• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:01
Matey schreef op maandag 29 november 2021 @ 20:53:
Heb zonet wat dirt 5 gespeeld op stadia. Toch regelmatig last van vastlopend beeld, iets wat in zo’n game wel niet zo handig is.

Nog mensen last van? Verbinding is bekabeld met een 400/40 netwerk.
Ik heb er in solo spelen van Dirt 5 tot nu toe nog geen last van gehad, maar toen ik recentelijk een vriend op bezoek had en we via split screen local multiplayer deden kwam het regelmatig voor dat het beeld even bevroor, en dan na 2-3 seconden weer verder ging. Dat was wel irritant! Zal denk ik wel aan bepaalde belasting van de Google servers liggen. Eén van de redenen waarschijnlijk waarom Google niet flink Stadia promoot. Als er teveel mensen tegelijk gaan gamen krijgt iedereen constant haperingen wanneer de servers het niet aan kunnen. Slechte pers over performance problemen kan Stadia echt niet gebruiken!
Rob Voets schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 06:56:
Deze ochtend is de leverdatum van mijn bestelling van de Premiere Edition gewijzigd van 14-15 december naar 3-6 december.
Ha, bij mij idem! :)
Ht87 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:18:
Helaas vooralsnog geen stadia app op Samsung. Als er een Chrome of chromebased browser op tizen te krijgen is zou je een kans moeten maken, maar denk dat t vooralsnog gewoon CCU blijft ;)
En bij LG is er wel een Stadia app, maar alleen voor de LG TV's uit 2020 en 2021. Laat ik nu net een LG OLED TV uit 2019 hebben... Wet van de remmende voorsprong. :/

[ Voor 16% gewijzigd door Haay op 30-11-2021 12:33 ]

Matey schreef op maandag 29 november 2021 @ 20:53:
Heb zonet wat dirt 5 gespeeld op stadia. Toch regelmatig last van vastlopend beeld, iets wat in zo’n game wel niet zo handig is.

Nog mensen last van? Verbinding is bekabeld met een 400/40 netwerk.
Een hoge internet snelheid is niet altijd de oplossing/oorzaak voor vastlopend beeld. Gaat vaker om de stabiliteit van je verbinding.

Maar jouw issue, dat ik ook heb, is een bekende en ligt in handen van EA. Het vastlopen van het beeld is alleen als je Dirt 5 in 4K speelt. Als je de game opstart in 1080 is er niks aan de hand.

Overigens loopt Dirt5 enorm achter met updates. Ik heb EA hier al meerdere mailen over gemaild net als vele andere Stadia gebruikers. Tot nog toe zonder resultaat. Alsnje wilt kun je je bus inschieten bij EA. Moet je even googlen naar “Dirt 5 Stadia bug”. Wat je ook kan doen is in Stadia de game afsluiten als de freezes zich hebben voorgedaan en dan in de survey invullen dat je ervaring “poor” was met als rede “visual skips and freezes”. Hopelijk ziet Stadia dan vaak genoeg dat Dirt5 deze bug heeft en gaan ze EA achter na. (Zal we niet, maar een man mag dromen)

edit:
EA Dirt 5 bug report kan hier https://docs.google.com/f...Hhc4vwTDOHit-9fg/viewform

Lijst met updates beschikbaar: https://dirtgame.com/dirt5/news/dirt-5-patch-notes
Lijst met Stadia updates: https://dirtgame.com/dirt...adia-available-from-today

We lopen dus achter sinds juli

[ Voor 12% gewijzigd door Jasphur op 30-11-2021 12:41 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-01 09:47
[quote]Haay schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 12:08:
[...]

Ik heb er in solo spelen van Dirt 5 tot nu toe nog geen last van gehad, maar toen ik recentelijk een vriend op bezoek had en we via split screen local multiplayer deden kwam het regelmatig voor dat het beeld even bevroor, en dan na 2-3 seconden weer verder ging. Dat was wel irritant! Zal denk ik wel aan bepaalde belasting van de Google servers liggen. Eén van de redenen waarschijnlijk waarom Google niet flink Stadia promoot. Als er teveel mensen tegelijk gaan gamen krijgt iedereen constant haperingen wanneer de servers het niet aan kunnen. Slechte pers over performance problemen kan Stadia echt niet gebruiken!

Zo is het, ik deed van die challenges online en was natuurlijk gefrustreerd omdat ik een zo strak mogelijk tijd wilde halen. zal het eens in 1080p zetten en zien wat het geeft.
@Haay ja en dat is dus een beetje het ding. Als een game slecht presteert is het in het geval van Stadia 9 van de 10 keer, als ik Reddit mag geloven, de schuld van Stadia. Terwijl het net zo vaak (ook of alleen aan) de ontwikkelaar van de game kan liggen.

Het aantal gebruikers zal nog steeds niet gigantisch zijn en ik verwacht dat de servers van Google de load prima aan kunnen. Je merkt soms wel eens dat je de ene keer heel lang in de sessie blijft als je niks doet (bijvoorbeeld de game op pauze zetten om te gaan lunchen) en dat je andere keer er binnen 10 minuten uitgegooid wordt. In geval van het laatste denk ik dan altijd "oh het zal wel druk zijn en ze hebben resources nodig."

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:01
Thanks! Meteen bug report ingediend. >:)

• RoCoStr
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 25-01 08:01
Goed te lezen dat Black Flag bevalt, heb die toch nog meegegrist op Black Friday, maar ben er nog niet aan toe!

Heb afgelopen tijd Metro 2033 en Last Light uitgespeeld. Prima mee vermaakt. 2033 voelde wel wat gedateerd, maar de verhaallijn is wel vet. Last Light was prima en uitdagend genoeg. Nu wachten tot het laatste deel weer in de sale is.

Nu Rage 2 weer opgepakt. Was daar in het begin meer de 100% aan het nastreven maar dit werd wat repetitief. Nu dus meer focus op de verhaallijn en dan komt het weer in een goede versnelling. Heb ineens vliegend vervoer en dat scheelt enorm! Nu dus lekker in balans wat verkennen en af en toe een main-quest. Ziet er gelikt uit; zeker op de tv en de gameplay is lekker vlot (Bethesda he).

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Weet iemand of als je bij Lenovo zo'n code aanvraagd dat bericht in je berichten blijft staan? Want ik dacht dat ik er een gehad had, maar had toen geen tijd en als ik nu kijk heb ik 0 berichten.

Net ook Cyberpunk gekocht. Ik heb dit weekend een paar uurtjes om het te spelen. Heb al wat getest (nomad, easy leek me het meest voor de hand liggend).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Stef120
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:21
Tof!

Ik heb de code voor 3 maanden stadia pro ontvangen via het forum van "Legion Gaming Community" oOo

Heb Wreckfest al op de PS4 maar CD ligt ergens in een verkeerd hoesje.
Ik ben wel toe aan streaming gaming.

Zijn er ook wat spellen voor de jongste mannen op stadia?
Mijn zoon van 6 kan al aardig z'n weg vinden op de ps4 maar zou leuk zijn als het aanbod via stadia daarin mee gaat.

• mr_willes
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-04-2022
Mijn dochter vind het wel leuk om af en toe en potje cake bash te doen. Maar daar blijft het voor haar dan ook bij. Mijn zoon is lekker los aan het gaan in Mafia 3... maar daar is 6 misschien wat jong voor.

• Marzman
  • Niet online
Stef120 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 14:35:
Tof!

Ik heb de code voor 3 maanden stadia pro ontvangen via het forum van "Legion Gaming Community" oOo
Blijft dat bericht zichtbaar? Of kon je het maar eenmaal inzien?
Heb Wreckfest al op de PS4 maar CD ligt ergens in een verkeerd hoesje.
Ik ben wel toe aan streaming gaming.

Zijn er ook wat spellen voor de jongste mannen op stadia?
Mijn zoon van 6 kan al aardig z'n weg vinden op de ps4 maar zou leuk zijn als het aanbod via stadia daarin mee gaat.
Wat speelt hij op de PS4? Ze hebben een kids en falily sectie (al staan daar volgens mij gewoon alle games zonder geweld of scheldwoorden in).
https://stadia.google.com/u/1/store/list/1006

/▌

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:44

br00ky

Moderator Harde Waren
Marzman schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 14:53:
[...]
Blijft dat bericht zichtbaar? Of kon je het maar eenmaal inzien?
Dat is een gewone DM en is dus gewoon nog inzichtelijk als je hem gehad hebt.

• Stef120
Wat speelt hij op de PS4? Ze hebben een kids en falily sectie (al staan daar volgens mij gewoon alle games zonder geweld of scheldwoorden in).
https://stadia.google.com/u/1/store/list/1006
Ah nice!
Ghehe hij speelt onder "streng" toezicht van z'n vader wel eens Star Wars Battlefront II O-)
Maar voor de rest platformers en wat race games (als moeders erbij is)

Ik zag dat je een nette link erbij hebt gezet, thanx
Vergeet niet dat er morgen ook games kunnen verwijden uit de PRO lijst :D
Dus check nog even of je alles hebt geclaimd!

• Brammos155
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-01 12:55
Speelt er ook iemand Humankind? Zo ja, met controller? Werkt het wat?

• 12345j
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-01-2022
Brammos155 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:50:
Humankind leek me wel leuk, maar geen cross platform voor PC was voor mij een deal breaker.

Ik heb de beta wel even gespeeld, werkt wel prima met controller, maar tekst was soms wat klein op de TV. Speel dit soort spellen toch liever m&k op laptop.

• Estylicious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:42
Goed punt inderdaad. Hebben jullie daar ook 'last' van? Sommige spellen (of eigenlijk de meeste) hebben zulke kleine letters dat ze nauwelijks leesbaar zijn. Soms loop ik echt naar de tv om te zien wat er eigenlijk staat. Fix?

• Brammos155
Estylicious schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 19:34:
Goed punt inderdaad. Hebben jullie daar ook 'last' van? Sommige spellen (of eigenlijk de meeste) hebben zulke kleine letters dat ze nauwelijks leesbaar zijn. Soms loop ik echt naar de tv om te zien wat er eigenlijk staat. Fix?
Zal het ook uitmaken hoe groot je televisie is of blijft het probleem altijd aanwezig. Voor mij zou het juist ideaal om dit soort games op een televisie te doen. Aangezien mijn computer naar de zolder kamer is verhuist.
Brammos155 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 19:46:
[...]

Zal het ook uitmaken hoe groot je televisie is of blijft het probleem altijd aanwezig. Voor mij zou het juist ideaal om dit soort games op een televisie te doen. Aangezien mijn computer naar de zolder kamer is verhuist.
Op 50 inch hier weinig problemen. Hiervoor 43 inch gehad, daar was het wel iets lastiger idd...
Estylicious schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 19:34:
Gelukkig komen er steeds meer games bij die wat meer rekeningen houden met accessibility. Waaronder grotere corps grotes of tekst in het geel. Mooie beweging :)

• Brammos155
Ht87 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 19:49:
[...]

Op 50 inch hier weinig problemen. Hiervoor 43 inch gehad, daar was het wel iets lastiger idd...
Ik heb hier een 55inch staan. Heb zondag league of keepers via stadia gedaan. Daar zit ook wel wat tekst bij, is wel goed te doen.

Ben wel benieuwd hoe stadia er over een jaar uit ziet. Welke spellen ze nog meer kunnen koppelen aan hun bestand. Ik mis nog wel wat titels..

