• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12-01 05:49
Waarom word de indeling van mijn postcode niet herkend bij google store? Enig idee hoe ik een verzend adres kan invullen?
Opgelost.. automatisch locatie zoeken veranderd niks aan de postcode, maar dan is die wel goed 8)7

Levering rond 13/14 januari :X

[ Voor 36% gewijzigd door fevo-1190 op 22-11-2021 21:52 ]

• Sergei.Rotkop
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-06-2025
Nice. Bedankt voor de update _/-\o_

• vaurits
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-01 11:55
Google, ik weet niet of jullie meelezen maar ik vind het zeer matig dat je een aanbieding in de markt zet waardoor mensen massaal gaan kopen en vervolgens als een soort zolderkamerdropshippingbedrijfje kennelijk van alles nog moet produceren en op de boot moet zetten. Bij een bedrijf van jullie grootte verwacht ik levering binnen 3 dagen en niet 2 of 3 maanden.

Had nu naar hoop negativiteit het idee dat Stadia de goede weg op was maar nu met de bestelling en giga-levertermijn heb ik een negatieve associatie en denk ik er aan om de hele bestelling maar te cancellen.

• JackP
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-12-2025
Voor verkoop mag je je wenden tot Vraag & Aanbod :)

[ Voor 93% gewijzigd door BM op 23-11-2021 15:14 ]

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
@vaurits Je kan ook overdrijven. Bij mij scheelt het een dag met wat ze aangaven toen ik bestelde. Komt ergens volgende week. Ik ben er nog steeds blij mee hoor (overigens bij alle eerdere acties moesten mensen ook even wachten).

Reactie niet meer van toepassing na mod-edit :)

[ Voor 64% gewijzigd door BM op 23-11-2021 15:15 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• JackP
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-12-2025
Marzman schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 15:04:
[mbr]Reactie niet meer van toepassing na mod-edit :)[/]
Het was een grapje na de ietwat zure reactie van @vaurits De volgende keer zal ik nog iets meer overdrijven om het minder geloofwaardig te maken
Vandaag als het goed is weer een "This week on Stadia" :)

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12-01 05:49
vaurits schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 14:59:
Google, ik weet niet of jullie meelezen maar ik vind het zeer matig dat je een aanbieding in de markt zet waardoor mensen massaal gaan kopen en vervolgens als een soort zolderkamerdropshippingbedrijfje kennelijk van alles nog moet produceren en op de boot moet zetten. Bij een bedrijf van jullie grootte verwacht ik levering binnen 3 dagen en niet 2 of 3 maanden.

Had nu naar hoop negativiteit het idee dat Stadia de goede weg op was maar nu met de bestelling en giga-levertermijn heb ik een negatieve associatie en denk ik er aan om de hele bestelling maar te cancellen.
heeft toch niks met de grootte van een bedrijf te maken? Hoelang zijn de xbox series X of ps5 al out stock?
De vraag is zo gigantisch dan is het niet anders.

Beetje vreemd dat je van zo’n bedrijf maar verwacht dat alles binnen 5 werkdagen op de mat moet liggen.
Alle partijen hebben ook te maken met derden.

• vaurits
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-01 11:55
Ik ben duidelijk meer gewend aan winkels als Bol waar spullen dezelfde of +1 dag in huis zijn. Het is mogelijk gewoon een ander verwachtingspatroon van een iets ander soort consument. Je zet een megakorting op je site maar verkoopt vervolgens veel meer dan je op voorraad hebt.

Ik denk dan: haal de aanbieding weg zodra je meer verkocht hebt dan je op voorraad hebt. En zet de aanbieding terug als je voorraad er weer is of je zeker weet dat de container bij wijze van spreken al in de haven staat.

Doel lijkt mij van Google dat mensen iets positiefs vinden van Stadia, en misschien de spullen ruim in huis hebben voor 5 dec of Kerst. Daarin faalt Google. Deel van jullie maakt het niets uit of is het gewend. Een ander deel van de consument zal zich in mijn opvatting vinden.

Verwijderd

vaurits schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 16:24:
Ik ben duidelijk meer gewend aan winkels als Bol waar spullen dezelfde of +1 dag in huis zijn. Het is mogelijk gewoon een ander verwachtingspatroon van een iets ander soort consument. Je zet een megakorting op je site maar verkoopt vervolgens veel meer dan je op voorraad hebt.

Ik denk dan: haal de aanbieding weg zodra je meer verkocht hebt dan je op voorraad hebt. En zet de aanbieding terug als je voorraad er weer is of je zeker weet dat de container bij wijze van spreken al in de haven staat.

Doel lijkt mij van Google dat mensen iets positiefs vinden van Stadia, en misschien de spullen ruim in huis hebben voor 5 dec of Kerst. Daarin faalt Google. Deel van jullie maakt het niets uit of is het gewend. Een ander deel van de consument zal zich in mijn opvatting vinden.
Voorraad zullen ze wel hebben, het verstuurd krijgen daarentegen.

Je kunt je order altijd annuleren. ;)

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:52
De Pro-games van december zijn bekend!
  • TRANSFORMERS: BATTLEGROUNDS
  • Wreckfest
  • Destroy All Humans
  • Falconeer Warrior Edition
  • Foreclosed
  • Little Nightmares
De eerste twee worden per 1 december gereleased op Stadia en dus direct bij Pro. Nette line-up!

Bron: https://community.stadia....f-games-coming/ba-p/72398

[ Voor 17% gewijzigd door Tuktop op 23-11-2021 18:24 ]

Tuktop schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 18:23:
  • Wreckfest
  • Destroy All Humans
  • Foreclosed
  • Little Nightmares
De eerste twee worden per 1 december gereleased op Stadia en dus direct bij Pro. Nette line-up!

WRECKFEST!!! Yessssssss. Ik kom niet meer buiten deze winter :P

Erg benieuwd of het de last gen is of de current. Of een halfbakke port er tussen in

Oh en volgens mij tikken ze met deze releases de 100 games aan die ze beloofd hadden dit jaar

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:14
Rayman?!!!???? 😎

• Marzman
  • Niet online
Jasphur schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 18:26:
[...]

WRECKFEST!!! Yessssssss. Ik kom niet meer buiten deze winter :P

Erg benieuwd of het de last gen is of de current. Of een halfbakke port er tussen in
De PC versie is ook nog last gen dacht ik. Ik speel die op Gforce Now. Als ik het daar niet had zou ik het wel op stadia kopen. Ze hebben ook Carmagadon levels gemaakt (voor wie het nog kent).

/▌

Marzman schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 18:38:
[...]

De PC versie is ook nog last gen dacht ik. Ik speel die op Gforce Now. Als ik het daar niet had zou ik het wel op stadia kopen. Ze hebben ook Carmagadon levels gemaakt (voor wie het nog kent).
Yes en ook meegwerkt aan de Flatout reeks.

Aardig leuke drop, Rayman koop ik denk voor de derde keer nu haha. Heerlijke game, vooral dat level op de muziek van Black Betty oOo

Falconeer schijnt ook wel vet te zijn, laat ik met kerst mooi een week vrij hebben!
Hitman 3 ook gekocht, Rayman komt erbij denk... Aiiiii ik heb gewoon teveel te spelen :')
Ht87 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 18:46:
[...]

Aiiiii ik heb gewoon teveel te spelen :')
Ja en grappig genoeg had ik hier op de playstation dus geen last van :P

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 25-01 21:07
Ht87 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 18:46:
[...]

Aardig leuke drop, Rayman koop ik denk voor de derde keer nu haha. Heerlijke game, vooral dat level op de muziek van Black Betty oOo

Falconeer schijnt ook wel vet te zijn, laat ik met kerst mooi een week vrij hebben!
Hitman 3 ook gekocht, Rayman komt erbij denk... Aiiiii ik heb gewoon teveel te spelen :')
Hitman 3 ook gekocht samen met RDR2. Dat dubai lvl heb ik geskipped in hitman 3. Die had ik al helemaal gezien op YouTube. Heb het 2e level nu 1x doorgespeeld. En even een begin gemaakt aan dat 3e level

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Is het iemand gelukt om fs22 in het Engels te krijgen?

Krijg alles in het Nederlands nu en is tenenkrommend slecht eigenlijk. Alles staat bij mij in het Engels maar fs blijft het stug in het Nederlands doen.

Edit

En je moet dus ergens in je google account ook je taal op Engels zetten. Goed verstopt.... |:(

[ Voor 22% gewijzigd door Flagg op 23-11-2021 19:17 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Estylicious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-01 09:42
Tof hoor, Wreckfest!
Tuktop schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 18:23:
  • Wreckfest
  • Destroy All Humans
  • Foreclosed
  • Little Nightmares

Little Nightmares staat niet meer in de blog post -O-

• Marzman
  • Niet online
Jasphur schreef op woensdag 24 november 2021 @ 07:59:
[...]

Little Nightmares staat niet meer in de blog post -O-
In de reacties staan klachten dat het voor de tweede keer een pro game wordt, waarschijnlijk is het daarna aangepast.

/▌

Marzman schreef op woensdag 24 november 2021 @ 08:02:
[...]

In de reacties staan klachten dat het voor de tweede keer een pro game wordt, waarschijnlijk is het daarna aangepast.
Tja, niet iedereen is pro vanaf t begin natuurlijk. Hou t er dan gewoon in met 'little nightmares is eligible to claim again if you haven't done this already' oid.

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:06
Dat zou wel jammer zijn, want ik heb me goed vermaakt met little nightmares ii (ook een aantal keren in een walkthrough moeten kijken, behoorlijk lastig spelletje).

• Marzman
  • Niet online
sewer schreef op woensdag 24 november 2021 @ 08:54:
Dat zou wel jammer zijn, want ik heb me goed vermaakt met little nightmares ii (ook een aantal keren in een walkthrough moeten kijken, behoorlijk lastig spelletje).
Misschien hebben ze alleen de tekst weggehaald? Het lijkt me ook niet zo'n handige marketing richting trouwe klanten die hun pro laten doorlopen om geen spellen te missen.

/▌

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19:02
Wreckfest 8) oOo

Op de PS al flink van genoten, nu weer denk ik *O*

[ Voor 5% gewijzigd door RvD86 op 24-11-2021 12:52 ]

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-01 17:01
Helaas geen local-multiplayer (splitscreen) support voor Wreckfest. Had me wel leuk geleken om met meerdere spelers samen op één TV lekker tegen elkaar te beuken.

Nou ja, gelukkig ondersteunt Dirt 5 wel 4-player local multiplayer met split screen. ;)
Haay schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:26:
Helaas geen local-multiplayer (splitscreen) support voor Wreckfest. Had me wel leuk geleken om met meerdere spelers samen op één TV lekker tegen elkaar te beuken.

Nou ja, gelukkig ondersteunt Dirt 5 wel 4-player local multiplayer met split screen. ;)
Word nu onderhand toch wel eens tijd dat Codemasters die update voor Stadia gaat releasen

As seen in the Tesco. Via een tweet van een Stadia fan

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FE-Zi20XoAQNju2?format=jpg&name=large

[ Voor 13% gewijzigd door Jasphur op 24-11-2021 19:37 ]

• Amdwarrior
Wreckfest crossplay? Ik heb hem op pc maar in je eentje tegen CPU weinig uitdaging in soms
Amdwarrior schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:59:
Wreckfest crossplay? Ik heb hem op pc maar in je eentje tegen CPU weinig uitdaging in soms
Volgens mij geen crossplay. Maar je kan de AI wel op standje extreem moeilijk zetten toch? Of is het zelfs dan te makkelijk voor je? :P

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-01 22:48
BlackFriday deals in de store: https://stadia.google.com/store/list/14
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GW5Gh1z7RSmokt_PjDIyYTW2WpQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pfECe1WbsY36tMH6l3XP7K7i.png?f=fotoalbum_large

...helaas niet Farming Simulator 22 :'(

MTB Trail Traffic

• Schmitzel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:52
-LA- schreef op donderdag 25 november 2021 @ 11:29:
BlackFriday deals in de store: https://stadia.google.com/store/list/14
[Afbeelding]

...helaas niet Farming Simulator 22 :'(
Voornamelijk wat er vorige week met de 2 jaar kortingen ook al in zat toch?

• Estylicious
Schmitzel schreef op donderdag 25 november 2021 @ 11:39:
[...]

Voornamelijk wat er vorige week met de 2 jaar kortingen ook al in zat toch?
Ja, ik zie helaas geen nieuwe aanbiedingen.
Estylicious schreef op donderdag 25 november 2021 @ 11:40:
[...]

Ja, ik zie helaas geen nieuwe aanbiedingen.
Misschien morgen nog wat drops? Niet dat ik spellen tekort kom ofzo overigens :9

• dm-dutchman
  • Laatst online: 26-01 13:00
Is stadia pro al een keer in de aanbieding geweest afgelopen jaren?

• sewer
Niet het laatste half jaar in ieder geval, je kan wel bij lenovo een key voor gratis 3 maanden krijgen (zoek er maar naar in dit topic).

Edit: https://gaming.lenovo.com...on-us!-(Still-available!)

[ Voor 29% gewijzigd door sewer op 25-11-2021 12:48 ]

• Tuktop
dm-dutchman schreef op donderdag 25 november 2021 @ 12:46:
Zou leuk zijn als je een jaar-abo kon nemen oid. En dan voor 100,- euro?

• belly89
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20:54
dm-dutchman schreef op donderdag 25 november 2021 @ 12:46:
Denk niet dat dit in de aanbieding gaat komen. Is niet heel interessant voor Google lijkt me. een jaarabonnement voor een lager bedrag zal daarentegen wel kunnen werken! :)

• BulkyBear
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20:48
Zojuist toevalligerwijs het concept van Stadia ontdekt op internet. Ziet er interessant uit als cadeau voor de feestdagen. :9~
Bij Google blijkt Stadia Première uitverkocht. Iemand bekend of er nog andere verkooppunten zijn? Of moet is marktplaats deze enige optie?

• Tuktop
BulkyBear schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:43:
Zojuist toevalligerwijs het concept van Stadia ontdekt op internet. Ziet er interessant uit als cadeau voor de feestdagen. :9~
Bij Google blijkt Stadia Première uitverkocht. Iemand bekend of er nog andere verkooppunten zijn? Of moet is marktplaats deze enige optie?
Even blijven proberen de komende tijd. Het is al vaker uitverkocht geweest en dan later weer terug op voorraad. Komt natuurlijk door de krankzinnige aanbieding :)

• bakkerjangert
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-01 10:35
Die levertijden voor de Premiere editie schieten echt alle kanten op. Gisteren stond er bij mij nog 18-19 januari, maar vandaag is die inmiddels bijgesteld naar 23-24 decemeber. Hopelijk morgen weer een paar weken eraf?

• Schmitzel
bakkerjangert schreef op donderdag 25 november 2021 @ 15:01:
Die levertijden voor de Premiere editie schieten echt alle kanten op. Gisteren stond er bij mij nog 18-19 januari, maar vandaag is die inmiddels bijgesteld naar 23-24 decemeber. Hopelijk morgen weer een paar weken eraf?
Same were, was 11-12 januari, en is nu 23-24 december.

• Amdwarrior
Jasphur schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:25:
[...]

Volgens mij geen crossplay. Maar je kan de AI wel op standje extreem moeilijk zetten toch? Of is het zelfs dan te makkelijk voor je? :P
Nah online altijd leuker . Vooral die absurde mini games :')

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 26-01 17:20
bakkerjangert schreef op donderdag 25 november 2021 @ 15:01:
Ik heb hem met de actie besteld, datum al 3 keer veranderd en geld nog niet afgeschreven :D

• Zhankou
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-05-2025
Outriders maar aangeschaft.

Nu heb ik hem op Xbox en PC, en Stadia.
Cross PAY had wel leuk geweest <> 1 keer aanschaffen voor alle platformen.

Anyway..
BulkyBear schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:43:
Helaas alleen bij google zelf... Je kunt natuurlijk altijd een losse CCU kopen en een losse controller op marktplaats of V&A, maar denk dat goedkoper dan 22 euro vinden een utopie is :)

• Marzman
  • Niet online
lifeguard schreef op donderdag 25 november 2021 @ 15:33:
[...]

Ik heb hem met de actie besteld, datum al 3 keer veranderd en geld nog niet afgeschreven :D
Bij mij is de datum steeds onveranderd gebleven (op een dag na) en vijf uur geleden kreeg ik een mail dat hij is verzonden door Google (en is het die dag weer vervroegd, dus de datum uit de mail weer :p ).

/▌

Nice. Zo gaat ie lekker en waarschijnlijk ook eigenlijk wel een beetje de meest geschikte doelgroep van hoe Stadia nu op dit moment werk

• Marzman
  • Niet online
Jasphur schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 08:37:
Nice. Zo gaat ie lekker en waarschijnlijk ook eigenlijk wel een beetje de meest geschikte doelgroep van hoe Stadia nu op dit moment werk
Toen ik kind was had mijn vader een spelcomputer (een Philips dacht ik) met een soort pong er op , maar dat heette dan tennis en voetbal en dergelijke. En die werd een keer per jaar naar beneden gehaald op oudjaarsavond samen met de sjoelbak (een echte, geen computerspel). Daar is stadia ook goed voor ja. Daarom zou ik ook best een karaokefunctie willen zien voor mijn Aziatische schoonfamilie :p Ik ga geen hele set kopen die het hele jaar in de weg staat, want ik en mijn vrouw geven er zelf niks om.

/▌

Marzman schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 08:42:
[...]

Toen ik kind was had mijn vader een spelcomputer (een Philips dacht ik) met een soort pong er op , maar dat heette dan tennis en voetbal en dergelijke. En die werd een keer per jaar naar beneden gehaald op oudjaarsavond samen met de sjoelbak (een echte, geen computerspel). Daar is stadia ook goed voor ja. Daarom zou ik ook best een karaokefunctie willen zien voor mijn Aziatische schoonfamilie :p Ik ga geen hele set kopen die het hele jaar in de weg staat, want ik en mijn vrouw geven er zelf niks om.
Daar moet toch iets mogelijk zijn met telefoons als microfoon :9~
Lijkt me hilarisch

• Estylicious
Lijkt erop dat er nieuwe deals bij de aanbiedingen zijn.

• Marzman
  • Niet online
Mijn controller en Chromecast zijn vandaag geleverd (bij de buren). 3 a 4 dagen sneller zelfs dan belooofd :p

Er zit ook een adapter in om hem bekabeld (met utp) aan te sluiten zo te zien :) Dat zal wel een stuk beter werken.

[ Voor 35% gewijzigd door Marzman op 26-11-2021 12:59 ]

/▌

@Marzman rn @Ht87 niet helemaal karaoke, maar toch.

• Marzman
  • Niet online
@Jasphur die game heb ik, misschien nog eens opstarten om te kijken wat er veranderd is.

Maar misschien vinden ze dat inderdaad ook leuk, dansen met een nintendo switch deed het ook goed ;)

/▌

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:11

DirtyBird

Praktiserend denker

Zijn er hier mensen die Humankind spelen met direct touch?

Als ik op mijn pixel 4a speel heb ik daar wat problemen mee. Het heeft een keer gewerkt, maar mn andere pogingen (stuk of 4) stranden in ergernis.

Het volgende is aan de hand; in het menu werkt alles prima, ook is de verbinding goed (geen haperingen in beeld of geluid). Eenmaal in het spel werken de touch controls niet meer goed. Als ik bijvoorbeeld op de inzoomknop onderin druk, kom ik daar niet meer uit. Ook verspringt het beeld met in tegenovergestelde richting als ik ergens tik. Oftewel; ik tik linksboven, dan schuift het beeld naar rechtsonder. Ik kan niet zoomen met twee vingers. Ik kan wel met 3 vingers het menu openen, maar knoppen werken niet.

Ik heb gekeken of het misschien met mn schermorientatie te maken heeft of dat het scherm wellicht vies is, maar geen van beide lijken aan de hand. Ik weet ook niet wat er anders was toen het wel werkte.
Iemand die dit herkent en/of weet wat ik hier aan kan doen?

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-01 12:05

artificial_sun

Mazda Rx7

@Marzman Let erop dat die adaptor ook de Wifi module bevat. Dus je kunt hem niet op een andere USB adaptor aansluiten.

Stadia was beter....

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:48
artificial_sun schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:21:
@Marzman Let erop dat die adaptor ook de Wifi module bevat. Dus je kunt hem niet op een andere USB adaptor aansluiten.
Kan prima, bij mij hangt hij aan een UGreen ethernetadapter voor de Chromecast gevoed met 5V.

• Marzman
  • Niet online
artificial_sun schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:21:U
Ah thanks, dat wist ik niet. Ik had verwacht dat die in dat andere deel zat.

[edit]Net even Dirt 5 gespeeld op de tv met de stadiacontroller maar dat is toch wel een andere ervaring dan in een browser spelen wat ik deed. En dan heb ik nog een oude Bravia op 1080p. Het is best wel ongelofelijk dat je voor 22 euro iets in huis haalt dat de competitie aan kan met spelcomputers van honderden euro's.

De controller is ook beter te doseren dan de andere controller die ik had (insturen in bochten en dergelijke)

[ Voor 40% gewijzigd door Marzman op 26-11-2021 19:02 ]

/▌

De Stadia sub-Reddit begint best wel vol te lopen met nieuwe Stadia gebruikers die aangenaam verrast zijn over hoe goed het werkt. Nice.

• -Junkiexp-
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-01 20:36
Hier is mijn oog op gevallen en wil dit ook graag aanschaffen, ben al even bezig in de google store maar vooralsnog geen succes.
Hopen dat het lukt, ziet er veelbelovend uit.

3840 Wp pal op zuid zonder schaduw, Zuid-Holland zuid - Panasonic WH-MDC07J3E5 monoblock warmtepomp - Atlantic Explorer V4 200 liter coil warmtepompboiler - Technea Shower HR Tube 1-21 douchepijp-wtw - gasloos sinds 13-04-2024

• dm-dutchman
  • Laatst online: 26-01 13:00
De leverdatum van de stadia +CCU is vervroeg van 14 januari naar 23 december.

Ik heb cyberpunk 2077 gekocht voor 20 euro en speel het nu via een Dell latitude tablet icm met een Dualshock4. Speelt echt heerlijk weg, ben erg benieuwd hoe het speelt via de CCU icm de stadia controller.

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Wreckfest komt naar Stadia! Eindelijk misschien een Destruction Derby opvolger op Stadia?

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01:40
xabre16v schreef op zondag 28 november 2021 @ 03:02:
Wreckfest komt naar Stadia! Eindelijk misschien een Destruction Derby opvolger op Stadia?
Heb speciaal voor wreckfest weer even een maandje Stadia genomen ;)
Vond Destruction Derby en Carmageddon vroeger ook enorm leuk en ben benieuwd hoe deze game gaat worden.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• RvD86
Ben ik nu de enige waar de leverdatum naar achteren is verplaatst i.p.v. naar voren? :+

Opzich niet heel erg want het is voor mij een 2e controller maar viel me op.
Zou eerst 28/29 Nov. Zijn is nu naar 14/15 Dec. Verplaatst.

Ach ja, Woensdag eerst Weckfest 8)

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:46
@RvD86 hier hetzelfde met ook deze datums

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
RvD86 schreef op zondag 28 november 2021 @ 16:19:
Ben ik nu de enige waar de leverdatum naar achteren is verplaatst i.p.v. naar voren? :+

Opzich niet heel erg want het is voor mij een 2e controller maar viel me op.
Zou eerst 28/29 Nov. Zijn is nu naar 14/15 Dec. Verplaatst.

Ach ja, Woensdag eerst Weckfest 8)
Is dat recent aangepast dan bij jou? Bij mij was het ook eind november, maar dat werd vrij vlot diezelfde 14/15-12. Daar staat het sindsdien op.

• Fiero
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-01 20:33
Hier ook 14/15-12 sinds plaatsen bestelling. Zending vanuit UK.

• RvD86
erwn schreef op zondag 28 november 2021 @ 18:40:
[...]

Is dat recent aangepast dan bij jou? Bij mij was het ook eind november, maar dat werd vrij vlot diezelfde 14/15-12. Daar staat het sindsdien op.
Geen idee, had onthouden dat het 1 deze dagen was.
En had nog geen bericht gehad van verzending dus dacht zal eens kijken.
Toen zag ik het erbij staan.

Maar ben niet de enige dus :P

• Haay
Bij mij ook levering op 14/15 december. Maar die datum stond bij mij dacht ik al vanaf de bestelling. Of misschien heel vlot erna.
xabre16v schreef op zondag 28 november 2021 @ 03:02:
Ja heerlijk! Moet eigenlijk eerst nog wat andere games uitspelen, maar ga zodra ik Wreckfest heb geclaimed toch alvast even kijken hoe de game speelt :P

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:29

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Heb gisteren eens een game gestart welke al een tijd in mijn library stond, Sniper Elite 4. Best wel een leuk concept. Was blij verrast, niet altijd even overzichtelijklijk maar wel prima te doen. :)

Vind het het leuk om dingen op te blazen, de andere game welke ik speel (Control) heeft deze optie ook. Brandblussers, heftrucks en gasflessen. :+

Whatever.

• Haay
Harmen schreef op maandag 29 november 2021 @ 09:18:
Heb gisteren eens een game gestart welke al een tijd in mijn library stond, Sniper Elite 4. Best wel een leuk concept. Was blij verrast, niet altijd even overzichtelijklijk maar wel prima te doen. :)

Vind het het leuk om dingen op te blazen, de andere game welke ik speel (Control) heeft deze optie ook. Brandblussers, heftrucks en gasflessen. :+
Sniper Elite 4 was één van de eerste gratis Pro games die ik kreeg toen ik het Stadia Pro abonnement nam en dat heb ik met veel plezier helemaal tot het einde uitgespeeld. Niet alle achievements gehaald, want zo'n 'completionist' ben ik niet, maar ik heb erg van deze game genoten! Wel op de PC met muis + toetsenbord gespeeld overigens, want met controller kan ik dit soort games echt niet.

Waar ik op dit moment trouwens blij door verrast ben is Wavetale. Dat speel ik wel heerlijk met de controller op de TV. Erg leuke redelijk casual game die me ook wel wat doet denken aan Submerged: Hidden Depths. Die laatste game ziet er grafisch wel vele malen mooier uit dan Wavetale, en is ook meer puzzel en minder actie dan Wavetale.

• mr_willes
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-04-2022
Haay schreef op maandag 29 november 2021 @ 08:24:
Bij mij ook levering op 14/15 december. Maar die datum stond bij mij dacht ik al vanaf de bestelling. Of misschien heel vlot erna.
Ik heb net bevestiging van DPD (woon in België) dat net na de middag mijn pakketje met Premiere Edition geleverd word.

Besteld 19-11
Verzonden 25-11
Afgeleverd 29-11

• woutervt
  • Laatst online: 24-01 23:20
Is er sinds vorige week maandag nog een keer voorraad geweest voor deze deal? Heb sinds vandaag een scraper draaien die elke minuut de voorraad controleert. Maar ik ben wel benieuwd of iemand sinds maandag al voorraad heeft gezien

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:52
woutervt schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:21:
[...]

Is er sinds vorige week maandag nog een keer voorraad geweest voor deze deal? Heb sinds vandaag een scraper draaien die elke minuut de voorraad controleert. Maar ik ben wel benieuwd of iemand sinds maandag al voorraad heeft gezien
Ik heb er afgelopen zaterdag nog een kunnen bestellen. Kostte me wel drie kwartier F5-en :+

Catch a smile out there!

• sewer
Haay schreef op maandag 29 november 2021 @ 09:31:

Waar ik op dit moment trouwens blij door verrast ben is Wavetale. Dat speel ik wel heerlijk met de controller op de TV. Erg leuke redelijk casual game die me ook wel wat doet denken aan Submerged: Hidden Depths. Die laatste game ziet er grafisch wel vele malen mooier uit dan Wavetale, en is ook meer puzzel en minder actie dan Wavetale.
Wavetale toevallig gisteren uitgespeeld, is wel leuk ja. Al heb ik wel een paar keer vastgezeten omdat het a) een beetje onduidelijk was en b) dat ik om ergens te komen over een eiland wilde lopen (ipv erom heen zeilen), en dan vast kwam te zitten door allerlei clipping-issues etc (het is soms echt raar perspectief, een eiland kan er redelijk glooiend en loopbaar uitzien, maar als je er echt bent is het opeens een muur/vallei).

Maar was al-met-al wel leuk, al vond ik figment beter :P

• woutervt
  • Laatst online: 24-01 23:20
Glenfiddich schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:25:
[...]

Ik heb er afgelopen zaterdag nog een kunnen bestellen. Kostte me wel drie kwartier F5-en :+
Ah, dat biedt nog enig perspectief op nieuwe voorraad!

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:28
En de stock is nu echt op, want :
https://store.google.com/...tertainment_package?hl=de

De Chromecast mit Google TV + Stadia-Controller is nu beschikbaar in Duitsland als de gaming entertainment package, voor €99,99.

Edit: of was dit al langer beschikbaar in Duitsland? Ik weet enkel dat BE/NL weer uit de boot vallen, want geen CC met Google TV hier.

[ Voor 22% gewijzigd door lukadad op 29-11-2021 20:25 ]

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-01 09:47
Heb zonet wat dirt 5 gespeeld op stadia. Toch regelmatig last van vastlopend beeld, iets wat in zo’n game wel niet zo handig is.

Nog mensen last van? Verbinding is bekabeld met een 400/40 netwerk.
lukadad schreef op maandag 29 november 2021 @ 20:20:
En de stock is nu echt op, want :
https://store.google.com/...tertainment_package?hl=de

De Chromecast mit Google TV + Stadia-Controller is nu beschikbaar in Duitsland als de gaming entertainment package, voor €99,99.

Edit: of was dit al langer beschikbaar in Duitsland? Ik weet enkel dat BE/NL weer uit de boot vallen, want geen CC met Google TV hier.
Vooral tof dat je zelf de kleurencombinatie kunt samenstellen. Ik heb straks 3 witte controllers en vind de wasabi zo mooi |:(

• Reverb_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-05-2025
Iemand toevallig Fifa 22 gekocht voor de Stadia?
Loopt bij mij erg framedropperig. Hierdoor is het eigenlijk onspeelbaar. Iemand anders deze ervaring ook?
Heb een 75mbit verbinding, niet supersnel, maar hiermee zou het prima zonder problemen moeten kunnen draaien. Ook al teruggeschakeld naar 720p, maar dan loopt ie nog steeds niet smooth. Ik speel via de Stadia app op mijn Nvidia Shield via een vaste LAN aansluiting.

[ Voor 10% gewijzigd door Reverb_ op 29-11-2021 22:30 ]

• Rob Voets
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:27
Deze ochtend is de leverdatum van mijn bestelling van de Premiere Edition gewijzigd van 14-15 december naar 3-6 december.

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Kunnen we/jullie het weer over de games enzo hebben?

Dat leest leuker weg dan dat de leverdatum is gewijzigd.
(Misschien een idee om daar een topic voor te openen?)

Meer dan ik dacht...

• Amdwarrior
Reverb_ schreef op maandag 29 november 2021 @ 21:38:
Loopt bij mij erg framedropperig. Hierdoor is het eigenlijk onspeelbaar. Iemand anders deze ervaring ook?
Heb een 75mbit verbinding, niet supersnel, maar hiermee zou het prima zonder problemen moeten kunnen draaien. Ook al teruggeschakeld naar 720p, maar dan loopt ie nog steeds niet smooth. Ik speel via de Stadia app op mijn Nvidia Shield via een vaste LAN aansluiting.
FIFA 21 hier maar via Chromecast speelt het voor geen meter controller die gewoon traag reageert, terwijl op pc met Xbox controller veel alerter reageert.

Met andere spelen op Chromecast vreemd genoeg geen last van

• Schmitzel
Amdwarrior schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 07:18:
[...]

FIFA 21 hier maar via Chromecast speelt het voor geen meter controller die gewoon traag reageert, terwijl op pc met Xbox controller veel alerter reageert.

Nooit last van gehad met Fifa 21, toch wel redelijk wat seizoenen gespeeld, zelfs online ging het lekker soepel

• Marzman
  • Niet online
Amdwarrior schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 07:18:
[...]

Probeer het eens op een lagere resolutie (test anders eens op de tot 720 resolutie). Ik had dit ook in Dirt5 met een USB-controller. De inputlag van Stadia is misschien 50 miliseconde ofzo, daar moet je eigenlijk heel weinig van merken (je lichaam levert meer lag op).

[ Voor 16% gewijzigd door Marzman op 30-11-2021 07:50 ]

/▌

• Reverb_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-05-2025
Schmitzel schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 07:22:
[...]

Nooit last van gehad met Fifa 21, toch wel redelijk wat seizoenen gespeeld, zelfs online ging het lekker soepel
Het vreemde is dat andere spellen wel prima draaien. Had ook wat gegoogled en leest dat meer mensen er ook last van hebben. Gelukkig heb ik snel een refund kunnen doen.
Reverb_ schreef op maandag 29 november 2021 @ 21:38:
Volgens mij zijn er op Reddit best wat klachten over de performance, lijkt niet helemaal lekker geoptimaliseerd te zijn. Ik heb er zelf geen ervaring mee, wel met FIFA 21, die speelt heel vloeiend. Je zou die kunnen kopen om te testen. Als je binnen 2 uur retourneert krijg je je geld terug.

• Marzman
  • Niet online
Gisteren Grid weer eens opgestart maar die is toch moeilijker dan Dirt5. Je moet dan veel meer beleid hebben met gas, remmen, insturen.

In Grid pak ik ook altijd 4wd of awd (wat is het verschil eigenlijk tussen die twee?), ook als ze een stuk minder krachtig zijn. Die gaan veel makkelijker door de bochten dan de rwd auto's die je continu moet corrigeren (misschien is Grid daarom moeilijker). Dan hoef je de auto alleen maar de binnenkant van de bocht in te smijten en dan haal je alles in.

Daarom kan ik F1 maar beter laten liggen. Hoewel dat wel een spel is dat ik een paar jaar geleden heel tof had gevonden.

[ Voor 11% gewijzigd door Marzman op 30-11-2021 08:10 ]

/▌

Marzman schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 08:09:
Gisteren Grid weer eens opgestart maar die is toch moeilijker dan Dirt5. Je moet dan veel meer beleid hebben met gas, remmen, insturen.

In Grid pak ik ook altijd 4wd of awd (wat is het verschil eigenlijk tussen die twee?), ook als ze een stuk minder krachtig zijn. Die gaan veel makkelijker door de bochten dan de rwd auto's die je continu moet corrigeren (misschien is Grid daarom moeilijker). Dan hoef je de auto alleen maar de binnenkant van de bocht in te smijten en dan haal je alles in.

Daarom kan ik F1 maar beter laten liggen. Hoewel dat wel een spel is dat ik een paar jaar geleden heel tof had gevonden.
Toch Wreckfest maar claimen morgen? :P
Kun je hem ook in de bocht gooien, alleen dan heb je kans dat je niemand inhaalt en die RWD wagens zijn soms ook een hel om te besturen :+

Dat gezegd hebbende, ik hoop echt dat het een goede port is... fingers crossed

[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 30-11-2021 09:28 ]

streamnl schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 06:59:

Ontzettend lol momenteel met Hitman 3, wat werkt dat spel uitstekend op Stadia zeg. Ziet er ook prachtig uit!

Speel momenteel AC: Black Flag. Maar omdat ik deze toen al eens helemaal kapot gespeeld heb op de PS4 speel ik nu alleen de main story. Enorm gaaf verhaal voor een AC game :) De remaster is niet eens heel slecht gedaan, zitten nog wel wat glitches enzo in, maar speelt prima weg. On the side speel ik nog wat Dirt5, The Crew 2 en Grid als ik maar kort de tijd heb. Die drie games zijn echt ideaal voor even tussendoor.

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Zeker! Zijn er hier nog Destiny2 spelers? Heb de Legendary met 3 DLC's aangeschaft voor 3 tientjes. (is volgensmij tot 3 dec in de aanbieding)
Wellicht dat er hier nog spelers zijn die co-op willen doen?

Steam/Epic: Deurstopper

• Schmitzel
Jasphur schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 09:57:
[...]

Speel momenteel AC: Black Flag. Maar omdat ik deze toen al eens helemaal kapot gespeeld heb op de PS4 speel ik nu alleen de main story. Enorm gaaf verhaal voor een AC game :) De remaster is niet eens heel slecht gedaan, zitten nog wel wat glitches enzo in, maar speelt prima weg. On the side speel ik nog wat Dirt5, The Crew 2 en Grid als ik maar kort de tijd heb. Die drie games zijn echt ideaal voor even tussendoor.
AC: BF is wel echt een topper.
Ik zag AC: Roque ook staan in de store. Dat is de enige die ik ooit gemist heb van AC:1 t/m Origins.
Die was nooit uitgebracht op PS4 in 2014,pas een remaster in 2018 geloof ik.
Dacht dat je dan vanuit Templar perspectief speelt..
Moet ik ook maar op m'n backlog zetten |:(

• Matey
Ik heb al even zitten zoeken online maar geen echt resultaat gevonden. Ik heb 2 CCU's gekoppeld aan onze tv's en speel uiteraard graag op een groter scherm.

Nu heb ik ook zo'n smart monitor van Samsung (M7) besteld voor in een andere kamer als monitor te gebruiken, maar ook als mini tv tijdens sporten enz.

Nu vraag ik mij af of je op Tizen 5.5 een app voor Stadia kan downloaden of in de browser spelen? Dit zou handig zijn, zo moet ik geen pc aanzetten om te spelen of een CCU switchen naar dit scherm.

Thanks!
Matey schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:10:
Ik heb al even zitten zoeken online maar geen echt resultaat gevonden. Ik heb 2 CCU's gekoppeld aan onze tv's en speel uiteraard graag op een groter scherm.

Nu heb ik ook zo'n smart monitor van Samsung (M7) besteld voor in een andere kamer als monitor te gebruiken, maar ook als mini tv tijdens sporten enz.

Nu vraag ik mij af of je op Tizen 5.5 een app voor Stadia kan downloaden of in de browser spelen? Dit zou handig zijn, zo moet ik geen pc aanzetten om te spelen of een CCU switchen naar dit scherm.

Thanks!
Helaas vooralsnog geen stadia app op Samsung. Als er een Chrome of chromebased browser op tizen te krijgen is zou je een kans moeten maken, maar denk dat t vooralsnog gewoon CCU blijft ;)

• Matey
Ht87 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:18:
[...]

Helaas vooralsnog geen stadia app op Samsung. Als er een Chrome of chromebased browser op tizen te krijgen is zou je een kans moeten maken, maar denk dat t vooralsnog gewoon CCU blijft ;)
Vreesde ik al voor. Zou toch wel leuk zijn om Stadia op meer devices te kunnen spelen zonder CCU.
Ik denk dan inderdaad aan tv's, maar ook Apple TV. Het ligt ook wel aan de makers van die devices dat je geen chrome based browser kan installeren.

Maar goed, luxe probleem zeker? Met mijn 2 CCU's mag ik wel niet klagen :+

• Estylicious
Ik speel nog steeds AC Origins, heb eigenlijk nooit een AC spel gespeeld ervoor. Ik heb in de sale wel Black Flag en Odessy gekocht. Na Origins eerst maar BF doen, anders misschien stap 'terug' te groot.

En 'on the side' doe ik Doom Ethernal. Wat een moddervet spel is dat is toch zeg. Ik worstel nog wel met de controller in dit soort snelle spellen, maar wat is het goed uitgewerkt. Gewoon genieten, heerlijk.
Pagina: 1 ... 129 ... 192 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord