Not sure if /sbr00ky schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 20:42:
Oh my, so much sale. So much resist.
TC:GRBP
W_D2
Monopoly
FC5
..
..
..
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Eindelijk humankind maar eens uitproberen met de feestdagen.
Stadia / PSN : whenheco
Bestelling geplaatst op 19 nov, de bevestigingsmail zegt levering 2 a 3 december. Ik open de bestelling online, levering 30 nov - 1 dec.
Ik check nu een dag later nog eens en de verwachte leverdatum is verschoven naar 15 a 16 december.
Best bijzonder, ik klaag op zich niet. Maar binnen 48 uur is eigenlijk wel de standaard geworden. Nu het langer dan een week duurd lijkt het wel of Google zijn eigen producten aan het dropshoppen is.
Ben ook nog wel benieuwd naar jullie promotie activiteiten.
Ik heb er zelf 2 besteld. En 3 vrienden/collega's hebben ook een bestelling geplaatst. Een 4e moest nog een CC regelen.
[ Voor 15% gewijzigd door grolle op 20-11-2021 08:19 ]
Ik had nog niet eens naar de leverdatum gekeken. Na jouw post maar even gechecked, maar bij mij valt het mee. Levering nov 29–30 in de mail, online is het een dag later geworden (30-1).grolle schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 08:14:
Ik denk dat ze een beetje overweldigd raken met deze aanbieding.
Bestelling geplaatst op 19 nov, de bevestigingsmail zegt levering 2 a 3 december. Ik open de bestelling online, levering 30 nov - 1 dec.
Ik check nu een dag later nog eens en de verwachte leverdatum is verschoven naar 15 a 16 december.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik vermoed dat je trouwens ook op een 1080p tv verschil ziet (je mist ook hdr), maar ik heb ook gewoon de base op een 1080p tv.
/▌
Verschil tussen base en pro is ook niet zozeer die 4K, maar welke spellen je kan spelen.
[ Voor 14% gewijzigd door sewer op 20-11-2021 09:56 ]
En een wifi microfoon met galm zou ook goud zijn samen met een chromecast en YouTube. In Azië doet elk huishouden en elk cafe aan karaoke
/▌
Hitman 3 of humankind?
Bij gebrek aan de CCGTV in NL denk ik dat een Mi Box de beste ervaring geeft die mogelijk is.Joostje123 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 10:15:
Ik heb een Android TV en een mibox was het daar nu wel mogelijk om stadia op te spelen of heb ik toch de Chromecast ultra nodig?
Ik heb er 2, en daarnaast ook 2 CCU's. Dus ik kan het redelijk vergelijken.
Maar ja,voor 22,22 heb ik er nog 2 extra besteld
Hahaha, nauw laten we hopen dat dat het isThe_Woesh schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 09:04:
@grolle : Ik moet er wel om lachen.Het lijkt een beetje op een AI script dat de levertijd probeerd te voorspelen aan de hand van vooraden & locaties waar de spullen liggen. Alleen is die de kluts een beetje kwijt.
Zonder Pro kun je ook alle spellen spelen die beschikbaar zijn, als je ze koopt.sewer schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 09:55:
Verschil tussen base en pro is ook niet zozeer die 4K, maar welke spellen je kan spelen.
Zolang je Pro hebt, kun je alle spellen spelen die je middels Pro 'gratis' geclaimd hebt. Gekochte spellen kun je altijd spelen, of je nou Pro hebt of niet.
Verdere voordelen van Pro zijn: max 4K-streamresolutie in plaats van max 1080P (een zeer zichtbaar verschil op (grotere) 4K-schermen), 5.1 geluid, betere aanbiedingen en dus maandelijkse 'gratis' claimbare games.
FS 22 wil ik wel aanschaffen via stadia zodat ik hem op elk tv scherm kan spelen hier
Toch best een aardig aanbod, als je nu Pro neemt kun je de volgende 40 games claimen:lifeguard schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 10:50:
Het aanbod van pro-games is niet zo heel geweldig.
https://public.tableau.co...r=no&:showShareOptions=no (klik rechts op 'Now on Pro'). En ben bnieuwd naar de Pro games van december!
