@fietsbob
Je hebt een meest bekeken lijst en je kunt zelf een favoriete zenders lijst maken.
Sorry voor de dubbel post.
Je hebt een meest bekeken lijst en je kunt zelf een favoriete zenders lijst maken.
bedankt voor het checkenDennis585 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 10:28:
@fietsbob
Jawel, kan wel. Ziggo gebruikt nu dvb-c wat maximaal 1080i als resolutie heeft - met dvb-c2 is 4k mogelijk, maar ik denk dat Ziggo dit liever over IP laat lopen dan dat ze dvb-c2 toevoegen aan hun netwerk.Theodor schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 22:05:
Mij is verteld hier dat uhd niet via coax kon....
Alleen internet bedoel je met 'signaal'? Kijk dan even een paar post terug..DennusB schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 14:37:
Hoe zit het eigenlijk bij die Next? Kan je die nu ook gewoon voorzien van signaal of is coax nog verplicht?
©2004
Je kunt opgenomen programma's terugspoelen en verderspoelen op de Next.wlmpie schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 17:01:
Ik gebruik nog steeds windows media center onder windows 7 met anysee tuners. maar windows 7 ondersteuning gaat eind dit jaar echt stoppen en de pc en tuners beginnen een beetje brak te worden.Kun je met zo'n mediabox next wel gewoon doorspoelen en terugspoelen als je iets opneemt(ook reclame?). Want met replay tv in ziggo go kan dat dus niet bij veel commerciele zenders en dat is zeer irritant.
Nog niet.matthijst schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 18:13:
Is er ook een NLziet app?
Alle communicatie vanuit Ziggo komt op het door jouw opgegeven (e-mail)adres in Mijn Ziggowvkreg schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 11:07:
[...]
Op welk mail adres? Ziggo of een ander adres?
Je hebt helemaal geen dvb-c2 nodig voor 4k, eenigste wat nodig is zijn zenders en ziggo die het op dvb-c zet, in hevc.Luqq schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 13:51:
[...]
Jawel, kan wel. Ziggo gebruikt nu dvb-c wat maximaal 1080i als resolutie heeft - met dvb-c2 is 4k mogelijk, maar ik denk dat Ziggo dit liever over IP laat lopen dan dat ze dvb-c2 toevoegen aan hun netwerk.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
[Voor 99% gewijzigd door Phusebox op 22-03-2019 21:29]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Bij mij zit er geen splitter bij. Die zat zeker in dat lege vierkante vakje tussen de internet kabel?jongetje schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 21:38:
@Phusebox
Er zit een splitter bij, maar die heb je vast gezien toen je de doos openmaakte??? Anders is die wel voor een paar euro te koop. Om de box zo energie zuinig te maken zit er geen uitgang op omdat die altijd actief moet zijn en dat kost energie.
Er zit een ventilator in, maar die gaat pas aan als ie heet wordt. Als je hem op een plek zet met voldoende ruimte (dus niets erop en niet in een afgesloten kast) gaat ie (bij mij iig) niet aan.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/mediabox-next/alle-apps/jongetje schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 11:31:
Welke apps er nu zijn
Drie uur later werkt het nog steeds niet. Gaat goed.Phusebox schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 08:36:
Heb even contact gehad met Ziggo en ze gaan de splitter nasturen. Verder zouden ze de box activeren.
Heb je toevallig de DNS verwijzingen in je internet modem verandert?Phusebox schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 11:34:
[...]
Drie uur later werkt het nog steeds niet. Gaat goed.
DNS in mijn router heb ik inderdaad aangepast. Wil niet die van Ziggo gebruiken.Rinaldootje schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 12:11:
[...]
Heb je toevallig de DNS verwijzingen in je internet modem verandert?
[Voor 6% gewijzigd door DoeEensGek op 23-03-2019 12:59]
Dat staat letterlijk in het topic genoemd...DoeEensGek schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 12:58:
Heeft de nieuwe box infrarood afstandsbediening? Ik gebruik een Logitech Harmony en zou die graag blijven gebruiken in de toekomst.
[Voor 16% gewijzigd door MikeyMan op 23-03-2019 13:03]
€50 welkomstbonus bij Raisin Spaarrekening? Stuur een DM.
Als er via IP, geen abonnement (of vrijgave) gegeven kan worden, zal die box ook geen normaal beeld geven.Phusebox schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 12:34:
[...]
DNS in mijn router heb ik inderdaad aangepast. Wil niet die van Ziggo gebruiken.
Maar eh ik krijg ook geen tv beeld dus dat zal daar niet mee te maken hebben.
Getest maar dat hielp niet.Rinaldootje schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 13:49:
[...]
Als er via IP, geen abonnement (of vrijgave) gegeven kan worden, zal die box ook geen normaal beeld geven.
Verander voor de gein eens even je DNS, naar die van Ziggo en powercycle de box even.
Eens kijken wat er gebeurt. Als deze dan gaat werken, is er nog iets niet goed bij Ziggo.
[Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 23-03-2019 14:19]
Nou daar ben je mooi lekker mee dan weerPhusebox schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 14:13:
[...]
Volgens Ziggo zegt PostNL dat het pakket nog niet afgeleverd is en zo lang er geen bewijs van aflevering is werkt het niet. Inmiddels 24u na levering.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Tja in deze ligt de fout meer bij PostNL. Die moeten het pakket 'afmelden'. In de track en trace staat het wel netjes maar Ziggo krijgt geen terugkoppeling.Pierre schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 14:22:
[...]
Nou daar ben je mooi lekker mee dan weerfijn hoor Ziggo.
Dus iets waar Ziggo dan niet zo veel aan kan doen voor je, breek me de mond maar niet open over PostNL daar kan ik je mooie voorbeelden van geven. Maar ik hoop dat het snel opgelost is voor je.Phusebox schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 14:23:
[...]
Tja in deze ligt de fout meer bij PostNL. Die moeten het pakket 'afmelden'. In de track en trace staat het wel netjes maar Ziggo krijgt geen terugkoppeling.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Staat niet in de beginpost. Zoeken op infrarood leverde niks op. Zoeken op ir leverde uiteindelijk wel resultaat op en antwoord op dezelfde vraag. (Ik dacht dat zoeken minimaal 3 tekens moest bevatten.MikeyMan schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 13:02:
[...]
Dat staat letterlijk in het topic genoemd...
Ben op de wachtlijst (?) Geplaatst, benieuwd hoe lang het duurt en of ik moet bijbetalen, gezien ik nu CI+ heb.
Wat ik niet snap is dat ze er games op zetten. Totaal overbodig naar mijn mening.Dennis585 schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 11:26:
[...]
https://www.ziggo.nl/klantenservice/mediabox-next/alle-apps/
Alle apps op de Next.
"When you grow up your heart dies"
[Voor 34% gewijzigd door Phusebox op 23-03-2019 19:44]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
No animals were harmed in the making of this comment.
Ik gebruik ook geen Ziggo DNS maar OpenDNS. Moet je dat aanpassen voor de Next?Rinaldootje schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 13:49:
[...]
Als er via IP, geen abonnement (of vrijgave) gegeven kan worden, zal die box ook geen normaal beeld geven.
Verander voor de gein eens even je DNS, naar die van Ziggo en powercycle de box even.
Eens kijken wat er gebeurt. Als deze dan gaat werken, is er nog iets niet goed bij Ziggo.
Ai, dat zou ik best wel vervelend vinden als dat zo zou zijn...wvkreg schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 22:12:
[...]
Ik gebruik ook geen Ziggo DNS maar OpenDNS. Moet je dat aanpassen voor de Next?
Nee volgens mij is dat niet zo. Werd door iemand geopperd als eventueel probleem maar daar ligt het bij mij niet aan.Jeroen V schreef op zondag 24 maart 2019 @ 07:33:
[...]
Ai, dat zou ik best wel vervelend vinden als dat zo zou zijn...
Dat is toch onlogisch? Sowieso komt internet al binnen over de coax (dezelfde kabel dus). Dus dan zou ik in mijn slaapkamer (als ik daar al 4k nodig zou hebben) zowel coax als UTP kabel moeten hebben?jongetje schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 16:00:
4k televisie gaat over IP en niet DVB-C.
Nederlands is makkelijker als je denkt
Waarom? Als jij de Next niet aan je netwerk/ internet hangt dan kun je beter een simpele humax/ Samsung decoder aanschaffen.SeatRider schreef op zondag 24 maart 2019 @ 07:54:
[...]
Dat is toch onlogisch? Sowieso komt internet al binnen over de coax (dezelfde kabel dus). Dus dan zou ik in mijn slaapkamer (als ik daar al 4k nodig zou hebben) zowel coax als UTP kabel moeten hebben?
Mijn punt was meer, internet komt ook al via de kabel binnen. Waarom bevat dit ding dan niet gewoon zijn eigen internetmodem, in plaats van 2 kabels te vereisen (coax + utp).jongetje schreef op zondag 24 maart 2019 @ 07:57:
[...]
Waarom? Als jij de Next niet aan je netwerk/ internet hangt dan kun je beter een simpele humax/ Samsung decoder aanschaffen.
Dat bestaat al, de mediabox xl. Om een goed signaal te hebben, ook nog retour geschikt, eist dat veel meer van je coax huisinstallatie. Juist door dat modem is de ontvanger stroom verslindend, net zoals de eerste cisco interactieve ontvangers met ingebouwd modem.SeatRider schreef op zondag 24 maart 2019 @ 07:59:
[...]
Mijn punt was meer, internet komt ook al via de kabel binnen. Waarom bevat dit ding dan niet gewoon zijn eigen internetmodem, in plaats van 2 kabels te vereisen (coax + utp).
Dat hoort inmiddels gewoon te werken. Tijdens de test periodes stonden de servers niet aangemeld in de Global-DNS en werkte het alleen, als je de Ziggo-DNS gebruikte, die deze verwijzingen er wel in had zitten.wvkreg schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 22:12:
[...]
Ik gebruik ook geen Ziggo DNS maar OpenDNS. Moet je dat aanpassen voor de Next?
Je krijgt niet direct een mail, je komt op een lijst, net als zoveel hier.vosss schreef op zondag 24 maart 2019 @ 11:46:
Ben aangemeld en zou zo een mail krijgen waar ik kan bestellen.
Dan heeft dat vrouwtje het verkeerd uitgelegd. Afwachten dus.Pierre schreef op zondag 24 maart 2019 @ 11:50:
[...]
Je krijgt niet direct een mail, je komt op een lijst, net als zoveel hier.
Ik zal maandag eens mailen met Ziggo. Moet de Mediabox XL elke dag uit en aanzetten omdat hij niet meer reageert op de afstandbediening.vosss schreef op zondag 24 maart 2019 @ 11:46:
Mijn Horizonbox staat op te stijgen sinds kort; ook in standby.
Zojuist maar eens gebeld om te kijken voor de Next box ipv de Horizonbox omruilen voor een nieuwe.
Ben aangemeld en zou zo een mail krijgen waar ik kan bestellen.
[Voor 63% gewijzigd door Phusebox op 24-03-2019 13:44]
Nogmaals hoe ben je aan de Mediabox Next gekomen?Phusebox schreef op zondag 24 maart 2019 @ 12:24:
De box staat inmiddels wel in mijn account bij producten maar werkt nog steeds niet...
Besteld via de link die mij gestuurd is.Laguna schreef op zondag 24 maart 2019 @ 13:38:
[...]
Nogmaals hoe ben je aan de Mediabox Next gekomen?
En het heeft geen zin om hier berichten te posten dat het niet werkt, dit dien je met Ziggo te regelen.
Gezien je berichten had ik daar zo m'n twijfels bij of dit wel via Ziggo was gelopen, maar goed hopelijk kom je er samen met Ziggo uit.
