Ik heb in mijn tuin overal strengen in-lite kabel laten aanleggen, maar nog geen trafo of lampen aangeschaft. Nu vind ik de in-lite lampen wel mooi, maar toch erg prijzig. Aangezien ik nog geen trafo heb gekocht van in-lite, zou ik de kabel kunnen gebruiken om een andere 12v lampen systeem en trafo's aan te sluiten? Liefst met zigbee support.
Wij staan ook op het punt om keuze te maken voor de tuinverlichting. Wij willen voor en achtertuin verlichten met één lange snoer langs de borders en oprit, waar ik vervolgens lampen op kan pluggen. Ik wil deze smart-kunnen bedienen met home-assistent.
Onze tuinman heeft nu in zijn offerte enkel een in-lite kabel (CBL-40 14/2) van 40 meter meegenomen in zijn offerte.
Is in-lite inderdaad een verstandige keus als het ook allemaal smart moet gaan werken?
Onze tuinman heeft nu in zijn offerte enkel een in-lite kabel (CBL-40 14/2) van 40 meter meegenomen in zijn offerte.
Is in-lite inderdaad een verstandige keus als het ook allemaal smart moet gaan werken?
Ik heb spijt dat ik 3 jaar geleden voor inlite gekozen heb. Slecht werkende aftersales nadat de hoofdunit niet meer functioneerde, slecht werkende app, moeizaam verbinding te krijgen via bluetooth. Opzich werkt het nu allemaal wel gewoon. Je hebt er verder geen omkijken meer naar.
Achteraf was ik liever voor hue gegaan
Achteraf was ik liever voor hue gegaan
Ik heb bij het aanleggen van mijn tuin een aantal strengen in-lite kabel laten aanleggen, maar nog geen lampen of transformators aangeschaft.. Gelukkig zo te lezen. Ik denk dat het allemaal best prima werkt, maar ik wil een tuin van 400m2 verlichten en dan kom ik al gauw op 3k uit voor alleen de verlichting.
Ik heb even naar de Garden Lights lampen gekeken, maar dat kabeltje is toch echt een stuk dunner dan die van in-lite. Welke tuinverlichting met prikkers zijn compatible met de in-lite kabel? Het liefst wil ik ook zigbee / matter compatible zijn
Ik heb even naar de Garden Lights lampen gekeken, maar dat kabeltje is toch echt een stuk dunner dan die van in-lite. Welke tuinverlichting met prikkers zijn compatible met de in-lite kabel? Het liefst wil ik ook zigbee / matter compatible zijn
Niet, connector er af slopen en een Hue setje kopen, kan je die er weer aan monterenPhoneTech schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 13:20:
Ik heb bij het aanleggen van mijn tuin een aantal strengen in-lite kabel laten aanleggen, maar nog geen lampen of transformators aangeschaft.. Gelukkig zo te lezen. Ik denk dat het allemaal best prima werkt, maar ik wil een tuin van 400m2 verlichten en dan kom ik al gauw op 3k uit voor alleen de verlichting.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Er zitten nog helemaal geen connectors opDennusB schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 13:33:
[...]
Niet, connector er af slopen en een Hue setje kopen, kan je die er weer aan monteren
Er zijn gewoon kant en klare Hue Outdoor armaturen : https://www.coolblue.nl/smart-lampen/buitenshuis?redirect=hue+outdoorPhoneTech schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 13:45:
[...]
Er zitten nog helemaal geen connectors opIk weet dat ik 12v hue lampen kan gebruiken, maar die moeten toch wel in een armatuur toch? Zijn er compatible armaturen voor de in-lite kabel? Ik heb alleen een 12v kabel laten leggen...
[Afbeelding]
Die hebben hun eigen connector, dus als je dat bij de eerste er af haalt en even aan elkaar maakt, dan kan je daarna de Hue connector gebruiken
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer