Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 14:44:
Ik doe dit jaar ook weer eens een ronde mee. Voor naast mijn Xs Max ga ik een S10+ of Samsung Fold aanschaffen.
Hier 1 serie overgeslagen :)
Denk dat ik mijn S8 inruil voor de S10 512GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destorized
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 31-08 14:18
Grudgie schreef op zondag 24 februari 2019 @ 10:52:
Ik vind de nieuwe Samsung UI echt helemaal niks. Veel te grote iconen en erg cartoonisch. Snap niet waarom Samsung gewoon puur Android neemt.

Sinds ik over ben gegaan van een Samsung S8 naar een OnePlus 6T wil ik echt niet meer terug naar TouchWiz.

Het pure android ervaring is echt een verademing.

In het begin is TouchWiz snel maar na een bepaalde tijd merk je toch weer dat het trager wordt.

Voor mij geen Samsung meer. :p
Dan heb ik goed nieuws voor jou, de Samsung S10 heeft namelijk geen Touchwiz.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
hier een reviewer die SteadyShot op de S10 serie laat zien. Volgens hem gebruikt Samsung hier de techniek die ook te zien is op de GoPro.
Wat deze video ook laat zien is dat een iPhone (XS Max) compleet wordt weggevaagd door deze SteadyShot functie op de S10 serie.

YouTube: Galaxy S10+ vs. iPhone Xs Max: Steady Shot is Insane!!!

[ Voor 10% gewijzigd door _Bailey_ op 24-02-2019 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 16:17
Geert1976 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 11:09:
hier een reviewer die SteadyShot op de S10 serie laat zien. Volgens hem gebruikt Samsung hier de techniek die ook te zien is op de GoPro.
Wat deze video ook laat zien is dat een iPhone (XS Max) compleet wordt weggevaagd door deze SteadyShot functie op de S10 serie.

YouTube: Galaxy S10+ vs. iPhone Xs Max: Steady Shot is Insane!!!
Bizar wel, maar ben wel benieuwd hoeveel er gecropt wordt in dat geval

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
batumulia schreef op zondag 24 februari 2019 @ 11:30:
[...]

Bizar wel, maar ben wel benieuwd hoeveel er gecropt wordt in dat geval
Best aardig wat want het is Max 1080p.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 09:30
Hier weer een video van de Ceramic White, in de reacties wordt aangegeven dat de rand zilver is en niet goud :P belichting is wel ruk in de video..

YouTube: Samsung Galaxy S10 Plus Unboxing english ceramic white 4k

[ Voor 7% gewijzigd door DM89 op 24-02-2019 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DM89 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 12:59:
Hier weer een video van de Ceramic White, in de reacties wordt aangegeven dat de rand zilver is en niet goud :P belichting is wel ruk in de video..

YouTube: Samsung Galaxy S10 Plus Unboxing english ceramic white 4k
Hier laat hij ook even zien dat er eer sticker op zit vanuit de doos. Ik hoop dat dit geen voorteken is voor het scherm erachter. Coating enz.

Hier gaat de sticker er in ieder geval gelijk vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Donstil schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:29:
[...]

Hier laat hij ook even zien dat er eer sticker op zit vanuit de doos. Ik hoop dat dit geen voorteken is voor het scherm erachter. Coating enz.

Sticker?

Screenprotector bedoel je denk ik? vind het wel een voordeel dat deze erop zit.. was bij de OnePlus 6 ook.. wordt bij alle S10 zo geleverd geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DM89 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:32:
[...]

Sticker?

Screenprotector bedoel je denk ik? vind het wel een voordeel dat deze erop zit.. was bij de OnePlus 6 ook.. wordt bij alle S10 zo geleverd geloof ik.
Ja screenprotector sticker idd. Ik vind dat helemaal niets. Vind het vervelend voelen altijd. Gaat stof aan de randjes zitten (zoals bij de frontcam). Geen fan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
nou, met het zojuist bekend worden van de pre order aanbieding van ING Rentepunten en Samsung Nederland is het voor mij eigenlijk een no brainer, waar ik eerst nog twijfel had, geworden.
onder de streep een Samsung flagship phone tijdens pre order voor €620 (na reeds mijn Samsung Buds te hebben verkocht) is volgens mij echt een ''bizar'' nette deal

€500 verschil met de pre order van de iPhone XS :D :D

[ Voor 8% gewijzigd door _Bailey_ op 24-02-2019 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Wow, wat zit die Power button hoog op de S10+ en echt net te groot toestel. S10 is perfect in verhouding, past mooi in de hand. Maar geen stereo speakers? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Video van de Samsung Galaxy Fold. Ziet er best mooi uit maar alweer gedateerd als je de presentatie van Huawei bekijkt. Toch een stuk mooier.

[YouTube: Get to Know the Galaxy Fold]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Donstil schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:44:
[...]

Ja screenprotector sticker idd. Ik vind dat helemaal niets. Vind het vervelend voelen altijd. Gaat stof aan de randjes zitten (zoals bij de frontcam). Geen fan.
Zit die sticker niet altijd erop om beschadiging tijdens het vervoeren te voorkomen?

Iemand trouwens iets gehoord over de led-notificaties? Deze zouden om de camera heen moeten komen, heb echter nog geen enkele video gezien waar ze dat laten zien. Komt dat in een latere update van de software?

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W84
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:50:
Video van de Samsung Galaxy Fold. Ziet er best mooi uit maar alweer gedateerd als je de presentatie van Huawei bekijkt. Toch een stuk mooier.

[[URL="‪https://youtu.be/gS9CWfLg1zg‬"]Video: Get to Know the Galaxy Fold[/URL]]
Zo... hoe bedoel je fake. Kijk goed vanaf 2:49 naar die vinger en blijf de vinger volgen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geert1976 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:48:
nou, met het zojuist bekend worden van de pre order aanbieding van ING Rentepunten en Samsung Nederland is het voor mij eigenlijk een no brainer, waar ik eerst nog twijfel had, geworden.
onder de streep een Samsung flagship phone tijdens pre order voor €620 (na reeds mijn Samsung Buds te hebben verkocht) is volgens mij echt een ''bizar'' nette deal

Nog nooit naar mijn ING punten gekeken, zal dat ook eens doen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:58:
[...]

Nog nooit naar mijn ING punten gekeken, zal dat ook eens doen :)
Check het Prijzen en Levertijden topic; er is geen controle wat betreft ING Rentepunten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
W84 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:54:
[...]

Zo... hoe bedoel je fake. Kijk goed vanaf 2:49 naar die vinger en blijf de vinger volgen. 8)7
Mooi verhaal dit ja
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/39KzKpU.png

[ Voor 28% gewijzigd door batumulia op 24-02-2019 14:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W84
  • Nu online
Ja, die heeft z'n cursus Premiere Pro goed afgerond. Lekker gewerkt pik! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
batumulia schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:51:
[...]
Zit die sticker niet altijd erop om beschadiging tijdens het vervoeren te voorkomen?
Nee dit lijkt echt een screenprotector niet een folie waar ze normaal mee in de doos zitten.
Dat zegt wel wat over de waarde van Samsung toestellen idd.

[ Voor 47% gewijzigd door Donstil op 24-02-2019 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Donstil schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:29:
[...]

Ben ik ook geen fan van omdat het altijd vaak een plastic protector is vanuit de fabriek maar hier gaat er wel altijd een 9H tempered glass op want de verkoopswaarde vant mijn phone binnen 2 jaar is me meer waard dan ondertussen eens een zandkorrel of zo tegen te komen in mijn zak en dan 100 of 150 euro minder te krijgen :)
En bij tempered glass heb je dat vervelende effect niet qua ''coating feeling''

Waarschijnlijk ben ik de enige bij die S10+ video maar ik krijg al OCD van te kijken hoe ver het batterij symbool naar links staat door die front cam in het scherm.
Idk, ziet er gewoon vreemd uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-08 18:51
W84 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:50:
Wow, wat zit die Power button hoog op de S10+ en echt net te groot toestel. S10 is perfect in verhouding, past mooi in de hand. Maar geen stereo speakers? :o
Ze hebben allemaal stereo speakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 14:52
Katmi schreef op zondag 24 februari 2019 @ 14:22:
[...]

Waarschijnlijk ben ik de enige bij die S10+ video maar ik krijg al OCD van te kijken hoe ver het batterij symbool naar links staat door die front cam in het scherm.
Idk, ziet er gewoon vreemd uit :P
Haha nee, je bent niet de enige.
Heb ik ook.
Zit ook nog te twijfelen of ik de s10 ga aanschaffen of lekker mjjn s9 plus nog voorlopig blijf gebruiken.
Vind het bijvoorbeeld ook nog steeds irritant dat de klok bij pie naar links is verplaatst en je het zelf niet kunt verplaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Nu online
Swizzler24 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 14:28:
[...]

Ze hebben allemaal stereo speakers.
Huh? Zit dan in 1 speaker stereo of hoe werkt dit? Ik zie geen speaker aan de andere kant namelijk of heb ik iets over het hoofd gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:54
W84 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 14:55:
[...]

Huh? Zit dan in 1 speaker stereo of hoe werkt dit? Ik zie geen speaker aan de andere kant namelijk of heb ik iets over het hoofd gezien?
Earpiece doet mee.

Power button hoef je niet te gebruiken ook. Je kan gewoon op het scherm drukken waar de homebutton zit, of waarschijnlijk op de fp reader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:50:

[[URL="‪https://youtu.be/gS9CWfLg1zg‬"]Video: Get to Know the Galaxy Fold[/URL]]
De UI is misschien met After Effects gedaan. De rest ziet er wel super tof uit zeg.

Echt de Nokia Communicator van deze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Nu online
418O2 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 14:58:
[...]

Earpiece doet mee.

Power button hoef je niet te gebruiken ook. Je kan gewoon op het scherm drukken waar de homebutton zit, of waarschijnlijk op de fp reader
Aha, op die manier. Echt totaal gemist dan dus ja. :p
Ik hoop alleen dat dit in de praktijk goed werkt aangezien die type speakers niet gelijk zijn (wellicht nu wel) en ze niet op dezelfde positie zitten (hoger/lager).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
W84 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:08:
[...]

Ik hoop alleen dat dit in de praktijk goed werkt aangezien die type speakers niet gelijk zijn (wellicht nu wel) en ze niet op dezelfde positie zitten (hoger/lager).
Zal niet minder zijn dan op de note 9 en dat klinkt prima voor een telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-07 18:47
W84 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:08:
[...]

Ik weet niet wat je nu hebt maar het zijn geen twee identieke speakers zoals bij een Pixel. Onderste klinkt wat harder maar het klinkt goed vind ik. Zelfde principe als bij S9 en iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Nu online
Een S8, vandaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
Heeft iemand misschien al geprobeerd contact te zoeken met Samsung om te vragen of het ook mogelijk is de zwarte Galaxy Buds als preorder te ontvangen?

Kleine kans maar ik zou wel graag de zwarte willen hebben i.p.v. de witte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu zit ik niet zo in de Samsungs maar wordt er tegenwoordig nou een snellader meegeleverd?
Daar zou Apple nog een puntje aan kunnen zuigen als dat zo is.

En wat meer algemeen: moet ik mij zorgen maken voor inbranden bij 1,5u navigeren per dag?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:37

Pinobigbird

doesn't share food!

Ja Samsung levert altijd snelladers mee.

En ja, bij 1,5 uur/dag zal een lichte kleur waarschijnlijk wel in gaan branden. In het S8-topic zijn er tweakers die onder garantie (binnen 2 jaar) hun ingebrande scherm hebben laten vervangen. (Bijv. Co1967 in "[Samsung Galaxy S8-serie] Ervaringen & Discussie")

[ Voor 89% gewijzigd door Pinobigbird op 24-02-2019 19:38 . Reden: Inbranden ]

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-08 07:30
Pinobigbird schreef op zondag 24 februari 2019 @ 19:25:
Ja Samsung levert altijd snelladers mee.

En ja, bij 1,5 uur/dag zal een lichte kleur waarschijnlijk wel in gaan branden. In het S8-topic zijn er tweakers die onder garantie (binnen 2 jaar) hun ingebrande scherm hebben laten vervangen.
Nou dit zijn wel uitzonderingen. Ik rij 45/50k per jaar, en 80% staat navigatie via mijn telefoon aan en zowel met de s6 edge plus, s8+ en de s9+ nooit last gehad. Ook wel eens nachtje scherm aangehad voor een game oid. Nooit wat van vernomen. Of ik heb gigantisch geluk, of het valt wel mee. Hoor ook nooit mensen om mij heen er over klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:37

Pinobigbird

doesn't share food!

Practics schreef op zondag 24 februari 2019 @ 19:38:
[...]

Nou dit zijn wel uitzonderingen. [...]
Wat ik zo snel kon vinden in het S8-topic:
Kappade schreef op maandag 30 april 2018 @ 09:08:
Hier last van scherm burn in na een jaar de S8 te hebben.
Ik navigeerer er bijna dagelijks mee in de auto en zie de navigatiebalk en knoppen van Google Maps op een witte achtergrond

Weet iemand of dit onder garantie valt?
CAP-Team schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:49:
Ik zie dat mijn scherm aan de boven- en onderkant ook is ingebrand, toestel is nog geen jaar oud. Kan ik dus onder garantie laten vervangen?
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 09:54:
Mijn scherm is ingebrand, als ik deze laat vervangen: is mijn toestel nog waterdicht dan? (niet zoveel vertrouwen in die dynafix clubjes waar winkels ze heen sturen)
patrickt35 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 07:34:
Mijn S8 is nu een maandje of 4 oud, en het display is volledig ingebrand. Bij een witte achtergrond zie ik alle icoontjes van mijn homescreen staan. Is dit garantie?
SteveV schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:43:
[...]

Waar heb je dat precies aangemeld?
Mijn S8+ DUOS heeft exact hetzelfde probleem namelijk, het Waze scherm staat compleet ingebrand op het scherm.
gwystyl schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:36:
[...]

Ik heb een backup gedraaid voor ik mijn ingebrande scherm liet vervangen, en die 's avonds teruggezet. [...]
Mrjraider schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 08:23:
Ik zie trouwens dat de navigatie balk; met de knoppen multi/Home/terug zijn ingebrand. Ik zie het stipje zitten en ook de balk zelf is ingebrand. Toch jammer dat met OLED dit nog steeds niet is opgelost.
Ter info; helderheid staat op auto
W84 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:07:
Hier ook ingebrand display. Toevallig zag ik het tijdens het updaten (blauwe scherm). Ik zie de complete navigatiebalk en wat delen van de browser ingebrand staan. Het was mij nooit eerder opgevallen eigenlijk.
trainz2009 schreef op zondag 23 december 2018 @ 02:25:
Hmmm.. Heb nu sinds februari vorig jaar een S8. Sinds enige tijd laad ik hem 's nachts draadloos op. Af en toe kwam het voor dat als ik wakker werd het toestel aan stond met het scherm aan met op het beeld dat de telefoon volledig is opgeladen met daarin het cijfer 100 van 100 procent. Nu kwam ik er dus achter dat het cijfer 100 is ingebrand op het midden van het scherm. Jammer ;-(
stane schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 20:07:
[...]

Heb zelf wel last van screen burn in, maar had ook navbar via een app zwart gemaakt, waardoor het hele scherm achteruit ging behalve de navigatiebalk. Nu helaas niks meer aan te doen en ik leer er wel mee leven.
Liev schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:14:
[...]

Ter info.

Vandaag bij een service centre geweest. Was duidelijk Burn in zeiden ze.
M'n toestel is nog geen jaar oud en daarom is het coulance.
Dus ik krijg een nieuw scherm.
alinavanrijn14 schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 16:49:
Ik ben erachter wat het probleem is. Mijn tellie heeft een 'screen burn-in'. Volgens mij kan ik er weinig aan doen
En ook mijn eigen S8 is ingebrand, alleen kan ik die niet laten vervangen onder garantie omdat er ook beschadiging in zitten.
Dus om te zeggen dat het inbranden een uitzondering is, daar ga ik niet in mee.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:19
Kwam laatst er ook achter dat het scherm van mijn S8 ook ingebrand was. Zal kijken of ik hem onder garantie kan laten vervangen zodra ik de S10 in gebruik heb genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Nu online
Ja, dat ga ik denk ik ook maar doen. Grote kans dat er S10 komt en zo niet dan is het helemaal fijn om het te laten vervangen. Het is ondertussen nog veel erger geworden. Valt dit standaard onder de 2 jaar garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01-2024
jawel , had dit ook met mijn S7 edge. Na een jaar zonder poespas vervangen onder garantie. Ik heb nu een oneplus. Hopen dat deze ook niet inbrand.Ik heb ondertussen ook een inbranding in de S8 (berichten icoon van clash royale :)).Deze ga ik ook opsturen een van deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 01:13
zelf de zwarte s10 met 128gb besteld. zie ik nu dat als ik het abo via mobiel.nl had afgesloten het 30 euro goedkoper was geweest dan rechtstreeks via tele2, beetje jammer dit

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
SgtCaffran schreef op zondag 24 februari 2019 @ 19:03:
Heeft iemand misschien al geprobeerd contact te zoeken met Samsung om te vragen of het ook mogelijk is de zwarte Galaxy Buds als preorder te ontvangen?

Kleine kans maar ik zou wel graag de zwarte willen hebben i.p.v. de witte...
Ik lees een beetje conflicterende verhalen hierover. De een zegt dat je dezelfde kleur krijgt als je S10(+) de ander zegt dat ze wit zijn ongeacht de kleur van je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Andrew Martonik van androidcentral.com (normaal zeer pro-Samsung) heeft zijn bevindingen na 3 dagen gebruik van de S10 online gezet

https://www.androidcentral.com/samsung-galaxy-s10-review

Ook hier komt helaas weer een ietwat negatieve ervaring (niet erg accuraat en makkelijk) naar voren met de nieuwe fingerprint scanner.
Het is toch te hopen voor Samsung dat deze fingerprint echt top gaat werken, anders zie ik een hoop ''returns'' of doorverkoop van toestellen in het verschiet ;)

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 25-02-2019 09:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• batumulia
Geert1976 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 08:59:
Andrew Martonik van androidcentral.com (normaal zeer pro-Samsung) heeft zijn bevindingen na 3 dagen gebruik van de S10 online gezet

https://www.androidcentral.com/samsung-galaxy-s10-review

Ook hier komt helaas weer een ietwat negatieve ervaring (niet erg accuraat en makkelijk) naar voren met de nieuwe fingerprint scanner.
Het is toch te hopen voor Samsung dat deze fingerprint echt top gaat werken, anders zie ik een hoop ''returns'' of doorverkoop van toestellen in het verschiet ;)
Waarom? Omdat je misschien een halve seconde moet wachten? Of dat het niet helemaal correct werkt met een zeiknatte vinger?

Man dit toestel zit zo ongelooflijk bomvol met state-of-the-art tech dat een vingerprint scanner die een beetje langzaam werkt niet een reden zal zijn om dat hele ding af te branden.

Ik snap natuurlijk dat als je ieder jaar een nieuwe mobiel koopt dat de verschillen minimaal zijn. Maar als je net als ik van een 5 jaar oude mobiel komt dan gaat er een hele nieuwe wereld voor je open.

De vingerprint scanner is niet iets waar ik wakker van lig, als het scherm kuren heeft dan zou dat toch een stuk kwalijker zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
batumulia schreef op maandag 25 februari 2019 @ 09:06:
[...]

Waarom? Omdat je misschien een halve seconde moet wachten? Of dat het niet helemaal correct werkt met een zeiknatte vinger?

Man dit toestel zit zo ongelooflijk bomvol met state-of-the-art tech dat een vingerprint scanner die een beetje langzaam werkt niet een reden zal zijn om dat hele ding af te branden.

Ik snap natuurlijk dat als je ieder jaar een nieuwe mobiel koopt dat de verschillen minimaal zijn. Maar als je net als ik van een 5 jaar oude mobiel komt dan gaat er een hele nieuwe wereld voor je open.

De vingerprint scanner is niet iets waar ik wakker van lig, als het scherm kuren heeft dan zou dat toch een stuk kwalijker zijn.
dat de S10 vol met, zoals jij noemt, state of the art tech zit, ontken ik ook zeer zeker niet. En deze reviewer ook niet trouwens.

Verder maakt het imho niet uit of je nou van een telefoon van 5 jaar komt of een recente, het ontgrendelen van je smartphone is toch het meest gebruikte van een smartphone.
Dit moet in mijn ogen gewoon top werken.

Verder til ik ook weer niet al te zwaar aan de diverse YouTube reviewers, het gaat er uiteraard om wat ik als eindgebruiker van het product vind.

is het al 8 maart? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-05 16:53
Volgens mij lees ik dat het wel goed werkt, maar dat het soms wat lastig is om in een keer de ''sweet spot'' te vinden. Bij een fysieke knop voel je natuurlijk al waar je je vinger moet plaatsen, en dat is op een scherm natuurlijk iets lastiger.

Voor mij geen dealbreaker aangezien dit zo'n toptoestel is :). Bovendien denk ik wel dat het een en ander nog kan verbeteren met software updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Fonzerelli schreef op maandag 25 februari 2019 @ 09:12:
Bovendien denk ik wel dat het een en ander nog kan verbeteren met software updates.
dit ja. En niet te vergeten dat het een first gen. fingerprint scanner is. Kijk naar de first gen TouchID van de iPhone en zijn opvolger, deze opvolger was ook vele malen beter en meer betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Fonzerelli schreef op maandag 25 februari 2019 @ 09:12:
Volgens mij lees ik dat het wel goed werkt, maar dat het soms wat lastig is om in een keer de ''sweet spot'' te vinden. Bij een fysieke knop voel je natuurlijk al waar je je vinger moet plaatsen, en dat is op een scherm natuurlijk iets lastiger.

Voor mij geen dealbreaker aangezien dit zo'n toptoestel is :). Bovendien denk ik wel dat het een en ander nog kan verbeteren met software updates.
Heb ook al een paar keer gehoord/gelezen dat je wel op de juiste plek je vinger moet plaatsen en dat dit wennen is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
Weet er al iemand iets over de vibratiemotor in het toestel? Zou die verbeterd zijn? Zou die een beetje overeen komen met die van de iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-05 16:53
Ja, en ik verwacht dat in de nabije toekomst het gehele scherm kan worden gebruikt om te ontgrendelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:18
DM89 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 09:19:
[...]

Heb ook al een paar keer gehoord/gelezen dat je wel op de juiste plek je vinger moet plaatsen en dat dit wennen is..
Een stukje muscle memory wat we moeten gaan ontwikkelen!

Zucht...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
SgtElPotato schreef op maandag 25 februari 2019 @ 09:22:
[...]

Een stukje muscle memory wat we moeten gaan ontwikkelen!
*loopt naar de sportschool voor een lesje ''S10 ontgrendelen voor dummies'' :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinJames
  • Laatst online: 08-09 08:32

MarvinJames

Theatermaker

Ik weet niet of deze vraag eerder is gesteld, maar ik kon het niet vinden met de zoekfunctie.

Wat is het voordeel van de ceramic S10+? Is dat krasbestendiger? Of is het enkel de kleur die anders is? Ik ben niet zo thuis in de hardheid van typen glas en keramiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:45

Zorian

What the fox?

Topicstarter
MarvinJames schreef op maandag 25 februari 2019 @ 09:56:
Ik weet niet of deze vraag eerder is gesteld, maar ik kon het niet vinden met de zoekfunctie.

Wat is het voordeel van de ceramic S10+? Is dat krasbestendiger? Of is het enkel de kleur die anders is? Ik ben niet zo thuis in de hardheid van typen glas en keramiek.
Precies wat je aanhaalt. Krasbestendiger en andere kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
wat vreemd dat Samsung de procedure wat betreft de gratis Samsung Buds niet uniform hanteert.

In Australie en de VS worden deze direct meegeleverd (of kort daarna) met het toestel.
Lijkt mij ook adminstratief ook veel efficienter en goedkoper voor Samsung om die krengen gewoon direct mee te leveren.
Wel uiteraard op= op / zo lang de voorraad strekt ;)

Gaat hier dus over pre orders direct bij Samsung geplaatst en niet via retailers of mobiele providers.

de techsite tomsguide.com heeft ook zijn 1ste bevindingen na een paar gebruik dagen, online gezet

Mark van tomsguide is dan weer zeer te spreken over de fingerprint scanner, hij had een paar 'false scans' die hij daarna na het opnieuw instellen van zijn vingerafdruk stukken minder had.
Bij het opnieuw instellen van zijn duim afdruk lette hij extra op dat hij zijn duimafdruk vanaf verschillende hoeken inscande.

https://www.tomsguide.com...s10-plus,review-6210.html

[ Voor 58% gewijzigd door _Bailey_ op 25-02-2019 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Geert1976 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 10:49:
wat vreemd dat Samsung de procedure wat betreft de gratis Samsung Buds niet uniform hanteert.

In Australie en de VS worden deze direct meegeleverd (of kort daarna) met het toestel.
Lijkt mij ook adminstratief ook veel efficienter en goedkoper voor Samsung om die krengen gewoon direct mee te leveren.
Wel uiteraard op= op / zo lang de voorraad strekt ;)

Gaat hier dus over pre orders direct bij Samsung geplaatst en niet via retailers of mobiele providers.

de techsite tomsguide.com heeft ook zijn 1ste bevindingen na een paar gebruik dagen, online gezet

Mark van tomsguide is dan weer zeer te spreken over de fingerprint scanner, hij had een paar 'false scans' die hij daarna na het opnieuw instellen van zijn vingerafdruk stukken minder had.
Bij het opnieuw instellen van zijn duim afdruk lette hij extra op dat hij zijn duimafdruk vanaf verschillende hoeken inscande.

https://www.tomsguide.com...s10-plus,review-6210.html
Tja, misschien denken ze ook wel, voor iedereen die de bestelprocedure niet doorloopt, sparen we weer een setje die we kunnen verkopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
batumulia schreef op maandag 25 februari 2019 @ 11:06:
[...]

Tja, misschien denken ze ook wel, voor iedereen die de bestelprocedure niet doorloopt, sparen we weer een setje die we kunnen verkopen?
Waarschijnlijk wel, veel mensen vinden het claimen te ingewikkeld en laten het zitten onder het mom van 'heb die dingen toch niet nodig". Heb dit vaker zien gebeuren bij familieleden en collega's, toen heb ik het uit principe maar voor ze geclaimed >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Hoe zit het eigenlijk met die ring om de camera hole, is die daadwerkelijk te gebruiken om notificaties weer te geven of werkt deze alleen als er een foto wordt gemaakt? Heb er nog niet veel over gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
batumulia schreef op maandag 25 februari 2019 @ 11:06:
[...]

Dat denk ik ook, ja.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Freshnezz schreef op maandag 25 februari 2019 @ 11:51:
Hoe zit het eigenlijk met die ring om de camera hole, is die daadwerkelijk te gebruiken om notificaties weer te geven of werkt deze alleen als er een foto wordt gemaakt? Heb er nog niet veel over gezien.
Dat vroeg ik me ook al af, maar kreeg er niet echt een duidelijk antwoord op. De gedachte is nu dat die ring rondom de camera als notificatie ring gaat dienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Nu online
Als dat zo is, dan is de S10 wederom winnaar. Lijkt mij niet mooi op de S10+ door die dubbele hole punch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tg1997
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18-05 12:48
batumulia schreef op maandag 25 februari 2019 @ 08:21:
[...]

Ik lees een beetje conflicterende verhalen hierover. De een zegt dat je dezelfde kleur krijgt als je S10(+) de ander zegt dat ze wit zijn ongeacht de kleur van je telefoon.
Waar haal je vandaan dat ze in dezelfde kleur worden geleverd? Er staat overal dat ze uitsluitend in het wit worden geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
specs pagina:

*Some of the listed components, including cover and protective film, may not be available depending on the model you purchase or the country or region you live in. Excluding cover, black components only available with black devices and all other device colors will receive white components in box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tg1997
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18-05 12:48
Hakki schreef op maandag 25 februari 2019 @ 14:35:
specs pagina:

*Some of the listed components, including cover and protective film, may not be available depending on the model you purchase or the country or region you live in. Excluding cover, black components only available with black devices and all other device colors will receive white components in box.
Dit gaat alleen over de powerbrick het kabeltje en de gratis bedrade oortjes. Heeft niks met de galaxy buds te maken. Deze worden niet bijgeleverd in de doos. Deze moet je via de members app claimen en worden pas eind maart verstuurd in het wit staat erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
Inderdaad.
Zal wel enkel wit zijn.. een gekregen paard..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 07:12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
deze tech reviewer is om de tafel gaan zitten met wat mensen van Qualcomm en kreeg daar zeer mooie en nuttige info over de nieuwe 3D Sonic Sensor zoals deze fingerprint sensor op de S10 heet.

Zeer interessant filmpje waar de bizar mooie/handige (toekomstige) toepassingen van deze sensor worden besproken.
Verder laat het vooral zien dat het een super veilige manier van ontgrendelen van de telefoon, is

YouTube: Samsung S10's 3D Sonic Sensor IS GAME CHANGING.

[ Voor 11% gewijzigd door _Bailey_ op 25-02-2019 15:27 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
*weg* onnodig op de man spelen, staan we niet toe.

[ Voor 94% gewijzigd door Bullet NL op 25-02-2019 21:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hakki
Maar wel geen eerlijke mening over de werking in de S10.
Betaalde video, wat wil je.. enkel positieve feedback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Nu online
Dit is dus de notificatie-led. Hopelijk meer kleuren. :p

[ Voor 28% gewijzigd door W84 op 25-02-2019 15:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:56
Super gaaf he! Wat ik vooral mooi vind ik dat ze de Infinity-O wel echt omarmen en er niet zoals andere bedrijven om de Notch heen willen werken. En ze de camera opening nog even extra benadrukken soms. Tuurlijk is het mooi om je achtergrond op zwart te zetten, maar het is niet dat ze ontkennen dat er iets is.

