In de eerder gelekte specsheet staat bij alle versies de 6gb variant.

Mag toch hopen dat dit niet waar is

Mag toch hopen dat dit niet waar is

Vind ik ook, heel irritant.AlxRoelofs schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 12:16:
Dat er überhaupt verwarring kan ontstaan over de specs van een nieuwe telefoon is sowieso al uiterst bijzonder te noemen.
Hebben ze toevallig ook de groene liggen? En de keramische witte?DM89 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 12:18:
[...]
Vind ik ook, heel irritant.
Ik vind trouwens de prism white iets wat tegenvallen, in de winkel zag je toch wel erg goed die blauwe gloed en dat vind ik toch niet zo mooi.
inderdaad, ik dacht even dat het de groene was. Maar die stond er naast. Mediamarkt bijlmer arena.DM89 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 12:18:
[...]
Vind ik ook, heel irritant.
Ik vind trouwens de prism white iets wat tegenvallen, in de winkel zag je toch wel erg goed die blauwe gloed en dat vind ik toch niet zo mooi.
Hoe vond je de groene? Was het een mooi effect of alleen bij de juiste lichtinval?marteltor schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 12:40:
[...]
inderdaad, ik dacht even dat het de groene was. Maar die stond er naast. Mediamarkt bijlmer arena.
Groene is wel mooi maar vind alsnog de emerald green van de s6 mooier, ik twijfel nu nog steeds tussen prism white en ceramic white maar de laatste is toch een stuk duurderZorian schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 12:32:
[...]
Hebben ze toevallig ook de groene liggen? En de keramische witte?
Ik twijfel ook om toch de 512GB te nemen, maar kan inderdaad niks vinden over hoe dat er nou in het echt uit ziet met dat keramische.DM89 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 12:50:
[...]
Groene is wel mooi maar vind alsnog de emerald green van de s6 mooier, ik twijfel nu nog steeds tussen prism white en ceramic white maar de laatste is toch een stuk duurder
Keramisch is nergens iets over te vinden..
Ja dat snap ik ook niet helemaal. Dat soort specs doen er toch al jaren niet meer toe?AlxRoelofs schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 12:16:
Dat er überhaupt verwarring kan ontstaan over de specs van een nieuwe telefoon is sowieso al uiterst bijzonder te noemen.
Balen idd. Ik heb ook nog even zitten zoeken. Niets gevonden ookZorian schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 12:53:
[...]
Ik twijfel ook om toch de 512GB te nemen, maar kan inderdaad niks vinden over hoe dat er nou in het echt uit ziet met dat keramische.
[ Voor 28% gewijzigd door janvanduschoten op 22-02-2019 14:17 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
[ Voor 86% gewijzigd door janvanduschoten op 22-02-2019 14:16 ]
Vind ik ook behoorlijk irritant dat er niks over te vinden is, toch wel handig bij een pre-order... lijkt er ook op dat de randen goudkleurig zijn bij keramisch wit.Donstil schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 13:37:
[...]
Balen idd. Ik heb ook nog even zitten zoeken. Niets gevonden ook
He gadsie. Waar lijkt dat zo?DM89 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 13:42:
[...]
Vind ik ook behoorlijk irritant dat er niks over te vinden is, toch wel handig bij een pre-order... lijkt er ook op dat de randen goudkleurig zijn bij keramisch wit.
https://www.samsung.com/nl/smartphones/galaxy-s10/buy/
Ahja inderdaad, wel vaker bij Samsung gezien dat de afbeelding niet helemaal overeen komt.algalid schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 14:01:
In deze vid ziet die er zilverkleurig uit op de rand (links prism, rechts keramisch):
[Afbeelding]
Apps op iOS vond ik een hele tijd geleden ook beter maar gebruik volgens mij is het verschil bijna nihil (denk ik) nu..Geert1976 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 14:09:
er is eigenlijk nog ''maar'' 1 punt dat mij weerhoud van een S10 te bestellen;
de Android versie van de meestgebruikte Apps. Ik, persoonlijk (!!), vind nog steeds iOS Apps prettiger/beter dan de Android versies ervan.
En nee, dit is geen rant of aanzet tot daarvan.
Want qua hardware is deze S10 echt fantastisch!
Ah oké, dat is alleen maar goed om dit te horen dan!DM89 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 14:12:
[...]
Apps op iOS vond ik een hele tijd geleden ook beter maar gebruik volgens mij is het verschil bijna nihil (denk ik) nu..
Moet je hem eens op het schuine vooraanzicht zetten en dan wisselen tussen wit, prism wit en groen.DM89 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 13:58:
[...]
https://www.samsung.com/nl/smartphones/galaxy-s10/buy/
Als je ceramic white selecteerd krijg je de foto's te zien, volgens mij heeft die rand echt een goud kleurtje..
Ja dat heb ik ook, daarom kom ik toch altijd weer terug na een paar weken/maanden.Geert1976 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 14:09:
er is eigenlijk nog ''maar'' 1 punt dat mij weerhoud van een S10 te bestellen;
de Android versie van de meestgebruikte Apps. Ik, persoonlijk (!!), vind nog steeds iOS Apps prettiger/beter dan de Android versies ervan.
Aah gaaf, de video had ik nog niet gezien.algalid schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 14:01:
In deze vid ziet die er zilverkleurig uit op de rand (links prism, rechts keramisch):
[Afbeelding]
[ Voor 51% gewijzigd door Donstil op 22-02-2019 14:21 ]
Groen, wit, keramisch wit:Donstil schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 14:17:
[...]
Moet je hem eens op het schuine vooraanzicht zetten en dan wisselen tussen wit, prism wit en groen.
Veranderd aan de band niets hoor.
Op iOS heb ik eens een mail proberen op te stellen om 2 PDFs toe te voegen. Dat was nogal een lijdensweg: moest ik uit de Mail app om dan in Acrobat te klikken en te verzenden als e-mail. En nu die 2e? Dan maar op de computer...Geert1976 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 14:09:
Dit kan al jaren gewoon hoor 🤫algalid schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 14:21:
[...]
Op iOS heb ik eens een mail proberen op te stellen om 2 PDFs toe te voegen. Dat was nogal een lijdensweg: moest ik uit de Mail app om dan in Acrobat te klikken en te verzenden als e-mail. En nu die 2e? Dan maar op de computer...
Aah ja. Niet echt goud maar een tintje geler idd.
Aai 1 keertje vergetenDonstil schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 13:37:
[mbr]Volgende keer graag even je laatste post aanpassen ipv meerdere malen achter elkaar te posten[/]
[ Voor 34% gewijzigd door Donstil op 22-02-2019 14:26 ]
Mail - voeg bijlage toe - kies PDF 1 - voeg bijlage toe - kies PDF 2 - verzenden.algalid schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 14:21:
[...]
Op iOS heb ik eens een mail proberen op te stellen om 2 PDFs toe te voegen. Dat was nogal een lijdensweg: moest ik uit de Mail app om dan in Acrobat te klikken en te verzenden als e-mail. En nu die 2e? Dan maar op de computer...
In Android kan je gewoon browsen door je bestandssysteem. Ik weet wel dat Apple dat kei-gevaarlijk vindt om externe apps niet te sandboxen.
De instellingen van de apps die je via instellingen kunt aanpassen hebben niks te maken met de app op zich, maar met hoe de app zich moet gedragen binnen het iOS, of extra toelatingen (camera, face id,...).En instellingen zitten in iOS overal: in de app of waarom niet, in de algemene knop Instellingen. Handig!
Ik heb dat geprobeerd maar ik kon hem niet kiezen want die zat op Acrobat. Ik kreeg keuze uit iCloud of Drive, maar daar zat die niet op. Ik had verwacht dat er nog een icoontje met de Reader bij zat maar niets. Mss heb ik dan pech maar ik geraakte er niet uit, enkel via een omwegRigolleM schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 14:29:
Mail - voeg bijlage toe - kies PDF 1 - voeg bijlage toe - kies PDF 2 - verzenden.
Werkt perfect, dus wat jij hierboven neerpent is onjuist!
Mm je deed ongetwijfeld iets verkeerd maar dat is niet zo heel belangrijk in het topic voor een nieuwe Android telefoonalgalid schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 14:35:
[...]
Ik heb dat geprobeerd maar ik kon hem niet kiezen want die zat op Acrobat. Ik kreeg keuze uit iCloud of Drive, maar daar zat die niet op. Ik had verwacht dat er nog een icoontje met de Reader bij zat maar niets. Mss heb ik dan pech maar ik geraakte er niet uit, enkel via een omweg
[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 22-02-2019 14:42 ]
Ik heb contact gehad met Samsung Nederland. De demo toestellen bij hun op kantoor en in de winkels hebben 6GB RAM. De echte toestellen beschikken over 8GB RAM.ik222 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 12:14:
Het is wel cruciaal dat hier snel duidelijkheid over komt, inmiddels snap ik er ook niets meer van... Zou voor mij wel een reden zijn om voor de 512GB variant te kiezen als je het verschil in zowel RAM, opslag en de keramische achterkant optelt.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Aluhoedje modus aanRobinNL schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 14:49:
[...]
Ik heb contact gehad met Samsung Nederland. De demo toestellen bij hun op kantoor en in de winkels hebben 6GB RAM. De echte toestellen beschikken over 8GB RAM.
Ik lees al de hele ochtend af en toe mee hierover en vraag mij al uren af waarom iemand inderdaad niet gewoon even samsung belde.(zelf geen zin en geen tijd gehad)RobinNL schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 14:49:
[...]
Ik heb contact gehad met Samsung Nederland. De demo toestellen bij hun op kantoor en in de winkels hebben 6GB RAM. De echte toestellen beschikken over 8GB RAM.
Aangezien er op de website van Samsung zelf al fouten staan/stonden denk ik niet dat ze allemaal de feiten op een rij hebben. Het zou me niet verbazen als ze al uren bezig zijn om alle medewerkers in de wereld terug in te lichten.cliors schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 14:52:
vraag mij al uren af waarom iemand inderdaad niet gewoon even samsung belde.(zelf geen zin en geen tijd gehad)
[ Voor 26% gewijzigd door Zorian op 22-02-2019 16:03 ]
Gelukkig kan je ook naar een Samsung Premium Store, daar fixen ze hem (meestal) ter plekke en sta je doorgaans met een uurtje of 2 weer op straat met je gerepareerde toestel.Yunghui schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 16:31:
Ik twijfel nu gigantisch of ik de S10 ga kopen, heb nu de iphone 6s. Ik zou wel graag een samsung willen, maar ik heb verhalen gehoord over dat Samsung je toetsel laat repareren door Dynafix, als je hem onder garantie opstuurt en met Dynafix heb ik hele hele nare ervaringen. Ook kan ik mijn Whatsapp niet overzetten van ios naar samsung (dus incl de chats).....
http://www.ifonetips.com/...tsapp-iphone-android.htmlYunghui schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 16:31:
Ik twijfel nu gigantisch of ik de S10 ga kopen, heb nu de iphone 6s. Ik zou wel graag een samsung willen, maar ik heb verhalen gehoord over dat Samsung je toetsel laat repareren door Dynafix, als je hem onder garantie opstuurt en met Dynafix heb ik hele hele nare ervaringen. Ook kan ik mijn Whatsapp niet overzetten van ios naar samsung (dus incl de chats).....
Deze methodes had ik idd gezien alleen moet je betalen voor dat programma om het overtezettenBatsu schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 16:35:
[...]
http://www.ifonetips.com/...tsapp-iphone-android.html
https://webwereld.nl/mobi...er-naar-een-nieuw-toestel
Geen idee of t werkt maar zou wel moeten kunnen lijkt me?
Ok, bedankt!Batsu schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 09:22:
[...]
Notificatie LED, zie hierboven. Schijnt de ring rond de selfie camera voor gebruikt te worden
Yep, dat is het mooie van OLED. Je kan het scherm uit laten en alleen de pixels rond de ring laten oplichten.Yargo schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 17:00:
[...]
Ok, bedankt!
https://news.softpedia.co...fication-led-525036.shtml
Hier een animatie van hoe het eruit ziet. Ik veronderstel dat het eigenlijk het scherm is die oplicht rond de cutout?
hehe, wel tijd om mee te lezen maar niet om te bellen?cliors schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 14:52:
[...]
Ik lees al de hele ochtend af en toe mee hierover en vraag mij al uren af waarom iemand inderdaad niet gewoon even samsung belde.(zelf geen zin en geen tijd gehad)
Bedankt. Opgelost.![]()
Ik vond de groene mooi. Aangezien ik hem zakelijk gebruik en er toch een hoesje omheen gaat heb ik zelf de zwarte genomen.Zorian schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 12:45:
[...]
Hoe vond je de groene? Was het een mooi effect of alleen bij de juiste lichtinval?
[ Voor 12% gewijzigd door Valinor op 22-02-2019 17:56 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Had ik ook gezien, maar zie liever duidelijke bewegende beelden hahaCLB schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 18:05:
Ik las vrij veel over Ceramic White vs Prism White, zijn maar renders natuurlijk, maar toch;
[Afbeelding: Ceramic White vs Prism White]
Iets hogere resolutie was dit en begrijp ik, filmen kan ik niet voor jeDM89 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 18:35:
Had ik ook gezien, maar zie liever duidelijke bewegende beelden haha
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
[ Voor 14% gewijzigd door _Bailey_ op 22-02-2019 19:53 ]
Nice!Geert1976 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 19:38:
Moet zeggen; alles werkte echt zeer vloeiend/snel. Echt 0 hiccups meegemaakt.
Qua smoothness/snelheid vrijwel identiek aan mijn iPhone XS.
Not so nice....maar imho de kermis kleuren dus nog steeds té aanwezig
[ Voor 39% gewijzigd door Donstil op 22-02-2019 20:14 ]
Vreemd want in One UI is alles hetzelfde en je kunt in Nova desgewenst de vorm en grote veranderen.Donstil schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 20:09:
Ik ben niet zo fan van Nova maar een Pixel launcher komt er als een van de eerste dingen op. Net nadat ik de Samsung UI op Always Dark gezet heb.
Edit: wat mij alleen wel irriteert zijn al die verschillende app icoon stylen. De ene is een icoon van de app, de andere heeft er een rondje om, volgende weer een vierkantje. Lelijk.
[ Voor 4% gewijzigd door Garret1410 op 22-02-2019 20:38 ]
Gebruik je de power knop vaak? Ik vrijwel nooit op mijn s8, misschien een paar keer per week om naar recovery te booten;)Amps schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 18:11:
Vandaag met de zwarte Galaxy S10 gespeeld. Eerste indruk was positief! Verfrissend design aan de voorkant, met het vetrouwde glas aan de voor- en achterkant met een metalen frame. Slagje groter dan mijn huidige S8. Wat mij wel opviel is dat de powerknop moeilijk hoog zit, stuk hoger dan de S8/S9. Vond de positie van de powerknop bij de S8 perfect. Alles went waarschijnlijk..
Ooh ja sorry. In “stock Android” zeg maar.Garret1410 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 20:36:
[...]
Vreemd want in One UI is alles hetzelfde en je kunt in Nova desgewenst de vorm en grote veranderen.
Bedoel je misschien stock Android
Edit: sorry je bedoelt natuurlijk de Pixel launcher
[ Voor 24% gewijzigd door Pinobigbird op 22-02-2019 23:19 ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Ik gebruik hem juist heel vaak om het toestel te laten slapen/scherm uit te doen.thecompany schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 21:04:
[...]
Gebruik je de power knop vaak? Ik vrijwel nooit op mijn s8, misschien een paar keer per week om naar recovery te booten;)
Hier ook duidelijk de gouden gloed te zien waar eerder over gesproken werd.Pinobigbird schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 23:15:
Voor het verschil tussen Prism White en Ceramic White en de randen vind ik dit misschien wel de duidelijkste afbeelding:
[Afbeelding: Samsung Galaxy S10 Prism White Ceramic White]
Ook staat er dat de S10e Gorilla Glass 5 i.p.v. 6 heeft, dat had ik nog niet eerder ergens gelezen.
Een ander verschil dat ik ook nergens heb gelezen is: "*Vapor chamber koelsysteem alleen beschikbaar op Galaxy S10+. Galaxy S10 en Galaxy S10e hebben een geavanceerd heatpipe-koelsysteem."
Hoe lock jij je toestel dan voordat je hem in je zak steekt?thecompany schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 21:04:
[...]
Gebruik je de power knop vaak? Ik vrijwel nooit op mijn s8, misschien een paar keer per week om naar recovery te booten;)
[ Voor 20% gewijzigd door Yargo op 23-02-2019 09:47 ]
Hardwareinfo schrijft over de vinger afdruk scanner:Yargo schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 08:07:
Na wat video's gezien te hebben vallen verschillende dingen op:
* Fingerprint unlock is een héél stuk trager dan op de Oneplus 6T.
* Power button staat inderdaad wel heel hoog. Op een LG kon je vroeger locken door vb dubble tap op bepaalde plaatsen maar daar zal Samsung wel niet aan mee doen.
Ik heb nu de S9+ en gebruik de 'haptic' home button erg veel. Zou dus jammer zijn moest die eruit gesloopt zijn.
* Ze hebben inderdaad nog het oude gorilla glass gebruikt
* Zéér teleurstellend dat ze het wired chargen niet versneld hebben. Hier lopen ze toch hopeloos achter op andere merken tegenwoordig.
Dat zijn een hoop negatieve dingen. Waren er ook nog positieve dingen die je opvielen?Yargo schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 08:07:
* Power button staat inderdaad wel heel hoog. Op een LG kon je vroeger locken door vb dubble tap op bepaalde plaatsen maar daar zal Samsung wel niet aan mee doen.
Ik heb nu de S9+ en gebruik de 'haptic' home button erg veel. Zou dus jammer zijn moest die eruit gesloopt zijn.
* Zéér teleurstellend dat ze het wired chargen niet versneld hebben. Hier lopen ze toch hopeloos achter op andere merken tegenwoordig.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
[ Voor 7% gewijzigd door _Bailey_ op 23-02-2019 09:25 ]
Zover ik gezien heb werkt de fingerprint supersnel.Yargo schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 08:07:
Nou als je voor een S10(+) kiest is er alleen maar verbetering tov OnePlusOne inderdaad haha. De S10 is ook een stuk beter dan de OnePlus6 alleen je moet er wel wat voor neerleggen..batumulia schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 08:44:
[...]
Dat zijn een hoop negatieve dingen. Waren er ook nog positieve dingen die je opvielen?
Ik kom zelf van een OnePlus One, dus voor mij is letterlijk alles een verbetering.
[ Voor 17% gewijzigd door DM89 op 23-02-2019 09:28 ]
YouTube: Samsung Galaxy S10 Plus - 24 Hours Later!marteltor schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 08:34:
[...]
Hardwareinfo schrijft over de vinger afdruk scanner:
"ten opzichte van de op dit moment gangbare optische sensoren verloopt de herkenning een stukje sneller, bijna net zo snel als met een normale capacitieve sensor, waarbij ook minder herkenningsfouten leken op te treden."
Het ontwaken zal geen probleem vormen, eerder het vergrendelen net voor je hem in je zak stopt. Ik ben benieuwd of er andere manieren zijn geïmplementeerdDM89 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 09:24:
[...]
Zover ik gezien heb werkt de fingerprint supersnel.
Powerbutton zit inderdaad hoog, iets te hoog maar geloof dat je de telefoon ook op andere manieren kunt ontwaken, door optillen of met de fingerprint.
S10e heeft Gorilla Glas 5, S10 & S10+ het nieuwe Gorilla Glass 6.
Wireless charge gebruik ik zelf niet, maar de optie is er wel tov de Oneplus..
[...]
Nou als je voor een S10(+) kiest is er alleen maar verbetering tov OnePlusOne inderdaad haha. De S10 is ook een stuk beter dan de OnePlus6 alleen je moet er wel wat voor neerleggen..
[ Voor 6% gewijzigd door Yargo op 23-02-2019 10:14 ]
[ Voor 9% gewijzigd door _Bailey_ op 23-02-2019 10:15 ]
Maar wel een heel stuk veiliger. Dat lijkt mij een belangrijkere eigenschap van een dergelijke scannerYargo schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 08:07:
Mij niet. Je telefoon wordt gemiddeld 0 tot 1 keer in z'n levensduur gestolen, terwijl unlocken dagelijks waarschijnlijk vele tientallen keren zal gebeuren. Dus mijn voorkeur gaat uit naar iets sneller en iets minder veiligDonstil schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 10:53:
[...]
Maar wel een heel stuk veiliger. Dat lijkt mij een belangrijkere eigenschap van een dergelijke scanner
The devil is in the details.
Dit is niet hoe het gemiddelde werkt.Hahn schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 11:00:
[...]
Mij niet. Je telefoon wordt gemiddeld 0 tot 1 keer in z'n levensduur gestolen, terwijl unlocken dagelijks waarschijnlijk vele tientallen keren zal gebeuren. Dus mijn voorkeur gaat uit naar iets sneller en iets minder veilig
Haha wat onverstandig joh, diefstal is verder ook niet de enige sellingpoint voor een veilige unlock tijdens mijn gebruik.Hahn schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 11:00:
[...]
Mij niet. Je telefoon wordt gemiddeld 0 tot 1 keer in z'n levensduur gestolen, terwijl unlocken dagelijks waarschijnlijk vele tientallen keren zal gebeuren. Dus mijn voorkeur gaat uit naar iets sneller en iets minder veilig
met een ''kleine'' kanttekening erbij dat de kans op diefstal uiteraard vele malen groter is voor iemand die bijvoorbeeld in een grote stad woont, veel uitgaat, de telefoon dus veel gebruikt op vele plekken (evt voor werk ook in buitenland), ten op zichte van iemand die z'n halve leven doorbrengt in een hutje op de Veluwe (of woonachtig in een klein dorp)Hahn schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 11:00:
[...]
[ Voor 47% gewijzigd door DM89 op 23-02-2019 11:41 ]
Nou dat moeten de reviews nog maar even uitwijzenFonzerelli schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 11:15:
Wat een gezever zeg.. Het werkt toch gewoon naar behoren?
Nice. Edit: Het is (gelukkig) heel subtiel die (roze)gouden gloed. Al met al wel blij met mijn keuze voor een S10+ CeramicDM89 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 11:37:
Eindelijk een filmpje gevonden van de keramische S10+
YouTube: Samsung Galaxy S10 Plus im Test: Bestes Smartphone aller Zeiten?
[Afbeelding]
[ Voor 53% gewijzigd door Donstil op 23-02-2019 12:32 ]
Hier idem, was altijd gecharmeerd van de displays in de Galaxy lijn...als trouwe iPhone gebruiker (nu 7 jaar) ga ik toch echt eens wat anders gebruiken. S10+ ziet er gewoon schitterend uit, alles loopt vlot en het scherm is veel strakker dan mijn Xs Max.Geert1976 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 19:38:
net even naar de MediaMarkt gegaan hier in de buurt om mijn pre order (icm een maandelijks opzegbaar Tele2 abbo) in orde te maken voor mijn S10.
Even met de demo modellen gespeeld. Zag dat Samsung (One?) UI 1.1 en Android 9.0 was geinstalleerd.
Moet zeggen; alles werkte echt zeer vloeiend/snel. Echt 0 hiccups meegemaakt.
Qua smoothness/snelheid vrijwel identiek aan mijn iPhone XS.
En ook de camera uiteraard ff (kort) getest. Echt top, de diverse mogelijkheden hierin.
Als ik dan een minpuntje mag noemen...ben nog steeds niet zo'n fan van die Kermis kleuren die je overal tegenkomt op de S10, had gehoopt dat dat na de S8 en S9 wel flink op de schop zou gaan.
Wellicht dat het wel al minder is geworden, maar imho de kermis kleuren dus nog steeds té aanwezig
Verwijderd
Kan je doen met apps zoals bxactions of button mapper (geen root nodig).Fonzerelli schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 14:33:
Zou je de bixby-button ook kunnen mappen als mute-button? Lijkt me wel handig net als de schakelaar bij de oneplus en iphone
Het is nu volgens mij al in het OS gebakken dat je de button kan re-mappen. Alleen las ik dat je het kon koppelen aan andere app's , maar of het ook met functies kan weet ik niet.destorized schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 14:40:
[...]
Kan je doen met apps zoals bxactions of button mapper (geen root nodig).
[ Voor 6% gewijzigd door Amps op 23-02-2019 15:51 ]
Prism white verschuift van wit naar lichtblauw bij bepaalde lichtinval daarom vind ik de ceramic white mooier maar of dat 250 euro extra waard isAmps schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 15:49:
Vandaag weer iets uitgebreider naar het toestel gekeken. Drukgevoelige home knop is er niet meer. Wel is er een double tap to wake functie. Gek genoeg is er geen double tap to sleep vanaf de lock screenDe Prism white die ik gezien heb had een baby blauwe gloed. Weet niet of dat door het kunstlicht komt of niet. Verder zat op deze demo-model ook 6 GB RAM.
[ Voor 7% gewijzigd door DM89 op 23-02-2019 16:16 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
[ Voor 45% gewijzigd door _Bailey_ op 23-02-2019 22:16 ]
De s10e is idd beste bang for buck los maar eigenlijk ook weer niet. Bij pre order met abbo betaal je 672 bij belsimpel voor de s10 en 576 voor de s10e wat dus een prijsverschil is van 96 euro. Echter krijg je bij de s10 geen buds ter waarde van 150 euro. De s10e is dus in feite duurder voor mensen die de buds willen, en alleen interresant voor mensen die 0 waarde hechten aan de buds en ze niet willen verkopen. Of hem mooier vinden natuurlijk.Geert1976 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 21:55:
ook de 3 days first impression/ review van Dave 2D is online nu
YouTube: 3 Days with the Galaxy S10
- de S10E is de beste bang for buck S10
- fingerprint sensor werkt niet vlot/snel/accuraat
Had met de hoge camera score op Dxo wel wat meer verwacht eigenlijk. In deze video vond ik de S10+ niet te overtuigende winnaar. Zo nu en dan sprong de camera er wel uit maar dat gebeurde met de Xs net zo goed.algalid schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 21:51:
SuperSaf heeft een vergelijking van de camera tussen XS Max en S10+. De camera is verbeterd en de bokeh portrait mode ziet er netjes uit.
iOS kiest voor een redelijk harde blur van de achtergrond waardoor de personen lijken geplakt op een green key (mogelijk is dit een opzettelijke keuze omdat mensen dit prefereren), de overgang is minder extreem op de S10+. De dieptesensor helpt om een beter portret te geven dat dichter staat bij het fysieke resultaat van een DSLR.
Ik vind Samsung UI eigenlijk best wel fraai geworden. Het menu, de foto galerij maar ook de dark mode spreken mij op het eerste gezicht wel aan.Geert1976 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 21:55:
- Samsung One UI is nog steeds erg Samsung-ish, ofwel wat ik ook al eerder opmerkte toen ik gister de S10 in de MediaMarkt was, het voelt (nog steeds) erg cartoonish/kermiskleuren achtig aan, hoewel het al wel wat minder is dan bij de S8 en S9.
Dit laatste zou voor mij een push kunnen zijn om mijn pre order te cancellen
[ Voor 27% gewijzigd door Donstil op 23-02-2019 23:32 ]
[ Voor 20% gewijzigd door _Bailey_ op 24-02-2019 10:07 ]
Hij heeft alleen geen S10(e/+) mee naar huis gekregen na het event. Alleen oordopjes. Dus die review laat nog even op zich wachten.Geert1976 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 09:46:
als onze (zeer) bekende Apple (fanboy)YT reviewer, EverythingApplePro, de S10 gaat reviewen en deze een dikke ''thumbs up'' geeft, dan heeft Samsung toch wel iets goed gedaan met deze S10 serie
Hij is in deze video zeer te spreken over de fingerprint scanner, waar andere reviewers afgelopen dagen dat in mindere mate waren.
YouTube: Samsung Galaxy S10 vs iPhone XS! Which Should You Buy?
(deze simpele quick hands on review video heeft al bijna 1,5 miljoen views)
edit: het feit dat je de telefoon in slaap stand direct kan ontgrendelen vind ik toch wel érg gaaf/handig. En al helemaal met de raise to wake functie.
Ik heb een S9+ met One UI, heb er totaal geen problemen mee en ook geen last van dat het langzamer wordt. Je kan ook alles kleiner maken etc..Grudgie schreef op zondag 24 februari 2019 @ 10:52:
Ik vind de nieuwe Samsung UI echt helemaal niks. Veel te grote iconen en erg cartoonisch. Snap niet waarom Samsung gewoon puur Android neemt.
Sinds ik over ben gegaan van een Samsung S8 naar een OnePlus 6T wil ik echt niet meer terug naar TouchWiz.
Het pure android ervaring is echt een verademing.
In het begin is TouchWiz snel maar na een bepaalde tijd merk je toch weer dat het trager wordt.
Voor mij geen Samsung meer.
[ Voor 51% gewijzigd door DM89 op 24-02-2019 10:54 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq