Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Tja als je alleen kijkt naar wat je "echt nodig" hebt dan kom je sowieso niet op een flagship Samsung of Apple telefoon uit :P

Mensen die deze toestellen kopen hebben over algemeen interesse in gadgets en willen daar ook geld aan uitgeven om het helemaal naar hun smaak te hebben. Zelf ook voor de 512GB keramic black versie gekozen puur omdat ik de keramic black mooier vind dat de normale zwarte versie. Of het rationeel volledig te verantwoorden is, ik denk het niet maar ja iets met hobby wat geld mag kosten enzo :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
tomhster schreef op maandag 25 februari 2019 @ 20:00:
Niet, vanwege Gorilla glass 6. Enige waar je rekening mee moet houden is om geen sleutels en/of kleingeld in dezelfde zak te doen.
Ze doen hun marketing in ieder geval prima.
Gorilla Glass 6 is niet ineens van diamant ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
op r/Android een (zeer uitgebreide) AMA van een redditter die sindsgisteren al een S10+ in bezit heeft.

Aantal interessante dingen staan er iN

[ Voor 65% gewijzigd door _Bailey_ op 26-02-2019 13:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:29
Geert1976 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 12:57:
op r/Android een (zeer uitgebreide) AMA van een redditter die sindsgisteren al een S10+ in bezit heeft.

Aantal interessante dingen staan er iN
Enige wat ik voor nu even wilt weten is hoe de notificatie ring werkt, dus ga gauw even lezen!

''there is this option under Accessibility Settings but what it does is:

option A: Blinks the camera flash when a notification arrives

option B: Flash the hole display when the notification arrives (it likes... turn on and off the hole display very fast)

there's no thing as colored dots, or rings around the front-camera!

but i'm counting on it coming later as a software update!''

Meh.... :-(

[ Voor 36% gewijzigd door Dubrillion op 26-02-2019 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Dubrillion schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 13:07:
[...]

Enige wat ik voor nu even wilt weten is hoe de notificatie ring werkt, dus ga gauw even lezen!

option B: Flash the hole display when the notification arrives (it likes... turn on and off the hole display very fast)

Dat moet wel met een appje kunnen toch?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
[...]

Heb 't volste vertrouwen dat dit in een software update te realiseren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

[...]

Ugh jammer inderdaad, dat samsung hier niet over nagedacht heeft...

Idd hopen dat het mogelijk is met een 3rd party app! Vast wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 12:27
Freshnezz schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 13:52:
[...]

Ugh jammer inderdaad, dat samsung hier niet over nagedacht heeft...

Idd hopen dat het mogelijk is met een 3rd party app! Vast wel!
Ik hoor net van Samsung dat het niet voor notificaties bedoeld is. Zeker zonde! Ze konden er leuke dingen mee doen.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:29
Ach als genoeg mensen hier om vragen komt het er wel denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

RobinNL schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 14:28:
[...]

Ik hoor net van Samsung dat het niet voor notificaties bedoeld is. Zeker zonde! Ze konden er leuke dingen mee doen.
Jammer.. hopelijk kan het geregeld worden met een andere app ofzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08:21
Correcte manier voor vingerafdruk (tip): https://twitter.com/UniverseIce/status/1100400927163375616

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:54
Een video voor de correcte wijze om je telefoon te gebruiken? Moet niet gekker worden :F

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 17:54
Volkan1984 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 16:20:
[...]

Een video voor de correcte wijze om je telefoon te gebruiken? Moet niet gekker worden :F
Oké in text dan

Vinger er op leggen, niet duwen

Beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:54
418O2 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 16:27:
[...]

Oké in text dan

Vinger er op leggen, niet duwen

Beter?
Wat goed van je! Al snap je misschien wel wat ik bedoel, als je je best doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-08 20:44
Ik heb sinds de iPhone 3GS alleen maar iPhones gehad, maar overweeg nu serieus om over te stappen naar Samsung. Zijn er meer tweakers die de overstap van Apple naar Samsung hebben overleefd?

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:53
postvoordennis schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 17:31:
Ik heb sinds de iPhone 3GS alleen maar iPhones gehad, maar overweeg nu serieus om over te stappen naar Samsung. Zijn er meer tweakers die de overstap van Apple naar Samsung hebben overleefd?
Nee ze zijn allemaal overleden. Dus je hoeft geen verdere reacties te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-08 18:51
Asprine schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 17:37:
[...]

Nee ze zijn allemaal overleden. Dus je hoeft geen verdere reacties te verwachten.
Hahahaha het sarcasme druipt er vanaf. Zijn genoeg mensen die zijn overgestapt, check wat oudere posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Ik ben ook van plan om de stap naar Android te zetten.

Weet iemand of je op galaxy s10 de mogelijkheid hebt om op je lockscreen de inhoud van je notificaties te verbergen totdat je deze "unlockt" door er naar te kijken (face id) of je vinger op de scanner legt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
Ja, dat kan. Je vriendin ziet niks;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
tomhster schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 18:01:
Ja, dat kan. Je vriendin ziet niks;-)
Ahh dat is fijn om te horen.