Totdat je de pro games gaat spelen. Een aantal pro games hebben mij echt heel erg verrast in hoe leuk ze zijn.lifeguard schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 10:50:
Het aanbod van pro-games is niet zo heel geweldig. zat er aan te denken om gamepass te stoppen aangezien ik de leuke GP games gekocht heb, maar zo veel voordeel zie ik er nu ook niet in.
FS 22 wil ik wel aanschaffen via stadia zodat ik hem op elk tv scherm kan spelen hier
Als het goed is kun je via deze link zonder pro toch spelen https://stadia.com/link/XZE7ZdXjsB3BqvHS9/ dan ga je direct naar destiny 2SierraPapa schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 09:49:
Ik heb vorige week een Chromecast met Google TV gekocht. Door de mooie aanbieding was ik geïnspireerd om ook een Stadia te gaan proberen. Maar hoe registreer je nou voor Base? Ik krijg bij het registreren enkel een optie voor een Stadia Pro proefperiode. Ik heb een 1080p tv nog, dus dat is voor mij wat overkill.
Stadia was beter....
Grr blijft zo gruwelijk irritant dat ze die muur ophouden voor potentiële nieuwe gebruikers! Het zou echt makkelijker moeten zijn om de dienst uit te proberen.artificial_sun schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:44:
[...]
Als het goed is kun je via deze link zonder pro toch spelen https://stadia.com/link/XZE7ZdXjsB3BqvHS9/ dan ga je direct naar destiny 2
Whatever.
Ze staan dan toch automatisch onderaan? Het kan beter inderdaad maar de games die ik als laatste gespeeld heb die zie ik altijd eerst en dan de allerlaatste game uitvergroot en centraal.Harmen schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 13:20:
Zou ook wel een keer fijn zijn dat je je eigen bibliotheek kan ordenen, heel veel games heb ik ooit geclaimed maar speel ik nooit. Wis functie net zoals bij apps zou handig zijn.
/▌
Edit: Leveringstijd van de premiere edition is wel wat opgeschoven van 8-9 dec naar 28-29 dec.
Edit2: Hoe werkt het eigenlijk als vrienden een account aanmaken via de invite friends link. Daar hoor je toch een melding van te krijgen dat die is gebruikt en dat je een maand gratis pro krijgt? Ik dacht dat ze dan ook direct in je friendslist kwamen?
[ Voor 85% gewijzigd door Dennis0162 op 20-11-2021 16:58 ]
Bij mij is het ook opgeschoven van 23/24 november naar half december.Dennis0162 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 14:46:
Net me ook laten verleiden om Farcry 5 en RDR2 te kopen![]()
Edit: Leveringstijd van de premiere edition is wel wat opgeschoven van 8-9 dec naar 28-29 dec.
Edit2: Hoe werkt het eigenlijk als vrienden een account aanmaken via de invite friends link. Daar hoor je toch een melding van te krijgen dat die is gebruikt en dat je een maand gratis pro krijgt? Ik dacht dat ze dan ook direct in je friendslist kwamen?
Waar is de menuknop? Ik kan het spel nu ook niet afsluiten en moet wachten tot stadia dat doet omdat ik niet actief meer ben
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Nu heb ik 10 euro korting op de eerste game maar in de algemene voorwaarden staat:
"De aanbieding mag niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen of promoties'
Dus ik neem aan dat ik de 10 euro korting niet krijg als ik bijvoorbeeld cyberpunk koop voor 30 euro.
Ik ben nog niet bekend met de store en hoe snel je games aankoopt in de zin van hoeveel keer je op akkoord en doorgaan moet klikken voordat er geld word afgeschreven via PayPal. Met andere woorden: krijg ik voordat er geld word afgeschreven nog een venster met een overzicht van de prijs en eventuele promo acties?
Je kunt voor de zekerheid even in de terms van de 10,- euro korting kijken maar volgens mij heb ik 'm gebruikt om een game die in de aanbieding was te kopen.dm-dutchman schreef op zondag 21 november 2021 @ 00:46:
Zojuist ook de stadia besteld en een account alvast aangemaakt zodat ik alvast wat games kan claimen en eventueel een game kan kopen met de black friday deals.
Nu heb ik 10 euro korting op de eerste game maar in de algemene voorwaarden staat:
"De aanbieding mag niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen of promoties'
Dus ik neem aan dat ik de 10 euro korting niet krijg als ik bijvoorbeeld cyberpunk koop voor 30 euro.
