Hét grote motortopic - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 96 ... 101 Laatste
Acties:
  • 288.348 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-09 14:09
ToolkiT schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 10:53:
[...]

Volgens mij wel ja.. in een review op YT klaagde de journalisten daar ook over..
Zelf had ik het nog nooit meegemaakt..
Journalisten klagen altijd ergens over... Bij elke cruiser die ze reviewen is ook altijd de grond speling een minpunt. Dat is gewoon iets wat bij een cruiser hoort en cruisers zijn niet gemaakt om hard door een bocht te scheuren.. Duhuh 8)7

Zelfde dus met jouw Guzzi. Das een motor die je voor je plezier rijdt en niet om als eerste over de finish te schieten. Dus luister niet naar journalisten zou ik zeggen. Of neem ze in ieder geval met een flinke korrel zout :)

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:31
Chakotay schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 10:49:
[...]

Heh, even schrikken als je het niet verwacht.. Heeft de Guzzi minder grondspeling dan je gewend was, of was je te weinig aan het verzitten in de bocht?
Ik heb ooit voor een vriend een Guzzi Breva 1100 ABS opgehaald in België. Die had zo weinig grondspeling dat hij bij voorbaat de middenbok er af had gesloopt. Toen we door Kroatië aan het jakkeren waren had hij zelf z'n uitlaat aan de grond. Die heeft het maar net uitgehouden. Een paar 100km verder dan was hij echt doorgesleten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14:37

A13X

Dude

Pagman schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 10:40:
[...]

Zitten de stepjes bij de Guzzi niet laag bij de grond?
Daar klagen ze bij de FZ1 ook over, als ik echter bedenk hoe lomp/hard je daarvoor moet rijden dan kunnen ze zich beter gaan afvragen of dat wel verstandig is.

Kreeg hem zelf pas laatst voor het eerst aan de grond toen ik behoorlijk sportief de afrit van de A12 de A50 op nam.

Als je dan beweert geregeld de stepjes aan de grond te rijden, rij je of erg hard of druk je hem echt lomp plat.

Awesome

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Raym09 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:10:
[...]

Daar klagen ze bij de FZ1 ook over, als ik echter bedenk hoe lomp/hard je daarvoor moet rijden dan kunnen ze zich beter gaan afvragen of dat wel verstandig is.

Kreeg hem zelf pas laatst voor het eerst aan de grond toen ik behoorlijk sportief de afrit van de A12 de A50 op nam.

Als je dan beweert geregeld de stepjes aan de grond te rijden, rij je of erg hard of druk je hem echt lomp plat.
:*) O-)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Leviathius schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 10:55:
[...]

Journalisten klagen altijd ergens over... Bij elke cruiser die ze reviewen is ook altijd de grond speling een minpunt. Dat is gewoon iets wat bij een cruiser hoort en cruisers zijn niet gemaakt om hard door een bocht te scheuren.. Duhuh 8)7

Zelfde dus met jouw Guzzi. Das een motor die je voor je plezier rijdt en niet om als eerste over de finish te schieten. Dus luister niet naar journalisten zou ik zeggen. Of neem ze in ieder geval met een flinke korrel zout :)
Precies, toen ik dat hoorde dacht ik hetzelfde, maar gister kwam ik erachter dat als je echt drukt je die grens wel tegenkomt..
Maar in normaal gebruik is het totaal geen issue..
Raym09 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:10:
[...]

de fazer8 heeft volgens mij zelfde frame als de FZ1 en ik kan me niet herinneren dat ik daar ooit mee aan de grond kwam..
BvZwolle schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 10:57:
[...]

Ik heb ooit voor een vriend een Guzzi Breva 1100 ABS opgehaald in België. Die had zo weinig grondspeling dat hij bij voorbaat de middenbok er af had gesloopt. Toen we door Kroatië aan het jakkeren waren had hij zelf z'n uitlaat aan de grond. Die heeft het maar net uitgehouden. Een paar 100km verder dan was hij echt doorgesleten.
Die middenbok is zo te zien wel een beperking ja..
Afbeeldingslocatie: https://mcn-images.bauersecure.com/upload/960/images/nakedtwins034-01.jpg

maar voor de rest valt het toch wel mee?
Afbeeldingslocatie: https://www.motorcycle.com/blog/wp-content/uploads/2014/12/Breva_1100_8935.jpg

[ Voor 53% gewijzigd door ToolkiT op 27-06-2019 11:32 ]

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thoit
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10-09 16:54
Vergeet ook niet dat de mensen die het reviewen van motoren als beroep hebben ook wel serieus kunnen sturen. Bij mijn Pan European klaagde men er ook over, maar mij is het toch echt nog nooit gelukt, terwijl ik toch wel redelijk door rijd (dacht ik :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thoit schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:31:
Vergeet ook niet dat de mensen die het reviewen van motoren als beroep hebben ook wel serieus kunnen sturen. Bij mijn Pan European klaagde men er ook over, maar mij is het toch echt nog nooit gelukt, terwijl ik toch wel redelijk door rijd (dacht ik :P )
Ze denken iig dat ze goed kunnen sturen :+
Ik vermoed dat er in die launch events een behoorlijk testosteron boost meespeelt.. gooi 25 kerels bij elkaar geef ze goed te eten en veel bier en dan een leenmotor die ze tot de max mogen testen.. tja dan word er natuurlijk stoer gedaan..

zie hier een voorbeeld:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BvZwolle
ToolkiT schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:27:

maar voor de rest valt het toch wel mee?
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qIskRqLXfAlRnyb9QLIYxSlj/medium.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door BvZwolle op 27-06-2019 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:53

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Zondag naar de TT op het talud... hier even een vraag aan de ervaringsdeskundigen:
wat kan ik meenemen om een beetje comfortabel te kunnen zitten? Heb weinig zin in een houten kont of zere rug door het continue 'scheef' te moeten zitten...

En ik neem aan dat kaarten nog wel aan de kassa verkrijgbaar zijn ter plaatse? Of zou het uitverkocht zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Tenere 700 - kwijl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:22
ToolkiT schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:36:
[...]

Ik vermoed dat er in die launch events een behoorlijk testosteron boost meespeelt.. gooi 25 kerels bij elkaar geef ze goed te eten en veel bier en dan een leenmotor die ze tot de max mogen testen.. tja dan word er natuurlijk stoer gedaan..

zie hier een voorbeeld:
[YouTube: Yamaha Tenere 700 Review]
waarvan er ook nog eens 1 een oud bsb rijder is!
44 teeth is echt een top kanaal, en die lui zijn ook nog eens echt super chill.
Heb toen contact met ze gehad toen een bestelling was verdwenen en wordt je gewoon persoonlijk door ze gebeld en hoop lol aan de telefoon en netjes opgelost met goodies _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kneusteun schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:57:
[...]

waarvan er ook nog eens 1 een out bsb rijder is!
44 teeth is echt een top kanaal, en die lui zijn ook nog eens echt super chill.
Heb toen contact met ze gehad toen een bestelling was verdwenen en wordt je gewoon persoonlijk door ze gebeld en hoop lol aan de telefoon en netjes opgelost met goodies _/-\o_
absoluut een top kanaal, goed te horen dat hun service ook goed is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:28

steveman

Comfortabel ten onder

Ze hebben eens gereageerd op een comment van me op youtube O+

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoit
ToolkiT schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:36:
[...]

zie hier een voorbeeld:
[YouTube: Yamaha Tenere 700 Review]
Die gasten kunnen dus wel serieus sturen hoor :> Eentje heeft idd BSB gereden, daar rijden ze volgens mij niet heel langzaam.

@Icephase ik heb van zo'n stoelen waarbij je de poot individueel kan afstellen qua lengte. Hierdoor kan je ook rechtzitten als je tegen een berg aan gaat zitten. Zo'n stoelen vind je meestal in leger dump stores.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Niet motorgerelateerd, weet ik. Maar een update.

Er waren schijnbaar zoveel bieders dat ze een verkorte inschrijving hebben opgezet, iedereen mag een eindbod doen. Dus dat hebben we gedaan, omkleed met een leuke, vrolijke tekst en het aanbod nog even iets interessanter gemaakt.

Nu is alles heel spannend ;(. We willen er heel graag wonen ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:15
@HTT-Thalan Fingers crossed dan maar.

Het is wel een beetje de nieuwe standaard geworden helaas. In populaire regio's (Vleuten bijvoorbeeld) is het normaal dat je bij interesse de makelaar belt, de vraagprijs + 10% biedt, om vervolgens te horen dat dat niet genoeg is om een bezichtiging te mogen doen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoit
Heeft er hier iemand ervaring met apps voor Android die de route "opnemen" en het liefst iets dat automatisch start zodra de app verbinding heeft met mijn bluetooth headset? De MyrouteApp heeft deze functionaliteit, vorig jaar naar Praag dacht ik er ook aan maar was het elke keer vergeten.

Volgende week begint namelijk de reis naar de Noordkaap en het lijkt mij juist wel leuk om de dagen te recorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The1WhoKnockz
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-08 16:28
Icephase schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:51:
Zondag naar de TT op het talud... hier even een vraag aan de ervaringsdeskundigen:
wat kan ik meenemen om een beetje comfortabel te kunnen zitten? Heb weinig zin in een houten kont of zere rug door het continue 'scheef' te moeten zitten...

En ik neem aan dat kaarten nog wel aan de kassa verkrijgbaar zijn ter plaatse? Of zou het uitverkocht zijn?
Ik zit zelf gewoon in het gras, af en toe even lopen om wat te drinken te halen en dan houd ik het wel uit.
Voorgaande jaren zag je regelmatig mensen met van die campingstoeltjes die je in kunt klappen. Dat zit beter, maar dan moet je wel zorgen dat je er vroeg bent. Met zo'n ding wil je boven op de dijk zitten, niet op een schuin stuk. En je raad het al: die plekken zitten als eerste vol!

Kaarten aan de kassa weet ik zo niet zeker. Taludkaarten zijn er meestal nog wel, écht uitverkocht raakt het meestal niet. Tribune kaarten kun je wel (al een aardige poos) vergeten. Mijn advies: bestel ze even via de site van het TT-circuit. Scheelt je ook in de rij staan op de dag zelf. Kaartjes in de mail en even scannen bij binnenkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12
@Icephase als je in je eentje gaat zijn er ook soms wel mensen die in de rij voor de kassa een tribunekaartje dat ze overhebben verkopen. Daar kun je op gokken, als er niemand iets verkoopt kan je altijd nog een taludkaart kopen.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met een guzzi kan je trouwens prima een trackday doen.. als je maar niet wil winnen _O-

YouTube: Moto Guzzi V7 on Track at Anglesey Circuit 21st June 2019 #MotoG...

Alhoewel, in de juiste klasse racet dan kan het wel:
https://www.facebook.com/...a/videos/887677724902607/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Herkenbaar: de relatie tussen mens en machine:
https://www.facebook.com/...l/videos/827267514314030/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

waar zit je? Ik zou een oude kleine opvouwbare stoel o.i.d. meenemen. Eventueel poten afbreken of in het talud steken. Zodoende krijg je een beetje een horizontale zit. Houd er wel rekening mee dat het een chaos daar kan zijn _O- beetje afhankelijk van het weer ook.

@NLDViane Ik zat vorig jaar VIP bij de TT 8) Ik volg ook actief Moto2/3/GP , fantastisch! _/-\o_

Do { Ping } while ( LOL )

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Afbeeldingslocatie: https://images4.persgroep.net/rcs/j9Y6zZgQ70zVYMLpilJAGpY4Sn4/diocontent/151326290/_fitwidth/694/?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.9

Het was ook wel erg heet gisteren (Duitsland) :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jurrian120
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-08 15:58
SemperFidelis schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 13:29:
[Afbeelding]

Aaaaah man. Hier zit ik dus niet op te wachten. Snap dat het heet is maar ugh :r

[ Voor 0% gewijzigd door Jurrian120 op 27-06-2019 13:38 . Reden: typo ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waaj
  • Registratie: Januari 2019
  • Niet online
Als het nou een leuke meid was ... :/

Maar wel veilig een helm op :+

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 12:41

xos

De beste man is al wat ouder zo te zien, zit midden in een midlife crisis en heeft gehoord dat naked bike hip en modern zijn. Snapt gewoon niet wat men bedoelt en neemt het wat te letterlijk. No biggy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aidanl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-09 17:13
Is een korte broek, T-shirt en roof helm dan wel/niet een verbetering hierop :P

Kia EV3 GT+ White, Kawasaki Versys 650 Candy Matte Orange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waaj
  • Niet online
Visueel wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pagman
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-07-2024
je zou maar vol op het asfalt vallen met je judokus :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Schijt aan alles (pun intended) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
Pagman schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 13:54:
je zou maar vol op het asfalt vallen met je judokus :X
Jodo-kusje erop? :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Thoit schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 12:36:
Heeft er hier iemand ervaring met apps voor Android die de route "opnemen" en het liefst iets dat automatisch start zodra de app verbinding heeft met mijn bluetooth headset? De MyrouteApp heeft deze functionaliteit, vorig jaar naar Praag dacht ik er ook aan maar was het elke keer vergeten.

Volgende week begint namelijk de reis naar de Noordkaap en het lijkt mij juist wel leuk om de dagen te recorden.
Ik gebruikte zelf PolarSteps! Die houdt je locatie bij adhv GPS. Draait in de achtergrond en je kan zelf aangeven hoe nauw hij moet zijn (ik had hem op 1x per 5 minuten pollen staan).

Je kan aan het einde van je rit aangeven dat je ergens 'incheckt' en dan maakt hij een bolletje aan. Daar kan je dan tekst bij schrijven en een foto. Aan het eind van je reis heb je zo een mooi verslag. Ik gebruikte het op mijn iPhone, kon gewoon in de achtergrond aan blijven :).

dit is het resultaat (ter referentie van mijn trip): https://www.polarsteps.co...olo-journey-of-a-lifetime

[ Voor 6% gewijzigd door w4rguy op 27-06-2019 14:09 ]

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SemperFidelis schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 13:29:
[Afbeelding]

Is @Bommes weer op pad? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
... nou dit is dan wel het tegenovergestelde van een vrijdag post.

En wederom NSFW ook nog!

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun

https://www.exxpozed.eu/-...QAvD_BwE#!?variant=789669

Deze al 2x gebruikt bij TT en een trip Zweden. Ideaal vouwt super klein en tering snel op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:53

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

kneusteun schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 14:59:
[...]

Deze al 2x gebruikt bij TT en een trip Zweden. Ideaal vouwt super klein en tering snel op!
Hm, dank je voor de tip maar 7 tientjes vind ik een beetje veel. Zal wel een goede investering zijn, maar gaat me toch even te ver.
Shadow_Agent schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 13:20:
[...]

waar zit je? Ik zou een oude kleine opvouwbare stoel o.i.d. meenemen. Eventueel poten afbreken of in het talud steken. Zodoende krijg je een beetje een horizontale zit. Houd er wel rekening mee dat het een chaos daar kan zijn _O- beetje afhankelijk van het weer ook.

@NLDViane Ik zat vorig jaar VIP bij de TT 8) Ik volg ook actief Moto2/3/GP , fantastisch! _/-\o_
Ik heb nog wel zo'n driepoot-campingkrukje liggen. Weet alleen niet of dit in mijn motortassen gaat passen, even uitproberen. Thanks voor de tip.
The1WhoKnockz schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 12:41:
[...]

Ik zit zelf gewoon in het gras, af en toe even lopen om wat te drinken te halen en dan houd ik het wel uit.
Voorgaande jaren zag je regelmatig mensen met van die campingstoeltjes die je in kunt klappen. Dat zit beter, maar dan moet je wel zorgen dat je er vroeg bent. Met zo'n ding wil je boven op de dijk zitten, niet op een schuin stuk. En je raad het al: die plekken zitten als eerste vol!

Kaarten aan de kassa weet ik zo niet zeker. Taludkaarten zijn er meestal nog wel, écht uitverkocht raakt het meestal niet. Tribune kaarten kun je wel (al een aardige poos) vergeten. Mijn advies: bestel ze even via de site van het TT-circuit. Scheelt je ook in de rij staan op de dag zelf. Kaartjes in de mail en even scannen bij binnenkomst.
Chakotay schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 12:49:
@Icephase als je in je eentje gaat zijn er ook soms wel mensen die in de rij voor de kassa een tribunekaartje dat ze overhebben verkopen. Daar kun je op gokken, als er niemand iets verkoopt kan je altijd nog een taludkaart kopen.
We gaan met z'n drieen, allemaal nog geen kaartje gekocht. Tribune gaan we inderdaad niet voor, dat hadden we al een beetje ingeschat. We vertrekken rond 7 uur, ETA op TT circuit rond 9 uur. Is dat 'vroeg' of allang niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The1WhoKnockz
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-08 16:28
We gaan met z'n drieen, allemaal nog geen kaartje gekocht. Tribune gaan we inderdaad niet voor, dat hadden we al een beetje ingeschat. We vertrekken rond 7 uur, ETA op TT circuit rond 9 uur. Is dat 'vroeg' of allang niet meer?
Hangt er een beetje van af op welke plek je op het Talud wilt gaan zitten.
Voor boven op de dijk in een populaire bocht denk ik dat je al aan de late kant bent.
Rond 9 uur zijn er zeker nog plaatsen op het talud.
In de mooie bochten zul je denk ik wel halverwege de dijk zitten, op de wat minder populaire plaatsen zul je wellicht nog een plekje bovenop kunnen veroveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
kneusteun schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 14:59:
[...]

Ik heb laatst een soortgelijke gekocht bij de ANWB winkel, 3 tientjes daar.
Zijn inderdaad erg mooi compact..

[ Voor 3% gewijzigd door darkkingll op 27-06-2019 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 13:32
darkkingll schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 15:25:
[...]

Ik heb laatst een soortgelijke gekocht bij de ANWB winkel, 3 tientjes daar.
Zijn inderdaad erg mooi compact..
https://www.decathlon.be/...kampeerkrukje/_/R-p-13373 - 5€
darkkingll schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 15:34:
Die is wel een heel stuk oncomfortabeler. Kan je net zo goed op de grond zitten imho.

Maar goed, zolang de race maar spannend word :)
Yup, minimum minimorum ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Dryhte op 27-06-2019 15:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkkingll
Die is wel een heel stuk oncomfortabeler. Kan je net zo goed op de grond zitten imho.

Maar goed, zolang de race maar spannend word :)

[ Voor 54% gewijzigd door darkkingll op 27-06-2019 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Ja 3 tientjes dan is het aankoop van het jaar, heb hem zelf voor 4 tientjes gehaald en iedereen is jaloers als ik dat ding gebruik! je zit als een koning en staat echt in 30sec. ik weeg net geen 100kg en ding kan het prima hebben.
Ik wil nu ook nog de tafel en het bed ervan proberen.
En 4 tientjes voor jaren zitcomfort moet het echt wel waard zijn, ik bedoel ik heb niet eens een volle tank op de motor voor dat geld.

Die goedkope dingen kan je sowieso weggooien na 1x gebruik.
En dat 5 euro ding is helemaal een ramp want 0 rugleuning en instabiel als een gek, kan je beter op je reet gaan zitten in het gras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:15
Thoit schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:31:
Mijn instructeur schraapte de koffers van z'n Pan tegen de grond toen ie eens wilde laten zien hoe klein je je rondjes kan maken op de motor :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritio
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 16:12
Vanmiddag met een Multistrada 1200 ABS gereden. Heerlijke machine en lijkt me perfect om samen met de vriendin wat mooie ritjes op te maken, ze zit echt niet goed blij langere ritjes op het moment. Helaas gaat deze Multi het niet worden door de lage inruil op de Striple RX (lees een schamele €7000.) :'(

Ach, dan toch maar op 1 juli die 10.000 per maand winnen (of goed doorsparen) en dan een 1260S aanschaffen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chakotay
@Mauritio erg mooi spul die Multi's, ooit komt er hier ook een als opvolger van de Caponord als die instort :) Gok alleen dat het dan eerst een 1100 word, voordat de 1200/1260/950 binnen budget komt moet de Caponord het wel heel lang volhouden :P

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Wat een verschil tussen service bij MotorKledingCenter en Motoport (veldhoven).
Voor advies e.d. ga ik de volgende keer meteen naar MotorKledingCenter.

De Kriega viel toch vrij snel af omdat ik de tas té zacht vind voor een laptop. Een topkoffer wil ik (nog steeds) niet omdat ik dat niet mooi vind op mijn schatje motor.
Daarna heel veel tassen vergeleken en om gehad. Ik werd al die tijd rustig geholpen. Nogmaals, wat een verschil met Veldhoven.

Uiteindelijk is het de Dainese D-Gambit rugzak geworden. Fijne tas, past veel in en zit erg prettig.

Onder het motto "je bent er nu toch", een optimate oplaadkabel en USB charger gekocht.

En... ik zag vanochtend dat ik in de startpost nog steeds een saaie "googlesearch" foto heb.
Op de terugweg naar huis even een foto gemaakt.
Dus @wimmel_1 @lolgast mag deze in de startpost in plaats van die andere?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ephFB8OVO8kD98NyDAVjYaiP/full.jpg

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
@streamnl Aááánd it's DONE :)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Zo ritje van 250km erop zitten vandaag. Garmin was erg moeilijk aan het doen. Met Basecamp had ik perongeluk mijn route vernaggeld door op optimaliseer te drukken. Daardoor werd het een vloeiende route over de snelweg.. verwolgens kon ik niet halverwege de originele tweakers route starten. Toen maar op compass gevaren. erg leuke stukjes tegen gekomen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/WtS49PyNiHz99UFQj8OiLSLp/medium.png

When the shit hits the man :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3ITvqWF6O0z6F3fXpIfPojGg/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EDr1NArbGF5PUA0xnz5TSaG7/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/L9ewmZ6p7bI9hs79DoZPktVT/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
@Destruction zag ik jou zonet bij de pomp staan in Stadshagen?
Misschien heb je me zien rijden met een aanhanger en een ontblote Transalp erop.
Vandaag is bekend geworden dat de motor van de buurman, die onderuit is gegaan in Frankrijk tijdens onze vakantie, officieel overleden is.
Frame is krom en kleppendeksel gebroken.
Mochten er mensen geïnteresseerd zijn in onderdelen van een zeer goed onderhouden Transalp 650 van 2000, stuur maar een DM.
Hij heeft in ieder geval nog goede wielen, voorvork met Hyperpro en Hyperpro achtervering. De voorvork is nog geen 3 maanden geleden voorzien van nieuwe olie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Goed, nieuwe bandjes zitten er onder. Zoals ik al meldde, de Anakee Adventure.
De Road 5 Trail hebben er 8000 km onder gezeten. De achterband werd me te snel vierkant. Het is dat ik ze in het Schwarzwald weer netjes rond kon rijden, anders had ik die achterband er al eerder onder vandaan gehaald. Het waren wel echt briljante bandjes, maar het "tour" gedeelte van de sport/tour categorie vond ik wat tegenvallen. De Pilot Road 4 kwam daarmee iets verder bij mij, al cupte die wel.
De Road5 cupte op de zijkanten na wat mishandeling ook wel wat, maar veeel minder. Ik had er sowieso geen last van.
De voorband had nog wel wat profiel over, maar niet veel meer. Ik schat nog 1000-1500 km. Bij lange na geen 1:2 (voorband:achterband) die ik voorheen reed. Toegegeven, de Metzeler Roadtec 01 reed ik zelfs helemaal 1:1, dat vond ik pas bizar.

Nu eens kijken hoe een band met iets allroad karakter mij bevalt. Ja, het ziet er wat stoerder uit, maar dat komt echt onderaan mijn prioriteitenlijstje. Ik ben vooral benieuwd naar het weggedrag natuurlijk, maar ook naar de levensduur.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Ik liep door Delft en ik zag ...
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xAQuUit.png

oh oh oh

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
steveman schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 22:17:
[Afbeelding]

oh oh oh
die is nog goed genoeg voor alleen de bochten :+

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

[Afbeelding]

oh oh oh
Die gaat rechtop de bocht om? Lijkt maar weinig slijtage op de zijkanten vh loopvlak te zitten, lang niet zoveel als in het midden.

Of... burnouts gedaan :N

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

BvZwolle schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 21:49:
@Destruction zag ik jou zonet bij de pomp staan in Stadshagen?
Vanavond niet weg geweest, nee.

En m'n motor staat er ook nog gewoon :+

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
[Afbeelding]

oh oh oh
Sommige mensen hebben ook geen idee hoor. Een tijd terug op MF in het RC8 topic kwam ook zo'n foto voorbij. Dat met de vraag wat er aan de hand was met die band en of dat normaal was 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
@steveman die doet duidelijk aan besparing van onafgeveerd gewicht, gaat een stuk beter de bocht om zo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Ligt hij onderaan een berg?

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
Destruction schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 22:59:
[...]

Vanavond niet weg geweest, nee.

En m'n motor staat er ook nog gewoon :+
Dan rijdt er nog iemand rond met een blauwe CBR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waaj
  • Niet online
@steveman Die heeft in elk geval de maximale levensduur uit zijn banden gehaald.

Over banden gesproken, zijn er hier mensen die ervaring hebben met de levensduur van Bridgestone T31? Die liggen nu onder de S1000XR, achterband was gloednieuw toen ik hem kocht, maar ik vraag me af of ik voor m'n vakantie nog een nieuw setje erop (moet) laten leggen. Er komen tijdens de vakantie een 8000km bij :).

Ik had wel het idee dat de achterband tijdens een regenbui op een rotonde een stapje opzij deed, al kan het natuurlijk ook dat ik aan het prutsen was met het gas. Volgende regenbui maar eens kijken of dat nog zo is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Nu online
Waaj schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 23:25:
@steveman Die heeft in elk geval de maximale levensduur uit zijn banden gehaald.

Over banden gesproken, zijn er hier mensen die ervaring hebben met de levensduur van Bridgestone T31? Die liggen nu onder de S1000XR, achterband was gloednieuw toen ik hem kocht, maar ik vraag me af of ik voor m'n vakantie nog een nieuw setje erop (moet) laten leggen. Er komen tijdens de vakantie een 8000km bij :).

Ik had wel het idee dat de achterband tijdens een regenbui op een rotonde een stapje opzij deed, al kan het natuurlijk ook dat ik aan het prutsen was met het gas. Volgende regenbui maar eens kijken of dat nog zo is.
Heb 'm op de 600 (achter) vanaf vorig jaar mei, heb er nu ongeveer 8000 km op gereden en is ongeveer halverwege. Op de 1200 (achter) zit hij er net een week of 3 op (gt versie) dus kan daar nog niet zoveel over zeggen.

Ben er kwa rijden wel tevreden over nat, droog, koud of warm maakt niet veel uit, geeft veel vertrouwen en heb nog geen 'uitstapjes' mogen ervaren.

[ Voor 0% gewijzigd door mr_zippey op 27-06-2019 23:44 . Reden: typo ]

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • +10 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://scontent-lhr3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/65656853_425640941611397_2800793597295722496_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_oc=AQnD-Rm5B4Jw1J5WhdATIj4c5ZqwrAR5857cLHNlobu7LWvm9Jgxp2aXVHDFO180swE&_nc_ht=scontent-lhr3-1.xx&oh=f8f9fd9cff3307e6434a920e5b52dfe6&oe=5DBF478E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Feli @mr_zippey *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Gefeliciteerd @mr_zippey *O*

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Euj, @timmie271, nog meer gebak :9 Van harte *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkkingll
Gefeliciteerd!!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chakotay
@ToolkiT werkt de snelheidsmeter ook in verhouding met hoe hard je straal is? :+

Gefeliciteerd @mr_zippey & @timmie271 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoit
InZane schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 16:21:
[...]

Mijn instructeur schraapte de koffers van z'n Pan tegen de grond toen ie eens wilde laten zien hoe klein je je rondjes kan maken op de motor :X
Held :D Hopelijk gebeurd mij dat niet, de koffers zien er nog als nieuw uit aan de onderkant 8)7 Elke keer denk je ook het kan niet lager, maar stiekem kan het vaak nog een stuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Nu online
Zo ken ik er ook een met een F800GS die de koffers aan de grond rijdt. De middenbok kan die ook niet meer goed gebruiken, want ook die is grotendeels afgesleten. 8)7

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:42

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Een nieuw record.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6HeyGPzl.jpg

Toen ik de Viffer kocht haalde ik krap 16,7 Hij gaat met iedere tankbeurt zuiniger rijden lijkt het :+

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Gefeliciteerd beiden! :P

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14:37

A13X

Dude

@timmie271 & @mr_zippey gefeliciteerd!

Awesome

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• aidanl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-09 17:13
Oops... moest vanochtend de ER6f van mijn vriendin even naar de dealer brengen voor een beurtje. Rijd er niet zo vaak mee dus zat wat te spelen. Op een 80 weg gaf ik even een dot gas, tikte ineens 120 aan. Gas rustig los gelaten tot 80, kijk ik in mijn spiegels rijd er een politieauto achter mij...

Kwam die naast me rijden: "Je mag hier maar 80 he?". "Sorry meneer, zal der op letten" O-)

Mooi mee weg gekomen pff..

Kia EV3 GT+ White, Kawasaki Versys 650 Candy Matte Orange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

[Afbeelding]

oh oh oh
Vrij brede chickenstrip ook nog.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kneusteun
Rubman schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 08:02:
Een nieuw record.

[Afbeelding]

Toen ik de Viffer kocht haalde ik krap 16,7 Hij gaat met iedere tankbeurt zuiniger rijden lijkt het :+
Let je dan ook echt op dat je minder vlot wegtrekt en laag in de toeren gaat rijden?
Ik denk heel vaak "ik ga even kijken hoe zuinig het kan" en vervolgens sta je weer te hengsten aan het gas :F

Acties:
  • +3 Henk 'm!
aidanl schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 09:27:
Oops... moest vanochtend de ER6f van mijn vriendin even naar de dealer brengen voor een beurtje. Rijd er niet zo vaak mee dus zat wat te spelen. Op een 80 weg gaf ik even een dot gas, tikte ineens 120 aan. Gas rustig los gelaten tot 80, kijk ik in mijn spiegels rijd er een politieauto achter mij...

Kwam die naast me rijden: "Je mag hier maar 80 he?". "Sorry meneer, zal der op letten" O-)

Mooi mee weg gekomen pff..
Dat is de enige juiste manier van reageren, als je dat netjes doet dan krijg je meestal alleen die waarschuwinging.. word je bijdehand dan krijg je een bon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Nu online
kneusteun schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 09:54:
[...]

Let je dan ook echt op dat je minder vlot wegtrekt en laag in de toeren gaat rijden?
Ik denk heel vaak "ik ga even kijken hoe zuinig het kan" en vervolgens sta je weer te hengsten aan het gas :F
Mijn motor heeft afgelopen hemelvaart weekend een zuinigheidsrecord gereden, en dat terwijl ik daarbij toch heel vaak het gas tot aan de stuit open had. Maar ja, bergaf rijdt het dan wel erg zuinig, dus dat zal de verklaring wel zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Rubman schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 08:02:
Een nieuw record.

[Afbeelding]

Bijna 400km op een tank, what the actual fuck :P _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
[...]

Zonder moeite haal ik was 1 op 25 met koud weer en met warmer weer richting de 1 op 28/29. Zelfs met volgas geven :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:42

Rubman

Retarded or just overjoyed!

[...]

Dat dus niet eens, ik merkte met de Tweakers rit in mei dat ik ondanks continu lage versnelling hogere toeren juist zuiniger reed. Heb een aantal keer 102 getankt omdat hij enkel op 95 heeft gereden en voordat ik hem had even heeft stil gestaan. Dus er zal mogelijk nog wat residu in de tank hebben gezeten.
Daarnaast heb ik enkel de uitlaat vervangen voor een Remus demper. (RVS bochten staan nog op de planning)

Het is gewoon een feature blijkbaar, op het VFROC forum kom je nog gekkere dingen tegen hoor tot wel 24l/100 ipv mijn 19,3 geloof ik.
Joopieboy schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 10:12:
[...]

Het is wel een tank waar volgens spec 21L in kan, maar ik kan niet tegen dat knipperende laatste streepje dus moet dan echt tanken. Zou er denk ik nog een 80km mee kunnen rijden, alleen geen zin om straks pruttel pruttel te horen en stil te staan!
timmie271 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 10:14:
[...]

Zonder moeite haal ik was 1 op 25 met koud weer en met warmer weer richting de 1 op 28/29. Zelfs met volgas geven :+
Maar Honda grasmaaiers zijn ook gewoon zuinig :+

125 vs 800 is niet echt eerlijk natuurlijk.

[ Voor 11% gewijzigd door Rubman op 28-06-2019 10:35 ]

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkkingll
Joopieboy schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 10:12:
[...]

Ik red met een beetje mazzel 200 8)7 Maar goed, ik schijn hetzelfde probleem te hebben als @vrijdag... Mijn pa klaagde over een benzinelucht toen die laasts achter mij reed.

(misschien wordt het wel een keer tijd voor een nieuwere triple...)

[ Voor 33% gewijzigd door darkkingll op 28-06-2019 10:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

"Hoi" weer uit Tiel, ze hadden gelukkig snel plaats voor m'n lekke keerring.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• lolgast
Heb je al een strippenkaart? :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• thijsq
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16-09 20:11
Na 8000 kilometer met weinig problemen liet mijn Duc me gisteren staan, of ging eigenlijk hinkelen. Reed alleen nog maar op de verticale cilinder, de horizontale deed niks meer. Na brandstoftoevoer uitgesloten te hebben en de bougies vervangen (mocht ook wel een keer), bleek de bobine aan gort. Nieuwe besteld en hopelijk morgen binnen, wilde ergens van het weekend wel een kort tochtje maken.

Ik krijg er ook steeds meer plezier en vertrouwen in het klussen aan de motor. Heb nooit echt met mijn handen gewerkt op wat klussen in huis en een bandenwissel op de auto na. Dit is dus een leuke uitdaging om mijn vaardigheden wat op de proef te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

darkkingll schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 10:38:
[...]

Ik red met een beetje mazzel 200 8)7 Maar goed, ik schijn hetzelfde probleem te hebben als @vrijdag... Mijn pa klaagde over een benzinelucht toen die laasts achter mij reed.

(misschien wordt het wel een keer tijd voor een nieuwere triple...)
Ik heb dan geen benzinelucht, verdampt volgens mij, 200-230km is toch wel een dingetje zeg maar. :+
Ergste ooit was 20min autobahn en 15 liter benzine. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:54

Secsytime

Automagisch

Zijn er al kortingscodes bekend ivm TT Assen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Joopieboy schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 10:55:
[...]

Ik heb dan geen benzinelucht, verdampt volgens mij, 200-230km is toch wel een dingetje zeg maar. :+
Ergste ooit was 20min autobahn en 15 liter benzine. :X
Damn, das wel extreem :o Was dan wel zeker met vol gas?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:15
Joopieboy schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 10:55:
[...]

Dat doet mijn 600cc Honda grasmaaier ook ongeveer.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Oh de TT! Daarom zoveel te zien onderweg :)

Top tip: poets je vorkpoten (binnenpoten) met wat wd40 of siliconenspray.

(Na onnodige discussies bij circuitdagjes was ik hier juist mee gestopt, "hij lekt!" -"Neehee, is siliconen..." "Hier kijkt zelf maar" -"JAHA IS SILICONEN, LIK ER MAAR AAN")

En bedankt mct :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
Secsytime schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 10:55:
Zijn er al kortingscodes bekend ivm TT Assen? :+
Motorkledingcenter heeft 20% op lederen pakken.

@thijsq mooi dat je het zelf hebt kunnen fixen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

darkkingll schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 10:57:
[...]

Damn, das wel extreem :o Was dan wel zeker met vol gas?
Ja redelijk wel zeg maar :+

@Tylen doet zoiets ook op het circuit geloof ik :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ook namens mij...
@timmie271 timmie271 & @mr_zippey gefeliciteerd!

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
Rubman schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 10:34:
[...]

[...]

Het is wel een tank waar volgens spec 21L in kan, maar ik kan niet tegen dat knipperende laatste streepje dus moet dan echt tanken. Zou er denk ik nog een 80km mee kunnen rijden, alleen geen zin om straks pruttel pruttel te horen en stil te staan!

[...]
Ik wordt daar ook gek van, neem ik de motor van de vrouw mee en dan rijdt ze al op reserve :F .... kan ik weer tanken. Dan meld ik dat en is het antwoord "oh maar dat haal je wel" ;( .... zo kan je toch niet rijden, ik tank gewoon standaard als ik weg rij of als ik terug ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92
  • Laatst online: 26-08 09:02

Frans92

VFR800

De reparatie om mijn nokkenasketting (en wellicht bijbehorend de gelijders en spanner) te vervangen gaat mij iets te veel geld kosten, ten opzichte van de huidige waarde van de motor. Ik ben nog niet helemaal zeker wat ik met mijn huidige motor ga doen.
Ik ben dus voorzichtig op zoek naar een andere motor.

Wat heb ik al op het oog?

Yamaha FZS600 (zelfde als ik nu heb)
Yamaha FZ1, of elk ander 1000 cc Fazer
Suzuki V-Strom 1000DL
Suzuki SV1000
Honda VFR800

Budget zo'n €3000, mag richting €4000 maar liever niet. Bouwjaar vanaf 2000.
Ik hou wel van Japanse motoren, maar het is geen vereiste.

Zijn er nog andere motoren (soortgelijk aan bovenstaande) die ik aan mijn "mogelijkheid"-lijstje kan toevoegen?

XBL: DonFrans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Wat is de huidige staat van je motor? Als die netjes is, niet teveel kilometers en eventueel wat leuke opties kun je beter opknappen en doorrijden, dan weet je wat je hebt. :)

Mijn Gixxer is qua waarde tegenwoordig ook niet veel meer, dagwaarde van 3k als ik geluk heb. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Nu online
Jij ook gefeliciteerd hé *O*

Mooi motor weer vandaag, welke brommer ga ik vandaag eens uitlaten? Of gewoon net als gisteren allebei (om de beurt natuurlijk) 8)

Bedankt allemaal voor de felicitaties :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:13

Vrijdag

De Zwarte

Gefeliciteerd @mr_zippey en @timmie271 🍻🎂🎊🎁🎈🎉

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chakotay
@Joopieboy ik bied 50 euro en een appel!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 12:41

xos

steveman schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 11:01:
Oh de TT! Daarom zoveel te zien onderweg :)

Top tip: poets je vorkpoten (binnenpoten) met wat wd40 of siliconenspray.

(Na onnodige discussies bij circuitdagjes was ik hier juist mee gestopt, "hij lekt!" -"Neehee, is siliconen..." "Hier kijkt zelf maar" -"JAHA IS SILICONEN, LIK ER MAAR AAN")

En bedankt mct :P
Paddockwijsheid :X.

De belangrijkste les die ik heb geleerd is dat 90% van de mensen maar wat naroepen wat ze gehoord hebben en zelf niet logisch nadenkt. Als genoeg mensen het herhalen zal het wel waar zijn toch 8)7. Een boek lezen of les nemen van een expert kost teveel tijd, geld en moeite schijnbaar. Het gros wat je hoort op circuitdagen is gewoon naroepen en bullshit. De onzin die sommige instructeurs vertellen is ook tenenkrommend.

Wat ik geleerd heb is als je een vraag hebt stappen naar een expert. Het gros van die mensen wil best tijd nemen om je te helpen en soms kost dat maar wat geld. Bij iedereen moet de schoorsteen branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
@Rubman begin jij nu ook al net zoals mijn monteur over een 125cc :+

Het is en blijft een 250cc :P dat wil niet zeggen dat je geen gekijk hebt over het vebruik hoor :9

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Nu online
Ohja babes on bikes @Vrijdag
Afbeeldingslocatie: https://proxy.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2F1.bp.blogspot.com%2F_sRGU_JXOz6E%2FTTMTd-mFXWI%2FAAAAAAAABX4%2FtNrAA7vHO3E%2Fs1600%2FBike%2BAnd%2BGirl%2BWallpaper%2B%25252814%252529.jpg&f=1
Afbeeldingslocatie: https://proxy.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2F4.bp.blogspot.com%2F-Ncte9uuOoL4%2FT4sgFgn8y4I%2FAAAAAAAAFdk%2FzgZAJRC91_c%2Fs1600%2FMotorcycle-Wallpaper.jpg&f=1
Afbeeldingslocatie: https://proxy.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fvulcandrifter.files.wordpress.com%2F2013%2F02%2F260773.jpg&f=1
Afbeeldingslocatie: https://proxy.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F736x%2F09%2F3f%2F8b%2F093f8b7a141dabd4823da7a40aca8f9c.jpg&f=1
Afbeeldingslocatie: https://proxy.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2F4e2w.blob.core.windows.net%2Fimages%2F2014%2F05%2Fposing_on_A_Sportbike.jpg&f=1

[ Voor 21% gewijzigd door mr_zippey op 28-06-2019 12:26 ]

Pagina: 1 ... 96 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.