Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Practics
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 14:53
Batsu schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 13:15:
[...]

Ik zou die toch onder de luidspreker grille zetten.
Ik zou dat serieus missen, het AOD verbruikt altijd meer stroom.
Nou daar is domweg geen ruimte voor. Misschien hadden ze hem nog in het grilletje weg kunnen werken, maar ook die is zo klein dat hij bijna onzichtbaar zou zijn geweest. Dan blijft op de randen over en dat is dan ook weer net niet...

• Zorian
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 15:34
algalid schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 13:19:
[...]

Het is niet letterlijk tap to wake maar er zijn 2 variaties in de One UI:
- Lift to wake
- Drukken op de locatie van de home screen "button" (geeft ook een luide buzz)
Tap to wake lijkt er wel te zijn:
YouTube: Samsung Galaxy S10 Preview - Veelzijdige camera en fijne ontgrendeling
Klik voor tijdframe waarin het getoond wordt.

Zorian wijzigde deze reactie 21-02-2019 13:37 (6%)

• algalid
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 17:03
@Zorian Ik zie idd dat er een "nieuwe" feature werd toegevoegd in de meest recente One UI:
https://www.xda-developer...10-new-software-features/

Dan is het terug van heel even weggeweest.

Acties:
  • +3Henk 'm!
  • Pinned

• Zorian
Practics schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 13:24:
[...]

Nou daar is domweg geen ruimte voor. Misschien hadden ze hem nog in het grilletje weg kunnen werken, maar ook die is zo klein dat hij bijna onzichtbaar zou zijn geweest. Dan blijft op de randen over en dat is dan ook weer net niet...
Camera Ring Notification LED
Samsung made the bezels so thin and so small, they had to remove some hardware features, which unfortunately includes the notification LED. According to a member of the SamCentral Discord server who already has the Samsung Galaxy S10+, the notification LED is replaced by a ring of light around the camera cutout. This ring of light will change colors and light depending on the notifications. The front camera will also show a white ring around it while the camera is in use. This is a neat privacy feature that reminds me of Android Q.

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
Super vet verzonnen! Die ring kan er best wel eens tof uit zien :D

Is het al bijna vrijdag?

• Dubrillion
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 18-10 08:11
Podverdorrie. Ik begin de telefoon steeds vetter te vinden.

Super gaaf. i.p.v. dat ze er alles aan doen om de camera te verbergen licht de ''ring'' even op als je naar selfie cam gaat en krijg je dus nu een soort status ring... Hulde Samsung!

• Batsu
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 18-10 14:50

• Zorian
Die zat ik dus net te zoeken, kon me herinneren dat ik die ring had gezien ergens.

• Jackson6
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
Wow, die ring dat is echt gaaf, zijn daar al beelden van hoe dat op de S10+ eruit ziet?

• algalid
Jackson6 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 14:03:
Wow, die ring dat is echt gaaf, zijn daar al beelden van hoe dat op de S10+ eruit ziet?
Ik heb op Youtube een preview van TheVerge of Engadget gezien waar je die ring zag bewegen toen er een selfie werd genomen. Het lijkt wat op de Edge Lighting maar dan in het klein.

• Radiance
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 16:01
Weet iemand of er winkels zijn met demo modellen? Ik vind de witte en zwarte er erg mooi uitzien maar de plaatjes kunnen behoorlijk afwijken van de werkelijkheid.

RadianceFPV.nl | Youtube

• Zorian
Radiance schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 14:26:
Weet iemand of er winkels zijn met demo modellen? Ik vind de witte en zwarte er erg mooi uitzien maar de plaatjes kunnen behoorlijk afwijken van de werkelijkheid.
Denk dat ze pas als demo in de winkel komen te liggen nadat ze released zijn.
Zou even wat filmpjes opzoeken, krijg je een aardige impressie.
Deze vind ik persoonlijk wel nice, laat de meeste kleuren goed zien:

Dit vond ik toch wel een lastige keuze trouwens:

Zorian wijzigde deze reactie 21-02-2019 14:47 (54%)

• Aomi
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 18-10 14:09
Twijfelde heel erg tussen de verschillende mooie kleuren.
Uiteindelijk toch maar voor de blauwe gekozen :)
S10e vind ik wat minder mooi, mede doordat de gebogen randen ontbreken.
De plus vind ik wat aan de dure kant, terwijl er maar weinig verschil is met de gewone S10.

Dus de S10 zojuist besteld. :)

• Zorian
Aomi schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 15:12:
Twijfelde heel erg tussen de verschillende mooie kleuren.
Uiteindelijk toch maar voor de blauwe gekozen :)
S10e vind ik wat minder mooi, mede doordat de gebogen randen ontbreken.
De plus vind ik wat aan de dure kant, terwijl er maar weinig verschil is met de gewone S10.

Dus de S10 zojuist besteld. :)
Waar hebben ze blauw dan? Ben alleen nog maar zwart, wit en groen tegen gekomen. :o
Dit hoort eigenlijk in het andere topic. :+

Zorian wijzigde deze reactie 21-02-2019 15:27 (4%)

• DM89
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 19-10 17:15
Zorian schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 14:30:
[...]

[YouTube: Samsung Galaxy S10 / S10+ / S10e - pierwsze wrażenia, Mobzilla Flesz odc. 34]

[Afbeelding]
Twijfel zelf ook tussen deze 2 kleuren. Heb zelf ook de S6 Edge Emerald green gehad en die vind ik qua kleur mooier dus denk dat het de witte gaat worden.

• Zorian
DM89 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 15:30:
[...]

Twijfel zelf ook tussen deze 2 kleuren. Heb zelf ook de S6 Edge Emerald green gehad en die vind ik qua kleur mooier dus denk dat het de witte gaat worden.
Had zelf ook de emerald green S6 Edge destijds, was een prachtige kleur. Maarja, toch voor wit gekozen omdat je de kleur amper ziet tenzij je er voldoende licht op schijnt.

• algalid
Is die keramische achterkant bestand tegen vallen? Een smartphone die uit de handen glipt komt toch wel voor en ik zie een foto een Mi Mix die barst zoals mijn aardewerken kommetjes, ouch...

Krasresistent zou die ceramic white/black al zijn, dat is ook al iets. Prism white ziet er erg mooi uit trouwens, glimmert als een eurobriefje :)

• Radiance
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 16:01
Zorian schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 14:30:
[...]

[YouTube: Samsung Galaxy S10 / S10+ / S10e - pierwsze wrażenia, Mobzilla Flesz odc. 34]

[Afbeelding]
Thanks die ga ik thuis even kijken maar ik kan me herinneren dat bij de release van de S8 de meeste winkels al demo toestellen hadden voor de release.

RadianceFPV.nl | Youtube

• PSPfreaky
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 19-10 23:20
Misschien een domme vraag... Heeft Samsung met de One UI weer gekozen om 4 icoontjes naast elkaar te zetten, of kan je zoiets zelf bepalen op je home screen of in de instellingen?

• Dubrillion
PSPfreaky schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 15:50:
Misschien een domme vraag... Heeft Samsung met de One UI weer gekozen om 4 icoontjes naast elkaar te zetten, of kan je zoiets zelf bepalen op je home screen of in de instellingen?

[Afbeelding]
Volgens mij zie je in de video van MKBHD dat hij er een icoon bij zet!

• Zorian

[Afbeelding]
Kan je zelf instellen, net als voordat het OneUI was.
Homescreen samenknijpen, settings rechtsonder, raster startscherm en kies hoeveel je wil hebben.
Opties zijn 4x5, 4x6, 5x5, 5x6.

• Jackson6
  • Niet online

[Afbeelding]
Nova Launcher :*)

• Sunfalls
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 19-10 11:04
Ik zat nog te twijfelen of ik deze zou gaan bestellen maar blijkbaar is het lot met mij omdat mijn S8 na de laatste update kuren heeft. Dus op 8 Maart krijg ik de Galaxy S10 Black. Ben wel benieuwd naar de pods of die een beetje geluid geven...

• rammes
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 16:38

rammes

koekebakker 1e klas

algalid schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 14:06:
[...]

Ik heb op Youtube een preview van TheVerge of Engadget gezien waar je die ring zag bewegen toen er een selfie werd genomen. Het lijkt wat op de Edge Lighting maar dan in het klein.
dat zit ook op de 10e?

Ik zou het doen!

• G4mert
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 23-09 14:41
Net even met de s10 en s10+ wezen spelen in de Media Markt . :9 Wat mij o.a. opviel is dat mijn s8+ groter is dan de s10+. En de 2 front-cams zijn nou niet perse vervelend. Neig nu richting de s10+ !

• Aomi
  • Laatst online: 18-10 14:09
Zorian schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 15:26:
[...]

Waar hebben ze blauw dan? Ben alleen nog maar zwart, wit en groen tegen gekomen. :o
Dit hoort eigenlijk in het andere topic. :+
Ik heb die van mij via T-Mobile besteld en daar hebben ze blauw, groen, zwart en wit voor de gewone S10 en S10+
Bij de S10e komt daar nog geel bij. :)

• Bobo221
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 00:05
G4mert schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 17:11:
Net even met de s10 en s10+ wezen spelen in de Media Markt . :9 Wat mij o.a. opviel is dat mijn s8+ groter is dan de s10+. En de 2 front-cams zijn nou niet perse vervelend. Neig nu richting de s10+ !

[Afbeelding]
Welke mediamarkt is dit?
Ik ging er eigenlijk van uit dat deze pas na de release datum in de winkel zou komen te liggen.

• G4mert
Bobo221 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 17:15:
[...]

Welke mediamarkt is dit?
Ik ging er eigenlijk van uit dat deze pas na de release datum in de winkel zou komen te liggen.
Die vlakbij Amsterdam Centraal. Klopt ze lagen ook niet in de winkel uitgesteld maar mocht er toch stiekem even mee spelen toen ik vroeg of ze binnen waren. :*)

G4mert wijzigde deze reactie 21-02-2019 17:20 (3%)

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Bobo221 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 17:15:
[...]

Welke mediamarkt is dit?
Afgelopen jaren was dit ook wel gebruikelijk. Dingen liggen daar voor release al even. Weekje voor uitkomst ook gewoon aan een koortje in de winkel

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Spelmaker
  • Laatst online: 23-02 17:41
G4mert schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 17:11:

[Afbeelding]
Mooie smartphone alleen de kin had nog net een millimeter of twee kleiner gemogen.

• W84
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 14:25
G4mert schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 17:20:
[...]

Die vlakbij Amsterdam Centraal. Klopt ze lagen ook niet in de winkel uitgesteld maar mocht er toch stiekem even mee spelen toen ik vroeg of ze binnen waren. :*)

[Afbeelding]
Wat plakt/zit er allemaal rond die front cams? Steekt dat deel uit?

• G4mert
W84 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 17:37:
[...]

Wat plakt/zit er allemaal rond die front cams? Steekt dat deel uit?
Nee er zat een screenprotector op. Die zit als het goed is in de doos erbij.

*edit* bij nader inzien is dit gewoon de standaard bescherm folie. Maar neemt niet weg dat ik las dat er een screenprotector bijgeleverd zit.

G4mert wijzigde deze reactie 21-02-2019 17:40 (21%)

• Spelmaker
  • Laatst online: 23-02 17:41
De Fold is trouwens nergens te zien behalve op de beelden van het event. Zit daar nog een embargo op of heeft geen één YouTuber er nog één ontvangen?

• W84
G4mert schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 17:38:
[...]

Nee er zat een screenprotector op. Die zit als het goed is in de doos erbij.
Oh, zo. Duidelijk. De hole punch en display zijn dus gewoon één. Vond je het trouwens storen? Ik heb het idee dat het bij de S10 minder opvalt dan op de S10+.

• G4mert
W84 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 17:41:
[...]

Oh, zo. Duidelijk. De hole punch en display zijn dus gewoon één. Vond je het trouwens storen? Ik heb het idee dat het bij de S10 minder opvalt dan op de S10+.
Ja het zit achter het glas, geen randjes oid.
Ik dacht ook dat de hole punch irritant was, vooral bij de s10+. Echter viel dit mij alles mee. Heel wat pogingen gedaan om te kijken of het bij sommige apps in de weg zou zitten maar nee, er is goed mee te leven.

• W84
Nice, klinkt goed. Binnenkort ook maar even kijken in de winkel. :)

Eigenlijk is het wel grappig, niemand wil dode pixels en nu heb je een mega zwarte pixel (of nou ja gat dan :+) in je scherm. Oh, wacht... het hoort bij het design. 8)7

• Amaze86
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 16:39
Wordt denk voor de witte of blauwe S10 in mei,mocht de concurrentie met niks beters komen.

• Batsu
Ook bij MediaMarkt Tilburg liggen ze, wel uitgestald.

Was zelf verbaasd want had dat nog niet verwacht. Ik ben wel onder de indruk, ze zien er echt tof uit. Mijn voorkeur gaat uit naar de 10e of de 10. Mijn telefoon wil ik niet te groot hebben. Ik wacht de reviews nog even af, met name de batterij, die bij Samsung niet altijd geweldig is.

• W84
Batsu schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 18:38:
Ook bij MediaMarkt Tilburg liggen ze, wel uitgestald.

Was zelf verbaasd want had dat nog niet verwacht. Ik ben wel onder de indruk, ze zien er echt tof uit. Mijn voorkeur gaat uit naar de 10e of de 10. Mijn telefoon wil ik niet te groot hebben. Ik wacht de reviews nog even af, met name de batterij, die bij Samsung niet altijd geweldig is.
Ja, same. Ik heb bewust voor de S8 gekozen omdat ik de Note 4 die ik daarvoor had te groot vond. Ik heb m'n foon altijd in de broekzak en past perfect zo.

Wat vond je trouwens qua front cam fijner? Het rondje op de S10 of die van de S10+?

• algalid
Ja het is hetzelfde systeem: YouTube: Samsung Galaxy S10E Impressions!
Spelmaker schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 17:38:
De Fold is trouwens nergens te zien behalve op de beelden van het event. Zit daar nog een embargo op of heeft geen één YouTuber er nog één ontvangen?
De Fold is niet production-ready. Je mag hem hoogstens aankijken. Zelfs de 5G mocht je niet echt aanraken.

Ik denk dat ze willen voorkomen dat mensen nu al zien dat de hinge piept en kraakt of dat het scherm bij de buigingen al verkleurt. Hoe ze die issues oplossen voor april is me dan een raadsel, maar het kan goed zijn dat ze het zekere voor het onzekere nemen. You can only make a first impression once.

In maart zal het wel bij de usual suspects verschijnen zoals MKBHD maar die heeft voorlopig nog geen Fold in eigen beheer, mss een look in een gesloten zaal.

• Batsu
W84 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 18:51:
[...]

Ja, same. Ik heb bewust voor de S8 gekozen omdat ik de Note 4 die ik daarvoor had te groot vond. Ik heb m'n foon altijd in de broekzak en past perfect zo.

Wat vond je trouwens qua front cam fijner? Het rondje op de S10 of die van de S10+?
De S10. S10+ is voor mij sowieso geen optie, te groot. En ik vind het niet echt mooi, de frontcams onder het glas. Het zal wel wennen zeker, maar die van de 10+ is nog meer aanwezig

• W84
Batsu schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 18:54:
[...]

De S10. S10+ is voor mij sowieso geen optie, te groot. En ik vind het niet echt mooi, de frontcams onder het glas. Het zal wel wennen zeker, maar die van de 10+ is nog meer aanwezig
Ja, dat dacht ik al. De S10 spreekt mij ook al daarom meer aan. Gewoon 1 rondje en klaar. Het is ook niet mijn smaak en eigenlijk heeft dat stukje display eromheen sowieso weinig meerwaarde. Ik vraag mij ook af of ze dit door gaan zetten in volgende modellen of gewoon koppelen aan de bezel. Dit was meer van: Kijk wat we kunnen... een gat midden in het OLED.

• Tweaker1987
  • Laatst online: 16:32
Bij Mediamarkt Zoetermeer liggen ze ook net. Alle 3 de smaken.

Ik neig meer naar de S10, heb niet zulke grote handen en moet ook nog in de broekzak passen.
Van het weekend even wat langer ermee spelen.

Tevens ziet de nieuwe Charging Pad er ook nice uit

• Batsu
Ik ben vooral blij dat er een kleiner alternatief is. High end specs in een relatief compacte body! Ben toch wel benieuwd naar de accuduur!

• Trolololo
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 10:15
Ik ben benieuwd naar de nieuwe OIS en het verschil tussen de S9+.

Hoogstwaarschijnlijk switch ik toch naar de 10+ in oktober met 200euro cashback :) die actie is er toch altijd rond die periode.

Trolololo wijzigde deze reactie 21-02-2019 19:31 (52%)

• DM89
Twijfel nu nog tussen de prism white of ceramic white, vind de laatste mooier in kleur maar wel prijzig.. 512GB is voor mij ook zwaar overkill haha.

Vraag me af of de achterkant een groot verschil maakt, denk ook niet dat veel mensen voor de ceramic kiezen

• dreester
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Zou je die frontcamera, net als bij toestellen met notches kunnen verbergen? Bij de S10e zag ik wel dat in bepaalde apps een zwarte balk de camera verbergt.

• algalid
@dreester Je kan in P via Developer options kiezen voor "Full Bezel", ik weet nu niet of dat rondje dan lullig uitsteekt uit een horizontale balk, dat kan ook.
https://www.xda-developer...ature-android-pie-update/

• l3art
  • Laatst online: 13:27

l3art

Moderator Mobile
Vanavond ergens gelezen dat de S10 alleen quick charge 2 ondersteunt. Dit zou naar mijn idee wel een beetje een flater zijn. Meer mensen die dit tegen zijn gekomen? Met andere woorden, zal het echt kloppen???

Te koop Feiyu Tech G4S gimbal

• Hakki
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 19-10 16:36
Specs pagina:
Wired charging compatible with QC2.0

• DutchLegendX
  • Laatst online: 18-10 22:53
Toch maar de knoop doorgehakt en een 'saaie' S10 Black gehaald bij de lokale telefoonboer!:). Hoop op first day delivery^^

• l3art
  • Laatst online: 13:27

l3art

Moderator Mobile
Hakki schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 21:13:
Specs pagina:
Wired charging compatible with QC2.0
Hmmm ok.... |:( 8)7
Stom dat het qc 2 is en ook stom dat ik zelf niet bedacht hebt op de specssheet te kijken.

l3art wijzigde deze reactie 21-02-2019 21:29 (22%)

Te koop Feiyu Tech G4S gimbal

• janvanduschoten
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 16:53

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Bijzondere keuze, had eigenlijk QC4 verwacht, scheelt toch best veel zie ik. Ben benieuwd waarom ze voor een oplaadtechiek uit 2015 hebben gekozen. Iemand iets over gelezen?

You've mistaken me for someone who really cares.

• algalid
janvanduschoten schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 21:28:Ben benieuwd waarom ze voor een oplaadtechiek uit 2015 hebben gekozen. Iemand iets over gelezen?
Samsung is redelijk conservatief met laadsnelheden. De vorige versies S8 en S9 waren al aan de tragere kant, de trend zet zich door. Een officiële verklaring is er niet, mss klagen weinig gebruikers als ze al in een kwartier degelijke charge hebben. Op het nachtkastje laden blijft een hardnekkige gewoonte, dan maakt het helemaal niet uit.

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

janvanduschoten schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 21:28:
Bijzondere keuze, had eigenlijk QC4 verwacht, scheelt toch best veel zie ik. Ben benieuwd waarom ze voor een oplaadtechiek uit 2015 hebben gekozen. Iemand iets over gelezen?

[Afbeelding: Quick charge]
Ik vind het wel prima. Laat ze maar lekker voorzichtig langzaam laden. Iets met Samsung en batterijen :+

• ronaldm3
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 17-10 20:01

ronaldm3

Apple Watch :)

Donstil schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 21:47:
[...]

Ik vind het wel prima. Laat ze maar lekker voorzichtig langzaam laden. Iets met Samsung en batterijen :+
Ja en die ontwikkelaar/medewerker die nu bij Apple werkzaam is toch ? ;)

Power to the beat.

• ik222
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 17:06
Laadsnelheid maakt me weinig uit als de accu goed genoeg is voor een hele dag. Als ik ga slapen leg ik hem toch op de draadloze lader naast mijn bed en dan is hij in de ochtend toch wel vol.

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

ronaldm3 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 21:49:
[...]
Ja en die ontwikkelaar/medewerker die nu bij Apple werkzaam is toch ? ;)
Ja dat schijnt een knaller van een aanwinst te zijn :P

• R2L
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 00:13
Zorian schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 09:29:
Ziezo, de Galaxy S10+ in prism white besteld inclusief de Buds. :)
Kan niet wachten. :D
En ik ben juist voor de groene plus gegaan... :*)

• W84
Ik ga uiteindelijk voor de zwarte. 8)

• Ryan_
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 17-10 14:16
Opmerkelijk dat de S8+ groter is dan de S10+. Dan ga ik toch wel voor de 10+.

• Zorian
R2L schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 22:12:
[...]

En ik ben juist voor de groene plus gegaan... :*)
Ik moest aan de telefoon tijdens het bestellen toch echt een keuze maken, en mijn gevoel zei wit dus dat heb ik ook maar gezegd.. :+

• DM89
Jammer dat er nergens wat te vinden is over de ceramic white, geen video of wat dan ook.. vraag me af of die rand nou goudkleurig is of niet..

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Hopla: Galaxy S10 Plus is the best overall smartphone shooter

DM89 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 23:17:
Jammer dat er nergens wat te vinden is over de ceramic white, geen video of wat dan ook.. vraag me af of die rand nou goudkleurig is of niet..
Ja dat vind ik ook jammer.

• algalid
DxOMark scores vind ik eerder nuttig om smartphones onderling te vergelijken. De iPhone 11 zal weer beter zijn dan de S10 enz enz. Voor kwaliteitsbeoordelingen in een blinde test is het wat lastig om enkel af te gaan op de DxOMark tekst maar gelukkig komen er tal van reviews uit om na te pluizen.

• XWB
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online

XWB

Clever girl

janvanduschoten schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 21:28:

[Afbeelding: Quick charge]
Quick Charge is alleen voor telefoons met een Qualcomm SoC. De Exynos variant heet Fast Charge. Klinkt misschien stom, maar al die snellaadtechnieken hebben hun eigen trademark :p

Verder is Quick Charge 4 anderhalf jaar geleden aangekondigd, maar smartphones met deze snellaadtechniek zijn op één hand te tellen. Schijnt een licentie ding te zijn, want hardwarematige ondersteuning is sowieso aanwezig in elke Snapdragon 630/636/660/670/710/835/845 SoC, maar fabrikanten willen doorgaans de extra fee niet betalen.

It takes two fools to argue.

• evdakker
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 19-10 08:27
Donstil schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 23:27:
Hopla: Galaxy S10 Plus is the best overall smartphone shooter

Slechts marginaal beter dan de Note9 (109 vs.103). Had meer verbetering verwacht, met een extra wide angle camera er bij. All in all, ik blijf lekker bij de Note 9.

• T.E
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 14:24
Heb nu een S9. Als de camera in werkelijkheid echt veel beter is dan ben ik bereid een overstap te maken. Dus eerst even wachten ( en zoiezo maandje of 2 want dan zijn de prijzen vast al flink gezakt )

• Yargo
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 28-09 21:21
Heeft de S10 opnieuw ondersteuning voor rsap? In de s9 hebben ze dat er wonderbaarlijk gewoon uitgesloopt.

Hebben ze wel nog een notificatie-led?

• Batsu
Yargo schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 09:12:
Heeft de S10 opnieuw ondersteuning voor rsap? In de s9 hebben ze dat er wonderbaarlijk gewoon uitgesloopt.

Hebben ze wel nog een notificatie-led?
Notificatie LED, zie hierboven. Schijnt de ring rond de selfie camera voor gebruikt te worden

• batumulia
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 30-09 19:54
Hebben jullie al over het volgened gehoord? https://www.reddit.com/r/...ing_regarding_the_ram_on/

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• Zorian
Ik begreep dat de toestellen al te show liggen bij sommige winkels.
Iemand die even langs wil gaan en de S10 en de S10+ wil checken om te zien wat er staat qua RAM?
@G4mert jij hebt er al mee gespeeld, kan jij je zoiets herinneren en/of nog een 2e keer langs gaan ter controle?
Ben nu toch wel benieuwd of het een foutje is bij demo modellen of dat er echt wat gaande is.

Zorian wijzigde deze reactie 22-02-2019 10:17 (19%)

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Ceramic versie alleen beschikbaar op 8GB/512GB en 12GB/1TB Galaxy S10+-modellen.
Direct van de Samsung website, ik maak mij dus geen zorgen :)

• Zorian
Donstil schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:23:
[...]

Direct van de Samsung website, ik maak mij dus geen zorgen :)
Mja dit gaat over dat de 128GB S10(+) opeens 6GB zou hebben ipv de beloofde 8GB

• Dubrillion
Kan me bijna niet voorstellen als het niet zo gepresenteerd is!

Het zou kunnen dat ze de demo modellen met 6Gb in de winkel hebben liggen.
Maar dat zou echt een mega blunder zijn als je een telefoon krijgt met 6Gb en hij is gepresenteerd met 8Gb

Dubrillion wijzigde deze reactie 22-02-2019 10:36 (59%)

• DM89
Zorian schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:16:
[...]

Ik begreep dat de toestellen al te show liggen bij sommige winkels.
Iemand die even langs wil gaan en de S10 en de S10+ wil checken om te zien wat er staat qua RAM?
@G4mert jij hebt er al mee gespeeld, kan jij je zoiets herinneren en/of nog een 2e keer langs gaan ter controle?
Ben nu toch wel benieuwd of het een foutje is bij demo modellen of dat er echt wat gaande is.
Ik ga dadelijk naar mediamarkt bij ons om te kijken als ze er al liggen, zal kijken dan.

• Zorian
Vodafone heeft de site ook al aangepast. :o

• xeeder
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 11-10 18:34
Geen zorgen, alle Galaxy's S10 hebben allemaal 8GB. Zie artikel op Android Police:

https://www.androidpolice...have-at-least-8gb-of-ram/

• algalid

• Zorian

Tikfoutje dus.

• ChinaGeek
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 18-10 16:18
De werkgeheugen is zeker een typfoutje...

8)7 8)7 8)7

• Zorian
ChinaGeek schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:52:
[...]

De werkgeheugen is zeker een typfoutje...

8)7 8)7 8)7
Echt hè. :+

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Mooi toestel! Toen de eerste leaks het hadden over een gat in het scherm (voor de camera) was ik niet erg optimistisch. Maar als ik zo de hands-on video's bekijk stoort het helemaal niet!

Verder zat vernieuwingen, zoals de vingerafdrukscanner, en ook de prijs valt mij mee! Waar ik vorig jaar bijvoorbeeld nog voor een S9+ (met introductie-adviesprijs van 950 euro) zou gaan, zou ik dit jaar voor een S10 gaan (á 900 euro).

In december heb ik al een nieuwe telefoon aangeschaft, dus deze komt er voorlopig nog niet... maar ik vind het in ieder geval een mooie upgrade over de S9!

• DM89
Ben net wezen kijken in het centrum, s10 en s10+ beide geven 6GB aan ipv 8Gb.

Public
Publieke map
https://tweakers.net/ext/f/o0JWIim1Y6MVp4Lbr2FqTVtL/thumb.jpghttps://tweakers.net/ext/f/iP7jAvFyFdBjFNtg65SEdJin/thumb.jpg

• algalid
In een YouTube vergelijking met XS Max ziet de S10+ er strak uit ondanks de "kin". De XS Max lijkt opvallend dikke randen te hebben.

Ik vind het wel jammer dat de balk onderaan zoveel plaats inneemt, ook al kan je die verbergen, de app knoppen blijven hardnekkig boven zweven. Jammer dat de standaard launcher dat niet doet. Maar zo vaak zit je natuurlijk niet te staren op het startscherm.

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Zorian schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:25:
[...]

Mja dit gaat over dat de 128GB S10(+) opeens 6GB zou hebben ipv de beloofde 8GB
Ooh zo dat heb ik even gemist.

Zou het echt uitmaken?

• Zorian
DM89 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 11:27:

Public
Publieke map
[Afbeelding][Afbeelding]
Bijzonder. Zijn het demo modellen of daadwerkelijk exemplaren die verkocht worden?

• Zorian
Donstil schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 11:29:
[...]

Ooh zo dat heb ik even gemist.

Zou het echt uitmaken?
Nouja, het is wel liegen. Het werd verkocht als 8GB en nu gaat er ineens 2GB in rook op.

• algalid
Zorian schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 11:29:
Bijzonder. Zijn het demo modellen of daadwerkelijk exemplaren die verkocht worden?
Zijn die exemplaren niet al minstens een maand uit de fabriek (shipping, voorbereiding, ...)? De retail toestellen moeten denk ik nog geleverd worden in de magazijnen etc. Ik neem aan dat Reddit users ons spoedig op de hoogte stellen van de juiste exemplaren.

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Zorian schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 11:30:
[...]

Nouja, het is wel liegen. Het werd verkocht als 8GB en nu gaat er ineens 2GB in rook op.
Nou nog niet officieel toch? Conclusie wordt getrokken vanuit demo toestellen welke niet voor verkoop bestemd zijn.

Op een van de Reddit links hierboven zag ik dat deze demo toestellen ook een ander type nummer hebben bijvoorbeeld.

Donstil wijzigde deze reactie 22-02-2019 11:32 (15%)

• Zorian
Donstil schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 11:31:
[...]

Nou nog niet officieel toch? Conclusie wordt getrokken vanuit demo toestellen welke niet voor verkoop bestemd zijn.
Dat vroeg ik dus net na aan @DM89, kan best zijn dat hij een exemplaar te pakken had welke straks gewoon over de toonbank gaat.

• batumulia
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 30-09 19:54
Donstil schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 11:31:
[...]

Naja, het is niet alleen de demo-toestellen natuurlijk. De "typ-foutjes" bij providers helpen ook niet echt mee om de zaak sterk te maken.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• DM89
Zorian schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 11:29:
[...]

Zou het niet weten eigenlijk, speelde geen filmpje af ofzo en er zat een protector op... wellicht zijn het inderdaad demo modellen maar dan is het alsnog erg verwarrend.
DM89 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 11:27:

Public
Publieke map
[Afbeelding][Afbeelding]
wat mij eigenlijk als 1ste opvalt aan jouw foto's, is de roze gloed op het display.
Wellicht iemand/een bezoeker die heeft lopen klooien met de kleurinstellingen (hoop ik!)

• Zorian
DM89 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 11:32:
[...]

Zou het niet weten eigenlijk, speelde geen filmpje af ofzo en er zat een protector op... wellicht zijn het inderdaad demo modellen maar dan is het alsnog erg verwarrend.
Hmm inderdaad. Beste optie is kijken of er een modelnummer op staat en die vergelijken met deze lijst:
Naam Model EAN
Galaxy S10 Prism Blue 128GB SM-G973FZBDPHN 8801643848552
Galaxy S10 Prism Blue 512GB SM-G973FZBGPHN 8801643848521
Galaxy S10 Prism Green 128GB SM-G973FZGDPHN 8801643688172
Galaxy S10 Prism Green 128GB SM-G973FZGDVDF 8801643688271
Galaxy S10 Prism Green 512GB SM-G973FZGGPHN 8801643769864
Galaxy S10 Prism Green 512GB SM-G973FZGGVDF 8801643769840
Galaxy S10 Prism Black 128GB SM-G973FZKDPHN 8801643688240
Galaxy S10 Prism Black 128GB SM-G973FZKDVDF 8801643688226
Galaxy S10 Prism Black 512GB SM-G973FZKGPHN 8801643769796
Galaxy S10 Prism Black 512GB SM-G973FZKGVDF 8801643769789
Galaxy S10 Prism White 128GB SM-G973FZWDPHN 8801643688165
Galaxy S10 Prism White 128GB SM-G973FZWDVDF 8801643688189
Galaxy S10 Prism White 512GB SM-G973FZWGPHN 8801643769710
Galaxy S10 Prism White 512GB SM-G973FZWGVDF 8801643771027
Galaxy S10 Enterprise Edition128GB SM-G973FZKDE32 8801643879556
Galaxy S10+ Ceramic Black 512GB SM-G975FCKGPHN 8801643772666
Galaxy S10+ Ceramic Black 512GB SM-G975FCKGVDF 8801643772642
Galaxy S10+ Ceramic Black 1TB SM-G975FCKHPHN 8801643772611
Galaxy S10+ Ceramic Black 1TB SM-G975FCKHVDF 8801643772604
Galaxy S10+ Prism Blue 128GB SM-G975FZBDPHN 8801643847456
Galaxy S10+ Prism Green 128GB SM-G975FZGDPHN 8801643690113
Galaxy S10+ Prism Green 128GB SM-G975FZGDVDF 8801643690199
Galaxy S10+ Prism Black 128GB SM-G975FZKDPHN 8801643690120
Galaxy S10+ Prism Black 128GB SM-G975FZKDVDF 8801643690144
Galaxy S10+ Prism White 128GB SM-G975FZWDPHN 8801643690076
Galaxy S10+ Prism White 128GB SM-G975FZWDVDF 8801643690137
Galaxy S10+ Porcelain White 512GB SM-G975FCWGPHN 8801643772857
Galaxy S10+ Porcelain White 512GB SM-G975FCWGVDF 8801643772833
Galaxy S10+ Porcelain White 1TB SM-G975FCWHPHN 8801643772802
Galaxy S10+ Porcelain White 1TB SM-G975FCWHVDF 8801643772772
Dit zijn alle modelnummers/EAN codes van de officiële retail modellen.

• Jackson6
  • Niet online
Nevermind..

Jackson6 wijzigde deze reactie 22-02-2019 11:53 (86%)

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Geert1976 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 11:33:
[...]

wat mij eigenlijk als 1ste opvalt aan jouw foto's, is de roze gloed op het display.
Wellicht iemand/een bezoeker die heeft lopen klooien met de kleurinstellingen (hoop ik!)
Ja viel mij ook op idd. Al is het wel onder de bekende OLED hoek natuurlijk.

• Zorian
Jackson6 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 11:51:
Waar heeft überhaupt gestaan dat de 128GB 8GB zou hebben dan?
Overal, ook in de keynote en de officiële site. En nou ineens 6GB. En daarna weer 8GB.
Ze weten het zelf ook niet meer lijkt het wel.

• DM89
Geert1976 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 11:33:
[...]

Viel me in de winkel eigenlijk niet zo op, denk dat het wel meevalt wellicht komt het door het maken van de fotos
Pagina: 1 2 3 ... 51 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Tesla

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True