Select * from fish
Ja, je kan je opnames ( nog wel ) doorspoelen tot op heden, inclusief de reclameblokken.SeatRider schreef op zondag 24 maart 2019 @ 08:04:
Andere vraag aan de mensen die er al één hebben staan, kan ik met deze box "opnames" nu wel of niet doorspoelen? Ik weet dat sommige zenders het niet toestaan bij normale "replay tv", maar van KPN Experia weet ik dat als je een uitzending hebt "opgenomen", het doorspoelen weer wel mag.
LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - 2x Focal 816W - Focal 800CC - 2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - MB Next - Playstation 5 - Oppo UDP-203 - Rega RP1 + Elys 2 - BlueSound
[Voor 33% gewijzigd door Phusebox op 25-03-2019 08:44]
Tja, zo kun je overal wel over speculeren. Online.nl, KPN e.d. hebben al jaren opnemen in de cloud en daar kun je gewoon doorspoelen.Malignant schreef op maandag 25 maart 2019 @ 07:47:
[...]
Ja, je kan je opnames ( nog wel ) doorspoelen tot op heden, inclusief de reclameblokken.
Ik vraag me echter af hoe lang dit gaat duren.
Doordat alles in de cloud is opgeslagen ( en het dezelfde bron gebruikt als Replay ) is het heel gemakkelijk er op een later moment restricties op te plaatsen. Dat is eigenlijk mijn grote vrees.
[Voor 29% gewijzigd door jongetje op 25-03-2019 08:46]
©2004
Top, krijg er steeds meer zin inDennis585 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 10:46:
@harm12nl
Dat kan. Ik zie mijn opname van gisteren in de app staan.
©2004
Wat voor abonnement heb je nu als ik vragen mag?Ralph88 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:00:
Vanmorgen een e-mail van Ziggo gehad om de Horizon box om te wisselen voor de Next box.
Via de link besteld. 28 maart in huis via PostNL.
Ben hééél benieuwd!
..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..
* hk12nl kijkt ook snel weer in mailbox incl verwijderende items maar helaas nog geen mail.. Ennnnn gaat weer door met wachten...Ralph88 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:00:
Vanmorgen een e-mail van Ziggo gehad om de Horizon box om te wisselen voor de Next box.
Via de link besteld. 28 maart in huis via PostNL.
Ben hééél benieuwd!
©2004
Internet compleet 200/20 & TV standaard en dat is gewijzigd in Internet & TV Complete Next.jra2k schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:16:
[...]
Wat voor abonnement heb je nu als ik vragen mag?
[Voor 5% gewijzigd door Ralph88 op 25-03-2019 11:19]
Ik heb me niet eens aangemeld bij een e-mail lijst. Was geheel verbaasd vanmorgen.edebee schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:21:
Hier ook maar een tijdje f5 gedaan maar niets. Sta ondertussen reeds 4 weken op de email lijst en daarna is het stil vanuit ziggo Zouden alleen de mensen die al van het analoge signaal een email krijgen voor de omruil ?
Anoniem: 604938
Ik heb precies hetzelfde pakket en vanochtend om 10 uur ook de mail gehad. Natuurlijk meteen besteld.Ralph88 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:18:
[...]
Internet compleet 200/20 & TV standaard en dat is gewijzigd in Internet & TV Complete Next.
Ik heb wel een apart modem maar wij gaan pas ergens half april van het analoog signaal af, maar wie weet gaat ziggo mij nog verrassen ( ben bang van nietRalph88 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:24:
[...]
Ik heb me niet eens aangemeld bij een e-mail lijst. Was geheel verbaasd vanmorgen.
Wij zijn (omgeving Rotterdam) al wel van het analoge signaal af en ik heb een apart modem in de meterkast voor internet. Las ergens dat mensen die z'n opstelling hebben eerder benaderd kunnen worden.
©2004
Dit is iets wat menig andere Ziggo geschikte HDD/SSD decoder nu ook kan, en sommigen gaan zelfs nog verder dan dat. Datgene opnemen wat bijv. "Formule 1" in de programmatitel (of beschrijving), heeft staan.jongetje schreef op maandag 25 maart 2019 @ 08:44:
[...]
[knip]
Grote voordeel tov de HDD recorders die ik heb (gehad) is dat je een serie opname kunt opnemen. Dan hoef je niet elke week opnieuw de opname van hetzelfde programma te plannen. [knip]
Testing, one, two ...
De bewaard tab in de Ziggo Windows 10 app.harm12nl schreef op maandag 25 maart 2019 @ 10:55:
[...]
Onder welke tabje verschijnen deze opnames?
Ik sta al weken op de lijst. No mail:(Anoniem: 604938 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:24:
[...]
Ik heb precies hetzelfde pakket en vanochtend om 10 uur ook de mail gehad. Natuurlijk meteen besteld.
Hier exact hetzelfde. Donderdag in huis. Het enige wat ik ga missen is de 4-ports 1Gbit switch in de horizonbox XL. Maar dat lossen we wel weer opAnoniem: 604938 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:24:
[...]
Ik heb precies hetzelfde pakket en vanochtend om 10 uur ook de mail gehad. Natuurlijk meteen besteld.
Blender....
Een switch van 2 tientjes heb je aan stroomkosten tov de horizon xl al in 2 maanden terug verdiend ...Andre21 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 18:49:
[...]
Het enige wat ik ga missen is de 4-ports 1Gbit switch in de horizonbox XL. Maar dat lossen we wel weer op
[Voor 52% gewijzigd door Ralph88 op 26-03-2019 11:10]
If the world wouldn't suck, we'd all fall off
Als je de Connectbox in Bridge zet of laat zetten door Ziggo.Dennis585 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:38:
@Swinnio
Connectbox aansluiten en oude modem terugsturen. Eigen router kun je ook met de Connectbox gebruiken.
Ja dat vroeg ik me dus af: kan ik deze zelf in bridge mode zetten net als mijn oude router? Of moet dat via Ziggo?Pierre schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:41:
[...]
Als je de Connectbox in Bridge zet of laat zetten door Ziggo.
Ik dacht dat als je in het voormalig UPC gebied zit het zelf kunt (ik zit in het oude UPC en ik kon het met de ConnectBox zelf)Swinnio schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:48:
[...]
Ja dat vroeg ik me dus af: kan ik deze zelf in bridge mode zetten net als mijn oude router? Of moet dat via Ziggo?
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Daar zit ik (regio Eindhoven) dus dan ben ik benieuwdJeroen V schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 12:02:
[...]
Ik dacht dat als je in het voormalig UPC gebied zit het zelf kunt (ik zit in het oude UPC en ik kon het met de ConnectBox zelf)
Ik heb mijn Connectbox zelf in bridge mode gezet via http://192.168.100.1/common_page/login.htmlSwinnio schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:48:
[...]
Ja dat vroeg ik me dus af: kan ik deze zelf in bridge mode zetten net als mijn oude router? Of moet dat via Ziggo?
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Je kunt alles door elkaar gebruiken.ma9ma schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 12:23:
Hoe zit dat eigenlijk bij meerdere televisies? Ik heb nu nog "gewoon" beneden een Humax decoder, en boven dvm een CI+ Module. Als ik beneden zo'n Ziggo Mediabox Next neer (laat) zetten, kan ik boven dan nog gewoon via een kaart en de CI+ Module blijven kijken? Of moet ik op alle TV's dan over naar een Mediabox?
Let er wel op dat je smartcard gaat vervallen bij aanschaf nieuwe box....ma9ma schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 12:23:
Hoe zit dat eigenlijk bij meerdere televisies? Ik heb nu nog "gewoon" beneden een Humax decoder, en boven dvm een CI+ Module. Als ik beneden zo'n Ziggo Mediabox Next neer (laat) zetten, kan ik boven dan nog gewoon via een kaart en de CI+ Module blijven kijken? Of moet ik op alle TV's dan over naar een Mediabox?
Zoals @Dennis585 aangeeft kan je dat zelf doen op de door hem genoemde pagina. Kleine tip, die pagina blijft het doen nadat je hem in bridge mode hebt gezet voor admin doeleinden. (tenzij je jouw firewall intranetnummers richting de WAN poort laat blokkeren)Swinnio schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 12:07:
[...]
Daar zit ik (regio Eindhoven) dus dan ben ik benieuwd
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details