Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 17:48

Een 7.28" uitklapbaar scherm met 2152x1536 pixels en een 4,58" scherm met een resolutie van 1960x840 pixels. Hij zou begin mei uit moeten komen voor slechts 1980 dollar.

(work in progress, mede starters mogen zich melden)

Catch22 wijzigde deze reactie 20-02-2019 21:24 (31%)

R5 1600 - RX480 - AOC AG271QX - LG 34UC79G

• PaT
  • Registratie: april 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik vind het wel een tof toestel, maar duidelijk 'een eerste versie van...' De notch aan de binnenzijde vind ik erg groot. Verder ben ik heel benieuwd hoe lang je nu op 1 acculading kan doen met zo'n groot scherm aan boord.

Engadget zegt overigens dat hij bij ons in Europa 'gewoon' 2000 euro gaat kosten.

2000 euro! |:( Bedenk eens wat je daar allemaal van kan kopen.
Een 55 inch OLED tv, een Xbox of Playstation en dan hou je nog geld over voor een budget smartphone om te kunnen bellen :+

PaT wijzigde deze reactie 20-02-2019 21:37 (44%)

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• Bullet NL
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 14:33

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Inderdaad, een mooi toestel, de techniek ziet er goed uit..... wanneer hij opgeklapt is had hij van mij wel iets groter gemogen, althans als dat helpt om het kleine scherm groter te maken....

Ik ben benieuwd, verwacht hem wel ergens uit te kunnen proberen ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 21:10
Wat een baksteen. De technologie is mooi en ik zie er zeker wel toekomst in, echter wil ik niet de hele dag met zo'n lomp ding in mijn broekzak voelen.

• Dutchredgaming
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 22-08 19:03

Dutchredgaming

ICT Beheerder

PaT schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 21:34:
[...]
Engadget zegt overigens dat hij bij ons in Europa 'gewoon' 2000 euro gaat kosten.

2000 euro! |:( Bedenk eens wat je daar allemaal van kan kopen.
Een 55 inch OLED tv, een Xbox of Playstation en dan hou je nog geld over voor een budget smartphone om te kunnen bellen :+
Het is wel duur inderdaad, maar wel één van de weinige vouwbare telefoons.
Aangezien dit gen 1 vouwbare toestellen zijn zal dat R&D ook in de prijs zitten.
Ook de vraag (redelijk groot, want vouwbare telefoons zijn vet) en de aanbod (weinig, paar Chinese en nu Samsung als grote speler).

Ik vind het een goede ontwikkeling, maar ik besteed mijn €2000 ergens anders uit ;)

Review Samsung C27H800 Monitor

• MazeWing
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 24-08 16:27

MazeWing

passionate & cynical

Veel en veel te duur. Daarnaast zag het er zeer vreemd uit toen DJ hem met een relatief donker scherm (met die vlinder) open deed en showde aan het publiek. Je zag de onregelmatigheden in het scherm en het zag er eerlijk gezegd gewoon slecht en goedkoop uit.

Het is een fantastisch concept maar op dit moment echt een 1st gen product. In combinatie met de hoge prijs word je veredelde beta-tester.

Laptop: MacBook Pro 15 (2017) 2,9 GHz | 16GB | 512GB | Radeon Pro 560 Telefoon: OnePlus 7 Pro Camera: Nikon D750 | 24-120 F4 | 50 F1.8G Desktop: Ryzen 2700X | 16 GB | RTX 2080 | UWA (120Hz/G-Sync)

• W84
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 19:46
Wellicht alvast azijnpissen, maar als je deze in je broekzak draagt dan heb je ten eerste een dikke bobbel (jippie :+) en ten tweede op een gegeven moment aardig wat stof, pluisjes en weet ik veel wat tussen je schermen. En ik ben dan benieuwd naar de eerste meldingen van krassen. 2 schermen die tegenelkaar liggen (en misschien schuren) in je jeans, tja... O-)

• chaoscontrol
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 17:01
Ik kan het voor die prijs niet verantwoorden maar wat vind ik het een cool ding! Duurt niet lang meer of we hebben telefoons zoals in Babylon 5. :7 Die oprolbare LG tv gaf mij al hoop maar zo zie je het toch wel die kant op gaan.

Inventaris

• Xerxks
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 16-08 20:35
Ik was gister in de kpn winkel, daar vertelde een verkoper mij dat zij net de nieuwe gegevens binnen hadden. de kosten waren bij hun zo'n €2100,-. ik denk dat ik wacht op de concurrentie, Huawei wilde dit jaar ook met een foldable phone uitkomen.