Ik ben nog niet bekend met de store en hoe snel je games aankoopt in de zin van hoeveel keer je op akkoord en doorgaan moet klikken voordat er geld word afgeschreven via PayPal. Met andere woorden: krijg ik voordat er geld word afgeschreven nog een venster met een overzicht van de prijs en eventuele promo acties?
Ja, en de 10 euro credit staat los van andere acties en kan je dus combineren.dm-dutchman schreef op zondag 21 november 2021 @ 00:46:
Zojuist ook de stadia besteld en een account alvast aangemaakt zodat ik alvast wat games kan claimen en eventueel een game kan kopen met de black friday deals.
Dus misschien dat ze het toch iets proberen uit te rekken. Schaarste creëren is ook een form van promotie toch
En nu?Marzman schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 09:44:
[...]
Ik had nog niet eens naar de leverdatum gekeken. Na jouw post maar even gechecked, maar bij mij valt het mee. Levering nov 29–30 in de mail, online is het een dag later geworden (30-1).
Ik had ook 29/30 bij bestellen en dat wordt 15/16 Dec nu. Had voor iemand anders nog besteld twee uurtjes later en die stond bij bestellen op 2-3 Dec (nu ook 15/16 Dec) dus dan denk je nog dat ze een vrij exact systeem hebben en er direct voorraad gereserveerd is.
Beetje zuur voor wie het als sinterklaascadeau besteld hadden. Maja dan maar als kerstcadeau.... als ze dat wel halen.
/▌
Volgens mij kun je m wel gebruiken voor games in de aanbieding, maar bv niet voor een actie met gratis CCU als je een game koopt.dm-dutchman schreef op zondag 21 november 2021 @ 00:46:
Overigens nu je al een account hebt en games geclaimd: op je telefoon of laptop kun je alvast gamen! Heb je een andere controller in huis werkt dat ook! Nog niet op tv dan, maar vooruit!
Trouwens, let wel op want als je een refund aanvraagt voor een spel dat je hebt gekocht met de 10 euro korting, krijg je die 10 euro korting niet meer terug.dm-dutchman schreef op zondag 21 november 2021 @ 00:46:
[ Voor 72% gewijzigd door Geronimous op 21-11-2021 13:47 ]
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
Zekers, FIFA 21 dan wel. Werkt bij mij identiek aan het gamen op consoles.remcoXP schreef op zondag 21 november 2021 @ 08:09:
Ik heb al een stadia maar ga van de aanbieding gebruik maken om FIFA met 2 controllers te kunnen spelen. Iemand hier al ervaring mee?
Hier ook. Van 26 nov naar 16 DecG33st schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 17:59:
[...]
Bij mij is het ook opgeschoven van 23/24 november naar half december.
[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 21-11-2021 13:47 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 21-11-2021 13:47 ]
Kun je die aanbiedingen nu al ergens zien (incl prijzen)? Zonder account bedoel ik dan.
Als je t nu doet heb je kans om te profiteren van de huidige deals, maar rond kerst verwacht ik ook wel wat deals hoor.erwn schreef op zondag 21 november 2021 @ 09:27:
Is het nu wel/niet verstandig al een account aan te maken? Ik dacht dat te doen wanneer de controller er is (15/16-12). Maar misschien dus beter nu al te doen om te kijken voor interessante aanbiedingen?
Kun je die aanbiedingen nu al ergens zien (incl prijzen)? Zonder account bedoel ik dan.
Hier alle huidige prijzen en deals!
Ik baalde ook toen ik vanochtend keek, maar kon net na wat geF5 toch eentje bestellen.G33st schreef op zondag 21 november 2021 @ 09:49:
[...]
Ik heb net even gekeken, maar de aanbieding is nog steeds te bestellen bij mij.
Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?
De kinderen maken hier steeds ruzie om welke controller van wie is.
Volgens mij heb je een probleem gecreëerd dat geen probleem hoort te zijnKlaasjeNL schreef op zondag 21 november 2021 @ 11:36:
Iemand een idee welke thumb grips op de controller passen? PS4, Xbone, Switch, PS5, XS?
De kinderen maken hier steeds ruzie om welke controller van wie is.
Maar je kan er ook gewoon een stickertje op plakken of een label.
/▌
Ze zijn ook van mij hoor.Marzman schreef op zondag 21 november 2021 @ 12:06:
[...]
Volgens mij heb je een probleem gecreëerd dat geen probleem hoort te zijnVroeger hadden ik en mijn zus een NES met twee controllers maar we dachten er niet eens over na welke controller van wie was (dan kun je ook nooit spelen met een vriendje?). De controllers waren allebei van mijn vader, die had de NES gekocht.
Maar je kan er ook gewoon een stickertje op plakken of een label.
Dus ik dacht: van die thumbgrips zijn dan wel geinig.
Ik kijk ook even meeKlaasjeNL schreef op zondag 21 november 2021 @ 12:19:
[...]
Dus ik dacht: van die thumbgrips zijn dan wel geinig.
Heb nog geen controller of CCU, net al ff dirt 5 gespeeld op de laptop en draait helemaal prima.
Nu wil ik graag cyberpunk aanschaffen voor 29,95 incl. de controller en de CCU uiteraard
Maar als stadia newbie, waar moet ik dat doen en weet ik dan zeker dat de controller en de CCU mijn kant op komen? In de stadia store zie ik alleen de controller en CCU voor 22,22
Moet nog wegwijs worden in het hele stadia gebeuren, dus wat tips / info is welkom
Levertijd ergens in januari
Niemand heeft toch die aanbieding hier? Waarschijnlijk heb je dat op Reddit gezien van mensen in de VS.Flipmo schreef op zondag 21 november 2021 @ 12:30:
Net ook een account aangemaakt en een paar pro games geclaimd.
Heb nog geen controller of CCU, net al ff dirt 5 gespeeld op de laptop en draait helemaal prima.
Nu wil ik graag cyberpunk aanschaffen voor 29,95 incl. de controller en de CCU uiteraard
Maar als stadia newbie, waar moet ik dat doen en weet ik dan zeker dat de controller en de CCU mijn kant op komen? In de stadia store zie ik alleen de controller en CCU voor 22,22
Moet nog wegwijs worden in het hele stadia gebeuren, dus wat tips / info is welkom
/▌
Thanks, heb m inderdaad ook zojuist toch nog kunnen bestellen! Levering 7-10 januarigrolle schreef op zondag 21 november 2021 @ 06:42:
@Tiroz ik zag op de (een) Amerikaanse stadia fb dat hij wisselend wel en niet op voorraad is.
Dus misschien dat ze het toch iets proberen uit te rekken. Schaarste creëren is ook een form van promotie toch
Stadia was beter....
Tot die tijd maar ff een controller van iemand lenen om toch op mijn Android tv te kunnen spelen.
Telefoon als controller gebruiken was net geen succes. Dramatische besturing
Mocht je beschikken over een computer, kun je ook eens een game met k+m spelen. De pro game Hundred Days leent zich daar erg goed voorFlipmo schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:48:
Tnx voor de info. De controller nu maar los besteld. Alleen nog ff wachten tot hij binnen is. Begin januari 😅
Tot die tijd maar ff een controller van iemand lenen om toch op mijn Android tv te kunnen spelen.
Je kunt via Phone Link ook een andere controller aansluiten, mocht je die hebben:Flipmo schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:48:
Tnx voor de info. De controller nu maar los besteld. Alleen nog ff wachten tot hij binnen is. Begin januari 😅
https://support.google.com/stadia/answer/10870063?hl=en
Mooiste is op tv. Paar vrienden al gevraagd of ik een controller van de xbox / ps kon lenen.
Komt goed
Wel mooi dat je nu al meteen merkt en weet hoe flexibel Stadia kan zijn heheFlipmo schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:01:
Heb op de laptop al ff dirt 5 gespeeld. Ging prima met keyboard.
Mooiste is op tv. Paar vrienden al gevraagd of ik een controller van de xbox / ps kon lenen.
Komt goed
Ik ben er benieuwd naar je ervaring. Ik ken mijn eigen tekortkomingen ;-)Rob Voets schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:48:
Naast de controller/ccu vandaag ook Sekiro gekocht. Lijkt me geweldige game, maar ben wel beetje bang dat hij te moeilijk gaat zijn. We'll see.