Dat is voor mij toch 1 van de meest gebruikte functies op iOS. Dat ik mijn telefoon tijdens een vergadering op tafel kan leggen zonder dat andere mee kunnen lezen.

Nu nog een vriendin zoeken 8-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Bobo221 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 18:07:
[...]

Nu nog een vriendin zoeken 8-)
www.relatieplanet.nl

overstappen van iOS naar Android, of specifiek in dit geval een S10 is prima te doen. Er zijn genoeg tips te vinden hoe dit aan te pakken.
Deze Android app gebruik ik voor iCloud calendar sync als ik een Android device heb;

https://play.google.com/s....granita.caldavsync&hl=nl

en deze app om mijn iCloud mail te kunnen blijven gebruiken.

https://play.google.com/s...anita.icloudmail&hl=en_US

Kijk verder eens op androidcentral.com en Reddit, vaak besproken dit onderwerp.

[ Voor 65% gewijzigd door _Bailey_ op 26-02-2019 18:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Deels. Twee jaar geleden voor het laatst en heb ik een S8+ gekocht. Half jaartje gehouden maar met de nieuwe iPhone toen ging het toch weer jeuken dus weer terug gestapt. Nu heb ik een S10+ in bestelling, ik ben benieuwd of ik met Android 9.0 en Samsung UI langer kan blijven hangen :)

Edit: en voor de twijfelaars. iMessage voor Android met een omweg.

[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 26-02-2019 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guzanni
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-05 10:08
Gary Explains heeft een video online gezet waarin in de Exynos met de Snapdragon versie wordt vergeleken. Daarin lijkt de Exynos versie wel een beetje te falen.
Ik weet niet in hoeverre dit het dagelijks gebruik ervan zal beïnvloeden, want ik game toch niet op mijn smartphone. Hoop alleen niet dat de battery life van de Exynos veel minder goed zal zijn.

Link: YouTube: Speed Test G: Galaxy S10+ Snapdragon 855 vs Exynos 9820

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
@Guzanni Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat de telefoon niet snel genoeg is, zie deze vergelijking van de S10+ met exynos en de iphone XS max.

[ Voor 3% gewijzigd door SgtCaffran op 26-02-2019 22:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Guzanni schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 21:31:
Gary Explains heeft een video online gezet waarin in de Exynos met de Snapdragon versie wordt vergeleken. Daarin lijkt de Exynos versie wel een beetje te falen.
Ik weet niet in hoeverre dit het dagelijks gebruik ervan zal beïnvloeden, want ik game toch niet op mijn smartphone. Hoop alleen niet dat de battery life van de Exynos veel minder goed zal zijn.

Link: YouTube: Speed Test G: Galaxy S10+ Snapdragon 855 vs Exynos 9820
Zolang je een S10 toestel in je handen hebt zal je niet merken dat hij "faalt", dus in het dagelijks leven zou je het niet merken. Als je zowel een S10 met een SD als een S10 met een Exynos bij elkaar hebt liggen, dan zal je wel een verschil merken zoals in de video.

Ga eens langs de Media Markt en probeer een S10 uit ;)

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
Bedankt voor de reacties allemaal, ik heb zojuist ook een S10 besteld. Was met verlengen slechts €600,- dus dat is een prima prijs. Erg benieuwd hoe de overstap van Apple naar Samsung gaat bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:54
SgtCaffran schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 22:04:
[...]

@Guzanni Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat de telefoon niet snel genoeg is, zie deze vergelijking van de S10+ met exynos en de iphone XS max.
Ik vraag me af op grond waarvan de gemeten snelheden kunnen verschillen. Volgens mij kun je die stelling helemaal niet maken. De progammatuur van beide besturingssystemen is natuurlijk heel anders. Dat begint al bij het gebruik van bepaalde modules in Swift.

Dan kun je ook nog React Native of iets dergelijks kiezen. Maar die modules worden ook weer omgezet naar de native talen van de besturingssystemen. Hoe wil je dan bewijzen dat de snelheden van beide toestellen verschillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guzanni
RobinNL schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 22:16:
[...]

Zolang je een S10 toestel in je handen hebt zal je niet merken dat hij "faalt", dus in het dagelijks leven zou je het niet merken. Als je zowel een S10 met een SD als een S10 met een Exynos bij elkaar hebt liggen, dan zal je wel een verschil merken zoals in de video.

Ga eens langs de Media Markt en probeer een S10 uit ;)
Ik heb met de S10 kunnen spelen, de S10e zelfs uitvoerig mee gespeeld, ik werk zelf in de retail :)
Ik heb de S10 dan ook besteld en ben niet van plan om het te cancelen.
Vind het alleen jammer dat we dezelfde prijs betalen voor een cpu wat toch minder blijkt te zijn op papier. Hoop dat het niet merkbaar is in real life use, vooral niet qua accuduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:16
Guzanni schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 22:40:
[...]

Ik heb met de S10 kunnen spelen, de S10e zelfs uitvoerig mee gespeeld, ik werk zelf in de retail :)
Ik heb de S10 dan ook besteld en ben niet van plan om het te cancelen.
Vind het alleen jammer dat we dezelfde prijs betalen voor een cpu wat toch minder blijkt te zijn op papier. Hoop dat het niet merkbaar is in real life use, vooral niet qua accuduur.
Filmpje gezien en idd flink verschil.
Mocht je ze niet naast elkaar hebben zal je het idd niet echt merken maar vind het ook jammer dat wij die SD versie niet krijgen.

Ik ben volgend week in New York, wie weet dat ik in een impulsieve bui er daar een koop en m'n S10+ hier annuleer ;-)

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-08 07:30
https://www.techzine.nl/r...e-een-jubileumeditie.html

Hèhè eigenlijk heel stiekem heben ze gelijk. Maarja blijven toch een tweaker en gadget freak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06:31
Jeetje, wat een lag fest met de Exynos. Zeker een faal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:32
Prima te doen. Zelf van de iPhone 7 naar de Galaxy S8 overgestapt vanwege het nieuwe ontwerp destijds, eigenlijk geen enkel probleem gehad qua apps of mogelijkheden. Sindsdien weer overgestapt naar de iPhone X(S), omdat het er in mijn ogen allemaal net wat gelikter uitziet en wat vloeiender werkt (ook na verloop van tijd, weet niet hoe dat nu is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 16:17
En antwoord van Samsung Hongarije ( ik ga er van uit dat ze in de EU hetzelfde hanteren ):
Dear ***,

Thank you for contacting us with your request.

Reffering to the previous chat conversation we would like to inform you that the Samsung Galaxy Buds headset will only be available in white colour for the S10 pre-order promotion.

We truly hope that the provided information has been useful for you.

In case of any further assistance needed, we are at your disposal. Please be informed that a client registration number has been allocated for you, as follows: ***. Please do not hesitate to use it anytime you contact us.

Best Regards,
Samsung Customer Service (Hungary)

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Practics schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 23:27:

Hèhè eigenlijk heel stiekem heben ze gelijk. Maarja blijven toch een tweaker en gadget freak.
Ik vind het maar een raar stukje, niet echt objectief.

Verder zeggen ze dat er weinig verbeterd is. ja hallo wat had je dan verwacht?

Nog grotere accu?
Meer camera's?
Nog meer pixels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Jackson6 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 08:45:
[...]

Ik vind het maar een raar stukje, niet echt objectief.

Verder zeggen ze dat er weinig verbeterd is. ja hallo wat had je dan verwacht?

Nog grotere accu?
Meer camera's?
Nog meer pixels?
Raar stukje inderdaad. Ze hebben naar mijn idee geupgrade waar het kon. Feit is dat er op de markt gewoon niet veel te doen is. De volgende evolutie met echt merkbare verschillen gaan we toch denk ik de foldable kant op.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Marques Brownlee (MKBHD) heeft weer een nieuw filmpje waar hij wat dieper ingaat op het display van de S10 series.

vanaf 3''30 gaat hij de fingerprint sensor wat verder testen, waaronder ook met een natte vinger....het ontgrendelen van de S10 werkt nog prima.

YouTube: The Galaxy S10's Incredible Display!

ook laat hij zien of de fingerprint sensor werkt met en een plastic screenprotector en ook met een glazen screenprotector.

edit; sorry, @Dubrillion was me al voor met het plaatsen van deze video O-)

[ Voor 7% gewijzigd door _Bailey_ op 27-02-2019 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Kwalijke zaak wel van de snellere SD955 versie, voelt een beetje alsof je een BMW M3 koopt met 450pk maar in de v.s. heeft hij 500 pk. Je merkt het misschien niet direct en hij is vast "snel genoeg" maar onderbuik gevoel blijf je dan toch houden.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 27-02-2019 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Practics schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 23:27:

Wat een azijnzeikerij zeg, de schrijver lijkt op z'n pik getrapt te zijn dat er geen 'jubileumeditie' is ofzo -> lekker boeiend! :?

Naar mijn mening is dit de meest spannende Galaxy S sinds jaren, alles lijkt redelijk te kloppen bij deze S10:

- Een van de beste oledschermen op de markt
- De S10+ heeft uit verschillende testen een beest van een accuduur
- Zowel fotos als video zijn van erg goede kwaliteit
- Goede stereo speakers (weegt heel zwaar in mijn keuze voor een telefoon :P)
- Fingerprint sensor techniek lijkt goed te werken
- One UI lijkt toch wel weer een stap in de goede richting van de skin. Samsung heb ik jaren lang gemeden door de laggy / lelijke / bloated Android skin (Touch Wiz Nature UX lmaooo)

Ik ben in ieder geval enthousiast en het lijkt er toch op dat de S10+ mijn next Galaxy wordt sinds de S2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
Donstil schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 10:26:
Kwalijke zaak wel van de snellere SD955 versie, voelt een beetje alsof je een BMW M3 koopt met 450pk maar in de v.s. heeft hij 500 pk. Je merkt het misschien niet direct en hij is vast "snel genoeg" maar onderbuik gevoel blijf je dan toch houden.
Maar dat filmpje was enkel maar een benchmark test hé. Fabrikanten optimaliseren hun drivers zodat hun cpu goed scoort in benchmarks. Misschien heeft Samsung hun cpu driver niet zo goed geoptimaliseerd voor die specifieke benchmark.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
1ste software update voor de S10+ wordt nu uitgerold

* stabliteit camera
* verbetering fingerprint herkenning
* remapping van de Bixby button

https://www.sammobile.com...s10-first-software-update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Edit:

Is er eigenlijk zoiets als Apple Care+ maar dan van Samsung?
Geert1976 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 10:36:
1ste software update voor de S10+ wordt nu uitgerold

* stabliteit camera
* verbetering fingerprint herkenning
* remapping van de Bixby button

https://www.sammobile.com...s10-first-software-update
Aah Remapping van Bixby is toch wel nice. Hoop dat ik die kan remappen naar "volume naar beneden".
Dat vond ik altijd heel irritant aan de S8+, i.p.v. volume naar beneden drukte ik altijd blind op Bixby als het toestel in mijn broekzak zat.
Cr1ptkeeper schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 10:35:
[...]

Maar dat filmpje was enkel maar een benchmark test hé. Fabrikanten optimaliseren hun drivers zodat hun cpu goed scoort in benchmarks. Misschien heeft Samsung hun cpu driver niet zo goed geoptimaliseerd voor die specifieke benchmark.
Ja maar waarom zouden ze de SD955 voor die Benchmark wel "optimaliseren" (Daar is Samsung al vaker op betrapt overigens) en die andere niet. Dat zou wel wat vreemd zijn.

Maar goed ik zeg mijn pre-order er niet voor af verder :)

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 27-02-2019 11:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
Zojuist even met de S10 Plus mogen spelen bij de Vodafone in het winkelcentrum. Ik heb een iPhone XS Max als daily driver en zit vastgeroest in het Apple ecosysteem.

Maar wauw, wat een mooi toestel! Ik moet het Samsung nageven dat de Infinity O een stuk mooier is dan zo’n lelijke notch in beeld.

Als de prijzen zakken koop ik er denk ik wel eentje. Niet als daily driver, maar als ontwikkeltelefoon en voor fotografie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Dubrillion schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 14:57:
[...]

Podverdorrie. Wel eens van Whitestone gehoord, maar dat is gaaf!
Heb het op m'n Note 9 geplakt toen, echt mega vet en zat super netjes :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guzanni
Dennisweb schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 15:03:
Zojuist even met de S10 Plus mogen spelen bij de Vodafone in het winkelcentrum. Ik heb een iPhone XS Max als daily driver en zit vastgeroest in het Apple ecosysteem.

Maar wauw, wat een mooi toestel! Ik moet het Samsung nageven dat de Infinity O een stuk mooier is dan zo’n lelijke notch in beeld.

Als de prijzen zakken koop ik er denk ik wel eentje. Niet als daily driver, maar als ontwikkeltelefoon en voor fotografie. :)
Geweldig mooi toestel! Wordt de vervanger van mijn OnePlus 6T, die ik toch te groot vind.

Ik weet niet hoe het met je abonnement zit, maar de S10 is veel goedkoper als je hem bij je abonnement neemt!
Ik heb mijn KPN sim only met 1 jaar verlengd via mobiel.nl en heb 650 euro betaald voor de S10, dit is ook het volledige bedrag wat ik voor het toestel heb betaald.
Dat vind ik best een goede deal.
Per maand ga ik trouwens niet meer betalen dan ik nu doe voor mijn sim only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Al is het een zeer persoonlijke afweging, toch ben ik benieuwd waarom mensen kiezen voor een S10e, S10 of juist een S10+.

Persoonlijk ga ik voor de S10 omdat het formaat toch iets handzamer is en ik de ronde cutout voor de front camera een stuk mooier vind ogen.

edit: S10e helemaal vergeten! :X

[ Voor 8% gewijzigd door SgtCaffran op 27-02-2019 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
SgtCaffran schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 15:35:
Al is het een zeer persoonlijke afweging, toch ben ik benieuwd waarom mensen kiezen voor een S10 of juist een S10+.

Persoonlijk ga ik voor de S10 omdat het formaat toch iets handzamer is en ik de ronde cutout voor de front camera een stuk mooier vind ogen.
Ik heb de S10+ besteld omdat ik een zo groot mogelijk scherm wil hebben, en ik kom ook van een S8+ af dus ik wilde sowieso niet achteruit gaan.

[ Voor 189% gewijzigd door Jackson6 op 27-02-2019 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destorized
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 31-08 14:18
Niemand die voor de S10e gaat? :)

[ Voor 6% gewijzigd door destorized op 27-02-2019 15:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Jackson6 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 15:36:

Ik heb de S10+ besteld omdat ik een zo groot mogelijk scherm wil hebben, en ik kom ook van een S8+ af dus ik wilde sowieso niet achteruit gaan.
Ja daarom zegt hij ook S10 8)7

Edit: Oei Ninja Edit :P

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 27-02-2019 15:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:19

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Wederom de nodige berichten verplaatst naar het accessoires topic. Graag opletten in welk topic een bericht hoort.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HurryUp
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-09 21:44
Geert1976 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:37:
Marques Brownlee (MKBHD) heeft weer een nieuw filmpje waar hij wat dieper ingaat op het display van de S10 series.

vanaf 3''30 gaat hij de fingerprint sensor wat verder testen, waaronder ook met een natte vinger....het ontgrendelen van de S10 werkt nog prima.

YouTube: The Galaxy S10's Incredible Display!

ook laat hij zien of de fingerprint sensor werkt met en een plastic screenprotector en ook met een glazen screenprotector.

edit; sorry, @Dubrillion was me al voor met het plaatsen van deze video O-)
@Geert1976
De vingerprint sensor werkt niet met de glazen screen protector.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• batumulia
HurryUp schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 16:16:
[...]

@Geert1976
Het leest een beetje rot, maar wat hij bedoelt is dat MKBHD het test met beide methodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
HurryUp schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 16:16:
[...]

@Geert1976
Ik schreef ook 'of', niet dát de fingerprint werkt met een glazen screenprotector ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HurryUp
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-09 21:44
batumulia schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 16:20:
[...]

Het leest een beetje rot, maar wat hij bedoelt is dat MKBHD het test met beide methodes.
Geert1976 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 16:21:
[...]

Ik schreef ook 'of', niet dát de fingerprint werkt met een glazen screenprotector ;)
Sorry guys, niet goed gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Welke stappen denk je vooruit te zetten t.o.v. XS Max? Het is en blijft 'maar' een smartphone voor fotografie. Je kan beter investeren in een MILC als je vooruitgang wilt boeken in de fotografie. Just my 2 cents ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
RigolleM schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 16:39:
[...]

Welke stappen denk je vooruit te zetten t.o.v. XS Max? Het is en blijft 'maar' een smartphone voor fotografie. Je kan beter investeren in een MILC als je vooruitgang wilt boeken in de fotografie. Just my 2 cents ;-)
Dat weet ik. Het gaat me niet om echt om fotograferen als hobby, maar als het maken van wat vakantiekiekjes en zo. Ik verwacht er dan ook geen prijzen mee te winnen. :+

Ik vind de kleuren op de foto’s van de Samsung vaak iets mooier dan van de iPhone. Maar dat is persoonlijk. Ik ben een simpele radiomaker, verre van een fotograaf. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Al is het een zeer persoonlijke afweging, toch ben ik benieuwd waarom mensen kiezen voor een S10e, S10 of juist een S10+.

Voor mij is de compactheid erg van belang. Ik ga niet zo mee in de "hoe groter hoe beter" trend. Ik neig zelf erg naar de S10e. Ik moet alleen bepalen of ik her erg vind dat:

- er geen afgeschuinde randen zijn
- er geen vingerafdruklezer onder het scherm zit (coole optie)
- en ik ben benieuwd naar het uithoudingsvermogen van de S10e en de S10

Het liefst heb ik een toestel van metaal, zodat deze niet kapot gaat bij een val. Een skin overweeg ik wel trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

S10 is de sweet spot voor mij qua specs en formaat, niets meer dan dat. Daarnaast vind ik 700 wel echt de max qua prijs dus dat lukte nog net met de S10.

Interessant filmpje van MKBHD. Kan ook niet wachten op de real review van Flossy & White Shoes trouwens _/-\o_

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
RigolleM schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 16:39:
[...]

Tenzij je stappen wilt zetten in smartphone fotografie.

Ik heb een (Profi)DSLR maar gebruik mijn Smartphone 85% van de tijd. Juist fotograferen met de beperkingen van een Smartphone geeft mij veel meer uitdaging. Leuk om creatief te zijn en zo fotograferen opnieuw te ontdekken :)

Ik kijk dan ook uit naar de (misschien kleine) vooruitgang vanaf mijn iPhone Xs Max.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 27-02-2019 17:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10

Ik heb heeeeeel lang getwijfeld tussen de s10 en s10 plus.
Ik heb de s9 gehad voor 2 maanden en qua formaat was het fantastisch in je zak en in je hand maar vond het scherm net te smal bij gebruik.
Ik heb toch liever een breder scherm, vind dat net wat fijner bij het browsen en in apps.
Hoewel het scherm van de s10 groter is dan de s9 is dit voornamelijk in de lengte. In de breedte schelen ze maar 2 mm.
Dus daarom voor de s10 plus gegaan die een breedte van 74 mm heeft, wat ik zelf een hele fijne breedte vind. (De iphone xs max vind ik weer veel te breed met zijn 77 mm)

Ik vind eerlijk gezegd de single one punch camera van de s10 mooier. Maar wil dit keer gewoon een keer het "plus" model.

Klinkt misschien gek maar van de 3 telefoons heeft de s10e bij mij de meeste wow factor. Qua design en formaat echt een fantastisch ding. Als ik wat minder te besteden had gehad dit keer dan had ik zelfs misschien de s10e gekozen. Maar het prijsverschil is niet zo heel groot, daarnaast krijg je bij de s10 nog de gratis earbuds, tel daarbij op dat ik toch een gadget nerd ben die maximum specs wilt en dus wordt het de s10 plus.
Prijsverschil met de s10 is niet zo heel groot (115 euro verschil icm een abonnement?)
Daarnaast krijg je de gratis earbuds bij de s10 en natuurlijk de extra specs.

Anders denk ik dat er veel mensen waren geweest die voor de s10e hadden gekozen.

[ Voor 11% gewijzigd door Valinor op 27-02-2019 17:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thealterego1
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 01:26

thealterego1

iedereen gelukkig nieuwjaar

Ik kies voor de S10E omdat dit ongeveer de enige compacte highend telefoon is die nog uitkomt. Ik heb nog Sony Z1 Compact, en daarbij vergeleken is de S10E al een reus, maar nog net te doen. Bij de Mediamarkt ook nog even met de S10 gespeeld, maar die stap was voor mij echt te groot.

De s10E kon ik voor 575 krijgen en de S10 voor 660, dus zeker met de gratis earbuds was de S10 nog een betere deal, en je krijgt er ook nog meer telefoon voor. Maar ik denk dat de S10E voor mij prima voldoet. Relatief compact, lagere resolutiescherm waardoor de iets mindere accu hopelijk evenlang meegaat, plat scherm (hoewel die op de S10 er ook prima uitzag) en de 2 belangrijkste cameras achterop. Mijn huidige telefoon heeft nog geen fps, dus op dat gebied is alles vooruitgang.

iemand iets leuks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:53
Wat foto's gemaakt met de s10 en de camera sensor lijkt niet echt doorontwikkeld. De jpg engine heeft ook nog wat werk nodig, erg veel artifacts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Laatst online: 31-03 19:19
Is de 12gb ram versie sneller dan de 8gb versie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• batumulia
Asprine schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 18:35:
Wat foto's gemaakt met de s10 en de camera sensor lijkt niet echt doorontwikkeld. De jpg engine heeft ook nog wat werk nodig, erg veel artifacts.
Gelukkig kan je ook in RAW schieten. Vraag me alleen wel af hoe je tot deze conclusie bent gekomen?
038Robijno schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 19:15:
Is de 12gb ram versie sneller dan de 8gb versie?
Nee, allebei gebruiken ze dezelfde SOC. De 12gb versie kan wel meer apps openhouden tegelijkertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Laatst online: 31-03 19:19
Okee, niet de moeite waard dus om voor de 12gb versie te gaan. Thanks

[ Voor 47% gewijzigd door 038Robijno op 27-02-2019 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Ik ga (van een S7) naar een S10. Gisteren bij Vodafone al een S10 in handen gehad, ziet er cool uit. Net zoals voor mijn S7 ga ik er een PielFrama leren flipcover omheen doen. Ze zijn alleen nog niet verkrijgbaar.

Over Bixby: is dat al in Nederlands, of nog Engels?

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
wvexeltweakers schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 19:43:
Ik ga (van een S7) naar een S10. Gisteren bij Vodafone al een S10 in handen gehad, ziet er cool uit. Net zoals voor mijn S7 ga ik er een PielFrama leren flipcover omheen doen. Ze zijn alleen nog niet verkrijgbaar.

Over Bixby: is dat al in Nederlands, of nog Engels?
Engels. Nederlands staat nog niet op de planning. Misschien volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

RobinNL schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 19:49:
[...]

Engels. Nederlands staat nog niet op de planning. Misschien volgend jaar.
What a pity
:+

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
ik heb alvast mijn wallpaper voor m'n nieuwe S10

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lGH6OxZ.jpg

of misschien deze

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mfQpDim.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door _Bailey_ op 27-02-2019 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Geert1976 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 20:04:

Ja, erg leuk! Daar is vast nog meer uit te halen!

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Geert1976 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 20:04:

[Afbeelding]

of misschien deze

[Afbeelding]

Haha cool. Heb je ook de files zelfs?

Doet mij aan de iPhone X Release denken. Ik had toen deze

Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1902/528935/NqsrIYdi.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 20:30:
[...]

Haha cool. Heb je ook de files zelfs?
nope. Ik heb ze online gevonden, maar geen echte wallpaper downloads kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yunghui
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08-09 15:13
Is er een verschil als je een s10+ via vodafone of mobiel.nl besteld (behalve prijs dan). De software-update hangt af van de provider.. en mobiel.nl importeerd ze. Kan het zijn dat de beveiligingsupdates later binnen komen?

[ Voor 15% gewijzigd door Yunghui op 27-02-2019 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
Yunghui schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:00:
Is er een verschil als je een s10+ via vodafone of mobiel.nl besteld (behalve prijs dan). De software-update hangt af van de provider.. en mobiel.nl importeerd ze. Kan het zijn dat de beveiligingsupdates later binnen komen?
Zodra ze adverteren met gratis Samsung Galaxy Buds dan gaat het om toestellen voor de Nederlandse markt. Op geïmporteerde toestellen geldt de actie niet;

Let op: vraag aan de verkoper om een toestel met deelnemende EAN code. Sommige winkels verkopen uit het buitenland geïmporteerde producten in plaats van de officiële Nederlandse producten. Deze producten hebben een afwijkende EAN code en komen niet in aanmerking voor deze Nederlandse promotie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 01:13
Jackson6 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 15:36:
[...]

die 0,1 inch zou je niet heel veel van merken hoor (s8+ is 6,2 en de s10 6,1), maar als je een zo groot mogelijk scherm wilt snap ik je wel. Ik zelf ben voor de s10 gegaan, omdat ik geen meerwaarde zie in 0,3 inch extra scherm en een tweede selfiecamera voor 100 euro extra (in het geval van de s10+ dus), plus je hebt voor dat geld een grotere zwarte vlek in je beeld tijdens video kijken.. de s10e was voor mij sws al geen optie. wilde wel gewoon een edge scherm houden en 3 camera's achterop hebben.

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
038Robijno schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 19:26:
Okee, niet de moeite waard dus om voor de 12gb versie te gaan. Thanks
nope, 8 is de komende 2-3 jaar echt wel genoeg ;)

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
giovanni2903 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:08:
[...]

nope, 8 is de komende 2-3 jaar echt wel genoeg ;)
Ik denk dat 8GB wel voor een langere tijd goed genoeg is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
RobinNL schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:11:
[...]

Ik denk dat 8GB wel voor een langere tijd goed genoeg is ;)
wie weet hoe het er in 2022 uitziet qua apps etc, maar voorlopig is 12gb idd echt overkill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulder
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 25-08 17:17
Samsung is in de VS al door hun voorraad Galaxy Buds heen, ze geven nu een eCertificate van $130 dollar weg bij een preorder. Mochten ze dat ook in Nederland doen, dan is dat het overwegen waard voor iedereen die liever de zwarte (of geen) Buds heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
giovanni2903 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:12:
[...]

wie weet hoe het er in 2022 uitziet qua apps etc, maar voorlopig is 12gb idd echt overkill
Ik zit zelf hier nog met 2GB RAM en heb tot zover nog geen problemen gehad met apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
RobinNL schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:17:
[...]

Ik zit zelf hier nog met 2GB RAM en heb tot zover nog geen problemen gehad met apps.
met minder dan 4 kom ik wel in de knoei, maar ligt er maar net aan wat je allemaal doet op een smartphone natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
bramm90 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:13:
Samsung is in de VS al door hun voorraad Galaxy Buds heen, ze geven nu een eCertificate van $130 dollar weg bij een preorder. Mochten ze dat ook in Nederland doen, dan is dat het overwegen waard voor iedereen die liever de zwarte (of geen) Buds heeft.
dat is vrij snel zeg.. zou ook niet weten wat ik met een waardebon zou moeten :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Laatst online: 17-07 18:47
RobinNL schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:17:
[...]

Je krijgt ook geen problemen met apps maar je merkt wel dat apps sneller uit het geheugen zijn en dus weer opnieuw op moeten starten.

Vaak is dat geen probleem maar als ik veel tabbladen open heb staan en tussen een vijftal apps switch dan vind ik het vervelend als ik even later ergens verder wil waar ik gebleven ben, dat alles weg is en ge-refreshed wordt.

Nu zegt veel ram ook niet alles want de Mate 20 Pro heeft zo'n agressieve ram management dat alle apps evengoed afgesloten worden ook al heeft het toestel 8gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

giovanni2903 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:23:
[...]

dat is vrij snel zeg.. zou ook niet weten wat ik met een waardebon zou moeten :F
Misschien Galaxy Buds kopen? B-)

* Bra-Jo heeft nog een S7 Edge
Doet het nog prima, al wordt de batterij wat minder en zit er een barst net boven het scherm. Ik denk dat ik de S10 over een tijdje ga aanschaffen, wanneer ie wat in prijs gedaald is. 899 vind ik te veel, vanaf 750 wordt ie interessant. Die Buds zijn leuk, maar in praktijk gebruik ik voor korte wandelingen een simpel bedraad setje, en voor langere vliegreizen een noise cancelling set.

[ Voor 46% gewijzigd door Bra-Jo op 27-02-2019 22:53 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Bra-Jo schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:50:
[...]

Misschien Galaxy Buds kopen? B-)

* Bra-Jo heeft nog een S7 Edge
Doet het nog prima, al wordt de batterij wat minder en zit er een barst net boven het scherm. Ik denk dat ik de S10 over een tijdje ga aanschaffen, wanneer ie wat in prijs gedaald is. 899 vind ik te veel, vanaf 750 wordt ie interessant. Die Buds zijn leuk, maar in praktijk gebruik ik voor korte wandelingen een simpel bedraad setje, en voor langere vliegreizen een noise cancelling set.
mwah, als ik ze krijg verkoop ik ze sws :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
giovanni2903 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 23:02:
[...]

mwah, als ik ze krijg verkoop ik ze sws :P
MP zal wel overspoeld worden met die dingen, ben benieuwd wat ze dan nog opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Ik hoop dat die galaxy earbuds een beetje snel bezorgd gaan worden. Toen ik eind november de s9 bestelde zou ik 100 euro retour krijgen. Heeft 2,5 maand geduurd voordat ze het eindelijk gestort hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
D2FValinor schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 23:09:
Ik hoop dat die galaxy earbuds een beetje snel bezorgd gaan worden. Toen ik eind november de s9 bestelde zou ik 100 euro retour krijgen. Heeft 2,5 maand geduurd voordat ze het eindelijk gestort hadden.
ik ben juist wel tevreden over de cashback acties van samsung. 2x aan een meegedaan en had het in 5 weken op mijn rekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Donstil schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 23:09:
[...]

MP zal wel overspoeld worden met die dingen, ben benieuwd wat ze dan nog opleveren.
dat is waar, maar als het kwaliteit oortjes zijn moet 100 euro wel lukken denk ik. ik heb er niks aan dus het heeft geen nut ze te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtCaffran
Bra-Jo schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:50:899 vind ik te veel, vanaf 750 wordt ie interessant. Die Buds zijn leuk, maar in praktijk gebruik ik voor korte wandelingen een simpel bedraad setje, en voor langere vliegreizen een noise cancelling set.
Ik weet niet of je kan verlengen maar icm een abonnement zit de S10 nu rond de 700 euro bij de providers en via belsimpel e.d. nog lager. Check anders het prijzen en levertijden topic. Icm de Galaxy Buds actie misschien de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
giovanni2903 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 23:11:
[...]

dat is waar, maar als het kwaliteit oortjes zijn moet 100 euro wel lukken denk ik. ik heb er niks aan dus het heeft geen nut ze te houden.
Ik heb ze ook niet echt nodig vanwege mijn AirPods maar die zijn ook alweer ruim 2 jaar oud inmiddels dus beginnen wat viezig te worden etc. Kan alleen normaal niet tegen In ear dopjes dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
besef me nu dat ik mezelf ongelofelijk genaait heb met een abo bij tele2. als ik verleng bij tmobile en de recycle deal aanzet hoef ik maar 17,50 per maand voor 10gb te betalen en 2,50 voor het toestel (60 euro) en eenmalig 383. moet na 2 jaar dan het toestel inleveren of nog eens 216 euro betalen om te houden (totaal 659). dit is best wel gunstig..

• Donstil
  • Niet online
Voor de mensen welke Samsung UI permanent in darkmode gaan gebruiken is de volgende blog post misschien wel interessant.

Here’s every Google app with a dark mode, and how to enable it [Gallery]

• postvoordennis
giovanni2903 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 23:54:
besef me nu dat ik mezelf ongelofelijk genaait heb met een abo bij tele2. als ik verleng bij tmobile en de recycle deal aanzet hoef ik maar 17,50 per maand voor 10gb te betalen en 2,50 voor het toestel (60 euro) en eenmalig 383. moet na 2 jaar dan het toestel inleveren of nog eens 216 euro betalen om te houden (totaal 659). dit is best wel gunstig..
Of verlengen bij KPN via Belsimpel. Dan betaal je met KPN Compleet €20,- per maand voor 10GB of €23,- per maand voor 30GB + onbeperkt bellen/sms en betaal je eenmalig €600,- voor de S10.

[ Voor 4% gewijzigd door postvoordennis op 28-02-2019 06:43 ]

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

SgtCaffran schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 23:28:
[...]

Ik weet niet of je kan verlengen maar icm een abonnement zit de S10 nu rond de 700 euro bij de providers en via belsimpel e.d. nog lager. Check anders het prijzen en levertijden topic. Icm de Galaxy Buds actie misschien de moeite waard.
Goede tip, maar we zijn bezig met een nieuw huis en aangezien een foon van meer dan 250 euro in je abo tegenwoordig een BKR-notering oplevert... :)

Nomen nescio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 09:30
na dagen twijfelen zojuist de knoop doorgehakt en gekozen voor de Galaxy S10+ 512GB Keramisch Wit :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• postvoordennis
Bra-Jo schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 06:43:
[...]

Goede tip, maar we zijn bezig met een nieuw huis en aangezien een foon van meer dan 250 euro in je abo tegenwoordig een BKR-notering oplevert... :)
Het levert alleen een BKR-notering op indien je de telefoon op afbetaling koopt. Wanneer je deze tot €250,- of geheel afbetaalt dan heb je daar geen last van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

postvoordennis schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 06:49:
[...]

Het levert alleen een BKR-notering op indien je de telefoon op afbetaling koopt. Wanneer je deze tot €250,- of geheel afbetaalt dan heb je daar geen last van.
Oh duh... :F
Straks na 't ontbijt eens even rondneuzen. Tnx!

Nomen nescio

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-05 16:53
Iemand die al heeft gehoord/gezien hoe goed de face unlock in het donker werkt?

Ben hier wel benieuwd naar.

• Batsu
  • Laatst online: 08-01-2022

• Donstil
  • Niet online
Aai.
Frustrating fingerprint reader experience (to be improved via an update).

Pagina: 1 ... 6 ... 75 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen en levertijden: [Samsung Galaxy S10-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires mogen: [Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires
- Rooten en custom roms: [Samsung Galaxy S10-serie] Rooten & Custom ROM's
- Garantie/RMA: [Samsung] RMA & Support