Ik heb in mijn tuin overal strengen in-lite kabel laten aanleggen, maar nog geen trafo of lampen aangeschaft. Nu vind ik de in-lite lampen wel mooi, maar toch erg prijzig. Aangezien ik nog geen trafo heb gekocht van in-lite, zou ik de kabel kunnen gebruiken om een andere 12v lampen systeem en trafo's aan te sluiten? Liefst met zigbee support.
Wij staan ook op het punt om keuze te maken voor de tuinverlichting. Wij willen voor en achtertuin verlichten met één lange snoer langs de borders en oprit, waar ik vervolgens lampen op kan pluggen. Ik wil deze smart-kunnen bedienen met home-assistent.
Onze tuinman heeft nu in zijn offerte enkel een in-lite kabel (CBL-40 14/2) van 40 meter meegenomen in zijn offerte.
Is in-lite inderdaad een verstandige keus als het ook allemaal smart moet gaan werken?
Onze tuinman heeft nu in zijn offerte enkel een in-lite kabel (CBL-40 14/2) van 40 meter meegenomen in zijn offerte.
Is in-lite inderdaad een verstandige keus als het ook allemaal smart moet gaan werken?