Nieuwssamenvatting van april.
• Men is bezig met location services in te richten, met ultieme controle door de gebruiker.
• Er wordt gewerkt aan VoLTE ondersteuning (hoge kwaliteit 4G bellen).
• Er is SIP ondersteuning. Verder werkt men aan de ondersteuning voor Matrix.
Het meest zure nieuws is nog wel dat tot oktober er geen nieuwe toestellen geproduceerd worden, en dat in juni de prijs met $ 100 omhoog gaat (met potentieel nog een verhoging in Q3!). Vanaf juni kost de Librem 5 dus $ 899 in plaats van $ 799.
Toen ik de smartphone bestelde in januari 2019 was deze $ 599. Toen vond ik dat al prijzig, enkel gekeken naar de hardware.
[edit]
Een belofte uit de Purism winkel:
• Men is bezig met location services in te richten, met ultieme controle door de gebruiker.
• Er wordt gewerkt aan VoLTE ondersteuning (hoge kwaliteit 4G bellen).
• Er is SIP ondersteuning. Verder werkt men aan de ondersteuning voor Matrix.
Het meest zure nieuws is nog wel dat tot oktober er geen nieuwe toestellen geproduceerd worden, en dat in juni de prijs met $ 100 omhoog gaat (met potentieel nog een verhoging in Q3!). Vanaf juni kost de Librem 5 dus $ 899 in plaats van $ 799.
Toen ik de smartphone bestelde in januari 2019 was deze $ 599. Toen vond ik dat al prijzig, enkel gekeken naar de hardware.
[edit]
Een belofte uit de Purism winkel:
Dus voor 1 april 2022 zou je je toestel moeten krijgen als je hem nu besteld? Ik twijfel sterk aan of ze dit waar kunnen maken, gezien hoe traag ze waren met het vervullen van orders sinds het uitkomen van Evergreen tot aan de productiestop.Backorder shipping resumes October 2021. Place your order now, get it Q4 2021 – Q1 2022.
[ Voor 23% gewijzigd door The Zep Man op 11-05-2021 07:27 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!