Wat ook mij wel interesseert is wat de meeste stadia gebruikers voor games spelen via dit platform. Is dit bekend?

• RoCoStr
Heb vandaag wifi boosters gekregen en zojuist geïnstalleerd.

Nu op zolder even een korte test met Rage 2.....dikke prima!! Nu moet het systeem de eerste 24uur optimaliseren, maar dit was al uitstekend!

• Estylicious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:42
Ht87 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 19:49:
[...]

Ik speel op een 75 inch. Ik zal wel oud worden ;(

• 12345j
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-01-2022
65 inch, Maja, ik heb ook niet meer de beste ogen. Cyberpunk was helemaal een drama met neon rode letters, uiteindelijk met HDR settings wel redelijk goed gekregen, maar moet soms echt even opstaan om iets te gaan lezen haha

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-01 20:47
12345j schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 21:24:
65 inch, Maja, ik heb ook niet meer de beste ogen. Cyberpunk was helemaal een drama met neon rode letters, uiteindelijk met HDR settings wel redelijk goed gekregen, maar moet soms echt even opstaan om iets te gaan lezen haha
Vorige week had ik ook maar Cyberpunk gestart (vorig jaar met een controller deal gekocht), en dit viel mij ook wel op. Ik begon mij al af te vragen of ik een bril nodig had, maar gelukkig ben ik niet de enige die hier last van heeft :P

Op internet zijn diverse tips te vinden over instellingen die je ingame kan aanpassen om het spel er beter uit te laten zien en soepeler te laten besturen(controller settings, visuele opties). Voor Stadia is dat ongebruikelijk, meestal is het namelijk gewoon plug-en-play.

Het spel zelf ziet er prachtig uit, maar is ook redelijk lastig in te komen. Er zijn redelijk wat menu's, je trekt vrij willekeurig politie aan (alleen bij rustig autorijden? misschien eerder iets verkeerd gedaan in de buurt). Sommige dingen lijken ook onmogelijk zonder een sterk staaltje save-abuse, maar misschien wordt dat met wat upgrades/ervaring nog wel wat beter.

• Rien43
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 14:24
Ik heb sinds gisteravond een probleem met FIFA 2022. Ineens is mijn instellingenbestand niet meer beschikbaar. Als ik een nieuwe instellingenbestand wil aanmaken door op knop A te drukken, verschijnt het stadia menu. Ik kan hierdoor met geen mogelijkheid een nieuw bestand aanmaken. Zie onderstaande foto.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dV6tQc_mTdjiIZDWR5U3xMt78bQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EzjNHD44TLOIRfe2DMjtk1Eg.jpg?f=fotoalbum_large

Weet iemand hoe ik mijn instellingenbestand kan terughalen? Of weet iemand waarom het mij niet lukt om een nieuw bestand aan te maken?

[ Voor 4% gewijzigd door Rien43 op 01-12-2021 07:42 ]

• Schmitzel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:58
Rien43 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 07:42:
Ik heb sinds gisteravond een probleem met FIFA 2022. Ineens is mijn instellingenbestand niet meer beschikbaar. Als ik een nieuwe instellingenbestand wil aanmaken door op knop A te drukken, verschijnt het stadia menu. Ik kan hierdoor met geen mogelijkheid een nieuw bestand aanmaken. Zie onderstaande foto.

[Afbeelding]

Weet iemand hoe ik mijn instellingenbestand kan terughalen? Of weet iemand waarom het mij niet lukt om een nieuw bestand aan te maken?
Dit gebeurde met Fifa21 volgens mij ook, anders moet je daar even op zoeken online
Deze man is altijd wel heel erg positief en schreeuwerig, maar zeker wel leuk om even te horen/zien

De PRO games zijn te claimen :)

Meteen wat rondjes gereden in Wreckfest. Lijkt niet op de current-gen, maar dat drukt de pret echt niet!

[ Voor 63% gewijzigd door Jasphur op 01-12-2021 09:08 ]

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:53
Nice :) Geen 'little nightmares', maar ja...

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:11

DirtyBird

Praktiserend denker

Brammos155 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:50:
Ja en ja. Niet helemaal ideaal, maar voor gamen op de bank prima.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• Tuktop
  • Laatst online: 20:31
Jasphur schreef op woensdag 1 december 2021 @ 09:04:
De PRO games zijn te claimen :)

Meteen wat rondjes gereden in Wreckfest. Lijkt niet op de current-gen, maar dat drukt de pret echt niet!
Oehh ik vind het er wel lekker uitzien hoor! En het is native 4K, net even een pixel count gedaan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T614zpBE4dX38m5scDOeeWVkbYo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1vPZZPaGxNJoTWGj3DKfv039.png?f=fotoalbum_large

Framerate had wel iets hoger gemogen imo, of een performance toggle, want volgens mij is het geen 60 fps.
In de settings kun je trouwens je FoV aanpassen (!) en de steering dead zone, die staat standaard op 24%.

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13:00
sewer schreef op donderdag 25 november 2021 @ 12:47:
Niet het laatste half jaar in ieder geval, je kan wel bij lenovo een key voor gratis 3 maanden krijgen (zoek er maar naar in dit topic).

Edit: https://gaming.lenovo.com...on-us!-(Still-available!)
Zojuist 3 maanden gratis gekregen. Dank voor de tip!
@Tuktop Schijnt dat Wreckfest 1080/60 en 4k/30 draait. Merk jij dat ook?

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-01 10:42
dm-dutchman schreef op woensdag 1 december 2021 @ 10:09:
[...]

Zojuist 3 maanden gratis gekregen. Dank voor de tip!
Nice guys, ik heb hem ook aangevraagd, bedankt.
Kan deze bovenop bestaande Pro maanden geactiveerd worden? :)

PS5

• JDFS
  • Niet online
@kernie volgens mij niet, maar ik ga het nogmaals proberen...

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-01 10:42
JDFS schreef op woensdag 1 december 2021 @ 10:40:
@kernie volgens mij niet, maar ik ga het nogmaals proberen...
Ok bedankt, deze heb ik nog gevonden (zodra het black friday stadia pakket binnen is): https://www.gamivo.com/pr...adia-pro-3-1-months-trial

PS5

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:46
Net even twee races in Wreckfest gedaan en wat een leuke racegame is dat zeg!
Lekker raggen en botsen, heerlijk ;)
Draait ook prima hier op mijn PC met bekabeld internet.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• Tuktop
Jasphur schreef op woensdag 1 december 2021 @ 10:33:
@Tuktop Schijnt dat Wreckfest 1080/60 en 4k/30 draait. Merk jij dat ook?
Klopt, denk ik! Net even op 1080P gezet ik de Stadia settings en het draait veeel vloeiender. Nou, laat ze maar doorkomen met de performance toggle in-game, want ik wil wel de 4K stream :)

• Stef120
kernie schreef op woensdag 1 december 2021 @ 10:40:
[...]

Nice guys, ik heb hem ook aangevraagd, bedankt.
Kan deze bovenop bestaande Pro maanden geactiveerd worden? :)
Ik ben nieuw bij stadia en moest eerst m'n gratis maand activeren, daarbovenop is nu m'n gratis 3 maanden gestackt.

Dus ik heb gratis pro tot eind Maart >:)

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
erwn schreef op zondag 28 november 2021 @ 18:40:
[...]

Is dat recent aangepast dan bij jou? Bij mij was het ook eind november, maar dat werd vrij vlot diezelfde 14/15-12. Daar staat het sindsdien op.
Staat nu op 3-6 dec. Nog niet verzonden.

• sewer
Stef120 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 11:00:

Ik ben nieuw bij stadia en moest eerst m'n gratis maand activeren, daarbovenop is nu m'n gratis 3 maanden gestackt.

Dus ik heb gratis pro tot eind Maart >:)
Kan ook bij bestaande gebruikers. Heb het vorige week gedaan, moest wel eerst weer pro worden (dus 9,99 betalen voor een abo tot 26 december), en dan kan ik hem toepassen en is het tot 26 maart.

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-01 11:40
Wreckfest even op m'n thuiskantoortje proberen via de Chromecast met Google TV dongle. Standaard geen ethernetaansluiting op de lader (en het is USB-C, dus kan ook niet zomaar een CC Ultra lader pakken). Dus gaat via wifi (wat voor Netflix en YT prima is). Niet vooruit te branden wat een baggerzooi.

Is ie verbonden met de router beneden en niet het acces point in dezelfde kamer... 8)7

Even wifi aan en uit op de CC en gefixed. Als een zonnetje! Even werk-ontwijkend-gedrag...

• grolle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:56
kernie schreef op woensdag 1 december 2021 @ 10:42:
[...]

Ok bedankt, deze heb ik nog gevonden (zodra het black friday stadia pakket binnen is): https://www.gamivo.com/pr...adia-pro-3-1-months-trial
Lees ik er overheen, is dit ook voor bestaande gebruikers?

• barrymossel
grolle schreef op woensdag 1 december 2021 @ 11:31:
[...]

Lees ik er overheen, is dit ook voor bestaande gebruikers?
This code can ONLY be activated on new accounts.

This code MUST be redeemed before the 8th of June 2022.

This is a restricted product and it can be activated and played ONLY in the United States, Canada, the United Kingdom, France, Italy, Germany, Austria, Spain, Sweden, Switzerland, Denmark, Norway, Finland, Belgium, Ireland, Netherlands, Poland, Portugal, Czech Republic, Slovakia, Romania, Hungary.

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-01 00:03
Ik heb nog geen Stadia Pro, maar zodra ik mijn pakket die aanbieding van Google binnen heb, wil ik het gaan proberen.
Zo te zien kan ik dan eerst die 3+1 maanden voor 1,96 kopen en daarna de 3 maanden van Lenovo toevoegen. Klopt dat of zijn die twee niet te combineren?

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

• barrymossel
Exar schreef op woensdag 1 december 2021 @ 11:41:
Ik heb nog geen Stadia Pro, maar zodra ik mijn pakket die aanbieding van Google binnen heb, wil ik het gaan proberen.
Zo te zien kan ik dan eerst die 3+1 maanden voor 1,96 kopen en daarna de 3 maanden van Lenovo toevoegen. Klopt dat of zijn die twee niet te combineren?
Ik vermoed van niet. Die Lenovo werkt niet bij mij omdat ik in het verleden al eens 3 maanden gratis heb gehad...

• AfroBob
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-10-2025
Die code op Gamivo is gewoon van dezelfde promoties als alle andere 3 maanden gratis pro. Die verkopen codes welke je gratis kan krijgen bij Lenovo etc.

Je kan maar 1 keer zo'n code activeren, ongeacht waar hij vandaan komt. Het kan wel met de gratis 1 maand (2 maanden is sommige situaties) die je sowieso al krijg gecombineerd worden.

• dizzie110
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-01 18:19
Ter info: mijn 2 stadia-controller+ccu die ik op 19-11 heb besteld stonden eerst voor medio december als verwachte levering; maar krijg net de bevestiging dat ze onderweg zijn. Morgen of overmorgen binnen :-).

• JoohanDePoohan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:44
dizzie110 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 12:04:
Ter info: mijn 2 stadia-controller+ccu die ik op 19-11 heb besteld stonden eerst voor medio december als verwachte levering; maar krijg net de bevestiging dat ze onderweg zijn. Morgen of overmorgen binnen :-).
Idem hier, onderweg via DHL
Okay, net even een iets uitgebreidere lunch gepakt om meer Wreckfest te kunnen spelen en wat mij opviel is dat er voor het remmen en gas geven niks zit tussen 0 en 100% als je met een Stadia controller speelt. Ik zal vanavond eens kijken of dat met een DualShock4 controller via mn laptop ook zo is. Bij Grid en Dirt heb ik daar geen last van.

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19:02
Hier al wel het geld afgeschreven vanmorgen maar nog geen verzendbevestiging gehad

• RobNemoo
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15:57
Jasphur schreef op woensdag 1 december 2021 @ 12:49:
Okay, net even een iets uitgebreidere lunch gepakt om meer Wreckfest te kunnen spelen en wat mij opviel is dat er voor het remmen en gas geven niks zit tussen 0 en 100% als je met een Stadia controller speelt. Ik zal vanavond eens kijken of dat met een DualShock4 controller via mn laptop ook zo is. Bij Grid en Dirt heb ik daar geen last van.
Dat had ik helemaal in het begin bij The Crew 2 ook, maar na een Stadia update was het weg destijds. Wellicht bij Wreckfest ook.

• Wvr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:03

Wvr

hier ook 19 nov besteld maar nog geen tracking gekregen.

ps voor Wreckfest moet je dan PRO hebben om te kunnen spelen?
Wvr schreef op woensdag 1 december 2021 @ 12:56:
hier ook 19 nov besteld maar nog geen tracking gekregen.

ps voor Wreckfest moet je dan PRO hebben om te kunnen spelen?
Als je hem koopt voor 40 euro dan niet. Als je PRO hebt kun je hem gratis claimen en spelen zolang je een PRO abonnement hebt lopen. Bij een pauze in je PRO abbo is de game niet speelbaar, tenzij je weer een abbo neemt of de game koopt.

RobNemoo schreef op woensdag 1 december 2021 @ 12:53:
[...]

Dat had ik helemaal in het begin bij The Crew 2 ook, maar na een Stadia update was het weg destijds. Wellicht bij Wreckfest ook.
Ik ben niet de enige :P https://www.reddit.com/r/...ad_triggers_r2_l2_behave/

• RobNemoo
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15:57
Ik zie een patroon. :D Even afwachten op de update dus.
Veel mensen ervaren momenteel problemen met gamen. Wordt aan gewerkt. Geen idee waar deze tweeter zijn bron vandaan heeft :P Zal dat nog eens nalopen

-tweet is verwijderd-

[ Voor 21% gewijzigd door Jasphur op 01-12-2021 15:45 ]

• TrapShot
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 07-01 22:06
Is er ergens een telegram groep of iets dergelijks dat een bericht stuurt als de chromecast ultra met controller weer op voorraad is?

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:44

br00ky

Moderator Harde Waren
TrapShot schreef op woensdag 1 december 2021 @ 15:57:
Is er ergens een telegram groep of iets dergelijks dat een bericht stuurt als de chromecast ultra met controller weer op voorraad is?
Je kunt gewoon dit topic volgen. Geheid iemand die het hier komt melden :+ .

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:43
erwn schreef op zondag 28 november 2021 @ 18:40:
[...]

Is dat recent aangepast dan bij jou? Bij mij was het ook eind november, maar dat werd vrij vlot diezelfde 14/15-12. Daar staat het sindsdien op.
Bij mij stond hij eerst op eind november, dit werd aangepast naar 14/15 december. Zojuist een bericht dat hij vandaag verzonden is met een verwachte levering per 2/3 december :)

Edit:
En mijn 2e, die stond op 15/16 december en is nu naar 3/6 december gegaan.

[ Voor 8% gewijzigd door G33st op 01-12-2021 16:53 ]

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:06
DHL Waalwijk slaagt erin om al 3 dagen op rij mijn Stadia PE niet te leveren, het noorden van België is nochtans niet zo ver jongens...

"Not delivered because of backlog", ja ik snap dat het druk is, maar maak mij dan ook al geen 3 dagen happig dat mijn pakket die dag gaat komen...

• sewer
Krijg mijn set ook al morgen.

Heb al 15 jaar ofzo niet niet meer actief gegamed (daarvoor vooral shooters op PC), maar ben er al achter dat ik een trine 4, little nightmares, figment, wavetale en rayman veel liever speel dan AAA games als far cry 5, rdr2 of cyberpunk 2077 :')

Absolute toppers van wat ik tot nu toe gespeeld heb is toch wel tomb raider 2016 en Jedi fallen order. En daarna waren resident evil 7 en 8 ook wel indrukwekkend :)

• rikislief
  • Laatst online: 15:37
Jasphur schreef op woensdag 1 december 2021 @ 12:49:
Meer dan volgas en gas los heb je ook niet nodig toch ;)

• RoCoStr
De stadia PE staat keurig tussen de gift guide!

Ik heb trouwens ook bericht dat de 2 extra morgen binnen komen.
rikislief schreef op woensdag 1 december 2021 @ 17:38:
[...]

Meer dan volgas en gas los heb je ook niet nodig toch ;)
Het zal verbazen om hoeveel finesse Wreckfest vraagt als je op hard speelt :P

• Rien43
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 14:24
Schmitzel schreef op woensdag 1 december 2021 @ 08:04:
[...]

Dit gebeurde met Fifa21 volgens mij ook, anders moet je daar even op zoeken online
Dank. Ik kan wel iets vinden wat in de buurt komt van mijn probleem, maar nog geen oplossing gezien. Wat wel vreemd is, is dat wanneer ik FIFA afspeel op een laptop het instellingenbestand wel gevonden kan worden. Via de chromecast werkt het niet.

Hoe zou dit te verklaren zijn? Uiteraard gebruik ik hetzelfde account op de laptop en chromecast.

Edit: de controller valt ook geregeld helemaal uit, terwijl de batterij nog meer dan voldoende is. Heel gek.

[ Voor 9% gewijzigd door Rien43 op 01-12-2021 19:35 ]

• Jonkar
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09-2022
Rien43 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 19:24:
[...]

Dank. Ik kan wel iets vinden wat in de buurt komt van mijn probleem, maar nog geen oplossing gezien. Wat wel vreemd is, is dat wanneer ik FIFA afspeel op een laptop het instellingenbestand wel gevonden kan worden. Via de chromecast werkt het niet.

Hoe zou dit te verklaren zijn? Uiteraard gebruik ik hetzelfde account op de laptop en chromecast.

Edit: de controller valt ook geregeld helemaal uit, terwijl de batterij nog meer dan voldoende is. Heel gek.
Kan je laptop 4K aan? Als deze gelimiteerd is op 1080p, krijg je waarschijnlijk een andere server toegewezen dan op je CCU met 4K. Lijkt dus een datacenter issue bij Google in dat geval. Verder zou ik niets kunnen bedenken.
Rien43 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 19:24:
[...]

Wat je controller issue betreft: ik zou een ticket maken bij de support van de google store of ze even bellen, dat is niet normaal. Over het algemeen vervangen ze m dan snel en goed.

• Britske
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-01 18:47
G33st schreef op woensdag 1 december 2021 @ 16:42:
[...]

Bij mij stond hij eerst op eind november, dit werd aangepast naar 14/15 december. Zojuist een bericht dat hij vandaag verzonden is met een verwachte levering per 2/3 december :)

Edit:
En mijn 2e, die stond op 15/16 december en is nu naar 3/6 december gegaan.
Hier exact hetzelfde!

• G33st
Ze staan bij mij nu beiden op verzonden, met verwachte datum van 2/3

Wel jammer dat de track&trace nog niet werkt, zal wel morgen worden.
Aardig goede timing, in het weekend lekker spelen :)

[ Voor 15% gewijzigd door G33st op 02-12-2021 09:27 ]

• h1ttent1t
G33st schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:25:
[...]

Ze staan bij mij nu beiden op verzonden, met verwachte datum van 2/3

Wel jammer dat de track&trace nog niet werkt, zal wel morgen worden.
Aardig goede timing, in het weekend lekker spelen :)
Verheug je er maar niet te snel op, bij mij zouden ze maandag ook al leveren en DHL slaagt er maar niet in om tot hier te geraken :+

• Marzman
  • Niet online
h1ttent1t schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:35:
[...]

Verheug je er maar niet te snel op, bij mij zouden ze maandag ook al leveren en DHL slaagt er maar niet in om tot hier te geraken :+
Is dat in België? Volgens mij staat de pakketbezorging een beetje onder druk door invallen die er geweest zijn bij PostNL en dergelijke. Zonder illegalen, minderjarigen en zwartwerkers lukt het ze schijnbaar niet op tijd te bezorgen :p

Bij mij duren pakketjes ook standaard 1 a 2 dagen langer momenteel. Zelfs binnenlandse pakketjes (geen idee waar Google vandaan gestuurd heeft trouwens, mijn controller heb ik al sinds vrijdag).

/▌

• h1ttent1t
Marzman schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:44:
[...]

Is dat in België? Volgens mij staat de pakketbezorging een beetje onder druk door invallen die er geweest zijn bij PostNL en dergelijke. Zonder illegalen, minderjarigen en zwartwerkers lukt het ze schijnbaar niet op tijd te bezorgen :p

Bij mij duren pakketjes ook standaard 1 a 2 dagen langer momenteel. Zelfs binnenlandse pakketjes (geen idee waar Google vandaan gestuurd heeft trouwens, mijn controller heb ik al sinds vrijdag).
België ja, maar het pakket komt van DHL Waalwijk, dat is toch niet op slot gegaan dacht ik ;)
Gisteren tot drie keer toe dat na een Career event in Wreckfest in 4K op de CCU de game blijft hangen op laden scherm op +-65%... meer mensen dit gehad?

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-01 21:31
Ja, ook gehad.
op 1080 speelt het ook veel soepeler.

• G33st
h1ttent1t schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:35:
[...]

De tracking werkt nog niet, dus misschien heb je inderdaad gelijk :(.
mregeling schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:04:
Ja, ook gehad.
op 1080 speelt het ook veel soepeler.
Hmm spijtig. Want het ziet er erg goed uit in 4K en ik heb zelfs het gevoel dat 4K een variabele FPS heeft. had soms een paar uitschieters waarbij het leek alsof ik 60fps had.

Had ook even een rustig rondje in mn eentje gereden om even naar de details te kijken en het gras is echt wel een stuk beter dan de PS4pro versie. Dus misschien is de Stadia versie toch iets meer richting de current-gen specs dan ik eerst dacht.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:05

Sagat

Is pappa x2!

Modbreak:Ik snap het enthousiasme over verse bestellingen, maar SVP de status updates hierover buiten dit topic houden, dat voegt weinig toe.

Degenen die er behoefte aan hebben kunnen natuurlijk altijd een separaat topic over dit onderwerp maken, zoals bij de ps5.
[PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden

10 second ninja DONE

• Marzman
  • Niet online
Jasphur schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:50:
Gisteren tot drie keer toe dat na een Career event in Wreckfest in 4K op de CCU de game blijft hangen op laden scherm op +-65%... meer mensen dit gehad?
Ik heb wat op Youtube gekeken, maar volgens mij heb je op stadia andere tracks (veel toffere :p ) dan in de pc versie. Denk ik, want ik speel op Gforce Now (dus de updates regelen hullie :p )

Maar 40 euro betalen voor een game die ik al heb gaat het ook niet worden :p Misschien pak ik hem mee in een aanbieding (of misschein wordt de pc versie ook nog een keer geupdate)

Cyberpunk nu een beetje gespeeld en de film Dred gekeken op Netflix. Ik denk dat Cyberpunk wel zwaar geinspireerd is door Dred (decors, kleding, het hacken en misschien zelfs de verhaallijn, zo ver ben ik nog niet.)

