen garantie geven dat er in 2019 geleverd zou worden. Daar lijkt het nu dus echter wel op.

Er is overigens nog geen VIN zichtbaar.
Welke configuratie heb je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Vandaag een dag zoals andere, zonder nieuwe info ;)

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLJULI
@ Deus Magnus: LR, midnight silver

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mkeespiet
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 14-05-2024
Gisteren e-mail gehad met kenteken!
G-756-..
Het komt nu wel heel dichtbij :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobbyNitroz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-09-2021
hulseman schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 01:26:
[...]

Ik begrijp de de constructie. Maar los van alle geweldige innovatie, wil de eindgebruiker ook gewoon duidelijkheid. Nu is er weinig keuze op de EV markt, maar als het over 3 jaar nog steeds een onzekere bubbel is bij Tesla, dan kan het zomaar zijn dat met mij veel mensen kiezen voor een andere fabrikant die wel duidelijk is.

Je product kan nog zo goed zijn, maar pre- en aftersale bepalen deels het bestaansrecht.

Alleen al dit topic zegt al meer dan genoeg en er is hier genoeg frustratie, terwijl het product nog niet eens is geleverd.
Als de regering in juli verzonnen had om vanaf nu alle golfjes op 3% bijtelling te zetten voor 2019 en we hadden er samen 15000 besteld in het najaar, zouden ze die nog allemaal in 2019 kunnen leveren?

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 08:50
Minstens 10.000 zouden zelfs moeten wachten tot 2021.
Zonder mogelijkheid om te annuleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sknnr.nl
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-03-2022

sknnr.nl

Set Back & Relax

Waar ik het eens ben dat het inderdaad allemaal sneller kan bij Tesla in vergelijking met andere merken. En dat het dan ook betekend dat het allemaal een beetje rommeliger gaat dan normale proces.
Ik blijf wel van mening dat communicatie echt wel veel beter kan. Er is gewoonweg geen peil op te trekken op dit moment.

Nu hebben we hier nog een enorme post waar je met fragmenten informatie een soort van totaal verhaal kan maken, moet je je voorstellen dat dit forum er niet was en je thuis achter je PC zat te wachten op een SMS/Mail van Tesla met enige informatie over je levering.
Er is gewoonweg niets beschikbaar, en de mails die Tesla verstuurd zeggen ook nog eens niets.

Uiteindelijk moeten we gewoon geduldig zijn maar denk wel dat er een ontwikkelpuntje is voor onze vriend Elon om de communicatie drastisch te verbeteren..

LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppyhoesje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 26-08 11:32
Hier kan je nog tot 1 november bestellen in bepaalde configuraties:

https://www.mistergreen.nl/allerlaatste-model3-4procent

Moet je wel stressbestendig zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand over nagedacht dat de GD gewoon naar GB gaat ivm de Brexit aanstaande 31 oktober???

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

sknnr.nl schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 07:50:
Nu hebben we hier nog een enorme post waar je met fragmenten informatie een soort van totaal verhaal kan maken, moet je je voorstellen dat dit forum er niet was en je thuis achter je PC zat te wachten op een SMS/Mail van Tesla met enige informatie over je levering.
Iedereen zit elkaar hier helemaal gek te maken met speculaties, het volgen van bootjes, het theeblaadjes lezen over of er nu wel of geen P versie op de Grand Deception staan of niet, etc. Als je dit forum niet bezoekt ga je gewoon verder met je leven en wacht op bericht van Tesla, want levering gegarandeerd in 2019. Lijkt me niet zo vreselijk als jij het voorstelt toch?

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sknnr.nl

sknnr.nl

Set Back & Relax

Zpottr schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 08:14:
[...]

Iedereen zit elkaar hier helemaal gek te maken met speculaties, het volgen van bootjes, het theeblaadjes lezen over of er nu wel of geen P versie op de Grand Deception staan of niet, etc. Als je dit forum niet bezoekt ga je gewoon verder met je leven en wacht op bericht van Tesla, want levering gegarandeerd in 2019. Lijkt me niet zo vreselijk als jij het voorstelt toch?
Ik wacht geduldig af.. heb nu ook een fijne auto.. neemt niet weg dat beetje meer informatie vanuit Tesla fijn zou zijn..

