Ik heb er in solo spelen van Dirt 5 tot nu toe nog geen last van gehad, maar toen ik recentelijk een vriend op bezoek had en we via split screen local multiplayer deden kwam het regelmatig voor dat het beeld even bevroor, en dan na 2-3 seconden weer verder ging. Dat was wel irritant! Zal denk ik wel aan bepaalde belasting van de Google servers liggen. Eén van de redenen waarschijnlijk waarom Google niet flink Stadia promoot. Als er teveel mensen tegelijk gaan gamen krijgt iedereen constant haperingen wanneer de servers het niet aan kunnen. Slechte pers over performance problemen kan Stadia echt niet gebruiken!Matey schreef op maandag 29 november 2021 @ 20:53:
Heb zonet wat dirt 5 gespeeld op stadia. Toch regelmatig last van vastlopend beeld, iets wat in zo’n game wel niet zo handig is.
Nog mensen last van? Verbinding is bekabeld met een 400/40 netwerk.
Ha, bij mij idem!Rob Voets schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 06:56:
Deze ochtend is de leverdatum van mijn bestelling van de Premiere Edition gewijzigd van 14-15 december naar 3-6 december.
En bij LG is er wel een Stadia app, maar alleen voor de LG TV's uit 2020 en 2021. Laat ik nu net een LG OLED TV uit 2019 hebben... Wet van de remmende voorsprong.Ht87 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:18:
Helaas vooralsnog geen stadia app op Samsung. Als er een Chrome of chromebased browser op tizen te krijgen is zou je een kans moeten maken, maar denk dat t vooralsnog gewoon CCU blijft
[ Voor 16% gewijzigd door Haay op 30-11-2021 12:33 ]
:strip_exif()/f/image/EzjNHD44TLOIRfe2DMjtk1Eg.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/1vPZZPaGxNJoTWGj3DKfv039.png?f=fotoalbum_large)