De aanbieding is erg goed. Ik heb alleen nog te veel op de stapel liggen.
Ik ben nu met Control bezig, en daarna "moet" ik nog immortals, cyberpunk, Red Dead, 3x Tomb Raider, 4x A.Creed. En niet de vele Pro games vergeten. En toch staat Sekiro hoog op het wens lijstje
Een nieuwe controller is eigenlijk niet te verantwoorden, maar Google TV in de slaapkamer was nog nodig.
Stadia was beter....
Waarom koop je hem niet bij Google zelf voor die 22,22 euro? De aanbieding staat nog steeds online.artificial_sun schreef op zondag 21 november 2021 @ 19:01:
Zo net even een Chromecast met Google TV besteld bij FNAC in Frankrijk besteld voor 55 euro.
Een nieuwe controller is eigenlijk niet te verantwoorden, maar Google TV in de slaapkamer was nog nodig.
/▌
Het iets langere antwoord is dat Ziggo ze sinds kort verkoopt. De overige zijn grijze import. Google zelf verkoopt ze ivm kwaliteitseisen nog niet in Nederland
In NL nog wel op voorraad zoals het nu lijkt, bestellen en shippen naar BE een optie?Sergei.Rotkop schreef op zondag 21 november 2021 @ 23:15:
Hmm. Stock in BE lijkt op te zijn... [Afbeelding]
Via de store op NL wordt mijn wagentje ook geleegd. 😅Schmitzel schreef op maandag 22 november 2021 @ 07:12:
[...]
In NL nog wel op voorraad zoals het nu lijkt, bestellen en shippen naar BE een optie?
In meerdere landen. Hopelijk binnenkort nieuws over een nieiwe bundel?! Hehe. Google is in ieder geval een groot deel van zn voorraad kwijt.Sergei.Rotkop schreef op zondag 21 november 2021 @ 23:15:
Hmm. Stock in BE lijkt op te zijn... [Afbeelding]
Ben wel benieuwd hoeveel mensen nou Stadia hebben geprobeerd.
Worden die Ultra's niet meer bijgemaakt?Jasphur schreef op maandag 22 november 2021 @ 08:22:
[...]
In meerdere landen. Hopelijk binnenkort nieuws over een nieiwe bundel?! Hehe. Google is in ieder geval een groot deel van zn voorraad kwijt.
Ben wel benieuwd hoeveel mensen nou Stadia hebben geprobeerd.
Bij eerdere acties (met cyberpunk, en 'any game for 59,99 euro') waren ze ook op, maar ik denk dat ze dan bedoelen dat het budget op is om die dingen met verlies weg te doen.
[ Voor 39% gewijzigd door Marzman op 22-11-2021 11:24 ]
/▌
Uit een artikel van september 2020:
https://9to5google.com/20...adia-future-discontinued/Meanwhile, the Chromecast Ultra is getting a bit of a change. The product, which has been out of stock through most retail channels recently, will only be sold through the Stadia Premiere Edition bundle. Why? Well, at $70, it wouldn’t make much sense for anyone to buy a Chromecast Ultra over a Chromecast with Google TV, except for the sake of Google Stadia since that won’t be coming to the new model until next year. So, Chromecast Ultra will bridge that gap for the time being and, as a result, won’t be discontinued just yet.
[ Voor 81% gewijzigd door Jasphur op 22-11-2021 12:25 ]
Maar wat gek is. Bovenaan de pagina staat:
Het is nu drie dagen later en ik kan de bestelling nog steeds wijzigen of annulerenJe kunt je bestelling annuleren of het verzendadres wijzigen totdat je bestelling naar ons magazijn wordt gestuurd voor verpakking. Dit duurt gewoonlijk een uur, maar kan langer duren.
[ Voor 12% gewijzigd door Marzman op 22-11-2021 12:43 ]
/▌
Is de CC met GoogleTV compatible met Stadia?Jasphur schreef op maandag 22 november 2021 @ 11:47:
Klopt, de CCU wordt niet meer gemaaktFocus ligt nu op de Chromecast met GoogleTV
Uit een artikel van september 2020:
[...]
https://9to5google.com/20...adia-future-discontinued/
JaEstylicious schreef op maandag 22 november 2021 @ 12:54:
[...]
Is de CC met GoogleTV compatible met Stadia?
Moet je wel niet 'te veel' geinstalleerd hebben op je Chromecast, je loopt vrij snel tegen opslag problemen aan. Zelf heb ik Netflix, NLZiet, Disney en Prime video geinstalleerd en krijg ik Stadia er niet naast gezet (door gebrek aan opslag).
Ik heb het gekoppeld aan mijn PS4 controller. Nu werkt dat prima, maar nu heb ik geen idee hoe ik de controller daarna weer uitzet. Iemand een idee?
Google zegt: houd de PS-knop 10 seconde ingedrukt. Ik kan het niet voor te controleren.SierraPapa schreef op maandag 22 november 2021 @ 13:21:
Nu werkt dat prima, maar nu heb ik geen idee hoe ik de controller daarna weer uitzet. Iemand een idee?
Verwijderd
Tegen de tijd dat de mijne geleverd is zal Marktplaats er wel vol mee staan.Sergei.Rotkop schreef op maandag 22 november 2021 @ 13:26:
Wie heeft een setje teveel besteld en kan ik er vanaf helpen? 😅 🤷
Voor mijn gevoel nemen de apps bepaalde hoeveelheden aan opslag in 'gebruik' en is de Chromecast niet slim genoeg om dit gewoon weg te gooien op het moment dat er een tekort aan opslag is.SierraPapa schreef op maandag 22 november 2021 @ 13:21:
Bij mij werkt het prima. Ik heb Netflix, Amazon Prime, NPO, Ziggo Go, YouTube en Apple TV erbij op.
Met een kleine mention naar @Tweakjur en @AverageNL
[ Voor 25% gewijzigd door Jasphur op 22-11-2021 16:24 ]
Sekiro: Werkelijk prachtig en een mooi verhaal, maar voor mij veel te moeilijk. Niet goed voor mijn hart. Ik kom gewoon niet verder. Mijn zoon kwam wel wat verder, misschien ligt het ook aan mijn leeftijd (50+). Ik ga hem teruggeven, helaas. Te frustrerend.grolle schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:21:
[...]
Ik ben er benieuwd naar je ervaring. Ik ken mijn eigen tekortkomingen ;-)
De aanbieding is erg goed. Ik heb alleen nog te veel op de stapel liggen.
Ik ben nu met Control bezig, en daarna "moet" ik nog immortals, cyberpunk, Red Dead, 3x Tomb Raider, 4x A.Creed. En niet de vele Pro games vergeten. En toch staat Sekiro hoog op het wens lijstje
Dat houdt mij ook tegen! Ik wil spellen gewoon lekker op easy spelen. Casual, no stressRob Voets schreef op maandag 22 november 2021 @ 18:33:
[...]
Sekiro: Werkelijk prachtig en een mooi verhaal, maar voor mij veel te moeilijk. Niet goed voor mijn hart. Ik kom gewoon niet verder. Mijn zoon kwam wel wat verder, misschien ligt het ook aan mijn leeftijd (50+). Ik ga hem teruggeven, helaas. Te frustrerend.
Nou ik moet zeggen, bij black flag zijn de gevechten best simpel, een beetje uitdaging mis ik dan ook wel. Ik verover nu in mijn eentje een heel schip waarbij ik 12 man in een seconde of 30 om zeep help. En ik ben echt niet zo heel erg goed overigens hahaEstylicious schreef op maandag 22 november 2021 @ 19:19:
[...]
Dat houdt mij ook tegen! Ik wil spellen gewoon lekker op easy spelen. Casual, no stress
[ Voor 5% gewijzigd door Ht87 op 22-11-2021 19:24 ]
Als je "uitverkocht" krijgt, dan gewoon een paar minuten wachten en opnieuw proberen. Ze komen mondjesmaat beschikbaar. Moest vanmiddag 10 minuten proberen tot ik er een had.Mysteriej schreef op maandag 22 november 2021 @ 20:56:
De Stadia Premiere Edition is op dit moment weer beschikbaar: https://store.google.com/nl/config/stadia_premiere_edition
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.
Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/
(Beschikbaar tot 31 december 2023)
Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
/f/image/E1IKrsLPgMUJEbmN84H29zjh.png?f=fotoalbum_large)