Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnBenschop
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-07 08:03
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:17:
Zojuist een VIN gespot in mijn account. Goed om te zien dat er leven in de brouwerij zit.
LR midnight silver. Black/white interieur. 19inch, trekhaak en FSD.
Hopelijk ergens op de Oceaan op weg naar Zeebrugge.
Wanneer RN gekregen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

firefly112 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:16:
Vandaag helaas te horen gekregen dat mijn bestelde kona niet dit jaar geleverd kan worden door de LM, Ik kan de bestelling om zetten naar een tesla model 3 sr+.

Is het verstandig om dit te doen met de hoop dat hij dit jaar nog geleverd zal worden, of is deze kans heel klein?
Ik zou gokken dat de kans best groot is, maar dat je geen garanties kan krijgen. Order annuleren eind december zal vast kunnen maar moet je wel even checken.

[ Voor 7% gewijzigd door Zpottr op 22-10-2019 20:24 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, maar verwachting is van wel..
Is dit al bekend/zeker dat Jasper Arrow naar NL komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ad6922
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 30-08 15:52
Gefeliciteerd! Uw Model 3 wordt bij u geleverd op 31/10, onder voorbehoud van logistiek en inspecties. Uw Leasemaatschappij neemt contact met u op om verdere details af te stemmen. Om u af te melden voor SMS, antwoord STOP.

Lekker, eindelijk het SMSje. Wordt 4 maanden van bestellen tot leveren.

SR+, zwart, zwart, aero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
ad6922 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:28:
Gefeliciteerd! Uw Model 3 wordt bij u geleverd op 31/10, onder voorbehoud van logistiek en inspecties. Uw Leasemaatschappij neemt contact met u op om verdere details af te stemmen. Om u af te melden voor SMS, antwoord STOP.

SR+, zwart, zwart, aero.
4 maanden... met leverrestrictie neem ik aan?

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

30 september. Bestelling via LM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carpebios schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:09:
[...]

Ondanks mijn VIN van zaterdag, denk ik dat mijn Tesla hier op moet staan, omdat de tesla medewerker vandaag zei dat m'n Tesla midden november aankomt.
Zou opzich niet logisch zijn.. aangezien alle mensen die de 15e hun VIN hebben gekregen vanaf volgende week hun auto kunnen ophalen. Dat zou betekenen dat deze op de GD staan.
Meest logische zou zijn dat alle mensen die daarna hun VIN hebben gekregen hun auto op de GP hebben staan. Tesla heeft mij ook verteld pas in week 47 te leveren, maar ik denk dat ze hierbij aan de voorzichtige kant zitten om teleurstellingen te voorkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pepelstwan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-08 18:55
Ik denk dat de mensen die volgende week de auto kunnen ophalen dat deze op de Asain Majesty stonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recci
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09:44
ad6922 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:28:

SR+, zwart, zwart, aero.
Ik ben benieuwd of ze hem persoonlijk komen brengen. Mijn smsje heeft het ook over 'bij u' i.p.v. een locatie zoals bij anderen.
pepelstwan schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:47:
Ik denk dat de mensen die volgende week de auto kunnen ophalen dat deze op de Asain Majesty stonden!
Mij werd verteld door een medewerker toen ik aan een voorraad model werd gekoppeld (1 okt) dat ze nog op de kade in Amerika stonden en eind oktober zouden arriveren. Wat heel toevallig wel overeen komt met de aankomst tijd van de GD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_Appelstroop
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 01-06 20:53
pepelstwan schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:47:
Kwam die ook uit SF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carpebios schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:09:
[...]

Ondanks mijn VIN van zaterdag, denk ik dat mijn Tesla hier op moet staan, omdat de tesla medewerker vandaag zei dat m'n Tesla midden november aankomt.
Ik heb ook VIN zaterdag, medewerker zei tegen mij levering midden november... Dan zou hij op de Pioneer staan. Is ook consistent met het uitdelen van vins...

Tevens komt de dalia vrijdag aan en de afleveringen zitten tussen 31 oktober en 5 november.

Ik ga er dus vanuit dat Pioneer (vins van 19 oktober) afgeleverd worden tussen 10 en 20 november.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:52
Trouwens even iets heel anders, waarom zijn al onze avatars zo vreemd?

ontopic: ik hoop dat hij inderdaad op de Pioneer zit, maar ik vrees ervoor.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pepelstwan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-08 18:55
Nee Philadelphia. Ik ben volgens mij de enige hier die de boten van uit Philadelphia volgt.
De Asian Majesty was door heel europa auto's leveren en is en was de 20ste in zeebrugge en is gister vertrokken naar UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Is er een kans dat iedereen die nu ineens de auto mogen ophalen volgende week, een auto krijgen die bij de vorige levering niet helemaal ongeschonden van de boot zijn gekomen en intussen weer aan de Tesla standaard voldoen?🤔

ICE ICE Baby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:07
Hier 30 september besteld nog geen VIN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EV-Power
  • Laatst online: 17-04-2020
Hoi Tesla familie...

Ook ik lees al een tijdje mee in afwachting op mijn Tesla...

Besteld 22-8 bij LM van Mossel
5-9 Welkomst mail Tesla met RN10956XXXX
9-9 Mail LM verwachte levering 8-11-2019
14-09 Mail Tesla: De stappen naar uw levering RN10956XXXX.
met de tekst: Graag willen we u bekend maken met de stappen die gaan leiden naar de uiteindelijke levering van uw Tesla. Via uw leasemaatschappij hebben wij vernomen dat wij uw Tesla vanaf 05/09/2019 mogen leveren. Twee weken voor deze gewenste leverdatum kijken wij of er een Tesla van uw configuratie beschikbaar is voor levering.

tot op heden is het stil...….

Besteld:
LR, Deep Blue, Black interieur, Aero wielen en geen restrictie volgens mij.....

Zo juist in de sheet gezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aa.loedeman
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-08 15:17
Zpottr schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:38:
[...]

Echt jammer, anders was het zeker gelukt.
Misschien een idee om Elon Musk te twitteren dat we dat massaal gaan doen als ‘ie ons allemaal FSD geeft (hij maakt wel meer maffe sprongen 😉)?!

TM3 LR, wit, zwart, aero en trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metstijl
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-09 10:50
djmuggs schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:59:
Is er een kans dat iedereen die nu ineens de auto mogen ophalen volgende week, een auto krijgen die bij de vorige levering niet helemaal ongeschonden van de boot zijn gekomen en intussen weer aan de Tesla standaard voldoen?🤔
Die kans is zeker aanwezig. Deze auto's gaan echt niet naar de sloop. Weet je in iedergeval zeker dat er niets aan mankeert want ze hebben genoeg tijd gehad om de problemen op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_Appelstroop
metstijl schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 21:16:
[...]

Die kans is zeker aanwezig. Deze auto's gaan echt niet naar de sloop. Weet je in iedergeval zeker dat er niets aan mankeert want ze hebben genoeg tijd gehad om de problemen op te lossen.
Zullen het zien ahv kentekens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majo03
  • Laatst online: 21-07 17:11
Sinds vandaag ook maar even aangemeld op deze site.
Lees al een paar dagen aandachtig mee.
Net de excel ingevuld:

LR AWD, Solid Black, Zwart interieur, 19”, trekhaak
01-10 besteld door LM
11-10 RN van Tesla
Nu in afwachting van VIN

Voor degenen die al een VIN en/of SMS hebben, geniet van de voorpret !!

Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H4ldrz
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-02 19:36
J_Appelstroop schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:58:
[...]

Ik heb hetzelfde gehad. Meerdere malen heeft Tesla aangegeven dat de restrictie verwijderd was en meerdere malen achter gekomen dat het niet zo was. De leasemaatschappij zou dit moeten regelen.
Hier ook dezelfde situatie. Tesla gaf meerdere malen aan dat de restrictie verwijderd was tot iemand van Inside Delivery zei dat dit toch niet zo was. De LM heeft een nieuwe opdracht moeten versturen waar deze restrictie niet meer opstond. Ben daarna gewoon “achter op de stapel” terecht gekomen ondanks dat Tesla aangaf dat mijn bestelling “hoge prioriteit” heeft. Ik kan je een PM sturen met gegevens van iemand van Tesla waar je wellicht nog iets mee kunt regelen.

Gaston

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BytePhantomX
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:43
Vandaag helaas te horen gekregen dat mijn bestelde kona niet dit jaar geleverd kan worden door de LM, Ik kan de bestelling om zetten naar een tesla model 3 sr+.

Is het verstandig om dit te doen met de hoop dat hij dit jaar nog geleverd zal worden, of is deze kans heel klein?
Gewoon bestellen, maar wel een voorbehoud met je LM maken dat je er vanaf kan zien als die niet op tijd wordt geleverd. (en geen rode met wit interieur en 19inch velgen kiezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:07
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:40:
[...]

30 september. Bestelling via LM
Hier ook 30 september de RN gekregen maar hier nog geen VIN te bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLodder
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-04-2021

De Kona heeft wel meer bereik dan de Tesla SR+, dus als het binnen budget past zou ik dan zeker de Long Range nemen. Misschien een voorraad model bestellen die heb je binnen 4 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 04-05-2021

Frome

M3P | White | Black

metstijl schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 21:16:
[...]

Inderdaad, ik zou me daar ook niet druk om maken. De volledige check is bij die auto’s gemaakt, dus je kan zo weg karren

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricksen87
  • Laatst online: 27-09-2024
Volgende schip onderweg naar de fabriek. Glovis Sun gaat Tesla’s halen en hopelijk naar Europa. Jasper Arrow zijn ze al aantal dagen aan het laden. Zal nu wel snel vertrekken (vermoeden is dat deze naar Europa gaat).

SR+ / White / Black / 19, Bestelling 8-10, RN 10-10, VIN 26-11, leverdatum: 16-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Die zou dan wel midden november aankomen, wat kan kloppen met wat de Tesla medewerker mij vandaag vertelde.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• VerwardeMan
  • Registratie: December 2015
  • Niet online

VerwardeMan

FBI's Most Unwanted

:)

[ Voor 103% gewijzigd door VerwardeMan op 29-09-2021 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
Markboss schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:11:
Even een update: 3/10 bestelling via Alphabet (LR, red, black, aero), maar nog altijd geen RN dus even gebeld met delivery. Kreeg binnen 1 min iemand aan de lijn, aardige mevrouw. Bleek dat de prijsopgave vanuit mijn LM richting Tesla niet overeen kwam met hun interne prijs en daardoor geen koppeling is gemaakt. Als het goed is gaan ze dat vandaag gelijk rechttrekken, maar zou het geen invloed hebben op de leveringsdatum (daarvoor zouden ze gewoon naar de orderdatum kijken).

Als alles goed gaat, krijg ik vandaag (eindelijk) een RN!
Update #2: niets meer gehoord van Tesla, terwijl dat wel werd beloofd. Morgen maar weer eens bellen..

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 04-05-2021

Frome

M3P | White | Black

Jasper Arrow heeft RHDs aan boort, dus kan niet missen dat deze voor UK/EU (Zeebrugge) is

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:26
VerwardeMan schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 21:45:
Weet niet of iemand al eens zoiets gemaakt heeft, maar zo ziet het er uit vanuit het perspectief van de RDW:

Aantal tenaamstellingen per maand in 2017, 2018 en 2019:

[Afbeelding: Aantal Model 3 Tenaamgesteld Per Maand]

Aantal tenaamstellingen per dag in oktober 2019:

Vergelijk dat bijvoorbeeld met tenaamstellingen per dag in september 2019:

Verder geen commentaar of interpretatie van deze data van mijn kant. Vond het gewoon leuk om tussen al het speculeren door even wat harde data te laten zien :)

Als er interesse voor is kan ik wel proberen deze charts met enige regelmaat te verversen.

P.S. Die Model 3 uit 2017 heeft een cataloguswaarde van 55 euro. Uhuh :+
Leuk hoor, maar klik eens op het PowerBI linkje in de startpost, daar hoef je niks te verversen, gaat vanzelf :+

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gebruiker_Hans
  • Laatst online: 27-07-2024
Zie veel mensen die aangeven dat ze niet weten wanneer de wagen na de VIN code word afgeleverd. afgelopen maandag heb ik zelf de VIN code gehad, daarbij de eindfactuur ook en op de eindfactuur staat de geplande leveringsdatum. Voor mij is die gesteld op 12 november, dan kan een ieder met VIN code toch gewoon stellen dat deze datum leading is..? of denk ik te makkelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De sleepboot ligt nu naast de Jasper Arrow. Deze zal dus snel vertrekken en dan is bekend waar die naar toe zal gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Frome schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 06:37:
Jasper Arrow heeft RHDs aan boort, dus kan niet missen dat deze voor UK/EU (Zeebrugge) is
Australië en Japan bestaan ook nog natuurlijk ;)

Zoef

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Gebruiker_Hans schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 07:15:
Zie veel mensen die aangeven dat ze niet weten wanneer de wagen na de VIN code word afgeleverd. afgelopen maandag heb ik zelf de VIN code gehad, daarbij de eindfactuur ook en op de eindfactuur staat de geplande leveringsdatum. Voor mij is die gesteld op 12 november, dan kan een ieder met VIN code toch gewoon stellen dat deze datum leading is..? of denk ik te makkelijk?
De meesten kunnen die eindfactuur niet zien omdat ze leasen. Genoemde datum ligt waarschijnlijk wel in de buurt maar 12 nov staat volgens mij genoemd voor de gehele batch van 19 okt VINs, en die zullen niet op dezelfde dag worden uitgeleverd.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BytePhantomX
  • Laatst online: 08:43
Tesla heeft meerdere keren aangegeven dat die datum weinig betekenis heeft. Ze moeten iets invullen van 'het systeem'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dplr56
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 02-09 08:15
Al een tijdje aandachtig lezer van dit en het andere topic, maar nu begint het ook voor mij te korten. Ongeduldig aan het wachten tot er een VIN wordt toegekend en de befaamde SMS wordt ontvangen.

09-08 Bestelling gedaan bij LM
12-08 RN Nummer
01-11 Leverrestrictie
Nog geen VIN

LR AWD / Midnight Silver / Zwart / 18" Aero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
dplr56 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 07:35:
Al een tijdje aandachtig lezer van dit en het andere topic, maar nu begint het ook voor mij te korten. Ongeduldig aan het wachten tot er een VIN wordt toegekend en de befaamde SMS wordt ontvangen.

09-08 Bestelling gedaan bij LM
12-08 RN Nummer
01-11 Leverrestrictie
Nog geen VIN

LR AWD / Midnight Silver / Zwart / 18" Aero
Door je leverrestrictie kan dat nog wel eens even duren. Het kan zelfs goed zijn dat je met 1/11 restrictie geen garantie op levering in 2019 hebt. Dat betekent overigens niet dat het niet zal gebeuren, maar garantie heb je niet vanuit Tesla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartlauwers
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08 14:45
Ik denk dat er verschil is tussen mensen die zeggen een VIN te hebben en het complete rijtje wat jij hebt. Volgens mij zit het zo:
-Als je alleen een VIN hebt, staat die alleen in de broncode van de pagina, moet je handmatig of met een tooltje opzoeken. Die komt eerst maar is niet altijd 100% zeker dat je die auto uiteindelijk krijgt want Tesla.
-Als je de factuur hebt, heb je ook de VIN en die zie je dan wel gewoon op de pagina staan. Die auto is dan in principe wel echt gekoppeld.

Kan dat het zijn?

M3SR+'19-Wit-Aero-TH-HW2.5-nonFSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gebruiker_Hans
bartlauwers schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 07:53:
[...]

Ik denk dat er verschil is tussen mensen die zeggen een VIN te hebben en het complete rijtje wat jij hebt. Volgens mij zit het zo:
-Als je alleen een VIN hebt, staat die alleen in de broncode van de pagina, moet je handmatig of met een tooltje opzoeken. Die komt eerst maar is niet altijd 100% zeker dat je die auto uiteindelijk krijgt want Tesla.
-Als je de factuur hebt, heb je ook de VIN en die zie je dan wel gewoon op de pagina staan. Die auto is dan in principe wel echt gekoppeld.

Kan dat het zijn?
Ja klopt, de VIN staat ook op mijn factuur, maar zegt dus gezien voorgaande reacties nog niets over de geplande datum die op de factuur staat. had namelijk alle afspraken die op deze data staan al afgezegd... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gebruiker_Hans
BytePhantomX schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 07:24:
[...]

Tesla heeft meerdere keren aangegeven dat die datum weinig betekenis heeft. Ze moeten iets invullen van 'het systeem'.
Ik zal die dag toch maar vrij houden... ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rembrand20
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09-2023
Zijn er mensen die begin okt. de order bij de LM hebben geplaatst en ook nog geen RN hebben gekregen?

Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J_Appelstroop
bartlauwers schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 07:53:
[...]

Kan dat het zijn?
Bij lease zit het net anders. Ik zie de Vin alleen in de broncode en niet op de Beheer pagina. Wel heb ik gisteren sms voor levering 31-10 gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigjostie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-09 08:52
Rembrand20 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 08:20:
Zijn er mensen die begin okt. de order bij de LM hebben geplaatst en ook nog geen RN hebben gekregen?
Yup, bestelling geplaatst op 4 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VerwardeMan
  • Registratie: December 2015
  • Niet online

VerwardeMan

FBI's Most Unwanted

:)

[ Voor 99% gewijzigd door VerwardeMan op 29-09-2021 10:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Monstarr076
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-04 21:36
Ja, 2 okt. LM = leaseplan. Absolute oorverdovende stilte na die datum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rembrand20
Monstarr076 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 08:33:
[...]

Ja, 2 okt. LM = leaseplan. Absolute oorverdovende stilte na die datum.
Bij mij is het ook leaseplan. Aangezien ik een beetje een vreemde situatie heb, heb ik van de week even gebeld en ze gave aan dat er een behoorlijke backlog was. Dit lijkt dan wel overeen te komen met de aanvragen hier.

Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tesselientje
  • Laatst online: 02-06-2023
Ik heb ook mijn SR+, wit, zwart, aero bij de LM besteld op 25 september. Leasemaatschappij zegt bij navraag dat de bestelling door Tesla is bevestigd. Daarna totaal niets meer vernomen van de leasemaatschappij. Wat later heb ik mijn prive gegevens doorgestuurd, ik dacht dat is gemakkelijk ivm aanmaken tesla account. Zelf een account aangemaakt met mijn eigen privé e-mailadres. Daar staat als ik mijn communicatievoorkeuren wil aanpassen dat het een secundary account is. Nu probeer ik al twee weken de leasemaatschappij het bevestigingsmailtje door te laten sturen naar mij, aangezien ik net voor € 2000,- aan mijn groepen kast heb laten verbouwen en een wall connector heb aangeschaft en gewoon wil weten of het allemaal wel goed gaat met bestellen. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd en zij zeggen dat communicatie met Tesla dramatisch is. Zelf gisteren Tesla maar gebeld (binnen 1 minuut iemand aan de lijn overigens), zij zeggen dat ik (mijn naam en achternaam) niet bekend ben bij hen en bij de leasemaatschappij mijn RN nummer moet navragen. iemand nog tips wat ik nu zou kunnen doen?

SR+, Pearl White, zwart, aero. Referral link: https://ts.la/p43056

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monstarr076
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-04 21:36

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gebruiker_Hans
Voor degene die niet via LM bestellen maar zakelijk/prive, de factuur moet worden voldaan 7 dagen voor geplande levering. Dat is ok, maar kennelijk zou de bevestiging dat je betaald hebt ook geupload moeten worden naar je eigen Tesla account. Heeft iemand ervaring hoe dit gaat? ik zie die uploadmogelijkheid namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tesselientje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
Bigjostie schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 08:24:
[...]

Ik ook, order 3/10 (Alphabet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-09 22:00
Gebruiker_Hans schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 08:46:
Voor degene die niet via LM bestellen maar zakelijk/prive, de factuur moet worden voldaan 7 dagen voor geplande levering. Dat is ok, maar kennelijk zou de bevestiging dat je betaald hebt ook geupload moeten worden naar je eigen Tesla account. Heeft iemand ervaring hoe dit gaat? ik zie die uploadmogelijkheid namelijk niet.
Waar staat dat je een bevestiging moet uploaden?
Betaal gewoon op tijd, zodat de financiële afdeling jou betaling heeft kunnen koppelen aan je bestelling, en dit wordt vrijgegeven :) Moet je geen bevestiging / bewijs leveren.
Zou overigs enkel denken dat je dat zou moeten bewijzen terwijl je de auto normaal komt ophalen en je het bv. gisteren had betaald. Maar dan gewoon aan de mensen achter de balie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hulseman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-08-2024
Trishietrishie schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 08:42:
Ik heb ook mijn SR+, wit, zwart, aero bij de LM besteld op 25 september. Leasemaatschappij zegt bij navraag dat de bestelling door Tesla is bevestigd. Daarna totaal niets meer vernomen van de leasemaatschappij. Wat later heb ik mijn prive gegevens doorgestuurd, ik dacht dat is gemakkelijk ivm aanmaken tesla account. Zelf een account aangemaakt met mijn eigen privé e-mailadres. Daar staat als ik mijn communicatievoorkeuren wil aanpassen dat het een secundary account is. Nu probeer ik al twee weken de leasemaatschappij het bevestigingsmailtje door te laten sturen naar mij, aangezien ik net voor € 2000,- aan mijn groepen kast heb laten verbouwen en een wall connector heb aangeschaft en gewoon wil weten of het allemaal wel goed gaat met bestellen. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd en zij zeggen dat communicatie met Tesla dramatisch is. Zelf gisteren Tesla maar gebeld (binnen 1 minuut iemand aan de lijn overigens), zij zeggen dat ik (mijn naam en achternaam) niet bekend ben bij hen en bij de leasemaatschappij mijn RN nummer moet navragen. iemand nog tips wat ik nu zou kunnen doen?
Helaas is wachten de enige optie.

Ik heb mijn LM ook gebeld en die zijn heel duidelijk: Tesla is een apart geval. Voor 14 okt besteld is garantie op levering dit jaar. Ik hoef mij geen zorgen te maken.

Ik heb wel een mail ontvangen van een bedrijf dat mijn ramen gaat tinten. Blijkbaar gaat dit niet via Tesla, maar een ander bedrijf.. zal wel loslopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvoerman
  • Laatst online: 29-08-2020
Na een tijdje te hebben meegelezen ook maar een reactie van mij:

M3 Performance Wit, Zwart via LM besteld.
Besteld: 27-09-2019
RN: 14-10-2019
Nog geen VIN

Tesla M3 | P | Pearl White | Premium Zwart Interieur | "20 Performance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

J_Appelstroop schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 08:20:
[...]

Bij lease zit het net anders. Ik zie de Vin alleen in de broncode en niet op de Beheer pagina. Wel heb ik gisteren sms voor levering 31-10 gekregen.
Wat heb jij in de broncode staan bij "estimatedDeliveryDate":
Ook die 31-10 uit je SMS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benieuwd of er deze week nog vins worden gekoppeld voor de boot 2/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preaper
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-09 08:05

Preaper

...

Wat zijn de ervaringen met de levertijd van de Tesla Wall Connector eigenlijk? Is dat ook iets wat je ruim op tijd moet bestellen?

Ik objecteer, u eer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jspr360
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:42
Markboss schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 07:43:
[...]

Door je leverrestrictie kan dat nog wel eens even duren. Het kan zelfs goed zijn dat je met 1/11 restrictie geen garantie op levering in 2019 hebt. Dat betekent overigens niet dat het niet zal gebeuren, maar garantie heb je niet vanuit Tesla.
Heb je een bron?

Ik zit in dezelfde situatie. Gisteren nog gebeld met Tesla (SC Tilburg) en zij geven aan dat mensen met een bestelling van vóór 14okt zich geen zorgen hoeven te maken over een levering na 2019.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

jspr360 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 09:29:
[...]

Heb je een bron?

Ik zit in dezelfde situatie. Gisteren nog gebeld met Tesla (SC Tilburg) en zij geven aan dat mensen met een bestelling van vóór 14okt zich geen zorgen hoeven te maken over een levering na 2019.
Tesla zelf zegt dat de besteldatum leidend is, dus ik zou me niet te veel zorgen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPi75
  • Laatst online: 14:55
Preaper schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 09:28:
Wat zijn de ervaringen met de levertijd van de Tesla Wall Connector eigenlijk? Is dat ook iets wat je ruim op tijd moet bestellen?
Die bestelling wordt redelijk snel verstuurd. Bij mij was het de electriciën die de langste doorlooptijd vergt.

Audi Q4 e-tron 45 Quattro, 10.600 Wp PV, water-water warmtepomp, gasloos, dynamisch energiecontract, 32 kWh thuisaccu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Trishietrishie schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 08:42:
Leasemaatschappij privé besteld? Of via je werkgever?

Het is namelijk niet logisch dat je werkgever je privé e-mail adres doorgeeft aan de LM.

Mijn werkgever geeft gewoon het zakelijke e-mailadres van mij bij mijn werkgever door. Onder dat adres wordt een account aangemaakt.

Of ben je zelfstandige? Dan zal het weer anders zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
jspr360 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 09:29:
[...]

Heb je een bron?

Geen directe bron, maar dat leid ik af uit reacties van anderen hier die problemen hadden rondom hun bestelling (bijvoorbeeld een Tweaker die begin okt had besteld, maar door restrictie pas 15 oktober door kon komen bij Tesla - daar hadden ze gezegd dat hij dan geen garantie zou hebben, alhoewel de kans alsnog groot is dat je hem voor jaareinde krijgt hoor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
Bigjostie schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 08:24:
[...]

Ik ook. Wel RN ontvangen via Athlon (op verzoek), maar op account staat nog niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CRoNiXX schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 09:30:
[...]

Tesla zelf zegt dat de besteldatum leidend is, dus ik zou me niet te veel zorgen maken.
Zal allemaal afhangen van de restrictiedatum en config. Ik zie mensen die een restrictie hebben tot diep in december. Zelfs 31/12. Nou, dat zie ik niet gebeuren. Tenzij de config nog op voorraad is. Tesla heeft nog nooit auto's gereserveerd op basis van restrictiedatum, en ik zie ze dat ook niet gaan doen. Cijfers tellen, niet wie de auto koopt. Ze willen zoveel mogelijk auto's uitleveren voor einde van het jaar. Als dat betekend dat iemand begin december een config koopt waarvoor al een bestelling was voor eind december gaat de auto toch mooi naar de persoon die hem eerder wil hebben.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tesselientje
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 09:34:
[...]

Leasemaatschappij privé besteld? Of via je werkgever?

Het is namelijk niet logisch dat je werkgever je privé e-mail adres doorgeeft aan de LM.

Mijn werkgever geeft gewoon het zakelijke e-mailadres van mij bij mijn werkgever door. Onder dat adres wordt een account aangemaakt.

Of ben je zelfstandige? Dan zal het weer anders zijn natuurlijk.
Het is via mijn werkgever besteld.
Wellicht dan inderdaad zijn email adres gebruiken voor het account? De leasemaatschappij zegt dat zij wel vanuit Tesla een getekende leveringsbevestiging hebben gekregen, maar nog geen RN o.i.d..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 11:35
Weet trouwens iemand op welke banden de model 3s worden afgeleverd? Ik kon ten tijde van mijn bestelling niet meer winterbanden bijbestellen, en heb geen idee of ik straks een auto op all-seasons of op zomerbanden krijg afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 15:08
Bonsaiboom schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 09:46:
Weet trouwens iemand op welke banden de model 3s worden afgeleverd? Ik kon ten tijde van mijn bestelling niet meer winterbanden bijbestellen, en heb geen idee of ik straks een auto op all-seasons of op zomerbanden krijg afgeleverd.
Ik kreeg van Alphabet te horen dat alle M3's op zomerbanden worden geleverd. We zullen dus zelf voor winterbanden moeten zorgen (of in mijn geval de LM, deze zijn namelijk standaard bij Alphabet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 12:45

VonAalscht

Raaaar

Nexz schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 09:46:
[...]

Ik kreeg van Alphabet te horen dat alle M3's op zomerbanden worden geleverd. We zullen dus zelf voor winterbanden moeten zorgen (of in mijn geval de LM, deze zijn namelijk standaard bij Alphabet).
Zodra je een VIN hebt, heb je de meldcode (laatste 4 cijfers), daarmee kun je volgens mij banden bestellen zonder dat je een kenteken hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• floppyhoesje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 26-08 11:32
7,5 meter versie had ik in 3 werkdagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:25
Misschien een stomme vraag maar het is dan ook allemaal erg onduidelijk. Op mijn account staat onder het kopje "wat moet ik meenemen bij levering"

- Kentekenbewijs van uw inruilvoertuig
- Door uw voertuig in te ruilen, gaat u akkoord met deze voorwaarden.

Is dit algemeen of is er een fout gemaakt? Ik heb namelijk geen inruilvoertuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeonis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-09 17:03
Bonsaiboom schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 09:46:
Volgens Tesla op zomerbanden, waarschijnlijk Michelin Pilot Sport 4... als ze er daar niet genoeg van hebben dan waarschijnlijk Hankooks. Kan ook nog verschillen a.d.h.v. bestelde wielen, 18 aero of 19/20" sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Malt007 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:00:
Misschien een stomme vraag maar het is dan ook allemaal erg onduidelijk. Op mijn account staat onder het kopje "wat moet ik meenemen bij levering"

- Kentekenbewijs van uw inruilvoertuig
- Door uw voertuig in te ruilen, gaat u akkoord met deze voorwaarden.

Is dit algemeen of is er een fout gemaakt? Ik heb namelijk geen inruilvoertuig.
Standaard tekst, staat bij mij ook terwijl ik geen auto achterlaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bestelling na 3 werkdagen binnen. Monteur is op dit moment bezig met het installeren! Bij mij was dit tussen akkoord en vandaag 2 weken dus, dat is netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixard
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-09 13:05
Het lukt mij niet om de een Wall Connector of telefoon-laadkabeltjes (USB-C en Lightning) te bestellen in de shop. Als ik het aan m'n mandje probeer toe te voegen krijg ik de melding: "There was an error processing your request". Ik heb dit al een week ongeveer. Hebben jullie daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-09 21:29
Ik koop hem ook zelf. Gisteren kreeg ik een mail dat ik kon betalen, heb het dus direct overgemaakt. Ik heb nog geen vin, maar ik verwacht dat die pas gekoppeld wordt nadat ik betaald heb :) Het betalingsbewijs moest ik als reply op die mail opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:25
Nog mensen met een Performance die een VIN hebben? Besteld en RN op 18-09 maar hier nog geen VIN helaas.

Van de week nog wel in een SR+ gereden, geweldig apparaat. Voelt al bizar snel vergeleken met mijn Mercedes V8 die toch ook in 6.1s de 100 aantikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jblok
  • Laatst online: 16-03-2020
hulseman schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 09:18:
[...]

Helaas is wachten de enige optie.

Ik heb mijn LM ook gebeld en die zijn heel duidelijk: Tesla is een apart geval. Voor 14 okt besteld is garantie op levering dit jaar. Ik hoef mij geen zorgen te maken.

Ik heb wel een mail ontvangen van een bedrijf dat mijn ramen gaat tinten. Blijkbaar gaat dit niet via Tesla, maar een ander bedrijf.. zal wel loslopen.
Hoi,

Ik zit in het zelfde schuitje (beetje in vaktermen praten :) besteld op 25-9 nog geen RN of überhaupt geen bericht. Leaseplan zegt.....jouw auto staat op de boot. komt goed. Tesla delivery gebeld..Daar is mijn naam niet bekend. zeg het maar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rembrand20
jblok schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:10:
[...]

Hoi,

Ik zit in het zelfde schuitje (beetje in vaktermen praten :) besteld op 25-9 nog geen RN of überhaupt geen bericht. Leaseplan zegt.....jouw auto staat op de boot. komt goed. Tesla delivery gebeld..Daar is mijn naam niet bekend. zeg het maar
Bij mij precies het zelfde. We kunnen niets anders dan afwachten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dansko84
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-09 10:06
De Jasper Arrow is net vertrokken naar 'Balboa' (Panama kanaal). De Glovis Sun ligt te wachten tot hij de plek van de Jasper Arrow kan innemen. Zie: https://www.myshiptracking.com/?mmsi=311919000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dansko84 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:12:
De Jasper Arrow is net vertrokken naar 'Balboa' (Panama kanaal). De Glovis Sun ligt te wachten tot hij de plek van de Jasper Arrow kan innemen. Zie: https://www.myshiptracking.com/?mmsi=311919000
Ik zag het net ook, betekent dit dat die naar Europa gaat? Ken niet alle vaarroutes... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonsaiboom
Aeonis schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:00:
[...]

Volgens Tesla op zomerbanden, waarschijnlijk Michelin Pilot Sport 4... als ze er daar niet genoeg van hebben dan waarschijnlijk Hankooks. Kan ook nog verschillen a.d.h.v. bestelde wielen, 18 aero of 19/20" sport.
Dank. Ik had de 18" Aero. Ik ga wel contact opnemen met een service center voor winterbanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonsaiboom
pirke schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:08:
[...]

Ik koop hem ook zelf. Gisteren kreeg ik een mail dat ik kon betalen, heb het dus direct overgemaakt. Ik heb nog geen vin, maar ik verwacht dat die pas gekoppeld wordt nadat ik betaald heb :) Het betalingsbewijs moest ik als reply op die mail opsturen.
Hm ik koop hem ook zelf, en heb een vin en rn, maar nog geen definitieve factuur en kan dus ook nog niet betalen. Jij hebt dus wel de factuur gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Uit mail "Tesla | De stappen naar uw levering | RN10963?":
Wij ontvangen graag uiterlijk 3 werkdagen voor de levering een betaalbewijs per e-mail, dit bewijs kunt u downloaden via uw bank na de transactie.

[ Voor 3% gewijzigd door Zpottr op 23-10-2019 10:18 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-09 21:29
Bonsaiboom schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:17:
[...]

Hm ik koop hem ook zelf, en heb een vin en rn, maar nog geen definitieve factuur en kan dus ook nog niet betalen. Jij hebt dus wel de factuur gehad?
Ik kreeg een email met betaalinstructie met de melding dat er binnenkort een definitieve factuur in m'n account zou zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markie-mark
  • Laatst online: 16-03-2024
Malt007 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:09:
Nog mensen met een Performance die een VIN hebben? Besteld en RN op 18-09 maar hier nog geen VIN helaas.

Van de week nog wel in een SR+ gereden, geweldig apparaat. Voelt al bizar snel vergeleken met mijn Mercedes V8 die toch ook in 6.1s de 100 aantikt.
Op TMC forum was iemand die had 21e een P besteld en die reed al begin oktober. Lucky bastard.

M3P/blauw/zwart besteld 20-9 RN 20-9 vin 27 nov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeonis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-09 17:03
Bonsaiboom schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:17:
[...]

Hier ook, wel een vin, maar nog geen eindfactuur. Eindfactuur zal wel rond dezelfde tijd komen als het SMSje met de leverdatum?

Nog maar een paar weekjes, spannend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Malt007 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:09:

Collega van mij heeft een Performance besteld op 13-09, nog geen VIN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Aeonis schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:24:
[...]

Hier ook, wel een vin, maar nog geen eindfactuur. Eindfactuur zal wel rond dezelfde tijd komen als het SMSje met de leverdatum?

Nog maar een paar weekjes, spannend...
Eindfactuur is hier al week beschikbaar, nog geen SMS (verwacht levering H1 Nov)

Zoef

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakurk
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-04 11:47
Jasper Arrow komt naar Zeebrugge :)

SR+ / Blauw / Zwart / Aero / VIN: 8-11 / G-xxx-RN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvoerman
  • Laatst online: 29-08-2020
CRoNiXX schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:26:
[...]

Collega van mij heeft een Performance besteld op 13-09, nog geen VIN.
Hier een performance besteld op 29-9, ook nog geen VIN.

Tesla M3 | P | Pearl White | Premium Zwart Interieur | "20 Performance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaMieBLocK
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-08-2021
Hier 4 oktober besteld door LM en nu sinds afgelopen vrijdag wel in mijn Tesla account een RN zichtbaar. Verder nooit een e-mail oid met RN ontvangen.

(M3 LR / White / Black int / 19 LM)

Athlon 1.4Ghz, 512mb DDR, Iiyama VM pro 450 19", Ati Radeon 8500 64mb, Audigy Player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
BaMieBLocK schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:39:
[...]

Hier 4 oktober besteld door LM en nu sinds afgelopen vrijdag wel in mijn Tesla account een RN zichtbaar. Verder nooit een e-mail oid met RN ontvangen.

Welke LM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaMieBLocK schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:39:
[...]

Welke LM is dit als ik vragen mag? En is dat zakelijk of prive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaMieBLocK
DLM ( De Leasemaatschappij)

Athlon 1.4Ghz, 512mb DDR, Iiyama VM pro 450 19", Ati Radeon 8500 64mb, Audigy Player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaMieBLocK
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:40:
[...]

Welke LM is dit als ik vragen mag? En is dat zakelijk of prive?
Zakelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweakurk schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:36:
Jasper Arrow komt naar Zeebrugge :)
Hoe weet u dat? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebesco030
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 24-09 01:56
Staat ook al ingevuld op de algemene Google sheet! :)

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Spannend allemaal! Mijn M3 LR white white 19" heeft een RN en een VIN (19-10) nog geen SMS (lease zakelijk zzp). Besteld 06-09

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Ik zie in de broncode dat ik hem in Amsterdam moet ophalen. Bij deliveryestimatedate staat null

Pagina: 1 ... 106 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.