''Full-screen display'' en dan 70% van de topbezel is Notch >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

W84 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 15:33:
Dit is dus de notificatie-led. Hopelijk meer kleuren. :p

[YouTube: Samsung Galaxy S10 Impressions!]
Ja tot nu toe is die ring alleen te zien als er een selfie wordt gemaakt. Wordt volgens mij nergens anders gebruikt nog!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W84
  • Nu online
Freshnezz schreef op maandag 25 februari 2019 @ 15:37:
[...]

Ja tot nu toe is die ring alleen te zien als er een selfie wordt gemaakt. Wordt volgens mij nergens anders gebruikt nog!
Aha, op die manier. Dan ben ik zeker te creatief, want ik zie enorm veel mogelijkheden en potentie voor die ring. Sowieso voor alerts, maar hoe cool als die ring de status van opladen weergeeft. Cirkel vol, batterij vol. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
W84 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:03:
[...]

Aha, op die manier. Dan ben ik zeker te creatief, want ik zie enorm veel mogelijkheden en potentie voor die ring. Sowieso voor alerts, maar hoe cool als die ring de status van opladen weergeeft. Cirkel vol, batterij vol. :D
Tja misschien ben ik dan weer te huiverig, maar, ik wil het liefste niet te lang zo'n ring belicht houden ivm burnin van het scherm. Dat zou toch wel heel zuur zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
W84 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:03:
[...]

Ja lijkt mij ook wel gaaf. Ik heb nu namelijk groen voor WhatsApp, Blauw voor Groepsberichten en Rood voor 112 meldingen. Gaaf als je dit allemaal weer kan doen.

Ik hoop alleen niet dat mijn S10 de hele nacht een groen camera rand vertoond als de telefoon vol is... kuch burn-in kuch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Nu online
Ach, burn-in. Als ze er een licht animatie in doen of fade... niks aan de hand. Dat loopt echt wel los. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
batumulia schreef op maandag 25 februari 2019 @ 08:21:
[...]

Ik heb net even gebeld met Samsung en bij de pre-order actie gaat het alleen om de witte Galaxy Buds, helaas. Zelf een zwarte S10 in de pre-order staan en zou graag zwarte oortjes er bij hebben... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
SgtCaffran schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:59:
[...]

Ik heb net even gebeld met Samsung en bij de pre-order actie gaat het alleen om de witte Galaxy Buds, helaas. Zelf een zwarte S10 in de pre-order staan en zou graag zwarte oortjes er bij hebben... :/
Ik heb hier in Hongarije ook een vraag uitstaan bij Samsung. Maar ze zijn niet zo vlot helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:45

Zorian

What the fox?

Topicstarter
SgtCaffran schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:59:
[...]

Zie ook hier:

https://www.vodafone.nl/_...orwaarden-galaxy-buds.pdf
Samsung streeft ernaar de witte Galaxy Buds binnen 6 weken na het indienen van een volledige en
geldige registratie af te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Nu online
Ugh, wit... beetje jammer weer. Zwart of niks, sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:40
W84 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 18:09:
Je moet de buds zelf aanvragen, dus als je ze niet wilt, dan hoef je niks te doen. Scheelt je nog werk ook!

[ Voor 30% gewijzigd door Hahn op 25-02-2019 18:23 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Nu online
Haha, snap ik. Misschien kan ik uiteindelijk ruilen voor zwart. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Gaat bij oordoppen toch voornamelijk om het geluid lijkt mij en daarbij kan je ze toch niet zien als je ze in hebt.

Ik zou er niet zo zwaar aan tillen. Ik had ook graag gele maar ja ze zitten er “gratis” bij dus fack het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjbenning
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-07 12:46

Waar heb je dat gezien m.b.t de pre order en ING punten. Ik kan er niets van vinden.

:X

http://www.card.mygamercard.net/NL/TOPROB+NL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23:14
Het 5G model is ook getest. Die heeft blijkbaar een bokeh modus voor video:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:40
rjbenning schreef op maandag 25 februari 2019 @ 18:50:
[...]

Waar heb je dat gezien m.b.t de pre order en ING punten. Ik kan er niets van vinden.

https://shop.samsung.com/...pp/ingmobiel/registration

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 12:27
Ik ben ook even naar de Media Markt geweest om even alle Galaxy S10 toestellen vast te houden. Ik heb gele, zwarte en witte toestellen gezien. Groen en blauw heb ik volgens mij niet gezien.

Mijn HTC One M8 is alweer bijna 5 jaar oud, dus het is weer tijd voor een nieuw toestel. Ik ging naar de winkel met het idee dat het de normale S10 zou worden en niet de S10+, omdat deze te groot zou zijn. Uiteindelijk vond ik de grootte van de S10+ erg meevallen en zit ik nu zelfs te twijfelen om deze te nemen.

Mijn huidige toestel wordt steeds wat trager en ik vond het heerlijk om weer een snel toestel in mijn handen te hebben. De icoontjes waren wel eventjes wennen, ik wist even niet wat wat precies was 8)7. Ik was echt onder de indruk van de camera, vooral van de groothoeklens.

Er zat wel een screen protector op en ik vond het toestel daar net wat minder mooi uitzien. Stel je stopt je telefoon regelmatig in je broek, hoe groot is de kans dat er krasjes op je scherm komen?

Ik wacht even de review af voordat ik een toestel ga halen. Ik ben echt benieuwd naar de accu prestaties!

[ Voor 5% gewijzigd door RobinNL op 25-02-2019 20:11 ]

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
algalid schreef op maandag 25 februari 2019 @ 19:05:
Het 5G model is ook getest. Die heeft blijkbaar een bokeh modus voor video:
[YouTube: Samsung Galaxy S10 5G Hands-On at MWC 2019]
Best cool. Dat nog iets grotere scherm had ik best wel graag gewild overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
Niet, vanwege Gorilla glass 6. Enige waar je rekening mee moet houden is om geen sleutels en/of kleingeld in dezelfde zak te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:Helaas heb ik een aantal off-topic (op de man) berichten moeten verwijderen. Iets wat we hier op het forum gewoon niet doen. Hou je reactie bij het toestel en ga niet op de man/vrouw reageren.

Ook zijn berichten specifiek over Apple telefoons hier off-topic....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03:04
Ziet er goed uit inderdaad. Goede bevestiging voor mij om lekker van een S8 naar S10 te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Cr1ptkeeper schreef op maandag 25 februari 2019 @ 09:20:
Weet er al iemand iets over de vibratiemotor in het toestel? Zou die verbeterd zijn? Zou die een beetje overeen komen met die van de iPhone?
Moet je wachten op de teardown van JerryRig maar zolang Samsung geen eigen versie van een taptic engine maakt ga je die hele subtiele ticks of vibraties van Apple hun taptic engine niet behalen nee, een coin style vibrator is een coin style vibrator en zend maar 1 ''soort'' vibratie uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
rjbenning schreef op maandag 25 februari 2019 @ 18:50:
[...]

ze zijn er alweer uitgehaald omdat iedereen massaal de s10 ging kopen :P

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
W84 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 18:09:
gewoon de witte voor 100 euro verkopen en voor 150 euro de zwarte kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Iemand al de keuze gemaakt voor de Prism White of Ceramic White?

Ik twijfel zo tussen deze 2 ppff, wat GB betreft heb ik aan 128GB al genoeg maar vind de witte kleur wel een heel stuk mooier van de Ceramic.. alleen of dat dan weer 250,- waard is... :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
DM89 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 07:36:

Ik twijfel zo tussen deze 2 ppff, wat GB betreft heb ik aan 128GB al genoeg maar vind de witte kleur wel een heel stuk mooier van de Ceramic.. alleen of dat dan weer 250,- waard is... :(
Tja, heb je al in de winkel gekeken naar de Prism White? Ik vind hem gewoon heel erg mooi, 250 betalen voor een andere kleurtje is gewoon 25% op de nieuwprijs 8)7 Voor mij maakt het verder niet uit ik doe er toch een mooie wrap op van Slickwraps.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/sFcJ77S/2019-02-26-08-08-35-Samsung-Galaxy-S10-Plus-Honeycomb-Series-Skins-Wraps-Slick-Wraps.png

:7 :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Jackson6 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 08:11:
[...]

Tja, heb je al in de winkel gekeken naar de Prism White? Ik vind hem gewoon heel erg mooi, 250 betalen voor een andere kleurtje is gewoon 25% op de nieuwprijs 8)7 Voor mij maakt het verder niet uit ik doe er toch een mooie wrap op van Slickwraps.

[Afbeelding]

:7 :7
Is ook zo, veel geld.. ik denk dat bij de volgende generatie keramisch standaard wordt.

Ik hou zelf niet zo van die folie's maar wellicht is een witte folie een optie.. vinf het zelf jammer dat het niet puur wit is maar.met een babyblauwe gloed en daar ben ik niet zo van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik twijfel ook tussen zwart en wit.

Ik heb nu een zwarte S8 en deze is dus compleet zwart. Voor zover ik nu kan zien is de zwarte S10 niet helemaal zwart omdat de randen meer donker grijs zijn dan zwart. En aangezien de kans 99% aanwezig is dat er een skin op gaat zodat de achterkant niet meer zo glad is weet ik even niet welke ik moet kiezen. Die witte ziet er namelijk super gaaf uit, maar na 3 dagen zit er een skin op en zie je er niks meer van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DM89 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 07:36:

Ja ik heb de keuze gemaakt, heb niet direct 512 GB nodig maar zo af en toe misschien wel handig.
Heb het wel echt voor de kleur gedaan, de Ceramic White leek mij mooier en na het zien van wat video's heb ik de juiste keuze gemaakt :)

Vind die meerprijs niet zo heel interessant eigenlijk, ja het is € 250,- maar prima te verantwoorden als je het mooier vind naar mijn mening.

Pagina: 1 ... 5 ... 75 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen en levertijden: [Samsung Galaxy S10-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires mogen: [Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires
- Rooten en custom roms: [Samsung Galaxy S10-serie] Rooten & Custom ROM's
- Garantie/RMA: [Samsung] RMA & Support