Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• PaT
  • Registratie: april 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik vind het wel een tof toestel, maar duidelijk 'een eerste versie van...' De notch aan de binnenzijde vind ik erg groot. Verder ben ik heel benieuwd hoe lang je nu op 1 acculading kan doen met zo'n groot scherm aan boord.

Engadget zegt overigens dat hij bij ons in Europa 'gewoon' 2000 euro gaat kosten.

2000 euro! |:( Bedenk eens wat je daar allemaal van kan kopen.
Een 55 inch OLED tv, een Xbox of Playstation en dan hou je nog geld over voor een budget smartphone om te kunnen bellen :+

PaT wijzigde deze reactie 20-02-2019 21:37 (44%)

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• ShellGhost
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 09:52

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 23:50

Donstil

Grab them by the 🐈.

Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat dit scherm over twee jaar kapot gaat/is.
De knik is helemaal niet zo scherp en dat hebben ze wel tot in de treuren getest lijkt mij.

Samsung zegt zelf 200.000 keer open/dicht. Een behoorlijke claim waar ongetwijfeld nog een foutmarge in zal zitten.

Oftewel met 200 telefoon pick-ups per dag zou dat al ruim richting de drie jaar moeten gaan en dan is het nog maar de vraag of je alle 200 keer het interne scherm nodig hebt.

Donstil wijzigde deze reactie 17-04-2019 13:14 (9%)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• chaoscontrol
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 21:42
Xtr3me4me schreef op woensdag 17 april 2019 @ 15:25:
[...]

Nee hoor geen chinese. Ik heb 4 van deze: https://www.poweroak.nl/nl/product/k2/

En sorry heb er geen 4 mee, bedoelde heb er 4 maar er gaan altijd 2 mee in me rugtas. 1 is voor me telefoon en 1 is voor me laptop.
Flinke jongens! Maar dan maakt het ook eigenlijk niet meer uit welke accu je telefoon heeft. Dat is een druppel op de gloeiende plaat naast je powerbanks. ;)

Inventaris

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 23:50

Donstil

Grab them by the 🐈.

Ooh jee. Note 7 debacle in 3.2.1 : Samsung Galaxy Fold na 48 uur stuk

Edit; aah stond al op de frontpage 7(8)7

Donstil wijzigde deze reactie 17-04-2019 22:47 (12%)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 01:15
PAHvandam schreef op donderdag 18 april 2019 @ 17:37:
[...]

Ik denk dat dit ook weer wat overdreven is. Ja, het is een nieuwe techniek, en nee, het zal zeker niet meteen optimaal zijn. Maar je moet ergens beginnen om het product later te kunnen verbeteren of om te zeggen dat het inderdaad geen kans van slagen heeft. Time will tell. :)
De tijd dat Tweakers nieuwe tech omarmden en benieuwd waren wat de toekomst zou brengen is wel voorbij.

Nu is het maar zeiken op iedere fabrikant die wat nieuws probeert en niet gelijk slaagt. Heel jammer.

R5 1600 - RX480 - AOC AG271QX - LG 34UC79G

• W84
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 00:49
Ja, nou, eh... ze vragen hier 2000(!) voor. Dan mag het toch wel even wat beter uit de verf komen zeg. Wauw!
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True