• aschja
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 23-08 13:05
W84 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 09:43:
Wellicht alvast azijnpissen, maar als je deze in je broekzak draagt dan heb je ten eerste een dikke bobbel (jippie :+) en ten tweede op een gegeven moment aardig wat stof, pluisjes en weet ik veel wat tussen je schermen. En ik ben dan benieuwd naar de eerste meldingen van krassen. 2 schermen die tegenelkaar liggen (en misschien schuren) in je jeans, tja... O-)
Waar ik vooral ook idd benieuwd naar ben is de duurzaamheid. Want op het foldable display wordt geen glas gebruikt, maar plastic neem ik aan. Dat krast als een malle. En daarnaast ben ik ook zeer benieuwd hoe die plastic foldline er over een jaar uit ziet. Over het algemeen wordt plastic wittig naarmate het buigen. Voordeel is dat dit weer niet breekt bij een val.

aschja wijzigde deze reactie 22-02-2019 14:10 (40%)

• W84
Ja precies, dat kan nooit goed gaan op langer termijn ben ik bang. En het AMOLED zelf zal toch ook wel aangetast worden. Kleurverschil of strepen in scherm.

• aschja
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 23-08 13:05
W84 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 15:30:
Ja precies, dat kan nooit goed gaan op langer termijn ben ik bang. En het AMOLED zelf zal toch ook wel aangetast worden. Kleurverschil of strepen in scherm.
Op TheVerge staat een artikel waarbij dit al het geval was.
https://www.theverge.com/...er-worth-buying-editorial

Ondanks dit alles, vind ik dit wel een sterk staaltje engineering. Als jarenlang Apple gebruiker word ik hier wel blij van. Ik ben dan ook zeer benieuwd waar Apple in de toekomst mee gaat komen. Want de iPhone heeft de maximale schermvulling wel zo ongeveer bereikt!

Daarnaast bestaat er een patent van een foldable iPhone, dus er zal ongetwijfeld prototypes in omloop zijn.
https://www.theverge.com/...e-blueprint-patent-iphone

En als laatst wil ik nog een ding aanstippen. Was de Micro LED technologie van Samsung niet veel beter geweest (maar misschien nog niet toepasbaar op deze grootte en schaal)? Want het zou toch eigenlijk veel makkelijker zijn als zoals bovenstaande patent een hinge zou hebben. Dan zou je bij het uitklappen 2 displays tegen elkaar aan leggen met een minimale naad er tussen?

En dan zijn we weer terug bij het Motorola Razr tijdperk. _/-\o_ :9~

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 20:38

Donstil

Grab them by the 🐈.

Ik blijf dit toch wel een gaaf ding vinden. Zeker op deze video welke in het S10 topic geplaatst werd (met Fake UI zo lijkt het).

Ik liep vroeger altijd met een Nokia Communicator (9500 later E90). Super fijne dingen waren dat, doet de Fold mij een beetje aan denken. Een soort moderne variant daarvan.

Donstil wijzigde deze reactie 24-02-2019 15:15 (8%)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• ShellGhost
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 16-08 19:33

• PaT
  • Registratie: april 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

De vouw in het scherm in open geklapte toestand is nog wel erg goed te zien als het toestel uit ziet.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• W84
Precies wat ik al dacht, kon ook niet anders eigenlijk.

• gabn88
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 22-08 21:23
Een nieuwe video van Samsung...

Ze testen het vouwproces dus 200.000 keer, en er is geen vouw te zien. Ziet er dus goed uit!

Wat ik wel gek vindt, de test zou een week duren, maar er zit geen oplader aan. Dus volgens mij gaat de batterij het nooit tot het eind volhouden, tenzij ze dagelijks opladen, maar dat verwacht ik niet. Beetje vreemd.

• Catch22
Draadloos wellicht? Maakt ook niet uit of hij aanstaat of niet natuurlijk

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• Xerxks
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 16-08 20:35
Unbox therapy heeft hem nu binnen gekregen, ik vindt die vouw alleen nog steeds niks. ik denk dat dat mij vooral later gaat irriteren.

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Xerxks schreef op maandag 15 april 2019 @ 20:56:
Unbox therapy heeft hem nu binnen gekregen, ik vindt die vouw alleen nog steeds niks. ik denk dat dat mij vooral later gaat irriteren.

[YouTube: Samsung Galaxy Fold Unboxing]
Bij the Verge is die vouw ook gigantisch aanwezig.
Redacteur zegt dat het niet opvalt tijdens gebruik maar zo op de video is het gigantisch.

• 3x3
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 21-08 17:23
Arnoud Wokke mocht hem proberen op Hoog caterijne in Utrecht.

• tweegroenethee
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 16:50
Donstil schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 00:06:
[...]

Bij the Verge is die vouw ook gigantisch aanwezig.
Redacteur zegt dat het niet opvalt tijdens gebruik maar zo op de video is het gigantisch.

[YouTube: Samsung Galaxy Fold hands-on: more than a concept]
Ligt er denk ik ook aan vanuit welke hoek je hem bekijkt. Ik kan mij voorstellen dat de redacteur er telkens recht voor zat waardoor het minder opviel. Camera neemt vaak op vanuit de zijkant en daar valt hij inderdaad wel op. Casey Neistat heeft overigens een video met veel POV shots en daar lijkt het mee te vallen.

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

tweegroenethee schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 18:19:
[...]

Ligt er denk ik ook aan vanuit welke hoek je hem bekijkt. Ik kan mij voorstellen dat de redacteur er telkens recht voor zat waardoor het minder opviel. Camera neemt vaak op vanuit de zijkant en daar valt hij inderdaad wel op. Casey Neistat heeft overigens een video met veel POV shots en daar lijkt het mee te vallen.
In de video van MKBHD gaat het ook wel. Alleen ik ken mijzelf dat gaat mij irriteren.

Ik doe dus geen pre-order. Wil hem eerst eens ergens zien.

• Stoney3K
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 21-08 15:28

Stoney3K

Flatsehats!

W84 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 09:43:
Ik ben ook vooral benieuwd hoe slijtvast dat opvouwscherm is, en of je dus niet na een half jaar gewoon een zwarte streep door het scherm hebt lopen omdat de opvouwlijn het niet meer doet.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

• androidfreaker
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 24-08 17:05
Ik denk persoonlijk dat de fold op een duur een dikke knik heeft met eventueel een kapot display. Niet gelijk maar over 2 jaar. De vouw is namelijk tegen knikken aan. Ik denk dat dan de mate x het qua scherm beter doet aan de buitenkant

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat dit scherm over twee jaar kapot gaat/is.
De knik is helemaal niet zo scherp en dat hebben ze wel tot in de treuren getest lijkt mij.

Samsung zegt zelf 200.000 keer open/dicht. Een behoorlijke claim waar ongetwijfeld nog een foutmarge in zal zitten.

Oftewel met 200 telefoon pick-ups per dag zou dat al ruim richting de drie jaar moeten gaan en dan is het nog maar de vraag of je alle 200 keer het interne scherm nodig hebt.

Donstil wijzigde deze reactie 17-04-2019 13:14 (9%)

• Catch22
Ik ben toch stiekem wel erg benieuwd. Ga zeker de productieversie even bekijken

• NeWSJuNK
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 24-08 00:53
Interessant worden dit soort toestellen als de concurrentie met beter uitgewerkte en goedkopere alternatieven komen.

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

NeWSJuNK schreef op woensdag 17 april 2019 @ 14:26:
Interessant worden dit soort toestellen als de concurrentie met beter uitgewerkte en goedkopere alternatieven komen.
Zo idd, een iPhone XS met een iPad Mini erin daar ben ik wel klaar voor hoor.
Ook als ze er € 2000,- voor rekenen zoals Samsung nu.

• Xtr3me4me
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 18:24

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Waar ik naar benieuwd ben is ook de prestaties van deze fold. Hoe doet ie het met games! Ja ik reis elke dag 4 uur met de trein 1e klas en speel heel veel games op me telefoon.
Heb nu Iphone 8 plus en de games draaien daarop vloeiend en bedoel ik niet patience, maar echt ook zware graphics wise games zoals Legacy of Discord etc met veel man tegelijk aan het spelen.

Ik had de samsung S8, maar jeetje die draaide me meeste spellen die ik speelde wanneer het druk was naar 12fps.
Ben wel benieuwd naar de GPU kracht van de fold.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• Catch22
Xtr3me4me schreef op woensdag 17 april 2019 @ 14:57:
Waar ik naar benieuwd ben is ook de prestaties van deze fold. Hoe doet ie het met games! Ja ik reis elke dag 4 uur met de trein 1e klas en speel heel veel games op me telefoon.
Heb nu Iphone 8 plus en de games draaien daarop vloeiend en bedoel ik niet patience, maar echt ook zware graphics wise games zoals Legacy of Discord etc met veel man tegelijk aan het spelen.

Ik had de samsung S8, maar jeetje die draaide me meeste spellen die ik speelde wanneer het druk was naar 12fps.
Ben wel benieuwd naar de GPU kracht van de fold.
Denk dat het scherm wel veel stroom trekt, dus de accu zal wel niet zo lang meegaan.

eerste klas reizen en me in de bezittelijke vorm gebruiken, fascinerend

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Catch22 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 15:15:
[...]

Denk dat het scherm wel veel stroom trekt, dus de accu zal wel niet zo lang meegaan.

eerste klas reizen en me in de bezittelijke vorm gebruiken, fascinerend
Voor stroom heb ik 4 x 50.000Mah powerbanks bij me in me rugtas altijd opgeladen, mocht de trein die ik heb toevallig geen USB aansluiting hebben voor stroom. Thuis staan die dingen in de oplader als ze leeg zijn.

• chaoscontrol
Xtr3me4me schreef op woensdag 17 april 2019 @ 15:20:
[...]

Voor stroom heb ik 4 x 50.000Mah powerbanks bij me in me rugtas altijd opgeladen, mocht de trein die ik heb toevallig geen USB aansluiting hebben voor stroom. Thuis staan die dingen in de oplader als ze leeg zijn.
Chinese 50.000Mah zeker? Want 200amp uur meenemen in je rugzak kan nogal gevaarlijk zijn.

Inventaris

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

chaoscontrol schreef op woensdag 17 april 2019 @ 15:22:
[...]

Chinese 50.000Mah zeker? Want 200amp uur meenemen in je rugzak kan nogal gevaarlijk zijn.
Nee hoor geen chinese. Ik heb 4 van deze: https://www.poweroak.nl/nl/product/k2/

En sorry heb er geen 4 mee, bedoelde heb er 4 maar er gaan altijd 2 mee in me rugtas. 1 is voor me telefoon en 1 is voor me laptop.

Xtr3me4me wijzigde deze reactie 17-04-2019 15:26 (18%)

• chaoscontrol
Xtr3me4me schreef op woensdag 17 april 2019 @ 15:25:
[...]

Nee hoor geen chinese. Ik heb 4 van deze: https://www.poweroak.nl/nl/product/k2/

En sorry heb er geen 4 mee, bedoelde heb er 4 maar er gaan altijd 2 mee in me rugtas. 1 is voor me telefoon en 1 is voor me laptop.
Flinke jongens! Maar dan maakt het ook eigenlijk niet meer uit welke accu je telefoon heeft. Dat is een druppel op de gloeiende plaat naast je powerbanks. ;)

Inventaris

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

chaoscontrol schreef op woensdag 17 april 2019 @ 15:28:
[...]

Flinke jongens! Maar dan maakt het ook eigenlijk niet meer uit welke accu je telefoon heeft. Dat is een druppel op de gloeiende plaat naast je powerbanks. ;)
Correct, maar ja benieuwd naar de GPU prestaties van dit ding. Zo jammer dat op gpu niveau het niet tipt aan de apple soc kracht, maar qua design gewoon subliem is.
Bah waarom niet een samsung design met de apple soc erin :+

• chaoscontrol
Xtr3me4me schreef op woensdag 17 april 2019 @ 15:31:
[...]

Correct, maar ja benieuwd naar de GPU prestaties van dit ding. Zo jammer dat op gpu niveau het niet tipt aan de apple soc kracht, maar qua design gewoon subliem is.
Bah waarom niet een samsung design met de apple soc erin :+
Volgens deze site is de Mali uit de S10 (zelfde als Fold) iets beter dan de A11 in de iPhone 8. Mochten ze om wat voor reden dan ook de Fold toch uitrusten met een Snapdragon 855 (Adreno 640) dan zit je helemaal wel goed.

chaoscontrol wijzigde deze reactie 17-04-2019 15:43 (5%)

Inventaris

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

chaoscontrol schreef op woensdag 17 april 2019 @ 15:42:
[...]

Volgens deze site is de Mali uit de S10 (zelfde als Fold) iets beter dan de A11 in de iPhone 8. Mochten ze om wat voor reden dan ook de Fold toch uitrusten met een Snapdragon 855 (Adreno 640) dan zit je helemaal wel goed.
Ook op basis van GPU? kijk naar apps opstarten zoals youtube en websites etc...dat werkt tegenwoordig toch al snel.
Maar op basis van gpu kracht zit er toch nog wel een enorm verschil in. Ik denk dat ik dan toch op de geekbenchmarks zou moeten wachten.

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Ooh jee. Note 7 debacle in 3.2.1 : Samsung Galaxy Fold na 48 uur stuk

Edit; aah stond al op de frontpage 7(8)7

Donstil wijzigde deze reactie 17-04-2019 22:47 (12%)

• LockeJohn
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 20:57
Zat er aan te komen erg fragiel dit type scherm
Met namen dit

Daar kan gemakkelijk wat vuiligheid tussenkomen

Verder snap ik niet waarom ze niet een groter scherm aan de voorkant konden doen, behoorlijk onaf product zo en denk zelf niet dat het ooit echt gaat werken met deze plastic schermen

• W84
Ja, dat zei en voorzag ik meteen al met stof etc. Misschien loop ik te hard van stapel, maar ik denk dat 't een regelrechte flop is. Heel leuk idee, maar verder...

• PAHvandam
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 24-08 15:27
W84 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 17:05:
Ja, dat zei en voorzag ik meteen al met stof etc. Misschien loop ik te hard van stapel, maar ik denk dat 't een regelrechte flop is. Heel leuk idee, maar verder...
Ik denk dat dit ook weer wat overdreven is. Ja, het is een nieuwe techniek, en nee, het zal zeker niet meteen optimaal zijn. Maar je moet ergens beginnen om het product later te kunnen verbeteren of om te zeggen dat het inderdaad geen kans van slagen heeft. Time will tell. :)

P.A.H. van Dam

• Catch22
PAHvandam schreef op donderdag 18 april 2019 @ 17:37:
[...]

Ik denk dat dit ook weer wat overdreven is. Ja, het is een nieuwe techniek, en nee, het zal zeker niet meteen optimaal zijn. Maar je moet ergens beginnen om het product later te kunnen verbeteren of om te zeggen dat het inderdaad geen kans van slagen heeft. Time will tell. :)
De tijd dat Tweakers nieuwe tech omarmden en benieuwd waren wat de toekomst zou brengen is wel voorbij.

Nu is het maar zeiken op iedere fabrikant die wat nieuws probeert en niet gelijk slaagt. Heel jammer.

• W84
Ja, nou, eh... ze vragen hier 2000(!) voor. Dan mag het toch wel even wat beter uit de verf komen zeg. Wauw!

• PAHvandam
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 24-08 15:27
W84 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 18:08:
Ja, nou, eh... ze vragen hier 2000(!) voor. Dan mag het toch wel even wat beter uit de verf komen zeg. Wauw!
Wat heeft dat bedrag er mee te maken? Of het nou €200, €2000 of €20.000 kost, je verwacht van een product dat het naar behoren werkt. Is dat niet het geval? Dan heb je genoeg mogelijkheden om dit recht te trekken (garantie, retourneren etc, etc.)

Waar het hier nu om gaat, is dat er een nieuw(!) product op de markt wordt gebracht met een (deels) onbekende techniek. Als je dit product koopt, mag je je bewust zijn van de mogelijke risico's die dit met zich meebrengt. Misschien vinden jij en ook ik dat geld en die risico's de moeite niet waard, er zullen geheid mensen zijn die dat bedrag wel over hebben om iets 'nieuws' te testen en die nieuwe gimmick eens te mogen gebruiken. Later is het aan Samsung of zij het bereikte aantal personen afdoende vinden om die prijs zo te houden, of verlagen ze die voor een grotere afzet en (hopelijk voor Samsung zelf) ook een grotere winst.

IMHO, vind je dit product te duur, te veel risico of een combinatie van beide, hou het dan voorlopig lekker bij de wel goedwerkende systemen en laat de Early-Adopters hun gang gaan. :)

P.A.H. van Dam

• W84
Nou, dat heeft er toch ook wel wat mee te maken. Er is nogal een verschil tussen 200 en 2000 euro. We hebben het nog steeds over een "telefoon" eigenlijk. Nu is sowieso de hele waarde van geld een beetje verdwenen bij de mens als je ziet wat er soms voor bedragen wordt gevraagd voor alles en nog wat.

Ik heb vaak genoeg als "early adopter" voor veel geld devices gekocht. Niks mis mee. Vind ik het te duur? Nou, misschien. IMO zou dit een paar jaar geleden toen de gekte met de prijzen nog niet zo ver was wellicht tussen de 1000 en 1400 hebben gekost. Als ik 2k neerleg voor een "telefoon" verwacht ik dat het niet zo "uitfold" zoals dit. Samsung moest wel met wat nieuws komen, maar misschien is het toch wat te snel...

• LockeJohn
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 20:57
Catch22 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 17:50:
[...]

De tijd dat Tweakers nieuwe tech omarmden en benieuwd waren wat de toekomst zou brengen is wel voorbij.

Nu is het maar zeiken op iedere fabrikant die wat nieuws probeert en niet gelijk slaagt. Heel jammer.
Je kunt altijd iets nieuws proberen maar het uitbrengen is stap 2. Zie Apple AirPower , leuk idee, werkt niet, jammer. (ben geen apple fanboy)

• Reptillian77
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 14-08 10:56

• frozenflame_
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 23-08 10:07
Hoe zal Samsung ermee omgaan als je zo'n pechvogel bent ?zullen ze het oplossen of zullen ze zeggen eigen schuld

• W84
Tja, dat is een hele goeie. Zeker nu je de top laag niet mag verwijderen, maar het heeft sowieso gewoon veel stress op het materiaal. Het blijft tenslotte plastic en ik heb nu heel veel verschillende video's gezien... je blijft de vouw ten alle tijden zien en voelen. Voor mij persoonlijk al een reden er geen te kopen. Ik ga mij daar echt aan irriteren en die vouw wordt alleen erger.

• Melkunie
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 20:43
Klopt, in de video's is het echt erg storend zichtbaar. Maar ook wordt in bijna elke video gezegd dat het in de praktijk een stuk minder zichtbaar is en lang niet zo storend als dat het lijkt. Ik wil 'm dus graag eens in het echt zien, kijken of dat dan toch echt anders is.

• Homeland
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online
In Hoog Catharijne in Utrecht is een Samsung pop-up store waar ze er 2 hebben liggen!

Vandaag even mee gespeeld en het is wel een erg gaaf apparaat, die vouw stoorde me totaal niet. Scherm op de voorkant is wel erg klein en het niet compleet dubbel vouwen is ook wat apart. Vrij duidelijk dat het een eerste versie is maar denk dat dit de komende jaren wel echt heel erg groot gaat worden.

2000euro is veel te duur dus ik sla hem sowieso over, het is nu echt puur voor de early adopter.

• Praetextatus
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 14:51

Praetextatus

the dutch_paki

W84 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 18:35:
Nou, dat heeft er toch ook wel wat mee te maken. Er is nogal een verschil tussen 200 en 2000 euro. We hebben het nog steeds over een "telefoon" eigenlijk. Nu is sowieso de hele waarde van geld een beetje verdwenen bij de mens als je ziet wat er soms voor bedragen wordt gevraagd voor alles en nog wat.

Ik heb vaak genoeg als "early adopter" voor veel geld devices gekocht. Niks mis mee. Vind ik het te duur? Nou, misschien. IMO zou dit een paar jaar geleden toen de gekte met de prijzen nog niet zo ver was wellicht tussen de 1000 en 1400 hebben gekost. Als ik 2k neerleg voor een "telefoon" verwacht ik dat het niet zo "uitfold" zoals dit. Samsung moest wel met wat nieuws komen, maar misschien is het toch wat te snel...
Nou er zijn voldoende mensen het oneens met jou denk ik zo. Neem nou even Tesla als voorbeeld. De model x en model S zijn nu niet bepaald budget modellen en kosten gemiddeld tegen 100.000 euro. Kwaliteit is om te janken en een gemiddelde volkswagen van 20.000 euro doet het toch echt beter. En toch waren ze een regel rechte hit, en niet alleen in Nederland waar ze enorme tax voordelen kregen.

Heel veel mensen vinden iets gewoon gaaf en zijn bereid als early adopter extra risico te nemen. Noem het desnoods bèta testers, maar deze groep mensen zorgt ook voor een flinke verbeter slag voor de opvolgende generaties.

Het is nu eenmaal zo dat een foutloos product niet bestaat. In increments worden alle producten verbeterd

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

• W84
Samsung gaat 'm dus uitstellen, zoals verwacht. Ok, doei. ;)
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True