Hij zal echt wel komen ergens in de komende weken.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat klopt helemaal. Echter is het voor mij een fantastische manier om de tijd te doden. Ik lach me helemaal slap op dit forum en doe er zelf lekker aan mee. Als de auto geleverd wordt kom ik in een zwart gat terecht oOo

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 08:27:
Als de auto geleverd wordt kom ik in een zwart gat terecht oOo
Nee joh dan schuif je een topic op en ga je obsessen over range loss, phantom braking en het totaal overvraagde serviceapparaat van Tesla NL ;) no worries.

Zoef

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sknnr.nl

sknnr.nl

Set Back & Relax

Zpottr schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 08:33:
[...]

Nee joh dan schuif je een topic op en ga je obsessen over range loss, phantom braking en het totaal overvraagde serviceapparaat van Tesla NL ;) no worries.
Haahaha over gek maken gesproken :*) _/-\o_

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

hulseman schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 01:26:
[...]

Tesla moet ineens enorm opschalen en probeert dit pragmatisch aan te vliegen. Een collega van mij had een VW besteld, daar werd gewoon gezegd: Levering begin januari 2020, dat was 5-6 maanden na het bestellen. In de tussentijd heeft ze ook niets gehoord. Nou werd deze ineens alsnog in september geleverd. Bij Tesla is de levertijd op dit moment enkele weken tot 1-2 maanden. Netjes toch? Wat wil je tussendoor nog meer weten? Als je geduld hebt word je tussendoor prima op de hoogte gehouden, alleen willen we nóg meer informatie.

Voor ons geldt: We zitten er inderdaad wel enorm bovenop. Dat er zelfs boten worden bijgehouden, live streams van boten die in havens aankomen worden gepost, mensen de Tesla medewerkers bestoken via de chat en telefoon, browser plugins aanmaken om te kijken of er een VIN in de broncode zit, er vragen worden gesteld aan Tesla medewerkers over op welke boot hun auto staat, etc. etc.

Bij andere merken accepteren we dit eigenlijk ook gewoon. Even los van het afleverproces, maarja, liever 2 weken eerder mijn auto ophalen op een parkeerplaats dan nog langer wachten hoor, ik vind het prima. Dat dat voor een andere doelgroep niet zo is begrijp ik natuurlijk, maar dat is een kwestie van tijd, ze moeten nu zo snel opschalen en zoveel auto's uitleveren, dat dit gewoon erg efficiënt is en daar kan ik Tesla geen ongelijk in geven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Zpottr schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 08:33:
[...]

Niet te hopen dat we over een paar maanden allemaal in "Het grote Tesla Service topic" zitten..... :F

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sknnr.nl

sknnr.nl

Set Back & Relax

Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 08:39:
[...]

Niet te hopen dat we over een paar maanden allemaal in "Het grote Tesla Service topic" zitten..... :F
Is toch gezellig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 08:39:
[...]

Voor ons geldt: We zitten er inderdaad wel enorm bovenop. Dat er zelfs boten worden bijgehouden, live streams van boten die in havens aankomen worden gepost, mensen de Tesla medewerkers bestoken via de chat en telefoon, browser plugins aanmaken om te kijken of er een VIN in de broncode zit, er vragen worden gesteld aan Tesla medewerkers over op welke boot hun auto staat, etc. etc.
Klopt helemaal, hoe meer we weten, des te onduidelijk het soms lijkt te worden. Ik denk ook dat het wellicht inherent is aan het merk en het type bestuurder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 08:39:
[...]

GPS posities en belading van Tesla mobile service auto's bijhouden :9

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sknnr.nl

sknnr.nl

Set Back & Relax

Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 08:44:
[...]

Klopt helemaal, hoe meer we weten, des te onduidelijk het soms lijkt te worden. Ik denk ook dat het wellicht inherent is aan het merk en het type bestuurder.
Dat en het enige merk dat alles via Internet doet.. want in de showroom kan je geen Tesla kopen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 08:27:
[...]