[ Voor 14% gewijzigd door Marzman op 02-12-2021 10:45 ]

/▌

• Vortigen
Jasphur schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:50:
Ik heb het ook 1x gehad in de career mode. Inderdaad rond de 65%.
Ik speel op PC met bekabeld Internet en op 1440p.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• BulkyBear
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20:48
Hoi,
Ben aan het overwegen een Stadia aan te schaffen.

Ben nieuwsgierig naar de volgende optie.
Stel ik heb een pro account. Zou het dan lukken om samen met mijn zoon coop te spelen in een bepaalde Pro-game op twee verschillende tv's, gebruik makend van 2 chromecasts ultra.

Hoef ik dan die game maar 1 keer te hebben aangeschaft? Ik las dat het delen van apps binnen de familie mogelijk was.

• Tuktop
BulkyBear schreef op donderdag 2 december 2021 @ 13:59:
Hoi,

Stel ik heb een pro account. Zou het dan lukken om samen met mijn zoon coop te spelen in een bepaalde Pro-game op twee verschillende tv's, gebruik makend van 2 chromecasts ultra.

Hoef ik dan die game maar 1 keer te hebben aangeschaft? Ik las dat het delen van apps binnen de familie mogelijk was.
Je zult de game dan twee keer moeten kopen (1x op allebei de accounts). Delen binnen de familie kan, maar het totaal aantal licenties van een spel binnen de familie is het maximum aantal dat je gelijktijdig kan spelen.

Of op allebei de accounts Pro nemen. Of natuurlijk: op 1 account Pro nemen en het spel op het andere account zonder Pro los kopen.

[ Voor 8% gewijzigd door Tuktop op 02-12-2021 14:08 ]

• Marzman
  • Niet online
Of kijken of het spel met gedeeld scherm gespeeld kan worden.

/▌

BulkyBear schreef op donderdag 2 december 2021 @ 13:59:
Hoi,

Dit is gewoon multi-player/local LAN party :P
Op zich is de gedachte voor een coach co-op op twee verschillende schermen wel erg tof en zou een gave cloud feature kunnen zijn. Maar voor zover ik weet kan wat jij vraagt niet, zonder twee accounts en twee keer de game kopen. Zie ook

Family sharing is zeker mogelijk, alleen je kan maar 1 instantie draaien van een game. Dus je kan niet samen tegelijk dezelfde game spelen.

Niet mijn type game, maar blijkbaar wel van vele anderen. Video in de tweet

Jackbox party pack 7 is ook bevestigd voor Stadia

[ Voor 23% gewijzigd door Jasphur op 02-12-2021 19:47 ]

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-01 00:03
Werkt Stadia eigenlijk op elke Chromecast of heb je daar perse de Chromecast Ultra voor nodig?

Edit: oh, zo te zien is die ultra alleen nodig voor 4k en voor bekabeld aansluiten.

[ Voor 31% gewijzigd door Exar op 02-12-2021 21:37 ]

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-01 20:50
Exar schreef op donderdag 2 december 2021 @ 21:27:
Werkt Stadia eigenlijk op elke Chromecast of heb je daar perse de Chromecast Ultra voor nodig?

Edit: oh, zo te zien is die ultra alleen nodig voor 4k en voor bekabeld aansluiten.
Nee, Stadia werkt alleen op de Chromecast Ultra. Dus niet op de gewone versies. Er komt nog wel support voor de nieuwe google tv stick.

Stadia / PSN : whenheco

• prakka
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:56
madcon schreef op donderdag 2 december 2021 @ 22:05:
[...]

Nee, Stadia werkt alleen op de Chromecast Ultra. Dus niet op de gewone versies. Er komt nog wel support voor de nieuwe google tv stick.
Op de google tv stick werkt het al, sinds een maand of 2. Ook op de Nvidia shield werkt het sinds deze tijd.

• Jonkar
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09-2022
Jasphur schreef op donderdag 2 december 2021 @ 15:01:
[...]

Dit is gewoon multi-player/local LAN party :P
Op zich is de gedachte voor een coach co-op op twee verschillende schermen wel erg tof en zou een gave cloud feature kunnen zijn. Maar voor zover ik weet kan wat jij vraagt niet, zonder twee accounts en twee keer de game kopen. Zie ook

Family sharing is zeker mogelijk, alleen je kan maar 1 instantie draaien van een game. Dus je kan niet samen tegelijk dezelfde game spelen.
Couch co-op op meerdere schermen door twee verschillende mensen is al mogelijk met Amazon Luna. Steam kan het ook.

En Stadia werkt er ook aan. Ga maar naar deze link:

https://stadia.google.com/couch

Is al enkele maanden geleden actief gemaakt, de feature is alleen nog niet beschikbaar.

• Tuktop
Jonkar schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 08:36:
[...]

Couch co-op op meerdere schermen door twee verschillende mensen is al mogelijk met Amazon Luna. Steam kan het ook.

Is al enkele maanden geleden actief gemaakt, de feature is alleen nog niet beschikbaar.
Hmm nu ik er zo over nalees is dat vooral een feature waarmee je kunt inloggen als 2e speler bij couch co-op games. Dus meer dat die speler dan geen anonieme "Player 2" is.

• Marzman
  • Niet online
Tuktop schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:00:
[...]

Hmm nu ik er zo over nalees is dat vooral een feature waarmee je kunt inloggen als 2e speler bij couch co-op games. Dus meer dat die speler dan geen anonieme "Player 2" is.
Er is toch geen nut voor een link als het niet voor op een ander scherm is? Lijkt inderdaad dat je daar met een code kunt joinen in een game van iemand. Zou wel een toffe feature zijn.

Misschien moet het alleen nog geïmplementeerd worden in games? :p (de uitgever moet het willen natuurlijk, ik weet niet of je er meer of minder spellen door gaat verkopen. Voor allebei valt wat te verklaren :p ).

[ Voor 18% gewijzigd door Marzman op 03-12-2021 09:13 ]

/▌

@Jonkar Nice. Die had ik gemist. Ben erg benieuwd hoe die feature dan werkt verder. Net het promo filmpje van Luna gekeken met deze feature en volgens mij is dit inderdaad wat @BulkyBear zoekt :)

Overigens: heeft iemand al Chorus gekocht en gespeeld? :P

• Tuktop
Marzman schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:12:
[...]

Er is toch geen nut voor een link als het niet voor op een ander scherm is? Lijkt inderdaad dat je daar met een code kunt joinen in een game van iemand. Zou wel een toffe feature zijn.

Misschien moet het alleen nog geïmplementeerd worden in games? :p (de uitgever moet het willen natuurlijk, ik weet niet of je er meer of minder spellen door gaat verkopen. Voor allebei valt wat te verklaren :p ).
Gaat er volgens mij vooral om dat je je game progress op je eigen account kunt bewaren als Player 2 zijnde.
In de portal (https://stadia.google.com/couch) staat ook een plaatje van 2 controllers en 1 scherm.

Begrijp me niet verkeerd, ik hoop ook dat de feature meer uitgebreid is dan dat, maar daar zijn de tekenen niet naar imo.

Edit: zie ook https://www.reddit.com/r/...ch_new_feature_discovery/

[ Voor 5% gewijzigd door Tuktop op 03-12-2021 09:37 ]

@Tuktop Niet zichtbaar in deze video, maar Chorus heeft een Perfomance/Graphics toggle :P
Niet mijn game, maar ziet er prachtig uit.

• Tuktop
Jasphur schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 12:28:
@Tuktop Niet zichtbaar in deze video, maar Chorus heeft een Perfomance/Graphics toggle :P
Niet mijn game, maar ziet er prachtig uit.

[YouTube: Chorus Google Stadia 4k Gameplay! Visually Stunning!]
Holy shit dit ziet er nice uit!
Hoewel, als je wat verder kijkt zie je wel echt hele slechte texture en asset popins. Dat is wel echt iets wat opgelost moet worden want daar gaan mensen over struikelen. Geen multiplayer dus idd ook niet mijn spel, maar wel tof om te zien!

• Xilion
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:29
Jonkar schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 08:36:
[...]

Misschien ben ik wat te enthousiast, maar op die pagina staat een afbeelding waarop je een scherm ziet. Daar lijkt wat afbeeld te zijn, maar dit zit achter een grijs vlak.

• poestoe
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:13
Iemand de afgelopen dagen nog gelukt om een premiere edition te bemachtigen? Ik grijp elke keer mis. Ik zelf heb al aantal maanden terug Stadia gekocht. Ben meer een casual gamer. Maar nu wil ik ook eentje voor mijn broertje kopen. Kunnen wij weer eens fifa online tegen elkaar spelen. Alleen vervelend dat ik nu zijn gezichtsuitdrukkingen moet missen als ik hem versla haha O-) . Hij is 12 december jarig, dus leek mij een perfect cadeau. Maar als via de google shop geen optie is. Dan ga ik het maar via marktplaats proberen.

• Vortigen
Ik ervaar toch vrij regelmatig vastlopers in Wreckfest.
Had er gisteren eentje en net in een klein half uurtje al twee.
Ik speel tot dusver alleen career mode en hij blijf altijd hangen op een laadscherm. Soms rond de 66% maar net ook aan het begin van een nieuw event bij de 100%.

Het tabblad van Stadia sluiten - heel even wachten - Stadia weer opstarten is de oplossing. Eigenlijk gewoon het herstarten van je spel.
Toch wel een beetje jammer want ik vind het een hele vermakelijke game :)

• Marzman
  • Niet online
poestoe schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:26:
Iemand de afgelopen dagen nog gelukt om een premiere edition te bemachtigen? Ik grijp elke keer mis. Ik zelf heb al aantal maanden terug Stadia gekocht. Ben meer een casual gamer. Maar nu wil ik ook eentje voor mijn broertje kopen. Kunnen wij weer eens fifa online tegen elkaar spelen. Alleen vervelend dat ik nu zijn gezichtsuitdrukkingen moet missen als ik hem versla haha O-) . Hij is 12 december jarig, dus leek mij een perfect cadeau. Maar als via de google shop geen optie is. Dan ga ik het maar via marktplaats proberen.
Ik denk dat er genoeg op marktplaats staan na de 22 euro actie. Ik vermoed dat ze ook op zijn, dat er af en toe mensen zijn die het wel lukt zou ook nog kunnen komen door geannuleerde orders (ik kon mijn order tot het moment dat hij verzonden was nog annuleren en sommige mensen wachten nu nog en zullen dus nog kunnen annuleren)

/▌

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-01 17:03
Ik heb zo'n Stadia Pro/Chromosoomkoelkast bundle gekocht voor 22 euro en die is net bezorgd. Ik kocht hem alleen nogal in een opwelling, want ik heb geen idee wat ik er eigenlijk mee moet/kan.

Weet iemand een leuke toepassing ervoor, voor iemand die al een RTX game pc en consoles heeft? Of voegt het dan weinig toe en kan ik hem beter met kerstmis cadeau doen aan iemand? :D

too old, too cold

Pagina: 1 ... 130 ... 192 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord