Samenvatting kon beter.Herman schreef op donderdag 5 december 2019 @ 11:43:
Leuk artikel over de eerste gebruikerservaringen die online verschijnen: https://liliputing.com/20...ed-if-optimistic-bag.html
Het zijn ontwikkeltoestellen. Dit was weliswaar initieel niet bekend, maar is een maandje of twee geleden gecorrigeerd. Natuurlijk is alles nog niet af. Dat de software nog in ontwikkeling is is zeker geen slecht nieuws. Met een project als dit zou het tegenovergestelde slecht nieuws zijn.The good news? The Librem 5 is a real thing that mostly works the way it’s supposed to. The bad news? The software is quite clearly still a work in progress.
In de huidige staat: nee, tenzij je een ontwikkelaar bent en graag meehelpt.Whether it’s a product worth spending $699 on may be another question.
De pagina waarnaar ze refereren geeft Q2 2020 aan. Volgens mij is dat gewoon onderdeel van de eerste helft van 2020.The smart move for anyone who doesn’t want to be a beta tester is to wait until the “Evergreen” batch is available for purchase — and that’s not expected to ship until the second half of 2020.
Goed dat er een samenvatting komt voor het publiek dat hier niet bovenop zit, maar je merkt dat veel van dit soort artikelen te snel gepubliceerd worden en er meer aandacht gaat naar het genereren van clicks (inkomsten) en minder naar de inhoud. T.net heeft hier ook een handje van, helaas. Hierom kan ik het mij voorstellen dat een partij zoals Purism niet zo snel geneigd is om (p)reviewtoestellen beschikbaar te stellen. Er is namelijk nog niets om te reviewen, maar wel veel om af te kraken. Slecht nieuws genereert immers meer hits dan hoopvol nieuws.
[ Voor 7% gewijzigd door The Zep Man op 05-12-2019 19:15 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!