Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• rajackar
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 21:40

rajackar

Blood minister

Vegetto schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 14:02:
[...]

Miss heb ik onder een steen gelegen, maar kan ik die knop ook vervangen naar Google assistent? ik vind dat bixby wel mooi als je gewoon roept hey bixby of kan dat dan ook met Google? dan ben ik wel geïnteresseerd.
Ja, je kunt ook "OK google" zeggen om de assistent te bedienen.
Ook kun je de knop vervangen. In de settings kun je wat dingen doen maar met externe apps kan nog meer.
Ik heb nu even geen tijd om het bij elkaar te zoeken maar als je even zoekt moet je wel wat kunnen vinden.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 3700X

• DutchLegendX
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 21:26
Beste,

Kan iemand mij misschien helpen met het volgende:
Wanneer ik Netflix kijk via Wifi of 4G is de beeldkwaliteit ronduit slecht. Heel af en toe komt die op 1080p(?), voor de rest is de beeldkwaliteit gewoon echt ruk.
Heb Wi-Fi snelheden van rond de 400mbps en 4G rond de 150mbps, dus daar zou het niet aan kunnen liggen naar mijn idee. Ook displayinstellingen op 1440p. Eventuele cache verwijderd en opnieuw geinstalleerd.

Wat zou het nog meer kunnen zijn?:)

Thanks in advance,

• Sleehond
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 07:15
Net de 1 oktober update geïnstalleerd.

Benieuwd naar de accu... want dit is eigenlijk sinds een paar weken na aanschaf echt enorm ruk en waardeloos!

• CyberJohn
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 06:30
Vanmiddag zag ik dit bericht voorbij komen, als ik dat moet geloven begint de Android 10 Beta morgen in Duitsland *O*

Dat is mooi nieuws! Ben benieuwd, hoop dat ik mij kan inschrijven :Y

Edit: hij zou uitgesteld zijn -O-

CyberJohn wijzigde deze reactie 10-10-2019 15:54 (17%)

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 23:51

Martinspire

Awesomeness

Hoe lang gaat die beta duren dan? Das toch gewoon een kwestie van een paar weken tot release?

Zou wel mooi zijn als die OneUI2/Android 10 nog voor de jaarwisseling online komt

Martinspire wijzigde deze reactie 09-10-2019 23:48 (37%)

Martinspire - PC, PS4, X1

• semi70
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 22-10 20:58
DutchLegendX schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 20:35:
Beste,

Wanneer ik Netflix kijk via Wifi of 4G is de beeldkwaliteit ronduit slecht. Heel af en toe komt die op 1080p(?), voor de rest is de beeldkwaliteit gewoon echt ruk.
Heb Wi-Fi snelheden van rond de 400mbps en 4G rond de 150mbps, dus daar zou het niet aan kunnen liggen naar mijn idee. Ook displayinstellingen op 1440p. Eventuele cache verwijderd en opnieuw geinstalleerd.

Thanks in advance,
Ik heb hetzelfde probleem hier. Wanneer ik de test patterns bekijk in de app zie ik dat ik max 540p binnenkrijg. Hebben andere hetzelfde probleem? Ligt iig niet aan mijn snelheid.

• Loei123
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 23-10 15:23
DutchLegendX schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 20:35:
Beste,

Thanks in advance,
Kan het de energiestand zijn waar je batterij op is ingesteld?
Instellingen>Apparaatonderhoud>Batterij.

Wat gebeurt er met kijken tijdens het laden?

• BillSpaarbank
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online
Ik heb sinds de laatste 2 updates redelijk wat problemen met bellen op mijn s10e.

Veelal wordt de verbinding spontaan verbroken of het geluid valt ineens weg tijdens het bellen. Dit in combinatie met KPN. Ik heb dit bij verschillende mensen met wie ik contact heb. Daarom vermoed ik dat het aan de s10e ligt. Herkent iemand dit?

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• Tim01
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 23-10 16:50
Heb nu een week of 2 mijn S10 maar op het scherm heb ik al een aantal kleine krasjes. Ik heb de preapplied screenprotector er nog op zitten dus wat dat betreft is dit geen probleem. Hebben jullie deze ook er allemaal op laten zitten of gebruiken jullie een andere/geen? Heb iets meer dan 2 jaar lang mijn S8 gebruikt zonder screenprotector en daar was geen krasje op te bekennen

• Sleehond
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 07:15
Martinspire schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 23:48:
Hoe lang gaat die beta duren dan? Das toch gewoon een kwestie van een paar weken tot release?

Zou wel mooi zijn als die OneUI2/Android 10 nog voor de jaarwisseling online komt
Meen mij te herinneren dat bij S8/9 beta rond november begon en vaak de finale release februari was. Wellicht als het nu in oktober begint januari 2020 de finale release... denk ik?

Hopelijk gaat deze versie ook drastisch de accu aanpakken want die is dramatisch, eigenlijk al vanaf het begin op de eerste weken na...

Sleehond wijzigde deze reactie 10-10-2019 15:33 (12%)

• Megapaul
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 22:12
Tim01 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 14:56:
Heb nu een week of 2 mijn S10 maar op het scherm heb ik al een aantal kleine krasjes. Ik heb de preapplied screenprotector er nog op zitten dus wat dat betreft is dit geen probleem. Hebben jullie deze ook er allemaal op laten zitten of gebruiken jullie een andere/geen? Heb iets meer dan 2 jaar lang mijn S8 gebruikt zonder screenprotector en daar was geen krasje op te bekennen
De vooraf geïnstalleerde screenprotector is er bij mij na circa 1 maand af gegaan. Ook vanwege de kleine krasjes. Mijn scherm is krasvrij.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• Kapitein187
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 23-10 16:35
Ik heb m'n scherm laten vervangen en daar zit nu een ook een screenprotector nog op. Helemaal onder de krassen, zacht materiaal dat al krast door je nagel.

Overigens zat m'n vorige scherm voor het vervangen helemaal onder de krassen, waarschijnlijk zand etc.

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

• W84
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 23-10 17:25
Ja, dat kun je gewoon geen screenprotector noemen. Krast als een malle, eigenlijk al als je er al naar kijkt. :+

• Swizzler24
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 00:28
Kapitein187 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 20:33:
[...]

Ik heb m'n scherm laten vervangen en daar zit nu een ook een screenprotector nog op. Helemaal onder de krassen, zacht materiaal dat al krast door je nagel.

Overigens zat m'n vorige scherm voor het vervangen helemaal onder de krassen.
Heb bij de mediamarkt toentertijd een Clearplex Screenprotector erop laten zetten. Wordt op maat gemaakt en zit perfect.

• etamboer
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 23-10 16:52
Ik (S10+) heb nog geen enkel krasje op de standaard screenprotector. Wel vanaf aankoop de Clear View Cover erop, dus geen risico voor krassen terwijl hij in mijn zak zit of zo. Bediening zorgt niet voor krassen (maar ik heb geen scherpe nagels).

etamboer wijzigde deze reactie 10-10-2019 22:20 (8%)

• Garret1410
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 23-10 10:23

• Loei123
Mijn standaard screenprotector heeft ook al aardig wat krasjes.
Hoe gevoelig is het scherm zelf hier voor? Dus zonder de protector.

• henklbr
  • Laatst online: 22-10 18:17
Nee: de BETA-update zou gisteren begonnen zijn in Zuid Korea, USA & Duitsland maar is op het laatste moment uitgesteld

Hoe Phone Arena nu toch aan de update is gekomen ?!?!?

Samsung Galaxy Fold 5G SM-F907B | Build-number: PPR1.180610.011.F907BXXU1ASHA | Security Patch Level: 2019-08-01

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

henklbr schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 08:21:
[...]

Nee: de BETA-update zou gisteren begonnen zijn in Zuid Korea, USA & Duitsland maar is op het laatste moment uitgesteld

Hoe Phone Arena nu toch aan de update is gekomen ?!?!?
Wellicht is de beta niet als beta uitgerold maar in de normale release? En daarom teruggetrokken?

Martinspire wijzigde deze reactie 11-10-2019 09:29 (3%)

• henklbr
Martinspire schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 09:29:
[...]

Wellicht is de beta niet als beta uitgerold maar in de normale release? En daarom teruggetrokken?
Nope; buildnr begint met Z -> Beta...

Samsung Galaxy Fold 5G SM-F907B | Build-number: PPR1.180610.011.F907BXXU1ASHA | Security Patch Level: 2019-08-01

• Kapitein187
Loei123 schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 08:13:
Mijn standaard screenprotector heeft ook al aardig wat krasjes.
Hoe gevoelig is het scherm zelf hier voor? Dus zonder de protector.
Bij mij aardig gevoelig, hou voor nu m'n screenprotector er op. Omdat voor m'n scherm reparatie zat het helemaal onder.

• postvoordennis
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 22-10 21:15
Is er iemand die ook de Spigen Thin Fit heeft voor de S10?

Ik had een nieuwe gekregen omdat het hoesje aan de rechter bovenzijde een scheurtje had, maar zie nu na enkele weken dat er weer op die plek een scheurtje is ontstaan. Meer mensen die dit hebben?

Ik had dit al eerder gepost in het accessoire topic, maar dat wordt niet meer echt druk bezocht heb ik het idee.

• giovanni2903
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 01:45
heb die van mij sinds de release er al opzitten, krast wel snel en begint aan de zijkanten ook los te laten (valt me nog mee na een half jaar voor een gratis dingetje). het normale scherm krast niet zo snel kan ik zeggen uit 2 jaar ervaring met de s7e. Ga er dus denk ik ook geen nieuwe opplakken als deze helemaal los is gelaten

PS3/4: Gi0vanni2903 - Samsung Galaxy S10 - PC: http://oi64.tinypic.com/35col6o.jpg

• Mike80
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 14-10 22:27
postvoordennis schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 11:04:

Ik had een nieuwe gekregen omdat het hoesje aan de rechter bovenzijde een scheurtje had, maar zie nu na enkele weken dat er weer op die plek een scheurtje is ontstaan. Meer mensen die dit hebben?

Ik had dit al eerder gepost in het accessoire topic, maar dat wordt niet meer echt druk bezocht heb ik het idee.
Ik heb exact hetzelfde gehad met dit hoesje! Hiervoor altijd Spigen gehad en nooit problemen, ik was dus redelijk verbaasd. Ik ga zeer fatsoenlijk om met mijn tel, dus daar ligt het niet aan. Derhalve gekozen voor een nieuw merk en grondstof (carbon). Wel wat duurder, maar tot nu toe tevreden (2mnd gebruik).

Gr,

Mike

• Kapitein187
Iemand een idee hoe ik aan de Beta van OneUI 2.0 kan komen?
Gelanceerd in Duitsland.

Enige manier is een Duitse firmware en dan aanmelden voor de Beta via de Samsung Members?

@henklbr tips?

Kapitein187 wijzigde deze reactie 14-10-2019 10:36 (5%)

• dennisk.
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 22:04
BillSpaarbank schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 14:31:
Ik heb sinds de laatste 2 updates redelijk wat problemen met bellen op mijn s10e.

Veelal wordt de verbinding spontaan verbroken of het geluid valt ineens weg tijdens het bellen. Dit in combinatie met KPN. Ik heb dit bij verschillende mensen met wie ik contact heb. Daarom vermoed ik dat het aan de s10e ligt. Herkent iemand dit?
Hier met een S10+ ook het probleem dat de verbinding spontaan wegvalt, enorm frustrerend (ook KPN overigens).

Verder heb ik sinds een paar dagen (na de updates) dat mijn batterij echt verschrikkelijk is. In de nacht of tijdens een autorit verdwijnt er al gauw 15-20%.

Reviewtjes.. PSN: Vraag maar (Overwatch) Blizzard: DVX#2743

• henklbr
Kapitein187 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 10:36:
Iemand een idee hoe ik aan de Beta van OneUI 2.0 kan komen?
Gelanceerd in Duitsland.

Enige manier is een Duitse firmware en dan aanmelden voor de Beta via de Samsung Members?

@henklbr tips?
Er is geen DUITSE (DBT) firmware, maar OXM-firmware ...

Je moet compleet op DBT zitten (Software Serviceprovider DBT/DBT,DBT/PHN) EN een Duitse SIM moet in je toestel zitten...

Maar: https://forum.xda-develop...hp?p=80486239&postcount=1

• rajackar

rajackar

Blood minister

Hmm, mijn telefoon zou ik op die manier kunnen updaten zo te zien.
Updates van de beta komen dan zo te zien niet meer via OTA maar na de final update zou ik wel weer OTA's moeten krijgen toch?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 3700X

• henklbr
rajackar schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 11:52:
Hmm, mijn telefoon zou ik op die manier kunnen updaten zo te zien.
Updates van de beta komen dan zo te zien niet meer via OTA maar na de final update zou ik wel weer OTA's moeten krijgen toch?
Yeps (als die build dan ook beschikbaar is voor PHN)

• stijnec1
  • Laatst online: 22:02
Heb een paar filmpjes in 4k gemaakt met de s10 en deze op youtube gezet,maar deze komen niet in 4k resolutie op YouTube. Doe ik iets verkeerd of is dit niet mogelijk?

• rajackar

rajackar

Blood minister

henklbr schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 12:10:
[...]

Yeps (als die build dan ook beschikbaar is voor PHN)
Top! Dat dacht ik al een beetje ;)
Net even geprobeerd de update te draaien maar ik krijg dezelfde can't read update.zip die veel mensen op XDA ook hebben. Lijkt een issue met ADB. Ik krijg de error zelfs als er niet eens een telefoon aan hangt.

• CyberJohn
rajackar schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 12:27:
[...]

Top! Dat dacht ik al een beetje ;)
Net even geprobeerd de update te draaien maar ik krijg dezelfde can't read update.zip die veel mensen op XDA ook hebben. Lijkt een issue met ADB. Ik krijg de error zelfs als er niet eens een telefoon aan hangt.
Zojuist heb ik t getest via ADB en het werkt bij mij probleemloos. Ik gebruik powershell en sleep het update.zip bestand naar het venster zodat de exacte locatie genomen wordt. Dat werkt hier zonder problemen. Zou je dat ook eens willen proberen? Hoor graag of dat werkt :-)

CyberJohn wijzigde deze reactie 14-10-2019 12:30 (66%)

• rajackar

rajackar

Blood minister

Is een adb versie probleem. De versie in de OP op XDA is niet correct.
Deze versie doet het wel:
https://developer.android.com/studio/releases/platform-tools

• CyberJohn
rajackar schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 12:31:
Ah top, dankjewel 8)7

Passen we die in de OP even aan _/-\o_

• rajackar

rajackar

Blood minister

CyberJohn schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 12:36:
[...]

Ah top, dankjewel 8)7

Passen we die in de OP even aan _/-\o_
Helemaal top!
Scheelt denk ik een hoop posts in die thread ;)

rajackar wijzigde deze reactie 14-10-2019 12:37 (19%)

• rajackar

rajackar

Blood minister

Thanks guys! Update ging prima en de beta draait :)

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

stijnec1 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 12:15:
Heb een paar filmpjes in 4k gemaakt met de s10 en deze op youtube gezet,maar deze komen niet in 4k resolutie op YouTube. Doe ik iets verkeerd of is dit niet mogelijk?
Hoe heb je ze naar Youtube gezet? Vanuit de Youtube app, via website of iets anders? Want volgens mij pakt ie namelijk niet altijd de 4k versie bij selectie...

• bluecupra
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 23-10 19:52
Mike80 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 09:51:
[...]

Ik heb exact hetzelfde gehad met dit hoesje! Hiervoor altijd Spigen gehad en nooit problemen, ik was dus redelijk verbaasd. Ik ga zeer fatsoenlijk om met mijn tel, dus daar ligt het niet aan. Derhalve gekozen voor een nieuw merk en grondstof (carbon). Wel wat duurder, maar tot nu toe tevreden (2mnd gebruik).

Gr,

Mike
Heb zelf een originele Samsung Clear cover/case voor mijn S10 waarbij er ook een klein scheurtje zit in de rechter bovenhoek. Erg apart dat het originele als een Spigen een zelfde probleem heeft

• Octopuz
  • Registratie: december 2002
  • Niet online
De update naar beta 1 staat erop. Ik moest wel direct de eigenschappen van ons zakelijke wifi-netwerk aanpassen. Standaard maakt hij nu namelijk verbinding met een random MAC-adres. Als je netwerk aan MAC-filtering doet dan krijg je geen verbinding meer :-)

• rajackar

rajackar

Blood minister

Beta lijkt vrij goed te draaien en ziet er goed uit.
Mijn enige probleem is dat alles dat Microsoft Intune gebruikt niet meer werkt Dus geen Outlook en Teams meer. Blijf er nog even mee stoeien om het aan de gang te krijgen. Zo te zien lukt het aanroepen van KNOX vanuit intune niet. Zie daar het eea mis gaan in de logcat.

• Zorian
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 01:20
Hier werkt de beta niet. Heb de update geflashed en ik kwam direct in een bootloop waar ik met de grootste moeite uit kon komen. Recovery is absent, heb alleen nog download mode.
Maar eens een 2e poging doen.

• Garret1410
rajackar schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 12:31:
Ik vraag me af wat ik verkeerd doe want ik blijf de "can not read" melding krijgen. Ik gebruik ADB niet zo vaak dus misshien doe ik toch wat verkeerd.
Telefoon wordt wel herkend dus dat is het hem niet.

oke nu werkt het wel.

Ziet er goed uit. Geen drastische verschillen maar het ziet er net wat verfijnder uit.

Garret1410 wijzigde deze reactie 14-10-2019 19:49 (11%)

• Octopuz
  • Niet online
rajackar schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 17:12:
Beta lijkt vrij goed te draaien en ziet er goed uit.
Mijn enige probleem is dat alles dat Microsoft Intune gebruikt niet meer werkt Dus geen Outlook en Teams meer. Blijf er nog even mee stoeien om het aan de gang te krijgen. Zo te zien lukt het aanroepen van KNOX vanuit intune niet. Zie daar het eea mis gaan in de logcat.
Even reageren op jouw bericht hier en daar.
Ik heb een andere Knox app en die doet het wel nadat ik hem eerst deactiveerde en opnieuw activeerde.
Ook de Secure folder van Samsung gebruikt Knox en die doet het ook. Dus Knox zelf functioneert in elk geval wel bij mij.
Geen oplossing voor je, maar misschien dat deze info je verder helpt.

• Octopuz
  • Niet online
Zorian schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 18:54:
Hier werkt de beta niet. Heb de update geflashed en ik kwam direct in een bootloop waar ik met de grootste moeite uit kon komen. Recovery is absent, heb alleen nog download mode.
In elk geval kun je dan met Odin aan de slag om de oktober-build te flashen. Maar of dat zonder gegevensverlies gaat...

• Zorian
Octopuz schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 20:10:
[...]

In elk geval kun je dan met Odin aan de slag om de oktober-build te flashen. Maar of dat zonder gegevensverlies gaat...
Die had ik al. Heb de stock rom nogmaals geflashed, wederom de update gedaan en alsnog dezelfde bootloop. Raar.

• Octopuz
  • Niet online
Zorian schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 20:22:
[...]

Die had ik al. Heb de stock rom nogmaals geflashed, wederom de update gedaan en alsnog dezelfde bootloop. Raar.
Er zijn kennelijk meer mensen die dit hebben. Je hebt vast ook de laatste adb. Misschien dat het via de niet-sideload-manier wel lukt (adb flash ipv adb sideload)? Irritant probleem. Het is weliswaar beta, maar het mag wel werken alsjeblieft :X

• Zorian
Octopuz schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 20:24:
[...]

Er zijn kennelijk meer mensen die dit hebben. Je hebt vast ook de laatste adb. Misschien dat het via de niet-sideload-manier wel lukt (adb flash ipv adb sideload)? Irritant probleem. Het is weliswaar beta, maar het mag wel werken alsjeblieft :X
Zal die eens proberen inderdaad. Laatste adb en de Samsung USB drivers had ik al.

Zorian wijzigde deze reactie 14-10-2019 20:29 (5%)

• henklbr
Zorian schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 18:54:
Was je toestel geROOT, Bootloader UN-locked?

• Zorian
henklbr schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 21:01:
[...]

Was je toestel geROOT, Bootloader UN-locked?
Ja. Heb hem nu locked en unrooted. Na de relock de laatste Pie geflashed en de update erbij. Still no joy. Valt uit na 3 seconden.

• chundo
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 23-10 20:06
Na een slechte ervaring(s4 dus effe geleden :)) heb ik toch nog eens een poging gewaagd en een S10e aangeschaft. Ik had een xiaomi, tevreden van maar door waardebonnen van mijn werk en de combinatie met de actie heb ik mij laten overhalen.
Nu heb ik WiFi analyzer geïnstalleerd maar deze werkt niet, de app gaat open maar ik zie geen enkel signaal. Zijn er toevallig hier nog personen die de app hebben en werkt deze?

• stijnec1
  • Laatst online: 22:02
Martinspire schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 15:47:
[...]

Hoe heb je ze naar Youtube gezet? Vanuit de Youtube app, via website of iets anders? Want volgens mij pakt ie namelijk niet altijd de 4k versie bij selectie...
Via de standaard YouTube app

• Garret1410
chundo schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 21:56:
Na een slechte ervaring(s4 dus effe geleden :)) heb ik toch nog eens een poging gewaagd en een S10e aangeschaft. Ik had een xiaomi, tevreden van maar door waardebonnen van mijn werk en de combinatie met de actie heb ik mij laten overhalen.
Nu heb ik WiFi analyzer geïnstalleerd maar deze werkt niet, de app gaat open maar ik zie geen enkel signaal. Zijn er toevallig hier nog personen die de app hebben en werkt deze?
Geen probleem met wifi analyzer. Maar er zijn heel veel apps die wifi analyzer heten.

Garret1410 wijzigde deze reactie 14-10-2019 22:50 (4%)

• JeeEs
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 00:58
chundo schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 21:56:
Bij App-machtigingen "Locatie" aanzetten.

• chundo
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 23-10 20:06
Garret1410 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 22:49:
[...]

Geen probleem met wifi analyzer. Maar er zijn heel veel apps die wifi analyzer heten.
Ik doe de app nog eens open en wonder boven wonder werkt hij plots, hele dag sukkelen en Google en dan plots werkt het _/-\o_

• rajackar

rajackar

Blood minister

Octopuz schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 20:09:
[...]

Even reageren op jouw bericht hier en daar.
Ik heb een andere Knox app en die doet het wel nadat ik hem eerst deactiveerde en opnieuw activeerde.
Ook de Secure folder van Samsung gebruikt Knox en die doet het ook. Dus Knox zelf functioneert in elk geval wel bij mij.
Geen oplossing voor je, maar misschien dat deze info je verder helpt.
Thanks voor de input. Ik denk dat je gelijk hebt dat het niet aan Knox zelf maar aan de integratie ligt. Op zich ook niet raar dat het in een beta versie nog niet direct werkt. Hoop wel dat Microsoft het snel werkend heeft.
Ik zag in de logcat ook dat Knox errors geeft op de calls can de intune app. Waarschijnlijk even geduld hebben dus.

• postvoordennis
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 22-10 21:15
Mike80 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 09:51:
[...]

Gr,

Mike
Vreemd, lijkt dan toch wel op een productiefout. Welke merk en type hoesje gebruik je nu?

• Garret1410
postvoordennis schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 11:04:

Ik heb de thin fit nog maar net dus kan er nog niets van zeggen. De thin fits die ik heb gehad voor de S8 en S9 waren altijd van goede kwaliteit.

Maar ik zal het in de gaten houden.

De Beta software draait bij mij zeer goed. Eerlijk gezegd nog niks vreemds tegen gekomen behalve dat de 'iPhone like' animaties nog niet altijd 100% soepel lopen. Ik heb nog geen reset gedaan maar gewoon erover heen dus ik zie wel hoe het loopt.

• kiwids
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 16-10 21:42
Kom van een OnePlus 6 met Oxygen en kon op de lockscreen (net als met iOS) een deel van de Whatsapp berichten lezen. Heb zitten knoeien met Pop Up, Edge Light in, in de Whatsapp instellingen maar krijg het niet voor elkaar. Alleen zo'n rare bubbel en pas als ik unlock is het hele display te zien. Wil het kunnen lezen op de Ambiant display van mijn S10e net als op mijn vorige OnePlus. Weet iemand hoe want heb al eindeloos gezocht. Dank al vast!

• Garret1410
kiwids schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 16:42:
Kom van een OnePlus 6 met Oxygen en kon op de lockscreen (net als met iOS) een deel van de Whatsapp berichten lezen. Heb zitten knoeien met Pop Up, Edge Light in, in de Whatsapp instellingen maar krijg het niet voor elkaar. Alleen zo'n rare bubbel en pas als ik unlock is het hele display te zien. Wil het kunnen lezen op de Ambiant display van mijn S10e net als op mijn vorige OnePlus. Weet iemand hoe want heb al eindeloos gezocht. Dank al vast!
Op het Always on display kun je geen berichten lezen. Wel kun je erop drukken en wordt je naar de app geleid.

Op je lockscreen wel maar dan moet je de stijl op 'detail' zetten en inhoud verbergen uitzetten.

iPhone heeft helemaal geen always on display maar het scherm gaat even aan.
Dit is bij Android geen standaard feature en Samsung heeft het ook niet. Alleen Samsung apps zoals SMS berichten hebben rechten om het scherm aan te zetten.

Maar je kunt ook twee keer tikken op het scherm om het bericht te lezen. Er zijn misschien wel 3rd party apps die dit kunnen maar daar kan ik je niet mee helpen.

Garret1410 wijzigde deze reactie 15-10-2019 17:26 (15%)

• Guzanni
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 22-10 23:35
kiwids schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 16:42:
Ik had precies hetzelfde probleem. Kwam van een iPhone en Oneplus 6T af en vond het niet fijn dat m'n scherm niet aanging bij notificaties.

Dit heb ik opgelost door Glimpse te installeren uit de Playstore, die doet namelijk precies wat ik wil.

• giovanni2903
stijnec1 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 21:58:
[...]

Via de standaard YouTube app
en op wat probeer je het te bekijken? de telefoon heeft namelijk geen 4k scherm, dus zie je die optie ook niet

PS3/4: Gi0vanni2903 - Samsung Galaxy S10 - PC: http://oi64.tinypic.com/35col6o.jpg

• kiwids
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 16-10 21:42
Garret1410 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 17:21:
[...]

Op het Always on display kun je geen berichten lezen. Wel kun je erop drukken en wordt je naar de app geleid.

Op je lockscreen wel maar dan moet je de stijl op 'detail' zetten en inhoud verbergen uitzetten.

iPhone heeft helemaal geen always on display maar het scherm gaat even aan.
Dit is bij Android geen standaard feature en Samsung heeft het ook niet. Alleen Samsung apps zoals SMS berichten hebben rechten om het scherm aan te zetten.

Maar je kunt ook twee keer tikken op het scherm om het bericht te lezen. Er zijn misschien wel 3rd party apps die dit kunnen maar daar kan ik je niet mee helpen.
Thanks! Sorry, maar bedoelde ook de lockscreen. Had daar die settings op detail staan en inhoud verbergen was ook uit, maar nog niet gelukt. Ben bang dat ik heb zitten knoeien...pfff

• Duckvogel
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 21-10 13:23
Ik heb vaker dat ik een video opname wil maken en zo gauw ik op de knop druk zegt hij opname mislukt zonder maar 1 seconde te hebben opgenomen en alleen een restart verhelpt het probleem, meer mensen last van ?

• tweakerjunior
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 23-10 17:39
Hi,

Als ik in de instellingen apps kies bij de batterij optimalisatie worden die niet opgeslagen. Als ik weer naar de instellingen ga is alles weg en moet ik alle apps opnieuw instellen.
Weet iemand hier toevallig een oplossen voor?

Alvast bedankt

• Garret1410
tweakerjunior schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 20:15:
Hi,

Als ik in de instellingen apps kies bij de batterij optimalisatie worden die niet opgeslagen. Als ik weer naar de instellingen ga is alles weg en moet ik alle apps opnieuw instellen.
Weet iemand hier toevallig een oplossen voor?

Alvast bedankt
Misschien iets specifieker zijn. Bedoel je apps nooit laten sluimeren? Dit werkt bij mij wel.
Duckvogel schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:49:
Ik heb vaker dat ik een video opname wil maken en zo gauw ik op de knop druk zegt hij opname mislukt zonder maar 1 seconde te hebben opgenomen en alleen een restart verhelpt het probleem, meer mensen last van ?
Even de data en cache van de camera app wissen. Als dat niet helpt dan wipe cache proberen vanuit de recovery.

Gebruik je intern geheugen of SD kaart als opslag. Anders even van SD naar intern wisselen.

Garret1410 wijzigde deze reactie 16-10-2019 20:48 (36%)

• tweakerjunior
Garret1410 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 20:44:
[...]

Misschien iets specifieker zijn. Bedoel je apps nooit laten sluimeren? Dit werkt bij mij wel.
Als je in instellingen naar--> apparaatonderhoud/batterij/batterijverbruik/ screen on time/ batterij verbruik optimaliseren gaat vind je het.

• Garret1410
tweakerjunior schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 20:47:
[...]

Als je in instellingen naar--> apparaatonderhoud/batterij/batterijverbruik/ screen on time/ batterij verbruik optimaliseren gaat vind je het.
Daar vind ik alleen de optie om apps niet in de sluimerstand te zetten. En dat werkt bij mij goed. Ik zit wel op Android 10 dus misschien dat het iets anders is.

Garret1410 wijzigde deze reactie 16-10-2019 20:50 (7%)

• tweakerjunior
Garret1410 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 20:49:
[...]

Daar vind ik alleen de optie om apps niet in de sluimerstand te zetten. En dat werkt bij mij goed. Ik zit wel op Android 10 dus misschien dat het iets anders is.
Ik wacht dan wel abdroid 10 af. Misschien is het een kleine bug in Android 9. Bedankt voor de moeite!

• ipje
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 23-10 13:57
Er schijnen problemen te zijn met vingerafdruk herkenning en screenprotectors. Iedere willekeurige vinger schijnt volgens het verhaal toegang te geven.
https://www.apparata.nl/n...-samsung-galaxy-s10-32797

• Vegetto
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 21:00
ipje schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 13:37:
Er schijnen problemen te zijn met vingerafdruk herkenning en screenprotectors. Iedere willekeurige vinger schijnt volgens het verhaal toegang te geven.
https://www.apparata.nl/n...-samsung-galaxy-s10-32797
net getest maar bij mij werkt dat niet ondanks 3rd party protector...

• DiMacho
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 23-10 20:05
Vegetto schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 14:41:
[...]

net getest maar bij mij werkt dat niet ondanks 3rd party protector...
Zie frontpage is een bepaald soort type screenprotector van ebay.

• manmetdehamer
  • Laatst online: 23-10 14:37
Wellicht heeft iemand een idee, ik heb de beta geïnstalleerd en die draait opzich super. Maar ik heb een issue waar ik mezelf een beetje aan begin te ergeren. Share van afbeeldingen en ook links volgens mij alles naar bijvoorbeeld Whatsapp werkt niet meer. Heeft iemand anders hier ook last van en misschien een oplossing gevonden in de rechten?

• Tycho500
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 21-10 00:05
*knip*. Crosspost, graag hier verder: Optische vingersensors werken nooit bijmij, is de S10 beter?.

rens-br wijzigde deze reactie 18-10-2019 09:56 (81%)

• rajackar

rajackar

Blood minister

manmetdehamer schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 21:28:
Wellicht heeft iemand een idee, ik heb de beta geïnstalleerd en die draait opzich super. Maar ik heb een issue waar ik mezelf een beetje aan begin te ergeren. Share van afbeeldingen en ook links volgens mij alles naar bijvoorbeeld Whatsapp werkt niet meer. Heeft iemand anders hier ook last van en misschien een oplossing gevonden in de rechten?
Het is denk ik niet wat je wilt horen maar hier werkt dat ook niet meer. Heb er bij meer apps last van. Bijvoorbeeld Google maps links die soms niet openen.
Dat hoort een beetje bij het draaien van een beta denk ik.

• Tycho500
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 21-10 00:05
Ik heb tevens nog een vraag over de vingerafdruksensor i.c.m een glazen screenprotector. Ik wil deze (https://www.coolblue.nl/p...screenprotector-glas.html) erop zetten maar ik vraag me af of dat ten koste gaat van de nauwkeurigheid van de vingerafdruksensor. Bij optische vingerafdruksensoren moest ik mijn vingerafdrukken er al elke 2 weken opnieuw inzetten, ik heb nogal rare vingers

• DiMacho
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 23-10 20:05
Tycho500 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 23:26:
Ik heb tevens nog een vraag over de vingerafdruksensor i.c.m een glazen screenprotector. Ik wil deze (https://www.coolblue.nl/p...screenprotector-glas.html) erop zetten maar ik vraag me af of dat ten koste gaat van de nauwkeurigheid van de vingerafdruksensor. Bij optische vingerafdruksensoren moest ik mijn vingerafdrukken er al elke 2 weken opnieuw inzetten, ik heb nogal rare vingers
Glas gaat gewoonweg niet werken met fingerprint. Alleen de whitestone doet het redelijk volgens mij.

• XGmode
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 22-10 13:52
Gisteren voor het eerst video-opnames gemaakt bij een concert met mijn Samsung Galaxy S10, het valt mij op dat het vrij snel het volume van de opname dempt (limiter) wanneer de basdrum begint. Dit was niet zo met mijn oude S7. Ik stond vrij ver van het podium af voor mijn gevoel, denk wel iets van 15 meter.

Het is volgens mij niet mogelijk om de opname volume (gain) zo in te stellen dat het volume niet zo zakt wanneer de basdrum begint, of heeft iemand hier een tip/suggestie voor?

XGmode wijzigde deze reactie 18-10-2019 08:59 (4%)

• Garret1410
manmetdehamer schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 21:28:
Het is een beta dus het kan dat niet alles werkt. Maar een oplossing is om het op de oude iPhone manier doen. Delen vanuit de app zelf en links copy/paste

• manmetdehamer
  • Laatst online: 23-10 14:37
Garret1410 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 09:18:
[...]

Het is een beta dus het kan dat niet alles werkt. Maar een oplossing is om het op de oude iPhone manier doen. Delen vanuit de app zelf en links copy/paste
Ik snap dat bij een beta waarschijnlijk niet alles werkt maar dacht dat ik misschien wat over het hoofd gezien had. Het is ook niet dat het echt een deal breaker is. Voor de rest ben ik erg tevreden met de status van de beta :)

• rajackar

rajackar

Blood minister

Ik heb het al eens eerder gevraagd maar gebruikt hier iemand Intune op de betal van android 10 toevallig? Ik krijg het met geen mogelijkheid aan de praat en zou toch graag mijn werk mail op mijn telefoon hebben.
Ben benieuwd of het bij anderen wel werkt of dat het echt aan de beta ligt.

rajackar wijzigde deze reactie 18-10-2019 13:31 (21%)

• Loei123
rajackar schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 12:16:
Ik heb het al eens eerder gevraagd maar gebruikt hier iemand Intune toevallig? Ik krijg het met geen mogelijkheid aan de praat en zou toch graag mijn werk mail op mijn telefoon hebben.
Ben benieuwd of het bij anderen wel werkt of dat het echt aan de beta ligt.
Ik heb mijn Office365 mail gewoon in Outlook op mijn S10 draaien.
Mislukt er een stap bij het configureren?

• rajackar

rajackar

Blood minister

Loei123 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 12:57:
[...]

Ik heb mijn Office365 mail gewoon in Outlook op mijn S10 draaien.
Mislukt er een stap bij het configureren?
Interessant. Draai je ook de beta van android 10?
Dat stond in mijn vraag niet heel duidelijk.

rajackar wijzigde deze reactie 18-10-2019 13:32 (7%)

• Loei123
rajackar schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 13:31:
[...]

Interessant. Draai je ook de beta van android 10?
Dat stond in mijn vraag niet heel duidelijk.
Ik draai niet de Android 10 beta.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Kan iemand mij vertellen of in de Android 10 beta ook nog wat zit over hoortoestellen? Google heeft namelijk wat toegevoegd (https://www.androidcentra...ct-streaming-hearing-aids) waarbij ik even wil weten of daar nog iets zichtbaar van is. Mogelijk bij audio of bluetooth maar ik vermoed ergens bij Toegankelijkheid/accessability. In de huidige versie zit wel een "Ondersteuning gehoorapparaten" slider, maar dat is verder niet echt wat met de nieuwe versie (met Audio Streaming for Hearing Aids (ASHA) on Bluetooth Low Energy (BLE)) wordt bedoelt.

• Prosperot
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 23-10 19:44

Prosperot

Today is a gift...

ABN AMRO Wallet werkt bij mij niet met beta 10... Anderen ook last van?

• rajackar

rajackar

Blood minister

Loei123 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 15:51:
[...]

Ik draai niet de Android 10 beta.
Daar ging het helaas specifiek om. Voor de beta draaide het bij mij ook goed.

• Garret1410
Martinspire schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 16:04:
Kan iemand mij vertellen of in de Android 10 beta ook nog wat zit over hoortoestellen? Google heeft namelijk wat toegevoegd (https://www.androidcentra...ct-streaming-hearing-aids) waarbij ik even wil weten of daar nog iets zichtbaar van is. Mogelijk bij audio of bluetooth maar ik vermoed ergens bij Toegankelijkheid/accessability. In de huidige versie zit wel een "Ondersteuning gehoorapparaten" slider, maar dat is verder niet echt wat met de nieuwe versie (met Audio Streaming for Hearing Aids (ASHA) on Bluetooth Low Energy (BLE)) wordt bedoelt.
Ik kan er niets over vinden in de instellingen en ik denk dat het voorlopig alleen in de Pixel toestellen zit. Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk.

• giovanni2903
Prosperot schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 16:16:
ABN AMRO Wallet werkt bij mij niet met beta 10... Anderen ook last van?
was al bekend, werkt idd nog niet met android 10

• ipje
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 23-10 13:57
Het is allemaal een beetje opgeblazen door de media, het ligt gewoon aan een bepaald soort screenprotector. Ze kunnen beter adviseren om deze te verwijderen ipv vingerafdrukken.

• Jamesl
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 23-10 13:47
ipje schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 19:36:
[...]

Het is allemaal een beetje opgeblazen door de media, het ligt gewoon aan een bepaald soort screenprotector. Ze kunnen beter adviseren om deze te verwijderen ipv vingerafdrukken.
Welke dan? Ook de standaard van Samsung zelf?

• Zorian
Martinspire schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 16:04:
https://tweakers.net/ext/f/2DLbiFwFWOh2cT3shZ0ls9bP/thumb.jpg

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ah die 2e optie is nieuw. Wat doet ie als je daarop drukt? Niks waarschijnlijk?

• Zorian
Martinspire schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 15:17:
[...]

Ah die 2e optie is nieuw. Wat doet ie als je daarop drukt? Niks waarschijnlijk?
Dan wil ie dat ik een Bluetooth apparaat kies welke een gehoorapparaat is, dus veel verder kom ik niet.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Zorian schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 15:24:
[...]

Dan wil ie dat ik een Bluetooth apparaat kies welke een gehoorapparaat is, dus veel verder kom ik niet.
Ah ok, thanks voor het uitzoeken!

• Swizzler24
  • Laatst online: 00:28
Jamesl schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 09:53:
[...]

Welke dan? Ook de standaard van Samsung zelf?
Nee. Van een bepaald merk die op Ali werd aangeboden.

Swizzler24 wijzigde deze reactie 20-10-2019 17:54 (12%)

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 22:01
Deze video legt aardig uit wat nou eigenlijk het probleem is met de vingerafdrukscanner en een case/screenprotector:

The devil is in the details.

• Garret1410
Hahn schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 17:57:
Deze video legt aardig uit wat nou eigenlijk het probleem is met de vingerafdrukscanner en een case/screenprotector:

[YouTube: Samsung FingerPrint Bypass Hack Explained!]
Dus in het kort. Het werkt alleen als je je vingers eerst inleert met een bepaalde gel case/protector. En daarna pas kan het toestel met elke vinger unlocked worden.

Zoals hij zegt. Not a big deal.
Samsung zou daar wat duidelijker in moeten zijn want er anders gaat het een eigen leven leiden.

Garret1410 wijzigde deze reactie 20-10-2019 18:14 (11%)

• Tsunami
  • Registratie: juni 2002
  • Niet online
In de statement van Samsung staat duidelijk dat het alleen bij bepaalde siliconen cases optreedt, en alleen als je zo'n case gebruikt moet je die verwijderen en je vingerafdrukken opnieuw registreren.

• giovanni2903
Hahn schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 17:57:

[YouTube: Samsung FingerPrint Bypass Hack Explained!]
gelukkig word het gefixt met een update:

nieuws: Samsung brengt in Korea fix uit voor onveilige ultrasone vingerafdruk...

Pagina: 1 ... 49 50 51 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True