Dat klopt helemaal. Echter is het voor mij een fantastische manier om de tijd te doden. Ik lach me helemaal slap op dit forum en doe er zelf lekker aan mee. Als de auto geleverd wordt kom ik in een zwart gat terecht oOo
Heb je een zwarte besteld dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 08:39:
[...]

Tesla moet ineens enorm opschalen en probeert dit pragmatisch aan te vliegen. Een collega van mij had een VW besteld, daar werd gewoon gezegd: Levering begin januari 2020, dat was 5-6 maanden na het bestellen. In de tussentijd heeft ze ook niets gehoord. Nou werd deze ineens alsnog in september geleverd. Bij Tesla is de levertijd op dit moment enkele weken tot 1-2 maanden. Netjes toch? Wat wil je tussendoor nog meer weten? Als je geduld hebt word je tussendoor prima op de hoogte gehouden, alleen willen we nóg meer informatie.

Bij andere merken accepteren we dit eigenlijk ook gewoon. Even los van het afleverproces, maarja, liever 2 weken eerder mijn auto ophalen op een parkeerplaats dan nog langer wachten hoor, ik vind het prima. Dat dat voor een andere doelgroep niet zo is begrijp ik natuurlijk, maar dat is een kwestie van tijd, ze moeten nu zo snel opschalen en zoveel auto's uitleveren, dat dit gewoon erg efficiënt is en daar kan ik Tesla geen ongelijk in geven.
Andere merken kunnen vooraf op de week nauwkeurig een auto afleveren.

Zo ging dat bij Volvo eigenlijk altijd goed.

Er zijn productiesloten en daar wordt jouw auto ingevoerd. Een auto die op dat slot wordt geproduceerd weten ze vooraf al wanneer hij wordt afgeleverd. De weken kwamen daar altijd overeen.

Het vervelende bij tesla is dat sommigen al maanden wachten en anderen binnen 2 weken rijden.

Dat frustreert...

Hoe blij ik ook ben met een VIN binnen 1,5 weken, er zijn mensen die langer wachten dan ik en eigenlijk voor mij aan de beurt moesten zijn.

Vorig kwartaal kregen sommigen een dag van tevoren een sms dat ze morgen een afspraak hebben. Dat is lastig plannen, dus ik wil ook wel graag een indicatie week. Tussen 9 november en 9 december is niet voldoende om dit in te kunnen calculeren in de planning. Daarnaast zie ik persoonlijk heel erg uit naar de auto. Lang geleden dat ik mij zo heb gevoeld over een nieuwe auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

sknnr.nl schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 08:45:
[...]

Dat en het enige merk dat alles via Internet doet.. want in de showroom kan je geen Tesla kopen...
Jazeker wel. Via internet.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

@BlakHawk Klopt, omdat ze langzaam aan hebben kunnen opschalen, een bestaand dealernetwerk hebben en een redelijk constante flow van auto's hebben. Bij Tesla is dat anders, de groei is enorm, ze zijn de infrastructuur nog aan het neerzetten en ik heb daar persoonlijk begrip voor.

Dat iemand met dezelfde config al enkele maanden wacht en iemand anders dezelfde config veel later bestelt en eerder geleverd krijgt dat is natuurlijk niet ok, maar komt volgens mij sporadisch voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy1
floppyhoesje schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 07:55:
Hier kan je nog tot 1 november bestellen in bepaalde configuraties:

https://www.mistergreen.nl/allerlaatste-model3-4procent

Moet je wel stressbestendig zijn 8)7
Hier ook: https://www.tesla.com/nl_NL/bijtelling?redirect=no ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

sknnr.nl schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 07:50:
Waar ik het eens ben dat het inderdaad allemaal sneller kan bij Tesla in vergelijking met andere merken. En dat het dan ook betekend dat het allemaal een beetje rommeliger gaat dan normale proces.
Ik blijf wel van mening dat communicatie echt wel veel beter kan. Er is gewoonweg geen peil op te trekken op dit moment.

Er is gewoonweg niets beschikbaar, en de mails die Tesla verstuurd zeggen ook nog eens niets.

Uiteindelijk moeten we gewoon geduldig zijn maar denk wel dat er een ontwikkelpuntje is voor onze vriend Elon om de communicatie drastisch te verbeteren..
Toen ik de m3 bestelde gaf de site 1 a 2 maanden levertijd aan. Zou dan half november zijn. Is erg snel voor een nieuwe auto. Onduidelijkheid vanuit Tesla kan een stuk beter vind ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Novadecasa schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 08:52:
[...]

Heb je een zwarte besteld dan?
Nee midnight silver....misschien moet ik hem nu aanpassen naar zwart zodat het nog spannender wordt of hij dit jaar wel geleverd wordt. 8)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Even een luchtige poll tussendoor, want ben benieuwd hoe de verhouding is!

Poll: Ik wacht op een
Standard Range+
Long Range
Performance
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402209&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 09:07:
[...]

Toen ik de m3 bestelde gaf de site 1 a 2 maanden levertijd aan. Zou dan half november zijn. Is erg snel voor een nieuwe auto. Onduidelijkheid vanuit Tesla kan een stuk beter vind ik.
Maar toen ik Vrijdag (25 Oktober) op de Tesla site bestelde stond er ook nog steeds December! Ben echt benieuwd of ze dat halen met zoveel vraag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BytePhantomX schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 01:27:
[...]

Als je een sms krijgt moet je de auto binnen 7 dagen na de eerste voorgestelde afspraak ophalen. Doe je dat niet, dan wordt de auto doorgeschoven naar iemand die hem wel op komt halen. Je kan hem ook door iemand anders op laten door het afgeven van een machtiging. Dat laatste zou ik altijd doen ipv hem meer dan 7 dagen proberen te verzetten.
Thanks! Wel vreemd. Ik bestel een auto met een op dat moment onbekende levertijd, maar wel 2019. In theorie zou het dus zo kunnen zijn dat ik mijn auto misloop en dus in 2020 een volgende kan ophalen, inclusief de dan geldende bijtelling. Ik ben niet langer dan een week weg, dus het zal in dit geval wel meevallen, maar het zal je overkomen. Best balen. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dizzy1
Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 09:07:
[...]
... Onduidelijkheid vanuit Tesla kan een stuk beter vind ik.
Je vindt het nu te duidelijk? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Grand Deception _/-\o_

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:38
Komt er nog een Tweakers Tesla relieve party voor iedereen die in 2019 nog zijn Tesla ontvangt? Onder het genot van een hapje en drankje deze periode van ons leven nog eens doornemen? Kan nog gezellig worden!

[ Voor 37% gewijzigd door Tomas_ op 27-10-2019 10:35 . Reden: Hapje en drankje toegevoegd ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:34
Tomas_ schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 10:32:
Komt er nog een Tweakers Tesla relieve party voor iedereen die in 2019 nog zijn Tesla ontvangt?
En een hoekje voor degenen die ondanks de beloftes naast de boot vielen omdat ze een wit interieur bestelden? Of gingen koppelen aan de voorraad? :X

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tomas_
asing schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 10:35:
[...]

En een hoekje voor degenen die ondanks de beloftes naast de boot vielen omdat ze een wit interieur bestelden? Of gingen koppelen aan de voorraad? :X
En dan met zijn allen naar het malieveld in Den Haag met onze auto’s om te protesteren voor versoepeling van de bijtellingsregels om de co2 te verminderen. Het is maar een idee hoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarkII
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 25-09 12:54
Tesla heeft duidelijk te veel auto's van 19 inch voorzien. Alle direct beschikbaar auto's zijn met deze wielen.
Ik wacht op een LR Grey / Zwart Aero.
Precies deze variant zie je veel direct beschikbaar maar dan met 19 inch.
Ik zou best wat bij willen betalen, maar ik heb eigenlijk veel liever de Aero's. Grote/zilveren wielen trekken mij niet zo.

Ik ben best geduldig maar wat het lastig maakt is dat mijn huidige auto is overleden en ik nu een Citroen C1 deel met mijn vriendin.

Dus als iemand van Tesla meeleest: Ik wil best wel wat wielen komen wisselen hoor. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DennusB schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 09:22:
Even een luchtige poll tussendoor, want ben benieuwd hoe de verhouding is!

Poll: Ik wacht op een
Standard Range+
Long Range
Performance
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Door de vele Posts in dit grote topic is dit straks niet meer terug te vinden 🤣

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2019 10:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 10:54:
[...]

Door de vele Posts in dit grote topic is dit straks niet meer terug te vinden 🤣
Misschien moeten we hem in de topic-waarschuwing laten zetten ? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MarkII schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 10:53:
[...]

Tesla heeft duidelijk te veel auto's van 19 inch voorzien. Alle direct beschikbaar auto's zijn met deze wielen.
Ik zou best wat bij willen betalen, maar ik heb eigenlijk veel liever de Aero's. Grote/zilveren wielen trekken mij niet zo.

Ik ben best geduldig maar wat het lastig maakt is dat mijn huidige auto is overleden en ik nu een Citroen C1 deel met mijn vriendin.

Dus als iemand van Tesla meeleest: Ik wil best wel wat wielen komen wisselen hoor. ;)
Probeer je nu je keuze goed te praten?

Ik heb ook even getwijfeld omwille van de range, maar als het om looks gaat kan ik mij niet voorstellen dat iemand die wheelcaps écht mooi vind.

Toen ik het voor het eerst zag vond ik het oerlelijk, ik heb het gebagatelliseerd naar niet zo mooi, omdat ik door de range voor de 18” wilde gaan.

Maar uiteindelijk dacht ik niet heel gelukkig te worden van de wieldoppen. De velgen eronder vind ik ook niet bepaald mooi, dus toch maar voor 19” gegaan. Ik hoop niet dat ik er spijt van krijg mbt de range!

Maar range ik is de enige reden die ik geloof voor mensen die 18” kiezen. Naast budget uiteraard, 1700 euro is best veel geld voor een beetje looks.

Dus ik snap de keuze voor 18” volkomen, maar iemand die zegt dat hij het mooi vind, sorry ik kan mij daar niets bij voorstellen 😉

Het bovenstaande is maar een mening 😬
Hecht er niet te veel waarde aan, ik was ook bijna voor 18” gegaan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 11:03:
[...]

Ik heb ook even getwijfeld omwille van de range, maar als het om looks gaat kan ik mij niet voorstellen dat iemand die wheelcaps écht mooi vind.

Toen ik het voor het eerst zag vond ik het oerlelijk, ik heb het gebagatelliseerd naar niet zo mooi, omdat ik door de range voor de 18” wilde gaan.

Maar uiteindelijk dacht ik niet heel gelukkig te worden van de wieldoppen. De velgen eronder vind ik ook niet bepaald mooi, dus toch maar voor 19” gegaan. Ik hoop niet dat ik er spijt van krijg mbt de range!

Maar range ik is de enige reden die ik geloof voor mensen die 18” kiezen. Naast budget uiteraard, 1700 euro is best veel geld voor een beetje looks.

Dus ik snap de keuze voor 18” volkomen, maar iemand die zegt dat hij het mooi vind, sorry ik kan mij daar niets bij voorstellen 😉

Raar verhaal dit. Wat valt er goed te praten?

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
[...]

Vind de wheecaps ook wat vaag, maar met die er af vind ik het eigenlijk best prima wielen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijkmans93
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 31-08 13:40
Tomas_ schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 10:39:
[...]

En dan met zijn allen naar het malieveld in Den Haag met onze auto’s om te protesteren voor versoepeling van de bijtellingsregels om de co2 te verminderen. Het is maar een idee hoor
Juist protesteren is in.

Kan het wel ludieker, ik wil niet stilstaan maar rìjden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshfriedstake
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09-2024
Hierbij mijn logboek na het bestellen van de M3 Standard range plus white pearl (letterlijk alles standaard)

10-9 | Bestelling bij LP
13-9 | Tesla account
17-9 | Mail LP met RN & indicatie week 44
25-10 | VIN in json

Zou het dan echt gebeuren binnenkort?

12-11 Ophalen in Amsterdam! _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Freshfriedstake op 31-10-2019 14:55 . Reden: Update ]

9700K|32GB(4x8) G.Skill Aegis|MSI RTX 2080 Gaming X Trio|Asus VG278Q @144hz|LG 27UD69P 4k @60hz|Xbox One S

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Zpottr schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 11:06:
[...]

Raar verhaal dit. Wat valt er goed te praten?
De lelijke 18” wielen, daar ging het om.
Ik probeerde het zelf ook een beetje te bagatelliseren en voor mijzelf goed te praten.
Allemaal wat mooier voor te doen dan ze zijn 🤣

“Het valt na 238 keer kijken toch best mee”

Psychische dissonantie, ik heb er zelf ook “last” van...

Je keuze proberen goed te praten en jezelf overtuigen van het feit dat je eerdere opvattingen toch wel meevallen. Net zo lang tot je het zelf bijna gelooft 🤭
DennusB schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 11:12:
Vind de wheecaps ook wat vaag, maar met die er af vind ik het eigenlijk best prima wielen :D
Het deed mij uiteindelijk te veel denken aan mijn Focus uit 2001, die had dezelfde velgen alleen dan zilver. Beter dan de wheelcaps, dat wel. Maar nog steeds niet heel mooi. Prima is inderdaad goed verwoord 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomas_
Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 11:56:
[...]

Ik probeerde het zelf ook een beetje te bagatelliseren en voor mijzelf goed te praten.

Je keuze proberen goed te praten en jezelf overtuigen van het feit dat je eerdere opvattingen toch wel meevallen. Net zo lang tot je het zelf bijna gelooft 🤭

[...]

Het deed mij uiteindelijk te veel denken aan mijn Focus uit 2001, die had dezelfde velgen alleen dan zilver. Beter dan de wheelcaps, dat wel. Maar nog steeds niet heel mooi. Prima is inderdaad goed verwoord 😉
Het verschil tussen kiezen met je hart en je verstand.

Hier ook 18 “ gekozen vanwege inpassing in Leasebudget /bijtelling vermindering. 19” vind ik veel mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomas_ schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 12:11:
[...]

Het verschil tussen kiezen met je hart en je verstand.

Hier ook 18 “ gekozen vanwege inpassing in Leasebudget /bijtelling vermindering. 19” vind ik veel mooier.
Helemaal mee eens, ik had precies dezelfde gedachte als jij. Dag voor bestellen ben ik naar 19” geswitched. Met de mogelijkheid dat ik op vakanties spijt krijg met range, maar idd looks hebben uiteindelijk toch gewonnen boven verstand!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomas_
Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 12:18:
[...]

Met de mogelijkheid dat ik op vakanties spijt krijg met range.
r

Zal wel meevallen die spijt. Die paar keer vakantie en dan misschien 15 minuten langer laden? Bij mij zat tussen kiezen en bestellen 1 dag, toen maar mijn verstand gevolgd ;-)

-edit-
Mijn focus lag ook op het zo laag mogelijk houden van mijn bijtelling, ook niet onbelangrijk.

Daarbij heb ik ook meegenomen dat ik nu 1000 km op 1 tank kan rijden en een station heb. Dus voor het inleveren van range en ruimte moest wel iets tegenoverstaan

[ Voor 28% gewijzigd door Tomas_ op 27-10-2019 12:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Aftermarket velgen met winterbanden is ook nog een optie: https://www.tesland.com/n...elen-met-winterbanden-19/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Zijn niet eens echt duur!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomas_
DennusB schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 12:33:
[...]

Zijn niet eens echt duur!
Volgens mij kan ik die ook nog achteraf op mijn leasebudget.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarkII
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 25-09 12:54
[...]

Ik zei niet dat ik de Aero-caps mooi vind.
Maar de velgen daar onder vind ik wel mooier.
De caps zal ik misschien wel onder zetten voor lange reizen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tammestein
  • Laatst online: 10-03-2023
MarkII schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 13:29:
[...]

Ik zei niet dat ik de Aero-caps mooi vind.
Maar de velgen daar onder vind ik wel mooier.
De caps zal ik misschien wel onder zetten voor lange reizen.
Is ook mijn redenatie geweest. Die velgen eronder zijn best oké. En winterbandjes erbij gedaan. Keuzes;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nexz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-09 18:22
Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 11:56:
[...]

Klinkt net alsof je zelf lijdt aan dissonantie en de keuze voor 19" goed probeert te praten ;). Ik laat mijn aero caps er gewoon op zitten omdat ik het juist wel gaaf vind. Juist wat eigenaardig en past in het 'futuristische' plaatje. Geen moment over de 19" nagedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afelium
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21-07 19:21
Nexz schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 14:25:
[...]

Klinkt net alsof je zelf lijdt aan dissonantie en de keuze voor 19" goed probeert te praten ;). Ik laat mijn aero caps er gewoon op zitten omdat ik het juist wel gaaf vind. Juist wat eigenaardig en past in het 'futuristische' plaatje. Geen moment over de 19" nagedacht.
mijn idee.

Tesla model 3 LR AWD 2019, Tesla model Y rwd sr 2025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pepelstwan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-08 18:55
Even terug na dit hoofdtopic:
Nog boot gevonden die misschien tesla'a (snel) na Europa kan brengen.

Morning Capo

https://www.marinetraffic...ome/shipid:714332/zoom:13

[ Voor 4% gewijzigd door pepelstwan op 27-10-2019 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
pepelstwan schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 14:38:
Even terug na dit hoofdtopic:
Nog boot gevonden die misschien tesla'a (snel) na Europa kan brengen.

Morning Capo

https://www.marinetraffic...ome/shipid:714332/zoom:13
Hoe vind je die? Haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pepelstwan
https://www.xautoworld.co...liveries-eu-uk-philaport/

hiervan weet ik het en dan is google/twitter je beste zoek middel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
30-8 is dat artikel. En is er al 1 boot vertrokken vanaf daar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pepelstwan
carpebios schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 15:11:
30-8 is dat artikel. En is er al 1 boot vertrokken vanaf daar?
Deze komt ervandaan : https://www.marinetraffic...ome/shipid:728889/zoom:11

En kans is ook dat deze nog gaat leveren in NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nexz schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 14:25:
[...]

Aha, dat zal het zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Waarom dan niet eerst naar Amsterdam en dan Duitsland?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pepelstwan
carpebios schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 15:22:
Waarom dan niet eerst naar Amsterdam en dan Duitsland?
Vriend ik werk er niet he!
De logica heb ik niet maar het is eerder gebeurd, zoals je ook eerder hebt kunnen lezen in het forum.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• carpebios
Oké vriend, kom je zo een biertje doen? Weet ik gelijk wie van m’n vrienden je bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volg de discussie hier ook al een tijdje. Heb een Longe Range AWD, deep blue, 19”, wit interieur besteld.

31/07 bestelling LM
20/08 RN

Nog geen vin helaas, er zit een restrictie op tot 1 november. Volgens de LM kan Tesla vanaf twee weken voor de restrictiedatum de auto koppelen, iemand een idee of dat klopt? De LM verwacht levering eind november, maar vraag me af hoe waterdicht deze inschatting is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy1
MarkII schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 10:53:
[...]
....
Ik heb dezelfde besteld om dezelfde reden d:)b
Ik help wel mee als ik hem daardoor eerder krijg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je een afbeelding posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Lekkere Kwal schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 18:57:
[...]
Niet je Drive gebruiken als bron, die werkt met javascript e.d.
- Gewoon naar www.imgur.com gaan,
- plaatje uploaden
- 5 seconden wachten, want vlak na het uploaden geeft de volgende stap een tijdelijke 'blob:' url
- met rechter muisknop op het geuploade plaatje klikken
- kies voor Copy Image Location of Copy Image URL of iets dergelijks
- die url gebruiken als in-line plaatje in je post

(en even met Toon voorbeeld ook checken of het werkt voordat je op Verstuur klikt ;) )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Krijg een mail van tesla.

Het gunstige bijtellingstarief van 4% is nog steeds beschikbaar voor u. Bestel binnen drie minuten uw ideale configuratie of bekijk de sneller beschikbare voorraad, beide met een leverdatum voor het einde van 2019.
BEKIJK CONFIGURATIES
De verschillende configuraties bieden Dual Motor All-Wheel Drive, Autopilot en een premium- interieur en geluidsinstallatie. Met over-the-air software updates introduceren wij nieuwe functies en verbeteringen zodat uw auto in de toekomst alleen nog maar beter wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:07

Bever!

3

Ze zijn wel zeker van hun zaak...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:34
Bever! schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 16:04:
Ze zijn wel zeker van hun zaak...
Je ziet dat de SR+ niet wordt genoemd :9

Het doel is om aan het eind van Q4 zoveel mogelijk te verkopen. Als ze nog ruimte hebben op een boot en er is nog vraag dan zullen ze het niet laten om dat gat te vullen. :)

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
Volgens mij zijn het modellen die nu al op boten staan / klaar om in te laden en nog niet veel besteld zijn. Het gaat bijna alleen om 19” modellen en alleen trekhaken. Lijkt erop dat ze daar zeer grote batches van hebben geproduceerd.

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

@carpebios kreeg net dezelfde mail binnen, bijna mijn telefoon getest op aerodynamica.😠

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
asing schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 16:09:
[...]

Je ziet dat de SR+ niet wordt genoemd :9

Het doel is om aan het eind van Q4 zoveel mogelijk te verkopen. Als ze nog ruimte hebben op een boot en er is nog vraag dan zullen ze het niet laten om dat gat te vullen. :)
SR+ wordt op de site waar je naar gelinked wordt gewoon genoemd:
Standard Range Plus
Midnight Silver 19” sportvelgen - Zwart interieur en trekhaak
Deep Blue 19” sportvelgen - Zwart interieur en trekhaak
Midnight Silver 18” Aero velgen - Zwart interieur en trekhaak

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Nou, misschien zijn alle kopers van een Tesla wel op in dit Topic te vinden, en komen er in december een paar honderd voor Nederland aan, want haast is er niet echt (aangezien deze hele maand rustig was met boten) richting december. Ik ben benieuwd hoeveel we er op naam gezet zien worden komende maand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TGT2
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-09-2022
carpebios schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 16:02:
Krijg een mail van tesla.

Het gunstige bijtellingstarief van 4% is nog steeds beschikbaar voor u. Bestel binnen drie minuten uw ideale configuratie of bekijk de sneller beschikbare voorraad, beide met een leverdatum voor het einde van 2019.
BEKIJK CONFIGURATIES
De verschillende configuraties bieden Dual Motor All-Wheel Drive, Autopilot en een premium- interieur en geluidsinstallatie. Met over-the-air software updates introduceren wij nieuwe functies en verbeteringen zodat uw auto in de toekomst alleen nog maar beter wordt.
Ook gekregen. Fijn dat mijn config daar tussen staat :)

Nu nog even fingers crossed dat de auto op de grijze wielen komt. Would be nice!

Speedfreak: Tesla Model 3 Performance | Lotus Elise Cup 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Off-topic...Aantrekkelijke omschrijving van deze aftermarket spoiler: Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/I0YOZRN https://imgur.com/I0YOZRN

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2019 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://m.imgur.com/gallery/NOdHoMh

Thanx! Hier overzicht per model met maat velg en actieradius.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verschil tussen 18 of 19 valt best mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:11:
Verschil tussen 18 of 19 valt best mee..
Qua bijtelling en leasebedrag / aankoop kan ik m voorstellen dat m’n 18” kiest. Maar kom niet aan met range! Zeg dan dat je 18” mooier vind (klinkt geloofwaardiger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BytePhantomX
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-09 13:24
carpebios schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 16:30:
Nou, misschien zijn alle kopers van een Tesla wel op in dit Topic te vinden, en komen er in december een paar honderd voor Nederland aan, want haast is er niet echt (aangezien deze hele maand rustig was met boten) richting december. Ik ben benieuwd hoeveel we er op naam gezet zien worden komende maand.
Dat dacht iedereen in augustus ook en toe was iedereen verbaasd hoeveel er in korte tijd zijn afgeleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The BounceR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-09 09:39
Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:06:
[...]

https://m.imgur.com/gallery/NOdHoMh

Thanx! Hier overzicht per model met maat velg en actieradius.
Hier heb je een link naar het origineel, https://teslike.com/range/
Pagina: 1 ... 117 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.