noes schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 00:13:
[...]
Pff je filmpje begint al met lekker veel vooroordelen. To be honest, als ik door/rond de stad zou rijden met een motorscooter zou ik ook gaan voor sneakers en jeans. Boven de 80 wel met bescherming.
Het is algemeen bekend dat asfalt zijn kaasrasp-eigenschappen pas boven de 80km/u vertoont

. Daaronder schijnt het net te voelen alsof je in een waterbed met donzen kussentjes land.
Ik zou het niet weten, want ik ben tot nu toe alleen in het zand op mijn bek gegaan

.
En een dragrace met jouw TA en een nieuwe TMax gaat waarschijnlijk nog best spannend worden. Een twist&go is vooral vanaf de lijn erg snel, dus als de topsnelheid niet uitmaakt is de kans dat ie sneller is groot. Vooral omdat jij wél fouten kan maken bij het schakelen

Oh, zeker, zo'n variomaat is net een CVT, constant ideale koppel/vermogen en lekker doortrekken. Dan heb je met meer CC en vermogen nog steeds een uitdaging zo'n ding bij te houden. Maar ik vind het vergelijken leuker dan het winnen - ik heb er ook genoeg gewonnen en ik gooi echt niet alles op youtube. Eerlijk gezegd denk ik dat mijn geklungel leuker is om naar te kijken dat de dingen die wél goed gaan

. Bovendien interesseert het me (momenteel) niet om een snellere wegmotor te hebben. Comfort, dat wel. Als ik nog meer kilometers moet gaan maken dan ik nu doe komt er zeker een andere motor bij voor dat doel. Qua skills zorg ik gewoon dat ik veilig aankom, niet zozeer sneller.
Dus @wimmel_1 kom maar op met die T-Max als ik ooit weer een keer meerijd

. Of ik nou win of verlies, leuk gaat het zeker zijn

. Dan hoop ik wel dat er uiteindelijk nog enkele tweakers zo sportief zullen zijn om met _mij_ een rondje mee te rijden, op 'mijn' terrein

. Dan hoef ik ook een keer niet de laatste te zijn...